ویزای کاری

کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای برای متقاضیان بین المللی امکان پذیر است و چشم انداز روشنی برای تمامی متقاضیان از سراسر دنیا محسوب می شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد متقاضیان می توانند با دریافت اقامت کشور آلمان از طریق دوره های فنی حرفه ای در یکی از کالج های این کشور تحصیل کنند و سپس مشغول به کار شوند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت در عرصه مهاجرت آمادگی دارند شما را در این راه همراهی کنند. در این مقاله سعی داریم با توجه به پرسش های شما عزیزان اطلاعاتی در رابطه با کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای ارائه دهیم، تا شما عزیزان بتوانید پاسخ برخی از سوالات خود را به دست بیاورید.

  • شرایط ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای چیست؟
  • اعتبار مدرک فنی حرفه ای ایران در آلمان چقدر است؟
  • اعزام نیروی کار به آلمان از طریق فنی حرفه ای چه شرایطی دارد؟
  • آیا کار cnc در المان امکان پذیر است؟
  • حقوق تراشکاری در آلمان چقدر است؟
  • دوره های 18 ماهه ایران و آلمان مشهد چیست؟
  • مهاجرت اپراتور cnc چقدر هزینه در بر دارد؟
  • گواهینامه tuv آلمان با استعلام بین المللی چیست؟
  • اعتبار مدرک فستو چقدر است؟
  • آیا تبدیل مدرک فنی حرفه ای به سابقه بیمه در آلمان امکان پذیر است؟
  • چه مدارک فنی و حرفه ای در آلمان دارای بازار کار بیشتری هستند؟
  • نحوه اخد ویزای کار آلمان با مدارک فنی و حرفه ای به چه صورت می باشد؟
  • آیا مدارک فنی حرفه ای اخذ شده در ایران برای کار در آلمان دارای اعتبار است؟
  • شرایط مهاجرت از طریق مدارک فنی و حرفه ای به آلمان چیست؟
  • متوسط درآمد دارندگان مدارک فنی و حرفه ای در آلمان چقدر است؟
  • سطح زبان مورد نیاز برای کار در آلمان چیست؟

مهاجرت جهت کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

متقاضیانی که قصد دارند کار با مدرک فنی را تجربه کنند می توانند در طول هر هفته به مدت 10 ساعت مشغول به کار شوند. متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ویزای کاری دریافت نمایند. یکی از شرایط مهم جهت اخذ ویزای کاری ارائه گواهی تمکن مالی می باشد، با ارائه این مدرک فرد اثبات می کند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی را دارد. ارائه این گواهی زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار است که متقاضیان قصد تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای را دارند. زیرا در طول تحصیل فرد کار نمی کند و در آمدی ندارد، به همین دلیل شما باید اثبات نمایید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی را دارید.

دوره های فنی و حرفه ای در کشور آلمان

باید به این نکته اشاره کرد، 68% از افرادی که دوره های فنی و حرفه ای را می گذرانند پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند. در کشور آلمان در هر سال 500000 فرصت شغلی در زمینه های مختلف فنی و حرفه ای برای مقاضیان جدید فراهم می شود. فدراسیون موسسات تحصیلی فنی و حرفه ای با نام اختصاری VET، 330 برنامه فنی و حرفه ای در لیست Planet Beruf.net ارائه داده است. همچنین این موسسه لیستی از حقوق های در نظر گرفته شده برای مشاغل فنی و حرفه ای ارائه داده است که بر اساس آن شرکت ها ماهانه مبلغ 800€ (یورو) را به عنوان دستمزد به کارکنان خود می پردازند.

کاریابی فارغ التحصیلان موسسات فنی و حرفه ای آلمان

بر اساس گزارشات موسسه VET حدودا 51% از کارکنان فنی حرفه ای در آلمان از این موسسات فارغ التحصیل شده اند. متقاضیانی که قصد شرکت در این دوره ها را دارند باید بدانند که طول مدت این دوره ها 24 ماهه می باشد و پس از گذراندن دوره متقاضی با شرکت در آزمون در نظر گرفته شده می تواند گواهی مربوطه را دریافت نماید. مدرسه های فنی حرفه ای در این کشور با 430000 موسسه آلمانی و 81% از موسسات معتبر در سطح دنیا دارای قرارداد کاری می باشند.

البته نکته ای که وجود دارد این است که ایرانیان صرفا با اخذ پذیرش از موسسات فنی و حرفه ای آلمان شانس کمی برای اخذ ویزا دارند. همچنین کسانی که در ایران صرفا مدرک فنی و حرفه ای اخذ نموده اند اما حداقل مدرک کارشناسی از یکی از دانشگاه های مورد تایید آلمان را ندارند، شانس زیادی برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان را نخواهند داشت. اما افرادی که دیپلم خود را از مدارس آلمانی گرفته اند می توانند به جای ورود به دانشگاه، از موسسات و کالج های فنی و حرفه ای آلمان پذیرش بگیرند. به این ترتیب افراد سریع تر می توانند وارد بازار کار شوند. اما نباید فراموش کرد به طور متوسط دارندگان مدرک کارشناسی 22% بیشتر از کسانی که مدرک دیپلم دارند، حقوق دریافت می کنند.

زبان جهت کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

اگر علاقه دارید دوره های فنی و حرفه ای را در کشور آلمان بگذرانید باید به زبان آلمانی تسلط کامل داشته باشید. زیرا برای تحصیل، کار و زندگی در این کشور لازم است شما به این زبان مسلط باشید. پیشنهاد می شود پیش از مهاجرت به کشور آلمان دوره های زبان آلمانی را بگذرانید تا با مشکلی مواجه نشوید. مقاله ویزای کار آلمان با مدرک دیپلم می تواند نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی شما در این رابطه داشته باشد.

زبان جهت کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

موسسات کاریابی در آلمان در 2023

جهت یافتن کار با مدرک فنی می توانید به موسسات کاریابی معتبر در این کشور مراجعه نمایید. شما با ارسال رزومه دقیق خود می توانید کاری مرتبط با رشته تحصیلی یا مهارت و تخصص خود پیدا کنید. بهترین موسسات کاریابی در کشور آلمان در سال 2023 به شرح ذیل هستند:

  • English Language Jobs
  • Proco Global Frankfurt
  • TTA Personal GMBH
  • Job Center Berlin Lichtenberg
  • Mietkoch Freelance Cook

لیست کار در آلمان با مدرک فنی و حرفه ای

هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در کشور آلمان منتشر می شود، اگر قصد کار با مدرک فنی حرفه ای را دارید می توانید در یکی از مشاغل زیر مشغول به کار شوید:

  • مشاغل لوله کشی، تهویه مطبوع و گرمایشی
  • مشاغل در کوره و سیستم های گرمایشی هوا
  • عملیاتی
  • کارگر فلز
  • برق صنعتی
  • متخصصان فناوری ساخت
  • الکترونیک در انرژی و ساختمان
  • مدیر عملیات لوله کشی و گرمایش
  • شغل هایی مرتبط با مکاترونیک
  • ناظران لوله کشی و سیستم های گرمایشی
  • مکانیک ساخت و ساز
  • جوشکاران
  • مکاترونیک، الکترونیک و انرژی
  • الکترونیک در اتوماسیون
  • الکترونیک در صنایع دستی

با مطالعه این نوشتار اطلاعات مختصری در رابطه با کار در آلمان با مدرک فنی به دست آوردید. اگر قصد مهاجرت کاری به کشور آلمان را دارید پیشنهاد می شود مقاله فهرست بهترین شهرها جهت کار در آلمان را به دقت مطالعه نمایید. برای دریافت مشاوره های تخصصی در رابطه با مهاجرت کاری به کشور آلمان می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب اعزام نیروی کار به آلمان از طریق فنی حرفه ای می باشیم:

  • زبان جهت کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای چیست؟ اگر علاقه دارید دوره های فنی و حرفه ای را در کشور آلمان بگذرانید باید به زبان آلمانی تسلط کامل داشته باشید. زیرا برای تحصیل، کار و زندگی در این کشور لازم است شما به این زبان مسلط باشید. پیشنهاد می شود پیش از مهاجرت به کشور آلمان دوره های زبان آلمانی را بگذرانید تا با مشکلی مواجه نشوید.
  • دوره های فنی و حرفه ای در کشور آلمان چیست؟ باید به این نکته اشاره کرد، 68% از افرادی که دوره های فنی و حرفه ای را می گذرانند پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند. در کشور آلمان در هر سال 500000 فرصت شغلی در زمینه های مختلف فنی و حرفه ای برای مقاضیان جدید فراهم می شود. فدراسیون موسسات تحصیلی فنی و حرفه ای با نام اختصاری VET، 330 برنامه فنی و حرفه ای در لیست Planet Beruf.net ارائه داده است. همچنین این موسسه لیستی از حقوق های در نظر گرفته شده برای مشاغل فنی و حرفه ای ارائه داده است که بر اساس آن شرکت ها ماهانه مبلغ 800€ (یورو) را به عنوان دستمزد به کارکنان خود می پردازند.
4.4/5 - (7 امتیاز)

633 دیدگاه برای “کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

  1. سعید گفت:

    سلام من ۳۴سالمه
    مدرک دیپلم فنی حرفه ای برق صنعتی دارم
    هشت سالم سابقه بیمه دارم
    میخواستم بدونم میشه مستقیم از کار یابی اونجا کارفرما پیدا کرد و. قرارداد بفرستن و شروع به کار کرد
    یا نه باید دوره بگذرونم به مدت دوسال و بیشتر از ۱۰ساعت در هفته نمیتونم کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه باید با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید، رزومه شما رو کامل دریافت کنند تا ببینیم امکان کاریابی برای شما هست یا خیر

  2. فروغ سلمانی پور گفت:

    سلام خسته نباشین خانومی هستم ۳۴ساله با مدرک فنی حرفه ای شلف ‌مدرک ارایشگاهی فنی حرفه ای آیا میتونم از ویزای کاری المان استفاده کنم وهمچنین زبان آلمانی دارم میخونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که برای شما یک پیشنهاد کاری مرتبط از آلمان ارسال بشه بله می تونید اقدام کنید

  3. سمیه گفت:

    سلام
    من ۲۶سالمه مدرک چرمدوزی از دانشگاه علم و فرهنگ و پروانه میراث فرهنگی دارم و تازه شروع به یادگیری زبان المانی کردم شرایط مهاجرت برای من به چه صورته

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسیر نیاز به سابقه کار داره. بازار کار خیلی خاصی هم در این کشور در این رابطه وجود داره یعنی به راحتی نمی تونید انتظار داشته باشید که جذب بازار کار بشید و باید تخصص بالایی داشته باشید

  4. سهیل اسفندی گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۷ سال وفوق دیپلم مهندسی مکانیک رشته ساخت و تولید دارم وچند مدرک فنی حرفه ای که مجموعا ۲۴۰۰ ساعت میباشد دارم با مدرک ب۱ میخواستم بدونم شانس جاب آفر آلمان دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شانس برای جاب آفر برای همه هست ولی باید تلاش کنید و به شرکت های مختلف پیام بدید. سابقه کاری شما هم خیلی مهم هست که حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشید و همچین اگر پورتفولیو یا نمونه کار هم داشته باشید شانس شما رو افزایش می ده

  5. علی گفت:

    سلام .
    من 43 ساله هستم و لیسانس مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دارم.
    در سال 1384 مدرک فنی و حرفه ای 18 ماهه 2800 ساعته
    Gemeinschaftsaktion Deutscher Wirtschaft für den Iran (GA) بر اساس توافق نامه 27/05/1364 برابر با 18/08/1985 را اخذ کردم
    و جمعا 20 سال سابقه کار مرتبط دارم…
    آیا امکان کار در کشور آلمان برای من وجود دارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که بتونید پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید بله.
      آیا به زبان آلمانی هم تسلط دارید؟

  6. حسین گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه مهاجر افغان مقیم در ایران هستم و مدرک B2زبان المانی و همچنین دیپلم ریاضی با معدل ۱۸.۵ رو دارم بنظرتون میتونم برای یک رشته مهندسی خوب در المان از طریق اوسبیلدونگ اقدام کنم فقط اینکه معدل سال دهم ویازدهمم ۱۵و۱۶ شد ایا اونم تاثیر داره؟باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما برای مهاجرت به آلمان مشکلی نخواهید داشت

  7. سحر گفت:

    وقت بخیر
    میشه لطفاً راهنمایی کنید من چطور ویزای کاری پیدا کنم .
    فعلا کابل هستم و چند وقت دیگه دوباره به ایران برمی‌گردم
    اگه از اونجا راهی باشه برای درست شدن کار هام ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید سایت های کاریابی در آلمان رو جستجو کنید تا بتونید از این طریق شغل مورد نظر خودتون رو پیدا کنید

  8. سحر گفت:

    سلام وقت بخیر ۲۵ساله هستم خانم
    من اتباع هستم مدرک فنی حرفه ای دارم از دو رشته خیاطی و آرایشگری از ایران
    فعلا محصل هستم رشته روانشناسی دانشگاه کابل
    زبان آلمانی هم تازه شروع کردم
    میخواستم بدونم آیا آلمان واجد شرایط هست و چطوری ویزای بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید با استفاده از ویزای جستجوی کار به آلمان برید و اگر پیشنهاد کاری دریافت کنید هم با ویزای کار می تونید مهاجرت کنید.
      سابقه کاری هم باید داشته باشید

  9. احسان گفت:

    سلام من ۳۵ ساله هستم شغلم جوشکاری صنعتی و مخازن هست مدرک تحصیلی دیپلم دارم ومدارک فنی و حرفه‌ای جوشکاری ۱۸ ماهه ۲۸۰۰ ساعت ۳۰درصد زبان آلمانی بلدم میخواستم ببینم میتونید ننو راهنمایی کنید؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر قصدتون این هست که از طریق کار برید آلمان، باید مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید.
      ویزای جستجوی کار آلمان رو باید دریافت کنید که بتونید وارد این کشور بشید و دنبال کار بگردید

  10. علی خالقی گفت:

    سلام، من اتباع هستم، دیپلم از افغانستان دارم، ولی چون افغانستان از کلاس دهم رشته بندی نمیشه، به همین دلیل اونجا همگی یه چیز میخونن و بعد دوازده و دادن امتحان کنکور دانش آموز انتخاب میکنه که چ رشته یی رو در دانشگاه بخونه، یعنی میشه با دیپلم افغانستان هم اوسبیلدنگ رفت، انگلیسی ام خوبه،ولی آلمانی تازه شروع کردم، البته بیست سالمه، دانشگاه ازاد رشته برق ،ترم دوم در ایران هم درس میخونم. ممنون میشم رهنمایی کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دیپلم شما باید 12 ساله باشه و این مهم ترین نکته در این رابطه هست.
      مدرک B2 زبان آلمانی هم باید داشته باشید.
      شرایط سنی شما مناسب هست

      1. علی خالقی گفت:

        دیپلم دارم، ولی مثل بقیه کشورها رشته بندی نداره افغانستان، وقتی دوازده تموم شد،دیپلم مدرسه میدن تمام. بعدش دانشگاه هر رشته یی که قبول شدی. منظورم اینه که دیپلم افغانستان قابل قبول هست و آیا در رشته برق بخام اوسبیلدنگ بگیرم، نیاز به تجربه کاری دارم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          مشکلی برای شما وجود نداره و می تونید دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو پشت سر بگذارید

  11. محمد گفت:

    سلام من ۱۶ سلام تأسیسات میخونم و ۲ سال هم میکانیکی کار کردم اگر زبان آلمان تا b2 بخونم میتوانم اقامت کار دریافت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این که بتونید کار کنید توی آلمان باید دیپلم 12 ساله رو داشته باشید.
      در نظر داشته باشید که سن شما برای ورود به این کشور بسیار کم هست و فعلا نمی تونید اقدامی داشته باشید

  12. احسان گفت:

    سلام من ۲۷ سال سن دارم و دارای کارشناسی رشته مکانیک و گواهینامه مدرک فنی حرفه و با ۸ سال سابقه کار خواستم ببینم که از طریق اوسبیلدونگ باید برم یا شانس اینو دارم که از شرکت های آلمان درخواست کار بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما سنتون برای مهاجرت به آلمان از طریق اوسبیلدونگ زیاد هست و نمی تونیم به شما بگیم که می تونید از این طریق اقدام کنید.
      بهتر هست از طریق کار اقدام کنید. مدرک B2 زبان آلمانی رو نیاز دارید برای ورود به بازار کار

      1. مینا گفت:

        سلام من اتباع افغانی مقیم ایران هستم من دارای دیپلم انسانی و گواهینامه مدرک فنی حرفه ای خیاطی بین المللی و سنمم ۲۲ هست و در حال یادگیری زبان آلمانی هستم ولی سابقه ی کاری ندارم آیا من شرایط مهاجرت به آلمان یا دیگر کشور هارا دارم ممنون میشم جواب بدین .

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          برای مهاجرت به آلمان از طریق کار حتما باید سابقه کار بعد از مدرک فنی رو داشته باشید

  13. پیمان گفت:

    سلام 18سالمه و اتباع هستم و مدرک لیسانس فنی حرفه ای دارم و در حال خواندن زبان آلمانی هستم و ۲تا از عمو هام هم در المان هستند ایا امکان اینکه ویزا تحصیلی درخواست بدم هست بعد شغل گرافیک چگونه هست آیا در آلمان درآمدی دارد یا خیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما هم می تونید وارد دوره اوسبیلدونگ آلمان بشید که یک دوره 3 ساله هست برای ورود به بازار کار هم در دانشگاه های آلمان تحصیل کنید
      رشته سطح متوسط هست!

  14. محمد فتحی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من زیر ۱۸ سال هستم ادامه تحصیل ندادم ولی مدرک فنی حرفه ای جوشکاری و طراحیcnc دارم این مدارک مورد تایید هست برای کارکردن در المان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بدون در اختیار داشتن مدرک دیپلم 12 ساله، راهی برای مهاجرت به آلمان نیست

  15. کریمی گفت:

    سلام و درود برشما
    من ۳۹سالمه,مدرک فنی و حرفه ای برق و مکانیک خودرو دارم.خواستم بدونم برای من شرایط کاری(کار و حقوق) به چه صورت هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید و از ویزای جستجوی کار این کشور برای ورود به خاک آلمان و دنبال کار گشتن استفاده کنید

  16. مریم گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه یه بچه دو ساله دارم مسلط به زبان آلمانی و مسلط به تیریدی مکس هستم بهترین راه برای اقدام چیست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید که فعلا این مسیر بسته هست

  17. امیر محمد گفت:

    سلام من ۱۵ سالم هستش ۵ ماه کار سیم‌کشی انجام میدهم میخواستم ببینم اگر بخوام به کشور آلمان برای ادامه کارم برم باید تا چه مقطع تحصیلی بخونم و زبان انگلیسی کامل یاد دارم آیا باید زبان آلمانی را یاد بگیرم یا انگلیسی کافی هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید حداقل دیپلم رو بگیرید و بعد از اون یک مدرک فنی در رابطه با حرفه خودتون دریافت کنید.
      البته راه بهتری برای شما این هست که بعد از گرفتن دیپلم برای دوره های فنی (اوسبیلدونگ) وارد آلمان بشید و مهارت رو در آلمان یاد بگیرید.
      شما باید مدرک B2 زبان آلمانی رو در هر دو صورت بگیرید

  18. ابولفضل گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه رشتم فنی حرفه ای صنایع فلز هستم برای درخواست ویزا دیپلم کافیه یا باید فوق دیپلم بگیرم بعد زبان المانی رو باید چقدر بخونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک b2 زبان آلمانی داشته باشید
      3 سال تجربه کاری برای شما الزامی هست (بعد از مدرک تحصیلی)
      بله دیپلم فعلا کافیه اگر قوانین عوض نشه

  19. پوریا گفت:

    سلام ببخشید من امسال میخوام انتحاب رشته کنم
    میخواستم بدون اگر بخواهم توی دانشگاه های المان طراحی خودرو بخونم از طریق چه رشته ای این کار عملی است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید رشته ریاضی بخونید از این طریق مسیر ساده تر برید

  20. پویان گفت:

    سلام
    من دیپلم کامپیوتر و ریاضی دارم و متاهل و 40 ساله مسلط به طراحی شبکه و برنامه نویسی php پایتون هستم و حدود 15 سال در یک شرکت کامپیوتری سابقه ( با بیمه) دارم . آیا می توانم برای مهاجرت کاری اقدام نمایم . در ضمن زبان آلمانی هم تا سطح متوسط بلدم البته مدرک ندارم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حتما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما رو راهنمایی کنند

  21. سارا گفت:

    بابت پاسختون ممنونم.

    1. امیر جلالی گفت:

      آرزوی موفیت برای شما

  22. سعید گفت:

    از آلمان آفر و قرارداد کاری دارم اما مدرکم کاردانی کامپیوتر است و مورد تایید نیست. ولی بیشتر از ۱۰ سال سابقه کار مرتبط دارم که ۵ سالش با بیمه هست. مدرک زبان آلمانی ندارم اما آیلتس ۵.۵ دارم. آیا میتونم مستقیم برای بلو کارت اقدام کنم یا باید ابتدا با ویزای کاری برم؟ توضیح میفرمایید درمورد شرایط پیش روم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر پیشنهاد کاری دارید که مدرک و قرارداد شما رو مورد تایید قرار می ده، از طریق همون اقدام کنید

  23. سارا گفت:

    سلام من می خوام برای آکادمی نان آلمان ثبت نام کنم آیا با گرفتن این مدرک می تونم در آلمان یا هرکشور دیگری کار پیدا کنم و ویزای مهاجرت بگیرم با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که به زبان آلمانی هم تسلط داشته باشید بله

  24. سمیر گفت:

    سلام من مبخوام رشتمو انسانب بردارم ولی برای مدرک فنی حرفه ای هم اقدام کنم ایا در اینصورت امکان گرفتن جاب افر المان هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سن شما کم هست و نمیشه انتظار داشت که جاب آفر دریافت کنید. بهتر هست زبان آلمانی رو یاد بگیرید و برای دوره های اوسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید

  25. شیرین گفت:

    سلام ایا برای اقدام از طریق اوسبیلدونگ ارایشگری شرط سنی وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله زیر 25 سال

  26. Zeinab گفت:

    سلام من ۱۹ ساله هستم و مدرک تکنسین داروخانه از فنی حرفه ای دارم.بعد از چند سال سابقه کار میتونم برای مهاجرت اقدام کنم؟و آیا این مدرک شرایط کاری در آلمان را داره؟و اصلا میتونم مهاجرت کنم؟برای مهاجرت به کشور آمریکا چطور؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید.
      بعد از دریافت مدرک 3 سال سابقه کار ارائه کنید.
      در نظر داشته باشید که بهترین فرصت رو دارید که بتونید از الان شروع کنید به یادگیری زبان آلمانی و بعد از این که 2 سال سابقه کار داشتید وقت سفارت دریافت کنید

  27. Sars گفت:

    سلام مدرک کارشناسی ناپیوسته فنی و حرفه ای گرافیک و تصویرسازی هم قابل قبول و کاربردی هست در المان؟ و تو چ زمینه هایی و نرم افزار و با چند سال سابقه کار

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید از این طریق هم مهاجرت کنید ولی باید در نظر داشته باشید که زبان آلمانی رو باید تا سطح b2 بلد باشید

  28. علی گفت:

    سلام بنده در رشته ساختمان سازی رو دارم میخونم میتوان اگر این رشته رو ادامه بدم و مدرکم رو بگیرم در آلمان شغلی داشته باشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که رشته شما دانشگاهی هست باید تا سطح b1 زبان آلمانی پیش برید و اگر غیر دانشگاهی یا در سطح کاردانی هست باید مدرک b2 زبان آلمان رو بگیرید و بعد از پایان دوره تحصیل،3 سال سابقه کار بیارید

  29. سینا گفت:

    من 34 سال سن دارم
    لیسانس مکانیک ساخت و تولید ، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی ، مدرک پرسنال ترینینگ از آکادمی IFPE آلمان و اتریش دارم
    10 سال سایقه بیمه هم دارم. میخواستم راهنمایی کنین که به چه صورت میتونم برای مهاجرت اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با استفاده از این مدرک و دریافت مدرک b2 زبان آلمانی، ویزای جستجوی کار آلمان رو بدست آورید.

  30. هانیه گفت:

    سلام من ۲۸ سالمه به تازگیمدرک قالی بافی فنی حرفه ای گرفتم امکان اقدام دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      3 سال سابقه کار برای شما الزامی هست و باید مدرک b2 زبان آلمانی داشته باشید

  31. علیرضا گفت:

    سلام
    من ۱۹ سالمه و تعمیر کار دیزل ژنراتور برق هستم
    دیپلم ریاضی دارم با معدل ۱۸ و زبان انگلیسی ام در حد ایلتس ۶ هست .الان دارم المانی می‌خوانم و الان سطح زبانم آ۲ هست و تا ۶ الی ۷ ماه دیگه بی ۲ رو میگیرم .
    اتباع افغانستان هستم و اقامت موقت ایران رو دارم میخواستم بدونم میشه از ایران برای اوسبیلدونگ یا کاری اقدام کنم یا باید جای دیگه برم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام دیپلم 12 ساله داشته باشید بله می تونید اقدام کنید و مشکلی ندارید

  32. علیرضا گفت:

    سلام
    من ۱۹ سالمه زبان المانی ام در حد آ۲ فعلا بلدم و دارم ادامه میدم تا سطح زبان آلمانی ام رو افزایش بدم .
    اتباع افغانستان هستم و دیپلم رو تازه گرفتم و معدلمم ۱۸ هست رشته ام هم ریاضی هست و مدرک فنی حرفه ای ام از یه آموزشگاه گرفتم در زمینه مکانیک ماشین سنگین .
    میخواستم بدونم میشه از ایران برای اوسبیلدونگ یا کاری اقدام کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      میتونید برای دوره اوسبیلدونگ اقدام کنید ولی باید مدرک b2 داشته باشید

  33. میلاد گفت:

    سلام
    مم 32 سالمه و متاهل
    مدرک فوق لیسانس معماری دارم.
    ولی الان 2 ساله اپراتور cnc و تراشکار هستم.
    با مدرک فنی حرفه ای میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم و چقد شانس موفقیت دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک b2 زبان آلمانی داشته باشید تا بتونید از این طریق اقدام کنید

  34. Arash گفت:

    سلام یعنی حتما برای مهاجرت باید مدرک زبان باشه؟ اگر نباشه نمیتونم بیام؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مدرک زبان برای این که در آلمان بمونید الزامی هست ولی اگر توریستی سفر کنید مشکلی نیست

  35. Mohsen گفت:

    سلام من دیپلم رشته کامپیوتر دارم و این رشته دیپلم ۱۱ ساله داره آیامن با این دیپلم کامپیوتر میتونم آوسبیلدونگ شرکت کنم؟
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر باید دوره 12 ساله گذرونه باشید. در صورتی که بتونید کاردانی بگیرید، می تونید اقدام کنید البته به شرطی که در پایان دوره کاردانی سن شما از 25 بیشتر نشه

    2. ناجی جعفری زاده گفت:

      اینجانب ۱۸ سال کار با تمام ماشین آلات نورد و گیوتین و cnc ,NC و انواع جوش آشنای دارم آیا سن ۴۵ سال مانعی برايه مهاجرتم هست

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما باید زبان آلمانی رو بلد باشید برای مهاجرت کاری به آلمان.
        این مسئله بیشتر می تونه مانع شما باشه. شرایط سنی شما باعث میشه که امتیازی رو از دست بدید ولی در نظر داشته باشید که اگر بتونید مدرک B2 زبان آلمانی رو بگیرید، بخش از این مشکل رو حل می کنید

  36. پرهام گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۳۲ ساله مدرک فنی حرفه ای دستیار دندانپزشک دارم و‌ برای کشور آلمان قصد اقدام دارم. ۲ مورد سوال دارم اگر تجربه مشابهی هست ممنون میشم از کمک شما:
    ۱) سابقه کاری بدون بیمه به مدت ۵ سال دارم. آیا داشتن بیمه برای اثبات این سابقه کاری الزامی هست؟
    ۲) تاریخ مدرک فنی حرفه ای برای ۱ سال اخیر هست. یعنی ۴ سال از سابقه کاری مربوط به پیش از داشتن این مدرک میشه. آیا این موضوع سابقه کاری مرتبط رو زیر سوال میبره و صرفا سابقه کاری بعد از تاریخ صدور مدرک لحاظ میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      1- خیر
      2- بله سابقه کار بعد از مدرک مهم هست

  37. زینب گفت:

    سلام من مدرک بین المللی پرورش گیاهان اپارتمانی بین امللی دارم
    47 سال سن دارم
    سابقه کار هم ندارم
    شرایط مهاجرت رو دارم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید سابقه کار حداقل 3 ساله داشته باشید
      از طرفی باید زبان آلمانی رو در سطح B2 بلد باشید

  38. امیر گفت:

    سلام وقت ب خیر
    من فوق دیپلم رشته ی فنی مکانیک خودرو هستم
    در حال حاضر شغلم خدمات زیبایی خودرو هستش و مدارک های بین المللی مربوط به شغلم رو هم دارم
    از چه طریق میتونم اقدام کنم واسه مهاجرت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید زبان آلمانی در سطح B2 رو یاد بگیرید. سن شما هم مهم هست باید زیر 40 سال باشید

  39. شیوا گفت:

    من لیسانس طراحی و دوخت هستم. خیاط هستم. بهتره کاری اقدام کنم یا تحصیلی برالمان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی و سابقه کاری شما بعد از اتمام مقطع کارشناسی مهم هست

  40. امیر گفت:

    سلام من ۲۵ سالمه و لیسانس تکنولوژی ماشین ابزار دارم و مدرک بین المللی isdlشرایط واسه اقامت مخاستم ببینم چجوریه عایا میشه رفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که در زمینه تحصیلی خودتون تجربه کاری دارید، می تونید از این طریق اقدام کنید

  41. عرفان گفت:

    سلام وقت بخیر
    یه سوالی داشتم
    من میخواهم رشته کامپیوتر فنی حرفه ای بخونم و مدرکش را بگیرم.
    میخواستم بپرسم آیا این مدرک در آلمان معتبر و مورد تایید است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      در حال حاضر مدارک فنی و حرفه ای می تونن معتبر ارزیابی بشن اما در آینده مشخص نیست

      1. عرفان گفت:

        آهان ممنون🙏

        1. امیر جلالی گفت:

          آرزوی بهروزی برای شما داریم

  42. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر.
    بنده فارغ التحصیل کاردانی نرم افزار روزانه از دانشگاه فنی هستم. سابقه کار همراه بیمه 3 سال دارم و بدون بیمه هم 6 سال بیشتر هست که جمعا میشه 9 سال و نیم. سابقه کار به صورت قراردادی و دورکاری با شرکت های خارجی هم دارم.

    آیا راهی وجود داره که در یه کشوری مثل آلمان و انگلستان و … ویزای کار بگیرم؟ یا کلا نمیشه با مدرک کاردانی، ویزای کاری دریافت کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرک کاردانی در کشورهای جهان اعتبار دانشگاهی نداره ولی با این حال شما اگر مدرک B2 زبان آلمانی بگیرید می تونید توی این کشور کار کنید

  43. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۲دیپلم فنی و حرفه ای دارم نزدیک یه ۱۱ سال سایه کار با بیمه تامین اجتماعی توی مشاغل صنعتی ساخت پالایشگاه نفتی و گازی (عسلویه و تهران و جزیره سیری و جزیره لاوان و…)دارم نزدیک به ۱۵ تا مدرک از شرکت‌های معتبری که باهاشون کار کردم چندین حرفه دارم از جوشکاری بگیر تا شغل تخصص مربوط به کار تا سوپروایزر و سرپرستی
    با این سابقه و حرفه میتونم مهاجرت کنم شرایطش چطور ؟؟؟
    درضمن متاهل هم هستم.
    ممنونم و سپاس از راهنمایی شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید تا بتونید اقدام کنید

  44. DNL گفت:

    سلام وقت بخیر
    25 سالمه
    مدرک لیسانس رشته تراشکاری cnc رو دارم و مدرک سازمان فنی و حرفه ای رو هم درحال حاظر دارم و با برنامه نویسی فانوک و زیمنس و بقیه کنترلر ها به صورت حرفه ای کار می‌کنم حدود ۲ سال سابقه کاری دارم در این زمینه
    زبان آیلتس 7 رو دارم
    و درحال حاظر آلمانی هم میخونم
    میخواستم ببینم با این حال حقوق در آلمان چند یورو هست ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط حقوق ماهانه می تونه در حدود 3800 یورو و بیشتر باشه. بستگی به شرکتی داره که شما رو استخدام می کنه

  45. شهرام گفت:

    سلام بنده ۳۷سالمه مدرک دیپلم مکانیک و مدرک فنی حرفه ای مرتبط با نجاری درجه یک دارم و ۱۵سال سابقه کار و بیمه تامین اجتماعی دارم .آیا برای شرایط بنده امکان کار در کشوری هست برای مهاجرت ؟مجرد هستم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شرایطش رو دارید به شرط اینکه مدرک B2 زبان آلمانی بگیرید

  46. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید من 21سالمه و دیپلم برق صنعتی دارم می خواستم که چجوری می توانم اقدام کنم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان وارد این کشور بشید ولی هنوز سنتون برای رسیدن به این ویزا کم هست. زبان آلمانی رو شروع کنید به یاد گرفتن و سابقه کار خودتون رو تقویت کنید

  47. سعید اکبری گفت:

    سلام و خسته نباشید من تا سال اول دبیرستان درس خوندم ۲۹سالمه ۱۷ساله مکانیکم گواهی فنی و جواز کار دارم آیا برای مهاجرت به آلمان. کانادا.یا استرالیا شانس دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای مهاجرت به این کشورها حداقل به دیپلم 12 ساله نیاز دارید

      1. مهدی گفت:

        سلام خسته نباشید من دیپلم برق صنعتی دارم و 21سالمه می خواستم بدونم که چجوری باید اقدام کنم ممنون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید مدرک B2 زبان آلمانی و 3 سال سابقه کار مرتبط با حوزه خودتون رو در اختیار داشته باشید و برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید

  48. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۸ ساله هستم با دیپلم تاسیسات فنی حرفه ای
    به شکل رسمی سابقه ی کار ندارم
    اگر اینجا مدرک آرایشگری و زبان بگیرم میتونم در آلمان اوسبیلدونگ بگذرونم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام سن شما برای ورود به این دوره ها زیاد هست و ویزا گرفتن برای شما خیلی سخت میشه

  49. حمید گفت:

    سلام من ۲۹ سالم هست و لیسانس برق صنعتی از دانشگاه ازاد دارم و به عنوان مهندس برق در زمینه سرپرست برق بیمارستان و مهندس اجرا برق ساخت و ساز و همچنین به صورت موازی با این کار برق یک کارگاه تراشکاری هم دارم و کار میکنم و به ماشین کاری هم مسلط هستم و متاهل و یه فرزند هم دارم
    ایا برای شرایط من قابلیت مهاجرت کاری یا درسی به المان وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان وارد این کشور بشید و دنبال کار بگردید و شانس بالایی هم برای کار در آلمان دارید.

  50. فرزانه گفت:

    سلام و عرض ادب … در زمینه بیمه فعالیت دارم با سابقه 20 ساله البته رسمی 15 سال و 38 ساله هستم ایا موقعیت کاری برای بنده در آلمان وجود داره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک دانشگاهی مرتبط با رشته تحصیلیتون دارید، می تونید برای کار در آلمان اقدام کنید ولی اگر مدرک فنی و حرفه ای دارید باید مدرک B2زبان آلمانی هم داشته باشید

  51. الهام جوانبخش گفت:

    سلام وقت بخير همسر بنده 28 ساله و چندین مدرک فنی حرفه ای در رسته نصب و تعمیر انواع لوازم برودتی گرمایشی سرمایشی شوینده لوازم خانگی و تهویه مطبوع دارن میخوام بدونم پذیرش آلمان چطور میشه؟ فقط مدرک زبان ندارن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایشون در زمینه ای تخصص دارند که در دسته مشاغل مورد نیاز ویزای جستجوی کار آلمان قرار داره.
      ایشون باید مدک فنی داشته باشند در این زمینه + دیپلم 12 ساله + مدرک B2 زبان آلمانی تا بتونن اقدام کنند برای کار در آلمان

  52. جواد گفت:

    سلام . بنده ۳۵ سالمه . با ۱۵سال سابقه ی کار . دارای مدرک کارشناسی HSE +مدرک تراشکاری و فرز کاری درجه یک طرح ایران و آلمان . را دارم . برای بنده در کشور آلمان موقعیت شغلی امکان هست .؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بسیار عالی، شرایط شما مناسب است و امکان کار برای شما وجود دارد.
      در این خصوص با موسسه ارتباط بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما هم مدرک تحصیلی خوبی دارید هم حرفه خوبی بلد هستید.
      در هر صورت شما باید تسلط به زبان آلمانی رو داشته باشید. اگر قصدتون کار جوشکاری باشه باید مدرک B2 بگیرید اگر با مدرک کارشناسی اقدام می کنید اما دارا بودن توانایی صحبت کردن در سطح b1 کافی هست

  53. Mahdi گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه مدرک دیپلم فنی حرفه ای دارم رشته مکانیک خودرو،در حال حاضر دانشجو هستم و در همین رشته مشغول ادامه تحصیل هستم که با رتبه سه رقمی کنکور،دانشگاه دولتی قبول شدم، در خصوص تعمیر خودروهای سنگین هم نسبتا مهارت دارم.
    به نظر شما از چه طریقی میتونم به المان مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در همین رشته ای که مشغول به تحصیل در ایران هستید ادامه تحصیل بدید در آلمان

  54. رضا عزیزی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ۲۷ سال سن دارم و مدرک آموزشگاهی زیر نظر فنی حرفه ای تو زمینه سیستم گرمایش دارم (پکیج و ابگرمکن ) شرایط برای کار یا اقدام برای آوسبیلدونگ رو دارم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سنتون برای اوسبیلدونگ زیاد هست .
      اگر در این زمینه سابقه کار دارید، مدرک B2 المانی بگیرید و اقدام کنید

  55. محمد گفت:

    سلام من سنم32 شغلم گاز طبی بیمارستان هستش یعنی لوله کشی اکسیژن سابقه کاری هم دارم تمام ایران ولی مدرک فنی حرفی ای تو ایران نداره که برم بگیرم آیا میتونم برم المان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این زمینه حتما با ما تماس بگیرید

  56. امير گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت شما عزيزان
    بنده 49 سالمه ليسانس مهندسي تكنولوژي ساخت و توليد از دانشگاه علمي كاربردي دارم و مدرك فني و حرفه اي طرح ايران و آلمان (18ماهه) دارم بهمراه 23 سال سابقه كار بهمراه بيمه تامين اجتماعي مستند.تخصص كاري من تراشكاري منوآل و سي ان سي تراش ميباشد.خواستم ببينم براي شرايط بنده موقعيت كاري وجود دارد در آلمان و اگر وجود دارد از چه راهي؟لطفا راهنمايي بفرماييد مچكرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما برای مهاجرت به این کشور برای کار مناسب نیست.
      اما به طور کلی شما باید زبان آلمانی رو در سطح B2 مدرک دریافت کنید و بعد از اون بتونید اقدام کنید

    2. امير گفت:

      با سپاس از پاسخگويي شما.
      با توجه به شرايط سني و تحصيلي و شغلي بنده…شما چه كشوري را براي مهاجرت پيشنهاد ميكنيد؟بنده نتاهل هستم و داراي دو فرزند 14 و 19 ساله هستم.
      ممنونم از وقتي كه ميگذاريد

      1. امیر جلالی گفت:

        برای شما بهتر هست که از طریق برنامه های سرمایه گذاری یا استارتاپ وارد بشید. با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما رو راهنمایی کنند.

  57. محمد گفت:

    سلام
    من مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه پیام‌نور دارم و 25 سال سنمه. آیا شرایطی برای مهاجرت من از طریق رشته حقوق یا گذراندن دوره های فنی حرفه ای هست؟ و اگر لازمه از طریق فنی حرفه ای اقدام کنم کدام مدرک فنی حرفه ای بیشتر شرایط مهاجرت داره؟
    ممنون از وقتی که میزارید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از این طریق اقدامات لازم رو انجام بدید اما توی آلمان باید مدارک خودتون رو معادلسازی کنید در مرحله اول

  58. سعید جمشیدی گفت:

    سلام من ۴۷سال دارم دیپلم تراشکاری دارم با ۲۵سال سابقه تو آلمان کار گیرم میاد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه شرایط سنی شما شانس دریافت ویزای کاری آلمان رو کم می کنه

  59. پرنیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۰ ساله هستم و مدرک رنگ و روغن از سازمان فنی حرفه ای کشور دارم.و ۲ سال سابقه کاری تدریش در آموزشگاه ها
    میخواستم ببینم برای مهاجرت داشتن دیپلم ضروری هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان از طریق کار شما باید حداقل مدرک دیپلم 12 ساله داشته باشید.

  60. محمدی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید
    من مربی سازمان فنی وحرفه ای در رشته مکانیک خودرو سبک وسنگین هستم وده سال سابقه کار دارم وهمه دوره های تخصصی دراین زمینه روگذروندم و در مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری دردوره نوزدهم کاراموزم مدال طلا روکسب کرده وفوق لیسانس ماشینهای کشاورزی رودارم ایا برای کارمیتونم برای المان اقدام کنم؟ باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله
      اگر سنتون رو می فرمودید دقیق تر می شد راهنماییتون کرد. برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنید و مسیر مهاجرت کاری برای شما هموار هست

  61. امید گفت:

    سلام بنده ۲۸ سالمه
    کارشناسی معماری از دانشکده فنی مشهد دارم. بهترین دانشگاه فنی حرفه ای کشوره ولی نمیدونم مورد تایید آلمانم هست یا نه؟! و اینکه الان دانشجوی ارشد مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه آزاد مشهدم. و چهارتا مدرک جوشکاری از فنی حرفه ای جمعا به مدت ۱۵۰۰ ساعت دارم ای۳ ، ای۶ ، co2، آرگون. زبان انگلیسی هم در حد اینترمدیت بلدم. ولی پول ندارم. آیا میشه برم آلمان یا کرواسی و.. کار کنم بعنوان جوشکار؟؟؟ لطفا خبر بدین …

    1. امیر جلالی گفت:

      به زودی با شما ماس خواهیم گرفت

  62. نیکی گفت:

    سلام وقتتون بخیر.واقعآ عالیه جواب بچه هارو میدید. آیا با یکسال مدرک کمک پرستاری دارم فنی حرفه ای، زیر نظر بهداشت کشور و سه سال سابقه کار، میتونم جاب آفر بگیرم؟ آخه شنیدم سایت آنرکنوگ زده دوره فنی حرفه ای دوساله باید باشه.خب ما چکارکنیم دوره یکساله داریم.😪ممکنه راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرک شما در آلمان قبل از دریافت ویزای کاری مورد ارزیابی قرار می گیره و اگر واجد شرایط نباشید نمی تونید وارد بازار کار بشید

  63. امیرمسعود گفت:

    با رشته کامپیوتر هم میشه کار پیدا کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در صورتی که تخصص داشته باشید حتی امکان دریافت پیشنهاد کاری هم دارید. در این زمینه حتما با ما در تماس باشید

  64. علی گفت:

    سلام 38 سال سن دارم متاهل و دارای دو فرزند 7 و 2 ساله ، مدت 19 سال سابقه در یکی از پالایشگاه ها ، در بخش حسابداری ، مدارک هم لیسانس حسابداری دانشگاه آزاد ، مدرک درجه یک فنی حرفه ای در رشته برق صنعتی رو دارم الانم 3 ساله در واحد برق شرکت مشغول انجام کار هستم خواستم ببینم اگر مدرک زبان آلمانی اخذ کنم شانسی با این سن و سال برای ویزای کار دارم یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما تقریبا دو سال فرصت دارید از نظر سنی اما ممکن هست قوانین تغییر کنه پس هر چه سریع تر اقدام کنید

  65. آرمان گفت:

    سلام و عرض ادب حرفه بنده کابینت سازی هست و مدرک فنی حرفه ای کابینت سازی دارم و دورش ۱۰۰ ساعت بود و ۱ سال هست که گرفتم و چون پدرم تو همین کار بودن ۵ ۶ سال سابقه کار دارم البته بیمه نبودم زبانم تازه شروع کردم مدرک ندارم ولی در سطح A1 هستم و میخوام تا B1 ادامه بدم. مدرک تحصیلیم فوق دیپلم هست آیا شرایط گرفتن ویزارو دارم در صورت داشتن یک قرارداد کاری در همین رشته با حقوق ماهیانه 2200 یورو ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز ای کاش سنتون رو هم می فرمودید.
      به طور کلی شما برای کار در آلمان بهتره که تجربه کاری خودتون رو به 3 سال برسونید ولی شرایط شما بسیار مناسب هست. شما اگر مدرک B2 دریافت کنید می تونید ویزای جستجوی کار آلمان رو هم دریافت کنید که برای شما خیلی بهتر هست

      1. آرمان گفت:

        سلام متولد ۱۳۷۰ هستم و ۵ ۶ سال هست که تو این رشته کار میکنم و تجربه دارم فقط بیمه نبودم. و اینکه آیا مدرک فنی حرفه ای من که ۱۰۰ ساعت بود طول مدتش قابل تایید هست یا باید بالای ۹۰۰ ساعت باشه؟

        1. امیر جلالی گفت:

          شرایط شما مناسب هست برای مهاجرت به آلمان از طریق کار و تنها چالش شما یادگیری زبان این کشور خواهد بود.

      2. آرمان گفت:

        سلام سنم ۳۰ سال هست و ۵ سال تجربه کار دارم ولی بیمه‌نبودم

        1. امیر جلالی گفت:

          اینکه شمال بیمه ندارید مشکلی نیست فقط بتونید مدارکی ارائه بدید که 5 سال کار کردید

  66. محسن گفت:

    سلام..

    من فوق لیسانس برق هستم و تاحالا توی هیج شرکتی کار نکردم که بیمه ام کرده‌ باشند..۲۹ سال سن

    طراح و نصاب سیستم های خورشیدی هستم و به صورت ازاد کار میکنم

    سوالم این هست برای کارفرما چه چیزی اهمیت داره؟ یعنی حتما سابقه ی بیمه اجباری توسط کارگاه نیازه
    یا بیمه آزاد خوداشتغالی هم میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر! سابقه بیمه اهمیت داره اما نه این که یک اجبار باشه. شما توی رزومه حتما اون سوابق کاری رو یاد داشت کنید.
      ولی باید تلاش کنید که از اون مرکز یک نامه اشتغال به کار دریافت کنید

  67. محمد گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه دارای مدرک دیپلم برق .پایان خدمت هم دارم .مدرک آشپزی فست فود رو دارم و سابقه زیادی دارم
    گواهینامه لیفتراگ رو دارم و در حال گذراندن دوره تراشکاری cnc هستم .با شرایطی که دارم میتونم به آلمان برم و داخل کارخونه هاش مشغول به کار بشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      داشتن مدرک برای مهاجرت به آلمان کافی نیست.
      شما باید یک رزومه با حداقل 3 سال کار در زمینه هایی که فرمودید داشته باشید. دریافت مدرک B2 زبان آلمانی هم برای شما یک الزام هست

  68. Hamid گفت:

    سلام من ۳۵ سال دارم با همسرم و دو فرزند . کارم به صورت حرفه ای ، گچبری و بازسازی داخل و کاشی کاری هست آیا میتونم ویزای کاری رو بگیرم . ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که 3 سال سابقه کار داشته باشید و همچنین شما باید زبان آلمانی رو بلد باشید و مدرک B2 در این زبان دریافت کنید.

  69. علی گفت:

    با سلام، ۳۲ سالم هستش ، ۸ سال سابقه کار در زمینه نصب و تعمیرات تجهیزات تهویه مطبوع مثل کولر، داکت، چیلر و …. دارم ؛ و همچنین ۳ سال سابقه کار گرمایشی در نمایندگی بوتان، میخواستم ببینم بازار کار آلمان برای رشته من‌ چطوره؟ و اینکه آیا برای این رشته آلمان انتخاب مناسبی هست؟
    مدرک لیسانس مرتبط و مدرک فنی حرفه ای هم دارم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شغل شما در دسته مشاغل مورد نیاز آلمان قرار داره.
      شما می تونید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان وارد این کشور بشید فقط شرط اصلی یادگیری زبان آلمانی هست

  70. ایمان گفت:

    من میخوام در یک مدرسه فنی و حرفه ای در آلمان ثبت نام کنم و تحصیل کنم الانم دارم زبان میخونم در حد b1 ام ولی مدرک ندارم.میخوامم b2 بگیرم چطوری میتونم ثبت نام چند وقت طول میکشه برای رفتن مهاجرت از ایران سنم ۲۹ سالمه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز مدارس فنی و حرفه آلمان که دوره های آوسبیلدونگ رو ارائه می دن محدودیت سنی ندارن اما متاسفانه افرادی که می خوان توی این مدارس تحصیل کنن، برای دریافت ویزای خودشون باید حداکثر 25 ساله باشند

  71. افشین گفت:

    سلام خسته نباشیدمن 7سال نصاب کاغذدیواری وپوسترهستم بصورت حرفه ای وتازه اقدام کردم برای مدرک فنی حرفه ای,10سال هم نقاش ساختمان بودم بامدرک فنی حرفه ای وبیمه و۸سال سابقه کاری دارم متاهل هستم یک فرزند۹سال دارم حدود۱۰۰میلیون پول دارم راهنمایی کنید ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ای کاش سنتون رو می فرمودید.
      در صورتی که شرایط سنیتون مناسب باشه، می تونید با یادگیری زبان آلمانی تا سطح B2 از این طریق مهاجرت کنید.

  72. علی گفت:

    سلام من مدرک بین المللی برق ساختمان درجه ۲رودارم زبانم بلدنیسم ودرایران به سرمیبرم واتباع هستم چگونه اقدام کنم ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چاره ای جز یادگیری زبان آلمانی تا سطح B2 برای شما نیست. باید حتما این مدرک رو در اختیار داشته باشید.

  73. مهدی میرزایی گفت:

    سلام خسته نباشین من ۱۹ سالمه واتباع هستم دپیلم هم دارم و رشته نقشه کشی صنعتی با کامپیوتر میخونم وبرنامه هایی مثل(اتوکد.اینونتور.سالیدورک) راهم بلدم میخواستم بدونم با این شرایط میتونم به کشور آلمان اقدام کنم!برای ویزای تحصیلی یا کاری
    یا باید مدرک فنی حرفه هم داشته باشم
    این رشته برای تحصیل درآلمان درآمد دارد!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید ولی فقط برای تحصیل. سن شما برای به دست آوردن اقامت کاری بسیار کم هست.
      بله رشته شما در آلمان درآمد بالایی دارد.

  74. افشین گفت:

    سلام. وقت بخیر. من 29 سالم کارشناسی ارشد عمران دارم. حدود 5 سال سابقه کار. می خواستم بدونم شرایط من برای کار و یا دوره های فنی حرفه ای خوب هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مقدمات مهاجرت شما از طریق کار به کشور آلمان فراهم هست. شما باید زبان آلمانی خودتون رو تا سطح B2 افزایش بدید
      با توجه به سابقه کاری که در اختیار دارید شانس شما برای رسیدن به کار بالا هست.

  75. Zahra.t گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه دارم کامپیوتر میخونم از فنی حرفه ای . خانوادم المان هستن.. دوماه هم هست که دارم فرانت اند انجام میدم. زبان انگلیسی هم خیلی عالی بلدم . قصد مهاجرت دارم ب المان. حالا میخوام یا فوق دیپلم رو اینجا بگیرم و برم المان ادامه تحصیل بدم و همزمان کنارش کار بکنم یا اینکه لیسانس رو اینجا بگیرم و برم اونجا شروع به کار کنم حالا اگرم خواستم کنارش ادامه تحصیل بدم…. مطمئنن زبان آلمانی هم تا دو سه سال دیگه یاد میگیرم… میشه راهنماییم کنین میشه همچین چیزی؟ شرایط هر کدوم رو لطف کنین؟ اصلا فرق کامپیوتر از ریاضی یا از فنی چیه؟ منظور اینه که المان قبول میکنه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتره در مقطع لیسانس تحصیل کنید و بعد اقدام به مهاجرت کنید.
      در صورتی که با مشاورین ما تماس بگیرید، می تونیم اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار بدیم.

  76. بهمن نیازی گفت:

    با سلام بنده گواهینامه طراحی و نصب سیستم انرژی های خورشیدی رو دارم.بنده ۸سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و کارمند اداره برق هستم.برای مهاجرت به آلمان چکار باید کرد.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان شرایط اولیه خوبی دارید
      لطفاا این مقاله رو بخونید و با ما تماس بگیرید

  77. آرش گفت:

    سلام من نصاب آسانسورهای پکیج هستم پانزده سال سابقه نصب دارم چهل سالمه برای مهاجرت وکاراسانسوردرآلمان یایدچیکارکنم مرسی اگه راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان بهتره که در ابتدا رزومه خودتون رو کامل بررسی کنید
      سن شما و سابقه کارتون خوبه اما بهتره که در ابتدا این مقاله رو بخونید و با ما تماس بگیرید

  78. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید دیپلم فنی حرفه اي تراشکاری دارم مدرک جوشکاری دارم ۵ سال هم سابقه کاری دارم و زبان آلمانی هم بلدم
    شرایط دارم برایه کار به آلمان سفر کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای مهاجرت به المان دارید
      اگر مقاله رو مطالعه کردید تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی در این خصوص دریافت کنید

  79. حمزه زنده گفت:

    سلام من مدرک فنی حرفه ای ساخت کابینت فلزی وMDFدارم و همچنین دارای سابقه بیمه شش هفت سال نیزدارم ومدت دوازده سال نیز ب عنوان استاد کار مشغول ب کار هستم و قبلا نیز پروانه کسب نیز داشته ام ولی مدت اعتبارش تمام شده دیپلم صنایع فلزی دارم متاهل و دارای یه فرزندمیباشم میتونم ب المان برا کار محاجرت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان در این زمینه میتونید اقدام کنید لطفا مقاله رو مطالعه کنیدد و برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید

  80. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید من 19 سالمه و 3ساله تو کار تعمیرات لباسشویی هستم یک مدرک فنی حرفه ای هم دارم مدرک تحصیلی هم دیپلم فنی حرفه ای هستش الکترونیک میخواستم ببینم موقعیت شغلی هست اگه هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد شرایظ شما کاری رفتن امکانپذیر نیست اما میتونید ابتدا برید دوره کارورزی در آلمان و بعد از اون در اونجا مشغول به کار بشید

  81. نظیر گفت:

    سلام من مدرک برق ساختمان درجه 2 با 5 سال سابقه کار دارم و زبان آلمان b1 رو دارم میخونم آیا با دیپلم میتونم ویزای جستجوی کار در آلمان رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای آلمان دارید اگر شرایط سنی شما هم خوب باشه این امکان وجود خواهد داشت

  82. علی اصغررضایی گفت:

    سلام..شغلم اسپیلت ..پکیج شوفاژ دیواری..وابگرمکن .شرایط کار در اونجا چطوریه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان یکسری نیازهای اولیه دارید که باید اونها رو برآورده کنید مثل مدرک فنی سابقه کاری مرتبط و … برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  83. مریم گفت:

    سللم ، من میخوام مدرک بین المللی شیرینی پزی بگیرم ایا برای مهاجرت به المان مدرک خوبی هست برای المان؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با این مدرک در آلمان نمیشه اقامت گرفت و کار کرد اما ابتدا رزومه تون رو بفرستید یا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین گزینه ای که مناسب شما باشه رو به شما معرفی کنن

  84. سما گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۲۳ساله هستم دیپلم خیاطی و دیپلم آرایشگری از فنی حرفه ای دارم سطح زبان المانیمم a1هستش با این مدارک میتونم برای گرفتن ویزا اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان در زمینه فنی باید رشته شما در لیست رشته های مورد نیاز آلمان باشه
      رشته شما در این لیست وجود نداره

  85. امیر نعیمی گفت:

    سلام بنده ۳۱سالمه و دیپلم نقشه کشی ساختمان دارم و مدرک فنی حرفه ای تعمیرات سیستم گرمایشی و سرمایشی دو دارم آیا میتونم برای مهاجرت اقدام کنم ؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      از این مواردی که میفرمائید در کدوم یکی فعالیت داشتید و در اون خبره هستید تا بخواین به آلمان مهاجرت کاری داشته باشید

  86. علی گفت:

    سلام من39سالمه وده سال سابقه کار دارم ده سال بیمه دارم ودیپلم تاسیسات دارم و دارای 6مدرک فنی حرفه ای که 900ساعته هستش درظمینه تاسیسات آب وگاز چطور میتونم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا پاسخ خودتون رو در مقاله کاریابی در آلمان مشاهده کنید

  87. مسعود گفت:

    دروودمن۳۸سالمه حدودا۹سال زیردست استادکاربودم ولی ماشین های قدیمی کارکردم الان دارم دوره برق خودروحرفه ای میرم میخوام ببینم بعدازگرفتن مدرکم برای کارآموزی برق خودرودرآلمان برای ماشین های بنز بی ان و پورشه و… میتونم اقدام کنم
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا با روش مهاجرتی خودتون رو بر اساس توانمندی و تخصصتون مشخص کنید و بعد از ورود با گذروندن دوره های مذکور بتونید در این کمپانی ها یا کمپانی های زیر مجموعه به فعالیت بپردازید

  88. حسین قوانلو گفت:

    سلام من ۲۸سالمه نصب و تعمیرکار کولر گازی و پکیژ هستم مدرک بین المللی هم دارم میتونم برا المان اقدام کنم…
    و چند وقته جواب میگیرم ..،

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان تخصص شما مناسبه و میتونید کار رو شروع کنید
      قبلش مشاوره بشیید

  89. جنیدی گفت:

    سلام وقت بخیر بنده 33 سالمه مدك كارشناسی ارشد حقوق میدونم با حقوق نمیشه كار پیدا كرد ولی
    مدرك دستیار كنار دندان پزشك دارم با 8 سال سابقه كاری
    مدرك بی بی سیتر یا مربی مهدكودك هم دارم
    مدرك پاكسازی پوست زنانه هم از فنی حرفه ای دارم
    مدرك كامپیوتر درجه 1 و 2 مهارت هفت گانه هم از فنی حرفه ای دارم
    سطح زبان انگلیسی در حد 5/5 ایلتس
    در حال خوندن زبان المانی هم هستم
    با این شرایط امكان گرفتن ویزای اوسبیلدونگ یا حتی جاب سیكر المان رو دارم؟
    ممنون میشم پاسخ بدین . با تشكر ویژه از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در کدوم یکی از این زمینه ها کار کردید؟
      برای آوسبیلدونگ خیر اما برای جستجوی کار این امکان برای شما وجود داره

  90. حمید گفت:

    سلام
    خواستم ببینم سن برای مهاجرت به المان چقدر اهمیت داره
    بنده لیسانس مکانیک دارم و ۱۵ سال سابقه کار
    همسرم لیسانس زبان فرانسه دارند و مدارک گردشگری و هتلداری از فنی حرفه ای
    ایا میشه اقدام کرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      سن به عنوان یکی از فاکتورهای مهاجرت به آلمان حائز اهمیته اما کاش سنتون رو میگفتید تا بتونم دقیق تر راهنماییتون کنم

  91. سارا گفت:

    سلام
    بنده سه تا مدرک فنی و حرفه ای خیاطی دارم
    سابقه ی کار هم دارم
    اموزش زبان المانی رو هم شروع کردم
    مدرک تحصیلیم هم برق هست
    ایا با این شرایط کشور المان نیاز به نیروی کار داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید اطلاعاتتون رو در این زمینه تکمیل کنید لطفا با ما تماس بگیرید

  92. محمد گفت:

    سلام من مدرک دیپلم هنرستان و کاردانی و کارشناسی الکترونیک دارم،میخواستم ببینم برای اوسبیلدونگ ظاهرا Abitur میخوان،آیا دیپلم هنرستان معادل Abitur هست و اگر خیر معادل چه مدرکی هستش چون ظاهرا چندین مدرک فارغ التحصیلی مختلف دارن.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید

  93. روشا گفت:

    سلام میخواستم بدونم مدارک فنی حرفه ای ارایشگری ایران معتبرتره یامدرک بین المللی ارایشگری برای کار درالمان

    1. داوری گفت:

      سلام
      مشخصه که مدارک آلمان معتبرتر از مدارکیه که از ایران صادر میشه

  94. فرزاد گفت:

    سلام خسته نباشید بنده مدرک 18 ماهه ایران آلمان رشته ماشین افزار (تراشکاری. فرز cnc) و دارم اما مدرک تحصیلی من دیپلم هستش و میشه اقدامی کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه تجربه کاری چند ساله دارید میشه برای آلمان اقدام کرد

  95. هادی گفت:

    سلام مجدد . برای مهاجرت باید چه اقداماتی انجام بدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت باید ابتدا رزومه تون رو ارسال کنید بررسی شه و سپس با مشاوره مشاورین تخصصی ما شرایط و مدارک و کارهایی که باید انجام بدید رو مطلع شید

  96. حمید گفت:

    سلام
    روزبخیر
    من 33 سال دارم و دیپلم کامپیوتر و کاردانی ناپیوسته علمی و کاربردی در رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات دارم و سابقه کار بدون بیمه بیشتر از 3 سال دارم در شرف گرفتن مدرک b1 هستم. در ضمن برنامه نویس و تریدر هستم و سابقه شرکت در استارتاپ آپ ویکند دارم که همچنین گواهینامه انگلیسی بین المللی شرکت در دوره های سه روزه استارتاپ ویکند را دارم که در یکی از آن ها موفق به رتبه دوم و سوم و در یکی دیگر موفق به کسب مقام شایسته تقدیر گشته ام. و در حال حاضر در حال راه اندازی استارتاپی هستم که حداکثر 4 ماهه راه اندازی خواهد شد. آیا می توانم برای ویزای آوسبیلدونگ یا جستجوی کار و یا جاب آفر اقدام نمایم.
    موسسه ZAB مدارک کاردانی را برای تایید قبول نمی کند.
    در سایت آنابین دانشگاه علمی و کاربردی H+ هست ولی رشته و مقطع تحصیلی وجود ندارد که باید توسط ZAB اقدام به تایید نمایید که آن هم در سایت ZAB نوشته که کار تایید برای مقطع کاردانی را انجام نمی دهد.
    ممنون هستم که راهنمایی می نمایید
    با تشکر از راهنمایی شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیسشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید

  97. هادی گفت:

    سلام من ۳۱ سالمه .لیسانس برق قدرت دارم . مدرک فنی حرفه ای برق صنعتی دارم . در زمینه plc و اتوماسیون صنعتی کار میکنم . امکان مهاجرت برای من وجود داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان اکثر شرایط مورد نیاز رو دارا هستید

  98. امیری گفت:

    سلام
    من۲۹سالمه وهمسرم در المان زندگی میکنه قبل اینکه به ایشون ملحق بشم دوست دارم تو زمینه شبکه اموزش ببینم اونجا بدردم میخوره واینکه مدارک فنی حرفه ای تو این زمینه در المان اعتبار داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در المان این رشته شرایط و بازار کار خوبی داره

  99. حسن رجائی نیا گفت:

    سلام
    بنده رجائی هستم . مدرک کارگر ماهر جوشکاری طرح 18 ماهه ایران آلمان را دارم . تست فرم های متعددی هم در کشور قبول شده ام . کارشناسی کامپیوتر هم دارم .آیا امکان کار در آلمان برای بنده وجود داره ؟؟؟
    سپاسگذارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید

  100. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۱ سالمه و ۱۰ سال کار تعمیرات و نصب آسانسور انجام میدم
    برای کار در کشور آلمان مناسبه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این دو موردی که بیان کردید خوبه اما تماس بگیرید تا معیارهای دیگه هم بررسی شه

  101. مهدی گفت:

    سلام و عرض ادب.پروانه پایه 1نظام مهندسی طراحی و نظارت آیا امتیازی واسه گرفتن اقامت کاری محسوب میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      درباره سابقه کار بحث مفصل و طولانی وجود داره که پیشنهاد میکنم تماس بگیرید و اون رو از کارشناسانمون بشنوید

  102. ایمان گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من 34 سالمه و مدرک کارشناسی مهندسی منابع طبیعی دارم ولی سابقه کار مرتبط با رشتمو ندارم،
    مدرک فنی حرفه ای رشته جواهر سازی دارم و در حال حاضر3 سال سابقه کار در زمینه شیشه ساختمانی و آیینه دارم،
    میخواستم ببینم آیا امکان مهاجرت برای من در رشته های ذکر شده هست؟ و از کجا باید شروع کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هیچکدوم از مدارک شما با سابقه کاریتون نمیخونه باید بیشتر رزومه شما بررسی شه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  103. فاطمه قربان زاده گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه و کارشناس اتاق عملم و تازه میخوام طرحمو شروع کنم.شوهرم ۲۳ سالشه و مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان داره و نزدیک به ۵ ساله که مشغول کاره.میخواستم بدونم شرایطی هست که بشه من و همسرم باهم بعد از گذروندن دوران طرحم اقدام به مهاجرت کنیم؟ طبق تحقیقات من المان واسه هردورشته ی ما مناسبتر از بقیه کشورهاست.ولی روشی هست که بشه هردو همزمان برای کار اقدام کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله خیلی از متاهلین از این طریق اقدام به مهاجرت میکنند مشکلی از این بابت وجود نداره

  104. گمنام گفت:

    با سلام و درود
    من سابقه کاری زیادی ندارم و مدرک تحصیلی کاردانی من خبرنگاری هستش و دانشجوی رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی هستم
    قصد دارم در رشته عکاسی مدرک فنی حرفه ای بگیرم و حتی با دوربین عکاسی حرفه ای که دارم
    از مجالس عکاسی کردم ان هم به مدت 5 سال
    ایا با گرفتن مدارک عکاسی در فنی و حرفه ای در عکاسی و همچنین یادگیری زبا المانی
    بعد از یکسال می توانم برای ویزای کاری المان اقدام کنم
    و اینکه در حال حاضر 35 ساله هستم

    1. داوری گفت:

      سلام ودرود
      برای مهاجرت به آلمان نمیشه مستقیم برای آلمان اقدام کرد اما راهکاری برای کار در آلمان وجود دااره که پیشنهاد میکنم در ابتدا با ما تماس بگیرید تا کارشناسانمون در این خصوص شما رو راهنمایی کنن

  105. محسن ضغیرزاده گفت:

    با سلام بنده 10سال سابقه کار کابینت سازی MDFحرفه دارم و مدرک درجه یک همین کار رو دارم و مدرک B1زبان المانی رو هم دارم ایا شانسی برای کار در المان دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله سابقه و مدرک زبان و مدرک تحصیلیتون خوبه و میشه برای آلمان این کار رو انجام داد

  106. علی گفت:

    سلام
    بنده 36 ساله
    فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه دولتی
    دارای 10 سال سابقه کار در حوزه تکنسین پشتیبانی شبکه و خدمات IT
    و فعالیت جانبی به عنوان برنامه نویس صفحات وب با یک نمونه کار پیاده شده
    اگر مدرک فنی حرفه ای مرتبط با صفحات وب اخذ کنم چقدر شانس پذیرش ویزا دارم؟
    توصیه شما چیه؟ مدرک فنی حرفه ای مرتبط با صفحات وب بگیرم بهتره یا مدرک فنی حرفه ای مرتبط با شبکه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لزومی به مدرک فنی بررای شما نیست لطفا بی گدار به آب نزنید ابتدا یک مشاوره با کارشناسان ما داشته باشید رزومه خوبی دارید

  107. محمود گفت:

    سلام بنده مدرک حقوق دارم سی سالمه مدرک فنی حرفه ای برق درجه یک و دو دارم مدرک درجه یک و دو کفایت میکنه یا نه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرکتون خوبه برای کشور آلمان… سابقه کاری شما هم در این زمینه دخیله

  108. علی گفت:

    سلام مدرک فنی حرفه ای مکانیک خودروهای سنگین برای مهاجرت به المان معتبره؟ میخام دوره شو شرکت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      به این صورت که میفرمائید نیست باید در لیست رشته های مورد نیاز آلمان چک شه که رشته موردنظر شما وجود داره یا خیر در ضمن رزومه و شرایط سنی شما هم مهمه
      لطفا با ما تماس بگیرید

    2. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان میشه با این مدرک اقدام کرد اما ویزا شدن فرد بستگی به خیلی از عوامل دیگه هم داره

  109. زهرا بیات گفت:

    سلام وقت بخیر بنده ۲۳ ساله مدرک کارشناسی حقوق
    و مدارک فنی حرفه ای مربوط به قنادی را دارم . شیرینی. دسر و کیک و… آیا امکان کار و یا تحصیل در کشور آلمان برای من وجود دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته شما برای کار در آلمان مناسب نیست و این امکان وجود نداره مگر اینکه برای کشورهای دیگه ای در زمینه مهاجرت اقدام کنید

  110. بنیامین گفت:

    با درود و خسته نباشید ,بنده 24 سالم هست مدرک فنی حرفه ای برق خودرو رو دارم میخوام برای پناهندگی در المان یا اتریش اقدام کنم همچین موردی امکان پذیر هست با ویزای شینگن یا ویزای توریستی ایتالیا المان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت پناهندگی ارائه نمیکنه

  111. masoud گفت:

    درود ..من ۲۶ سالمه مدرک ب۲ آلمانی دارم …بنظرتون اگه مدرک فنی برنامه نویسی یا برق صنعتی بخونم ..امکان مهاجرت هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خوبه و امکانپذیره اما قبل از اینکه وقت بذارید برای این مدرک ابتدا مشاوره کنید

      1. زهرا بیات گفت:

        سلام وقت بخیر بنده ۲۳ ساله مدرک کارشناسی حقوق
        و مدارک فنی حرفه ای مربوط به قنادی را دارم . شیرینی. دسر و کیک و… آیا امکان کار و یا تحصیل در کشور آلمان برای من وجود دارد؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله ولی نیاز به اطلاعات بیشتری دارید به عنوان پیشفرض مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه نمایید

  112. امیر گفت:

    با سلام بنده 29 سال دارم ،دارای مدرک ارشد حسابداری و گواهینامه حرفه ای از سازمان بورس هستم ، 2 سال سابقه کار در زمینه حسابداری و 1 سال هم سال کار در یک کارگزاری معتبر دارم ، آیا شانسی برای پیدا کردن کار و گرفتن اقامت دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله بطور کلی شرایط خوبی دارید و میشه برای آلمان اقدام کرد البته بهتره که در ابتدا مدارک و شرایطتون به صورت کامل بررسی شه

  113. فریبا گفت:

    سلام وقت بخیر. با مدرک فنی حرفه ای چرم دوزی و سابقه کار چهار ساله میشه برای مهاجرت اقدام کرد؟تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه مدرک شما در بین مدارک مورد نیاز این کشور موجود نیست

  114. MOHSEN گفت:

    سلام من 40 سالمه و مدرک فنی حرفه ای تعمیرات پکیج دارم با مدرک دیپلم.چطور باید اقدام کنم؟ئخاسثد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر در این زمینه سابقه کاری خوبی دارید میشه کماکان برای آلمان اقدام کرد البته باید باقی روزمه شما هم بررسی شه بزرگوار

    2. محمد گفت:

      سلام من ۳۱ سالمه و حدود ده ساله تو کار اجرای سقف و دیوار (کناف)هستم و گواهینامه سیمبانی از فنی حرفه ای در زمینه برق داردکه خب یه مدت کار کردم ولی چون بی مهری دیدم کلاه مو برداشتن دیگه ادامه ندادم الان مشغول همون اجرای سقف و دیوار کناف هستم موقعیت شغلی پیدا میشه

      1. داوری گفت:

        سلام
        بطور کلی کشور آلمان در زمینه های صنعتی بازار کار خوبی داره
        پیشنهاد میکنم در ابتدا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  115. هادی علوی فر گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده 57 سال دارم بازنشسته وزارت کشاورزی هستم الان با دارا بودن لیسانس حقوق و فوق دیپلم برق صنعتی منتها برخلاف سنم خیلی سرحال و کارهای برق صنعتی وبرق ساختمان رو بلدم و سالها انجامش دادم در حوزه کشاورزی پرورش ماهیان سردابی قزل الا صفر تا صد مسلط هستم با این تفاسیر در کدام کشور میتونم فعالیت کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ضمنا تمکن مالی هم حداکثر حدود 200 میلیون تومان هستش . با سپاس و درود فراوان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      امیدوارم که سال های سال همینطور پرانرژی و سرحال باشید اما در خصوص کشور آلمان شرایط سنی جنابعالی برای کار مقدار ریسک داره در ابتدا با ما تماس بگیرید تا کارشناسانمون بهتر راهنماییتون کنن

  116. حسین گفت:

    سلام
    بنده با داشتن مدرک دیپلم و مدرک برق صنعتی و جوشکاری گاز و تاسیسات از فنی حرفه ای و ۱۰ سال سابقه کار در شرکت گازرسانی شانس دریافت ویزای المان را دارم؟؟
    بدون تمکن مالی راهی برای ثبت نام در فنی حرفه ای المان وجود دارد

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله میتونید برای کشور آلمان در زمینه جوشکاری اقدام کنید اما هزینه های زندگی رو برای مدتی باید در این کشور تا به کار برسید باید داشته باشید

  117. کوروش گفت:

    سلام
    من 35 سالمه و دیپلمه هستم و کارم جوشکاری ارگون هست و زبان المانی هم بلدم
    با چه راهی میتونم به المان مهاجرت کنم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنین
    تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      در همین زمینه جوشکاری اگر شرایط کاری خوبی داشته باشید آلمان کشور فوق العاده ای خواهد بود

      1. کوروش گفت:

        من دیپلم دارم و زبان المانی b2
        باید حتما فوق دیپلم یا لیسانس داشته باشم یا میشه با همین دیپلم رفت؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          اگر در حال حاضر مدرک فنی حرفه ای دارید و در زمینه ای خاض که مورد نیاز آلمانه سابقه کار دارید میتونید اقدام کنید و روزمه خوبی دارید

  118. رضا گفت:

    با سلام
    بنده لیسانس حقوق
    ارشد ادبیات انگلیسی
    مسلط ب زبان انگلیسی
    و تقریبا فرانسه
    و سابقه 11 سال کار در شغل نقره سازی و حکاکی روی فلز رو دارم
    میخواستم راهنمایی بخوام که هیچ امیدی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      امکان مهاجرت رو خواهید داشت اما در مورد کار در آلمان ابتدا باید مدارک شما بررسی شه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  119. محمد گفت:

    سلام .
    من تقریبا به همه کار های ارایشگری مسلطم ومدرک فنی حرفه ای آرایشگری مردانه رو دارم ۲ سال سابقه کار هم دارم ۲۱ سالمه ایا این شرایط برای مهاحرت کافیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که برای دوره های کارورزی در آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  120. نیما گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه و مدرک برق خودرو درجه ۲ رو دارم. میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل شرایط من چجوری هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ادامه تحصیل باید در کشورهایی اقدام کنید که بتونید دیپلم رو اخذ کنید مثل کانادا و انگلستان و مجارستان

  121. نوید گفت:

    سلام من لیسانس مهندسی کشاورزی دارم.و کارشناسی ارشد کارافرینی.۶سال سابقه کار دارم.میتونم تحصیلی اقدام کنم برای دوره لیسانس؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کشور آلمان در مقطع لیسانس چون ارشد دارید فکر میکنم شرایط سنیتون مناسب نباشه البته نگفتید چند سالتونه اما با توجه به مطالبی که ارسال کردید بهتره که برای تحصیل در دوره لیسانس بهتره که به کشورهای دیگه ای فکر کنید

  122. جواد محمدی گفت:

    سلام
    من 28 ساله هستم و نزدیک به 10 ساله در شغل mdf و نجاری مشغولم تحصیلات دیپلم دارم ولی مربوط به کارم نمیشه
    سوالم اینه که آیا من با مدرک فنی حرفه ای میتونم از این طریق مهاجرت کنم
    روی زبان انگلیسی و آلمانی دارم کار میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله آلمان در لیست رشته های مورد نیازش کار شما وجود داره و میتویند برای اونها اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  123. mosayeb گفت:

    سلام خدمت شما
    بنده فوق لیسانس هوش مصنوعی با نمره 18 از دانشگاه دولتی دارم و 31 سالمه
    من مدرک فنی حرفه ای و ICB ایتالیا رو در ضمینه تعمیرات موبایل و تبلت و همینطور لبتاپ دارم
    همینطور در ضمینه برنامه نویسی Fullstack و پایتون و data science و جاوا مهارت دارم
    با برنامه های گرافیکی addobe به شکل کامل اشنایی دارم
    در بخش امنیت و شبکه هم تا حد خوبی اشنایی دارم
    مدرک ielts 7 و سطح زبان المانی در سطح c1 هست
    بنده میتونم برای کار در المان درخواست بدم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه تحصیلی خوبی دارید و اگر در این زمینه کار کردید بسیار موفق خواهید بود در کشوری مثل آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  124. آراز گفت:

    با سلام ممنون از سایت خوبتون
    من 35 ساله هستم لیسانس صنایع دارای 2 سال سابقه کار صنایع هستم و مدرک لوله کشی ساختمان از فنی حرفه ای دارم و سابقه 2 ساله هم در این زمینه دارم میخواستم ببینم شانسی برای مهاجرت به آلمان دارم .

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این کشور رشته های فنی مهندسی بازار کار خوبی دارن به همین خاطر شرایط خوبی دارید برای مهاجرت به آلمان

  125. مهدی صالحی گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون .
    خاستم بدونم بدون مدرک دانشگاهی مرتبط با شغل میشه مهاجرت کرد به المان.؟
    مثلا من دوره فنی حرفه رو گذروندم و 3 سال سابقه کار دارم .الان 23 دارم ولی مدرک دانشگاهیم با رشته کاریم مرتبط نیست ( لیسانس علوم تربیتی دارم )
    با این شرایط تحصیلی و کاری میشه برای المان ویزای کار گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره شما از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام به مهاجرت به المان کنید

  126. صادقی گفت:

    سلام . ببخشید مدرک کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در المان معتبر هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید در سایت آنابین چک کنید که دانشگاهتون مورد تایید هست یا خیر

  127. علی شیرازی گفت:

    سلام دوباره . ببخشید من بازم کامنت گذاشتم .
    من الان تو سایت های اداره مهاجرت آلمان نگاه میکنم . برای ویزای جستجوی کار اسمی از سابقه کار نیاورده .
    اونم حد اقل سه سال.
    این به این منظور است که میشه بدون سابقه کار یا سابقه کار کم وارد آلمان شد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      همه مدارک و مواردی که احتیاج دارید در سایت سفارت ذکر نشده بزرگوار بعضی از مدارک و مواردی که ذکر میشه بر اساس رویه آفیسر و رفتاریه که با مراجعین داره وگرنه اگر با اون موارد میشد ویزا گرفت که دیگه مشکلی نبود

  128. علی شیرازی گفت:

    سلام وقت بخیر .
    ممنون از وبسایت خوبتون .
    من مدرک از آموزشگاه فنی حرفه ای دارم ( توسعه دهنده وب ، برنامه نویسی) 3 ماه کار آموزی بودم .
    2 سال هم سابقه کار دارم . دانشجو هستم اما رشته ام مربوط به کارم نیست . B1 آلمانی و 5.5 زبان انگلیسی رو هم دارم .
    خاستم بدونم با این مدرکی که دارم ( فنی حرفه ای ) میتونم از طریق کار مهاجرت کنم یا نه ؟
    میتونم ویزای جستجوی کار بگیرم برای آلمان یا خیر ؟
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه برنامه نویسی کار کرده باشید این امکان وجود داره که بتونید اقامت بگیرید برای آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. هادی گفت:

        سلام
        من 38 سالمهو مدرک کاردانی it دارم و در حال حاضر دارم کارشناسی it میخونم و پانزده سال هم در ضمینه دوربین مداربسته و برق دارم کار میکنم اما مدرک فنی و حرفه ای ندارم
        آیا شانسی برای مهاجرت کاری دارم ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          اگر در زمینه کامپیوتر سابقه کاری دارید شرایط سنی خوبی برای آآلمان دارید و به نظرم اقدام کنید و در ابتدا برای شروع کار با ما تماس بگیرید که راهنماییتون کنیم

  129. Em گفت:

    سلام بنده مدرک فنی و حرفه ای برق خودرو ترجمه شده با یک سال سابقه کارکردن دارم و 3 سال هم مشغول کار در زمینه برق ساختمان بودم و فاقد مدرک این رشته هستم ایا راهی هست تا بنده اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد هر دو رشته میشه گفت که بازار کار خوبی در المان وجود داره و در لیست رشته های مورد نیازشون هست
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  130. علی گفت:

    سلام . وقت بخیر .
    من 21 سال سن دارم دانشجوی سال سوم مهندسی برق هستم . با مدرک فنی حرفه ای برق صنعتی و ساختمان که قبل از ورود به دانشگاه داشتم در حین تحصیل در شیفت عصر روزانه 6/5 ساعت کار میکردم .
    الان سه سال هست که اینجوری کار میکنم . از اول هم قصد مهاجرت داشتم زبان رو تا A2 ادامه دادم . میخام بدونم میشه از طریق مدرک فنی حرفه ای مهاجرت کاری کرد؟ در این مورد راهنمایی کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما در حال حاضر میتونید از طریق مدرک تحصیلیتون اقدام کنید منتها ابتدا باید از طریق دوره های کارورزی برای آلمان اقدام کنید

  131. مجید گفت:

    سلام من لیسانس زیست سلولی دارم ولی دارم دوره های ۲۸۰۰ ساعته ایران المانو میگذرونم و زبان المانیو دارم اموزش میبینم برای مهاجرت کاری چکار باید بکنم ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر روزمه تون کامل باشه میشه از طریق ویزاهای جستجوی کار به این کشور مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  132. ملي گفت:

    سلام و وقت بخير
    من با داشتن مدرك فنى و حرفه اى شينيون و بافت و كلا خدمات مو،خدمات ناخن آيا ميتوانم براى مهاجرت كارى به آلمان اقدام كنم؟ ضمن اينكه در حال يادگيرى زبان آلمانى هستم و در حال حاضر فقط يكسال سابقه كار در زمينه خدمات زيبايي و آرايشگرى دارم
    ممنون از پاسخگوييتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر تا قبل از ژانویه 2021 اقدام به ثبت نام کنید در زمینه های آرایشگری در لیست رشته های مورد نیاز آلمان هست که به شما ویزا بدن
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  133. Fateme گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون
    من مدرک icdl و Photoshop و Premiere و MS Project و spss و wordpress و حسابداری و…. از فنی و حرفه ای دارم. کارشناسی مهندسی صنایع هستم.
    آیا شانسی برای مهاجرت به آلمان دارم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بطور کلی رزومه خوبی برای آلمان دارید پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  134. کیارش گفت:

    سلام خشته نباشید
    من۲۰ سالمه ارایشگر مردانه هستم و مدرک ارایشگری درجه ۱ و ۲ و گریم سینمایی و متعادل سازی چهره{گریم داماد}رو دارم و الان دانشجوی رشته حقوق هستم ایا میتونم برای مهاجرت به المان اقدام کنم؟به زبان انگلیسی هم مسلط هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد مهاجرت به آلمان در رشته آرایشگری میشه اقدام کرد البته نیاز به اطلاعات بییشتری از شما دارم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  135. محمد گفت:

    سلام من 26 سالم هست و مدرک لیسانس عمران از دانشگاه آزاد دارم. سابقه کار دولتی ندارم اما تجربه کاری ساختمانی دارم. به کارهای فنی(مکانیک خودرو) هم علاقه دارم. آیا با این شرایط میتونم برای ویزای جستجوی کار یا اوسبیلدونگ اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر منظور از کار ساختمانی در زمینه لیسانس عمران هست میشه برای اون اقدام کرد فقط ابتدا شرایطتون رو دقیق تر بدونم تا بهتر راهنماییتون کنم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  136. چیستا سلیمانی گفت:

    با سلام. ممنونم بخاطر پاسخگویی به سوالات
    من 35 سالمه مدارکهای مرتبط هنری و طراحی از فنی و حرفه ای دریافت کردم. مدرک فنی و حرفه ای خیاطی دارم و به مدت بیش از 7 سال هست که بطور حرفه ای خیاطی میکنم.طراحی لباس هم انجام میدم. دانشجوی ارشد هنر هستم. میخواستم بدونم آیا میتونم ویزای کار برای آلمان بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه کار در آلمان و خیاطی جزء رشته های مورد نیازه این کشور نیست اما میتونید در زمینه دیگه ای فعالیت کنید که اقامت آلمان رو بدست بیارید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  137. علیرضا گفت:

    با عرض سلام خدمت شما 27 ساله هستم، فوق دیپلم برق دارم و دارای مدرک ietls نمره 6.5 و دارم زبان المانی رو هم یاد میگیرم،مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان و تعمیرات برد و برنامه نویسی کامپیوتر رو دارم و در زمینه تعمیرات برد 3 سال سابقه کار بدون بیمه دارم آیا میتونم برای مهاجرت اقدام کنم؟با تشکر از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره که برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید شرایطتون خوبه اما باید سریعتر اقدام کنید که شامل حالتون بشه

  138. بهناز گفت:

    سلام
    36ساله،لیسانس حسابداری، 7_8سال سابقه کار، آلمانی ب2، بنظر شما شانس برای کار دارم؟
    با این شرایط تحصیلی بهترهست یا کاری؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه خوبی دارید برای کشور آلمان اگر هم مدرک بین المللی در زمینه حسابداری دارید خیلی شرایطتون بهتر میشه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  139. Nilu گفت:

    سلام
    من ۲۸سالمه رشته مهندسی کامپیوتر
    در زمینه رشتم سابقه کاری ندارم. ولی تقریبا ۲سال سابقه پشتیبان فنی اینترنت دارم.
    خواستم بدونم با توجه به اینکه خانم هستم امکان اینکه رشته ای مدرک فنی حرفه ایشو بگیرم و بتونم در آلمان کار کنم هست؟
    زبان آلمانی هم دارم یاد میگیرم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتویند برای کار در آلمان اقدام کنید اما نیاز به اطلاعات بیشتری خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  140. پوریا گفت:

    سلام بنده25سالمه مدارک: کارشناسی حقوق دارم، مدرک icdl2 ازجهاد دانشگاهی دارم،ومدرک هلال احمرعمومی و تخصصی ازخوده اداره هلال احمردارم
    بنده فقط در زمینه هلال احمر2/3سال سابقه کاری دارم بدون بیمه ولی از طرف پدرم بیمه تامین اجتماعی بودم.
    حالا ب نظر شما بااین مدارک وشرایطی ک دارم شانسی برا اقامت درآلمان دارم یا ن؟
    یا اینک مدرک فنی حرفه ای برق خودرو یاصنعتی بگیرم؟
    لطفا راهنمایی کنید
    باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان در رشته های فنی مهندسی باید اقدام کنید که رشته هایی باشه که در لیست رشته های مورد نیاز کشور آلمان وجود داشته باشه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. پوریا گفت:

        سلام.تشکر
        ببخشی اگ مدرک فنی حرفه ای کوتاه مدت مثل: پکیج دیواری یا/ زیروجلوبندسازی خودرو ازینا کدوم بهتره و بگیریم؟وبریم دنبالش ب امید خدا
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. داوری گفت:

          سلام
          نیاز به راهنمایی بیشتر دارید لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  141. سام گفت:

    با سلام
    من 30 سالمه متاهل و یک فرزند یک ساله دارم فوق دیپلم سخت افزار ، سابقه 2500 ساعت دوره اموزشی فنی حرفه ای در رشته های مکانیک خودرو و تاسیسات ساختمانی دارم ، سابقه 3 سال کار در فرودگاه که فقط یک سال بیمه واسم واریز شده و سه سال سابقه کار در حوزه پتروشیمی رو دارم خواستم بپرسم واسه اقامت آلمان میشه کاری کرد ، در صورت امکان راهنمایی کنید. با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      دوره های آموزشیتون برای کار در آلمان خوبه و میشه برای کار در این زمینه ها در آلمان اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  142. علی پذیرش گفت:

    سلام وقت بخیر
    من گواهینامه بین المللی اپراتور جرثقیل سقفی رو دارم. ۳۶ سالمه.

    میتونم ویزای کار بگیرم یعنی شرایطم برای انجام این کار خوبه یا نه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در لیست رشته های مورد نیاز کشور آلمان رشته های فنی و راننده حرفه ای اومده که میتونید از این طریق اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  143. محسن گفت:

    باسپاس بنده ۳۶ ساله هستم مدرک فنی حرفه ای درزمینه تعمیرات لوازم خانگی ،پکیج،یخچال وکولرگازی رادارم وچهارسال هست به صورت تخصصی کارمیکنم وطرح خوبی دراین زمینه دارم که درایران ویران مانمیشه چطور میتونم ازاینجاخلاص بشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید از طریق همین کاری که انجام میدید برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  144. حسین س گفت:

    سلام بنده 31 سالمه فوق دیپلم دارم و ۱۰ سال سابقه کار در بانک دارم و همچتین خانمم لیسانس نفت داره چجور میتونیم ویزای کار بگیریم ؟تنها مشکلمون اینه که اوضا مالیمون زیاد خوب نیست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان باید بدونم که شما در چه زمینه ای فعالیت میکنید سنتون خوبه ولی زمینه فعالیتتون مهمه. در ضمن اگر همسر شما که لیسانس نفت دارن در این زمینه کار کردن شرایط خوبی دارن
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  145. محمد گفت:

    سلام. بنده 23سالمه 6سال سابقه کار بدون بیمه درزمینه منبت کاری دارم اما مدرک فنی حرفه اي مربوطه رو ندارم و دیپلمه هم نیستم متاهلم بایه فرزند
    همسرم لیسانس علوم اجتماعی داره بااین شرایط میتونیم اقامت دائم بگیریم؟
    کدوم کشور برای مهاجرت بهتره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      به طور کلی شرایط سنی خوبی برای مهاجرت دارید اما باید مطالبی رو در زمینه مهاجرت اطلاع پیدا کنید
      که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  146. مریم گفت:

    سلام ۲۱ سالمه و دیپلم تجربی دارم و مدرک فنی حرفه ای نقاشی تکنینک رنگ و روغن دارم و ساز ویولن رو بلدم اگه آیلتسم رو بگیرم میتونم اپلای کنم چه تحصیلی چه کاری منظورمه! معدلام بالای ۱۹ هستش به نظر شما من با کدوم شانس بیشتری برای پذیرش دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته هایی که مورد نیاز آلمانه رشته های دیگه ای هست که پیشنهاد میکنم ابتدا مشاوره بشید و برای اونها اقدام کنید
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  147. ابراهیم گفت:

    سلام
    من سنگ‌کار و کاشی کار درجه 1 هستم
    داری بیش از 10 سال سابقه کار متأهل هم هستم و
    دیپلمه
    آیا میتونم در آلمان ویزای کار بگیریم؟یا کشور های دیگه…
    ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور آلمان در حال حاضر در زمینه کاری شما نیاز به نیروی کار داره
      میتونید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  148. سیدحسین هاشمی گفت:

    سلام من 33سال دارم12سال در کار تبرید یخچال وفریزرصنعتی وخانگی فعالیت دارم وآبگرمکن دیواری مدرک فنی حرفه ای هم تازه گرفتم برای کار درآلمان میتونم اقدام کنم یانه ممنونم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      سن و روزمه و کارتون برای آلمان خوبه و شانسش رو دارید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  149. فاطمه گفت:

    سلام من 43 سالمه و مدرک جوارسازی از جهاد دانشگاهی دارم اما تو این زمینه در جایی مشغول به کار نبودم
    اما برای خودم کار کردم و البته مدرک تحصیلی من کارشناسی حسابداری هست و حدود 15 سال سابقه کار دارم
    می خواستم بدونم می تونم برای اقامت به آلمان یا کشور دیگه ای می تونم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای آلمان اقدام کنید الیته سنتون لب مرزه و بایستی سریعتر اقدام کنید

      1. فاطمه گفت:

        چطور باید اقدام کنم

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  150. Moein گفت:

    سلام من25سالمه دیپلم مکانیک خودرو دارم و b1زبان آلمانی رو دارم. و دو مدرک اتوکد و انسیس کامپیوتر رو هم دارم و قبلا به صورت عملی یک سال کار مکانیکی هم انجام دادم. آیا شرایط کار در آلمان رو دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله شرایط خوبی برای آلمان دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  151. حسین گفت:

    سلام
    باید مدرک مدت اموزش خاصی داشته، مثلا بالای 1400 ساعت باشه؟
    و اینکه مجموع ساعات چند مدرک هم قابل قبوله یا فقط یک مدرک باید بالای اون ساعتی که میگن باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد مدرک فنی صرفا داشتن مدرک فنی و سابقه کار مهمه اگر داشته باشید میشه برای آلمان اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  152. افشین گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه و مدرک b۲ آلمانی دارم
    به همراه مدرک دیپلم
    میخواستم اقدام برای ویزای آسبیلدونگ کنم
    آیا لازمه که مدرک فنی رشته ای رو که مرتبط با آسبیلدونگم هست رو داشته باشم یا بهتره که داشته باشم ؟؟

    لطفاً راهنماییم کنید برای ویزا باید تو سایت آلمانی خاصی در امتحان خاصی برای آسبیلدونگ شرکت کنم و بعد قبولی برام ویزا صادر میشه یا خیر
    خواهش میکنم بهم پاسخ بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای دوره آسبیلدونگ لطفا مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  153. حسن گفت:

    سلام جناب.من مدرک برق صنعتی دارم و میخام بین المللیش کنم(دوره های لوگو و درایو هم قراره بگذرونم) و الان نزدیک دوساله تو یه شرکت قسمت فنی و برق فعالیت میکنم و درحال حاضر دارم مدرک زبان المانیم میگیرم.ایا با مدرکی ک من دارم سابقه فعالیتم و مدرک زبانم امکان رفتنم به المان وجود داره؟و یا اینکه بدون اینکه شرکتای المانی درخواست بدن در کلاسهای فنی حرفه ای المان شرکت کرد؟(چون شنیدم باید زیر ۲۵ سال باشی)تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ویزای کاری 2020 میشه اقدام کد اما برای آسبیلدونگ باید زیر 25 سال باشید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  154. Omid گفت:

    سلام من ۲۴ سالمه مدرک برق خودرو دارم تازه گرفتم شرایط کاری برای من اونجا فراهم میشه ایا؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه کار نکردید بهترین روش برای شما دوره های آسبیلدونگ در آلمان خواهد بود
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  155. Omid گفت:

    سلام من ۲۴ سالمه مدرک برق خودرو دارم تازه گرفتم شرایط کاری برای من اونجا فراهم میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه کار کردید خوبه اگر نه در دوره آسبیلدونگ اقدام کنید

  156. رامین گفت:

    سلام و وقت بخیر من 28 سال سن و مدرک فوق دیپلم انیمیشن اما از دانشگاه علمی کاربردی دارم ، و سابقه کار غیر مرتبط و در زمینه طراحی با نرم افزارهای معماری دارم ( 7سال) میخاستم ببینم ایا شانسی برا دریافت ویزای کار دارم ؟! و بیشتر سوالم اینه که اگه سابقه کار خوبی داشته باشم و رزومه کار حرفه ای تو زمینه کاری خودم ارایه بدم شانسشو دارم که مدرکم نادیده گرفته بشه ؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه کار با مدارک فنی حرفه ای کار شما باید در لیست رشته های مورد نیاز این کشور وجود داشته باشه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  157. امیرحسین گفت:

    سلام ۱۸سالمه دیپلم مدرک مکانیک دارم با مدرک مکانیک فنی حرفه ای میخواستم بدونم کشور آلمان منو با این مدارک برای اقامت می‌پذیر؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در زمینه مکانیک کشور آلمان فوق العاده است
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  158. ازاده گفت:

    ۳۶ ساله هستم همسرم هم ۴۱ ساله و یک پسر ۴ ساله داریم. خودم فوق اقتصاد دارم اما سابقه کار مرتبط ندارم. همسرم لیسانس برق دارن با ۱۳ سال سابقه بیمه در اسانسور . زبان در حد متوسط رو به پایینیم . ایا میتونیم با این شرایط اقدام به مهاجرت کنیم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله رشته برق در آلمان بازار کار خوبی داره و رزومه کاری همسرتون هم خیلی خوبه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  159. مهرداد گفت:

    سلام و عرض ادب

    من ۲۹ سال دارم لیسانس مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی دارم و مقام دار ورزش بوکس استان هستم و علم و تجربه ی زیادی در زمینه ی تولید ۸ نوع محصول کشاورزی دارم بنظر شما با این شرایط میتونم ویزای کاری بگیرم؟ممنون از سما

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه مهنسی صنایع فعالیت و سابقه کاری هم داشتید شرایط خوبی برای ویزای کاری دارید

  160. احمد گفت:

    سلام من ۳۴ سالمه متعهل هستم بدون بچه، کاردانی ماشین ابزار دارم ، ۱۰ سال تو یه شرکتی سابقه کار دارم که ۶ سالشو مدیر تولید بودم، یه سایط اسید سولفوریک هم طراحی و اجرا کردم ، لطفا راهنمایی کنید چون من دنبال قاچاقی رفتنم اگه راه دیگه ای هست بهم بگید

    1. داوری گفت:

      سلام
      دوست عزیز وقتی میتونید به صورت قانونی برید چرا به راه های سخت و خطرناک فکر میکنید؟ با همین روش میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  161. مجید گفت:

    سلام .من ۳۰ سالمه .دیپلم برق صنعنی .مدرک فنی حرفه ای جوشکاری برق _ CO2 _ برق ساختمان رو دارم .میتونم واسه کار در آلمان اقدام کنم ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      هم در زمینه جوشکاری و هم در زمینه برق کشور آلمان نیروی کار نیاز داره و میشه اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  162. زهره گفت:

    سلام
    من ۳۵ سال دارم و همسرم ۳۹ سال. دخترم ۱۸ و پسرم ۱۴ سال. خودم مربی رزمی هستم و مدرک مربی گری دارم و دارم زبان انگلیسی میخونم. همسرم سابقه کار در پروژه های نیروگاهی داره به مدت ۱۳ سال اما مدرک دانشگاهی ندارد و تجربی این کارو انجام داده
    ایا شانسی برای رفتن هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      همسرتون در چه زمینه ای فعالیت میکنن؟

    2. علی گفت:

      سلام
      ممنون از وب سایت خوبتون
      من سه سال در جلو بندی خودرو سبک کار کردم مدرکم دیپلم نقشه کشی هست
      قصد دارم برم ترکیه و اونجا مشغول ی کاری بشم و مدرک فنی حرفه ای و سابقه کار ترکیه بگیرم. اگه میشه بگید چه کاری و اونجا ادامه بدم بهتره و آیا ممکنه این روش؟!

      1. داوری گفت:

        سلام
        در حال حاضر کشور آلمان در زمینه های فنی حرفه ای بازار کار خوبی داره و میتونید در این زمینه ها مشغول به کار هم بشید

  163. احمد گفت:

    با سلام
    بنده فوق لیسانس مهندسی عمران از یکی از دانشگاه‌های دولتی معتبر دارم، 6 مقاله کنفرانس داخلی و خارجی و 2 مقاله علمی-پژوهشی در زمان تحصیل نوشتم. مدرک طراحی و محاسبه سازه‌های فولادی و بتنی و مدرک جوشکار حرفه‌ای از سازمان فنی و حرفه‌ای رو دارم؛ و نمره زبان آیلتس 6.5. دو سال سابقه کاری به عنوان سرپرست کارگاه و جوشکار دارم اما بدون بیمه و چند سالی به صورت فری لنسر کارهای طراحی و متره برآورد ساختمان انجام می‌دادم، و کارت پایان خدمت هم دارم. سن 29 سال. می‌خواستم ببینم برای ویزای کاری، با مدرک تحصیلی برای رشته عمران اقدام کنم بهتر است یا برای شغل جوشکاری با مدرک فنی و حرفه‌ای؟ و در کل شانس ویزای کاری با توجه به رزومه من چقدر است؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای هر دو میشه اقدام کرد اما هر کدوم مزایا و معایبی داره که ابتدا باید اونها رو بشنوید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

    2. داوری گفت:

      سلام
      در کل برای کشور آلمان شرایط خوبی دارید اما در خصوص سوالتون بهتره که مدرک لیسانستون رو هم ارائه بدید الیته صحبت در این مورد مفصله
      لذا قبل از انجام هر کاری ابتدا شرایطی که نیازه رو در نظر بگیرید و مشاوره بشید

  164. علیرضا گفت:

    سلام
    من یک عدد گواهینامه اتومکانیک فنی دارم بیشتریا میگن مدرک بین المللی هستش در حال تحصیل رشته کامپیوتر هستم من ۱۵ سالمه و افغانی هستم می خوستم بپرسم شرایط مهاجرت برای من فراهم میشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      با این شرایط خیر امکانپذیر نیست و شما باید برای تحصیلی اقدام کنید

  165. ياسمن حسيني گفت:

    سلام خسته نباشيد
    من كارشناسي ارشد شهرسازي هستم.
    دو ترم ديگه تموم ميكنم.
    ميخواستم بدونم شرايط تحصيل داخل آلمان با رشته من چطور هستش؟
    ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه اگر کار کردید میشه برای کار در آلمان اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  166. علیرضا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من 24 سالمه و متاهل هستم
    فوق دیپلم نرم افزار و همسرم لیسانس صنایع دارند
    چندین مدرک تخصصی مرتبط با رشتم دارم و همچنین مشغول به کار در همین حیطه هستم
    زبان انگلیسی در سطح advance خواندم
    آیا شرایط مهاجرت داریم ؟
    ممنون از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      در اون یکی مقاله هم عرض کردم خدمتتون که شرایطتون به طور نسبی خوبه برای آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  167. هانف گفت:

    سلام. بنده قصد دارم با حدود هشتاد میلیون سرمایه ، و لیسانس گرافیک به آلمان بزم ، آیا رشته گرافیک در آلمان خواهان داره و درآمد خوبی داره؟ حدودا چقدر؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این رشته در حال حاضر در لیست مشاغل آلمان نیومده

  168. محمدی گفت:

    با سلام. بنده ۲۹ سال دارم و متاهل هستم.مدرک لیسانس مهندسی مکانیک در حرارت و سیالات دارم فوق دیپلم مهندسی ایمنی و مدرک فنی حرفه ای تهویه مطبوعک سابقه کارم در ضمینه هر مدرک ۱ سال هست . آشناییم با زبان انگلیسی متوسط هست و قصد یادگیری آلمانی دارم. آیا شانسی برای گرفتن ویزای کاری آلمان دارم؟ و چقدر حدودا باید هزینه کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک لیسانستون خیلی خوبه برای آلمان و اگر در زمینه های فنی کار کردید میشه برای آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

  169. محمدی گفت:

    با سلام. بنده ۲۹سال سن دارم و متاهل هستم. مدرک مهندسی مکانیک )حرارت در سیالات) دارم فوق دیپلم مهندسی ایمنی و مدرک فنی و حرفه ای تهویه مطبوع . سابقه کارم در زمینه هر مدرک ۱ ساله. به صورت متوسط به زبان انگیلسی مسلط هستم و قصد یادگیری آلمانی دارم.آیا شانسی برای گرفتن ویزای کاری دارم؟ و اینکه هزینه اون چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقاله ویزای کار آلمان خدمتتون عرض کردم که شرایط خوبی دارید و میتونید برای المان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

      1. ناصر گفت:

        سلام خسته نباشید
        38 ساله هستم کاردانی مکانیک جوش دارم ولی در رشته خودم سابقه کاری ندارم آیا با گزراندن دوره های جوش و بازرسی جوش و زبان آلمانی امیدی به اقدام جهت کار در آلمان دارم ؟ یا شرکت در آسبیلدونگ ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله میشه برای آلمان اقدام کرد به شرط اینکه یک مدرک فنی در این زمینه ارائه کنید و البته سریعتر اقدام کنید تا زمانی که این ویزا وجود داره
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  170. رضا گفت:

    با سلام
    من 35 سال سن دارم متاهل هستم فرزند ندارم لیسانس برق صنعتی دارم میخواستم بپرسم در زمینه رشتم چه مدرک فنی و حرفه ای باید بگیرم که بازار کار خوبی داشته باشه به عنوان مثال پی ال سی، درایو، اتوماسیون صنعتی، نیروگاه خورشیدی.. هم چنین برق خودرو، مکانیکی، جوشکاری.. اگه امکانش هست راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه برق کار کردید نیاز به گرفتن مدرک فنی حرفه ای نیست
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  171. محمد شکری زاده گفت:

    با سلام.بنده 42 سالمه و مهندسی صنایع دانشگاه آزاد خوندم.خانمم فوق لیسانسه صنایع دانشگاه امیرکبیر داره.2تا پسر 8 ساله و 4 ساله دارم.علاقه زیادی به الکترونیک دارم میخواستم بدونم با گرفتن چه مدرک بین المللی در زمینه الکترونیک میتونم جهت اقامت اقدام کنم.بنطر شما با گرفتن مدرک در زمینه الکترونیک اقدام کنم یا در زمینه رشته صنایع{سابقه مدیریت کیفیت و ایزو در کارخانه جات را دارم}؟ و اینکه از نظر شرایط سنی به مشکل نمی خورم؟و اینکه حدودا چقدر هزینه نیازه؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر سریع تر اقدام کنید میتونید ویزای آلمان رو بدست بیارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  172. الناز گفت:

    سلام وقتتون بخیر ،من رشته مقطع کارشناسی ام ژنتیک بوده و از طریق همسرم قصد مهاجرت دارم ،و علاقم به مهارت اموزی در ضمینه گرافیک بیشتر هست ایا با مهارت اموزی در ضمینه گرافیک بعد از مهاجرت امکان کار هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مهاجرت به آلمان در رشته گرافیک در مشاغل مورد نیاز آلمان با مدرک فنی حرفه ای نیست اما اگر در زمینه ژنتیک کار کردید خوبه
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  173. مجتبی گفت:

    سلام ، در مورد اپراتوری و طراحی سی ان سی ، میشه مهاجرت کرد ؟ لیسانس غیر مرتبط با شغلم که اپراتوری و طراحی سی ان سی هست ، میباشد .دو سال سابقه دارم .

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر در این زمینه مدرک فنی حرفه ای هم داشته باشید بله امکانپذیره دوست من

  174. سجاد گفت:

    سلام و درود
    من دانشجوی ترم اخر کارشناسی مکانیک هستمکار با نرم افزارای غالب و کاربردی رشتم رو هم تا حد قابل قبولی بلدم و مدارک فنی حرفه ای هم دارمو مقاله هم تو سایت معتبر خارجی در زمینه ی هوش مصنوعی داشتمخواستم بدونم که اگه بخام اپلای کنم آیا آلمان کشور مناسبی هست واسم و چقدر در حال حاضر واسم هزینه داره ؟!
    اگه بخام مستقیما وارد بازار کارش بشم چطوره؟!ممنون از لطفتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه ای که میفرمائید کار کردید کشور آلمان کشور فوق العاده ای برای شما محسوب میشه
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  175. محمد گفت:

    سلام برای مهاجرت به آلمان روی چه زبانی مسلط داشته باشیم
    آیا انگلیسی کافیه

    1. داوری گفت:

      سلام
      زبان آلمانی الزامیه

  176. محمد گفت:

    سلام
    یه سوال دارم من برای رفتم به آلمان و مهاجرت کردن باید به چه زبانی مسلط باشم
    و اینکه رشته مکانیکی در آلمان خوبه یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام
      قطعا به زبان آآلمانی. بله در آلمان شرایط کاری خوبی داره

  177. محمد گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه رشته مکانیک خودرو و برق خودرو دارم میخونم برای اطمینان بیشتر به کارگاه های آموزشی برق خودرو در تهران مراجعه کردم زبان انگلیسی بلدم سربازی نرفتم و هنوز کنکور ندادم میخوام برم آلمان اونجا یه مکانیک فوق حرفه ایی بشم
    نظر شما چیه
    اگر میشع راهنمایی کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      دو راه دارید و اینکه با اخذ مدرک دیپلم یا برای دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید یا برای تحصیل در دانشگاه اقدام کنید

  178. محمد گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه رشته مکانیک خودرو و برق خودرو دارم میخونم برای اطمینان بیشتر به کارگاه های آموزشی برق خودرو در تهران مراجعه کردم زبان انگلیسی بلدم سربازی نرفتم و هنوز کنکور ندادم میخوام برم آلمان اونجا یه مکانیک فوق حرفه ایی بشم
    نظر شما چیه

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیلی تصمیم خوبیه آلمان هم دوره های کارورزی به نام دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو داره. این مقاله رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  179. شاهین گفت:

    سلام من استاد کار لوله کشی اب وفاضلاب ونصب وتعمیر شیر الات تعمیر پمپ ونصبش و تعمیر ابگرمکن بخاری ولوازم گاز سوز هستم مدرک فنی حرفی همینم دارم سابقه کارمم خوبه چطور میتونم اقدام کنم برای مهاجرت البته زنو بچه هم دارم لطفا بگین شرایطشو دارم برای مهاجرت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر دیپلم داشته باشید و سنتون مناسب باشه شانسش رو خواهید داشت

  180. فریبا گفت:

    سلام
    من درحال گذراندن دوره فنی حرفه ای در رشته برنامه نویسی هستم ایا بعد پایان دوره بدون سابقه کارمیتونم برای شغل در المان درخواست بدم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به باقی رزومه شما هم داره لطفا باقی شرایطتون رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم

  181. امیر ارسلان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من لیسانس مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مدارک plc درجه ۲ و تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی از فنی و حرفه ای دارم و ۲۷ ساله هستم و همسرم هم لیسانس روانشناسی داره میخواستم ببینم میشه با این شرایط به کار در المان امیدوار بود

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه خوبی برای کار در آلمان دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  182. برزو برازجانی گفت:

    سلام و خسته نباشید من 32 سالمه و مدرک QAL انگلیس و TUV WORLD المان دارم نصب انواع دوربین های دیجیتالی PTZ,IP رادیور وایلس و سیستم اعلان حریق دزدگیر اماکن و سنسورهی و چشم بیسیم وغیره …. شرایط کار برای من وجود داره

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله میتونید برای آلمان اقدام کنید در این خصوص با مشاورین ما تماس بگیرید

  183. thearsln69- گفت:

    سلام و عرض ادب،بنده 24 سالمه مدرک تحصیلیم دیپلم هستش(رشته کامپیوترit) که دیگه علاقه ای به ادامه تحصیل نداشتم،و مشغول کار سخت افزار و نرم افزار در فروشگاهی شدم که بعد از 3 سال به صورت جداگانه از آموزشگاه فنی حرفه ای مدرک ICDL گرفتم با نمره مورد قبول. و حال حاضر هم در شرکت خصوصی مشغول هستم که انفورماتیک موضوع کارم هستش که تقریبا میشه گفت الان تسلط کامل(انفورماتیک،ICDL) دارم. با ت.جه به این رزومه بنده ایا شرایط مهاجرت را دام؟ آبمان یا کشور دیگه که شما یشنهاد بدین. یک دنیا متچکر❤

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      روزمه تون خوبه برای کار در آلمان از طریق مقاله ای که مطالعه کردید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  184. زهرااا گفت:

    با سلام . بنده ۲۷ سالمه و ارشد مکانیک ساخت و تولید از دانشگاه تبریز دارم، و حداقل ۱۲۰۰ ساعت مدرک فنی و حرفه ای دارم. آیلتس ۷ دارم و دارم رو زبان المانی کار میکنم. به نظرتون با این شرایط امکان اخذ ویزای کار رو دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله امکان اخذ ویزا رو دارید با ما تماس بگیرید

  185. مهدی اس گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۲۴ سالمه و مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر دارم و پایان خدمت چند ماه دیگه ام b1 المانی میگیرم.بنظرتون میتونم واسه ویزای کار اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی رزومه خوبی دارید اما پیشنهاد میکنم با ما تماس بگیرید تا با هم شرایطتون رو چک کنیم

  186. مهدی گفت:

    سلام
    برای دوره های فنی و حرفه ای و گرفتن مدرک از طریق کارآموزی
    در رشته های تعمیرات ابزاردقیق پالایشگاه یا نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه پالایشگاه کدوم کشور و شرایط دوره چطوری هست؟؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      همین کشور آلمان مناسب ترین گزینه برای کار در این کشوره

  187. یوسفی گفت:

    سلام من۲۱سالمه کارت پایان خدمت ومدرک دیپلم مکانیک دارم جوشکاری هم بلدم میتونم با این شرایط در المان ویزای کاری دریافت کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهتره که از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید

  188. احسان گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده لیسانس معماری دارم با دو سال سابقه بیمه و فیش حقوقی.زبان انگلیسی در حد آیلس 6 . خواستم بدونم میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم؟
    شنیدم برای رشته من کار کم هست.آیا نیازی به اخذ مدرک فنی حرفه ای هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط کار برای شما در آلمان از همین طریق وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  189. جعفر شیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر .متاهد ۳۵ ساله .می خواستم بدونم با مدرک فنی حرفه ای ۱۸ ماهه تاسیسات مکانیکی ساختمان و مدرک زبان b1 میشه برا آلمان اقدام کرد ؟ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله رشته کاری شما در لیست رشته های مورد نیاز کشور آلمان وجود داره و میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  190. مرضیه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من لیسانس معماری دانشگاه آزاد رو دارم و همسرم لیسانس مکانیک مدرک فنی حرفه ای
    . نازک دوری ،نقاشی رو چرم،معرق چرم،حکاکی چرم،و نرم افزار ها اتوکد و تریدی مکس تا حدودی. همسرم دیپلمشو فنی حرفه ای گذرونده و زبان آلمانی رو تازه شروع کردیم بنظرتون مهاجرت به آلمان امکان پذیر هستش؟و حدودا چقدر بودجه لازم هست برای دونفرمون ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله با رزومه ای که دارید برای کار در آلمان شرایطتون خوبه اما ریزه کاری هایی وجود داره که باید اونها رو بشنوید و بهتون پیشنهاد میکنم ابتدا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  191. مرضیه گفت:

    سلام ممنون بابت راهنمایی های خوبتون.همسر من ۳۹ سالشه و دیپلم کامپیوتر داره، چند تا مدرک کامپیوتر از فنی و حرفه ای هم داره که مربوط به سال تقریبا ۸۰ میباشد.چند سال تو مدارس غیر انتفاعی تدریس کامپیوتر میکرد.والان هم تقریبا سه سال هست که تو یه شرکت خصوصی تو حوضه سخت افزار و امنیت شبکه مشغول به کاره،داره یادگیری زبان آلمانی رو تازه شروع میکنه.ما میتونیم برای رفتن به آلمان اقدام کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی رو دارید ولی به خاطر سن همسرتون سریعتر اقدام کنید

  192. مرضیه گفت:

    سلام خسته نباشین.همسر من ۳۹ سالشه دیپلم کامپیوتر داره، چند تا مدرک کامپیوتری هم از فنی و حرفه ای داره، که تقریبا مربوط به سال ۸۰ میشه، چند سال معلم آزاد بود تو مدارس غیر انتفاعی، و الان حدود سه سال هست که تو یه شرکت خصوصی کار سخت افزار و امنیت شبکه انجام میده.تازه اقدام کرده برای یادگیری زبان آلمانی.آیا امکان مهاجرت به آلمان برای ما وجود داره؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله به طور کلی شرایط همسرتون خوبه اما با مشاورین ما تماس بگیرید که برخی از نکات به ایشون خاطرنشان شه

  193. نیکی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری به صورت تخصصی و اینکه مدرک ب۱ المانی میشه اقدام کرد برای آلمان ؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله شرایطتون خوبه برای آلمان. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  194. سیاوش گفت:

    سلام من قصد دارم در دوره های فنی حرفه ای آلمان شرکت کنم از کجا بدونم دوره ای که من میخوام وجود داره یا نه؟ من دوره ی اپراتوری دستگاه cnc رو مد نظر دارم. من مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد دارم و ۲۹ سالمه زبان انگلیسیم قویه و میتونم توی فاصله ی اقدام برای ویزا مدرک زبان آلمانی هم بگیرم. برای این ویزا میتونم از طریق موسسه ی شما اقدام کنم؟ لطفا از طریق ایمیل به من اطلاع بدید ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما برای شما رشته های مورد نیاز آلمان رو اعلام میکنیم روزمه شما بطور کلی خوبه برای کشور آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  195. حسین سروقدی گفت:

    سلام . من متولد ۶۳ هستم . کاردانی مکانیک صنایع دارم و مدرک طرح فنی حرفه ای ۱۸ ماهه ایران و آلمان رو در مشهد گذراندم ( مرتبط با مدرکم ) حدود ۱۵ سال سابقه کاری همراه با بیمه و مرتبط با مدرکم دارم . و ۳ سال هم در یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مشهد مشغول کار به عنوان کارشناس بازرگانی هستم . خواستم ببینم شرایطش رو دارم و آیا برای کار در آلمان زبان انگلیسی مورد پذیرش هست یا فقط آلمانی ؟!؟! ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      زبان آلمانی بخونید

  196. Shimaw گفت:

    سلام
    من مدرک طراحی لباس وطراحی دوخت دارم میخواستم بدونم امکان مهاجرت وویزای کاری برای این رشته به آلمان وجود داره…؟ممنون میشم راهنمایی کنید…shima

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر متاسفانه امکانپذیر نیست

  197. امیرحسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر

    میخواستم بدونم صرفا با مدرک فنی حرفه ای و داشتن سابقه کار کافی مرتبط، و البته تسلط کافی روی زبان آلمانی میشه برای ویزای کار آلمان اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      مواردی که میفرمائید خوبه اما کافی نیست برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  198. جواد گفت:

    سلام خسته نباشید ۲۷ سال سن دارم لیسانس دانشگاه ازاد اموزش پرورش ابتدایی رو دارم ۲سال سابقه معلمی رو دارم ولی نیروی ازاد هستم زبان معلمی رو دارم میرم که ۱سال دیگه تموم میشه بنظرتون واسه مهاجرت به المان امکانش هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در آلمان به عنوان معلم خیلی مناسب نیست مگر اینکه به کشورهای دیگه ای فکر کنید

      1. علیرضا گفت:

        با سلام و خسته نباشید
        من ۲۴ سالمه و متاهل هستم
        فوق دیپلم نرم افزار و چند مدرک تخصصی مرتبط با رشتم دارم و زبان انگلیسی در حد advance میدونم
        همچنین مشغول کار در حیطه رشته تحصیلیم هستم
        آیا شرایط کار برای من وجود دارد ؟
        ممنونم از شما

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله میتونید برای آلمان اقدام کنید

  199. احسان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من مدرک فنی حرفه ایی مکانیک خودور و برق خودرو دارم با 3 سال سابقه کار و تمکن مالی 100میلیون …میخواستم بدونم با این شرایط آیا میتونم به آلمان مهاجرت بکنم؟ زبانم در حال یادگیری هستم …

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      روزمه تون خوبه هم سابقه کاریتون و هم مدرک تحصیلیتون اما در کل باید یک مقدار مبلغ بیشتری رو برای تمکن مالی داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. پوپک گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممنون از اطلاعات مفیدتون.24سالمه و لیسانس صنایع دارم.میخوام برم المان تا تو دوره های مکانیک خودرو شرکت کنم و اقامت بگیرم.با چه ویزایی میتونم برم و وارد این موسسه های اموزشی بشم؟همین کارو هم به عنوان شغل داشته باشم.
      دارم زبان المانی میخونم مدرک بگیرم.

      1. داوری گفت:

        سلام وقت شما هم بخیر
        باید از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید فقط به خاطر شرایط سنیتون بایستی سریعتر اقدام کنید
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  200. مسود گفت:

    سلام، من ۳۱ سال سن دارم، کاردانی کامپیوتر دارم،مدرک فنی حرفه ای جوشکاری برق (مونتاژ کار) دارم اما سابقه کار ندارم و تجربه کاریم در حد همون فنی حرفه ای بوده، آیا میتونم برای اقامت آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایطتون برای آلمان خوبه اما ابتدا با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم رو دریافت کنید

      1. جواد گفت:

        زبان المانی رو ۱ساله دیگه تموم میکنم

  201. محمود گفت:

    سلام من رشته ام برق نیس میخاستم بدونم با مدرک درجه ی دو و یک برق ساختمان میشه اقدام به مهاجرت کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      مدرک تحصیلیتون چیه؟ شرایطتون رو بفرمائید تا بتونم دقیق تر راهنماییتون کنم

      1. محمود گفت:

        من حقوق خوندم ولی سابقه ی انچنانی ندارم سابقه کاری من تو توسعه محتوا و ورود داده س .میخاستم از طریق فنی برم حالا میخام بدونم برم مدرک فنی برق ساختمان رو بگیرم اوکیه؟

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          قبل از هر اقدامی ابتدا یک مشاوره تخصصی دریافت کنید

  202. محمد احمدی گفت:

    اسلام ، محمد احمدی هستم ، دارای مدرک فنی حرفه ای تراشکاری ، با 17 سال سابقه کاری و بیمه ، و 40 سال سن ، ایا شرایط اخذ ویزای کاری المان را دارم ، ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی برای ویزای کاری آلمان دارید ولی با توجه به شرابط سنی باید سریعتر اقدام کنید

  203. رحمانی گفت:

    سلام و عرض ادب من 33 سال دارم و استادکار شیرینی پزی هستم میخواستم بدونم شرایط کار در آلمان برای من وجود داره یا خیر اگه امکان داره راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر خیر با این رشته نمیشه اقدام کرد اما راهکاری براای مهاجرت کاری شما به آلمان وجود داره
      که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. رضا عبدی گفت:

        سلام۳۹ ساله متاهل و یک‌فرزند دارم مهندس برق قدرت ده سال سابقه کار در مورد اپراتوری پست های فشار قوی و ناظر نظام‌مهندسی ساختمان پایه یک رو دارم به نظرتون کاری در زمینه مهارتم پیدا میشه تو آلمان؟؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله کار در زمینه رشته های برق در آلمان بازار خوبی داره
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  204. رضا گفت:

    سلام
    25 سالمه و مدرک کار در ارتفاع فنی حرفه ای دارم
    و زبان آلمانی هم مسلطم
    امکان دریافت بلو کارت یا کار رو دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله برای کار در آلمان شرایط خوبی دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  205. محمد بیرجندی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مدرک ماشین ابزار دارم تراشکارم که مرتبط با رشته تحصیلیم هست
    ۳ سال سابقه مار با بیمه دارم
    و ۸۰۰ میلیون تومن تمکن مالی دارم
    رشته من تقاضا داره در آلمان؟
    شانس من برای مهاجرت چقدره؟!

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله رشته کاری شما در لیست رشته هابی مورد نیاز به کار در آلمان وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  206. بردیا گفت:

    سلام من 22 سالمه و دانشجوی سال اخر مهندسی برق-قدرت در مقطع لیسانس هستم و برای تحقیق روی پروژه ی کارشناسیم به مدت 6 ماه از دانشگاه اتریش پذیرش و بورس گرفتم اما بعد از اتمام پروژه باید برگردم. حدودا 400 ساعت مدرک فنی حرفه ای برق در زمینه PLC و موتورهای الکتریکی دارم و به زبان انگلیسی مسلطم اما نمیتونم پولی به عنوان تمکن مالی با خودم ببرم. به نظرتون چطور میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم؟ شرایطم مناسب هست یا کافی نیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در آلمان نیاز به تمکن مالی دارید ضمن اینکه روش مناسب شما دوره های آسبیلدونگ در آلمان هستش
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  207. Reza گفت:

    درود بی پایان
    من ۲۷ سالمه ودر کار کناف مشغول هستم. شرکت کناف برای آلمان خواستم بدونم برای من کاری هست در المان یعنی اینکه میشه امیدی هست اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مشخصا کار شما در لیست رشته های مورد نیاز آلمان اومده که به نظر شانستون خیلی خوبه برای آلمان

  208. یوسف گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر از راهنماییهای جامع شما ! بنده دارای 47 سال سن و دارای مدارک نقشه کشی صنعتی ، فرزکاری و قالبسازی از سازمان فنی و حرفه ای تهران هستم. در ضمن لیسانس برق الکترونیک پیام نور رو هم دارم. برای سابقه کار مدرکی ندارم چون همیشه آزاد کار کردم. با این اوصاف آیا میتونم در رابطه با مهاجرت و کار به کشور آلمان یا هر کشور اروپایی در سطح آلمان اقدام کنم؟!

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهتره که برای روش های تمکن مالی و خرید ملک یا سرمایه گذاری اقدام کنید

  209. احسان گفت:

    با سلام و خسته نباشید من مدرک مکانیک از فنی حرفه ایی دارم و 3 سال هم سابقه ی کار دارم …… به زبان آلمانی هم مسلط هستم و مدرک C1 گرفتم .
    میخواستم بدونم با 80 تا 90 ملیون تمکن مالی امکان اخذ ویزای کار را دارم یا نه ؟ نوعش مهم نیست ….

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایطتون مناسبه اما تمکن مالیتون یه مقدار کمه

    2. رضا عبدی گفت:

      سلام۳۹ ساله متاهل و یک‌فرزند دارم مهندس برق قدرت ده سال سابقه کار در مورد اپراتوری پست های فشار قوی و ناظر نظام‌مهندسی ساختمان پایه یک رو دارم به نظرتون کاری در زمینه مهارتم پیدا میشه تو آلمان؟؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        بله در مقاله بهترین مسیر مهاجرت برای مهندسین هم خدمتتون عرض کردم که رزومه تون برای آلمان خوبه

  210. ح.خلیلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر .
    بنده 30 سالمه متاهل و یه دختر 2 ساله دارم . لیسانس مدیریت بازرگانی دارم و 7 سال سابق کار حسابداری . مدرک درجه 2 و 1 آرایشگری هم دارم . جهت آموزش زبان المانی هم اقدام کردم . آیا شرایط مساعد برای مهاجرت رو دارم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله این امکان رو دارید اما بایستی کامل بشنوید تا بتونید اقدام کنید

  211. Mamad گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای یک پسر زیر 18 سال (16) بهترین روش برای مهاجرت چی هست؟ در رشته ریاضی تحصیل میکنم و دارای چند مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور هستم
    با این حال کدوم راه مهاجرت بهتر هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهترین روش برای مهاجرت شما روش تحصیلیه
      حالا اگر آلمان مدنظرتونه مقالات تحصیل در آلمان و دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه کنید

  212. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید.
    با مدرک کارشناسی فنی حرفه ای هنرستان در رشته ی برنامه نویسی کامپیوتر با 3 سال سابقه.
    اگر مسلط به زبان آلمانی هم باشم برای کار در آلمان شرایطم چجوریه ممنون میشم بگید.

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      شرایطتون بطور کلی خوبه. چند تا نکته دیگه رو هم در این خصوص باید رعایت کنید
      که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  213. هادی شهبازی گفت:

    سلام
    من خانمم مدرک حرفه ای خیاطی از فنی و حرفه ای دارد یعنی لباس عروس و لباس مجلسی میدوزه
    کلاس زبان آلمانی رو هم تازه شروع کرده
    چطور میشه برای کارو مهاجرت به المان اقدام کرد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میتونید برای آلمان اقدام کنید فقط باید دوره های فنی حرفه ای که آلمان نیاز داره رو بگذرونید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  214. سودی م گفت:

    سلام من یه خانوم 34 ساله مجرد هستم.
    مهندسی نرم افزار از دانشگاه علمی کاربردی و 10 سال سابقه کار، دوره های مرتبط با برنامه نویسی وب از مجتمع فنی تهران و زبان انگلیسی و آلمانی در حد B1
    میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکانپذیره پیشنهاد میکنم مقاله های کار در آلمان برای برنامه نویسان و کار در آلمان رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  215. شهریار گفت:

    سلام خسته نباشید من مدرک فنی حرفه ای هنرستان هوانوردی اینجا دارم و میخواستم برای یه رشته فنی حرفه ای المان مشغول به کار بشم. ایا امکانش هست که با مدرک هنرستان فنی حرفه ای هوانوردی بیام و در المان وارد این رشته ها بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر در رشته های هوانوردی حتی اگر مدرک هم داشته باشید به عنوان خلبان ایرانی خارج از ایران اجازه پرواز نخواهید داشت

  216. الی گفت:

    سلام همسرم مدرک خط گرم برق صنعتی فنی حرفه ای رو داره و در حال حاضر سیمبان اداره برق هست مدرکش فوق دیپلم برق خودمم دیپلم حسابداری ولی هیچ کدوم مسلط به زبان خارجی نیستیم ایا امکان مهاجرت هست یا خیر?

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      مدرک و سابقه کاریشون خوبه اما باقی شرایطتون رو نمیدونم در صورتی که بافی شرایط همسرتون هم خوب باشه امکانپذیره

  217. ح.خلیلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر .
    بنده 30 سالمه متاهل و لیسانس مدیریت بازرگانی دارم و 7 سال سابق کار حسابداری . مدرک درجه 2 و 1 آرایشگری هم دارم . جهت آموزش زبان المانی هم اقدام کردم . آیا شرایط مساعد برای مهاجرت رو دارم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر باشه
      شرایطتون بطور کلی خوبه برای مهاجرت به آلمان
      در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  218. حسین زاده گفت:

    سلام من 33 سالمه و فوق لیسانس مدیریت صنعتی هستم و 5 سال سابقه کار در زمینه حسابداری و بیمه تامین اجتماعی هستم و مدرک طلاسازی از فنی و حرفه ای دارم میتونم برای کار در یکی از کشورهای اروپایی اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله به طور کلی شرایط مناسبی رو دارید لطفا در این خصوص اقدام بفرمائید

  219. کریمی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده 30 سال سن دارم
    10 سال سابقه نصب کاشی و سرامیک دارم ، مدرک فنی و حرفه ای درجه 3 دارم و 3 سال پرداخت بیمه فنی حرفه ای کارگران ساختمانی وابسته مدرک فن و حرفه ایم دارم و میخام اقدام کنم برای د مدرکرجه 2 و یک
    فوق دیپلم رشته معماری-نقشه کشی معماری دارم و مسلط به کار با نرم افزار های معماری مثثل اتوکدو آرشیکد هستم
    آیا میتونم با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنم برای کار در آلمان؟؟
    تشکر از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله شرایط خوبی رو برای مهاجرت به آلمان دارید
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. محسن گفت:

      سلام
      بنده 35 ساله استادکار ماهر برق ساختمان با 10 سال سابقه کار و بیمه و دارای مدرک فنی برق درجه یک ودو هستم میخواستم ببینم میتونم واسه آلمان اقدام کنم؟

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        رشته شما رشته خوبیه برای کار در آلمان ولی باید سریعتر اقدام کنید تا زمانی که ظرفیت این ویزا پر نشده

  220. دانیال گفت:

    سلام بنده ۱۰ ساله آرایشگر هستم به صورت حرفه ای مدرک دیپلم کامپیتر دارم مدرک B زبان آلمانی هم تا ۲ماهه دیگه دریافت میکنم آیا راهی برای مهاجرت هست ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله در لیست جدید مشاغل مورد نیاز آلمان کار آرایشگری هم وجود داره و باتوجه به اینکه مدرک زبان هم دارید شرایط خوبی برای مهاجرت به آلمان خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. مرتضی گفت:

        سلام خسته نباشید
        من 21 سال دارم فوق دیپلم آموزش زبان انگلیسی رو دارم. و مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری رو هم دارم و مدرک b2 آلمانی میتونم برای مهاجرت اقدام کنم؟

        1. داوری گفت:

          سلام سلامت باشید
          بله رشته کاری شما در لیست کارهای مورد نیاز در آلمان آورده شده و این امکان وجود داره
          منتها به دلیل شرایط سنی شما به نظر مهاجرت به آلمان از طریقدوره های آسبیلدونگ در آلمان خیلی بهتره

  221. کوروش گفت:

    سلام من دیپلم دارم مدرک فنی حرفه ای کافی من دارم ایا در المان برای من کار هست؟ زبان المانی هم بلدم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی شرایطتون خوبه اما پییشنهاد میکنم که باقی شرایطتون رو هم ارسال کنید تا بتونم شما رو راهنمایی کنم

  222. افشین گفت:

    سلام من ۲۷ سالمه دیپلم هنرستان برق ساختمان دارم ۲۴ ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی و بیشتر از ۵ سال قرارداد های کار
    مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان و برق خودرو
    مدرک جوشکاری پلی اتیلن از شرکت ملی گاز ایران
    میتونم برای کار یا اوسبیلدونگ اقدام کنم ؟
    زبان هم درحال یاد گیری هستم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  223. میترا یزدیان گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۲۷سالمه و مدرک کارشناسی تربیت بدنی پیام نور دارم دیپلمم ۱۲ساله فنی حرفه ای بوده همسرم ۳۱سالشونه و مدرک دیپلم انسانی و فنی حرفه ای طراحی صنعتی و راینو دارن زبان انگلیسی در حد آیلتس ۶ هستیم امکان مهاجرت به آلمان برای ما وجود داره؟!

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله در کل این امکان وجود داره البته نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم که بتونم دقیق تر راهنماییتون کنم
      یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  224. Hossein گفت:

    با سلام،
    خسته نباشید.
    بنده 26 سال و لیسانس نرم افزار دارم از دانشکده فنی و حرفه ای و 5 سال سابقه برنامه نویسی سایت و موبایل رو دارم آیا امکان مهاجرت وجود دارد؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      سلامت باشید
      بله شرایط خوبی دارید برای مهاجرت به آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  225. شیرین گفت:

    سلام من ناخنکار هستم تجربه دارم و اگر مدرک بین المللی رو تهیه کنم می تونم برم تو این شرایط ترم دوم دانشگاه ازاد مدیریت مالی ام
    هزینه رفتن به المان با مدرک کاری چقدره قبولم میکنن اصلا

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما باید برای دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  226. محمد گفت:

    سلام من دیپلم برق صنعنی دارم و تو کار خدمات اسپلیت هستم‌ومیخام بعد سربازی مدرک فنی حرفه ایی بگیرم
    شرایط رفتن به آلمان رو دارم؟و حداقل سرمایه مورد نیاز چقدره
    ممون میشم اگه پاسخ بدید??

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط کاریتون برای آلمان خوبه و میتونید اقدام کنید
      در مورد هزینه ها لطفا مقاله هزینه زندگی در آلمان رو مطالعه بفرمائید

  227. Shamin گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم کامپیوتر هستم و ۱۰ سال سابقه کار گرافیک دارم
    و همسرم مدرک تحصیلی سیکل داره ولی حدود ۱۵ سال سابقه لوله کشی آب و فاضلاب داره من به زبان انگلیسی مسلط هستم و همسرم خیر میخواستم بدونم با این شرایط امکان مهاجرت ما از لحاظ کاری وجود داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بررای مهاجرت از این طریق حداقل مدرک دیپلم باید وجود داشته باشه که در مورد آلمان شما به عنوان نفر اصلی این شانس رو خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  228. رحمان گفت:

    سلام وعرض ادب
    من دیپلم فنی ساختمان دارم
    وسن من ۲۴ سال است
    امکان رفتن به آلمان رادارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی رو برای آلمان دارید البته با توجه به سنتون دوره های آسبیلدونگ در آلمان برای شما مناسب تره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  229. سپهر گفت:

    سلام روز بخیر میخواستم سوال کنم دیپلم انسانی دارم ب۲ المانی ۲۶ سالمم هست میتونم اوس بیلدونگ اقدام کنم!؟ دوره فنی ۱۸ ماهه به انسانی تعلق نمیگیره کاریش نمیشه کرد نه؟!
    ممنون میشم دقیق پاسخگو باسین تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      نه متاسفانه شما باید برای کار در رشته هایی که مورد نیاز آلمانه دوره بگذرونید و بعد برای کار اقدام کنید
      لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه بفرمائید

  230. سعید گفت:

    با سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه مکانیک هستم مدرک بین الملی هم دارم مدرک تحصیلی دهم هستش بعد خواستم ببینم شرایطتشو دارم بتونم المان کار کنم یا ن

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر مدرک دیپلم نظری داشتید شانس ویزا داشتید اما در حال حاضر امکانپذیر نیست متاسفانه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  231. پروانه اقاجانی گفت:

    سلام خیاط هستم با مدراک فنی وحرفه ای آیا شرایط مهاجرت به کشور آلمان رادارم

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      شرایط سنی و سطح زبان شما باید بررسی گردد. در این خصوص با شماره های مشاوره ارتباط بگیرید.

      1. parniyan گفت:

        سلام امسال دیپلمم رو گرفتم هنوز کنکور ندادم و در دانشگاهی هم تحصیل نکردم به نظرتون با گرفتن مدرک ارایشگری یا خیاطی به المان مهاجرت کنم ؟ اگر با دو رشته نمیشه ممکنه راهنماییم کنید که باید چیکار کنم ؟ ایا بهتره ایران بمونم و دانشگاهمو برم یا که سریعتر مهاجرت کنم

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          شرایط سنی شما و سابقه کارتون هم مهمه اما در حال حاضر کشور آلمان آرایشگر میپذیره
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  232. ادیب گفت:

    سلام
    من ۲۴ سالمه
    مدرک لیسانس حسابداری دارم از پیام نور
    مدرک فنی حرفه ای فیشیال‌(پاکسازی پوست) هم دارم
    زبان انگلیسیم‌ در سطح حرفه ای هست
    میتونم به مهاجرت فک کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله از نظر سنی شرایط خوبی دارید و این امکان وجود داره
      به همین دلیل برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  233. محسن گفت:

    همسرم رو که عرض کردم کارشناس بیهوشی هستن… برای خودم کدام رشته از مدرک فنی حرفه ای دوره کوتاه مدت بگذرونم بهتره علاقه خودم بیشتر به کارهای بیزینس هست بنده شیش سال نمایندگی بیمه ایران را داشتم و 4 سال در هتل های دولتی کار کردم فوق دیپلم گرافیک هم دارم.
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      سوالتون کلی هست چون باید بررسی کنیم که شرایط شما برای دوره های فنی به چه شکله
      پیشنهاد میکنم با مشاورین ما تماس بگیرید

  234. محسن گفت:

    سلام من همسرم لیسانس بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دانشگاه دولتی h+ هستن سنشون در شناسنامه 39 سالشون هست که. در واقعیت کمتره البته شناسنامه رو بزرگتر گرفتن، ایشون 13 سال سابقه کار دارن استخدام رسمی دانشگاه هستن. آیا برای کار در آلمان شرایطش رو دارن و یک فرزند 4ماهه ام داریم
    راهنمایی بفرمائید ممنون میشم البته بنده ام به عنوان ویزای الحاق میرم ولی بخاطر شرایط سنی خواستم بدونم مشکلی نیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      از نظر سنی مشکلی وجود نداره به این شرط که سریعتر اقدام کنن و نذارن که از این دیرتر بشه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  235. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 25 سالمه ومجردم
    فوق دیپلم مکانیک خودرو دارم
    و مدرک فنی و حرفه ایی مکانیک موتور خودرو
    قصد دارم برای کار به لمان مهاجرت کنم
    اما چون 3سالی هست که مدرک فنی گرفتم 1500ساعتس
    امکانش هست
    باید چجوری اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایط خوبی برای مهاجرت به آلمان دارید
      داوری هستم تماس بگیرید شما رو راهنمایی کنم

  236. یوسف ساجد گفت:

    من کارم مکانیک ماشین سنگین کامیون هستم ۲۹ سالمه میخوام با مدرک فنی حرفه ای به آلمان مهاجرت کنم واسه کار

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      امکانپذیره و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  237. امین پویان مهر گفت:

    سلام من 38 سالمه لیسانس حسابداری با معدل 16/5 ولی کارم گرافیک کامپیوتری بوده از اول. ولی مدرکی برای گرافیک ندارم. ولی سابقه کار دارم حدود 10-12 سال. الان هم دارم ب1 می خونم میخواستم ببینم اگه الان برم یه مدرک فنی حرفه ای بگیرم می تونم اقدام کنم برای جاب سیکر؟ یا میشه با لیسانس حسابداریم که H+ هم هست و با جور کردن سابقه کار اقدام کنم ولی تو آلمان دنبال کار گرافیک بگردم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید اقدام کنید برای ویزای جاب سیکر اما در آلمان در زمینه گرافیک مشغول به کار بشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  238. محمد گفت:

    سلام عرض ادب بنده فارق التحصیل کارشنسی برق و دو مدرک برق فنی حرفه ای دارم چگونه باید اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایطتون خوبه برای کار در آلمان
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  239. داوری گفت:

    سلام و عرض ادب
    بله امکانپذیره البته شرایطتون رو دقیق تر بفرستید یا
    برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در تماس باشید

  240. محمدجواد نیکنام گفت:

    سلام وقت بخیر من مدرک فنی حرفه ای دارم رشته تون آپ دارم ومی تونم شرایط مهاجرت دارم یا نه اگه توصیح بدین ممنون میشم وسنم 24

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بطور کلی شرایط خوبی برای مهاجرت دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  241. پیام عباس زاده گفت:

    سلام و خسته نباشید پیام عباس زاده هستم ۴۱ ساله
    دیپلمم فنی ( کارهای عمومی ساختمان) و فوق دیپلم راه و ساختمانم
    ۱۹ سال سابقه کار در شرکت فنی و مهندسی رودارم
    آیا میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکانپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  242. بهنام گفت:

    سلام وقت بخیر
    26 سالمه
    لیسانس عمران هستم
    همچنین
    دارای مدارک نقشه برداری و انجام امور پیمان ها در عملیات ساختمانی از فنی و حرفه ای هستم و البته یک سال سابقه کار دارم
    آیا شرایط لازم برای مهاجرت دارم ؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله امکانذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  243. یاسین گفت:

    سلام دوست عزیز
    لطفا در مورد شرایط بنده هم نظر بدید
    معلم رسمی هستم با سه سال سابقه کار، فوق لیسانس علوم تربیتی، ۳۶ ساله، زبان سطح ب۱ آلمانی دارم. آیا با شرایط فعلی میتونم برای کار به آلمان برم؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در چه زمینه ای تدریس میکنید؟ سن و زبانتون خوبه
      غیر از 3 سال تدریس در چه زمینه ای کار کردید؟

  244. علی تتت گفت:

    سلام من مدرک برق ساختمان دارم از سازمان فنی حرفه ای . پیش به برقکار ساختمان کار آموز بودم دو سال . زبان آلمانی رو هم بلدم . فقط تمکن مالی ندارم . میتونم برم المان برای کار؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      رزومه خوبی برای کار در آلمان دارید
      البته نیاز به شرایط دیگه ای م هست که باید با هم بررسی کنیم
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  245. محمدرضا گفت:

    سلام ببخشید من اعلان ۲۶ سالمه رشته فنی حرفه ای لیسانس صنعت برق دارم به زبان انگلیسی مسلط و آلمانی هم دارم روش کار میکنم به نظر شما قربان چه شغلی اونجا میتونم برم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      رشته برق در کشور آلمان بسیار پرطرفداره و بازار کار خوبی داره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  246. Marjan گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما.
    این شرایط جدید ۲۰۲۰ که برای ویزای کاری (job seeker) با مدارک فنی حرفه ای و مدرک زبان المانی میشه اقدام کرد کی اعلام میشه؟ از کجا میتونم اطلاع پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما اقدام میکنیم و در حال حاضر انجامپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  247. Hediyeh گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۹سالمه و امسال دیپلمم و گرفتم و میخوام کنکور بدم و دیپلمم انسانیه ولی دو مدرک فنی عکاسی و فتوشاپ و سابقه کار در اتلیه دارم و همسرمم شغلشون ازاده ولی مهندسی جغرافیا رو دارن و دارن مدرک فنی سی ان سی میگیرن ایا با این شرایط امکان گرفتن ویزا برای کار و تحصیل برای من در رشته عکاسی هست و باید چه مدرکی زبان المانی داشته باشیم؟

    1. Hediyeh گفت:

      و اینکه زبان انگلیسی هم من هم همسرم خوبه و با این مدرک عکاسی امکان مهجرت دارم؟

    2. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما باید ابتدا در دوره های کارورزی که آلمان برگزار میکنه شرکت کنید تا بتونید وارد بازار کار بشید
      لطفا مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان را مطالعه بفرمایید

      1. Hediyeh گفت:

        پس میتونیم از این راه اقدام کنیم شدنیه درسته؟

      2. Hediyeh گفت:

        پس میتونیم از این راه اقدام کنیم شدنیه درسته؟پس از ابن راه میتونیم برای مهاجرت اقدام کنیم؟

  248. محمد گفت:

    سلام وقت تون بخیر
    جناب من مدرک دیپلم فنی حرفه ی کولرگازی اسپیلت دارم میخواستم بدون بااین مدرک کاربرای من هست ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله یطور کلی برای کشور آلمان این شانس رو دارید

  249. امیرعباس گفت:

    سلام خسته نباشید ،بنده دیپلم فنی حرفه ای برق دارم و فوق دیپلم گرافیک البته در رشته برق صنعتی فعالیت میکنم مدرک زبان هم ندارم اما بصورت خود جوش یاد گرفتم و زبان هم تا a1 خودجوش یاد گرفتم در ضمن ۲۳ رو تازه تموم کردم امروز وارد ۲۴ سال شدم.

    چقدر پول نیاز داریم برای شرکت در اوسبیلدونگ ؟؟ حقوق میدن تو این دوسال ؟؟؟
    شبا جایی برا خواب داریم یا اینکه خودمون باید بگیریم ؟
    و کلام آخر امیدی هست برای من ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام بر شما
      با توجه به رزومه ای که دارید برای این نوع ویزا شرایط خوبی دارید و بهتون توصیه میکنم که باقدرت پیش برید
      چون شانس ویزاتون خوبه
      اما در خصوص سوالات دیگه تون نیاز به توضیح مفصل هست که پیشنهاد میکنم در صورت تمایل با مشاورین ما در تماس باشید

  250. امیرحسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من کارشناسی مکانیک بیوسیستم دارم
    چند تا مدرک فنی حرفه ای هم تو حوزه های طراحی و cnc و مکانیک خودرو دارم
    ومکانیک خودرو رو کامل تسلط دارم

    هدف اصلیم اینه ک یه دوره ی تکمیلی دیگه تو فنی حرفه آیه آلمان بگذرونم
    شنیدم ک بعد از اتمام دوره فنی حرفه ای شرکت های خودروسازی آلمانی ب راحتی اون فارق التحصیل رو جذب میکنن
    خاستم ببینم این صحت داره؟!(استخدام بعده دیدن دوره فنی حرفه ای تو آلمان چقدره تو این حوزه)

    و اگر استخدام بکنن ماکزیموم و مینیموم حدودا چقدره

    واسم مهمه اگه میتونین لطف کنین پاسخ بدین

    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله بطور کلی شرایط مناسبی برای مهاجرت به آلمان دارید
      البته برای پاسخ به مطالبی که میفرمائید نیاز به بررسی بیشتری وجود داره
      که پیشهناد میکنم با مشاورین موسسه تماس بگیرید

  251. مهدی محمودی گفت:

    سلام مهدی هستم ۳۳ ساله
    بنده سه تا دیپلم در رشته های مختلف طلا و جواهر سازی دارم از آموزش پرورش‌ و یک مدرک از صنایع دستی و با حدودا ۱۵ سال تجربه کار در بازار طلا و جواهر بعلاوه بنده حدود یک سال و نیم در کار دکور سازی و کابینت ام دی اف بودم ولی مدرکی ندارم ولی تقریبا در این کار هم بلد کار هستم ودر کل آدم بسیار فنی با گیرایی بالا ودقت زیاد هستم
    اگه میشه راهنمایی کنید کجا و از چه راهی میتونم به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایطی که دارید همین کشور آلمان بهترین کشوره برای شما
      و شغلتون در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان هم وجود داره

  252. مینا گفت:

    سلام.من ۲۵ سالمه..مجردم…با مدرک فوق لیسانس الکترونیک…چطور میتونم ویزای کار واسه المان بگیرم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چند سال سابقه کار دارید؟ و آیا مدرک زبان آلمانی دارید ?

  253. سمیه گفت:

    سلام من ۳۸ ساله ارشد مدیریت آموزشی ۱۰ سال سابقه بیمه ‌۱۳ سالمدیر اموزشگاه بودم …۲ ساله پروانه کسب اموزشگاه برای خودم گرفتم ..دارنده مهارت فنی حرفه ای در حرفه های کامپیوتر گیاهان دارویی ..آرایشگری دارم …به نظر شما من شرایط آلمان رو دارم.؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید برای ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان و یا آسبیلدونگ اقدام کنید که شرایط فوق العاده ای دارد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  254. آتوسا گفت:

    سلام من شغلم آرایشگر ناخن هست و‌خیلی حرفه ای هستم مدرک بین المللی دارم ‌از روسیه مدرک فنی و حرفه ای ناخن دارم
    و میخوام بدونم چطور میتونم برای کار به آلمان برم ، زبان رو‌میدونم که ب۱ و یا ب۲ داشته باشم عالی میشه پیشنهاد دیگه دارید با سپاس ????

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید برای ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان و یا آسبیلدونگ اقدام کنید که شرایط فوق العاده ای دارد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  255. علی عباسی گفت:

    سلام بنده ارایشگر هستم و ۳سال سابقه کار با بیمه دارم و ۵مدرک ارایشگری بین المللی دارم و برای ویزای کشور المان میشه اقدام کنم زبان هم b1 دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید برای ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان و یا آسبیلدونگ اقدام کنید که شرایط فوق العاده ای دارد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. علی عباسی گفت:

        ممنون باتشکر ،سپاس که پاسخ دادید ،پس تماس میگیرم

  256. فرشته گفت:

    با سلام بنده لیسانس شیمی محض از دانشگاه سراسری دارم و ۴ سال هست دبیر رسمی آموزش پرورش هستم
    میخواستم بدونم با داشتن مدرک زبان b2 و سن زیر ۳۵ سال امکان درخواست مهاجرت کاری برای بنده وجود داره؟ و سابقه تدریس جزو سوابق کاری مرتبط محسوب میشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید برای ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان و یا آسبیلدونگ اقدام کنید که شرایط فوق العاده ای دارد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  257. مهدی گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز وقت بخیر

    ببخشید من تقریبا ۱۹ سالمه و مدرک دیپلم فنی و حرفه ای رشته الکتروتکنیک دارم.
    من چگونه میتونم ویزای کار در آلمان رو بگیرم.
    چه شرایطی داره.
    چقدر هزینه میخواد.
    چه شرکتهایی استقبال میکنن.

    ممنون بابت راهنماییتون?

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور آلمان دو فرصت فوق العاده برای شما داره دوره های کارآموزی آسبیلدونگ و یا ویزای جدید ۲۰۲۰ که یکی از ملزوماتش داشتن مدرک زبان b2 آلمانی هست و اینکه رشته شما جز لیست سفید آلمان می باشد برای اقدام در این فرصت طلایی هر چه سریعتر تماس بگیرید

  258. ناجی گفت:

    سلام وقتتون بخیر! بتده مدرک فنی حرفه ای مکانیک خودرو و برق خودرپ دارم! والان ۱۲ سال سابقه مار در شرکت مپنا در ضمینه تولید ژنراتورهای نیروگاهی مشغول بکارم! جوشکاری استیلن و اکسیژن و اپراتوری جرثقیلهای کارکاهی هم بلدم میشه با اینها اقدام کرد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عزض ادب خدمت شما برای کار در آلمان با مدرک دیپلم یا باید از قبل در آلمان حضور داشته باشید و یا به دنبال کارفرما باشید از آلمان که از شما دعوت به همکاری کنه زیرا ویزای جستجوی کاری حتما مدرک لیسانس واجبه

  259. علي حسني گفت:

    درود بر شما
    من ليسانس برق دارم و مدرك فني حرفه اي ماساژ و مربيگري درجه ١ رزمي،از سال ٨٠ مربي بودم و از سال ٩٠ ماساژور بودم و فعاليت ميكردم اما مدرك ماساژ رو سال ٩٧ اقدام كردم گرفتم و سنم ٤٢ سال هستش به نظر شما ميتونم اقدام كنم و موفق بشم!؟ضمناً مجرد هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار با مدرک دیپلم و فنی حرفه ای در صورتی امکان پذیر است شما از آلمان دعوت نامه کاری داشته باشید و برای ویزای جستجوی کار آلمان هم داشتن حداقل لیسانس مهم است

  260. سید حسین موسوی هاشمی گفت:

    سلام من مدرک فنی حرفه ایی در رشته تعمیرات پکیج دیواری رو گرفتم میخواستم بدونم برای مهاجرت بکارم میاد چه اقداماتی باید انجام بدم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه کشوری مد نظرتون هست؟

  261. نگین گفت:

    سلام اگر کسی سابقه کار نداشته باشه با توجه به مدرک فنی حرفه ای که میگیره یعنی نمیشه ویزای کاری گرفت؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر سابقه و مهارت کار نداشته باشسد نمیتونید به راحتی کار کنید

  262. دادگر گفت:

    سلام و خسته نباشید. عباس هستم 30 سال سن دارم. فوق دیپلم مهندسی مکانیک دارم. . مکانیک خودرو سبک و سنگین هستم در حال حاضر. آیا میتوانم واسه کار در آلمان اقدام کنم. ممنونم میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  263. حسين گفت:

    سلام حسين هستم ٣٠ ساله و داراى ٧ مدرك فنى حرفه اى مرتبط با شغل خودم هستم
    تراشكار درجه ٢
    فرزكار درجه ٢
    طراح صنعتى درجه ٢
    طراحى به كمك رايانه درجه ١
    فرزكار cnc درجه ٢
    تراشكار cncدرجه ٢
    فرزكار cnc درجه ١
    جمعاً ٤٠٠٠ ساعت اموزش ديدم
    ميتونم به المان برم براى كار و تحصيل؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر لیسانس ندارید برای دوره های آسبیلدونگ میتوند اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  264. AsadiAshkan گفت:

    سلام
    با مدرک فیزیوتراپی و ماساژ همراه مدرک ترجمه شده هم امکان گرفتن ویزا هست؟ و من بی1گرفتم و سنم 28ساله

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  265. جواد گفت:

    سلام من 20سالمه دارای مدرک فنی مکانیک هستم و دیپلم انسانی ام اگه اقدام کنم واسه محاجرت ویزا میدن؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی میتونید مهاجرت کنید

  266. پويا گفت:

    سلام وقت بخير
    ميخواستم بدونم من كه مدرك ليسانس مهندسي مكانيك با سابقه كار مرتبط دارم ولي كار فعلي من با مدرك فني حرفه اي طراحي و ساخت و نصب كابينت و لوازم در كارگاه شخصي هست و ميخوام در همين رشته در المان شروع به كار كنم چطور ميتونم اقدام بكنم براي ويزاي كاري ؟
    متشكرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  267. شیرین گفت:

    سلام.من ۲۳سالمه.مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم.مدرک فنی حرفه ای رنگ مو و کوتاهی مو تخصصی دارم. با این مدارک میتونم شغل مناسبی با ویزای جستجوی کار در المان پیدا کنم؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  268. حسين گفت:

    سلام من 41 سال سن و داراي مدرك فوق ديپلم الكتروتكنيك ميباشم با 16 سال سابقه كار مرتبط و 10 سال سابقه سرپرستي مرتبط . با توجه به قانون 2020 آيا امكان مهاجرت به آلمان را دارم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر مدرک زبان آلمانی بگیرید برای دوره های آسبیلدونگ میتونید اقدام کنید

  269. امین گفت:

    سلام .
    لیسانس معماری دارم و مدارک فنی و حرفه ایی : سازسازی – صنایع دستی – کارآفرینی-امورقراردادها رو دارم.
    سنم 34 هست . ایا اقدام به ویزا کار میشه کرد ؟ اگر با ویزا موافقت بشه باید با هزینه شخصی مدتی رو اونجا زندگی کرد یا دولت آلمان ساپورت میکنه؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  270. میلاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده 33 سالم هست، فوق لیسانس فیزیک هستم و 8 سال سابقه تدریس در بهترین مدارس ایران رو دارم.
    6 سال بیمه غیر مرتبط با شغلم هستم.
    میتونم برای ویزای کار اقدام کنم؟ و اینکه چه مراحلی رو باید طی کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  271. میلاد گفت:

    سلام
    من 31 سالمه مدرک لیسانس برق گرایش کنترل و ابزار دقیق و دارای مدارک فنی حرفه ای مرتبط و غیر مرتبط و 5 سال سابقه کار و بیمه میتونم اقدام کنم و چقدر احتمال دریافت ویزای کار دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما، میتونید برای دوره های آسبیلدونگ که با مدارک فنی حرفه ای و مدرک زبان آلمانی هست اقدام کنید

  272. علیرضا گفت:

    سلام ببخشد. دوره فنی و حرفه ای باید حداقل چند ساعته باشد برای مثال استرالیا بالای 900 ساعت میخواد.المان چند ساعت می خواد؟ وقتی مدرک لیسانس داشته باشن مدرک فنی هم لازمه ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  273. Mehdi r گفت:

    سلام مدرک فنی نجاری دارم دیپلم دارم سی ساله و متاهلم مدرکم فنی مو تازه گرفتم اما ۸ ساله توی این کارم میتونم برای مهاجرت اقدامی کنم یا نه ممنون میشم لطف کنید جواب بدید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید منتظر شرایط جدید 2020 آلمان باشید

  274. لیلی گفت:

    سلام با مدرک گرافیک یا تربیت بدنی میشه پذیرش گرفت؟یا دیپلم رشته های نظری مثل انسانی چی؟برای تحصیل یا کار.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید فقط باید منتطر شرایط جدید 2020 آلمان باشید

  275. Dariush گفت:

    با سلام .
    لیسانس مکانیک تاسیسات و دارای مدرک تعمیر اتومبیل های سواری و دوره تنظیم موتور و دوره اتوکد از سازمان فنی و حرفه ای میباشم . ۳۲ سال و مجرد . آیا کار گیرم میاد ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  276. نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مدرک فنی و حرفه ای کامپیوتر و مهندسی سخت افزار از علمی و کاربردی دارم که مدارکم رو برای ارزشیابی به ZَB ارسال میکنم و همچنین مدرک بین المللی ICDL و مدرک NETWORK PLUS رو ار فنی و حرفه اقدام کردم و سابقه کاری 9 سال بیمه رو دارم . به نظر شما میتونم موفق باشم برای ویزا کاری و شغل مناسبی میتونم پیدا کنم ؟
    شما چه پیشنهادی برای موفق بودنم مطرح میکنید.
    و با توجه به تجربه ای که دارید مدرک علمی و کاربردی من امکانش هست مورد تایید قرار نگیره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید منتظر شرایط جدید ۲۰۲۰ آلمان باشید زیرا با مدرک زبان و مدارک فنی حرفه ای به شما ویزای جستجوی کار میدن

  277. محمود گفت:

    با سلام. 37 ساله و مجرد هستم. لیسانس برنامه نویسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد. سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی بعد از اخذ مدرک دانشگاهی یکسال هست و قبل از اخذ مدرک کارشناسی چهار سال. باتوجه به اینکه برای دریافت ویزای جستجوی کار سه سال سابقه کاری مورد نیاز هست، آیا میتونم از این 4 سال بعنوان سابقه کاری استفاده کنم یا اینکه حتما 3 سال سابقه کاری میبایست بعد از اخذ مدرک دانشگاهی باشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سابقه کار شما مشکلی نداره و حتی با نامه کاری هم حل شدنی هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. محمود گفت:

        من مدرک کارشناسیمو یکسال پیش در سن 36 سالگی دریافت کردم و مدت یکسال سابقه کاری بعد از اخذ مدرک دارم. بقیه سابقه کاری که بیمه داشته باشه چهار سال بوده و قبل از اخذ مدرک. آیا میتونم برای دریافت ویزای جستجوی کار اقدام کنم؟

  278. زهرا. د گفت:

    سلام 25 سالمه ومجردم مدرک بین المللی رشته دیزاین وطراحی دوخت لباس رو دارم میتونم کاری کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  279. امير گفت:

    شما نوشتين با مدرك فني حرفه اي ميتونيم اقامت بگيريم اما بعد ميگين داشتن ايسانس الزاميه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای سال ۲۰۲ با مدارک فنی حرفه ای و مدرک زبان آلمانی میشود اقدام کنید باید منتظر اعلام شرایط باشید

      1. زهرا. د گفت:

        سلام 25 سالمه ومجردم مدرک بین المللی رشته دیزاین وطراحی دوخت لباس رو دارم میتونم کاری کنم؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  280. مهدیه امینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من زیر 40 سال هستم و مدرک دیپلم فنی و حرفه ای گرافیک دارم با 12 سال کار مرتبط و زبان المان ضعیف. شوهرم بالای 40 سال است من میتونم اقدام کنم و با همسرم ویزای کار المان بگیرم ؟ یک دختر 7 ساله هم دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

    2. کیمیا گفت:

      سلام و خسته نباشید.بنده مدارک فنی حرفه ای مختلفی از جمله،چرم دوزی،شیرینی پزی و کاشت ناخن هستم.مدرک b2 زبان المانی هم دارم.میخواستم بدونم با ارائه این مدارک به کدام بخش از درخواست ویزا میتونم اقدام کنم؟و اینکه بهم ویزا میدن برای کار؟میخوام به عنوان یک اشپز کار کنم.در ضمن ۲۱ هستم.

      1. داوری گفت:

        سلام سلامت باشید
        بطور کلی برای آلمان امکان اقدام جهت مهاجرت رو خواهید داشت.
        با توجه به مدرک زبانی که دارید کار سختی رو پیش رو ندارید.
        پیشنهاد میکنم اطلاعات تکمیلی رو از مشاورین ما دریافت کنید

  281. محمد گفت:

    سلام طبق قانون جدید برای مهاجرین که مدرک فنی حرفه ای دارن و بدون مدرک پذیرش میشن چجوری هست

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادی از پارامترهای مهم این موضوع داشتن مدارک فنی و حرفه ای و مدرک زبان آلمانی می باشد

      1. N.hossein گفت:

        سلام وقتتون بخیر .خواستم بدونم برای من که ۲۹ سالمه مجرد دارای مدرک کاردانی طراحی و دوخت با معدل بالای ۱۸و ۴ مدرک فنی حرفه ای مرتبط با رشته ام و ۴ سال سابقه ی کار و داشتن مغازه ی خیاطی امیدی برای گرفتن اقامت در آلمان رو دارم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما اگه مدرک b2 آلمانی بگیرید بله دارید

        2. سعیدی گفت:

          سلام
          من ۳۵ سالمه و مدرک آزاد عکاسی از دانشگاه تهران و مدرک عکاسی پرتره از آموزشگاه آزاد سینمایی و چند سال سابقه کار در زمینه عکاسی دارم ، آیا شانسی برای برای گرفتن اقامت دارم ؟

          1. داوری گفت:

            سلام و درود
            در مورد رزومه شما توضیحات مفصله به همین خاطر برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  282. Roham گفت:

    سلام و خسته نباشید. در دانشگاه معماری خوندم ولی از دانشگاه انصراف دادم و وقتش رو نداشتم که دوباره برم دانشگاه.دو سال پیش من دوره های نقشه کشی ساختمان و اتوکد رو در آموزشگاه های فنی حرفه ای دیدم و مدرکش رو دارم. حدود یک سال و نیم هم هست مشغول خوندن زبان هستم و تقریبا یک سال هم سابقه کار دارم و بیمه هم برام رد شده. میخواستم بدونم با گرفتن چه ویزای کاری میتونم به آلمان مهاجرت کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

      1. Roham گفت:

        ممنونم که جواب دادین. موفق باشین.

        1. شهرام گفت:

          با سلام
          بنده ۳۱ سال سن دارم. مهندسی الکترونیک خوندم و الان ۱۰ساله در زمینه‌ی تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر فوق تخصصی فعالیت دارم. اما بیمه فقط یکسال پرداخت کردم. مدرک مربیگری و آموزش فنی و حرفه‌ای هم در این زمینه دارم. آیا آلمان بازار کار خوبی برای این کار داره؟ و اینکه چه شرایطی نیاز داره برای اقدام؟ پیشاپیش با تشکر

          1. داوری گفت:

            سلام و عرض ادب
            شرایط سنی و کاری و سابقه ای که دارید برای مهاجرت به آلمان مناسبه
            اول مقاله کار در آلمان با مدرک دیپلم رو مطالعه کنید
            و بعد برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

    2. امیر گفت:

      سلام امیر هستم 35 سالمه متاهل هستم دو فرزند دارم فوق دیپلم مکانیک دارم دیپلم آرایشگری فنی و حرفه ای دارم هشت سال سابقه کار شرکت گاز دارم تخصص های برق ساختمان و تاسیسات هم بلدم زبان آلمانی هم تازه شروع کردم امکان گرفتن ویزای کاری دارم؟
      با تشکر

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما شانس خوبی برای دریافت ویزای کاری آلمان خواهید داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *