ویزای کاری

کار پزشکی در گرجستان

کار پزشکی در گرجستان

کار پزشکی در گرجستان از جمله کارهای پر تقاضا در بازار کار گرجستان مخصوصا در شهرهای بزرگ و پرجمعیتی همانند تفلیس و باتومی می باشد. در صورتی که شما هم جزو متقاضیان تحصیل و کار پزشکی در این کشور می باشید، کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با مشاوره های تخصصی و دقیق، راهنمای برتر شما در این مسیر باشند.

گرجستان کشوری واقع شده در منطقه قفقاز اورآسیا می باشد. این کشور در تقاطع غرب آسیا و غرب اروپا قرار دارد. گرجستان در غرب توسط دریای سیاه و در شمال توسط روسیه و در جتوب با کشورهای ترکیه و ارمنستان و در جنوب شرقی توسط کشور آذربایجان احاطه شده است. شهر تفلیس پایتخت گرجستان می باشد. گرجستان قلمرویی در حدود 967000 کیلومتری را پوشش داده و جمعیت ش تقریبا 4.7 میلیون است. گرجستان جمهوری تک حزبی، نیمه ریاست جمهوری، با دولت منتخب از طریق دموکراسی پارلمانی می باشد.

مزایای کار پزشکی در گرجستان در 2021

برای انجام شغل پزشکی در این کشور نیازمند اخذ مدرک لیسانس پزشکی MBBS از دانشگاه های پزشکی گرجستان یا مدرک معادل بین المللی معتبر از دانشگاه های خارجی می باشید. با تحصیل لیسانس پزشکی MBBS و M.D. 6 ساله در گرجستان (5 سال تحصیل آکادمیک + 1 سال دوره کاروزی) می توانید مدرک پزشکی خود را دریافت کرده و به راحتی می توانید در گرجستان مشغول کار شوید. در سال 2021 کار پزشکی در این کشور را می توان به صورت حرفه ای در بیمارستان ها و کلینیک های دولتی و خصوصی، موسسات و شرکت های مراقبت درمانی، مراکز فوریت های پزشکی و غیره انجام داد.

تحصیل پزشکی در گرجستان

پزشکی یکی از دوره های جذاب و پرمتقاضی در گرجستان محسوب می شود. با این همه، فضاهای در دسترس خیلی کمی در دانشگاههای معتبر گرجستان وجود دارد. گرجستان یکی از کشورهای با سریعترین رشد درجهان می باشد و سیستم آموزشی دسته برتری را حفظ کرده است. دانشگاه های پزشکی گرجستان از رتبه بندی جهانی خیلی بالایی حتی بالاتر از اکثر دانشگاه های پزشکی در اوکراین و روسیه برخودارند. تحصیل پزشکی در گرجستان MBBS در حدود 6 سال طول می کشد. جهت تحصیل پزشکی در گرجستان، تنها چند دانشگاه پزشکی متوسط انگلیسی زبان در گرجستان به شرح زیر وجود دارند:

  • دانشگاه پزشکی David Tvildiani (دانشکده پزشکی AIETI)
  • دانشگاه دولتی Akaki Tsereteli
  • دانشگاه University Geomedi
  • دانشگاه دولتی Shota Rustaveli باتومی

مزایای کار پزشکی در گرجستان

مزایای تحصیل پزشکی در گرجستان

با تحصیل پزشکی در گرجستان به راحتی می توانید از امتیازات زیر برخوردار شوید:

  • هیچ آزمون پذیرش یا آزمون ورودی در کالج های پزشکی دولت گرجستان وجود ندارد
  • اگر چه تحصیل لیسانس پزشکی یا MBBS به زبان گرجستانی شامل دانشگاه های درجه B می باشد، زبان آموزشی برنامه های MBBS در گرجستان به زبان انگلیسی می باشد
  • کالج های پزشکی برتر برای MBBS گرجستانی، دانشگاههای پزشکی دولتی می باشند. با این حال، دانشگاه های خصوصی گرجستان به خاطر کیفیت پایین توصیه نمی شود

بررسی محبوبیت کار پزشکی در گرجستان

یکی از برترین و پرمتقاضی ترین مشاغل موجود در گرجستان، شغل پزشکی در این کشور است. کار پزشکی در کشور گرجستان با مدرک سطح- دکتری که مستلزم حداقل شش سال تحصیل دانشگاهی، تحقیق و کارورزی می باشد، امکانپذیر است. برای اخذ مدارک پزشکی MBBS و M.D.، بایستی برنامه پزشکی را پس از دوره کارورزی و اقامت در یک بیمارستان عمومی یا کیلینیک خصوصی به اتمام برسانید. اگر مایل به مهاجرت به گرجستان برای انجام کار پزشکی در این کشور می باشید، پس علاوه بر مدرک معتبر پزشکی، نیازمند اخذ ویزای کار یا ویزای D1 گرجستان نیز می باشید. جهت اطلاع از شرایط و مدارک اخذ ویزای کار گرجستان، با کارشناسان ما در تماس باشید.

نکاتی در زمینه کار پزشکی در گرجستان

یکی از پر درآمدترین و آینده دارترین مشاغل موجود در گرجستان، شغل پزشکی در این کشور می باشد. شما برای کار پزشکی در این کشور نیازمند تحصیلات پزشکی MBBS و M.D. می باشید. تحصیل پزشکی در دانشگاه های گرجستان همانند دانشگاه پزشکی دولتی تفلیس (TSMU) و دانشگاه شوتا روستاولی باتومی فراهم است.

متقاضیان تحصیل پزشکی بایستی برنامه های تحصیلی این رشته را به مدت 6 سال (5 سال تحصیل آکادمیکی + 1 سال کارورزی) بگذرانند تا واجد شرایط اخذ مدرک پزشکی شده و بتوانند کار پزشکی در این کشور انجام دهند. شما عزیزان می توانید از طریق مشاوره های تلفنی یا حضوری اطلاعات مفیدی را در زمینه مهاجرت به گرجستان از وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اخذ نمائید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *