ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین

از دانشگاه های حرفه ای پزشکی در چین دانشگاه پزشکی شانتو بوده و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین در کارشناسی پنج ساله می باشد. این دانشگاه در سال 1981 تأسیس گردید و در اوایل تأسیس خود با نام کالج شانتو شناخته می­شد، اما پس از مدتی که با دانشکده پزشکی ادغام گردید به دانشگاه شانتو تغییر نام یافت. این دانشگاه از سیستم آموزشی بسیار با کیفیتی برخوردار است و با هدف نوآوری و کارآفرینی در چین مشغول به فعالیت می­ باشد. مشاورین با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام دانشجویان را در مراحل پذیرش و ثبت نام در این دانشگاه یاری می ­نمایند. تمامی دروس علوم پایه نیز به زبان انگلیسی در این دانشگاه ارائه می گردد.

دانشجویان در این دانشگاه می­توانند در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به تحصیل بپردازند و از امکانات مناسبی برخوردار هستند. مدرسه شانتو اولین مدرسه حرفه ای پزشکی در چین است که در شهر پکن واقع گردیده است و دانشجویان پس از اتمام تحصیلاتشان در مقطع کارشناسی می­توانند مدرک Medicineaccredited را که توسط آموزش و پرورش این کشور صادر می­ گردد اخذ بنمایند. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین بگونه ای است که دانشجویان علاوه بر مطالعات تئوری پزشکی به یادگیری آموزش های بالینی در بیمارستان نیز می ­پردازند. در این دوره تحصیلی دانشجویان دوره های زبان چینی را نیز می­گذرانند و این موجب می ­گردد تا دانشجویان بتوانند در سایر کشورهای جهان به فعالیت بپردازند. زبان تحصیل در این دانشگاه انگلیسی می ­باشد.

برنامه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین

همانطور که در مقدمه بیان نمودیم، تدریس در دانشگاه شانتو به زبان انگلیسی صورت می­گیرد و دانشجویان تمامی دروس پایه را نیز به زبان انگلیسی آموزش خواهند دید. در این دوره تحصیلی اساتید دانشجویان را به مطالعه کتب و نشریات بین المللی مرجع تشویق می­نمایند. همچنان دانشجویان در این دوره با زبان و فرهنگ چینی آشنا می­شوند و دانشجویان از این طریق می­توانند به آموزش های پزشکی در سطح جهان دست یابند SUMC که سیستم ارزیابی دانشجویان برای صدور مجوز پزشکی به آنان است در سال 2012 توسط ایالات متحده آمریکا ایجاد گردید.

این سیستم بگونه ای است که آزمون هایی را جهت سنجش توانایی های پزشکی دانشجویان دوره پزشکی اخذ می­ نماید و در صورتیکه دانشجویان بتوانند نمره­ قبولی را در این آزمون ها کسب نمایند، مجوز پزشکی برای آنان صادر خواهد شد. در 4 سال گذشته 95% دانشجویانی که تحصیل پزشکی و دندنپزشکی در دانشگاه شانتو چین را گذرانده بودند توانستند این آزمون را با موفقیت سپری نمایند.

تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه شانتو چین

دانشجویان برای اخذ مدرک کارشناسی دانشگاه شانتو می بایست 5 سال در دوره پزشکی بالینی و برای اخذ مدرک پرستاری این دانشگاه چهار سال به تحصیل می­پردازند. همچنین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به مدت 3 سال بطول می­ انجامد. از مهم ترین برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه شانتو عبارتند از پزشکی عمومی، بیوشیمی و بیولوژی، ژنتیک، پزشکی بالینی، ایمنی شناسی، علوم اعصاب، داروشناسی و آسیب شناسی می­ باشند. برنامه های ارائه شده در مقطع دکترای این دانشگاه پزشکی عمومی، ایمنی شناسی، ایمنی و التهاب، داروشناسی و علوم اعصاب می­ باشد.

برنامه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین

شرایط و مدارک لازم جهت ورود به دانشگاه شانتو چین

علاقمندان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین که از دیگر کشورها به چین سفر می­نمایند برای ورود به این دانشگاه ­باید دارای پاسپورتی معتبر بوده و همچنین باید دارای مدرک پایان دوره دبیرستان باشند. از دیگر شرایط پذیرش در دانشگاه شانتو قبولی در آزمون SAT و آزمون ACT می­باشد. علاوه بر موارد ذکر شده دانشجویان باید مدارکی که نشان دهنده مهارت زبان انگلیسی آنان است و همچنین دارای گواهی عدم سوسابقه کیفری باشند. در صورت دارا بودن از تمامی شرایط فوق می­توانند با ارائه مدارک زیر درخواست پذیرش خود را به دانشگاه شانتو نمایند.

  • تکمیل فرم درخواست پذیرش
  • پاسپورت معتبر با حداقل 1 سال اعتبار
  • دیپلم بهمراه ریزنمرات
  • ارائه گواهی قبولی در آزمون های SAT و یا ACT
  • ارائه گواهی بهداشت
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس ویا هر مدرک نشان دهنده مهارت زبان انگلیسی دانشجو
  • ارائه توصیه نامه از اساتید دوره دبیرستان

بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین

دانشگاه شانتو معمولاً بورسیه تحصیلی را به دانشجویانی اعطا می نماید که دارای رزومه های تحصیلی و کاری قوی باشند. اکثراً بورسیه های تحصیلی این دانشگاه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می­ باشد و این دانشجویان براحتی می­توانند به تحصیل رایگان در این دانشگاه بپردازند. با توجه به شرایط انجام کار در چین دانشجویان می­ توانند به انجام کار دانشجویی در این کشور پرداخته و برخی از هزینه های زندگی خود را پوشش دهند.

خوابگاه 2023 دانشگاه شانتو چین

دانشجویان جهت استفاده از خوابگاه های دانشگاه شانتو چین ­باید قبل از ورود به کشور چین درخواست اقامت خود را به خوابگاه این دانشگاه ارائه نمایند. دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین در 2023 را دارند و به همراه اعضای خانواده خود قصد مراجعت به این کشور را دارند ­باید دانشگاه را از این موضوع مطلع نمایند. در غیر اینصورت دانشجو خود باید نسبت به اقامت خود در کشور چین تصمیم گیری نماید. دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه شانتو ملزم به رعایت و قوانین موجود در دانشگاه هستند. دانشجویان باید ورود و خروج خود را به خوابگاه ثبت نمایند و همچنین پس از خروج از خوابگاه ظرف 24 ساعت به محل اقامت خود بازگردند.

اگر با سوالات متعددی در زمنیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو چین و همچنین دیگر سوالاتی در زمینه ویزای توریستی چین روبرو هستید می­ توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایند.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *