مهاجرت

پناهندگی در هلند

پناهندگی در هلند

پناهندگی به دلیل گران شدن راه های مهاجرت مورد توجه بوده و پناهندگی در هلند نیز مخاطبان بیشتری نسبت به گذشته داشته است. در پی بحران های بوجود آمده در جهان و بخصوص خاورمیانه، میزان مهاجرت به قاره اروپا افزایش یافته است. کشورهای اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که امن ترین مکان ها را برای اسکان این مهاجران در نظر بگیرند. آیا درخواست پناهندگی شما واجد شرایط یکی از دلایل پذیرش پناهندگی محسوب می گردد؟ در نوشته فوق که به دست تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

کلیات پناهندگی در هلند

برای آن که بتوانید درخواست پناهندگی خود را به ثبت رسانید در یک استاندارد کلی که در اکثر کشورهای اروپایی و قوانین پناهندگی در هلند حاکم است باید دلیل کافی داشته باشید. این دلایل عبارتند از: کسانی که بنابر دلایل مذهبی، نژادی، ملی و یا سیاسی تحت تعقیب و پیگیری قانونی باشند، این ترس برای شما وجود داشته باشد که به صورت تصادفی و بر اساس حوادث جان خود را از دست دهید. این حوادث شامل عملیات های تروریستی و یا تیراندازی های پیاپی است. این احتمال وجود داشته باشد که شما به قتل برسید و یا اعدام شوید. کسانی که احتمال شکنجه برای آن ها وجود داشته باشد نیز می توانند درخواست خود را ثبت کنند. همچنین وقتی همسر، پدر، مادر یا فرزند زیر سن قانونی فرد به تازگی در هلند پناهنده شده باشند.

زمانی که قصد پناهندگی در هلند را دارید باید به این کشور سفر کنید، سپس به کمپ مهاجرینی فرستاده خواهید شد که از سوی سازمان ملل مشخص شده است. پس از آن باید در مصاحبه های متعدد با سازمان های مختلف شرکت کنید. در این مصاحبه ها شما باید کلیه مدارکی که شما را مستحق دریافت پناهندگی معرفی می کند ارائه دهید. باید صداقت کافی در زمینه ارائه اطلاعات داشته باشید. در غیر این صورت، مدارک شما به صورت کلی از دستور کار خارج شده و با پناهندگی شما مخالفت خواهد شد.

رسیدگی به پناهجویان هلند

درخواست پناهندگی شما در کشور هلند 8 روز کاری به طول می انجامد. در طول این مدت ممکن است اتفاقاتی نظیر بیماری یا مسائل دیگر پیش بیاید. این اتفاقات روند ثبت درخواست پناهندگی را طولانی تر می کند. پروسه زمانی رسیدگی به درخواست شما ممکن است 6 ماه به طول بیانجامد. این امکان وجود دارد که شما پس از 6 ماه نیز جوابی دریافت نکنید. در این صورت باید اعتراضی ثبت کنید تا پرونده شما به عنوان یک اولویت مورد بررسی قرار گیرد.

برای ثبت چنین درخواستی به شما آموزش های کافی در کمپ محل اقامت ارائه خواهد شد:

نمودار فرآیند درخواست پناهندگی در هلند

ثبت درخواست پناهندگی در هلند

همان طور که پیش تر گفته شد، تصمیم گیری اولیه در خصوص وضعیت شما در 8 روز انجام می شود. در این 8 روز شما باید به خوبی خود را آماده نشان دهید. در این 8 روز یک اتفاق کاملا مشخص و برنامه ریزی شده رخ می دهد.

زمانپروسه
روز اولانجام مصاحبه اولیه
روز دومآماده سازی برای مصاحبه دوم
روز سوممصاحبه دوم
روز چهارماصلاحیه مصاحبه دوم
روز پنجماعلام نظر اولیه
روز ششمبررسی رای صادره و امکان ثبت اعتراض
روز هفتماعلام رای نهایی

مرحله اول و دوم درخواست پناهندگی در هلند

زمانی که شما درخواست خود را به ثبت می رسانید، باید با نماینده سازمان مهاجرت مصاحبه داشته باشید. این مصاحبه هیچ ارتباطی با هدف شما از ثبت درخواست ندارد. در این مصاحبه تنها از مشخصات فردی و سوابق و همچنین آینده نگری شما سوال خواهد شد. در این مصاحبه سوال های بسیار جزئی و دقیقی از شما پرسیده می شود تا هویتتان به طور کامل مشخص شود، پس سعی کنید در این رابطه همه اطلاعات را به دقت و به درستی در اختیار مصاحبه کننده قرار دهید. این اولین و آخرین فرصت شما برای مصاحبه خواهد بود و ارائه هرگونه مدرک جعلی می تواند شما را با مشکلات بسیار زیادی روبرو کند.

مرحله سوم و چهارم درخواست پناهندگی در هلند

در روز سوم شما به مصاحبه اصلی فرا خوانده خواهید شد. این قسمت یکی از اساسی ترین بخش های پروسه پناهندگی در هلند به شمار می رود، در این روز شما باید دلیل خود از ثبت درخواست پناهندگی را بیان کنید. همچنین باید ثابت کنید که به چه علت نمی توانید در کشور خود امنیت خود را فراهم آورید. برای اثبات صحبت های شما باید مدارک صحیحی برای درخواست اقامت در کشور هلند ارائه گردد. در این روز ممکن است از شما خواسته شود تا تستهای پزشکی بدهید. این تست ها بیشتر برای حصول اطمینان از شکنجه های جسمی و روانی است. در روز چهارم شما فرصت خواهید داشت تا با مشورت وکیل خود کمبودهای مصاحبه را جبران کنید.

مرحله سوم و چهارم درخواست پناهندگی در هلند

مرحله پنجم و ششم درخواست پناهندگی در هلند

در روز پنجم پاسخ اولیه درخواست شما صادر خواهد شد. پاسخ ارائه شده به 3 صورت خواهد بود:

  • پاسخ منفی، در این صورت به شما اعلام می شود که شما شرایط لازم برای پناهندگی را ندارید. در این صورت به شما یک پاسخ منفی موقت داده می شود.
  • پاسخ مثبت، در این صورت به شما اعلام می شود که شما موقتا می توانید در کشور هلند بمانید.
  • در صورتی که قضاوت پرونده شما با مشکل روبرو شود به شما آموزش هایی در رابطه با تصمیم گیری در ارتباط با ارائه پناهندگی داده خواهد شد. این به آن معناست که شما باید مدت بیشتری در انتظار پاسخ بمانید.

در روز ششم شما اجازه خواهید داشت تا به کمک وکیل خود نسبت به رای صادره اعتراض کنید. شما باید با اسناد معتبر و رسمی مخالفت خود با رای سازمان مهاجرین و تابعیت کشور را اعلام کنید، در حالی که به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که راه پناهندگی انتخاب مسیرتان باشد جهت مهاجرت از یک طرف دیگر برخی فکر میکنند این راه ارزان ترین راه مهاجرتی است. برخلاف اینکه راه های مطمئن تر و ارزان تر در اروپا وجود دارد که یکی از این راه ها ویزای کار آلمان می باشد که در حال حاضر شدیدا توصیه می شود این مقاله و این مسیر را مطالعه کرده و سپس دست به تصمیم بزنید.

بررسی نهایی درخواست پناهندگی در هلند

روز هفتم روز اعلام رای نهایی است. پس از آنکه اعتراض شما به رای اولیه وارد شد، سازمان مهاجرین و تابعیت کشور در خصوص اعتراض شما تصمیم گیری خواهد کرد. در این صورت نیز 3 حالت کلی وجود دارد: اعتراض شما مورد قبول واقع شود، در این صورت شما می توانید به صورت موقت در کشور هلند بمانید. زمان 8 روزه برای تصمیم گیری نهایی کافی نبوده، در این صورت باید مدت بیشتری را در اردوگاه مهاجرین بمانید.

تایید درخواست پناهجویان در هلند

امکان پذیرش پناهنده در قاره اروپا برای کشورهای مختلف میسر است. اتحادیه اروپا در ارتباط با پذیرش پناهندگان تصمیم گیری می کند. هر کشور بر اساس مسائل از پیش مشخص شده می تواند تعداد مشخصی پناهنده را بپذیرد. این مسائل عبارتند از:

  • جمعیت کنونی کشور
  • درآمد ملی
  • تعداد درخواست های ثبت شده پناهندگی
  • نرخ بیکاری

منتهی در فرضی که با درخواست پناهندگی افراد موافقت شود باید توجه داشت همچنان با مشکلاتی مواجه خواهند بود. طی مصاحبه ای که یکی از مجلات اقتصادی و اجتماعی سوئیس با مردم کشور سوئیس و سایر کشورهای اروپایی از جمله آلمان و هلند داشت، مشخص شد عموم مردم دید خوبی نسبت به پناهندگان ندارند. چرا که برخی از پناهندگان تا به حال مرتکب جرایمی در اروپا شده اند. به علاوه پناهندگان به اعتقاد برخی از اروپایی ها از منابعی که مردم و دولت های اروپایی با مالیات و غیره تامین می نمایند استفاده می نمایند به همین دلیل است که کارفرمایان هلندی معمولا تمایلی به استخدام پناهندگان ندارند. در حالی که کسانی که به روش قانونی تحصیل وارد هلند شده باشند، برای یافتن کار ضمن تحصیل یا کار پس از فارغ التحصیلی در این کشور مشکلی نخواهند داشت.

حقوق و تعهدات پناهجویان هلند

پناهجویان در هلند حقوق و وظایفی نیز دارند که دولت هلند مشخص کرده است. ابتداء امر فرد پناهنده پس از اقامت در هلند بایستی در پایگاه داده سوابق شخصی شهرداری (BRP) ثبت نام کند. برای این منظور ارائه مدارکی مثل شناسنامه، کارت شناسائی و سند ازدواج رسمی الزامی است.

اما حقوق پناهندگان در هلند از این قرار می باشد:

  • مسکن
  • دریافت بیمه سلامت
  • یادگیری فرهنگ و زبان هلندی
  • کار
  • مسافرت

پناهندگی یک پروسه پرخطر و پرریسک است از همین رو نمی توانیم به شما توصیه کنیم که در این مسیر گام بردارید، همچنین باید بسیار خوش شانس باشید تا بتوانید از طریق پناهندگی اقامت یک کشور را بخصوص در اروپا بدست آورید. آنچه که در مورد اقامت هلند بعنوان پناهنده می دانید با پروسه عملی بسیار متفاوت است. جالب است بدانید که کشور هلند از میان 120000 فردی که با مهاجرت به هلند درخواست پناهندگی خود در اروپا به ثبت رسانده اند، تنها 7000 نفر را به عنوان پناهنده می پذیرد. این به آن معنی است که اخذ پناهندگی در هلند بسیار دشوار است و از هر 17 نفر تنها یک نفر می تواند به هدف خود دست یابد.

کار در حین پناهندگی در هلند

به عنوان یک پناهجو در هلند، اجازه دارید 24 هفته در سال کار کنید. درخواست پناهندگی شما باید حداقل 6 هفته در حال بررسی باشد. شما همچنین نیاز به یک مجوز کار ثابت TWV در هلندی) دارید. علاوه بر این، شما باید انگلیسی، آلمانی یا هلندی صحبت کنید. دلیل اصلی این نیاز ایمنی است: شما باید بتوانید دستورالعمل های کار را درک کنید. Randstad مجموعه ای از دوره های زبان را ارائه می دهد که به شما کمک می کند مهارت های زبان خود را سریعتر بهبود بخشید. مشاوران برجسته موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اند تا در زمینه مهاجرت قانونی به هلند شما را یاری دهند اما در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارند.

سوالات متداول در خصوص پناهندگی در هلند

در بخش پایانی به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • مرحله اول و دوم درخواست پناهندگی در هلند چگونه است؟ زمانی که شما درخواست خود را به ثبت می رسانید، باید با نماینده سازمان مهاجرت مصاحبه داشته باشید. این مصاحبه هیچ ارتباطی با هدف شما از ثبت درخواست ندارد. در این مصاحبه تنها از مشخصات فردی و سوابق و همچنین آینده نگری شما سوال خواهد شد. در این مصاحبه سوال های بسیار جزئی و دقیقی از شما پرسیده می شود تا هویتتان به طور کامل مشخص شود، پس سعی کنید در این رابطه همه اطلاعات را به دقت و به درستی در اختیار مصاحبه کننده قرار دهید. این اولین و آخرین فرصت شما برای مصاحبه خواهد بود و ارائه هرگونه مدرک جعلی می تواند شما را با مشکلات بسیار زیادی روبرو کند.
  • مرحله سوم و چهارم درخواست پناهندگی در هلند به چه صورت است؟ در روز سوم شما به مصاحبه اصلی فرا خوانده خواهید شد. این قسمت یکی از اساسی ترین بخش های پروسه پناهندگی در هلند به شمار می رود، در این روز شما باید دلیل خود از ثبت درخواست پناهندگی را بیان کنید. همچنین باید ثابت کنید که به چه علت نمی توانید در کشور خود امنیت خود را فراهم آورید. برای اثبات صحبت های شما باید مدارک صحیحی برای درخواست اقامت در کشور هلند ارائه گردد. در این روز ممکن است از شما خواسته شود تا تستهای پزشکی بدهید. این تست ها بیشتر برای حصول اطمینان از شکنجه های جسمی و روانی است. در روز چهارم شما فرصت خواهید داشت تا با مشورت وکیل خود کمبودهای مصاحبه را جبران کنید.
4.2/5 - (43 امتیاز)

169 دیدگاه برای “پناهندگی در هلند

  1. مصطفی نظری گفت:

    با عرض سلام من یکی از ارتشی های سابق افغانستانم که کشورم‌ با تحولات خیلی خطرناکی مواجه شد که حتی دارای اخطارنامه از طرف ط ا ل ب ا ن هستم که باعث شده نتونم به راحتی مهاجرت کنم و خیلی هم به زبان هلندی علاقه دارم و از شبکه های اجتماعی دارم دنبال میکنم و‌درس میخونم آیا برای من امکان مهاجرت به این کشور وجود داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق ورود به سایت سفارت کشور هلند، درخواست پناهندگی خودتون رو در این کشور ثبت کنید.
      البته اگر تمکن مالی کافی داشته باشید، می تونید برای تحصیل هم وارد هلند بشید که شرایط بهتری داره

  2. متین گفت:

    سلام ببخشید من له عنوان یه پناهنده زیر سن کشور هلند واسم خوبه که برم؟
    چه مزایایی داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در صورتی که دلیل قانع کننده ای ارائه بدید می تونید از این طریق اقدام کنید اما ما به شما توصیه نمی کنیم چون مسیرمهاجرت قانونی به این کشور باز هست.

  3. اینجانب محمد یوسف که دارنده سرتیفیکت نامه در سازمان Naecبوده در بخش استتیوت ملی تعلیمات زراعت از سال 28april/2015…to23march2016در این موسسه ایفای وظیفه کرده است که توسط همین شغل تهدید از دشمن شده و بلاخره سبب قطع شده دست شد

    1. داوری گفت:

      سلام
      مطالب شما خیلی واضح نیست اما در کل موسسه سفیران خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکنه

  4. Malek گفت:

    آیا کسی که با نیرو های هالندی در افغانستان در سال های گذشته کار کرده باشد نستحق پناهندگان شناخته میشود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر. اگر قبل تر با نیروی کار هلندی کار کردید، بهتره درخواست کنید که برای شما دعوت نامه کاری ارسال کنند.
      با این عنوان نمی توانید پناهنده بشوید.

  5. مهدی دریایی گفت:

    سلام و عرض ادب
    شما در ابتدا یک مقاله در خصوص پناهندگی به کشور هلند گذاشتید که امار بازدیدکنندگان سایت شما افزایش پیدا کنه و بعد می نویسید که خدمات و مشاوره پناهندگی ندارید. این کار شما غیر اخلاقیه و تمامی این اطلاعات با یک سرچ ساده در اینترنت هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      این کار ما کمک به افرادیه که میخوان اطلاعاتشون رو بیشتر کنن و تیم سفیران زحمت کشیدن با گردآوری رایگان این مطالب به دوستان در هر زمینه ای که مربوط به مهاجرته اطلاعات مفید میدن. این کار نه تنها اخلاقی بلکه بسیار انسانیه چونکه هموطن خودت رو راهنمایی میکنی و از در معرض اشتباه قرار گرفتن بیرون میاری
      پناهندگی همون اشتباهیه که ما شما رو از اون نهی میکنیم، این خود اخلاقه دوست من

  6. حسین تفرشی گفت:

    سلام بنده 44ساله وکارشناس حقوق هستم، میخام ارشد رو هلند بگیرم، ایا امکان داره، ایا از این طریق خانواده ام رومیتونم ببرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر منظورتون از طریق تحصیلیه امکانش وجود داره اما در مورد رشته شما صحبت فراوانه لطفا با ما تماس بگیرید

  7. محمد صادق گفت:

    سلام ببخشید یک سوال داشتم . پدر من مهاجرت کرده به هلند و تابحال ۶ سال گذشته و هنوز جوابی قطعی برایش صادر نشده و جواب قبلی منفی بوده.شما اطلاعی دارید که چرا اینقدر طول کشید و ایا درست می شود.و یک چیز دیگه که هست از کمپ بیرون شهر اوردن کمپ داخل شهر امستردام

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص پناهندگی خدماتی نداریم دوست من

  8. حسین گفت:

    سلام ارسد باستان شناسی دارم برای ویزای کار بین هلند و اتریس موندم میشه کمکم کنید مبلغ زیادی ندارم ولی از پناهندگی خوشم نمیاد ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ویزای کار چه در هلند و چه در اتریش نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت ولی در هر صورت هر دو کشور از حمله کشورهای خوب شنگن هستن در چه موردی تردید دارید ؟

  9. ela گفت:

    چطور وقتی در زمینه پناهندگی خدماتی ندارید اطلاعاتش رو برای مردم توضیح میدید هدف خاصی دارید معمولا در وب سایت هر شرکتی خدماتی که ارائه میشود رو میزارن نه خدماتی که داده نمیشه…..

    1. رهنما گفت:

      دوست عزیز هدف صرفا اطلاع رسانی از شرایط و قوانین تمامی روش های مهاجرتی میباشد، موسسه سفیران سروش سعادت در این خصوص خدماتی ارائه نمیکند و با شرح خطرات و ریسک های این مسیر، به هیچ عنوان پناهندگی را توصیه نمی نماید.

  10. سجاد گفت:

    من میخواهم مهاجرت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در خصوص مهاجرت پناهندگی خدماتی نداره اما در خصوص باقی روش ها میتونید ببا شماره 02191003232 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  11. آرام گفت:

    سلام
    من 23 سالمه دانشجوی مقطع لیسانس رشته مهندسی برق هستم. ارزانترین گزینه برای اخذ اقامت چی هست. کار یا تحصیل یا پناهندگی هر کدوم که باشه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما پناهندگی هیچ خدماتی نداریم اما در مورد کار یا تحصیل میتونیم برای شما اقدام کنیم بهترین گزینه برای شما تحصیل در هلند می باشد

  12. سعید گفت:

    سلام من ۲۵سالمه دیپلم دارم با ۳۰۰میلیون آیا میتونم به هلند مهاجرت کنم و ادامه تحصیل بدم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله میتونید ادامه تحصیل بدید اما ابتدا مقاله تحصیل در هلند رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  13. سینا گفت:

    با سلام .درخواست مشاوره .و اقدام پناهندگی هلند .

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ارادت
      دوست عزیز موسسه ما در خصوص پناهندگی اقدامی نداشته و این روش را توصیه نمیکند. برای اطلاع از روشهای قانونی متناسب با شرایط خود با شماره 021-91003232 ارتباط بگیرید.

  14. لیلا گفت:

    سلام ببخشید من شماره تماس یک وکیل پناهندگان ایرانی در هلند رو میخواستم. اگه میشه لطف کنین به من یک وکیل ایرانی پناهندگی در هلند معرفی کنید خیلی ممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران در زمینه پناهندگی خدماتی ارائه نمیده

  15. اكبر گفت:

    باسلام وقت بخير. من با ٢٧سال سن وحدود ١٥٠مليون پول با خانومم. آيا امكان مهاجرت قانوني ب كشور هلندوجوددارد. ممنون از راهنماييتون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      متاسفانه هزینه ای که میفرمائید برای مهاجرت به هلند کافی نیست

  16. فرشيد گفت:

    در ضمن قبلا چند بار به اروپا از جمله هلند سفر كرده ايم البته با ويزاي شينگن آلمان به صورت مولتي

  17. فرشيد گفت:

    با سلام ٥٤ ساله هستم موسسه آموزش زبان دارم يك پسر ١٩ ساله دارم دانشجو هست بخاطر اون ميخوام به هلند مهاجرت كنم منزل شخصي و ويلا و حدود يك بيليون تومن پول دارم كه ميخام اونجا بيزينس راه اندازي كنم راحت ترين راه مهاجرت خانواده چه جوري هست البته بعد از مهاجرت ميتونم املاك رو از ايران به هلند منتقل كنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یا تمکن مالی در حال حاضر کشورهای اسپانیا،پرتغال و یونان شرایط سرمایه گذاری رو برای ایرانیان دارن که شانس ویزا و اقامتشون بالاست

  18. مهشیدبزرگی گفت:

    سلام من فوق دیپلم گرافیک هستم و از همسرم جدا شدم و یک دختر ۱۴ ساله دارم با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پول امکانش هست پناهنده بشم و از کجا میتونم اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکنه

  19. علی گفت:

    سلام من 18 سال دارم LGBT هستم. و میشه با ویزا کوتاه مدتت برم هلند و درخواست پناهتدگی بدم‌. آیا میشه و هزینه داره.. یا حمایت مسکن و مالی هم میکنن بهم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادی خدمت شما هیچ خدمات پناهندگی نداریم اما میتونید از راه قانونی ویزای تحصیلی وارد این کشور شوید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  20. شریفیان گفت:

    سلام دوست من با ویزای جعلی در فرودگاه هلند بازداشت شده والان ۱۵ روزه زندان به نظر شما چی در انتظارشه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خدمت شما اطلاع ندارم ایشالا خدا کمکشون کنه

  21. Mohamad گفت:

    سلام من ميخواستم بدونم براي ٢ نفر با سرمايه ١٧٠ مليون كافي براي رفتن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر منظورتون هلند است خیر باید هزینه خود را افزایش دهید اما میتونید برای ویزای کار آلمان اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  22. امیر گفت:

    سلام ،وقت بخیر ، من 40 سالمه و دیپلم دارم .آیا برای ادامه تحصیل در کشور هلند می تونم اقدام کنم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر ۴۰ سال دیپلم نمیتونید برای ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید و اگر مدرک b2 آلمانی بگیرید شرایط ویزای کار آلمان دارید

  23. ام گفت:

    سلام وقتتون بخير،من٣٥سالمه فوق ديپلم نرم أفزار دارم أما در رشته اشپزي در هتلاهاي پنج ستاره مشغول بودم و مدارك معتبر هم أز سازمان فني و حرفه أي دارم، پيشنهادتون واسع أقامت يا ويزا كار در اروپا چي هست و چجوري بايد اقدام كنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار با مدرک زیر لیسانس در کشور هلند باید کارفرما داشته باشید از شما دعوت به همکاری کرده باشیند اما با مدرک فوق دیپلم میتونید برای دور های آسبیلدونگ اقدام کنید به این مقاله مراجعه کنید :https://emigrationplus.com/دوره-های-آسبیلدونگ-در-آلمان/

  24. یوسفی گفت:

    باسلام. بنده 17 سال سابقه در زمینه ساخت محصولات چوبی و همچنین اجرای دکوراسیون داخلی دارم.البته پیشنهاد کار در روتردام رو داشته ام ولی نمی خواهند وقت بگذارند و درخواست بفرستند چون ویزای کار در اروپا ندارم. آیا شما می توانید کمک کنید ویزای کار در هلند بگیرم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به سن ۱۷ سال ویزای کار تعلق نمی گیرد میتونید از طریق ویزای تحصیلی هلند اقدام کنید

  25. کیوان گفت:

    سلام.من ۳۵سالمه مجرد ۱میلیارد سرمایه دارم میتونم به صورت قانونی مهاجرت کنم به هلند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید فقط باید شرایط سن مدرک تحصلیی سابقه کار حرفه رشته زبان و … بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  26. Mehrshad گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه فوتبالیستم (دروازبان) بخاطر مشکلات مالی نمیتونم به ورزشم ادامه بدم میخواستم بدونم کشور هلند پناهندگان ورزشی هم میگیرد یا نه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب در مورد پناهندگی اطلاعی ندارم

  27. مجید خنیفر هستم گفت:

    با سلام من داری مدرک لیسانس کامپیوتر ودارای مدرک فنی حرفه ای در زمینه جوشکاری صنعتی هستم مایل به مهاجرت به هلند یا المان هستم با چه مقدار پول میتوانم مهاجرت قانونی داشته باشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چند سالتونه؟

  28. نیما تاری زواره گفت:

    سلام وقت شمابخیر من ۲۵ سالم فوق دیپلم تکنسین فنی پله برقی وآسانسور دارم ۳ ساله سابق کارتخصصی وبیمه هم دارم مدارک تخصصی آموزشی بابت این رشته ازفنی حرفه ای واتحادیه بین الملی آسانسورهم دارم درحال حاضرهم دانشجو مهندسی همین رشته هستم کارت معافیت سربازی راهم دارم .
    آیا شرکت شما میتونه برام ویزای کار بگیره ؟؟
    ممنون میشم همکاری بفرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا شما از هلند کارفرما دارید؟ چون این مورد بر عهده شما می باشد

  29. حسین گفت:

    سلام من برادرم ۳۰سال هلند زندگی میکنه و من چندنین بار از کشورهای مختلف با دعوتنامه ویا ویزای توریستی ریجکت شدم کشورهای مثل هلند المان و فرانسه میخوام ببینم برادرم در هلند مغازه خیاطی داره میتونه کارفرما من بشه و من از طریق کار مهاجرت کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله اگر بتونند برایشما دعوت نامه کاری بفرستند

  30. سام گفت:

    سلام وکیل مهاجرت در هلند نیاز دارم
    ایا شخصی میشناسید معرفی کنید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام بفرمایید هستیم در خدمتتون

  31. جواهری گفت:

    سلام من لیسانس کشاورزی دارم و شوهرم فوق دیپلم مخابرات ۲ فرزند زیر ۱۲ سال دارم از لحاظ مالی هم در حد متوسط هستم میخواستم بدونم بزای پناهنده شدن کدوم کشور مناسبتره و راحت میشه پناهندگی گرفت؟
    سوال دیگه ای که دارم اینه ویزای کار که میگین به چه صورت هستش؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ۱۰۰ در ۱۰۰ باید مهاجرت قانونی داشته باشید که هم میتویند ویزاهای جستجوی کار آلمان و اتریش بگیرید یا دوره های ۱ ساله ورود به بازار کار کشور کشور هلند برای اطلاعات بیشتر با شماره هاس موسسه تماس بگریرید

  32. سامان گفت:

    سلام من مدرک فوق دیپلم صنایع شیمیایی دارم
    حدود از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارم ایا راهی هست برای پناهندگی یا ویزای کار

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر پناهندگی که نمیتونید اقدام کنید اما برای ویزاهای جستجوی کار میتونید اقدام کنید برای کشور آلمان و اتریش

      1. پارساامانی گفت:

        با سلام من ۱۷ سالمه و میخواهم از ایران برم از لحاظ درسی خوبم و میتوانم درس بخوانم میشه بگید کدام کشور برای من مناسبه. من میتونم تا ۶۰ تمن پول جور کنم لطفا بگید که از راه قانونی برم یا از راه قاچاق و کدوم کشور برای من مناسبه لطفا جوابم رو بدید ممنون میشم.
        باتشکر از وب سایت خوبتون.

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما ۱۰۰ در ۱۰۰ باید مهاجرت قانونی داشته باشید که هم میتویند ویزاهای جستجوی کار آلمان و اتریش بگیرید یا دوره های ۱ ساله ورود به بازار کار کشور کشور هلند و باید 200 میلیون به بالا داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره هاس موسسه تماس بگریرید

  33. مریم گفت:

    سلام
    من لیسانس نرم افزار دارم همسرمم همینطور ۳۰ ساله هستیم
    من مدرک خیاطی و طراحی لباس از فنی حرفه ای هم دارم
    ۳۰۰ هم سرمایه داریم
    برای کدوم کشور میشه اقدام کرد؟ مهاجرت قانونی میشه کرد یا نه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ۱۰۰ در ۱۰۰ باید مهاجرت قانونی داشته باشید که هم میتویند ویزاهای جستجوی کار آلمان و اتریش بگیرید یا دوره های ۱ ساله ورود به بازار کار کشور کشور هلند برای اطلاعات بیشتر با شماره هاس موسسه تماس بگریرید

  34. Hossein nadiri گفت:

    سلام من برادم ۳۰سال در کشور هلند زندگی میکنه ویکی دیگه از برادرهام حدودن ۷سال برده شغل برادر بزرگترم مغازه خیاطی داره و برادرم که ۷سال رفته پیش اون مشعول به کار هست میخواستم بدونم میتونه به عنوان کار فرما درخواست ویزا بده به من

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله ازشون بخواید برای شما دعوت نامه کاری بفرستند

  35. علی احمد رسولی گفت:

    سلام خسته نباشیدمن۳۵ سالمه متهل دارای ۲ فرزندهستم اطلاع دادن کانادا ماهجر میخواهد آیا این خبر درست است وشرایط اتباع افغانی درایران میتوانند ویزای کانادا رو داشته باشند میشه راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما، لطفا مقاله اسکیل ورکر کانادا را مطالعه فرمایید و در صورت وجود ابهام با ما ارتباط بگیرید.

    2. کمال گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خوبین خسته نباشید وقت تون بخیر ببخشید من برای کشور المان میخواستم برم کار کنم شغلم اشپزی هست ممنون میشم کمک و راهنمای کنید?❤??

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما چند سالتون؟ چه مدارکی دارید؟ چند سال سابقه کار؟

  36. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید بصورت توریستی بریم اروپا آیا میتونیم پناهندگی بگیریم یا حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری چقدر است شما کدام کشور را برای پناهندگی ویا سرمایه گذاری توسیع میکنید ممنون از زحمات بیشمار شما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما پناهندگی اصلا راه مهاجرت مناسبی نیست و حتما از راه های قانونی مانند تحصیل، کار و سرمایه گذاری اقدام کنید

  37. سام گفت:

    سلام و عرض ادب.
    یکی از دوستانمون آلمان درخواست پناهندگی دادن که کلا با درخواست پناهندگیشون مخالفت شده و پرونده‌ش رو بستن.میخواد بره هلند و اونجا درخواست بده .ایا راهی هست که اونجا بتونه اقامت بگیره؟
    میدونیم که قانون دابلین شامل حال ایشون میشه اما اگر مدت زمانی که المان باید بگه که ایشون رو برگردونید طی بشه و ایشون برنگشته باشن المان در این صورت مسول پروندشون هلند هستن؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام عرض ادب خدمت شما پناهندگی اصلا راه مناسبی برای مهاجرت نیست از راه های قانونی مثل تحصیل سرمایه گذاری و کار اقدام کنید

  38. بهار گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندتا مدرک بین المللی ارایشگری دارم میخواستم ببینم میتونم اقامت بگیرم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا کارفرما دارید؟

  39. افشین گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۱سالمه دیپلم کامپیوتر دارم مدرک ورزشی تکواندو هم دارم سرمایه زیادی هم ندارم چطور میتونم مهاجرت کنم هلند با اینکه پناهندگی بگیرم راه درست رو میتونین پیشنهاد بدین..؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با این شرایط خیر امکان مهاجرت به هلند نیست شا متاهل هستید؟ شاید از طریق همسرتون بتونید اقدام کنید و یا خودتون برای کشورهاس دیگر

  40. محمد گفت:

    سلام
    بنده 26سالمه لیسانس عمران دارم و شغلم بارمن
    بنظرتون در مورد پناهندگی چیه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما پناهندگی هرگز اما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. مهدی گفت:

        سلام خسته نباشید بصورت توریستی بریم اروپا آیا میتونیم پناهندگی بگیریم یا حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری چقدر است شما کدام کشور را برای پناهندگی ویا سرمایه گذاری توسیع میکنید ممنون از زحمات بیشمار شما

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما پناهندگی اصلا راه مهاجرت مناسبی نیست و حتما از راه های قانونی مانند تحصیل، کار و سرمایه گذاری اقدام کنید

  41. نگار گفت:

    سلام خسته نباشید من دخترم سال آخر دبیرستان دوره ی اول رو تموم کرده و می خواد که برای کشور هلند ویزای تحصیلی بگیره می خواستم از هزینش مطلع بشم و بپرسم بهتره از الان ویزای تحصیلی بگیره یا صبر کنیم تا دیپلم بگیره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مقطع لیسانس ایشون حتما باید مدرک زبان هلندی را داشته باشند

  42. معین گفت:

    سلام
    بنده ۳۳ ساله تکنسین مکانیک سابقه ۱۴ سال کار در خطوط کابلراه،تله کابین
    همسرم ۳۳ ساله،کارشناس تربیت بدنی و داور و مربی رزمی
    دو فرزند ۴ و ۶ ساله دختر و پسر
    قصد پناهندگی و مهاجرت هلند دارم چه روشی پیشنهاد میکنید؟
    سرمایه کلا ۸۰۰ میلیون دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه پناهندگی اصلا کار درستی نیست به همسن منظور برای ویزای تحصیلی اقدام کنید تا به کار برسید و به صورت قانون سکونت داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  43. جواد گفت:

    عاقا سلام و عرض ادب و احترام‌.ببخشید میخاستم بپرسم من الان دیپلم الکترونیک رو دارم و در عرصه الکترونیک فعالیت میکنم تعمیرات موبایل و غیره رو انجام میدم و ایککع جوشکاری رو تخصصی بلدم با این وضعم میشع ویزای کاری بگیرم از کشورهایی مانند المان .بلژیک.هلند.کانادا هرکدوم گرفت دیگع .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار در این کشورها شما باید حتما کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشند اگر که ندارید باید سمت کشورهایی برید که به شما اجازه میدن بدون کارفرما برید دنبال کار بگردین

  44. احسان حاجی پور گفت:

    سلام من ۱۵ سابقه کار تئاتر و روزمه جشنواره بین الملی فجر دارم تحصیلات دیپلم هم دارم چقد هزینه ویزا تحصیلی هست و برای رشته بازیگری و یا رشته پزشکی چقد پول لازمه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی بسته به نوع مقطع تحصیلیتون از ۸ الی ۱۴ هزار یورو متغیر هست

      1. احسان حاجی پور گفت:

        اینی ک گفتید فقط هزینه ویزاست؟
        بقیه هزینه ها توی هلند چجوریه
        شهریه دانشگاه خوابگاه و غیره !

        1. داوری گفت:

          سلام
          لطفا در خصوص هزینه ها و شهریه دانشگاه ابتدا مقاله هزینه تحصیل و زندگی در هلند رو م

  45. سولماز گفت:

    سلام . براي ويزاي تحصيلي چقدر لازمه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای چه مقطعی؟

  46. مجید صفری گفت:

    سلام و عرض ادب من ی تبعه افغانم و این ک شهری ک بدنیا اومدم کاملا دست طالبانه و مدام مورد حمله تروریستی قرار میگیریم.خواسم بدونم ک من الان دوسال میشه اومدم ایران الان چ باید کنم؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه برای پناهندگی اقدامی نداریم

  47. علی گفت:

    سلام من چندین مقام بین‌المللی و کشوری ورزشی دارم و عضو تیم ملی هستم.خواستم بدونم میشه از طریق ورزش اقدام به مهاجرت کنم.؟سرمایه زیادی هم ندارم ۲۲سالمه مجردم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای شما ویزای تحصیلی مفید می باشد

  48. مطهره گفت:

    سلام من و همسرم زیر دیپلم هستیم و دو فرزند 4 و 2 ساله داریم حدود 1ونیم میلیارد هم پول داریم و قصد مهاجرت به هلند رو داریم
    از چه طریقی میتونیم مهاجرت کنیم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به دلیل اینکه سن شما با مدرک تحصیلیتون متناسب نیست و سن فرزندان شما هم کم هست و بهتون ویزای های سرمایه گذاری پیشنهاد میکنم با این میزان سرمایه

  49. فرهاد 1829 گفت:

    باسلام .من میخواهم ویزای توریستی برای اولین بار برای هلند بگیرم مدارک لازم چه مدارکی هست ممنون میشم راهنمایی کنید ..ضمنا برای بار دوم با خانواده بخام برم چه مدارکی نیازه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای ویزای توریستی با آژانس های هواپیمایی تماس بگیرید خدمات ما ویزای تحصیل کار و سرمایه گذاری هست

  50. مهران گفت:

    سلام خسته نباشید عرض میکنم خدمتتون
    ببخشید من لیسانس کامپیوتر دارم میخام بدونم امکان ادامه تحصیل در هلند و دارم یا ن؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید اقدام کنید و مدرک آیلتس هم باید داشته باشید

  51. کوروش گفت:

    درودو خسته نباشید ب شما ببخشید من 17 سال هست که اوپراتور دستگاههای راه سازی هستم و هیچ گاه توی این مملکت نتونستم پس اندازی داشته باشم و هیچ وقت هم بهم بها ندادنن آیا میشه از طریق ویزای کار برم هلند یا آلم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید از هلند کارفرما داشته باشید

  52. کوروش گفت:

    درود و خسته نباشید ب شما ببخشید من 17 سال هست که اوپراتور دستگاههای راه سازی هستم و هیچ گاه توی این مملکت نتونستم پس اندازی داشته باشم و هیچ وقت هم بهم بها ندادنن آیا میشه از طریق ویزای کار برم هلند یا آلم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید از هلند کارفرما داشته باشید

  53. متین گفت:

    سلام.یه سوال داشتم.منو همسرم و دختر 1سالنون قصد مهاجرت داریم با سرمایه 250ملیونی راه مهاجرت پیشنهادی شما چبه.همسرم ارایشگر مردانه هستن.دیپلم الکترو تکنیک دارن البته دانشکده رو نیمه رها کردن و اخرین مدرکشون دیپلمه.من هم دیپلم ارایشگری دارن و ۸ تخصص در این رشته.به تازگی مدرک مربیگری پرسینگ هم دارم میگیرم.من ۲۶ ساله و همسرم ۳۰ ساله هستن .به نظر شما با ویزای کلر وارد هلند بشیم و خودمون رو به پلیس نعرفی کنیم و درخواست پناهندگی بدیم؟راه پیشنهادی شما برای ما چیه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما علاوه بر اینکه شرایط سن مدرک تحصیلی سابقه کار و تحصیلات مهم هست میزان تمکن مالی شما نیز مهم می باشد شما میتونید از راه های تحصیلی کاری و سرایه گذاری مهاجرت کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  54. ماجده گفت:

    سلام.ببخشید الان کشور هلند پناهنده قبول نمیکنه؟؟ وضعیت پناهندگی اونجا چجوریه؟؟ اقامتگاه یا همون کمپ چجوریه؟
    ما شرایطمون خعلی خاصه?

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای پناهندگی ما اطلاعاتی نداریم و اکنون ویزای تحصیلی را هلند ارائه میدهد

  55. محمد علوی گفت:

    سلام من آیدی کارت کشور فرانسه رو دارم چون پدرم که به رحمت خدا رفته گرفتم فقط اونو تمدید کردم که در آخرین بار چون اونجا مدت زیادی نبودم برای بار آخر تمدید کردند و شش ماه دیگه تموم میشه میخوام برم هلند درخواست پناهندگی بدم به نظرتون موفق میشم یا نه؟ در ضمن تا هلند راحت میتونم با این آیدی کارتم برم ولی در مورد نحوه اومدنم چیزی نگم ـ آیا موفق میشم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اطلاعی در مورد پناهندگی نداریم متاسفانه

  56. مهرداد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده سرمایه ای حدود 250 الی 300 ملیون دارم مجرد هستم و در کار بورس مشغول هستم
    میخواستم ببینم آیا با این سرمایه و با توجه به اینکه مجرد هستم میتونم مهاجرت کنم یا خیر؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای دوره های مدیریت مارکتینگ هلند اگر اقدام کنید موفق خواهید بود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  57. امیر حسین گفت:

    سلام و عرض ادب . فرمودید با ۲۰۰ میلیون میشه اقامت هلند را گرفت ؟ لطفا راهنمایی فرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید شرایط شما بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  58. علیرضا گفت:

    سلام وعرض خسته نباشید من یک افغانی هستم که در ایران زندگی میکنم وبه دلایل مشکلات مالینتونستم مدرسه رو ادامه بدم ایا میخواستم بدونم که کشور هلند من را به پناهندگی میپذیرد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه در مورد پناهندگی موسسه ما اقدامی نداره

  59. مصطفی گفت:

    با ۱۰۰میلیون تومن ینی میشه قانونی مهاجرت کرد؟ من نه مدرک تحصیلی دارم و نه حرفه خاصی . ینی میشه ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با این شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی امکان پذیر نیست متاسفانه

  60. zahra گفت:

    سلام میخاستم بدونم حداقل سرمایه ای که برای مهاجرت به هلند کافیه چقدر است و برای پناهندگی به هلند اول اینکه ایرانی رو میپذیرن و دلیل مهاجرتت همین وضعیت اقصادی کشور دلیل کافی برای مهاجرت هست
    واسه کسی که سرمایه زیادی نداره چطوری میتونه مهاجرت قانونی کنه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه اکنون پناهنده نمیپذیرند و اینکه برای مهاجرت به هلند بستگی داره شما چه نوع مهاجرتی مد نظرتون هست تحصیلی ، کاری و یا سرمایه گذاری و حداقل باید ۲۰۰ میلیون به بالا داشته باشید

  61. میثم گفت:

    سلام میخام پناهندگی بگیرم برا کشور هلند ورزش حرفه ای کار میکنم مدارک قهرمانی زیاد دارم. حکم مربیگری کیک بوکس و ژیمناستیک هم دارم. میخام اونجا ورزشم ادامه بدم ک بتونم وارد مسابقات ام ام ای حرفه ای بشم. من چطور میتونم پناهنده بشم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه اکنون پناهنده ایرانی نمیپذیرند و حدالامکان بهتره راه های مهاجرت قانونی را اقدام بفرمایید و پناهندگی اصلا توصیه نمی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  62. Amir گفت:

    سلام و عرض ادب
    اینجاب دانشجوی خلبانی هستم میخواستم بپرسم برای ادامه تحصیل به هلند یا انگلیس برم از چه راهی اقدام کنم
    اگر هزینه خرج و مخارج خلبانی میدونید ممنون میشم ک راهنماییم کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید علاوه بر رشته شما شرایطی دیگر مانند سطح زبان ، گپ تحصیلی، معدل، سن و … بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  63. عادل قاسمی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان، به نظر بنده اصلا ارزش نداره که یک انسان این همه هزینه کنه و سختی بکشه و ترک خاک کشور خودش رو کنه ، من خودم در کشور استرالیا شش سال تقریبا زندگی کردم اونجا که به خودش لقب انسان دوستانه رو داده بودند حق و حقوق من رو خوردند و نتوانستند خسارت های بدنی من رو بدهند وای به حال هلند و دیگر کشورهای اروپایی و تازه پیشنهاد رفتن به کشور آمریکا رو دادند خدا شاهده قبول نکردم به خدا به من گفتند چهار سال زندگی کردن در استرالیا به پایان رسید و شما باید به کشور آمریکا مهاجرت کنید که قبول نکردم ، متنفر هستم از کسانیکه تبلیغ می کنند فلان کشور خیلی خیلی خیلی خوب و شایسته هست برای زندگی کردن صادقانه حالم به هم می خورد از تمام کسانیکه از کشورهای مختلف دنیا تبلیغ می کنند، رفتی تا به حال ببینی اه اه اه چقدر یک عده دهن بین هستند ، زنده باد ایران زمین من از خدا می خوام همیشه ایران زمین من پیشرفت کنه واقعا زیباست و دلنشین کشور عزیزم ایران با احترام به تمامی مردمان خیلی خیلی خیلی خوب و دوست داشتنی کشور عزیزم ایران زمین ????❤?❤

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله متاسفانه افرادی که از طریق پناهندگی میخوان اقدام کنند با این شرایط آشنا نیستند که فوق العاده شرایط اسفناک خواهد بود ممنونم از اطلاعاتتون و بهتره همگی از راه های قانونی اقدام کنند تا شرافت انسانی هموطنانمون حفظ یشه

  64. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر پرونده را در پروسه پناهندگی ام رد کنند و پاسخشان منفی باشد آیا دیگر هیچ زمان به بنده اجازه ورود به اروپا را نخواهند داد؟ من این موضوع را از کسی شنیده ام خواستم ببینم آیا این مساله صحت دارد؟ تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در کل قضیه پناهندگی برای کشورها خوشایند نیست و بعید میدونم پناهندگی شمارو قبول کنند بهتره راه های قانونی مهاجرت انخاب کنید

  65. ثریا گفت:

    سلام وقت بخیر منو همسرم میخوایم به هلند مهاجرت کنیم باسرمایه نهایتا 100میلیون ازچه طریقی میتونیم اقدام کنیم که همین حداقل سرمایه روهم ازدست ندیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه این میزان سرمایه برای مهاجرت کم می باشد

  66. سجادی گفت:

    سلام وقت بخیر ، همسرم ۵۱ سال سن داره و رشته تحصیلیش موسیقی و آموزشگاه موسیقی داره ، سرمایمون هم ۱۰۰ میلیون ، یه دختر ۶ ساله هم داریم ، با این سرمایه کم میشه به طریقی از راه قانونی مهاجرت کرد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد پناهندگی موسسه سفیران خدماتی در این خصوص نداره

  67. س.م گفت:

    سلام و ارز ادب خدمت شما من بیکار هستم و متاهل و یه پسر 6 ساله کل سرمایه که دارم 250 میلیون هست برای هلند میتونم اقدام کنک از طریق ویزای تریستی بعد درخواست پناهندگی بدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بهتر هست به دلیل اینکه متاهل هستید و فرزند کوچیک دارین اصلا از طریق پناهندگی اقدام نکنید و راه های قانونی کار و یا تحصیل انتخاب کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  68. علی سالمی گفت:

    باسلام با عرض ادب میخواستم با خانواده مهاجرت کنم من و خانومم و ۲تا بچه با سرمایه ۱۰۰ میلیون کاره من اپراتور دستگاه هستم و مدرک آرایشگری هم دارم خانومم هم آرایشگره میخواستم که منو راهنمایی کنید ممنون از لطفتون.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه نوع مهاجرتی مد نظرتون هست؟

  69. مهسا گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید اگه شما پناهندگی رو برای مهاجرت پیشنهاد نمیکنین پس برای کسی که میخواد مهاجرت کنه و سرمایه انچنانی هم نداره چه پیشنهادی دارین…. من وهمسرم و پسر دوسالم قصد مهاجرت داریم… خودم هم تو شرکت فولاد کار میکنم اپراتور دستگاه هستم کل پولی ک میتونم برای رفتن جمع کنم حداکثر 230میلیونه …میتونین من و راهنمایی کنین؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      بله میتونید مهاجرت قانونی داشته باشید لطفا با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تاس بگیرید و مشاوره بشید

  70. کیا گفت:

    سلام من با رییس پاسگاه درگیر شدم ازم شکایت کرده میتونم پناهندگی بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خیر متاسفانه

      1. سیوگی گفت:

        سلام
        من در سال 2016 پناهندگی ناروی را گرفتم و بعد به تکلیف روحی و روانی دچار شدم ناروی را ترک کردم به کشورم برگشتم. در اخیر سال 2019 پناهندگی ام را لغو کردم. چون‌کیس سیاسی دارم. امکان دارد به هالند درخواست پناهندگی بدهم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت پناهندگی ارائه نمیکنه

  71. اسی گفت:

    سلام لطفا راه های اقامت رو برام توضیح بدید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب لطفا با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تماس بگیرید

  72. لیلا گفت:

    سلام . روزتون بخیر . من و همسر و دوتا دخترم قسط مهاجرت به هلند رو داریم ممنون میشم راهنماییم کنید .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از چه راهی مدنظرتون هست؟

      1. لیلا گفت:

        از طریق کار . یا اگر شرایط رو دقیق تر بدونم از طریقی که شما پیشنهاد میدید

        1. رهنما گفت:

          دوست عزیز جهت کار نیاز به پیشنهاد شغلی می باشد، بهترین روش برای ورود به هلند ویزای تحصیلی این کشور است. جهت تحصیل در هلند پیشنهاد میکنیم مقاله مورد نظر را جهت اطلاعات اولیه مطالعه نموده و با شماره های ما ارتباط بگیرید.

  73. رضا احمدي گفت:

    سلام من اقدام به ويزاي شينگن بدون اثر كردم كارام در حال انجام هست هنوز البته به مرحله سفارت نرسيده كه هنوز نگه داشتم پيشنهاد شما بين هلند يا كانادا كدوم بهتره براي پناهندگي ضمنا يه مشاوره به من ميدين براي ثبت پناهندگي ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرکت ما در مورد پناهندگی هیچگونه اقدامی نداره اگر در مورد ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری سوالی دارید در خدمتتون هستیم

    2. هیدا گفت:

      سلام من کارشناسی حقوق دارم و شغل پدرم ازاده آیا میتونم برای اقامت اقدام کنم؟

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        موسسه سفیران برای روش های پناهندگی خدماتی نداره متاسفانه

  74. آرمین گفت:

    سلام
    بنده با هفتاد میلیون سرمایه میتونم برای اقامت هلند اقدام کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بسته به نوع ویزا دارد بهتره مشاوره بشید با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. علیرضا گفت:

        سلام.من ۳۸ سالمه.فوق دیپلم برق.همسرم ۳۴ ساله فوق لیسانس پرستاری.هر دو شاغل رسمی با بیش از ۱۰ سال سابقه.زبان انگلیسیه هر دومون در حد متوسط به بالاست و هنوز هم داریم کلاس میریم.یه پسر ۱۰ ساله هم داریم.اگه میشه همینجا یه راهنمایی مفید بکنید.میدونم باید مشاوره بشیم.

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما اگر کارفرمایی از هلند ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی مخصوصا دوره های ورود به بازار کار اقدام کنید

  75. امير گفت:

    سلام در خواست مشاوره دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض اذب لطفا با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تماس بگیرید ممنونم

      1. جلیل گفت:

        سلام خدمات شما محترم
        انشاالله جور و صحت مند و سر حال باشید از گزند روز گار در امان الهی باشید
        من محمد جلیل در بخش های صحت در موسسه هالند ایفای وظیفه کردم چطور میتوانیم برای دریافت پناهنده گی به کشور هالند در خواست بدهم
        همکاری تان را خواهانم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          آرزوی سلامتی برای شما
          بهتر هست با کارفرمای قبلی خودتون در ارتباط باشید، شاید برای شما پیشنهاد کاری ارسال کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *