ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

کارآفرینی در کره جنوبی

کارآفرینی در کره جنوبی

رکن اصلی و پایه قدرتمند اقتصادی کره جنوبی، کارآفرینی در کره جنوبی می‌ باشد که از سوی بسیاری از کاربران مورد توجه قرار می گیرد. کره‌ جنوبی در منطقه جلوتر از کشورهایی مثل ژاپن، سنگاپور و چین و به عبارتی پیشگام کارآفرینی در قاره آسیا به‌ شمار می ‌رود. بر طبق شاخص کارآفرینی جهانی اخیرا منتشر شده، کره‌ جنوبی امتیاز 54% را از نظر محیط کارآفرینی به خود اختصاص داده و جزو برترین کشور آسیایی از این حیث محسوب می‌ شود. ما در این مقاله با دیدگاهی کل‌ نگرانه و جامعی به بررسی محیط کارآفرینی در کره‌ جنوبی و شرایط حاکم بر آن پرداخته و با استفاده از مدل آنالیز SWOT شما را با نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ ها و چالش‌ های پیش روی کارآفرینی در کره‌‌ جنوبی آشنا می‌ کنیم.

شما کارآفرینان و سرمایه‌ گذاران ایرانی عزیز علاوه بر مطالعه این مقاله، همچنین می‌ توانید ازطریق مشاوره‌‌ های حضوری و تلفنی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با آخرین و به‌ روزترین راهنمایی‌ ها و اطلاعات پیرامون کارآفرینی در کره‌ جنوبی یا سرمایه‌ گذاری و ثبت شرکت در این کشور آشنا شوید.

  • شرایط ثبت شرکت در کره جنوبی چیست؟
  • چگونه می توان پروسه کارآفرینی در کره جنوبی را سپری کرد؟
  • مزایای ایجاد شغل در کشور کره چیست؟
  • روش های کارآفرینی در کره جنوبی چیست؟

مدل کارآفرینی در کره جنوبی

با توجه به اینکه کره جنوبی یکی از کشورهای بسیار توسعه یافته از نظر نوآوری است، واضح است که از کارآفرینان خود بیشتر از سایر کشورها حمایت کند. داده ها نشان می دهد که در کره جنوبی میزان تاسیس شرکت های جدید بسیار پایین تر از اکثر کشورهای پیشرفته است. یکی از موانع کارآفرینی در کره جنوبی سیستم آموزشی سنتی آن است. از موانع دیگر پیش روی کارآفرینی در کره جنوبی، تسلط چائوبول ها در اقتصاد کره است که یافتن حمایت را برای کارآفرینان جدید مشکل می سازد. اما با این حال، محیط کاری خوب، منبع بزرگ نیروی کار ماهر و زیرساخت جهانی نیز کارآفرینی در کره جنوبی را همراه با شرکت های قوی، توسعه می دهد.

نظارت ها و مالیات ها بر شرکتهای کارآفرین کره جنوبی

محیط نظارتی و قانونی کره جنوبی نیز معمولا حامی کارآفرینان است. بروکراسی شامل شده در صادرات محصولات خیلی پایین است و این انتظار از کشوری می رود که توسعه آن متکی بر صادرات است. همچنین شرایط بازار کار بسیار انعطاف پذیر است و هزینه استخدام کارگر به مراتب پایین تر از نقاط دیگر است، قوانین کار نیز در کره جنوبی محدودکننده تر و دقیق است.

ویزاهای کارآفرینی در کره جنوبی

ویزاهای کارآفرینی در کره جنوبی

دولت کره جنوبی به عنوان مشوق و ابزار حمایتی برای کسانی که مایل به راه اندازی شرکت یا کسب و کاری در کره جنوبی هستند، ویزاهای مختلفی در نظر گرفته است که تا از این طریق بتواند سرمایه های خارجی را جذب کره جنوبی کند. انواع ویزای کره جنوبی در زمینه کارآفرینی و سرمایه گذاری در کره جنوبی به شرح جدول زیر می باشد:

نوع ویزاشرح
D-8 ویزای سرمایه گذار خارجیشرایط اخذ این ویزا این است که متقاضی می بایستی که حداقل مدرک کارشناسی داشته باشد و مسلط به زبان انگلیسی باشد، همچنین فرد متقاضی بایستی شرکت جدیدی را در راستای موضوع کارآفرینی خود در کره جنوبی راه اندازی کند.
دولت کره جنوبی ویزای D-8 را برای کسانی صادر می کند که 300 میلیون won- تقریبا 282000 دلار- در بنگاه های کوچک در کره جنوبی سر مایه گذاری کنند.
F-5 ویزای اقامت دائمفرد متقاضی این نوع ویزا بایستی مبلغی بیش از 5000000$ (دلار آمریکا) را در تاسیس شرکت تجاری کره جنوبی سرمایه گذاری نماید.
D-10 ویزای کارآفرینی با اقامت موقتویزای اقامت موقت برای کارآفرینان جهت تاسیس و ثبت شرکت می باشد.

نکات درباره کره جنوبی در 2023

نهایتا، سیستم نوآوری و کارآفرینی در کره جنوبی نشان می دهد که هم فاکتورهای حاکمیتی و هم فاکتورهای اجتماعی- اقتصادی نقش های مهمی در تعیین نحوه استفاده کشور از سرمایه های خود برای ایجاد یک سیستم نوآوری ملی قوی ایفا می کنند. در سال 2023 کیفیت بالای آموزش، مخصوصا در رشته های بنیادی یا STEM اساس و شالوده توسعه سرمایه انسانی مورد نیاز برای یک اقتصاد نوآور و خلاق محسوب می شود.

سرمایه گذاری بلندمدت و مستمر در تحقیق و توسعه در دستیابی به موقعیت پیشرو در رشته های تکنولوژی محور امری الزام آور است. کره جنوبی به واسطه تهیه محیط مناسب برای کارآفرینان دارای نقاط قوت فراوانی است. سیستم نظارتی سازگار با کسب و کار، سیستم مالیاتی با نرخ پایین و حمایت مالی قوی دولت از شرکت های سرمایه گذار در R&D از جمله نقاط مثبت مهاجرت به کره جنوبی و کارآفرینی در این کشور است. شما عزیزان می توانید هر گونه سوال و مشاوره ای تخصصی درباره کارآفرینی در کره جنوبی و اخذ ویزای سرمایه گذار D-8 یا اخذ اقامت در کره جنوبی و حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی را از کارشناس مهاجرتی باتجربه و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطرح کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *