ویزای تحصیلی

کار دانشجویی در سنت کیتس

کار دانشجویی در سنت کیتس

هزینه ها برای دانشجویان در سنت کیتس 2024 نسبتا بالا است اما امکان کار دانشجویی در سنت کیتس نیز برای آن ها فراهم است. بنابراین این دانشجویان می توانند بخشی از خرج و مخارج خود را از طریق کار دانشجویی در سنت کیتس جبران بکنند و شرایط زندگی و تحصیل در این کشور را برای خود راحت کنند. معمولا دانشجویان کارشناسی تا 10 ساعت و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز تا 20 ساعت در هفته حق انجام کار نیمه وقت را دارند. اما از مهمترین شرایط برای کار دانشجوئی در سنت کیتس نیز می توان به مواردی مثل داشتن سن قانونی 18 سال به بالا، داشتن ویزای اقامت تحصیلی سنت کیتس و نیز تسلط به زبان انگلیسی اشاره نمود. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره های تکمیلی درباب شرایط اعزام دانشجو به اروپا و کشور سنت کیتس نیز می باشیم.

شرایط پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی سنت کیتس

با اینکه سنت کیتس کشور جزیره ای و بسیار کوچکی است اما کالج ها و دانشگاه های زیادی در این کشور وجود دارد. از جمله معروفترین این دانشگاه ها می توان به دانشگاه پزشکی آمریکا، دانشگاه کارائیب، کالج کلرنس فیتزوری برایانت، دانشگاه پزشکی ویندسور و غیره اشاره نمود. اولین اقدام برای پذیرش از دانشگاه های سنت کیتس نیز مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه و تکمیل فرم درخواست و ارسال این فرم به همراه مدارک دیگر به دانشگاه مذکور می باشد.

مدارکشرایط
فرم درخواست الکترونیکیتکمیل و امضاء شده توسط متقاضی
پاسپورت ملی معتبربا اعتبار دستکم 6 هفته پیش از ترک سنت کیتس
مدرک دیپلم متوسطهمورد تایید وزارت آموزش و پرورش ایران
مارک شیت یا ریزنمراتدر سطح Level A
مدرک دانش زبان انگلیسیIELTS با حداقل نمره 6.0
پرداخت هزینه درخواستدر حدود $200 (دلار)

اقدام دوم برای پذیرش از سنت کیتس، اخذ ویزای تحصیلی این کشور می باشد. بر اساس قوانین کشور سنت کیتس، دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کشور سنت کیتس به مدت بیش از 90 روز نیازمند اخذ ویزای دانشجوئی این کشور هستند. ویزایی که آن را می توان از طریق سفارت سنت کیتس و با ارائه مدارک زیر اخذ نمود:

  • فرم درخواست تکمیلی
  • پاسپورت ملی معتبر
  • یک قطعه عکس پاسپورتی و جدید
  • تاییدیه پزشکی
  • رسید پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی
  • نامه پذیرش از یکی از دانشگاههای سنت کیتس

قوانین کار دانشجویی در سنت کیتس

دانشجویانی که می خواهند در زمان تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند، می بایست از شرایط زندگی و کار دانشجویی در سنت کیتس به صورت کامل مطلع باشند. مهم ترین شرایطی که هر دانشجو باید داشته باشد به صورت زیر می باشد:

  • دانشجویانی که می خواهند مشغول به تحصیل شوند و سپس در کنار تحصیل کار کنند، باید به سن قانونی رسیده باشند.
  • دانشجویانی که می خواهند مشغول به تحصیل شوند و سپس در کنار تحصیل کار کنند، باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند و مدرک زبان ارائه دهند.
  • دانشجویانی که می خواهند مشغول به تحصیل شوند و سپس در کنار تحصیل کار کنند، باید در دانشگاه مورد نظر پذیرفته شوند.
  • دانشجویانی که می خواهند مشغول به تحصیل شوند و سپس در کنار تحصیل کار کنند، باید به صورت کامل سلامت باشند و از لحاظ روحس و جسمی در وضعیت مناسبی قرار گرفته باشند.

هزینه زندگی و کار دانشجویی در سنت کیتس

معمولا هر یک از دانشگاه های موجود در سنت کیتس شهریه متفاوتی را از دانشجویان بین المللی اخذ می کنند. اما چرا متفاوت؟ متفاوت از این نظر که این شهریه غالبا بر اساس رشته تحصیلی و مقطع آموزشی از دانشجویان اخذ می شود. اما در کل میانگین شهریه تحصیلی سالیانه در کشور سنت کیتس حدود $12000 الی $15000 (دلار) می باشد. در کنار این هزینه بخش دیگری از مخارج دانشجویان در سنت کیتس مربوط به هزینه زندگی آنهاست. هزینه ای که در سنت کیتس به نسبت بالاست و همان طوری که در تصویر زیر هم مشاهده می شود، متوسط هزینه زندگی در سنت کیتس با و بدون اجاره خانه حدود به ترتیب حدود $1119 و $642 (دلار) می باشد:

متوسط هزینه زندگی در سنت کیتس

پس با توجه به آمار مذکور اکنون می توان متوجه این نکته اساسی شد که هزینه زندگی دانشجویان در سنت کیتس حدود 1.52 برابر گرانتر از متوسط جهانی هزینه زندگی دانشجویان می باشد. برای اطلاع از ریز جزئیات هزینه زندگی دانشجویان بین المللی در سنت کیتس همچنین می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید:

جزئیات هزینه زندگی در سنت کیتس

شرایط کار دانشجویی در سنت کیتس

با توجه به همین سطح بالای هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس می باشد که اکثر دانشجویان در این کشور مایل به انجام کار دانشجوئی در سنت کیتس هستند. معمولا کار دانشجوئی در سنت کیتس برای کلیه دانشجویان بین المللی امکان پذیر بوده اما برای انجام این کار دانشجویان بایستی شرایط لازم را داشته باشند. شرایطی که به شرایط سه گانه معروف بوده و شامل موارد ذیل می باشد:

شرایط کار ضمن تحصیل در سنت کیتس

اما بر طبق قوانین کشور سنت کیتس، ساعت کاری دانشجویان بین المللی در سنت کیتس متناسب با مقطع تحصیلی آنها می باشد. بنابراین از دیگر شرایط کار دانشجویی در سنت کیتس ساعت کاری دانشجویان در مشاغل دانشجوئی این کشور می باشد که از قرار ذیل است:

مقطع تحصیلیساعت کار دانشجوئی
کارشناسیتا حداکثر 10 ساعت کاری در هفته
کارشناسی ارشدتا حداکثر 20 ساعت کاری در هفته
دکتریتا حداکثر 20 ساعت کاری در هفته

شرایط کار دانشجویی در سنت کیتس

درآمد حاصل از کار دانشجویی در سنت کیتس

از مهمترین امتیازات کار دانشجویی در سنت کیتس می توان به تامین بخشی از هزینه های تحصیلی و نیز کسب سابقه کاری در این کشور اشاره نمود. بدین ترتیب فرصت کاری مختلفی پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان بین المللی در سنت کیتس فراهم شده و آنها حتی از این طریق می توانند زمینه را برای اخذ ویزای کاری سنت کیتس نیز فراهم کنند. اما از جمله مشاغل دانشجوئی برای انجام کار دانشجویی در سنت کیتس می توان به مشاغل داخل دانشگاه مثل کتابداری، کار در بوفه یا رستوران دانشگاه و غیره و مشاغل خارج از دانشگاه مثل کار در مزارع، رستوران ها، سینماها و غیره اشاره کرد. ضمنا دانشجویان از طریق هر ساعت کار پاره وقت خود در سنت کیتس می توانند $9 (دلار) دریافت کنند.

یکی از کشورهای ارزان برای اخذ تابعیت دوم کشور سنت کیتس می باشد. چراکه متقاضیان با ثبت نام در برنامه شهروندی اقتصادی این کشور و فقط با سرمایه گذاری حداقل $250000 (دلار) بوسیله خرید ملک می توانند پاسپورت دوم خود را از این کشور اخذ کنند. آنها از این طریق همچنین می توانند به کلیه حقوق شهروندی سنت کیتس رسیده، اسپانسر اعضای خانواده خود باشند و ضمنا به حدود 154 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند. برای طرح سوالات خود در باب برنامه شهروندی اقتصادی سنت کیتس 2024 حتما با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

بررسی چند پرسش درباره کار دانشجویی در سنت کیتس

برخی از پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • بهترین مشاغل دانشجویی در این کشور کدامند؟ باید در نظر داشت که در حال حاضر، خدمات مربوط به مهمان پذیری و توریسم، بهترین گزینه های ممکن در این مسیر است.
  • هزینه های زندگی در این کشور بالا است؟ بله و به همین دلیل است که به دانشجویان توصیه می شود که در این زمینه اقدام داشته باشند.
  • آیا می توان به زبان انگلیسی و به عنوان دانشجو در این کشور کار پیدا کرد؟ بله این یکی از امکانات خوب در این کشور است.
  • آیا درآمد دانشجویان در این کشور کافی است؟ بله دانشجویان می توانند هزینه های زندگی دانشجویی خود در این کشور را تامین کنند.
امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “کار دانشجویی در سنت کیتس

  1. اسماعیل سعیدی گفت:

    سلام ایا برای رشته مهندسی عمران کاری یا شغلی وجود داره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *