مهاجرت

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس یکی از مهم ترین موضوع هایی می باشد که دانشجویان و مهاجران تحصیلی باید قبل از مهاجرت در نظر داشته باشند. اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس راه ها و روش های مختلفی دارد. فارغ التحصیلان می توانند از راه های مختلفی برای انجام امور این پروسه اقدام کنند؛ اما قبل از هر اقدامی، شما عزیزان می توانید با مشورت با متخصصان و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با راه های کسب اقامت در این کشور آشنا شوید.

  • شرایط اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس چیست؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، اقامت بلند مدت سنت کیتس را به دست آورد؟
  • مهم ترین موانع بر سر دریافت اقامت پس از تحصیل در سنت کیتس کدامند؟
  • شرایط  اقامت در سنت کیتس چیست؟
  • شرایط بازار کار در سنت کیتس چگونه است؟

آیا شناختی از سنت کیتس دارید؟

کشور سنت کیتس در واقع یک جزیره کوچک در دریای کارائیب می باشد که در بخش جنوبی قاره آمریکا قرار گرفته است و بیش از 90% جمعیت این کشور را سیاه پوستان تشکیل می دهند. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی ممکن می باشد، به همین دلیل هر ساله دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به کشور سنت کیتس مهاجرت کرده و مشغول به تحصیل می شوند.


کشور سنت کیتس حکومتی از نوع جمهوری پارلمانی (برای نخست‌وزیر) و نیمه مستعمره پادشاهی مشروطه دارد و واحد پول این کشور نیز دلار کارائیب شرقی می باشد. لازم به ذکر است که تعداد ساکنین این جزیره کارائیبی به صد هزار نفر هم نمی رسد و طبق آخرین آمار جمعیت این کشور 56 هزار نفر می باشد.

اقامت در سنت کیتس در 2024

برای بدست آوردن گواهی اقامت سنت کیتس در سال 2024، متقاضیان می توانند روش های مختلفی را بکار گیرند اما یکی از مواردی که مرتبط با تحصیل دانشجویان می باشد، اقامت بعد از تحصیل در سنت کتیس است. به طور کلی متقاضیان بدون تحصیل در دانشگاهای کشور سنت کیتس، می توانند از راه های مختلفی اقدام کنند تا به خاک این کشور برسند و با گذشت مدتی مشخص مقیم همیشگی این کشور شوند و این راه ها عبارتند از:

  • مهاجرت کاری به سنت کیتس
  • مهاجرت برای سرمایه گذاری در سنت کیتس
  • مهاجرت از روش پناهندگی به سنت کیتس
  • دریافت روادید گردشگری کشور سنت کیتس

همانطور که می دانید، مهاجرت تحصیلی نیز یکی از راه های مهاجرت به سنت کیتس می باشد. بعد از پایان دوره های تحصیلی، دانشجویان می توانند کشور سنت کیتس را ترک کنند و به کشور خود و یا به یک کشور دیگر مهاجرت کنند. اما باید در نظر داشت که دولت کشور سنت کیتس به دانشجویان این اجازه را می دهد تا در کشور سنت کیتس بمانند و در صورت یافتن شغل مناسب با درآمد کافی، مقیم سنت کیتس شوند. کسب اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس با بکار گیری روش های مختلفی امکان پذیر است اما مهم ترین موارد برای مقیم شدن در این کشور مسلط بودن به زبان انگلیسی و داشتن توان مالی کافی و یا به عبارتی درآمدی کافی برای سکونت در این کشور میباشند.

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس با کار

دانشجویانی که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاهای معتبر کشور سنت کیتس می خواهند مشغول به کار شوند و یا کار پیدا کنند، باید شرایط خاصی داشته باشند تا در کمپانی های مختلف استخدام شوند. همانطور که ذکر شد، مسلط بودن به زبان انگلیسی و همچنین آشنا بودن با شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور سنت کیتس، به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بتوانند در این کشور کار پیدا کنند و وارد بازار کار این کشور شوند.

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس با کار

کشور سنت کیتس صنعت گردشگری بسیار مطلوبی دارد و اکثر متقاضیانی که می خواهند در این کشور مشغول به کار شوند می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود، اقدام به یافتن شغل هایی مرتبط با این صنعت کنند. متقاضیانی که مقیم کشور سنت کیتس می شوند و پس از دریافت تابعیت این کشور به عنوان شهروند کشور سنت کیتس شناخته می شوند، از تمامی حقوق شهروندی و همچنین بیمه درمانی و اجتماعی بهره مند می شوند.

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس یکی از بهترین روش های مقیم شدن در این کشور می باشد؛ زیرا تحصیل در این کشور امتیازی مثبت محسوب می شود و دانشجویان با مدرک کسب شده از دانشگاهای این کشور می توانند به راحتی مشغول به کار در خاک کشور سنت کیتس شوند. سطح درآمد در سنت کیتس در نمودار ذیل نشان داده شده است:

سطح درآمد در سنت کیتس

کسب مجوز کار پس از تحصیل در سنت کیتس

افراد و مهاجران خارجی که به طور قانونی در کشور سنت کیتس سکونت دارند و متقاضی کار در این کشور می شوند، می توانند اقدام به کسب مجوز کار در سنت کیتس کنند که توسط وزارت امور خارجه نخست وزیر سنت کیتس و نوویس پردازش می شود. لازم به ذکر می باشد که هزینه دریافت مجوز کار در سنت کیتس به مدت زمان اعتبار مجوز کار بستگی دارد. به طور کلی کسب مجوز کار در کشور سنت کیتس به مدت هفت ماه الی یک سال 2500$ (دلار)، کسب مجوز کار در سنت کیتس به مدت سه الی شش ماه 1300$ (دلار) و کسب مجوز کار در سنت کیتس به مدت یک الی دو ماه 300$ (دلار) هزینه دارد. همانند سایر کشورهای دنیا، برای کسب مجوز کار در سنت کیتس متقاضیان و فارغ التحصیلان می بایست مدارک و اسناد مورد نیاز را ارائه دهند که شامل موارد زیر می شود:

  • فرم تکمیل شده درخواست مجوز کار در کشور سنت کیتس و نوویس که هزینه دریافت آن 5$ (دلار) است
  • ارائه نتایج آزمایش های پزشکی مانند تست پوستی مانتوکس
  • سه عکس با اندازه گذرنامه
  • پرونده سوابق کیفری از کشور متقاضی (با تاریخ شش ماه قبل از مهاجرت) در صورت نیاز
  • ارائه مدارک لازم برای اثبات تبلیغ شغل مورد نظر در کشور به مدت سه ماه (ترجیحا در روزنامه)
  • صفحه شناسایی گذرنامه معتبر
  • مدارک تحصیلی کسب شده
  • پرونده سابقه های کاری

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس با سرمایه گذاری

به طور کلی سرمایه گذاری در هر کشوری نیاز به توان مالی کافی و سرمایه مورد نیاز دارد و افرادی که سرمایه گذاری می کنند باید بتوانند مالیات های دولتی را نیز پرداخت کنند. سرمایه گذاری در سنت کیتس نیز یکی از راه های کسب اقامت و همچنین مهاجرت به این کشور می باشد و لازم به ذکر است که دانشجویان نیز بعد از اتمام دوره های تحصیلی می توانند بودن وجود هیچ گونه محدودیتی در سنت کیست سرمایه گذاری کنند و باعث ایجاد کسب و کار شوند.

افرادی که برای کسب اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند، می توانند به راحتی تابعیت کشور سنت کیتس را بدست بیاورند و سپس کذرنامه این کشور را کسب کنند و بدون نیاز به روادید و یا مجوز خاصی به اکثر کشورهای جهان سفر کنند. دانشجویان بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه های کشور سنت کیتس در صورتی می توانند اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور را بدست بیاورند که از کمیسیون عالی اقتصادی کشور سنت کیتس تاییدیه کسب کنند. برای سرمایه گذاری در سنت کیتس متقاضیان باید حداقل 350000$ (دلار آمریکا) پول داشته باشند.

اقامت سنت کیتس از طریق ازدواج

در صورتی که متقاضیان بخواهند گواهی اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس را بدست بیاورند، می توانند از راه ازدواج نیز اقدام کنند. دانشجویان بعد از اتمام دوره های تحصیلی در دانشگاهای کشور سنت کیتس می توانند با ازدواج با یک فردی که اهل این کشور می باشد، مقیم کشور سنت کیتس شوند. برای کسب اقامت با بکارگیری روش ازدواج، داشتن شرایط زیر الزامی می باشد:

  • مدارک تشخیص هویت
  • مدارک سلامت پزشکی
  • داشتن توان مالی کافی و لازم
  • داشتن خانه مناسب برای سکونت
  • واقعی بودن رابطه افراد

اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس در صورتی ممکن خواهد بود که شما شغل مناسب با درآمدی مطلوب داشته باشید و همچنین خانه ای برای سکونت خریده و یا اجاره کنید. کشور سنت کیتس گزینه خوبی برای مهاجرت می باشد و متقاضیان ایرانی برای مطلع شدن از روش های ورود به خاک کشور سنت کیتس می توانند با تعیین وقت قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *