ویزای تحصیلی

کالج داروسازی دبی

کالج داروسازی دبی

ادامه تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه های شهر دبی امکان پذیر است، با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و شرایط تحصیل مناسب رشته داروسازی هر ساله ایرانیان زیادی برای ادامه تحصیل به شهر دبی مهاجرت می کنند. کالج داروسازی دبی یکی از گزینه های مناسب برای متقاضیان و علاقه مندانی محسوب می شود که قصد ادامه تحصیل در رشته داروسازی را دارند. این کالج با چشم اندازی برای آموزش دختران و به منظور موفقیت آن ها در عرصه داروسازی تاسیس شده است. کالج داروسازی بانوان دبی نوآوری، توسعه و تحقیقات فناوری را ترویج می کند، برای کسب اطلاعات کلی و شرایط تحصیل در این کالج تا پایان با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که گردآورنده این مقاله بودند همراه باشید.

  • آیا کالج داروسازی دبی دارای اعتبار بین المللی است؟
  • آیا وزارت بهداشت ایران این کالج را به تایید رسانده است؟
  • شرایط اخذ پذیرش از این کالج چیست؟
  • هزینه تحصیل در این کالج چه مقدار است؟
  • آیا می توان برای تحصیل در این کالج از بورسیه تحصیلی استفاده کرد؟
  • شرایط تحصیل در این کالج چیست؟

درباره کالج داروسازی دبی

دانشکده داروسازی دبی اولین موسسه داروسازی در منطقه خلیج فارس است که توسط خیرخواه برجسته، حاج سعید بن احمد آل لوتاه در سال 1992 میلادی تاسیس شد. چالش های پویا در مراقبت های بهداشتی در یک محیط اسلامی از چشم اندازهای این کالج بوده است. در سال 1998 میلادی دانشگاه مجوز های لازم را از آموزش و پرورش برای شروع آموزش عالی و تحقیقات علمی داروسازی در مقطع کارشناسی را دریافت کرد و پس از آن در سال 2013 میلادی مجوز های لازم برای ارائه دروس داروسازی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه شد. این کالج نوآوری، توسعه و تحقیقات فناوری را ترویج کرده و اتاق ها و آزمایشگاه های مدرن را برای تسهیل در یادگیری دوره های پیشرفته در نظر گرفته است.

درباره کالج داروسازی دبیشرح
نوع دانشگاهخصوصی
نام اختصاریDPC
تعداد دانشجویانتقریبا 2000 نفر
هزینه تحصیلسالانه 50000AED (درهم امارات)

شرایط تحصیل در کالج داروسازی دبی

کیفیت آموزش در این کالج توسط یک تیم بین المللی از دانشکده های اختصاصی و متعهد بررسی می شود. لازم به ذکر است در کالج داروسازی دبی به صورت دوره ای مجموعه سخنرانی Pharmataik و آموزش های مداوم پزشکی (CME) برگزار می شود که به پیشرفت دانشجویان و آینده شغلی آن ها کمک می کند. برنام های جامع و سفرهای آموزشی به صورت مداوم توسط هیئت علمی دانشگاه هدایت می شود. علاوه بر این در این دانشکده برنامه های درسی مبتنی بر مهارت های شغلی نیز ارائه می شود. در نتیجه دانشجویان مشتاق می توانند در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی پیشرو تحت مدیریت بهداشت دبی (DHA)، صنایع داروسازی در کارخانه های عمومی و داروخانه های عمومی تجربه های علمی و حرفه ای را تجربه کنند.

شرایط تحصیل در کالج داروسازی دبی

شرایط کتابخانه کالج دبی

کتابخانه در DPC محیط عالی برای مطالعه فراهم کرده است که در مراحل مختلف تحصیلی برای دانشجویان در دسترس می باشد. ساعت کاری کتابخانه تا حد امکان در زمان هایی است که نیاز دانشجویان برآورده شود. در کتابخانه مجلات الکترونیکی در زمینه های مختلف داروسازی و علوم پزشکی در دسترس است و دانشجویان می توانند به راحتی به مطالعه آن ها بپردازند. از امکانات کتابخانه کالج داروسازی دبی می توان به اتاق مطالعه بزرگ برای تسهیل در یادگیری، مجموعه کتاب ها، مجلات سمعی و بصری و دستگاه فتوکپی اشاره کرد.

دانشجویان برای جست و جو کاتالوگ های آنلاین، پایگاه داده ها و سایر سیستم های اطلاعاتی به پایانه های رایانه دسترسی دارند. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشورهای همسایه ایران را دارید، دانشکده های داروسازی کشور ترکیه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با مطالعه مقاله کالج های خصوصی پزشکی در ترکیه اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب خواهید کرد.

اخذ پذیرش از کالج داروسازی دبی

جهت اخذ پذیرش تحصیلی از این کالج لازم است مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات (مدارک تحصیلی دانشجویان خارجی و بین المللی معادل سازی می شود)، مدرک معتبر زبان انگلیسی EMSAT1400-1525/ تافل 550/ آیلتس 6/ کمبریج 176- 184/ PTE آکادمیک 50- 57، فتوکپی پاسپورت معتبر و گواهی تمکن مالی ارسال شود. درخواست ها ابتدا توسط دانشکده بررسی می شود و پس از آن متقاضی برای مصاحبه فراخوانده می شود. تصمیمات نهایی پس از بررسی شرایط تحصیلی فرد به وی ابلاغ می شود. دانشجویان با نمره پایین تر از 3 از 4 در مقطع لیسانس (یا معادل آن) ممکن است به طور مشروط برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شوند. اگر دانشجویان طی دوره شرایط در نظر گرفته شده را رعایت نکنند ممکن است از دانشگاه اخراج شوند.

کالج داروسازی دبی انتقال دانشجویان از دانشکده های معتبر را با برنامه درسی قابل مقایسه با برنامه های DPC می پذیرند. دقت داشته باشید که انتقال دانشجویان پس از نیم سال دوم امکان پذیر نمی باشد. شرایط لازم برای انتقال به کالج داروسازی دبی به شرح ذیل است.

  • ارائه مدرک معتبر زبان IELTS 6
  • ارسال مدارک لازم جهت ارزیابی سطح تحصیلی دانشجو
  • دانشجویانی که از دانشگاه/ کالج مبدا اخراج شده باشند شرایط لازم را برای انتقال به DPC ندارند
  • دانشجویان باید در وضعیت خوب علمی قرار داشته باشند

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص کالج داروسازی دبی کسب کردید. شغل داروسازی جزء مشاغل مورد نیاز در کشور امارات است، برای اطلاع از شرایط کار در این کشور می توانید به مطالعه مقاله مهاجرت به امارات از طریق کار بپردازید. وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا اطلاعات لازم را در خصوص تحصیل یا کار در رشته داروسازی در کشورهای مورد نظر در اختیار شما عزیزان قرار دهند، برای دریافت مشاوره های رایگان با ما در تماس باشید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *