مهاجرت

قاچاقی رفتن به فنلاند

قاچاقی رفتن به فنلاند

همانطور که شما عزیزان آگاه هستید قاچاقی رفتن به فنلاند در سال 2024 یکی از راه های غیرقانونی ورود به این کشور محسوب می شود. ما در این مقاله بنا را بر این گذاشته ایم که به بررسی این موضوع بپردازیم. کشور فنلاند از جمله کشورهای حوزه اسکاندیناوی و اتحادیه اروپا می باشد که به دلیل شرایط رفاهی بالا و میزان نرخ بیکاری پائین مدنظر متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. البته قاچاقی رفتن به فنلاند راهی نادرست و خطرناک می باشد و موسه حقوقی سفیران سروش سعادت هیچگونه اقدام و مشاوره ای در این خصوص ارائه نمی کند.

  • چرا قاچاقی رفتن به فنلاند توصیه نمی شود؟
  • شرایط پناهندگی در فنلاند چیست؟
  • انواع روش های مهاجرت قانونی به فنلاند چیست؟
  • بهترین و ارزانترین روش های مهاجرت به فنلاند چیست؟
  • شرایط سرمایه گذاری و اخذ اقامت فنلاند چیست؟
  • متوسط درآمد در فنلاند چقدر است؟
  • میانگین هزینه زندگی در فنلاند چقدر است؟

شرایط قاچاقی رفتن به فنلاند در 2024

مهاجرت غیر قانونی به فنلاند تحت هیچ شرایطی توصیه نمی گردد. در این راه ها اشخاص می بایست در ابتدای امر بتوانند خود را به نحوی از طریق مرزهای هوایی یا دریایی به خاک این کشور برسانند و پس از رسیدن به فنلاند درخواست پناهندگی نمایند. یکی از اصلی ترین خطرهایی که در سال 2024 متقاضیان مهاجرت قاچاقی به فنلاند تهدید می نماید راه های رسیدن به این کشور می باشد که در این مسیر امکان به خطر افتادن جان شخص متقاضی می باشد.علاوه بر این اشخاص می بایست هزینه های گزاف را به افراد منفعت طلب و قاچاقچیان پرداخت نمایند.


مراحل ورود غیرقانونی به فنلاند

پس از سپری کردن این راه دشوار در خصوص رسیدن به کشور فنلاند افراد می بایست درخواست پناهندگی در کشور فنلاند را به ثبت برسانند. ارائه دلیل پناهنده شدن یکی از جمله مواردی می باشد که متقاضیان قاچاقی رفتن به فنلاند می بایست بتوانند دلیل خود را به پلیس یا کارمندان مرزبان به اثبات برسانند. پس از بررسی های لازمه از جانب پلیس کشور فنلاند درخواست ها به ثبت خواهد رسید که پس از ثبت درخواست جواب هایی در خصوص پذیرش یا ردی ارائه می شود.

در صورتی که اشخاص در این مرحله مورد پذیرش واقع شوند، محل اقامتی به شخص ارائه میگردد که در نوع محل اقامت شرایطی نظیر سن، جنسیت و شرایط دیگر حائز اهمیت است. این مراکز تحت عنوان مراکز ترانزیتی شناخته شده می باشد. از نکته هایی که در باب مهاجرت غیر قانونی به فنلاند می بایست مدنظر افراد قرار گیرد این است که در حال حاضر پذیرش بیشتر برای متقاضیانی می باشد که از کشورهای جنگ زده در حال اقدام هستند.

مراحل ورود غیرقانونی به فنلاند

اصل قانون دوبلین برای مهاجرت قاچاقی به فنلاند

قانون دوبلین از اصلی ترین موراد حائز اهمیت در قاچاقی رفتن به فنلاند می باشد. طی این قانون در صورتی که افراد قبلا در کشوری غیر از کشور مقصد درخواست پناهندگی را به ثبت رسانده باشند و اثر انگشت خود را به ثبت رسانده باشند، در صورتی که مجدد در کشور فنلاند انگشت نگاری شوند و این مورد به اطلاع پلیس یا مرزبان مهاجرتی برسد، اشخاص می بایست کشور فنلاند را ترک نمایند و به همان کشوری که قبلا انگشت نگاری شده اند بازگردنند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب کار در فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

کار در فنلاند برای پناهجویان در 2024

به عنوان یک پناهجو، متقاضیان می توانند 3 یا 6 ماه پس از اینکه به پلیس یا مقامات مرزی درخواست پناهندگی کرده اند، شروع به کار با حقوق و دستمزد نمایند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب کار در فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید. سطح درآمد حاصل از کار در فنلاند برای پناهندگان پایین تر از مهاجران قانونی است. در نمودار ذیل حداقل و حداکثر حقوق ماهانه فنلاندی ها طی سال 2024 مشخص شده است:

حداقل و حداکثر حقوق ماهانه فنلاندی ها

قانون پناهندگی در فنلاند بیان می کند که حق کار را دارید و نیاز نیست جداگانه درخواست نمائید حق درخواست پناهندگی برای کار، مانند شرایط کار در آلمان یا دیگر کشورهای پیشرفته، قطعا زمانی آغاز می شود که حداقل 6 ماه از زمانی که او برای پناهندگی درخواست کرده است بگذرد، مگر اینکه او قبلا تصمیم قانونی در مورد درخواست دریافت کرده باشد.

پس از اتمام پروسه یک پلیس یا یک مرجع کنترل مرزی درخواست را پذیرفته و اداره مهاجرت فنلاند مسئولیت رسیدگی به درخواست را بر عهده می گیرد. خدمات مهاجرت فنلاند به زودی شخص متقاضی را به یک مصاحبه پناهندگی دعوت می نماید.

قبولی یا ردی پرونده پناهندگی در فنلاند

در صورتی که درخواست های پناهنگی مورد پذیرش واقع گردند این اخبار توسط اداره مهاجرت به متقاضیان ارائه میگردد. این تصمیم به افراد توسط زبان مادری با زبان دیگری که فرد متقاضی متوجه می شود به متقاضی اطلاع داده می شود. در صورتی که درخواست پناهندگی در فنلاند مورد تائید باشد یکی از موارد زیر شامل حالی متقاضیان میگردد.

  • پناهندگی یا وضعیت پناهندگی
  • حمایت فرعی
  • مجوز اقامت در سایر زمینه ها

در صورتی که درخواست متقاضی در باب پناهندگی در فنلاند رد شود متقاضی می تواند درخواست تجدید نظر نماید که اکثریت درخواست ها با ردی مجدد روبه رو می شوند که افراد می بایست کشور را ترک نمایند. با این حال باید گفت که مسیرهای مهاجرتی بسیاری در این کشور وجود دارد و یکی از بهترین آن ها، استارت آپ فنلاند است که امکان مهاجرت بدون مدرک زبان را نیز فراهم می کند.

جایگزین قاچاقی رفتن به فنلاند

قاچاق انسان یک جرم جدی علیه آزادی شخصی فرد است. قربانی قاچاق انسان مجبور به ادامه دادن در موقعیتی است که از او سوء استفاده می شود. یک قاچاقچی انسانی ممکن است قربانی را در کنترل خود نگه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود علاقمندان به مهاجرت به فنلاند از روش قانونی مثل تحصیل اقدام نمایند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب تحصیل رایگان در فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

شرایط کار و زندگی در فنلاند 2024

فنلاند Finland یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته اروپایی و یکی از ملل حوزه اسکاندیناوی محسوب می شود. همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، برای مهاجرت به فنلاند روش های مختلفی وجود دارد. در این میان به دلیل شرایط درآمدی خوب و نرخ بیکاری پایین، خیلی از مهاجران خارجی روش کار در فنلاند را انتخاب می کنند. در این مسیر آنها می دانند که متوسط درآمد ماهیانه در این کشور در حدود €2704 (یورو) و متوسط هزینه زندگی نیز در حدود €1656 (یورو) است. به همین دلیل نیز کارگران خارجی ضمن تامین مخارجشان همچنین می توانند برای پس انداز خود هم اقدام کنند:

مقایسه دخل و خرج و پس انداز در فنلاند

سرمایه گذاری و کارآفرینی روشی سریع برای اخذ اقامت فنلاند

علاوه بر دو روش تحصیل و کار در فنلاند، روش دیگری برای اخذ اقامت قانونی فنلاند نیز وجود دارد و آن هم از طریق راه اندازی یک استارت آپ در فنلاند است. اما چرا فنلاند؟ فنلاند به این دلیل گزینه خوبی برای راه اندازی استارت آپ محسوب می شود که امتیازات مختلف زیر را دارد:

  • کارآفرینان از این طریق می توانند به مجوز اقامت بلند مدت فنلاند دست یابند
  • در این روش نیازی به سرمایه و یا حامی مالی برای راه اندازی استارت آپ نیست
  • در قالب این روش مهاجرتی نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست
  • و ضمنا در قالب همین روش امکان اخذ وام وجود دارد
  • و بالاخره متقاضیان بعد از 4 سال می توانند به اقامت دائمی فنلاند برسند.

منتها برای اخذ مجوز اقامت فنلاند از طریق راه اندازی بیزینس آنها بایستی دارای شرایط ذیل باشند:

شرایط سرمایه گذاری و کارآفرینی روشی سریع برای اخذ اقامت فنلاند

قاچاقی از سن پترزبورگ به فنلاند

قاچاقی از سن پترزبورگ به فنلاند یکی از راه های مهاجرت و رفتن به فنلاند است. فنلاند یک کشور عالی در اروپا است که دلیل استاندارد های بسیار بالای خود در زمینه زندگی و امنیت و هزینه ها و تحصیل و کار به یک بهشت برای مهاجران تبدیل شده است. اما از آنجایی که برخی از افراد فکر می کنند با شرایطی که دارند نمی توانند از راه قانونی به فنلاند مهاجرت کنند، ابتدا به روسیه رفته و سپس به فکر مهاجرت قاچاقی از سن پترزبورگ به فنلاند می افتند. اما باید بگوییم که کارشناسان و مشاوران ما می توانند یک راه ایمن و مناسب را برای مهاجرت به فنلاند پیشنهاد دهند.

قوانین پناهندگی در فنلاند

همان طور که تا به این قسمت مطالعه فرمودید هدف از نگرش این مقاله اطلاعاتی درباب قاچاقی رفتن به فنلاند می باشد که یکی از راه های غیر قانونی مهاجرت است وبا خطرات بالایی در خصوص جان و مال روبروست. به ثبت رساندن درخواست پناهندگی یکی از اصلی ترین گام ها قاچاقی رفتن به فنلاندمی باشد. متقاضیانی که از این طریق اقدام به مهاجرت می کنند درصورتی که درخواست پناهندگی رد شود می بایست کشور فنلاند را به مقصد کشور خود ترک نمایند.

البته در صورتی هم امکان شرایط فراهم باشد متقاضیان می توانند درخواست تجدید نظر ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از جمله موسسات برتر حقوقی در باب مهاجرت های قانونی می باشد که توانسته است با رزومه ای درخشان در باب اقامت و تابعیت میزان بالایی روادیدهای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری را به خود اختصاص دهد. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب ویزای تحصیلی فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

سوالات مهم درخصوص مهاجرت به فنلاند

فنلاند یکی از بهترین کشورهای اسکاندیناوی و قاره اروپا برای کار و زندگی مهاجران خارجی محسوب می شود. از همین رو نیز سوالات مختلفی درباب شرایط مهاجرت به این کشور مطرح می شود:

  • انواع روش های مهاجرت به فنلاند 2024 چیست؟ مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق الحاق خانواده از جمله این روش هاست.
  • آسانترین روش برای مهاجرت به فنلاند چیست؟ تحصیل در فنلاند
  • ارزانترین روش برای مهاجرت به فنلاند چیست؟ کار در فنلاند
  • سریعترین روش برای مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند چیست؟ سرمایه گذاری در فنلاند
  • متوسط درآمد خالص کارگران در فنلاند چقدر می باشد؟ میانگین درآمد خالص ماهانه در این کشور اروپایی در حدود EUR 2704 (یورو) است.
  • بهترین دانشگاه فنلاند برای تحصیل در این کشور چیست؟ دانشگاه هلسینکی
5/5 - (11 امتیاز)

21 دیدگاه برای “قاچاقی رفتن به فنلاند

  1. ارهان گفت:

    من میخام از مرز روسیه رد شم خاستم بدونم ایا خطره خیلی بالایی داره یا مثه بقیه کشورها فقط سختگیری میکنن اخه من شنیدم امکان اینکه بهت شلیک کنن زیاده
    اگه کسی اطلاعاتی داره یا اینکه میخاد بره باهتم در ارتباط باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در زمینه مهاجرت قاچاق خدماتی نداره

    2. علی گفت:

      منم پیگیر رفتنم و قبلا شنیده بودم که از مرز روسیه قبلا با دوچرخه خیلی ها رفتن و فقط نمی‌دونم چطوری باید رسید مرز و عبور کرد البته میگن پلیس روسیه تا اونجا خیلی بازرسی می‌کنه و دلیل رفتن به سمت مرز همش جویا میشه و مکان اقامت و… هر روز بررسی می‌کنه بهر حال اگر راهی یافتید ما رو هم مطلع کنید

      1. داوری گفت:

        به جای اینکه رویایی فکر کنید واقعیت ها رو در نظر بگیرید و درست مهاجرت کنید

    3. باراد گفت:

      موفق شدی بری

  2. Hse man گفت:

    سلام وقت بخیر
    دوست عزیز راه های قانونی برای ویزای کار یا ازدواج با تبعه کشور مقصد چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟
    آیا مدرک کارشناس ایمنی در محیط کار برای کشور مقصد معتبر میباشد؟!

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      ازدواج کیس مناسب میخواد و هزینه های شما بستگی به وکیلی داره که این کار رو برای شما انجام میده. در مورد کار هم اول باید با کارفرما ارتباط بگیرید تا برای شما قرارداد کاری ارسال کنه لذا ابتدا مقاله موسسات معتبر کاریابی در فنلاند رو مطالعه کنید

  3. milad گفت:

    من میخوام به صورت قاچاق ازایران خارج بشم سرمایه زیادی واسه گرفتن ویزا از طریق قانونی ندارم لطفا در صورت امکتن کمکم کنید کیس من در واقع نویسندهام که هیچ کدوم از کتابام حق چاپ نگرفته واسه همین میخوام برم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران برای مهاجرت قاچاقی و پناهندگی خدماتی نداره متاسفانه

    2. ramin گفت:

      منم میخوام برم.باهام در ارتباط باش یه چاره ای پیدا کنیم

      1. داوری گفت:

        دوست عزیز راه چاره در مهاجرت رو میتونیم به شما معرفی کنیم. روزمه تون رو ارسال کنید تا راهنماییتون کنم

  4. NGElN گفت:

    سلام ویزای قانونی برا مهاجرین افغان چطوری میشه برام فنلاند عاشق فنلاند دوست دارم اونجا دائمی زندگی کنم آیا امکان دارد برا افغانها

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از راه هایی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج با تبعه فنلاندی

  5. نادر گفت:

    ویزای های قانونی در فنلاند چیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کاری سرمایه گذاری و تحصیلی

  6. مهشید رحمانی گفت:

    چطوری می تونم برای تحصیل در فنلاند اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  7. amir abbas گفت:

    با تشکر از مطلب مفیدتون اگه میشه در مورد راه های دیگه گرفتن اقامت این کشور هم مطلب بذارید

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله ما رو در خصوص کار و تخصیل و سرمایه گذاری این کشور مطالعه نمایید

  8. صبا صابری گفت:

    سلام
    لطفا در مورد ویزای کاری فنلاند توضیح بدید.
    ممنون از اطلاعات خوب تون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقالهحقوق ماهیانه کار در فنلاند رو مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *