ویزای کاری

کار جوشکاری در هلند

کار جوشکاری در هلند

امکان کار جوشکاری در هلند برای علاقه مندان وجود دارد، اما باید بدانید که برای کار در این کشور قوانینی وجود دارد که باید از آن مطلع شد. متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ویزای کاری دریافت نمایند، دریافت ویزا کاری، کار آسانی نمی باشد و متقاضی باید از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت نماید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار سعی دارند اطلاعاتی در باب کار جوشکاری در هلند و شرایط کار در این کشور ارائه نمایند. به متقاضیان پیشنهاد می شود پیش از انجام اقدامات لازم برای مهاجرت کاری به هلند اطلاعات کاملی در این رابطه به دست بیاورند تا در طول انجام کارها با مشکلی مواجه نشوند.

کلیات بازار کار جوشکاری در هلند

جوشکاران موادی مانند آلومینیوم و فولاد را به هم وصل می کنند، تا ساز و کارهایی را ایجاد نمایند و یا قطعات شکسته شده را ترمیم کنند. برای کار در این شغل نیاز است که فرد دارای تجربه باشد. ولی اگر فردی تجربه ای در این زمینه نداشته باشد باید پس از گذراندن دوره های تعیین شده کار خود را شروع کند. همچنین مهارت دستی و توانایی استفاده از ابزار دستی و قدرت لازم است، جوشکاران باید به جزئیات کار توجه زیادی داشته باشند تا اطمینان حاصل نمایند که کار به درستی انجام شده است. داشتن مهارت های ریاضی در جهت انجام محاسبات و اندازه گیری بسیار مهم می باشد، به این صورت که تراز و ابعاد وسایل جوش داده شده باید به درستی انجام شوند.

به دنبال تخصصی شدن حرفه های مختلف در هلند، برای کار در برخی از مشاغل متقاضیان باید اطلاعات کاملی در رابطه با نرم افزار CAD و چگونگی استفاده از آن داشته باشند. این کار ممکن است از نظر جسمی بسیار سخت باشد و یا در برخی مواقع ممکن است محیط کار بسیار ناراحت کننده یا بلند باشد. انواع مختلفی از تکنیک های جوشکاری وجود دارد و یک فرد می تواند در یک یا چند نوع خاص مانند قوس فلزی گازی یا قوس فلزی محافظ دارای تخصص باشد. همچنین برای کار در برخی از مشاغل لازم است فرد توانایی استفاده از روبات های جوشکار صنعتی را داشته باشد.

درآمد کار جوشکاری در هلند

درآمد کار جوشکاری در هلند

در حالی که متوسط درآمد ماهانه جامعه هلند حدودا 4880€ (یورو) می باشد، افرادی که مشغول به کار جوشکاری باشند در این کشور ماهانه بین 2000€ تا 3300€ (یورو) درآمد کسب می کنند. البته گذراندن دوره های فنی در آکادمی های معتبر هلند و داشتن سابقه کار سبب می شود به مرور سطح درآمد جوشکاران در هلند افزایش پیدا کند. با این حال اگرچه درآمد جوشکاران در هلند از متوسط حقوق در این کشور کم تر است، کاملا پاسخگوی هزینه های زندگی در هلند خواهد بود. چرا که زندگی یک نفره در هلند ماهانه بین 850€ تا 1200€ (یورو) هزینه خواهد داشت. منتهی زندگی متاهلی در هلند طبیعتا بالای 1500€ (یورو) در ماه هزینه دربردارد.

برای همین افراد مشغول در حوزه جوشکاری می توانند با گذراندن دوره در موسسات فنی ذیل، سطح درآمد خود را بالا ببرند:

  • Le Wagon Amsterdam-Coding Bootcamp
  • TU Delf
  • IHS Institute of Housing and Urban Development

لازم به ذکر است اگر کسی در هلند تحصیلات جوشکاری نداشته باشد، تقریبا شانسی برای یافتن پیشنهاد شغلی در این حیطه کاری نخواهد داشت. اخذ ویزای کاری هلند هم لازمه اش داشتن قرارداد کاری در این کشور است. اما به فرض پیدا کردن فرصت شغلی در هلند پروسه ای لازم برای صدور ویزای کاری بین 2 تا 9 ماه می باشد. متقاضیانی که مهاجرت کاری به این کشور را انتخاب کرده اند باید بدانند که پس از گذشت 5 سال و با پرداخت مالیات می توانند اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور را به دست بیاورند.

وظایف نیروی کار جوشکاری در هلند

اگر قصد کار جوشکاری در هلند را دارید باید بدانید که برای این کار وظایفی تعیین شده است. در این بخش سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که وظایف جوشکاران در کشور هلند چیست؟

  • جوشکارها باید با استفاده از تکنیک های مناسب جوشکاری وظیفه طراحی و برش و اتصال دائمی قطعات فلزی را بر عهده گیرند.
  • تسلط به انجام عملیات حرارتی پس از جوشکاری
  • جوشکاری قوس برای اتصال اشیا و یا ترمیم قطعات
  • توانایی استفاده از برق MIG و TIG و همچنین استفاده از گاز، تنگستن، قوس و دیگر فناوری های مشعل
  • ترمیم سازه ها با برچیدن، تغییر شکل مجدد و تجدید ساختار قطعات فلزی با استفاده از مشعل ها و دستگیره های برش
  • آشنایی با صاف کردن و خم کردن قطعات، ترمزها، قیچی ها و سایر ماشین های شکل گیری
  • نظارت بر نصب لنت های مخزن، شیرآلات، لوله های سرب و کف باید کنترل شوند.
  • جوشکار باید توانایی کار در تمامی شرایط و محیط های مختلف را داشته باشد.

همان طور که مطالعه کردید امکان کار جوشکاری در هلند برای متقاضیان خارجی و بین المللی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار در این کشور می توانید مقاله کار در هلند را مطالعه نمایید. اگر با مطالعه مقالات پاسخ سوالات خود را دریافت نکردید می توانید با کارشناسان و وکلاء مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با تعیین وقت قبلی به موسسه مراجعه نمایید.

سوالات تخصصی درباب کار جوشکاری در هلند

سوالات مهمی که در این بخش مفتخر به پاسخ گویی آنها هستیم عبارتند از:

  • کلیات بازار کار جوشکاری در هلند چگونه است؟ جوشکاران موادی مانند آلومینیوم و فولاد را به هم وصل می کنند، تا ساز و کارهایی را ایجاد نمایند و یا قطعات شکسته شده را ترمیم کنند. برای کار در این شغل نیاز است که فرد دارای تجربه باشد. ولی اگر فردی تجربه ای در این زمینه نداشته باشد باید پس از گذراندن دوره های تعیین شده کار خود را شروع کند. همچنین مهارت دستی و توانایی استفاده از ابزار دستی و قدرت لازم است، جوشکاران باید به جزئیات کار توجه زیادی داشته باشند تا اطمینان حاصل نمایند که کار به درستی انجام شده است. داشتن مهارت های ریاضی در جهت انجام محاسبات و اندازه گیری بسیار مهم می باشد، به این صورت که تراز و ابعاد وسایل جوش داده شده باید به درستی انجام شوند.
  • درآمد کار جوشکاری در هلند به چه صورت است؟ در حالی که متوسط درآمد ماهانه جامعه هلند حدودا 4880€ (یورو) می باشد، افرادی که مشغول به کار جوشکاری باشند در این کشور ماهانه بین 2000€ تا 3300€ (یورو) درآمد کسب می کنند. البته گذراندن دوره های فنی در آکادمی های معتبر هلند و داشتن سابقه کار سبب می شود به مرور سطح درآمد جوشکاران در هلند افزایش پیدا کند. با این حال اگرچه درآمد جوشکاران در هلند از متوسط حقوق در این کشور کم تر است، کاملا پاسخگوی هزینه های زندگی در هلند خواهد بود. چرا که زندگی یک نفره در هلند ماهانه بین 850€ تا 1200€ (یورو) هزینه خواهد داشت. منتهی زندگی متاهلی در هلند طبیعتا بالای 1500€ (یورو) در ماه هزینه دربردارد.
4.4/5 - (7 امتیاز)

10 دیدگاه برای “کار جوشکاری در هلند

  1. مسلم گفت:

    درود وقت بخیر تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود بنده جوشکارهستم وقصد مهاجرت دارم المان.هلند.راهنمائیم کنید ایا شما برای ما کارفرماپیدامیکنید که بتونم به کمک اون مهاجرت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مجدد تماس بگیرید حتما پاسخگو خواهیم بود.
      شما می تونید در صورت تسلط به زبان آلمانی در سطح b2، وارد آلمان بشید و جستجوی کار و دنبال کار بگردید

  2. علی گفت:

    سلام من۳۵ سالمه۱۲ ساله جوشکاری میکنم کار ساختمانی دیپلم دارم میتونم اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام به شرطی می تونید اقدام کنید که از این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنید

  3. افشین سهامی فر .. welder گفت:

    سلام من افشین سها می فر هستم 41سالم هست به تمام فن های جوشکاری تسلط دارم و تست فرم ها و سرتیفیکیت های معتبر بین الملی دارم مدرک تحصیلی دیپلم هست برای جوشکاری در چه کشور های میتونم برم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما بهتر هست برای کار در آلمان اقدام کنید تا زودتر به هدف نهایی برسید.

  4. M.m گفت:

    سلام وقت بخیر پدر من در جوشکار هست و ۳۸ سال داره و ۲ سال سابقه کار داره‌. البته مدرک تحصیلی نداره. آیا شانسی و یا راهی هست که در اونجا بتونه کار کنه؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای آلمان این امکان وجود داره. اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق هستید، با مشاورین ما تماس بگیرید

  5. محسن میرشاهی گفت:

    سلام من جوشکارم کارت وگواهی نامه دارم 14سال تجربه درزمینه ارگون استیل والومینیوم ایا میتونم مهاجرت کنم لطفا راهنمایی کنید5000ساعت تجربه اموزش دارم جوشکارارگون الومینیوم سری5000 هستم

    1. داوری گفت:

      سابقه کار خوبی دارید اما نیاز به اطلاعات بیشتری برای راهنمایی شما دارم از جمله مدرک تحصیلی و سنتون
      تا بتونم شما رو راهنمایی کنم. بطور کلی اگر این دو فاکتور دیکه هم خوب باشه امکان مهاجرت رو خواهید داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *