ویزای کاری

کار در شرکت زیمنس

کار در شرکت زیمنس

برای بسیاری از متخصصین کار در شرکت زیمنس از گزینه های ایده آل برای کار در کشور آلمان به شمار می آید که در طلب آن می باشند. شرکت پر نام و نشان زیمنس با تاریخچه غنی و سیر پیشرفت صعودی همواره در کانون توجه بسیاری از افرادیست که تمایل به مهاجرت به کشور آلمان برای کار را دارند. این شرکت خوشه ای و چند ملیتی به شمار می رود که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند.

به طور مثال فعالیت در حوزه محصولات نفتی و لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی و تجهیزات برق و غیره از جمله مواردیست که نام زیمنس در آن می درخشد. با توجه به تنوع فعالیت های این شرکت و کمبود نیروی متخصص در آلمان هر ساله متخصصین بسیاری کار در این شرکت را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب می کند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • شرکت زیمنس چه کشوری می باشد؟
  • فرصت های شغلی شرکت زیمنس چیست؟
  • متوسط درآمد در شرکت زیمنس چقدر است؟
  • آیا می توان با کار در این شرکت اقامت آلمان را به دست آورد؟
  • شرایط استخدام در شرکت زیمنس چیست؟
  • آیا امکان کار در شرکت زیمنس برای ایرانیان وجود دارد؟
  • استخدام در شرکت زیمنس چه مزایایی دارد؟
  • آیا زیمنس می تواند ایرانیان را استخدام کند؟
  • سایت شرکت زیمنس چیست؟
  • چه افرادی شانس بیشتری برای حضور در شرکت زیمنس خواهند داشت؟
  • شرایط اخذ ویزای کار آلمان چیست؟

تاریخچه شرکت زیمنس

نزدیک به 160 سال پیش زیمنس در آلمان توسط فردی به نام ورنر زیمنس افتتاح شد. ورنر یک کشاورز بود که علاقه بسیار زیادی به برق داشت به همین علت شرکتی با فعالیت هایی در حوزه برق را افتتاح کرد. از اولین پروژه هایی که توسط این شرکت انجام شد راه اندازی و طراحی خطوط تلگرافی بین فرانکفورت و برلین بود. انجام موفقیت آمیز این پروژه زمینه ساز فرصت های بزرگ بعدی برای این شرکت شد به طوری که سال ها بعد تلگراف بین کلکلته و لندن توسط این شرکت راه اندازی شد.

سال ها بعد زیمنس به یک شرکت سهامی عام بدل شد که به عنوان یکی از اولین شرکت های صنعتی در اروپا شناخته شد که فعالیتی چند ملیتی دارد. فعالیت های برون مرزی این شرکت با تولید کابل های برق آغاز شد و سپس شعبه بعدی این شرکت در سنت پترزبورگ افتتاح شد و به فعالیت های این شرکت بیش از پیش وسعت داد. پس از محصولات مخابراتی و برقی در زمان جنگ جهانی این کشور به تولید قطعات نظامی پرداخت و همین امر زمینه ساز این شد که پس از جنگ جهانی اول شرکت زیمنس به یکی از 5 شرکت برتر جهان تبدیل شود و بیش از گذشته رشد داشته باشد.

فعالیت شرکت زیمنس در سال 2023

امروزه فعالیت های شرکت زیمنس را در 4 بخش اصلی شامل انرژی و صنعتی و پزشکی و همین طور زیر ساخت های شهری تقسیم می کنند. در مورد کارکنان این شرکت می توان گفت در حدود 350000 نفر کارمند در سال 2023 برای این شرکت در سراسر جهان مشغول به کار هستند. درحال حاضر این شرکت در 190 کشور جهان نمایندگی فعال دارد. دفتر مرکزی زیمنس در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. ساخت ماشین دینام که پایه ژنراتورهای برق مدرن و بزرگ است از دیگر افتخارات این شرکت به شمار می آورند.

فعالیت های شرکت زیمنس

شرایط کار در شرکت زیمنس

شرکت زیمنس هر ساله نسبت به استخدام اعضای جدید اقدام می کند بنا بر اینکه تمایل به فعالیت در کدام یک از نمایندگی های این شرکت را دارد شرایط کاری پیش روی شما متفاوت خواهد بود. به طور مثال نمایندگی زیمنس در کشور ترکیه از موارد پرطرفدار در میان ایرانیان متخصص در حوزه های برق و مخابرات است و سالانه افراد زیادی نسبت به اخذ شغل در این شرکت در ترکیه اقدام می کنند. در صورتی که تمایل داشته باشید در شعبه مرکزی در مونیخ آلمان فعالیت کنید نیاز به ارسال رزومه خود به این شرکت دارید.

ارسال رزومه برای کار در شرکت زیمنس

رزومه شما باید به 2 زبان آلمانی و انگلیسی ارسال شود و همین طور مدرک تحصیلی شما مرتبط با حوزه های فعالیت زیمنس باشد. از آن جا که کشور آلمان در ردیف کشورهایی قرار دارد که با وجود فراوانی فرصت های شغلی از نیروی متخصص پایینی برخوردار است این امر شانس شما را در پذیرش در زیمنس افزایش می دهد. این شرکت هر ساله لیستی از نیروهای مورد نیاز خود جهت استخدام در سایت خود اعلام می کند.

قوانین استخدام در این شرکت نیز از قوانین کار در اروپا و به خصوص کار در حوزه شنگن پیروی می کند. افراد می توانند به کمک موسسات و سایت های کاریابی در آلمان از فرصت های شغلی جدید در تمامی شرکت ها از جمله زیمنس آگاه شوند. متقاضیان کار در شرکت زیمنس همچنین می توانند با ثبت نام در شرکت زیمنس هر زمان این شرکت شروع به استخدام نیروی جدید کرد، ایمیل شرایط مورد نیاز را دریافت نمایند. لازم به ذکر است برای بالاتر بردن شانس استخدام در شرکت زیمنس بهتر است افراد علاقمند و متخصص ابتدائا ویزای جستجوی کار آلمان را اخذ کنند. چرا که استخدام کسانی که زمان درخواست اقامت نوع D آلمان را ندارند، معمولا انجام نمی شود.

نحوه کار در شرکت زیمنس

قوانین کار در زیمنس به این صورت خواهد بود که این شرکت و یا نمایندگی های معتبر آن آگهی مبنی بر تمایل به استخدام نیروی جدید منتشر می کنند. این آگهی معمولا به مدت 3 ماه فعال است. در این 3 ماه اگر از کشور آلمان شخصی توانایی و مهارت های لازم برای کار در این شرکت را داشت در جایگاه و اولویت نخست قرار می گیرد. انتخاب دوم این شرکت از میان افرادی است که در حوزه کشورهای شنگن برای اخذ این کار اقدام می کنند. در صورتی که فرد متخصص مورد نیاز از موارد ذکر شده یافت نشد آن گاه از متخصصین سایر کشورها دعوت به عمل می آید توجه داشته باشید که این شرکت برای استخدام نیرو استاندارد بالایی در نظر دارد.

در صورتی که رزومه مناسب و سابقه تحصیلی خلاق و ایده آلی دارید می توانید رزومه خود را به این شرکت ارسال کنید. شرکت زیمنس همواره پذیرای ایده ها و متخصصین خلاق بوده است. علاوه بر موارد فوق این شرکت فعالیت های پژوهشی و اجتماعی فراوانی دارد که با مراجعه به سایت زیمنس می توانید از آن ها آگاهی یابید. همچنین اگر علاقه مند به مهاجرت به آلمان هستید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

سوالات متداول در باب کار در شرکت زیمنس

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب کار در شرکت زیمنس می باشیم:

  • شرایط کار در شرکت زیمنس چیست؟ شرکت زیمنس هر ساله نسبت به استخدام اعضای جدید اقدام می کند بنا بر اینکه تمایل به فعالیت در کدام یک از نمایندگی های این شرکت را دارد شرایط کاری پیش روی شما متفاوت خواهد بود. به طور مثال نمایندگی زیمنس در کشور ترکیه از موارد پرطرفدار در میان ایرانیان متخصص در حوزه های برق و مخابرات است و سالانه افراد زیادی نسبت به اخذ شغل در این شرکت در ترکیه اقدام می کنند. در صورتی که تمایل داشته باشید در شعبه مرکزی در مونیخ آلمان فعالیت کنید نیاز به ارسال رزومه خود به این شرکت دارید.
  • نحوه کار در شرکت زیمنس چیست؟ قوانین کار در زیمنس به این صورت خواهد بود که این شرکت و یا نمایندگی های معتبر آن آگهی مبنی بر تمایل به استخدام نیروی جدید منتشر می کنند. این آگهی معمولا به مدت 3 ماه فعال است. در این 3 ماه اگر از کشور آلمان شخصی توانایی و مهارت های لازم برای کار در این شرکت را داشت در جایگاه و اولویت نخست قرار می گیرد. انتخاب دوم این شرکت از میان افرادی است که در حوزه کشورهای شنگن برای اخذ این کار اقدام می کنند. در صورتی که فرد متخصص مورد نیاز از موارد ذکر شده یافت نشد آن گاه از متخصصین سایر کشورها دعوت به عمل می آید توجه داشته باشید که این شرکت برای استخدام نیرو استاندارد بالایی در نظر دارد. در صورتی که رزومه مناسب و سابقه تحصیلی خلاق و ایده آلی دارید می توانید رزومه خود را به این شرکت ارسال کنید. شرکت زیمنس همواره پذیرای ایده ها و متخصصین خلاق بوده است. علاوه بر موارد فوق این شرکت فعالیت های پژوهشی و اجتماعی فراوانی دارد که با مراجعه به سایت زیمنس می توانید از آن ها آگاهی یابید.
4.3/5 - (3 امتیاز)

71 دیدگاه برای “کار در شرکت زیمنس

  1. حامد گفت:

    سلام دیپلم برق صنعتی دارم it برنامه نویسی کارکردم plc کار کردم خدمتم تمام ۲۲ سال دارم
    راننده لیفتراک
    مدارک فنی حرفه ای مرتبط
    رزومه کاری
    زبان آلمانی b2 چند وقت دیگه تموم میشه شرایط مهاجرت کاری کدوم شرکت برم بهتره در همه زمینه ها
    که شانس بیشتری داشته باشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در زمینه ای که مدرک داریدف حداقل 2-3 سال سابقه کار هم ارائه کنید.
      توصیه می کنم که با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در زمینه کار در آلمان راهنمایی کنند.

  2. عباس گفت:

    سلام رشته من صنایع هستش و سه سال سابقه کارشناس کنترل پروژه در پروژه های نفتی و نیروگاهی دارم. میخواستم ببینم برای چه شرکت خارجی میتوانم درخواست بفرستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید سایت های کاریابی در کشورهای مختلف رو مورد بررسی قرار بدید
      این موسسات به صورترایگان خدماتشون رو در اختیار شما قرار می دن تا بتونید فرصت های شغلی موجود رو بررسی کنید

  3. کیمیا گفت:

    با سلام با ارشد ادبیات فارسی دانشگاه بوعلی سینا به کدوم کشور میشه مهاجرت کرد که اونجا ادبیات فارسی تدریس کنم یا اینکه شغلی مرتبط با رشته ام 27 ساله و 4 سال سابقه کار اداری در شرکت دولتی دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      رشته شما یکی از رشته های تحصیلی هست که به شدت سخت در خارج از کشور می شه در اون کار پیدا کرد

  4. کیم گفت:

    با سلام 27 ساله با مدرک ارشد زبان فارسی دانشگاه بوعلی سینا سراسری امکان کار در کدام کشور را دارم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای رشته شما محدودیت های بسیار زیادی وجود داره و کمتر کسی می تونه مهاجرت کنه. شما بهتر هست کشورهایی رو انتخاب کنید که بخشی از جامعه اون ها فارسی زبان هستند

  5. حمید گفت:

    سلام من فوق لیسانس برق قدرت دارم ۲۶ساله هستم سابقه کار سیمبانی شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط رو دارم اکنون در حال انجام خدمت سربازی هستم ، شانسم برای پذیرش در شرکت زیمنس رو چگونه ارزیابی میکنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نمی تونیم به طور قطعی در این رابطه صحبت کنید.
      شما باید رزومه خودتون رو برای این شرکت ارائه کنید و منتظر بمونید تا پاسخ شما رو بدند.
      تسلط شما به زبان آلمانی بسیاراهمیت داره

  6. علی گفت:

    سلام لیسانس مکانیک و لکوموتیوران هم پذیرش دارن؟و اینکه دوره آموزش دارن؟چجوری میشه درخواست ویزا کار داد؟ ممنونم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله پذیرش می کنند ولی به رزومه شما ارتباط داره، شما باید با این شرکت از طریق سایتشون در ارتباط باشید.

  7. پانیذ گفت:

    با سلام اینجانب 33 ساله کارشناس ارشد حسابداری با 7 سال سابقه کار مدرک A1 آلمانی و همسرم مهندسی برق با 13 سال سابقه کار ولی غیر مرتبط با توجه به اینکه ایشان لیسانس برق هستند و دارای مدرک آیلتس امکان استخدام در شرکتهای آلمانی از جمله زیمنس هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق سایت این موسسه برای اون ها رزومه ارسال کنید و در صورتی که با شما موافقت بشه، پیشنهاد کاری دریافت می کنید و می تونید مستقیم ویزای کاری آلمان رو بدست بیارید.
      در غیر این صورت باید از طریق ویزای جستجوی کار اقدام کنید

      1. پانیذ گفت:

        تشکر شما میتوانید این کار را برای من انجام دهید تماس بگیرم خدمتتون و اینکه در زیمنس هم من هم همسرم امکان کار کردن داریم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          با شماره 02191003232 تماس بگیرید، مشاورین ما به طور کامل شما رو راهنمایی خواهند کرد

  8. جواد عابد گفت:

    من 12سال در شرکت زیر مجموعه زیمنس ایران کار کردم 12مدرک خارجی دارم از شکر توف وشرکت خارجی که همه از طرف شرکت زیمنس بوده .لیفتراک داربست جوش تعمیر پمپ ولو هیدرولیک مشکلی واسه استخدام ندارم
    یا اونجا هم مثل ایران میشه از پارتی استفاده کرد مدیر عامل هلدینگ زیمنس در آلمان آشنای درجه یک شوهر خواهرم بخاطر خرید وقرار داد چند نیروگاه برق در ایران بوده رابطه بسیار عالی دارن منظورم اینه پارتی جواب میده یانه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اینکه شما رو معرفی کنند می تونه موثر باشه اما به طور کلی خیر چندان موثر نیست.
      شما می تونید رزومه خودتون رو در اختیار شرکت قرار بدید و بعد از مصاحبه ویزای کاری آلمان رو دریافت کنید

  9. احسان مافی گفت:

    سلام بازنشسته نیروگاهی هستم در بخش ابزار دقیق کار کردم ودر راه اندازی نیروگاهای بخار .گازی.سیکل ترکیبی واورهال نیروگاهای ذکر شده هم شرکت داشتم .دارای فوق دیپلم برق از دانشکده عباسپور هستم.چقدر شانس جذب در شرکت های اروپایی را دارم. با تشکر مافی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که بازنشسته هستید، شانسی نخواهید داشت مگر این که از روش های سرمایه گذاری اقدام کنید.

  10. عباس گفت:

    سلام حداکثر رده‌ی سنی برای استخدام شرکت زیمنس چند سالگیه و ممکنه درباره‌ی شرکت بوش هم مطلب بزارید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معمولا بعد از40 سالگی یک مقدار سخت می شه.
      چشم ان شاءالله در اولین فرصت

  11. رامین گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم دو مسئله رو بپرسم یکی که حد اکثر سن استخدامی برای کارگر فنی با مدرک سرتیفیکت دو نوع جوش آرک و میگ مگ چقدر هست دو اینکه اگر مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشم هم مورد قبول این شرکت واقع میشم یا نه ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معمولا تا سنت 45 سالگی استخدام جدید انجام میشه

  12. پیام گفت:

    سلام
    من چگونه با شرکت زیمنس می توانم مکاتبه کنم .
    از ایران
    آیا نمایندگی در ای ران دارد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید از سایت این شرکت استفاده کنید برای ارتباط با این شرکت و رزومه خودتون رو در اختیارشون قرار بدید

  13. Mostaf گفت:

    سلام ببخشید مدرک فنی حرفه ای دوره 18 ماهه که 2800 ساعت آموزشه مورد قابل قبولیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله مورد تایید هست

  14. محمد گفت:

    من ۲۸ سالمه و سه سال در شرکت نیرو ترانسفو یکی از بهترین شرکتهای ساخت ترانس ایران تو قسمتهای مختلف کار کردم اعم از خط تولید و مونتاژ و جوشکاری و… رشته ی تحصیلیمم لیسانس برق مخابرات هست من در واقع به تنهایی میتونم ترانسفورماتور ها با ولتاژهای مختلف رو در مدت زمان مقبولی ببندم به نظر شما ارسال ویدیو از خودم در حال کار برای شرکت زیمنس کار درستی هست ؟ یا پیشنهاد شما چیه برای شرایط من ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما ابتدا رزومه شخصیتون رو برای این شرکت ایمیل کنید و توضیح بدید چه توانمندی هایی دارید

  15. Ali reza گفت:

    سلام
    من بیست سال درشرکت مپنا پارس فعال بودم ودر حال حاضر بازنشسته هستم ودرزمان فعالیت درقسمت کنترل تولید وکنترل مواد مشغول بودم وتمامی پکهای ارسالی اززیمنس به شرکت توسط بنده وسوپروایزرهای المانی بازگشایی وتحویل میشده است قطعات ارسالی هم مربوط به تولید ژنراتورهای بخاربودند ایا اینمورد میتواند برای بنده ایجاد فرصت شغلی درشرکت زیمنس ایجاد کند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما چون که بازنشسته هستید، این امکان رو ندارید

  16. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 25 سالم هست
    لیسانس مهندسی پزشکی دارم و الان دارم ارشد مهندسی پزشکی میخونم
    به نظر شما اگر درخواست بدم به شرکت زیمنس برای کارورزی آیا با درخواستم موافقت میکنند؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرکت زیمنس یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در سطح جهان هست و نمیشه به راحتی در این رابطه صحبت کرد. بهتره با مشاورین ما در تماس باشید تا رزومه شما رو بررسی کنند و بهتون دقیق تر اطلاع بدن

  17. منا محمدی گفت:

    سلام همسر من مدیر تعمیرات توربین های نفت و گاز هست و ۳۵ ساله هست و ۱۰ سال سابقه کار داره .به نظرتون شرکت زیمنس با درخواست کارشون موافقت میکنن

    1. داوری گفت:

      سلام
      کار سختی رو در پیش خواهند داشت احتمال اینکه این اتفاق بیفته کمه اما امیدوار باشید
      راه کم ریسک تر و راحتترش اینه که برای این کشور ویزا بگیرن و وارد بشن اونجا برای کار اقدام کنن

  18. Sina گفت:

    سلام
    من ۱۸ سالمه و رشتم الکترونیک هست و مدرک plc دارم و مسلط هستم به پی ال سی های :
    زیمنس
    دلتا
    لوگو
    میخوام بدونم میتونم مشغول بکار بشم در شرکت زیمنس؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بررای کار در شرکتی مثل زمینس باید یا یک مدرک آکادمیک و سابقه کار مرتبط با اون رو داشته باشید و یا در دوره های کارورزی در کشور آلمان شرکت کنید

  19. وحید گفت:

    باسلام
    من دوتا ایده مهم برای شرکت زیمنس دارم ک میخوام ارسال کنم که اگه صلاح دیدن بنده رو جذب کنن اما نمیدونم که این ایده ها رو چطور بفرستم آلمان
    میشه راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید برای شرکت موردنظر ارسال بفرمائید

  20. علی گفت:

    سلام وقتتون به خیر من ۲۳ سالم هست و لیسانس برق دارم و یک سال هم به عنوان سرباز مهندس در پتروشیمی سابقه کار دارم ، برای مهاجرت کاری به آلمان از کجا باید شروع کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان سن و مدرک خوبی دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  21. مهدی گفت:

    باسلام.من فوق دیپلم الکتروتکنیک دارم ۲۹ سال دارم ۴سال سابقه کار در احداث پست های فشار قوی رو دارم مونتاژ ترانس و تست تجهیزات هم انجام دادم باسابقه سر کابل زنی ۲۰ کیلو وکل کارهای نصب تجهیزات وتابلو وبرق صنعت وساختمان هم کار کردم مدرک سیم پیچی هم دارم شرایطم برای کار در زیمنس چجوری هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کل شرایطتون برای کار در آلمان خوبه اما اینکه حتما شرکتی مثل زیمنس شما رو استخدام میکنه یا نه بسته به نیاز این شرکت و توانایی شما داره و اینکه در آلمان شرکت های بسیار زیادی در زمینه کار شما وجود داره

  22. فرهاد نظری گفت:

    سلام من یک طرح ابتدای برای تولید سیستم انژکتور خودروهای بنزینی دارم که تا پنجاه درصد مصرف سوخت رو کاهش میدهد به نظر شما چطور میتوانم این ایده رو با اونها در میان بزارم و بتونم باهاشون همکاری داشته باشم.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی طرح و پروپوزال خودتون رو برای بررسی اونها به این شرکت ارسال کنید و منتظر پاسخ از طرف این کشور باشید

  23. مجید گفت:

    من ۶سال در زیمنس ایران کار کردم.شرایطم خوبه؟با کارشناس تمتس بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بتونن برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنن فوق العاده است

  24. مهدی گفت:

    سلام
    من ۱۳ سال در شرکت زیمنس شاغل بودم
    همچین آش دهن سوزی نیست.

    1. داوری گفت:

      سلا
      مرسی که تجربیاتتون رو به اشتراک گذاشتید

  25. امیر گفت:

    با سلام واقعا سایت خوبی دارید

  26. حامد گفت:

    سلام وقت شما بخیر . بنده کارشناسی کنترل ابزار دقیق دارم . و در شرکت مپنا لکوموتیو به عنوان تکنسین الکترونیک ازدجمله لکوموتیو زیمنس کار میکنم . برای زیمنس المان امیدی هست . برای کار از این دست کمپانیها. با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      اگر باقی شرایطتون خوب باشه امکان کار در کمپانی هایی مثل زیمنس رو خواهید داشت

  27. س.زارع گفت:

    سلام
    ۲۴ساله هستم.فوق دیپلم الکترونیک دارم.
    بادوسال سابقه کاری درشرکت تولیدی لامپ وپنل هایLED بعنوان نیروی خط تولیدونیروی کنترل کیفی ونیرولحیم کاری.
    مونتاژLEDتابلوهای چنلیوم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط خوبی رو برای مهاجرت به آلمان دارید. ابتدا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه فرمائید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  28. احسان گفت:

    باسلام وادب
    احسان هستم از مسجد سلیمان،بنده مهندس مکانیک گرایش حرارت وسیالات هستم.دوره ی ۱۸ ماهه طرح ایران وآلمان رو گذرانده ام.
    آیا شراط کار در کمپانی زیمنس را دارم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      روزمه خوبی دارید و امکان کار در آلمان و کمپانی هایی زیادی از جمله زیمنس رو دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  29. علیرضا گفت:

    دارای ۱۵ سال کار در پست های فشار قوی برق در کل ایران هستم . به عنوان تست کننده ، راه انداز ، نصاب، و سایت مننجر. مدرک مرتبط برق ۶۰۰ساعت دوره پتروشیمی دارم. فکر میکنید شرایط کار برایم موجود باشد در کشور آلمان،؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. علی اصغر مراد طلب گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بنده دارای 19سابقه کار در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران هستم و همچنین متخصص در سیم پیچی ترانس های قدرت و تکنسین موتورهای ترانس قدرت و دارای مدرک نقشه کشی صنعتی و همچنین دوره آموزشی سرویس های توانگر ترانس های قدرت هستم

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      2. هادی رمضانی گفت:

        سلام عرض ادب.من تکنسین نصب و راه اندازی سیستمهای مخابراتی شرکت هواوی بودم و حدود ۱۰ سال سابقه کار دارم.ولی مدرک تحصیلی عالی ندارم.با این شرایط شانسی هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید مدرک فنی حرفه ای رو حداقل داشته باشید تا بتونید از این طریق به آلمان سفر کنید

          1. هادی رمضانی گفت:

            سلام.البته درسته مدرک تحصیلی عالی ندارم.ولی یه گواهی نامه فنی بین المللی از شرکت هواوی دارم به کار میاد؟سطح زبان آلمانی یا انگلیسی در چه حدی باید باشه؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما باید مستقیما با شرکت مورد نظر خودتون مکاتبه کنید. دقت داشته باشید که اون ها تایید می کنند که شما از نظر فنی و در شرایط مناسب هستید یا خیر.
            برای بحث زبان هم قطعا زبان آلمانی در این کشور با اختلاف بسیاری اولویت داره

  30. شهرام گفت:

    اگر طرح یا اختراعی خوبی داشته باشم چی…مزایاش چیست برایم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی شرایط مهاجرت کردن متداول یا کاری یا تحصیلی یا سرمایه گذاریه
      که شما اگر شرایط کار رو داشته باشید بهتره که از این طریق برید و اونجا اختراعتون رو به ثبت برسونید
      کمااینکه ما موکلی مشابه شما داشتیم که با این روش به آلمان مهاجرت کرد

  31. محمدرضا مالدلر گفت:

    باسلام و احترام
    مهندس برق هستم با ۲۵سال سابقه در صنایع سیمان کشور متخصص در نگهداری و تعمیرات التروموتورهای MvوLv و تجهیزات پست و دیزل ژنراتور هستم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط خوبی برای مهاجرت به کشور آلمان دارید
      و میتونید برای اقامت این کشور اقدام نمایید

  32. اسماعیل مرشدکیا گفت:

    با درود و تقدیم احترام. مهندس برق و دارای 20 سال تجربه در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و متخصص در توربین های گازی و ژنراتورهای برق

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به شرایطتتون هم میتونید برای ویزای جاب سیکر آلمان و هم برای ویزای جدید ۲۰۲۰ اقدام کنید شرایطتتون خوب هست لطفا با شماره های موسسه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *