ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

کارآفرینی در استرالیا

کارآفرینی در استرالیا

در میان برنامه های مهاجرت به استرالیا افراد سرمایه گذار می توانند جهت کارآفرینی در استرالیا اقدام نموده و در این کشور اقامت یابند. افرادی که مایل کارآفرینی در کشور استرالیا هستند بایستی در ابتدا شرایط خود را برای دریافت این نوع اقامت ارزیابی نمایند. چرا که طی نمودن این پروسه نیازمند یک سری مدارک و شرایط است. این مدارک مربوط به سابقه شما در کشور خودتان است و قسمت عمده ای از این مدارک و شرایط و هزینه ها را باید در استرالیا صرف نمود. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • شرایط اخذ ویزای 188 استرالیا جهت کارآفرینی در این کشور به چه صورت است؟
  • شرایط کارآفرینی در استرالیا چیست؟
  • چه حمایت های دولتی برای کارآفرینان در استرالیا وجود دارد؟
  • میزان بودجه مورد نیاز برای کارآفرینی در کشور استرالیا چه مقادیری است؟

به طور کلی، کارآفرینی و سرمایه گذاری در کشورهای خارجی باعث می شود تا متقاضیان بتوانند تابعیت و همچنین اقامت کشور مورد نظر خود را در بازه زمانی کوتاه تری دریافت کنند. آن ها به این روش می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. کارآفرینی در این کشور قوانین و شرایط خاص خود را دارد. تمامی عزیزان و هموطنانی که به فکر ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در این کشور هستند باید از این مقررات و شرایط آگاه باشند. علاوه بر کارآفرینی، مهاجران می توانند از راه هایی چون تحصیل، کار، ازدواج و سایر موارد وارد خاک استرالیا شوند.

سرمایه گذاری در استرالیا در 2023

کارآفرینی در کشور استرالیا در سال 2023 یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور و کسب اقامت و سپس تابعیت کشور استرالیا است. البته برای ایجاد یک کارآفرینی امن و مطمئن باید تحقیقات کامل صورت گیرد. افرادی که دارای سرمایه می باشند و تجربه کافی در زمینه های مختلف سرمایه گذاری و کارآفرینی دارند، در صورتی که قصد کارآفرینی را داشته باشند باید از قوانین کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور مطلع شوند. زیرا شرایط و مقررات کارآفرینی و سرمایه گذاری در هر کشور متفاوت است.

متقاضیانی که قصد دارند در این کشور کارآفرینی کنند و یا کسب و کار ایجاد کنند باید کم تر از 55 سال سن داشته باشند. متقاضیان و کارآفرینان برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا باید تجربه کاری و تجاری کافی داشته باشند. آن ها باید در کشور مبدا نیز در زمینه های مختلف سرمایه گذاری، کارآفرینی و تجاری فعالیت داشته باشند.

پایین ترین مبلغ سرمایه گذاری و شروع کسب و کار جدید و کارآفرینی در کشور استرالیا 550000$ (دلار استرالیا) است. متقاضیان باید برای ادامه فعالیت تجاری خود در این کشور حداقل 350000$ (دلار استرالیا) در سال در زمینه های مختلف کاری و تجاری گردش مالی داشته باشند. به یاد داشته باشید که کارآفرینی در کشور استرالیا و شروع کسب و کار در این کشور نیز همانند کسب ویزای کاری کشور استرالیا نیاز به کسب امتیاز کافی در آزمون امتیاز بندی دارد. متقاضیان و کارآفرینان باید در این آزمون حداقل امتیاز 65 را کسب کنند.

کسب ویزا جهت کارآفرینی در استرالیا

همانند سایر امور تجاری و مهاجرتی، ورود به خاک کشور استرالیا جهت کارآفرینی نیز تنها با کسب ویزای کارآفرینی این کشور امکان پذیر است. کارآفرینان و سرمایه گذاران با کسب ویزای کشور استرالیا می توانند به همراه خانواده خود به کشور استرالیا مهاجرت کنند و به مدت 4 سال مقیم دائمی این کشور شوند. به یاد داشته باشید که پس از اتمام مدت اعتبار ویزا، متقاضیان می توانند اقدام به تمدید آن کنند.

با کسب ویزای کشور استرالیا تمامی اعضای خانواده کارآفرینان می توانند در کشور استرالیا مشغول به کار شوند. آن ها یا می توانند در دوره های تحصیلی مختلف و آموزش زبان شرکت کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان و کارآفرینان و اعضای خانواده کارآفرینان در صورتی که بخواهند اقامت دائم کشور استرالیا را کسب کنند و همچنین ویزای خود را تمدید کنند باید حتما در شرایط اقتصادی این کشور تاثیر مثبت داشته باشند. آن ها باید بتوانند ثابت کنند که اقامت آن ها در کشور استرالیا بی هدف نبوده است.

کسب ویزا جهت کارآفرینی در استرالیا

هزینه کسب ویزای کارآفرینی در استرالیا

هزینه کسب ویزای کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در کشور استرالیا 4700$ (دلار استرالیا) برای شخص اصلی، 2350$ (دلار استرالیا) برای همسر کارآفرین و 1200$ (دلار استرالیا) برای فرزندان آن ها است. از مهم ترین شروط کسب این ویزا می توان به ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در کم تر از 2 سال پس از ورود به خاک کشور استرالیا اشاره کرد. یکی دیگر مهم ترین و اصلی ترین مواردی که در کسب ویزای کارآفرینی کشور استرالیا تاثیر بسیاری دارد، دریافت تاییدیه از سازمان های مربوطه در ایالت مورد نظر است.

علاوه بر سرمایه اولیه و هزینه های ویزا، سرمایه گذاران و کارآفرینان باید توجه داشته باشند که باید استرالیایی ها را استخدام نمایند و از پس تامین حقوق ماهانه آن ها برآیند. در استرالیا سطح حقوق با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه کار و غیره متفاوت است اما در مجموع به شرح ذیل است

  • حداقل حقوق سالانه در استرالیا 23000$ (دلار استرالیا) است.
  • میانگین حقوق سالانه در استرالیا 90800$ (دلار استرالیا) است.

شرایط کارآفرینی در استرالیا

متقاضیان و کارآفرینان و همچنین همسر آن ها برای ایجاد کسب و کار در استرالیا و کارآفرینی در این کشور نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی دارند. ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 4.5 برای کارآفرینان و همسر آن ها الزامی است. بهتر است که متقاضیان مدرک زبان خود را در کشور مبدا دریافت کنند. در غیر این صورت، کارفرمایان و همسر آن ها برای کسب مدرک زبان در استرالیا باید به ترتیب 8500$ و 4300$ (دلار استرالیا) جهت شرکت در دوره های زبان و کسب مدرک زبان هزینه پرداخت کنند. ویزای کارآفرینی در کشور استرالیا از سال 2016 میلادی قابل دریافت بوده است. همچنان متقاضیان می توانند با کسب تاییدیه از یک ایالت در کشور استرالیا و Apply کردن از طریق SKILLSELECT این ویزا را دریافت کنند.

کارآفرینان می توانند بعد از اتمام فعالیت های تجاری خود در کشور استرالیا اقدام به کسب ویزای بازنشستگی کنند. آن ها می توانند دوران بازنشستگی خود را نیز در کشور استرالیا سپری کنند. داشتن کم تر از 55 سال سن، داشتن درآمد در طول 2 سال گذشته به میزان بالای 800000$ (دلار استرالیا) و همچنین داشتن مدارک عدم سوء پیشینه برای دریافت ویزا و اقامت بازنشستگی در کشور استرالیا الزامی است. شایان ذکر است که متقاضیان با کسب ویزای بازنشستگی تنها با همسر خود در استرالیا مقیم شوند. این ویزای 4 سال معتبر خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از هزینه های زندگی در کشور استرالیا به مقاله هزینه زندگی در استرالیا مراجعه کنید.

مهاجرت به کشور استرالیا

همان طور که می دانید، کشور استرالیا به دلیل داشتن شرایط مطلوب اقتصادی و همچنین شرایط بسیار خوب زندگی، یکی از محبوب ترین و بهترین کشورهای دنیا جهت مهاجرت و کسب اقامت است. هر ساله متقاضیان زیادی برای ادامه تحصیل، کار در زمینه های مختلف به عنوان متخصص و افراد ماهر، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، سرمایه گذاری و تاسیس کمپانی و همچنین ازدواج اقدام به مهاجرت به کشور استرالیا می کنند. شما عزیزان اگر قصد دارید از شرایط زندگی در کشور استرالیا و همچنین شرایط مهاجرت به استرالیا آگاه شوید، می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و از شرایط امور ذکر شده به صورت کامل آگاه شوید.

سوالات متداول در خصوص کارآفرینی استرالیا

افرادی که تمایل به کارآفرینی در این کشور را دارند سوالات زیر را مطرح می نمایند:

  • شرایط سنی اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا چیست؟ متقاضیانی که قصد دارند در این کشور کارآفرینی کنند باید کمتر از 55 سال سن داشته باشند.
  • اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا برای شخص اصلی و همراه چقدر است؟ هزینه کسب ویزای کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در کشور استرالیا 4700$ (دلار استرالیا) برای شخص اصلی، 2350$ (دلار استرالیا) برای همسر کارآفرین و 1200$ (دلار استرالیا) برای فرزندان آن ها است.
  • آیا برای اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا مدرک زبان لازم است؟ ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 4.5 برای کارآفرینان و همسر آن ها الزامی می باشد و بهتر است که متقاضیان مدرک زبان خود را در کشور مبدا دریافت کنند؛ در غیر این صورت، کارفرمایان و همسر آن ها برای کسب مدرک زبان در استرالیا باید به ترتیب 8500$ و 4300$ (دلار استرالیا) جهت شرکت در دوره های زبان و کسب مدرک زبان هزینه پرداخت کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *