ویزای کاری

کار آرایشگری در استرالیا

کار آرایشگری در استرالیا

فرصت ایده آلی برای کار آرایشگری در استرالیا وجود دارد که این رشته نیز در حال حاضر یکی از پر تقاضاترین مشاغل در استرالیا می باشد. متقاضیان و مهاجران خارجی می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز جهت کار آرایشگری به این کشور مهاجرت کنند. آرایشگر به کسی گفته می شود که بتواند با استفاده از خلاقیت و لوازم جانبی آرایشی چهره افراد را تغییر دهد. یک آرایشگر باید مطابق نیاز مشتری عمل کند و لازم به ذکر است که فعالیت یک آرایشگر می تواند در زمینه های مد، تلویزیون و سایر موارد باشد.

  • آیا شغل آرایشگری در استرالیا جزء بهترین مشاغل است؟
  • بازار کار کاشت ناخن در استرالیا چگونه است؟
  • درآمد آرایشگری در استرالیا چقدر است؟
  • استانداردهای کار آرایشگری در کشور استرالیا چیست؟
  • نیروی کار آرایشگر خارجی برای مهاجرت و کار در استرالیا چه مدارکی لازم خواهد داشت؟
  • آیا می توان بدون یشنهاد کاری از یک سالن و کمپانی برای اخذ ویزای کار استرالیا اقدام نمود؟
  • آیا می توان به صورت خود اشتغالی در کشور استرالیا به مشاغل حوزه آرایشگری مشغول شد؟
  • متوسط درآمد یک آرایشگر در کشور استرالیا چقدر است؟

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق کار آرایشگری شرایط خاص خود را دارد اما به طور کلی متقاضیان و مهاجران خارجی می توانند از راه های تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تاسیس کمپانی، کارآفرینی، تولد فرزند و همچنین ازدواج به کشور استرالیا مهاجرت کنند. در این نوشتار، متخصصان کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا هموطنان عزیز و گرامی را از شرایط کار آرایشگری در استرالیا به صورت کامل آگاه سازند.

شرایط کار آرایشگری در استرالیا در 2023

جهت مشغول به کار شدن در کشور استرالیا در سال 2023 به عنوان یک آرایشگر، متقاضیان باید علاوه بر مدرک معتبر، بیش از سه سال تجربه کار داشته باشند. یک آرایشگر حرفه ای باید مهارت های ارتباطی بالایی داشته باشد و شخصیت وی با کار آرایشگری در استرالیا متناسب باشد. فرد آرایشگر باید بتواند برای درک نیازها و خواسته های مشتری با آن ها ارتباط برقرار کند. استفاده از جدید ترین و بهترین شیوه ها، ابزارها و فناوری های حوزه آرایشگری برای کار آرایشگری در استرالیا از مهم ترین فاکتورهای کاری به شمار می روند. آرایشگران در کشور استرالیا حتما باید استانداردهای بهداشت شخصی را رعایت کنند و لوازم و تجهیزات مورد نیاز را جهت مشغول به کار شدن تهیه کنند.

ضروریات برای کار آرایشگری در استرالیا

افرادی که قصد دارند به عنوان یک آرایشگر در کشور استرالیا مشغول به کار شوند، حتما باید در زمینه های مختلف کاری از جمله پاک کردن آرایش، حذف و اضافه پروتز و همچنین ایجاد مدل موی مناسب برای تکمیل آرایش مهارت کافی داشته باشند. آرایشگران باید درباره فناوری، تکنیک ها و محصولات آرایشی اطلاعات و دانش کافی داشته باشند و از مهارت های فردی خود برای انجام آرایش های مختلف بهره مند شوند. یک آرایشگر باید به جزئیات کار توجه خاصی داشته باشد و با طرز فکر خلاق و شخصیت هنری مشغول به کار شود. همچنین داشتن درک عمیق از قوانین بهداشتی و ایمنی، درک فنی از سبک ها و روش ها و همچنین درک بسیار خوب از تکنیک های آرایش و آرایشگری برای آرایشگر ضروری می باشند.

مجوز و مدارک کار آرایشگری در کشور استرالیا

برای کسب مجوز کار آرایشگری در استرالیا، مهارت ها و مدارک متقاضیان می بایست ارزیابی شوند. به یاد داشته باشید که برای مشغول به کار شدن در کشور استرالیا به عنوان یک آرایشگر متقاضیان باید حتما مدرک تحصیلی معتبر از یک موسسه و یا مرکز آموزشی داشته باشند. علاوه بر این، متقاضیان و مهاجران برای آرایشگری در کشور استرالیا و استخدام در این کشور به عنوان یک آرایشگر باید نمونه کارهای خود را نیز ارسال کنند. متقاضیان می توانند نمونه کارهای خود را به صورت عکس های با کیفیت و ویدیوهای مختلف ارسال کنند.

بعد از پذیرفته شدن مدارک متقاضی، آرایشگر باید در امتحان عملی نیز شرکت کند. شرکت در آزمون عملی معمولا با استفاده از تماس ویدیویی انجام می شود و متقاضی باید در این تماس به تمامی سوالات پاسخ دهد. لازم به ذکر است که شرکت در این آزمون ها نیاز به داشتن تسلط کامل بر زبان انگلیسی و همچنین آشنایی کامل با ابزار و تجهیزات آرایشگری دارد زیرا تمامی مراحل آزمون ها به زبان انگلیسی می باشد. متقاضیان و آرایشگران باید در امتحان های مربوطه ثابت کنند که در زمینه های انجام کارهای متداول و روزمره سالن آرایشگری، رعایت نکات بهداشتی، درمان پوست و موی سر، کوتاه کردن مو، آرایش و فرم دادن مو، فر کردن مو، رنگ کردن مو، های لایت و مش مو، نصب اکستنشن مو و انواع کلاه گیس، خدمات مربوط به دست و صورت و همچنین آرایش صورت توانایی و مهارت کافی دارند.

مجوز و مدارک کار آرایشگری در کشور استرالیا

حقوق و درآمد کار آرایشگری در استرالیا

میزان حقوق و درآمد افرادی که به عنوان آرایشگر در کشور استرالیا مشغول به تحصیل می شوند به مدرک و سابقه و تجربه کاری آن ها بستگی دارد. به طور کلی، با بالا رفتن میزان تجربه آرایشگران، درآمد آن ها نیز افزایش می یابد. کمترین میزان حقوق یک آرایشگر در کشور استرالیا 23$ (دلار استرالیا) در ساعت می باشد. با بالا رفتن میزان تجربه آرایشگران، آن ها می توانند تا 54$ (دلار استرالیا) در ساعت درآمد داشته باشند.

حداقل میانگین درآمد آرایشگری بر اساس تجربه و سابقه کاری در کشور استرالیا به صورت زیر می باشد:

  • درآمد آرایشگرانی که در کشور استرالیا که حداکثر 1 سال سابقه کار دارند 21000$ (دلار استرالیا) در سال می باشد.
  • درآمد آرایشگرانی که در کشور استرالیا که از 1 تا 4 سال سابقه کار دارند 23000$ (دلار استرالیا) در سال می باشد.
  • درآمد آرایشگرانی که در کشور استرالیا که از 5 تا 9 سال سابقه کار دارند 25000$ (دلار استرالیا) در سال می باشد.
  • درآمد آرایشگرانی که در کشور استرالیا که از 10 تا 19 سال سابقه کار دارند 29000$ (دلار استرالیا) در سال می باشد.
  • درآمد آرایشگرانی که در کشور استرالیا بیش از 20 سال سابقه کار دارند 43000$ (دلار استرالیا) در سال می باشد.

در جدول زیر تاثیر سابقه و تجربه کاری در میزان حقوق و درآمد آرایشگران در استرالیا شرح شده است:

درصد درآمد (بیشتر)میزان تجربه
%91تجربه زیاد
%28با تجربه
%12تجربه متوسط
%8تجربه کم
%5تازه کار

بهترین راه مهاجرت به استرالیا از سوی آرایشگران

با توجه به این که برای اخذ ویزای کاری استرالیا داشتن مدارک آرایشگری ای که در استرالیا مورد قبول باشد ضروری است، غالب افراد ابتدائا دوره های آرایشگری معتبری را در استرالیا، ترکیه، دوبی و غیره می گذرانند. هرچند پیشنهاد می شود اگر کسی مقصد نهایی خود را استرالیا انتخاب کرده است، دوره های مزبور را نیز در این کشور بگذراند. به این منظور ابتدائا باید از کالج یا دانشگاه مورد نظر خود در رشته آرایشگری پذیرش بگیرد و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نماید.

مدارکی که برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا در سال 2023 مورد نیاز است متنوع هستند اما با این حال مهم ترین این مدارک عبارت هستند از:

  • مدرک زبان انگلیسی مثل آیلتس، تافل و غیره که منقضی نشده باشد
  • نامه پذیرش قطعی از دانشگاه یا کالجی در استرالیا
  • پرداخت شهریه سال اول کالج یا دانشگاه مزبور
  • ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • گواهی تمکن مالی بانکی که نشان دهنده توانایی فرد بر پرداخت هزینه های زندگی وی در استرالیا دارد
  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • پرداخت هزینه سفارت استرالیا Subclass 500:
    • مبلغ 620$ (دلار استرالیا) به علاوه 460$ (دلار استرالیا) برای 18 سال و بیشتر
    • مبلغ 620$ (دلار استرالیا) به علاوه 150$ (دلار استرالیا) برای زیر 18 سال

مهاجرت به کشور استرالیا

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق کسب ویزای کاری، ویزای تحصیلی، سرمایه گذاری در استرالیا، ازدواج و همچنین کارآفرینی و تاسیس کمپانی امکان پذیر می باشد. خصوصا با توجه به این که مردم استرالیا سطح درآمد بالایی دارند، علاقمندان مهاجرت به این کشور زیادند. در نمودار ذیل میانگین درآمد در استرالیا طی سال 2023 بررسی شده است:

میانگین درآمد در استرالیا

جهت مهاجرت به این کشور، متقاضیان و مهاجران باید از هزینه های زندگی و تحصیل در کشور استرالیا به صورت کامل آگاه باشند و همچنین مدرک زبان انگلیسی معتبر داشته باشند. اگر شما عزیزان قصد دارید تا از شرایط مهاجرت به استرالیا و کار در این کشور بیشتر آگاه شوید، می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

سوالات پرتکرار درباب کار آرایشگران در استرالیا

آرایشگرانی که تمایل به کار در کشور استرالیا دارند جویای پاسخ برای سوالات زیر می باشند:

  • برای کار به عنوان آرایشگر در استرالیا چند سال تجربه کار لازم است؟ جهت مشغول به کار شدن در کشور استرالیا به عنوان یک آرایشگر، متقاضیان باید علاوه بر مدرک معتبر، بیش از 3 سال تجربه کار داشته باشند.
  • کار به عنوان آرایشگر در استرالیا مستلزم داشتن چه مهارت هایی است؟ افرادی که قصد دارند به عنوان یک آرایشگر در کشور استرالیا مشغول به کار شوند، حتما باید در زمینه های مختلف کاری از جمله پاک کردن آرایش، حذف و اضافه پروتز و همچنین ایجاد مدل موی مناسب برای تکمیل آرایش مهارت کافی داشته باشند.
  • آیا بدون مدرک تخصصی می توان در استرالیا در رشته آرایشگری کار کرد؟ برای مشغول به کار شدن در کشور استرالیا به عنوان یک آرایشگر متقاضیان باید حتما مدرک تحصیلی معتبر از یک موسسه و یا مرکز آموزشی داشته باشند.
  • برای کار به عنوان آرایشگر در استرالیا چه آزمون هایی لازم است؟ بعد از پذیرفته شدن مدارک متقاضی، آرایشگر باید در امتحان عملی نیز شرکت کند. شرکت در آزمون عملی معمولا با استفاده از تماس ویدیویی انجام می شود و متقاضی باید در این تماس به تمامی سوالات پاسخ دهد. لازم به ذکر است که شرکت در این آزمون ها نیاز به داشتن تسلط کامل بر زبان انگلیسی و همچنین آشنایی کامل با ابزار و تجهیزات آرایشگری دارد.
  • درآمد آرایشگران در استرالیا چقدر است؟ درآمد آرایشگران در استرالیا بر اساس تجربه کاری 21000$ تا 43000$ (دلار) است.
4.3/5 - (6 امتیاز)

14 دیدگاه برای “کار آرایشگری در استرالیا

  1. امیر گفت:

    با سلام من بیست و. پنج سالمه و چهار سال سابقه کار دارم و. یکسال سابقه کار در کشور عمان هم دارم دیپلم دارم و مدرک فنی حرفه ای هم چار سال پیش گرفتم. وزبان انگلیسی هم میتونم صحبت کنم برا ویزا استرالیا میتونم اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید یک پیشنهاد کاری داشته باشید تا بتونید از این طریق ویزای کار استرالیا رو به دست بیارید

  2. عرفان گفت:

    سلام من 25سالمه با 6سال سابقه کاری در ارایشگری دیپلم دارم ومدرک فنی حرفه ای هم دارم به تمام کار ها راجب ارایشگری مسلطم ایا میتونم اقامت کاری داعم بگیرم زبان هم مسلطم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم کاریابی در استرالیا به این صورت هست که شما باید از طریق یک سیستم امتیازبندی بتونید امتیازات کافی رو بدست بیارید

  3. مریم کریمی گفت:

    سلام وقت بخیر من ۳۳ سالمه و دارای مدرک دیپلم آرایشگری و
    ۳ مدرک تخصصی رنگ و مش و کوتاهی و شینیون و بافت هستم و حدود ۵ سال سابقه کار. ولی بیمه رد نشده و اینکه از طریق گردش مالی و قراردادی که با سالن دارم میتونم اثبات کنم.مدرک آیلتس هم ندارم و میخوام اقدام کنم.میخواستم ببینم میتونم برای ویزای استرالیا اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما به عنوان آرایشگر چالش های خاصی برای مهاجرت به خارج از کشور دارید، حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

  4. پریسا گفت:

    سلام،من مدرک شنیون و بافت و مربیگری دارم
    10 سال هست دارم به عنوان شنیون کار کار میکنم و یکساله مربی هستم میکنم ،ولی مدارک من مربوط به 2 سال اخیر هست
    شرایط من مناسب برای مهاجرت هست؟
    و اینکه مدرک دیگه ای نیاز هست داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره برای مهاجرت به کشورهای دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  5. حسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر..حسین هستم با ۳۲سال سن لیسانس حسابداری دارم ولی شغلم ارایشگریه با ۱۲سال سابقه کار و مدرک فنی حرفه ای …..زبانم در حال تکمیل….آیا میتونم برای ویزای استرالیا اقدام کنم؟؟؟ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر بهتره با این رزومه برای آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  6. ساغر گفت:

    وقت بخیر عذرخواهی میکنم من مدرک فنی و حرفه‌ای حدود ده سالی هست که دارم اما تخصصم فقط میکاپ صورت هست باید حتما اون پروتز و دیزاین مو را حتما بلد باشم؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      تفاوتی نمیکنه مهم اینه که شانس ویزا داشته باشید
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  7. vahid ghaleghafi گفت:

    سلام وقتتون بخیر،وحید هستم ۳۲ سالمه،دارای مدرک فوق دیپلم و مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری هستم،و اینکه ۱۲سال سابق آرایشگری دارم.آیا میتونم برای اقامت کاری استرالیا اقدام کنم،البته هنوز زبان کامل نیستم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای آرایشگری میشه در حال حاضر برای یکی از ویزاهای استرالیا اقدام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *