ویزای تحصیلی

پذیرش تحصیلی در هلند

پذیرش تحصیلی در هلند

شرایط تحصیل در هلند مانند قبل رشد مضاعف داشت. پذیرش تحصیلی در هلند نیاز به داشتن رزومه قوی و همچنین مدرک زبان معتبر دارد. هر ساله دانشجویان زیادی به هلند سفر می کنند تا در رشته مورد علاقه خود به ادامه تحصیل بپردازند. در کشور اروپایی هلند بیش از 150 دانشگاه و مراکز آموزشی عالی وجود دارد و 80 دانشگاه از این تعداد دانشگاه در وزارت علوم و بهداشت ایران مورد تایید قرار گرفته اند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خدمات متمایزی را برای ورود به برترین دانشگاه های هلند به شما عزیزان و علاقه مندان تحصیل در این کشور زیبای اروپایی ارائه می نماید. شرایط پذیرش در هلند راحت تر شد. انجمن IND در هلند مرجع اصلی صدور ویزای تحصیلی میباشد. جهت آگاهی ادامه مقاله را مطالعه بفرمائید. پس از اتمام دوره تحصیلی، دولت هلند به دانشجویان فارغ التحصیل شده، یک سال مهلت پیدا کردن شغل مورد نظر و مرتبط با رشته تحصیلی و توانایی های فردی می دهد. دانشگاه های معتبر کشور پیشرفته هلند، مطالب درسی را به دور زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می دهند، زیرا اکثر متقاضیان دانشگاه های هلند به زبان انگلیسی مسلط میباشند. لازم به ذکر است که انگلیسی دومین زبان مردم هلند میباشد.

روتردام از مهم ترین شهرهای هلند می باشد. تقریبا 17 میلیون نفر در هلند زندگی می کنند و 93% این مردم به زبان های انگلیسی و آلمانی مسلط می باشند، اما زبان رسمی هلند زبان هلندی می باشد و این موضوع باعث شده بسیاری از دانشجویان برای اخذ پذیرش تحصیلی در هلند به زبان انگلیسی اقدام نمایند. برخی از مردم این کشور به به زبان اسپانیایی نیز صحبت می کنند. به دلیل وجود شرایط خوب بازار کار و رفاه اجتماعی، متقاضیان زیادی برای زندگی یا تحصیل و یا موارد دیگر به این کشور سفر می کنند.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر در هلند

دانشگاه های معتبر هلند سطح بسیار بالایی دارند و وجود کیفیت بالای تدریس نیز در این دانشگاه ها مثال زدنی می باشد. اخذ پذیرش تحصیلی در هلند به دلیل داشتن مزایای بسیار، باعث جذب دانشجویان اروپایی و بین المللی زیادی شده اند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر مورد دانشگاه های هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید. در دانشگاه های هلند مطالب درسی به زبان های انگلیسی، هلندی و آلمانی ارائه می شوند. برترین دانشگاه های کشور پیشرفته هلند عبارتند از؛ دانشگاه صنعتی دلفت، دانشگاه آمستردام، دانشگاه اراسموس روتردام، دانشگاه لیدن.

پذیرش تحصیلی دوره کارشناسی در هلند

شرایط لازم برای تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور پیشرفته هلند به صورت زیر می باشد:

  • ارائه مدرک دیپلم با معدل لازم
  • داشتن حداقل سن 18 سال برای ورود به دانشگاه
  • داشتن بیست و یک سال سن برای ورود به دانشگاه در صورت نداشتن معدل کافی (مدرک دیپلم)
  • ارائه مدرک آیلتس 6
  • ارائه مدرک زبان آلمانی سطح یک و سطح دو

دوره کارشناسی به مدت چهار سال به طول می انجامد. متقاضیان می بایست به دو زبان انگلیسی و آلمانی مسلط باشند. همچنین امکان کار پارت تایم برای دانشجویان وجود دارد. به طوری که هر هفته 10 تا 16 ساعت می توانند مشغول به کار شوند و حقوق ساعتی آنها از 10$ تا 12$ (دلار) می باشد. نکات دوره های 1 ساله با عنوان Short Degree در برخی رشته ها و دانشگاه ها نیز ارائه می شود که متقاضیان به شرط داشتن مدرک لیسانس از کشور خود، کپ تحصیلی کم و سن مناسب میتوانند با اخذ پذیرش از این دوره ها و گذراندن دوره 1 ساله مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مقصد و سیستم آموزشی کشور هلند دریافت کنند. البته تطابق رشته لیسانس و عنوان دوره الزامیست.

پذیرش تحصیلی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های هلند

دوره فوق لیسانس در دانشگاه های هلند دارای شرایط زیر می باشد:

پارامترشرح
مدت زمان تحصیلیک الی دو سال
زبان ارائه مطالب درسیانگلیسی
مدرک انگلیسی لازم جهت ورود به این دانشگاه هاآیلتس با نمره 6
کار ضمن تحصیل در این دورههفته ای 16 ساعت کار به حقوقی معادل 200€ (یورو)

نکات: ارائه پرونده سوابق و رزومه علمی و پروژه های تحقیقاتی مطلوب یکی از راه های اخذ بورسیه این دوره میباشد. ارائه مدرک لیسانس مرتبط با رشته دوره فوق لیسانس. ترجمه رسمی تمامی مدارک جهت اخذ پذیرش تحصیلی در هلند الزامی می باشد.

پذیرش تحصیلی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های هلند

پذیرش تحصیلی دوره دکتری در هلند

شرایط پذیرش تحصیلی در هلند در دوره دکتری دارای شرایط زیر می باشد:

پارامترشرح
مدت زمان تحصیلحداقل 4 سال
زبان ارائه مطالب درسیانگلیسی
مدرک لازم جهت ورود به این دانشگاه هامدارک دوره لیسانس و فوق لیسانس
کار ضمن تحصیل در این دورههفته ای 16 ساعت کار به حقوقی معادل 300€ (یورو)

ارائه پرونده سوابق و رزومه علمی و پروژه های تحقیقاتی مطلوب یکی از راه های اخذ بورسیه این دوره میباشد. با دریافت بورسیه دکترا می توانید ماهانه 2000€ (یورو) دریافت کنید. شرایط تحصیل در دانشگاه های هلند متقاضیان قبل از مهاجرت تحصیلی به هلند باید هزینه های مختلفی را پرداخت که عبارتند از:

  • هزینه شهریه یکسال یا یک نیم سال تحصیلی
  • 500€ (یورو) جهت بیمه یکساله
  • 500€ (یورو) برای صدور اقامت یکساله
  • کرایه اتاق به مدت 3 ماه

به طور کلی اگر قصد تحصیل در هلند را دارید و هدف شما پذیرش تحصیلی در هلند می باشد، باید شرایط لازم را داشته باشید. با متخصصان و کارشناسان ما همراه باشید تا آگاهی مورد نیاز را جهت مهاجرت تحصیلی به هلند را کسب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره آماده ارائه خدمات به متقاضیان عزیز می باشد.

سوالات پرتکرار در خصوص پذیرش تحصیلی در هلند

مهم ترین سوالاتی که در خصوص پذیرش تحصیلی در هلند می توان مطرح کرد عبارتند از:

  • آیا می توان بدن مدرک زبان، از هلند پذیرش دریافت کرد؟ خیر، مدرک زبان از الزامات اخذ پذیرش تحصیلی در هلند است.
  • آیا اخذ پذیرش تحصیلی برای ورود به هلند کافی است؟ خیر، دارندگان پذیرش تحصیلی از هلند می بایست برای دریافت ویزای تحصیلی خود نیز اقدامات لازم را انجام دهند.
  • آیا برای دریافت پذیرش از هلند باید هزینه ای پرداخت شود؟ همه دانشگاه ها در هلند، هزینه ای را به منظور بررسی مدارک از دانشجویان دریافت می کنند.
  • چرا پذیرش تحصیلی در هلند می تواند مناسب باشد؟ امکان تحصیل در برترین دانشگاه های جهان، فرصت های شغلی فراوان پس از تحصیل و امکان استفاده از ویزای همراه از جمله مزایای تحصیل در هلند است.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *