ویزای تحصیلی

کار دانشجویی در اروگوئه

کار دانشجویی در اروگوئه

شرایط کار دانشجویی در اروگوئه برای برخی از دانشجویان بین المللی که موسسات آموزش عالی این کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اند مهم است، در حقیقت می توان به این موضوع اشاره کرد که یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه های اروگوئه امکان کار حین تحصیل است. دانشجویانی که شرایط لازم برای اخذ بورس تحصیلی را ندارند و برای تامین هزینه های خود نگران هستند می توانند با شروع کار در مشاغل پاره وقت بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند. در مقاله ای که مطالعه می کنید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارند به بررسی شرایط تحصیل و کار دانشجویی در اروگوئه اشاره کنند و اطلاعات مختصری در اختیار مطالعه کنندگان و علاقه مندان قرار دهند.

  • شرایط کار در اروگوئه چیست؟
  • آیا دانشجویان می توانند در اروگوئه کار کنند؟
  • متوسط درآمد یک دانشجو در اروگوئه چقدر است؟
  • هزینه تحصیل و زندگی در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل و کار دانشجویی در اروگوئه

پیش از بررسی شرایط کار دانشجویان در کشور اروگوئه به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه های اروگوئه برای دانشجویان خارجی و بین المللی می پردازیمو متقاضیان خارجی می توانند بدون محدودیت و شرکت در آزمون ورودی در مقاطع تحصیلی مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به طول مدت 4 سال، 2 سال و 3 سال تحصیل کنند. دروس تحصیلی در طیف گسترده ای از رشته های متنوع به 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه می شود. مهاجرت تحصیلی به اروگوئه با داشتن گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه و ویزای دانشجویی امکان پذیر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه پیشنهاد می شود سایر مقالات موسسه را مطالعه کنید.

شرایط کار دانشجویی در اروگوئه

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور اروگوئه مقرون به صرفه است با این حال دانشجویان می توانند در طول دوران تحصیلی در مشاغل پاره وقت در محوطه دانشگاه و بیرون از دانشگاه استخدام شوند و بخشی از هزینه های خود را تامین کنند. دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که موقعیت های شغلی در شهرهای بزرگ اروگوئه مثل مونته ویدیو بیشتر از سایر شهرها است و فرد می تواند راحت تر وارد بازار کسب و کار شود. زبان رایج و رسمی کشور اروگوئه زبان اسپانیایی است اگر قصد شروع کار را دارید باید به یکی از این زبان ها مسلط باشید در غیر این صورت یافتن کار برای شما سخت می شود. دانشجویان مجاز هستند در زمان مشخص شده در طول هفته کار کنند به ازای هر ساعت کار با توجه به شغل به شما مبلغی بین 13$ الی 16$ (دلار) پرداخت می شود.

شغلمیزان حقوق
کارگر تولیدمحدوده حقوق بین 15$ الی 16$ (دلار)
دستیار اداریمحدوده حقوق بین 14$ الی 16$ (دلار)
کارگر سادهمحدوده حقوق بین 15$ الی 16$ (دلار)
مراقبت از سالمندان13$ (دلار)
ارائه دهنده خدمات بهداشتیمحدوده حقوق بین 13$ الی 16$ (دلار)
آشپزمحدوده حقوق بین 13$ الی 15$ (دلار)

شرایط کار دانشجویی در اروگوئه

لزوم کار دانشجویی در اروگوئه

در لیست مشاغل مورد نیاز در جمهوری اروگوئه مشاغل در بخش تعمیرات از اعتبار بهتری برای آقایون برخوردار هستند، دقت داشته باشید برخی از مشاغل در لاین کارآفرینی قرار دارند که شخص به واسطه آن باید دارای ایده خلاق و نوآورانه و سرمایه لازم باشد اما اینگونه مشاغل باید توسط بخش های مربوطه مورد بررسی قرار گیرند تا در صورت تایید راه اندازی شوند. اگر در زمینه آموزشی خاصی تسلط لازم را دارید می توانید به حرفه آموزش مشغول شده و از حقوق و مزایای مناسبی بهره مند شوید. در کشور اروگوئه مشاغل دسته بندی مخصوصی دارند که زیر نظر گروه های وابسته ارزیابی می شود، دانشجویان بر اساس موقعیت ارزیابی می شوند و می توانند در بخش مورد نظر مشغول به کار شوند.

برای یافتن کار دانشجویی می توانید از طریق آگهی شغلی محلی، وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی معتبر اقدام کنید همچنین بخش دانشجویی برخی از دانشگاه ها مشاغل دانشجویی را به متقاضیان معرفی می کنند. موقعیتی که برای مشاغل دانشجویی در کشور اروگوئه دیده می شود به این صورت است که دانشجو باید مدتی را به عنوان کارآموز مشغول به کار باشد و پس از پایان این دوره و تسلط کار خود را آغاز کند.

اقامت پس از تحصیل در اروگوئه

معمولا افرادی که از طریق مهاجرت تحصیلی وارد کشورهای مورد نظر میشوند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در آن کشور مستقر می شوند. دانشجویان بین المللی در اروگوئه میتوانند پس از اتمام دوره تحصیلی خود مشغول به کار شوند و در صورتی که دارای سرمایه لازم هستند کسب و کار راه اندازی کنند. برای بررسی دقیق تر شرایط سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی می توانید به مقاله سرمایه گذاری در اروگوئه رجوع کنید. یکی از راه های دیگر برای اقامت پس از تحصیل این است که متقاضی با فردی با تابعیت اروگوئه ازدواج کند و پس از گذشت 5 سال از ازدواج رسمی و ثبت شده اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد.

اما معمول ترین روش برای اقامت پس از تحصیل ورود به بازار کسب و کار است، دانشجویانی که از دانشگاه های اروگوئه فارغ التحصیل شده اند در مقایسه با افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند راحتتر و سریع تر وارد بازار کسب و کار می شوند. از محبوب ترین مشاغل در اروگوئه میتوان به داروسازی، توسعه تجارت، مهندس کامپیوتر و نرم افزار، مهندس الکترونیک، راننده، برنامه نویس، امور مالی، مدیر منطقه ای، ارتباطات و توسعه دهنده جاوا اشاره کرد. لازم به ذکر است دانشجویان پس از اخذ قراردادکاری با کارفرمایی معتبر باید ویزای دانشجویی خود را به ویزای کار اروگوئه تبدیل کنند.

برای شناخت بهتر شهرهای این کشور جهت شروع کار و زندگی می توانید به مطالعه مقاله بهترین شهرهای اروگوئه برای کار بپردازید. کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا همه روزه اطلاعاتی در رابطه با مهاجرت تحصیلی و سایر روش های مهاجرت در اختیار متقاضیان قرار دهند و پرونده های مهاجرتی را با موفقیت به سر انجام برسانند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *