ویزای تحصیلی

کالج زبان آلمانی Actilingua

کالج زبان آلمانی Actilingua

از برترین کالج­ های زبان آلمانی در اتریش، کالج زبان آلمانی Actilingua میباشد. بسیاری از متقاضیان جهت تقویت زبان آلمانی، در آن شرکت می کنند. همچنین شمار قابل توجهی از دانشجویان نیز بدون مدرک زبان به اتریش رفته اند که باید قبل از شروع دوره های اصلی تحصیلی، در کالج های زبان شرکت کنند. در کشور اتریش، کالج ­های معتبر و شناخته شده با امکانات بسیار خوب وجود دارد. متقاضیان یادگیری زبان آلمانی می­ توانند در کالج آلمانی Actilingua زبان و دانش آلمانی خود را تقویت نمایند. اگر به هر دلیلی به دنبال اخذ پذیرش در یک کالج زبان در اتریش هستید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

  • چرا تحصیل در کالج اکتیلینگوا توصیه می شود؟
  • ویژگی های تحصیل در کالج زبان آلمانی آکتیلینگوا چیست؟
  • شرایط دریافت پذیرش از کالج اکتیلینگوا در اتریش چیست؟
  • هزینه زندگی دانشجویی در اتریش چقدر است؟

اهمیت زبان در آلمان

بر مبنای داده‌های سرشماری سال 2023 ، آلمانی ، با داشتن 132 میلیون نفر گویشور، یازدهمین زبان پرتکلم در جهان است. از این تعداد، حدود 79 میلیون نفر در آلمان زندگی می‎کنند. آلمانی زبان اول حدود 76 میلیون نفر و زبان دوم، سوم یا چهارم 56 میلیون نفر دیگر از آن‌هاست.

اروپا قاره ای است که، مطابق انتظار ، بیشترین تعداد گویشوران زبان آلمانی و بیشترین کشورهای آلمانی زبان را در خود جای داده است. همانطور که گفته شد، زبان آلمانی، با داشتن مجموعاً حدود 100 میلیون نفر گویشور، پرتکلم‌ترین زبان این قاره به شمار می‌رود. در اتریش، که آلمانی در آن تنها زبان رسمی است، اساساً کل جمعیت 83 میلیون نفری به آلمانی تکلم می‌کنند. بخش عظیمی از سوئیس نیز، با توجه به آنکه 4490,000 نفر از جمعیت آن به زبان آلمانی سوئیسی و 292,000 نفر دیگر نیز به آلمانی معیار سخن می‌کویند، به این زبان تکلم می‌کنند.

آلمانی امروزه یکی از 24 زبان رسمی اتحادیۀ اروپاست و کلاً حدود 100 میلیون نفر در سراسر اروپا از جمله کشور آلمان، اتریش، سوییس، بلژیک، لیختناشتاین و لوگزامبورگ به این زبان تکلم می‌کنند. پس از روسی، آلمانی پرتکلم‌ترین زبان این قاره است.

در نمودار زیر میتوانید درصد آلمانی زبانان کشور های مختلف اروپا را مشاهده نمایید.

جمعیت آلمانی زبان در کشورهای اروپایی

معرفی کالج زبان آلمانی Actilingua

در سال 1988 کالج آلمانی Actilingua تأسیس شد. این کالج به سرعت به شهرت جهانی به عنوان یک مدرسه زبان رسید. کالج آلمانی Actilingua در شهر وین اتریش قرار دارد و بالاترین استانداردهای ممکن را برای ارائه خدمات دارا می­ باشد. حق بیمه برای دانش آموزان، بهترین خوابگاه­ ها و اقامتگاه­ ها در این کالج، ارائه می ­شود. این کالج یکی از بهترین مراکز آموزش زبان آلمانی است که هر سال متقاضیان زیادی برای یادگیری زبان آلمانی به شهر وین سفر می­ نمایند، در کل یادگیری زبان آلمانی بسیار برای افراد مفید می باشد زیرا زبان کاربردی برای کار و تحصیل در آلمان، اتریش، لوکزامبورگ و سوئیس می باشد و برای افراد فرصت های طلایی ایجاد می شود.

شرایط کالج زبان آلمانی Actilingua

کالج زبان آلمانی Actilingua، در کشور اتریش و در شهر وین قرار دارد. در کالج آلمانی Actilingua که بسیار پیشرفته و معتبر است، زبان آلمانی آموزش داده می ­شود. زبان آلمانی در سطوح کاملا ابتدایی و پیشرفته در کالج آلمانی Actilingua آموزش داده می ­شود. معلمینی که زبان مادری آنها آلمانی و کاملا native هستند، زبان آلمانی را تدریس می­ نمایند. خواندن و نوشتن زبان آلمانی با تعداد نفرات مناسب در گروه­های کوچک تدریس می­ شود. تدریس بر اساس معیارها و استانداردهای اتحادیه اروپا و با روش­های مدرن صورت می­ گیرد. در این کالج در دوره­ های زبان، فقط این زبان اموزش داده نمی ­شود.

در کالج آلمانی Actilingua، کلاس ­های جالب، بسیار متنوع و سرگرم کننده در کنار آموزش زبان، تدارک دیده شده است. کلاس ­ها و دوره ­ها با تفریحات و سرگرمی ­های زیادی همراه است. مثلا در فصل تابستان، ورز ش­هایی مانند فوتبال، والیبال، شنا و کشتیرانی انجام می­ شود. در فصل زمستان، ورزش­ها و تفریحاتی مانند بولینگ، اسکیت روی یخ و تفریحاتی در مکان های سرپوشیده صورت می پذیرد. هزینه دوره ­های کالج آلمانی Actilingua نسبت به دیگر کالج­ های زبان آلمانی پایین تر است. به طور مثال هزینه­ های دوره ­های 4 الی 8 هفته حدود 7500€ (یورو) در سال می­ باشد.

برنامه کالج زبان آلمانی Actilingua

برای آموزش زبان آلمانی درکالج Actilingua، دوره­ های مختلفی ارائه می­ شوند که عبارتند از: دوره آموزش زبان آلمانی به صورت استاندارد، فشرده، فوق فشرده و غیره. متقاضیان می­ توانند در کلاس­ های خصوصی شرکت نمایند که هزینه آموزش خصوصی کمی گران تر می ­باشد. یکی از خصوصیات آموزش زبان در کالج زبان آلمانی Actilingua، پیدا کردن موقعیت ­های شغلی مناسب است. آموزش در کالج آلمانی Actilingua سبب می­ شود تا متقاضیان از دانش زبان آلمانی برای موفقیت در بیزینس خود در آینده، استفاده نمایند. این کالج آلمانی، بیزینس و شغل کلاس­ های زبان آلمانی را برای متقاضیان فراهم نموده است. کالج آلمانی Actilingua، برای یادگیری و آموزش زبان یکی از کالج ­های بسیار خوب است. متقاضیان با ثبت نام در این کالج، تجربه بی نظیری را بدست خواهند آورد.

برنامه کالج زبان آلمانی Actilingua

امکانات کالج آلمانی Actilingua

فاصله کالج آلمانی Actilingua تا مرکز شهر با استفاده از حمل و نقل عمومی حدود پانزده دقیقه است. در کل مدرسه، کتابخانه های چند رسانه­ ای شامل 17 بخش مجزا به اینترنت و سیستم کامپیوتری مجهز می­ باشند. تمامی دانش آموزان، امکان استفاده رایگان و بدون پرداخت هزینه از روزنامه ­ها، مجلات، CD و DVD ها را خواهند داشت. متقاضیان می­ توانند موارد ذکر شده را به امانت دریافت نمایند و یا با 50% تخفیف، اقدام به خرید نمایند.

سالن استراحت دانشجویی در این کالج وجود دارد که قهوه، نوشیدنی سرد و تنقلات در آن وجود دارد. تمامی کلاس ­ها به Air condition مجهز می ­باشند. برای افراد مبتدی، یک بار در ماه دوره­ های زبان آلمانی ارائه می­گردد. تمامی معلمین و استادان کالج زبان آلمانی Actilingua، زبان مادری آنها زبان آلمانی است. آموزش ­ها در این کالج با روش­ های تدریسی ارتباطی و تجهیزات پیشرفته انجام می­ گیرد.

دوره های زبان آلمانی در کالج Actilingua

دوره­ های ویژه زیر برای افراد بالای 16 سال ارائه می­ شود: دوره آمادگی ورود به دانشگاه های اتریش، دوره های ورزش های زمستانی، مرکز آزمون که دیپلم زبان آلمانی Certificate ارائه می دهد (OSD). برای اشخص 12 الی 17 سال نیز دوره­هایی برای مدارس تابستانی (Summer School) ارائه می­ شود. دوره ­های استاندارد و معمولی، 25 جلسه در هفته و همچنین تعداد نفرات هر کلاس بین 8 الی 12 نفر می ­باشند. در دوره ­ها، متقاضی ار داشتن وقت کافی برای مطالعه و تفریح مطمئن است.متقاضیان در کنار آموزش ­های لازم برای افزایش سطح دانش زبان آلمانی، آموزش ­های ذیل را هم خواهند دید: افزایش سطح دانش Listening، درک مطلب، گرامر، مکالمه.

دوره­ های فشرده (intensive course) در کالج آلمانی Actilingua، شامل 35 جلسه در هفته می­ باشد و 1 الی 11 هفته به طول می­ انجامد. 25 جلسه در هفته، دوره­ های بلند مدت استاندارد (standard long term) به طول می ­انجامد. دوره بلند مدت استاندارد حدود 12 الی 52 هفته و دوره بلند مدت فشرده شامل 35 جلسه در هفته می ­باشد. دوره­ های زبان آلمانی همراه با کار (دوره Internship) شامل 25 الی 35 جلسه در هفته می­ باشند.

خوابگاه­ های کالج آلمانی Actilingua

برای ادامه تحصیل در آکادمیک هنرهای زیبا، متقاضی باید 36 جلسه در هفته در کلاس­ های آموزشی شرکت نماید. در کالج آلمانی Actilingua، شرایط خوابگاه با امکانات بسیار خوب، مهیا می­ باشد. ارائه خوابگاه ­ها برای متقاضیان به صورت­ های زیر می ­باشد: به صورت host family، به صورت آپارتمانی Apartment، به صورت خانه ­های دانشجویی student house. اتاق ها به صورت singe تک نفره و یا twin دو نفره، با صبحانه و شام ارائه می شود و دارای خشک شویی و اینترنت وای فای می باشد. آشپزخانه و سرویس بهداشتی در آپارتمان مشترک می ­باشد. آپارتمان­ ها و خانه­ های دانشجویی به استاندارهای بین المللی اتحادیه اروپا بسیار نزدیک هستند.

مقایسه اجاره خوابگاه و منزل در اتریش

یکی از راه های کاهش هزینه های زندگی در اتریش رزرو خوابگاه است. چرا که تهیه مسکن مستقل می تواند بسیار گران باشد. راه دیگر نیز اجاره اشتراکی آپارتمان ها از سوی 2 یا چند دانشجو است چرا که به این ترتیب اجاره بها بین آن ها تقسیم می شود. در حالی که اجاره ماهانه خوابگاه در اتریش با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد ماهانه 200€ تا 450€ (یورو) است، اجاره مسکن در این کشور طی سال 2023 به شرح ذیل می باشد:

نوع مسکنمیانگین اجاره ماهانه در اتریش به یورو
آپارتمان 1 خوابه در شهرهای بزرگ€740
آپارتمان 3 خوابه در شهرهای بزرگ€1350

شما عزیزان برای هرگونه مشاوره در باب مهاجرت به اتریش و تحصیل در اتریش و اخذ پذیرش از کالج زبان آلمانی Actilingua می ­توانید با وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید و اطلاعات کاملی درباره اعزام دانشجو به اتریش به دست آورید.

سوالاتی در خصوص کالج زبان آلمانی Actilingua

در رابطه با کالج زبان آلمانی سوالاتی پیش می آید که عبارتند از:

  • کالج زبان آلمانی Actilingua در کدام کشور واقع شده است؟ این کالج در کشور اتریش واقع شده است.
  • آیا امکان استفاده از خوابگاه کالج زبان آلمانی وجود دارد؟ بله یکی از مزیت های تحصیل در این کالج امکان استفاده از خوابگاه است.
  • کالج زبان آلمانی Actilingua چه ویژگی هایی دارد؟ این کالج مجهز به کلیه سالن های تخصصی ورزشی و خوابگاه، کتابخانه و سالن غذاخوری است.
  • آیا کالج زبان آلمانی برای پذیرش دانشجو محدودیت سنی در نظر گرفته است؟ محدودیت های در نظر گرفته شده بسیار معقول و قابل ادراک است.
5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه برای “کالج زبان آلمانی Actilingua

  1. دنی گفت:

    با سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بدونم با گرفتن پذیرش در این موسسه و پرداخت کامل مبلغ هزینه دوره زبان، سفارت ویزا صادر میکند برای این دوره ها؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ ضمانتی برای دریافت ویزا نیست

  2. rza گفت:

    بببخشید ولی ی سوال مهم داشتم ما اونجا از زبان فارسی ب المانی یاد میگیریم یا انگلیسی ب المانی؟! ؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما، از ابتدا آلمانی صحبت شده و تدریس میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *