ویزای تحصیلی

کالج فناوری Shinas در عمان

کالج فناوری Shinas در عمان

کشور عمان با داشتن نظام آموزشی مطلوب و مناسب در کنار هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و زندگی یکی از کشورهای مورد توجه برای تحصیل در حوزه خلیج فارس است. کالج فناوری Shinas در عمان یکی از کالج های با کیفیت کشور عمان است که تحت حمایت دولت برنامه های مختلفی را به دانشجویان ارائه می کند و پذیرای دانشجویان خارجی نیز می باشد. این کالج که در بخش شمالی ولایت شناس قرار دارد به همین اسم نامگذاری شده است. در ادامه این نوشتار همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این دانشگاه را معرفی نموده اند.

  • آیا کالج فناوری شیناس در عمان از اعتبار علمی برخوردار است؟
  • هزینه تحصیل در این کالج چقدر است؟
  • این کالج در کدام شهر عمان قرار دارد؟
  • کدام رشته ها در این کالج ارائه می شوند؟

تاریخچه کالج فناوری Shinas در عمان

کالج فناوری Shinas در عمان در ولایت شناس در استان باتینا (Batinah)، در حدود 69 کیلومتری شهر  صحار (Sohar)، در منطقه سلطان نشین عمان واقع شده است. این کالج یکی از هفت کالج فناوری عمان تحت نظر وزارت نیروی عمان است. کالج فناوری Shinas در عمان یک مؤسسه دولتی است که توسط کالج دین (Dean College) و شورای کالج با دستیاری معاونان و روسای ادارات دانشگاهی و مراکز به عنوان اعضای آن اداره می شوند. این کالج دولتی با هدف تامین نیازهای آموزشی جوانان عمانی با ارائه برنامه خود در رشته های مهندسی و فناوری اطلاعات تاسیس شده است. این موسسه در دسامبر 2005 تأسیس شده است. از آن زمان تاکنون رشد سریع داشته و برنامه هایی متناسب با نیاز بازار ارائه می دهد. این کالج با 196 دانشجو کار خود را آغاز کرد و هم اکنون بیش از 3000 دانشجو در بخش های مختلف دارد.

درباره کالج فناوری Shinas در عمان

کالج فناوری Shinas در عمان در تلاش برای دستیابی به مأموریت خود با ارزش های حرفه ای گری، پیگیری دانش و تعالی و مشارکت و همکاری و با شعار جایی که فناوری اختراع شده است شروع به کار کرده است. این کالج با چشم انداز قرارگیری در صدر مؤسسات آموزش عالی در آموزش فن آوری در سطح ملی و منطقه ای تاسیس شده است. همچنین ماموریت خود را فراهم آوردن یک محیط یادگیری، آموزشی و تحقیقاتی با کیفیت بالا به منظور توسعه توانایی های نوآورانه و کارآفرینانه فناوری برای رفع نیازهای جامعه و توسعه رشد اجتماعی و اقتصادی نامیده است.

برنامه هایی که در این کالج ارائه می شود منجر به دریافت دیپلم، دیپلم پیشرفته و لیسانس در زمینه های مهندسی، فناوری اطلاعات و مطالعات تجاری و بازرگانی می شوند. فارغ التحصیلان این کالج با ویژگی یادگیری موثر همراه با نوآوری و مسئولیت پذیری بالا و کار تیمی دوره های خود را می گذارنند.

آیتمشرح
تاسیس2005
نوع دانشگاهدولتی
تعداد دانشجو3163
مکانشناس
نام مستعارShCT
وبگاهwww.shct.edu.om

درباره کالج فناوری Shinas در عمان

دانشکده کالج فناوری Shinas

دانشکده کالج فناوری Shinas در عمان دارای 4 بخش دانشگاهی است که شامل مرکز مهندسی، مرکز فناوری اطلاعات (دوره های ریاضی و IT)، مرکز فناوری اطلاعات و مرکز زبان انگلیسی (تمامی دوره های زبان انگلیسی برنامه های مختلف) است. بخشهای مهندس، فناوری اطلاعات و تجارت مسئولیت برنامه های سطح پایه را دارند. این کالج دارای مساحت کل 120000 متر مربع است. 6 بلوک در کالج وجود دارد که شامل بلوک اصلی، مهندسی، کارگاه، مرکز زبان و دو بلوک مجزا است. بخش اصلی شامل بخش اداری، امور دانشجویی، فناوری اطلاعات و مطالعات تجاری در بخش کارکنان مرکز فناوری، آزمایشگاه ها و کلاس های کامپیوتری، غذاخوری، کلینیک و کتابخانه است. بخش مهندسی شامل بخش مهندسی، سالن چند منظوره، سالن اجتماعات و آزمایشگاه های مهندسی می باشد. در بلوک های مجزا هر کدام 10 کلاس گنجایش دارد که برنامه های مختلف بسته به نیاز کالج در آن ارائه می شود.

برنامه های تحصیلی کالج فناوری Shinas در عمان

برنامه های تحصیلی ارائه شده در کالج فناوری Shinas در عمان در مقاطع دیپلم، دیپلم پیشرفته و کارشناسی به زبان های انگلیسی و عربی ارائه می شود و دانشجویان با پرداخت هزینه تحصیل در عمان و فراهم کردن شرایط مورد نیاز می توانند در این برنامه ها پذیرش شوند. دوره های تحصیلی این کالج در سه بخش دانشگاهی مهندسی، فناوری اطلاعات و مطالعات تجاری ارائه می شود. گروه مهندسی 3 برنامه ارائه می دهد که شامل مهندسی مکانیک، برق و عمران تا مقطع لیسانس است.

بخش فناوری اطلاعات تخصص هایی را در زمینه های پایگاه داده، اینترنت و امنیت الکترونیکی، شبکه و نرم افزار تا سطح کارشناسی ارائه می دهد. مطالعات تجاری 3 برنامه را ارائه می دهد که تخصص های ارائه شده در حال حاضر حسابداری و منابع انسانی تا مقطع لیسانس است. بازاریابی تا سطح دیپلم پیشرفته می باشد. همچنین سیستم مبتنی بر اعتبار در تخصص ها پس از سطح پایه دنبال می شود.

تحصیل در کالج فناوری Shinas

برنامه های تحصیلی ارائه شده در این کالج به گونه ای طراحی شده اند که برنامه های تئوری را از طریق کار فشرده آزمایشگاهی عملی می کنند. علاوه بر این، این کالج یک آموزش اجباری در کار را در بخش خصوصی طراحی کرده است تا در وضعیت واقعی در محل کار تجربه واقعی را به دانشجویان ارائه دهد. همچنین، برنامه های تحصیلی این کالج به دانشجویان خود فرصت می دهد تا مهارتهای مدیریتی و رهبری و همچنین توانایی تفکر و ایده سازی آنها را توسعه دهند. همچنین آموزش از طریق برنامه های جامع که در آن دوره ها و کارگاه های آموزشی در همه مراحل دانش برگزار می شود، ارائه می شود. این کالج همچنین برای حل چالش های پیش آمده در محل کار با بخش خصوصی همکاری می کند و همچنین کارگاه های تخصصی را ارائه می دهد.

دانشجویان پس از اخذ پذیرش از کالج فناوری Shinas جهت مهاجرت به عمان می توانند با ارائه مدارک مربوط برای اخذ ویزای تحصیلی عمان اقدام نمایند. چنانچه قصد مهاجرت به کشورهای اروپا علی الخصوص از طریق تحصیل را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید و از مشاوره کارشناسان با تجربه این موسسه نهایت بهره را ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *