ویزای کاری

موسسه های کاریابی در امارات

موسسه های کاریابی در امارات

افراد خارجی جویای کار در امارات نیاز به آشنایی با روش های کاریابی در این کشور دارند که یکی از آنها اقدام از طریق موسسه های کاریابی در امارات است. معمولا امر کاریابی در کشورهای خارجی نظیر امارات به شکل آنلاین قابل انجام می باشد. فرد متقاضی پیش از آن که از سوی کارفرمای اماراتی پیشنهاد شغلی دریافت کند می بایست در جلسه مصاحبه شرکت نموده و از نظر پزشکی تست هایی را انجام دهد. اگر قصد دارید به امارات مهاجرت نموده و در زمینه‌های شغلی مد نظر خود مشغول به کار شوید، ابتدا بایستی از نحوه جست و جوی کار و چگونگی ارائه خدمات از سوی موسسه های کاریابی در امارات مطلع شوید که این مقاله در همین باب نوشته شده و مطالب آن توسط محققان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری گردیده است. موسسه مذکور سابقه درخشانی در زمینه حقوق بین‌الملل و مهاجرت به کشورهای خارجی دارد.

  • آیا ایرانیان می توانند در امارات به کار برسند؟
  • شرایط کاریابی در کشور امارات چیست؟
  • آیا کاریابی در دبی برای شهروندان خارجی امکان پذیر است؟
  • مزایای کار در امارات چیست؟
  • بهترین شرکت های کاریابی در امارات کدامند؟

اقتصاد و بازار کار در امارات

با توجه به این که امارات از لحاظ جغرافیایی و استراتژیکی قطب تجاری خاورمیانه محسوب می گردد و شهر دبی یا ابوظبی (پایتخت امارات) از شهرهای مهم و اصلی این کشور به شمار می روند، لذا بازار کسب و کار در این کشور بسیار مناسب و ایده آل بوده و افرادی که موفق به اشتغال در امارات می شوند، با توجه به تخصص و مهارتی که دارند و این که در چه شغلی مشغول به کار هستند، می توانند بالاترین حقوق و دستمزد را دریافت نمایند. ایجاد و راه اندازی مشاغل جدید در بازار کسب و کار در امارات به صورت مداوم انجام می گیرد و به همین دلیل این کشور عربی همه ساله در هر شغلی نیاز به استخدام نیروی کار بومی و خارجی دارد. هر ساله افراد زیادی از کشورهای خارجی راهی امارات می شوند تا بتوانند در مشاغل سودآور مشغول به کار شوند.


به دنبال این موضوع، تعداد موسسه های کاریابی در امارات و سایت های کاریابی که در زمینه جست و جوی کار فعالیت چشمگیری دارند، همواره رو به افزایش است. بنابراین اگر به دنبال راهی ساده و بی دغدغه جهت جست و جوی کار در امارات هستید، این موضوع را به موسسه های کاریابی در امارات بسپارید تا شما را به بهترین کارفرماهای این کشور معرفی نمایند.

شرایط کار در امارات 2024

طبق قوانین کشور امارات، کارگران در کشور امارات روزانه تا 8 ساعت و در هفته تا 48 ساعت کار می کنند. از انواع حقوق و مزایای کار و نیز بیمه های کار، خدمات درمانی و بازنشستگی برخوردارند. در حال حاضر نیز درصد نرخ مالیات بر درآمد در این کشور با نرخ 9% محاسبه می شود. در اماراتی که کارگران در آنجا بالاترین درآمدها را به خود اختصاص می دهند که نه تنها در آسیا بلکه در کل جهان نیز لنگه ندارد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، در بین شهرهای مختلف کشور امارات نیز دبی با متوسط درآمد ماهیانه AED21000 (درهم) بهترین شرایط درآمدی را  دارد:

مقایسه سطح درآمد ماهیانه در شهرهای امارات (درهم)

و آنچه که بیشترین تاثیرگذاری بر روی سطح درآمدی کارگران در امارات دارد، عواملی مثل سابقه کاری، میزان تحصیلات و نیز محل کار آنهاست. گذشته از بحث درآمدی موضوع مهم دیگر در رابطه با نرخ بیکاری بسیار پایین در کشور امارات می باشد که سبب جلب توجه اکثر کارجویان و نیروهای متخصص خارجی شده است. نرخی که در شرایط فعلی به 3.9% کاهش یافته است که در مقایسه با خیلی از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی در سطح قابل قبولی قرر دارد:

مقایسه نرخ بیکاری امارات با سایر کشورهای اروپایی

نحوه کاریابی در موسسه های کاریابی در امارات

بیان نکته حائز اهمیت است که در امارات ویزایی با عنوان ویزای جست و جوی کار وجود نداشته و صادر نمی گردد. بنابراین در راستای مهاجرت به امارات با هدف اشتغال در این کشور می بایست از راه های دیگری اقدام نمایید که در ابتدای مقاله به آن اشاره گردید. اما به طور معمول و در اکثر مواقع، کارجویان خارجی از طریق موسسه های کاریابی در امارات یا سایت های مربوطه شغل مورد نظر خود را می یابند.

برای این منظور لازم است اقداماتی را انجام دهید که مهمترین آنها تهیه یک رزومه قوی و کامل است که می بایست در اختیار موسسه های کاریابی در امارات قرار دهید تا آنها ابتدا رزومه تحصیلی و شغلی شما را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و سپس با توجه به این که چه شغلی برای شما مناسب و ایده آل است، گزینه های مختلف را به شما معرفی نمایند. در صورتی که شغل مورد نظر از نظر شما نیز مورد تایید و موافقت قرار گیرد، کارفرما یا شرکت اماراتی نامه دعوت به همکاری را برای شما خواهد فرستاد.

برخی دیگر از افراد خارجی جهت جست و جوی کار در امارات، رزومه ای که تهیه نموده اند را در سایت های کاریابی آپلود نموده و ضمن درج شماره تماس یا آدرس ایمیل در سایت مربوطه در انتظار برقراری تماس و یافتن کار می مانند. این رزومه می تواند به صورت مستقیم برای شرکت های اماراتی نیز فرستاده شود و مستقیما به دعوتنامه همکاری دست یابید.

نحوه کاریابی در موسسه های کاریابی در امارات

روش های دسترسی به موسسه های کاریابی در امارات

ممکن است در زمینه چگونگی کاریابی در امارات اطلاعات کافی نداشته باشید، اما بد نیست بدانید به منظور کار در امارات و پیدا کردن شغل مورد نظر در این کشور روش های مختلف و متعددی وجود دارد. برای مثال برخی از کارجویان خارجی از طریق آشنایان و بستگان خود که در امارات اقامت دارند و ساکن هستند، کارفرمای خود را می یابند. برخی دیگر نیز با اخذ ویزای توریستی وارد خاک امارات شده و بدین ترتیب به دنبال کارفرما می روند و پس از یافتن وی، به کشور مبدا باز می گردند و با همکاری کارفرمای خود نسبت به اخذ ویزای کار امارات اقدام می نمایند تا بتوانند مجددا وارد امارات شوند.

برخی دیگر نیز با برقراری ارتباط مستقیم با شرکت های اماراتی پیشنهاد کاری دریافت می کنند. اما بهترین و کوتاه ترین راه جهت جست و جوی کار در امارات، اقدام از طریق موسسه های کاریابی در امارات یا مراجعه سایت های کاریابی است.

فهرست موسسه های کاریابی در امارات

در این بخش از مقاله قصد دارید نام برخی از موسسه های کاریابی در امارات که دارای شهرت زیادی هستند را به همراه آدرس اینترنتی به شما معرفی نماییم که عبارتند از:

  • موسسه کاریابی akhtaboot
  • موسسه کاریابی BAC که جزو موسسه های قدیمی کاریابی در امارات بوده و سال تاسیس آن به 1979 میلادی می رسد. دفتر مرکزی این موسسه در مرکز مالی بین المللی دبی واقع شده است و انواع خدمات کاریابی تخصصی و حرفه ای را برای کارجویان و کارفرمایان ارائه می نماید.
  • دوبی فعالیت دارید با آدرس اینترنتیbacme
  • موسسه کاریابی دوبیزل که در سرتاسر امارات خدمات رسانی می نماید با آدرس اینترنتی dubizzle
  • موسسه کاریابی getthat
  • موسسه کاریابی در حوزه خلیج فارس
  • موسسه کاریابی ناکریگلف
  • موسسه کاریابی بیت (Bayt)
  • موسسه کاریابی Career jet
  • موسسه کاریابی هَیز (Hays)
  • موسسه کاریابی نادیا که در سال 1983 میلادی تاسیس و راه اندازی شده است.
  • موسسه کاریابی Charterhouse
  • موسسه کاریابی مایکل پیج

در نظر داشته باشید که تمامی مراحل و اطلاعاتی که در متن این مقاله بیان گردید، بخشی از اقدامات مهاجرتی متقاضیان می باشد و مرحله اصلی آن اخذ ویزای کاری امارات پس از دریافت پیشنهاد کار از سوی کمپانی یا کارفرمای اماراتی است.

موسسه کاریابی نادیا در دبی

NADIA Global یک موسسه کاریابی متخصص و قدیمی است که در سال 1983 تأسیس شد. این آژانس کاریابی اماراتی یک آژانس استخدام و مؤسسه آموزشی شرکتی پیشرو است که بیش از 40 سال به بازار امارات متحده عربی و گسترده تر GCC خدمات می دهد. این موسسه کاریابی از سازمان ‌های مختلف برای جذب بهترین استعدادها و ارتقای مهارت کارکنان خود با برنامه ‌های آموزشی سازمانی قابل تنظیم حمایت می ‌کنند. آن ها همچنین با ارائه آموزش به متخصصان و جویندگان کار برای ارتقای مهارت ها و قابلیت های آنها، پیشرفت شغلی را تقویت می کنند.

بنابراین لازم است در این خصوص نیز اطلاعات جامعی داشته باشید. وکلا و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مناسب ترین راهنمایی ها و مشاوره ها را در اختیار شما قرار داده و شما را از نحوه و چگونگی فرآیند اخذ ویزای کار و مهاجرت به کشورهای مطرح جهان مطلع خواهند ساخت.

سوالات درباب کاریابی در امارات

امسال نیز امارات در کانون توجه کارجویان قرار داشته و مطمئنا سوالات متقاضیان در این رابطه نیز بسیار زیاد است:

  • قوانین ساعت کاری در امارات به چه صورتی است؟ کارگران در کشور امارات روزانه تا 8 ساعت و در هفته تا 48 ساعت کار می کنند.
  • بهترین شهر برای کار در امارات کدام شهر است؟ دوبی با متوسط درآمد ماهیانه AED 21000 (درهم) بهترین شرایط درآمدی را دارد
  • حداقل سن کار در امارت چه سنی است؟ طبق قانون متقاضی کار در امارات بایستی دارای حداقل 18 سال باشد.
  • اصلی ترین شرط برای کار در کشور امارات چیست؟ داشتن کفیل یا اسپانسر اماراتی اصلی ترین شرط برای اخذ این نوع ویزا است.
  • بهترین روش های کاریابی در کشور امارات چیست؟ روش های مختلفی در اختیار کارجویان قرار دارد که از بهترین آنها می توان به کاریابی از طریق وب سایت های جستجوی کار و موسسات کاریابی معتبر اشاره نمود.
  • فرآیند کاریابی در امارات چیست؟ تتظیم رزومه یا CV و کاور لتر و ارسال آن و سپس آمادگی برای انجام مصاحبه استخدامی با شرکت مربوطه و در صورت استخدام نیز اقدام برای اخذ ویزای کاری امارات جزء مراحل اصلی این فرآیند محسوب می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

12 دیدگاه برای “موسسه های کاریابی در امارات

  1. امیر گفت:

    سلام . من معلم فیزیک با ۲۷ سال سابقه هستم میخوام بدونم برای طراحی صنعتی با نرم افزار کتیا کار وجود داره. ممنون از راهنمایی.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این فرصت برای شما هست ولی در نظر داشته باشید که با توجه به سابقه کار بالایی که دارید و نزدیک بازنشستگی هستید، راحت پذیرش نمی کنن شما رو

  2. لیندا گفت:

    من ماسور حرفه ای هستم در سبکهای مختلف با مدرک معتبر
    چطور میتونم در دبی با یک شرکت کاریابی معتبر مکاتبه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید موسسات معتبر کاریابی در این کشور رو جستجو کنید، شرکت هایی که به حرفه شما نیز دارند،. رزومه خودتون رو برای اون ها ارسال کنید تا پاسخ دریافت کنید

  3. babak گفت:

    سلام و عرض ادب خوبین خسته نباشید من کارم آبمیوه معجون هست میخواستم توی دبی تو کافی شاپ کار کنم یه جایی باشه جای خواب بدن با یه غذای معمولی اونجا مشغول بکارشم امکانش هست ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر 🌷🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایطی که می فرمایید رو باید با کارفرمایی که برای کار پیدا کردید مطرح کنید. معمولا از راه دور نمیشه در این رابطه تصمیم گیری کرد

  4. عارف گفت:

    من جویایی کار در امارت هستم شغل اصلی من اتش نشان است وزیان عربی کامل میدانم ..متشکرم اگر جواب بدهید

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  5. Nima گفت:

    من‌خواننده‌هستم‌وبه‌سبک‌دیسلاو‌کارمیکنم‌
    از‌اونجایی‌که‌در‌ایران‌به‌سبک‌دیسلاو‌مجوز‌نمیدهند
    من‌میخواستم‌یه‌لطفی‌به‌من‌بکنید‌‌ومن‌کارم‌را‌در‌امارات‌ادامه‌دهم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

      1. علی گفت:

        سلام
        من مدیر عامل شرکت خدماتی هستم و اگر شرایط کار باشه قصد مهاجرت دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
        آیا میتونم در دبی فعالیت کنم ؟؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          عوامل مختلفی توی این پروسه دخیل هستند و شما باید در نظر داشته باشید که بسیاری از ایرانی ها امکان کار توی امارات رو به دست نمیارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *