ویزای تحصیلی

دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

دوره های زبان انگلیسی در انگلستان به متقاضیان این فرصت را میدهد تا علاوه بر آشنایی با فرهنگ مردم انگلستان، به مدرک معتبر زبان هم دست یابند. چرا که آنها از این طریق می توانند به اهداف خود از جمله اخذ پذیرش از یک دانشگاه انگلیسی و یا کاریابی و دریافت ویزای کار از کشورهای خارجی دست یابند. پس با توجه به هدفتان شما می توانید در انگلستان در قالب یکی از برنامه های زبان انگلیسی شامل برنامه زبان انگلیسی دریک دانشگاه انگلیسی، کمپ انگلیسی تابستانی، دوره فشرده زبان انگلیسی در یک مدرسه انگلیسی، آموزش زبان در کنار همخانه انگلیسی ثبت نام کنید. معمولا نیز هزینه هفتگی این دوره ها در انگلستان بین $650 الی $750 (دلار) متغییر است. هموطنان برای اخذ مشاوره در خصوص شرایط اخذ ویزای انگلستان جهت شرکت در دوره های زبان نیز می توانند با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

مزایای اخذ پذیرش دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

اخذ پذیرش تحصیلی در دوره های زبان در کشورهای انگلیسی زبان از جمله بریتانیا می تواند مزیت هایی را برای دانشجو فراهم سازد. در لیست زیر مهم ترین مزایای اخذ پذیرش دوره های زبان انگلیسی در انگلستان شرح داده شده است:

  • دانشجو در محیطی انگلیسی زبان قرار می گیرد و به طور کامل در تعامل مکالماتی و گرامری زبان انگلیسی قرار خواهد گرفت.
  • فرصت تحصیل در کنار اساتید ممتاز را خواهید داشت.
  • اخذ مدرک زبان معتبر در میان کشورهای دنیا
  • پس از اتمام دوره زبان انگلیسی در انگلستان، دانشجویان فرصت شغلی خواهند داشت.
  • بهره مندی از فضای کاملا آموزشی و امکانات جامع

دوره pre sessional از دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

اگر دانشجویی از نمره زبان مورد تاییدی جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های کشور انگلیس برخوردار نباشد، می تواند در دوره های pre sessional شرکت کند. دوره pre sessional از دوره های زبان انگلیسی در انگلستان به طوری طراحی شده است که دانشجو پیش از ورود به دانشگاه و مطالعه رشته مورد نظر، ابتدا دوره های انگلیسی را به طور کامل آموزش ببیند. تمرکز بیشتر دوره های pre sessional در کشور انگلیس، آموزش تخصصی زبان انگلیسی است.

دوره های pre sessional در کشور انگلیس

ضرورت شرکت در دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

داشتن مدرک زبان انگلیسی یکی از شروط اصلی و مهم برای مهاجرت و اخذ اقامت تحصیلی و یا کاری از هر کشور خارجی محسو می شود. علاوه بر این اشراف و تسلط به زبان انگلیسی در تسهیل زندگی و شرایط اقامت در خارج نیز بسیار تاثیر گذار است. چرا که زبان تنها وسیله برقراری ارتباط و نیز انتقال احساسات و هیجانات هر فرد محسوب می شود. به همین دلیل نیز اغلب متقاضیان سفر به خارج ابتداء به فکر تهیه این ضرورت مهم می افتند. برای این منظور آنها در دوره های زبان انگلیسی معتبر ثبت نام می کنند و برای برخی از آنها چه چیزی بهتر از اینکه این دوره ها را در کشور انگلستان به اتمام رسانده و مدرک زبان خود را از همین کشور دریافت کنند. اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در انگلستان را در لینک فوق بخوانید.

پس ضرورت های یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

ضرورت های یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان

از این گذشته، کشور انگلستان دارای یک فرهنگ و تمدن درخشانی است به طوری که هنوز هم زبان این کشور به عنوان زبان اول جهانی مورد استفاده همگان می باشد. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی در کشور انگلستان با متد کاملا انگلیسی و یک محیط 100% انگلیسی می تواند در تسلط کامل افراد به زبان انگلیسی خیلی تاثیر گذار باشد.

معرفی دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

برای ثبت نام و شرکت در دوره های زبان انگلیسی در انگلستان بایستی چند معیار اصلی را مد نظر قرار داد. معیار اول هدفتان از شرکت در این دوره ها می باشد. اینکه شما می خواهید زبان انگلیسی را برای اخذ پذیرش از دانشگاه انگلیسی و یا کار در کشور انگلیسی زبان بخوانید و یا اینکه زبان انگلیسی را برای کاربردهای روزمره و نیز آشنایی با فرهنگ کشورهای دیگر می خواید. اطلاعات بیشتر در باب کار در انگلستان را در لینک فوق بخوانید. معیار دوم هزینه شرکت در این دوره ها و بالاخره معیار سوم سختی و آسانی فرآیند اخذ ویزای انگلستان برای این دسته از داوطلبان می باشد. بر این اساس، ما در بخش زیر به معرفی انواع دوره های زبان انگلیسی در انگلستان می پردازیم:

ثبت نام در برنامه زبان انگلیسی یک دانشگاه در انگلستان

امتیاز آشکار حضور در برنامه دانشگاه یا کالج به احتمال زیاد اخذ مدرک بسیار معتبر بین المللی می باشد. مزیت دیگر این برنامه های آموزش زبان انگلیسی، محیط کلاسی آنها خواهد بود که در آن کلاس ها اطراف شما را دانشجویان انگلیسی زبان، اساتید کارکشته و مجرب و نیز مسافران بین المللی مثل خودتان پر می کنند. از جمله معروفترین این دوره ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • انگلیسی پری- سیشنال در کالج دانشگاهی لندن (ucl.ac.uk): برنامه ای مخصوص دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان را دارند. دوره های مذکور دارای آپشن های 6، 8، 12 و 19 هفته ای می باشد و معمولا شهریه این دوره ها نیز از $4240 تا $11200 (دلار) متغیر است.
  • کلاس انگلیسی رایج در مدرسه مرکزی رویال اسپیچ اند دراما (cssd.ac.uk): این دوره یک دوره کوتاه مدت مخصوص مسافرانی است که سرشان شلوغ و وقتشان محدود است. در قالب این دوره معمولا شما با هر چهار مهارت زبان انگلیسی آشنا خواهید شد و در پایان تسلط کافی به زبان خواهید داشت. هزینه این دوره کاربردی در انگلستان نیز حدود $500 (دلار) می باشد.

شرکت در کمپ انگلیسی تابستانی

یکی از دوه های زبان انگلیسی در انگلستان کمپ Camp می باشد. در حال حاضر نیز کمپ های تابستانه زبان انگلیسی زیادی در دسترس کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و خانواده ها قرار دارد. پس بر خلاف نظر عمومی، این کمپ ها فقط مخصوص کودکان نیست! از جمله این کمپ ها می توان به کمپ های زیر در کشور انگلستان اشاره نمود:

  • مدرسه تابستانه ACCORD ISS برای دانش آموزان
  • کمپ انگلیسی خانوادگی دوره های مانور Manor Cources
  • کپ انگلیسی برای بزرگسالان آکسفورد سنت کلیر

همان طوری که گفته شد، این کمپ ها برای هر طیف سنی مناسب می باشد و معمولا نیز شهریه ثبت نام در آنها بین $300 تا $366 (دلار) می باشد.

دوره فشرده زبان انگلیسی در یک مدرسه انگلیسی

در کل این دوره های زبان انگلیسی در انگلستان مخصوص کسانی است که مثلا همزمان با سفر توریستی قصد آموزش مهارت زبان را در کشور انگلستان دارند. غالبا دوره های فشرده در انگلستان از 1 تا 4 هفته طول می کشد. کلاس های این دوره ها معمولا به صورت روز کامل می باشد. این دوره ها مخصوص مسافران خارجی است که قصد آموزش زبان انگلیسی در طول سفر به انگلستان را دارند. از جمله این دوره ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره زبان در کالج بین المللی ETC (etc-inter.net): این مدرسه در بورن موث در ساحل جنوبی انگلستان واقع شده است. مدرسه ای که به تایید شورای بریتانیا رسیده است و به دانشجویان خود امکان انتخاب دوره های مختلف شامل دوره های فشرده و فوق فشرده را می دهد.
  • مدرسه زبان یورو سنترز کمبریج (derbylanguageschool): این مدرسه درست کنار باغ های گیاه شناسی دانشگاهی در کمبریج انگلستان قرار داشته و گزینه خوبی برای کسانی است که علاقه مند تاریخ، معماری و هنر انگلستان هستند. دوره های این مدرسه حداقل 4 هفته ای بوده و دانشجویان حق انتخاب از بین دوره های انگلیسی عمومی، بیزینس انگلیش، ایزی انگلیش، آمادگی IELTS و غیره را دارند.
  • مدرسه انگلیسی ویکتوریا: این مدرسه در لندن قرار داشته و از نظر دسترسی در جای ایده آلی هم قرار دارد. شما می توانید بنا به تمایل خود در دوره های فشرده و یا فوق فشرده این مدرسه ثبت نام کنید.

ثبت نام در برنامه زبان انگلیسی یک دانشگاه در انگلستان

دوره pathway از دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

اگر دانشجو از دانش زبان انگلیسی برخوردار است اما نتوانسته نمره بالایی دریافت نماید، می تواند در دوره pathway از دوره های زبان انگلیسی در کشور بریتانیا بهره مند گردد. پس از تشکیل دوره pathway و قبولی دانشجو در نمرات زبان و کسب نمره مورد تایید، دانشجو می تواند جهت پذیرش در رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر در کشور انگلستان اقدام نماید.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش دوره زبان انگلیسی در انگلیس

در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر انگلیسی زبان در انگلیس، بایستی مدارک لازم را ارائه نمایید تا پس از بررسی مدارک نامه رسمی از دانشگاه برای شما صادر گردد.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش دوره زبان انگلیسی در انگلیس عبارتند از:

  • ارائه کلیه مدارک هویتی متقاضی
  • گذرنامه معتبر
  • ارائه مدرکی جهت تایید دانش زبان انگلیسی دانشجو
  • ارائه رسیدی مبنی بر تایید پرداخت هزینه های مربوط شهریه دانشگاه
  • ترجمه مدارک با مهر و تایید از ترجمه رسمی
  • ارائه ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی متقاضی

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش دوره زبان انگلیسی در انگلیس

هزینه دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

یکی از نکات بسیار مهم درباب ثبت نام و شرکت در دوره های زبان انگلیسی در انگلستان، هزینه این دوره ها می باشد. اینکه آیا این هزینه ها بالاتر از دوره های آموزشی در کشورهای دیگر است؟ آیا این هزینه ها شامل هزینه اجاره خانه هم می شود؟ هزینه غذا چطور؟ حالا با توجه به ماهیت فشرده بودن دوره های آموزشی، این هزینه ها معمولا به صورت هفتگی از متقاضیان دریافت می شود. بر این اساس، هزینه آموزش زبان در انگلستان شامل دروس انگلیسی روزانه، هزینه اقامت با یک خانواده میزبان و نیز برنامه غذایی از حدود $650 (دلار) شروع می شود. اما اگر شما مایل به تحصیل در دوره های فشرده تر، کورس بیزینس انگلیش و یا دوره های آمادگی IELTS باشید هزینه شما بین $700 الی $750 (دلار) در هفته خواهد شد. اطلاعات بیشتر در باب هزینه زندگی در انگلستان را در لینک فوق بخوانید.

کالج ها و دانشگاه های مرتبط با دوره زبان انگلیسی در انگلستان

پیش از اخذ پذیرش جهت تحصیل در دوره زبان انگلیسی در انگلستان بهتر است با دانشگاه ها و کالج هایی که امکان اخذ پذیرش دوره زبان را خواهند داشت آشنا شوید:

نام کالجتعداد دورهرده سنیتوضیحات
کالج ISCA SCHOOL OF ENGLISH3 دورهرده سنی برای پذیرش دانشجو 14 تا 17 سالجزء بهترین کالج های آموزش زبان انگلیسی
کالج NORTH DEVON SCHOOL OF ENGLISH4 دورهتمام سنینفرصت یادگیری زبان انگلیسی در محیطی دوستانه
کالج BATH ACADEMY2 دورهتمام سنینآموزش زبان انگلیسی به صورت اختصاصی، مطابق با نیاز دانشجو به همراه پشتیبانی
کالج ENGLISH MEANS BUSINESSبرگزاری دوره های آنلاینبزرگسالان، افراد بالای 18 سالبرگزاری دوره های آموزشی مبنی بر توسعه فردی و حرفه ای دانشجو جهت رسیدن به اشتغال زایی

شرایط ویزای انگلستان جهت شرکت در دوره های زبان انگلیسی

طبق قوانین کشور انگلستان، شما برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی در انگلستان نیازمند درخواست ویزای تحصیلی کوتاه مدت این کشور هستید. این ویزا از جهات مختلفی با ویزای تحصیلی انگلستان متفاوت است. ویزای مذکور فقط برای دوره های زبان انگلیسی در انگلستان صادر می شود که شرایط آن برای شهروندان ایرانی اصلا راحت نیست. از مهمترین مشخصات این ویزای انگلستان می توان به موارد مهم ذیل اشاره نمود:

شرایط ویزای انگلستان جهت شرکت در دوره های زبان انگلیسی

معمولا این ویزای انگلستان نیز از طریق سفارت این کشور درخواست می شود و متقاضیان آن برای تکمیل پرونده خود نیازمند ارائه مدارکی از جمله پاسپورت، عکس پاسپورتی، مدارک شناسایی معتبر، گواهی تمکن مالی، تاییدیه سلامت پزشکی، گواهی عدم سوء سابقه و غیره می باشند. ضمنا طبق اعلام سفارت انگلستان، هزینه درخواست ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان حدود £186 (پوند) می باشد. شما عزیزان به منظور دریافت مشاوره در خصوص شرایط ادامه تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان و یا پاسخگوئی به سوالاتتان درباره تحصیل در انگلستان در سال 2023 نیز می توانید از مشاوره های برتر کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

4/5 - (3 امتیاز)

39 دیدگاه برای “دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

  1. S.kl گفت:

    سلام بنده دانش آموز دبیرستانی هستم و برای کشور انگلستان بورسیه گرفتم ،خودم توی کانون زبان لول high 1 رو دارم ولی میدونم برای تحصیل باید یه سری جملات و کلمات رو به انگلیسی بلد باشم
    پیشنهادی دارید برام؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای تحصیل در دبیرستان ها شما نیاز ندارید که مدرک زبان داشته باشید.
      بهتر هست در این بازه زمانی که فرصت دارید برای رفتن به انگلستان کلمات تخصصی رشته تحصیلیتون (تجربی، ریاضی، انسانی و غیره) رو یاد بگیرید

  2. احمد گفت:

    چطور میشه این زبان کوفتی انگلیسی رو بدون اینکه تو یک کشور انگلیسی زبان باشیم یاد بگیریم؟
    نمیشه بدون مدرک زبان، صرفا برای یاد گیری زبان به انگلیس رفت؟ یا استرالیا یا اسکاتلند؟
    32 ساله، با ایلتس 5.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای سوئد اقدام کنید یا مجارستان البته به شرط این که لیسانس داشته باشید.
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

  3. علي حسيني گفت:

    سلام وقت بخير
    من دكتراي دندانپزشكي دارم و ٣٧ سال سن دارم ايا من ميتونم در يك دوره اموزش زبان فشرده در انگلستان شركت كنم مثلا حدود دو تا سه ماه ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به سوابق سفر شما داره اما بسیار دشوار هست

  4. سامان هداوند گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۳ سالمه کارشناسی زبان دارم بعد میخوام برای دوره معلمی سلتا شرکت کنم که حدودا دو ماه طول میکشه . الان امکانش هست برای این دورها شرکت کرد ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه برای دوره های کوتاه مدت اجازه ورود به کشورهای بزرگ به ایرانی ها داده نمیشه اما اگر قصدتون صرفا ورود به کشورهای تراز اول هست، حتما با ما تماس بگیرید تا در رابطه با شرکت در دوره های اموزش زبان مثل سوئد با شما صحبت کنند

  5. میترا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 25 ساله هستم کاردانی گرافیک دارم در حال حاضر در حال گذراندن مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی هستم.برای مقطع فوق میخواستم اقدام کنم مدرک زبان ندارم ولی مسلط هستم دانشگاه انتخابی من سنت اندروز هست و رشته تاریخ هنر و اگر مناسب باشه قبلش دوره زبان رو بردارم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید توی ایران دوره زبان رو بگذرونید یا اینکه برای گرفتن مدرک بان به کشورهایی مثل مجارستان، ترکیه یا سوئد مهاجرت کنید. بد نیست مقاله دوره زبان در سوئد رو مطالعه کنید.

  6. خراسانی گفت:

    سلام.من ۲۲سالمه ترم آخر رشته حقوقم.میخوام در انگلیس رشته هنر رو شروع کنم.ایا میتونم اول دوره های زبان رو اونجا بگذرونم و بعد اقدام به ویزای تحصیلی کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که به جای دوره زبان در انگلستان برای کورس های اصلی و تخصیلی اقدام کنید

  7. محمد گفت:

    سلام من ویزای کشور های مختلف رو دارم و ۲۵ سالمه و مدرک زبان ندارم
    در سال های گذشته به کانادا استرالیا برزیل آلمان و ژاپن سفر داشتم میخواستم ببینم میتونم در دوره های زبان چند ماهه برای اخذ مدرک زبان در انگلیس یا کانادا شرکت کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید برای تحصیل اقدام کنید اما برای دوره زبان چند ماهه خیر

  8. پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من19 سالمه و مدرک دیپلم دارم
    خیلی دوست دارم تو رشته زبان انگلیسی درس بخونم، آیا امکانش هست بتونم این رشته رو در انگلستان بخونم، و بتونم اونجا تدریس داشته باشم؟
    شرایطش به چه صورتیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان هست که در انگلستان تحصیل کنید اما باید سریعتر اقدام کنید

  9. سیاوش گفت:

    سلام پسری۲۳ ساله هستم دانشجوی مهندسی پزشکی سال اینده درسم تموم میشه میتونم برای گذراندن کورس زبان انگلیسی به انگلستان درخواست بدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای گذروندن دوره زبان در انگلستان میتونیم برای شما پذیرش رو دریافت کنیم اما برای اطلاعات دقیق تر لطفا در ابتدا با ما تماس بگیرید

  10. متین گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    عذر خواهی میکنم میخواستم راهنماییم کنید در این مورد ک من 24 سالمه و مجردم
    ارایشگرم و مدارک ارایشگری هیرکات و میکاپ CBC کانادا رو دارم و خود مدرک ارایشگری فنی و حرفه ای ترجمه شده هم دارم
    تمکن مالی هم حدود یه پنجا تا صد میلیون تومنی دارم
    و اخرین مدرک تحصیلیم دیپلم ریاضی و فیزیک
    و اینکه گردش حسابم هر ماه و هر هفته ب اندازه کافی فک میکنم کار میکنه ،یعنی تقریبا میشه گفت خوبه ، میتونم از این طریق ک دوره یک ساله یادگیری زبان تو کالج و موسسه هاش اقدام کنم و طی اون مدتی ک میگذره، کار کنم مثلا برم تو ارایشگاه های ک هست کار کنم یا کارای دیگه ای
    و مدرک ایلتس رو بگیرم و داشته باشم
    بعد از یک سال اقدام کنم برای ویزا
    پایان خدمت هم دارم
    ممنون میشم اگه کمکم کنید و راهنمایی کنید بهم بگید????❤️

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت مدارک و شرایطی لازمه که داشتنش از الزامات در این زمینه است به همین خاطر پیشنهاد میکنم در ابتدا با مشاورین ما در این خصوص تماس بگیرید تا شما رو به درستی راهنماییی کنند

  11. م. الف گفت:

    با سلام
    من 36 سالمه لیسانس معماری دارم، میتونم برای گذراندن دوره های زبان انگلیسی در کشور انگلستان اقدام کنم. آیا ویزای تحصیلی به من تعلق میگیره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که برای کشورهای دیگه اقدام کنید

  12. Sara گفت:

    سلام خسته نباشید آیا بعداز اتمام دوره ی شش ماه بدون ایلس میتوان برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته های ژنتیک یا بیولوژی اقدام به
    گرفتن ویزای تحصیلی کرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      بعد از این دوره با اخذ مدرک زبان میشه برای ارشد اقدام کرد

  13. مهدیس گفت:

    سلام من 31 سالمه و لیسانس معماری و فوق طراحی شهری و یه مدرک زبان که جندین سال موسسه سیمین رفتم دارم متاهلم و همسرم سربازی نداره و مشغول کار در یک شرکت بین المللی ام مسئول روابط عمومی میخواستم ببینم میتونم برم انگلیس برای دوره زبان؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      دوره های زبان در انگلستان پذیرش میدن اما اگر رزومه و سابقه سفر خوبی نداشته باشید احتمال ویزا در اونها کمه. در کل بهتره که مدرک زبان بگیرید و بعد اقدام کنید برای تحصیل در دانشگاه مگر اینکه برای کشورهای دیگه ای برای دوره زبان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  14. مهشید گفت:

    سلام…
    من ۴۷ ساله و فارغ التحصیل دوره لیسانس مدرک مترجمی زبان انگلیسی در سال ۷۴ از دانشگاه آزاد با معدل ۱۶.۹۹ هستم. سالها بعنوان مدیر بازرگانی خارجی و عضو هیت مدیره و… در شرکتهای خصوصی کار کرده ام. ممکن هست راهنمایی بفرمایید آیا راهی برای گذراندن دوره ای در انگلیس یا از راه دور برای تکمیل زبان برای اینجانب وجود دارد؟ ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      روشی که برای مهاجرت نیاز دارید از راه سرمایه گذاری خواهد بود اما دوره های زبان به صورت آنلاین و وبینار در تمام دنیا من جمله انگلستان وجود داره

  15. الهه گفت:

    سلام خسته نباشید من 22 سالمه میخواستم بدونم میتونم دوره های زبان شرکت کنم؟ بدون داشتن مدرک زبان،من از چند جا پرسیدم گفتم انگلیس و کانادا دیگه به ایرانی ها ویزا برای شرکت در دوره های زبان نمیدن آیا این حقیقت داره؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه پذیرش گرفت اما با این پذیرش امکان اخذ ویزا وجود نداره و شانس ویزاش بسیار کمه

  16. مبین گفت:

    سلام . من ۲۲ سالمه و مدرک زبان ندارم . میتونم تو دوره های زبان شرکت کنم؟ و بعد از اتمام دوره میتونم از طریق پیدا کردن کار اقامت انگلستان رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید در دوره های زبان شرکت کنید اما در دوره های زبان دیگر کشورهایی که با رزومه شما شانس ویزا خواهید داشت

  17. فرزانه منظری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۷سالمه قصد گرفتن ویزا کالج زبان انگلیس رو دارم. و بعد تبدیل اون ب ویزای تخصیلی.ایا این امکان وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایطتون رو اعم از تحصیل و سابقه کار و مدرک تحصیلی بفرمائید تا بتونم راهنماییتون کنم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  18. ali moein گفت:

    با سلام دو فرزند ۱۵ ساله ام هر دو تسلط کامل چهار مهارت به زبانهای اتگلیسی و اسپانیایی دارند. در حال حاضر بعنوان استاد زبان در کانالهای تلگزامی به تدریس غیر حضوری این زبانها مشغول هستند
    آیا راهی وجود دارد وجود دارد تحت عنوان محصل یا مدرس آنها را جهت ادامه تحصیل به کشوری دیگر بفرستم .

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکان مهاجرت برای فرزندانتون وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  19. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگه بعد از گرفتن کارشناسی رشته نرم افزار برای دوره زبان انگلیسی در انگلیس اقدام کنم شانس ویزا شدن رو دارم؟
    20 سالمه و تمکن مالی هم 70 میلیون و بیشتر درمورد شرایط دوره زبان بگین
    ممنونم

  20. مژگان حسینی گفت:

    با سلام
    بنده درخواست اخذ پذیرش دوره زبان انگلیسی در کشور انگلستان را دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، چند سالتونه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *