ویزای تحصیلی

کینگز کالج در انگلستان

کینگز کالج در انگلستان

مادامی که این نوشتار را درباره کینگز کالج در انگلستان مطالعه می نمائید، باید بدانید که درمورد یکی از 10 دانشگاه برتر انگلستان بحث می کنیم. اگر به دنبال معتبرترین و پر وجهه ترین کالج دانشگاهی در انگلستان می گردید، کینگز کالج انگلستان اولویت یک شما باشد. در اینجا، برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل در انگلستان، ویژگی ها و خصوصیات اصلی این کالج را معرفی می کنیم. در راستای معرفی این کالج ما درباره تاریخچه کالج، درخواست پذیرش، دوره های آموزشی، شهریه ها، بورسیه های تحصیلی، زندگی دانشجویی و غیره صحبت می کنیم. اطمینان داریم که عزیزان با مطالعه مطالب این نگارش و مشاوره با کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به یک دیدگاه جامعی درباره تحصیل در انگلستان خواهند رسید.

معرفی کینگز کالج در انگلستان

کینگز کالج لندن (موسوم به King’s یا KCL) دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در شهر لندن، انگلستان می باشد. کینگز کالج دارای امکانات آموزشی و رفاهی متعددی است.

  • خدمات کتابخانه ای کینگز کالج در سطح گسترده و در پنج پردیس به دانشجویان و محققان این کالج ارایه خدمت می شود.
  • ادارت مرکزی که بیش از 30 دپارتمان برای ساپورت کار دانشکده ها و دپارتمان های آکادمیک وجود دارند.
  • تالارها و سالن های همایش متعدد از ویژگی های کینگز کالج است.
  • این کالج دارای پردیس های دانشجویی آرام جهت تحصیل است.

شرایط کینگز کالج در انگلستان

رئیس و مدیر کینگز کالج پروفسور ” ادوارد بایرن” است. این کالج دانشگاهی همه ساله میزبان دانشجویان زیادی از سراسر جهان است. کینگز دارای 31000 دانشجو (شامل بیش از 12800 دانشجوی تحصیلات تکمیلی) از 150 کشور جهان و بیش از 8500 کارمند است. کینگز کالج آموزش کلاس- جهانی و تحقیق با آخرین متد علمی را فراهم می کند. در سال 2014 بر طبق چارچوب برتری پژوهشی (REF) کینگز کالج در سطح ملی 6 امین رتبه “قدرت” علمی را داشت. این کالج دانشگاه در زمره 7 دانشگاه انگلستانی در زمینه درآمدهای تحقیقاتی قرار دارد.

درآمد سالانه کل کینگز کالج 778£ میلیون پوند است. کشف ساختار DNA در بدن انسان و حیوانات مختلف تحقیقی که منتهی به توسعه رادیو، تلوزیون، گوشی های موبایل و رادار شد. در زمینه پزشکی و مراقبت درمانی شامل جراحی ضد عفونی و مراقبت از کودک و جنین ناگفته نماند که کینگز بزرگترین مرکز آموزش حرفه های پزشکی در کل اروپاست.

تاریخچه کینگز کالج در انگلستان

King’s College London در سالهای 1828-1829 توسط یک گروهی از سیاستمداران بنام روحانیون کلیسا و سایرین بنا شد. کینگز کالج در 14 آگوست سال 1829 عنوان سلطنتی یا رویال را از کینگ جورج پنجم دریافت کرد. کینگز کالج دارای دانشجویان و هیئت علمی معروف سابق شامل روزالین فرانکلین و جان کیت است. 20 نفر از کسانیکه در کینگز کالج کار کرده یا تحصیل کرده اند و انیستیتوهایی را تشکیل داده اند، مفتخر به کسب جایزه نوبل شده اند. آرشیو و کلکسیون های خاص در کینگز محل نگهداری طیف وسیعی از اسناد و منابع منحصر بفرد و خاصی است.

رنکینگ دانشگاه کینگز کالج

دانشکده های کینگز کالج در انگلستان

کینگز کالج از 8 دانشکده تشکیل شده است که عبارتند از:

  • دانشکده هنر و علوم انسانی
  • دانشکده دندانپزشکی
  • علوم زیست و پزشکی
  • انیستیتو روانپزشکی، روانشناسی و علوم عصبی
  • دانشکده حقوق Dickson Poon
  • دانشکده علوم طبیعی و ریاضیات
  • Florence Nightingle پرستاری و مامایی
  • دانشکده علوم اجتماعی و سیاست عمومی

دانشکده های کینگز کالج در انگلستان

پذیرش از کینگز کالج در انگلستان در 2023

آیا در سال 2023 دانشجویان خارجی هم مجاز به درخواست پذیرش هستند؟ مراحل و شرایط ثبت نام در کینگز کالج چگونه است؟ اینها و سوالات مشابه در این بخش پاسخ داده می شود. متقاضیانی که بدنبال درخواست پذیرش این کالج هستند، از فرایند درخواست زیر استفاده کنند: متقاضیان بایستی که فرم درخواست را پر بکنند و بایستی در طی 10 روز کاری به اداره پذیرش Admissions Offices تحویل دهند. پس از تصمیم گیری مسئولان پذیرش کینگز کالج نتیجه بررسی درخواست به فرد متقاضی اعلام می شود. برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها و کالج های انگلستان از جمله کینگز کالج بهتر است مقاله ویزای تحصیلی انکلستان را مطالعه نمایید.

نیازمندی ها و مدارک لازم جهت پذیرش از کینگز کالج

ارائه مدارک زیر به صورت کامل و بدون نقصی به کوتاه شدن پروسه درخواست بسیار کمک می کند. جهت پذیرش در کالج کینگز، دانشجو بایستی:

  • نیازمندی های پذیرش عمومی برای سطح تحصیل را تامین بکند.
  • با در نظرگرفتن شرایط فردی، فرد به طور رضایت بخشی بلوغ فکری لازم برای دست یابی به مزیت کامل حاصل از تجربه تحصیلی پیشنهادی توسط برنامه تحصیلی را اثبات کند.
  • برنامه های رضایت بخشی برای اهداف تحصیلی داشته باشد.
  • هر گونه معیار دیگر برای برنامه مربوطه را برآورده کند.
  • استعلام عدم سوابق سوسابقه کیفری داشته باشد.
  • در صورت وجود، سابقه کیفری را اعلام کند.
  • ویزای دانشجویی معتبری داشته باشد.
  • از شیوه ثبت نام پیروی کند.
  • به طور منطقی و عقلایی عمل کرده و فرآیند پذیرش را به روش و سبک خوبی به اتمام برساند.

شهریه های کینگز کالج در انگلستان

یکی از ملاک های مهم در درخواست برای دانشگاه ها، توجه به شهریه های اخذ شده توسط دانشگاه است. از آن جایی که میدانید هزینه تحصیل در انگلستان رایگان و حتی ارزان نیست، باید آمادگی کامل بابت پرداخت شهریه داشته باشید. شهریه این کالج دانشگاهی در سال تحصیلی 2023-2024 به قرار زیر است. شهریه دانشجویان دوره لیسانس تمام وقت به شرح ذیل است:

عنوان شهریهترم به دلار آمریکاسالانه به دلار آمریکا
شهریه فول تایم$17834$35668
شهریه کالج عمومی$1558
برنامه تکنولوژی پزشکی (سال کلینیکی)$7171
شهریه برنامه مهندسی$750$1500

شهریه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی تمام وقت به شرح ذیل است:

عنوان شهریهبازه زمانی به دلار آمریکا
تحصیلات تکمیلی$373 در هر واحد
مدیریت مراقبت از سلامتی ارشد$773 در هر واحد
توسعه حرفه ای ارشد$758 در هر دوره
شهریه کالج عمومی پاره وقت$85 در هر ترم

این کالج با توجه به کیفیت بسیار خوب تدریس توسط اساتید مطرح و البته با توجه به اعتبار بالای مدرک در سطح جهانی هزینه‌ های جالب‌ توجه و در قیاس با دیگر کالج‌ها مقرون به صرفه تر برای دوره‌ های تحصیلی در نظر گرفته‌ است. به یاد داشته باشید که کینگز کالج انگلستان برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور به ایرانی‌ ها راحت‌ تر از دیگر کالج‌ های تحصیلی پذیرش می‌ دهد و این مسئله باعث شده که تعداد بیشتری از ایرانیان برای تحصیل در این کالج اقدام کنند.

بورسیه های تحصیلی کینگز کالج

تعداد زیادی از کمک هزینه های تحصیلی در کینگز کالج وجود دارند، اما عمدتا تمرکز بورسیه ها بر روی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بوده که از نوع تحقیق محور می باشد، برای دریافت بورسیه تحصیلی در انگلستان به لینک مربوط مراجعه نمائید.

درباره هزینه‌ های تحصیل در کشورهای انگلیسی‌ زبان جهان که بسیار مورد توجه ایرانیان و مهاجرین کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس قرار دارند افراد باید بدانند که بورسیه تحصیلی برای مقاطع لیسانس و فوق‌ لیسانس به‌ عبارتی دست‌ نیافتنی است و فقط به افرادی که شرایط بسیار خاص تحصیلی یا خانوادگی دارند بورسیه تحصیلی تعلق می‌ گیرد. بیشتر افرادی که موفق به دریافت بورسیه تحصیلی می‌ شوند در مقاطع دکترا و بعد از آن مشغول به تحصیل می باشند. در مقایسه با سایر کالج‌ های کشور انگلستان می‌ توان گفت که شهریه‌ های کینگز کالج ارزان‌ تر و مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر خواهند بود.

تحصیل در کینگز کالج در انگلستان، بواسطه کیفیت آموزشی برتر آن و نیز وجه بین المللی ش می تواند آینده بسیار پرثمر و امیدوارکننده داشته باشد. جهت موفقیت حتمی در مهاجرت تحصیلی به انگلستان برنامه تحصیل در کینگز کالج در انگلستان، با کارشناسان باتجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. مشاوره های ابتدائی به صورت تلفنی است.

سوالاتی در خصوص کینگز کالج در انگلستان

مهم ترین سوالات در خصوص کینگز کالج در انگلستان عبارتند از:

  • هزینه تحصیل در کینگز کالج در انگلستان چه مقدار است؟ در حدود 38000$ (دلار آمریکا) در سال.
  • چه گروه های آموزشی در کینگز کالج در انگلستان وجود دارد؟ 8 دانشکده علمی در این کالج واقع شده اند.
  • آیا اخذ پذیرش از کینگز کالج در انگلستان دشوار است؟ با توجه به جایگاه علمی این دانشگاه، تنها دانشجویان نخبه می توانند در این دانشگاه به اخذ پذیرش امید داشته باشند.
  • کینگز کالج در کدام شهر انگلستان واقع شده است؟ لندن
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *