ویزای کاری

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا 

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا 

این مقاله به بررسی آخرین شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا (Subclass 189) در سال 2023 جهت اخذ اقامت دائم استرالیا می پردازد. جالب است بدانید که بزرگترین امتیاز این نوع ویزا عدم نیاز به اسپانسر کارفرما بوده و از آنطرف اعضای خانواده نیز می توانند همراه متقاضی اقامت خود را اخذ نمایند. با توجه به شرایط اقتصادی و جغرافیایی و مالی مطلوب، بازار استخدام و اشتغال و کار، شرایط آب و هوایی مناسب، سطح رفاه اجتماعی و زندگی و فاکتورهای جمعی دیگر کشور استرالیا را یکی از جامع ترین مقصدهای مهاجرتی و اقامتی برای متقاضیان مهاجرت ساخته است.

  • چه پارامترهایی در سیستم مهاجرتی اسکیل ورکر امتیاز آور است؟
  • چه حرفه و شغله ایی در برنامه اسکیل ورکر سال 2023 در لیست مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا قرار دارد؟
  • آیا از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا می توان به اقامت دائم (PR) این کشور دست یافت؟
  • به تابعیت استرالیا چطور؟

متقاضیان سعی بر این دارند از طریق مهاجرت شرایط محیطی و زندگی خود را ارتقاء بخشند و به فکر آینده رفاهی و اجتماعی و شغلی بهتر هستند، بهتر این است که در مورد هر موضوع مهاجرتی با مشاورین متخصص در این زمینه مشاوره نمائید، همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما عزیزان در این مسیر راهنمائی می نمایند.

درباره اقتصاد کشور استرالیا

نظر به این موضوع که اقتصاد کشور استرالیا متکی بر بخش کشاورزی و بازرگانی است و اقلیم این کشور این اجازه را می دهد و مشاغل برجسته زیادی به علت کمبود متقاضی نیازمند نیروی کاری متخصص می باشد به همین دلیل برای جذب و استخدام افراد متخصص از کشورهای برتر دیگر برنامه منظمی از طرف اتاق فکر مهاجرت این کشور و مسئولین و اداره مهاجرت استرالیا تدوین گشته است که به همین دلیل ویزای skill worker مهمترین و اساسی ترین طرح در این برنامه ریزی می باشد.

اما بد نیست در اینجا کمی هم درباره شرایط بازار کار کشور استرالیا در سال 2023 بیان کنیم تا متقاضیان مهاجرت کاری به کشور استرالیا در جریان آخرین وضعیت کار در این کشور ثروتمند و زیبا قرار گیرند. بر اساس آمارهای موجود نرخ بیکاری کشور استرالیا در سال جدید حدود 5.2% می باشد در حالیکه متوسط نرخ بیکاری اتحادیه اروپایی (EU) در حدود 6.6% می باشد. بر همین اساس میانگین درآمدی یک کارگر استرالیایی با 38 ساعت کار استاندارد در هفته حدود 55069$ (دلار) می باشد که این در نوع خود درآمد بسیار خوبی محسوب می شود.

این رقم حتی بالاتر از کشورهای اروپایی مثل اتریش و ایتالیا است.

مقایسه میانگین درآمد سالیانه در استرالیا با سایر کشورهای غربی

امتیاز بندی ویزای اسکیل وورکر استرالیا 2023

ویزای اسکیل ورکر استرالیا (Subclass 189) یک نوع ویزای مستقلی است که از شرایط آن عدم نیاز به اسپانسر کارفرما میباشد، به همین دلیل به آن ویزای مستقل گفته میشود. دارنده ویزا در هر نقطه از استرالیا میتواند بطور دائمی کار و زندگی کند اما شرط اصلی اخذ این نوع ویزا کسب حداقل 65 امتیاز لازم از سیستم امتیاز محور (PBS) استرالیا است. امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا عبارت است از:

پارامتر سنمیزان امتیاز
18 تا 24 سال25
25 تا 32 سال30
33 تا 39 سال25
40 تا 44 سال15
پارامتر مدارک تحصیلیمیزان امتیاز
مدارک ارزیابی شده معادل دکترای استرالیا20
مدارک ارزیابی شده معادل لیسانس استرالیا15
مدارک ارزیابی شده معادل فوق دیپلم استرالیا10
مدارک پایان دوره ارزیابی‌ شده مرتبط با تخصص10
مدرک کارشناسی ارشد پژوهش محور یا دکترا از موسسات تحصیلی استرالیا؛ حداقل شامل 2 سال آکادمیک5
تحصیل در مناطق کم‌ جمعیت استرالیا5
تحصیل حداقل در یک مقطع تحصیلی (دیپلم یا مدرک تجاری) از موسسات تحصیلی استرالیا5
پارامتر تسلط به زبانمیزان امتیاز
خوب10
عالی20
امتیاز برای زبان فارسی یا زبان‌های دیگر5
پارامتر سابقه کار مرتبط در 10 سال گذشتهمیزان امتیاز
کمتر از یک سال در استرالیا0
1 تا 2 سال در استرالیا5
3 تا 4 سال در استرالیا10
5 تا 7 سال در استرالیا15
8 تا 10 سال در استرالیا20
کمتر از 3 سال خارج از استرالیا0
3 تا 4 سال خارج از استرالیا5
5 تا 7 سال خارج از استرالیا10
8 تا 10 سال خارج از استرالیا15
پارامتر اسپانسر و همسرمیزان امتیاز
امتیاز داشتن اسپانسر ایالتی یا فامیلی (میزان دقیق امتیاز به نوع ویزا بستگی دارد)5 یا 10
امتیاز همسر5

ویزای اسکیل ورکر استرالیا چیست؟

ویزای اسکیل وورکر استرالیا از روادید مهم مهاجرت به کشور استرالیا است که این ویزا و روادید مبتنی برداشتن تخصص و مهارت متقاضیان می باشد. از دیگر دلایل مهم و مزایای ویزای skill worker نسبت به سایر ویزاهای مهاجرتی کشور استرالیا اقامت دائم این کشور است. جدولهای امتیازی برای داوطلبان ویزای اسکیل وورکر وجود دارد که هر شخصی 65 امتیاز از این جدول را بتواند به خود اختصاص داده می تواند این ویزای معتبر skill worker را دریافت نماید. ویزای skill worker انواع گوناگونی دارد که در زیر مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم میدهیم، برای اخذ هر کدام از این ویزاها باید شرایط لازم را احراز نمائید.

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا کلاس 189

این نوع از ویزای مهاجرت به کشور استرالیا بهترین نوع ورود به کشور خوش اقلیم اما دور استرالیا است. چرا که متقاضی از همان ابتدای کار با اقامت دائم وارد شده و اصطلاحا پی آر این کشور را اخذ می نماید و به هیچ شهر و ایالت یا سازمانی، شخص حقوقی و ارگانی وابسته نیست در این حالت متقاضی می تواند از همان ابتدای امر در هر کجای کشور استرالیا که تمایل دارد ساکن شود و اقامت نماید. اما مراحل درخواست ویزای اسکیل ورکر استرالیا 2023 بدین صورت است که:

مراحل درخواست ویزای اسکیل ورکر استرالیا

بررسی شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا

در این مدل و روش (روش مدل مهارت و تخصص) متقاضی باید مجموع امتیازش به امتیاز حداقل 65 برسد تا بتواند صاحب ویزا شود و بدین منظور باید حتما شرایط زیر را دارا باشد:

  • سن: پارامتر سن فرد و متقاضی نباید از 44 سال بیشتر باشد.
  • مدرک آکادمیک و مدرک دانشگاهی: دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی که بتواند نشان دهنده این باشد که فرد متقاضی در رابطه با یک کار خاص دوره تئوری را گذرانده و در این زمینه مدرک مورد وثوق و معتبر دریافت کرده است.معمولا این دوره ها باید دارای اعتبار و پایان دوره معتبر یعنی یک گواهینامه قابل ترجمه و تایید در آن کشور باشد تا بتوان بدین جهت اقدام داشت.
  • پارامتر بعدی پارامتر سابقه کاری در زمینه مشخص و مهارت مشخص و گواهی از محل کار معتبر برای اثبات این موضوع. برای مثال اگر شخصی دارای سابقه بیمه باشد بهترین حالت است.

مدت سابقه کاری بر اساس رشته های مختلف متفاوت است. بطور مثال برای مدرک تحصیلی فنی و حرفه ایی حداقل 5 سال و برای مدرک تحصیلی اکثر رشته های تحصیلی دانشگاهی 3 سال سابقه کار مورد نیاز است. لازم به ذکر است متقاضیان محترم دقت بفرمائید در طرح های اسپانسر ایالتی این سابقه کار متفاوت خواهد بود.

اخذ اقامت دائم (PR) از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا

معمولا کارگران ماهر و متخصصانی که از طریق روش مهاجرت کاری به استرالیا مهاجرت می کنند یک هدف غایی در سر دارند و آن دست یابی به اقامت دائمی این کشور می باشد. چرا که آنها با اخذ PR کشور استرالیا یک نفس راحتی می کشند و بدون کوچکترین محدودیتی نه تنها خودشان بلکه اعضای خانواده اشان نیز می توانند از حق کار، زندگی و حتی تحصیل در استرالیا برخوردار شوند.

در این میان 2 شیوه قانونی و رایج برای اخذ اقامت دائم استرالیا وجود دارد که به صورت زیر می باشد:

2 شیوه قانونی و رایج برای اخذ اقامت دائم استرالیا

و به همین ترتیب و بعد از اقامت 4 سال در کشور استرالیا البته با قبولی در آزمون شهروندی استرالیا آنها می توانند حق شهروندی و پاسپورت استرالیا را نیز به دست آورده و از امتیازات آن مثل آزادی سفربه 185 کشور جهان، حق بهره مندی از مزایای اجتماعی مختلف، حق رای و سایر استفاده کنند.

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا ایالتی

در ایالت نیوسات‌ ولز (سیدنی) برای اسپانسر ایالتی استرالیا برای دریافت ویزای دائم (190) باید رشته های مورد نیاز ایالت ها را بررسی کرد که لازم به ذکر است شما در این ایالت هزینه ای جهت اپلیکشن فی باید پرداخت نمایید و یا در ایالت وسترن استرالیا (پرث) امتیازات برای اسپانسر ایالتی استرالیا متفاوت است، شما می توانید 5 امتیاز برای ویزای اقامت دائم (190) و 1 امتیاز برای ویزای 489 اخذ نمایید. لازم به ذکر است شما علاوه بر بررسی لیست مشاغل مورد نیاز، احتیاج به یک نامه‌ پیشنهاد کار برای حداقل یک سال دارید. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر به سایت های متفرقه اعتنایی نکنید و با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی و قانونی استفاده نمائید.

شرایط داشتن اسپانسر ایالتی در استرالیا

شایان ذکر است اگر متقاضی از امتیازات لازم امتیاز مطلوب را مستقلا کسب کرده باشد می تواند تا 5 امتیاز نیز ایالت اسپانسر کننده به امتیاز او بیفزاید. این ایالت ها با توجه به رشته ها و مهارت های مورد نیاز در این ایالت امتیازات مختلف خواهد بود. راه و روش گرفتن و برخورداری از اسپانسر ایالتی به این صورت است که هر کدام ازشهرها و ایالتها کشور استرالیا لیست مشاغل نیروی متخصص استرالیا مورد نیاز را ارائه و چاپ و آگهی می نماید.

فلذا کار و رشته متقاضی اگر در فهرست مربوطه موجود باشد می تواند مدارک و ضمائم خود را به آن ایالت مربوطه ارسال نماید و پس از آن متقاضی می تواند در ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا از امتیازات اسپانسر ایالتی، امتیاز ایالت مورد نظر را دریافت کند. در حال حاضر از بین 7 کشوری که برای ایرانیان ویزای کار صادر می کنند، بهترین کشور جهت دریافت ویزای کار کشور آلمان میباشد، جهت آگاهی کامل از این روش مطمئن و ارزان مقاله ویزای کار آلمان را مطالعه فرمائید.

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا کلاس 190

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا کلاس 190

ویزای اسکیل ورکر 190 (اقامت دائم استرالیا از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر ایالتی) نوع دیگری از ویزاهای کاری این کشور می باشد. این نوع ویزا نیز امتیازی است و برای کسانی که جهت مهاجرت به استرالیا 65 امتیاز را کسب نکرده اند این کمبود امتیاز می تواند مربوط به بالا بودن سن یا ضعیف بودن وضعیت زبان و یا نداشتن سابقه کاری لازم و مدرک تحصیلی بالا باشد.

این نوع ویزا به اقامت دائم استرالیا منجر می شود بدین معنی که اقامت دائم با قید و شرط است شخص باید متعهد شود در قبال اقامت 5 ساله ایی که یکی از ایالتهای استرالیا به وی اعطا می کند به مدت دو سال در بدو ورود در آن ایالت خاص زندگی و کار کند. بعد از دو سال متقاضی به هر نقطه از استرالیا که بخواهد می تواند نقل مکان کند این اقامت بعد از 5 سال به طور اتوماتیک به اقامت دائم تبدیل می شود و نیز با کمی تفاوت، تمامی مزایای ویزای اسکیل ورکر کلاس 189 را دارد.

مزایای اخذ ویزای 190 استرالیا

مزایای اخذ ویزای اسکیل ورکر 190 استرالیا شامل مواردی از جمله اقامت در هر نقطه از استرالیا بعد از 2 سال زندگی در آن ایالت اسپانسر شده، تحصیل و برخورداری از خدمات شهروندی در دانشگاها و برخورداری از خدمات مدارس فنی و حرفه ایی، خدمات بیمه درمانی به صورت یارانه از طریق بهداشتی و مزایای دارویی و اسپانسر شدن و حمایت کننده افراد دیگر جهت روادید و برای دریافت ویزا برای دیگر افراد خانواده می باشد. موارد قید شده از مزیت های مهم ویزای skill worker نسبت به سایر ویزاهاست و معمولا در مقایسه با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، مهاجرت از طریق پناهندگی در استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا و غیره هزینه بسیار کمی دارد و راهی مطمئن جهت مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم استرالیاست.

اقامت مادام العمر و زندگی و تحصیل نامحدود، برخورداری از مزایای کامل شهروندی استرالیا، برخورداری از بیمه درمان رایگان، امکان سرمایه گذاری، استفاده از حقوق بیکاری و بازنشستگی، تخفیف قابل توجه در پرداخت شهریه دانشگاهی و دریافت کمک هزینه تحصیلی، بهره مندی سایر اعضای خانواده از ویزای اسکیل ورکر اصلی از دیگر مزایای ویزای اسکیل ورکر استرالیا است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود با مشاورین حاذق و خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. در صورتی که تمایل به اخذ اطلاعات در خصوص شرایط ویزای 491 استرالیا دارید، لینک مربوطه را مطالعه فرموده و از شرایط این ویزای فوق العاده مطلع شوید.

سوالات متداول درباب شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا

متقاضیان اخذ ویزای اسگیل ورکر استرالیا سوالات زیر را مورد توجه قرار می دهند:

  • ویزای اسکیل وورکر استرالیا مستلزم چه امتیازی است؟ جدولهای امتیازی برای داوطلبان ویزای اسکیل وورکر وجود دارد که هر شخصی 65 امتیاز از این جدول را بتواند به خود اختصاص دهد، می تواند این ویزای معتبر را دریافت نماید.
  • شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا ایالتی چگونه است؟ در ایالت نیوسات‌ ولز (سیدنی) جهت اسپانسر ایالتی استرالیا برای دریافت ویزای دائم (190) باید رشته های مورد نیاز ایالت ها را بررسی کرد که لازم به ذکر است شما در این ایالت هزینه ای جهت اپلیکشن فی باید پرداخت نمایید و یا در ایالت وسترن استرالیا (پرث) امتیازات برای اسپانسر ایالتی استرالیا متفاوت است.
  • شرایط داشتن اسپانسر ایالتی در استرالیا چیست؟ اگر متقاضی از امتیازات لازم، امتیاز مطلوب را مستقلا کسب کرده باشد می تواند ایالت اسپانسر کننده تا 5 امتیاز به امتیاز او بیفزاید که با توجه به ایالت مختلف خواهد بود. راه برخورداری از اسپانسر ایالتی به این صورت است که هر کدام از شهرها و ایالتها، لیست مشاغل نیروی متخصص مورد نیاز را ارائه، چاپ و آگهی می نماید.
  • شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا کلاس 190 چیست؟ ویزای اسکیل ورکر 190 نوع دیگری از ویزاهای کاری این کشور می باشد. این نوع ویزا نیز امتیازی است و برای کسانی که جهت مهاجرت به استرالیا 65 امتیاز را کسب نکرده اند این کمبود امتیاز می تواند مربوط به بالا بودن سن یا ضعیف بودن وضعیت زبان و یا نداشتن سابقه کاری لازم و مدرک تحصیلی بالا باشد.
  • مزایای اخذ ویزای 190 استرالیا چیست؟ اقامت در هر نقطه از استرالیا بعد از 2 سال زندگی در آن ایالت، تحصیل و برخورداری از خدمات شهروندی، خدمات بیمه درمانی، دریافت ویزا برای دیگر افراد خانواده.
4.9/5 - (29 امتیاز)

27 دیدگاه برای “شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا 

  1. علی گفت:

    سلام من 30 سالمه مدرک کارشناسی از ذانشگاه ازاد بیرجند دارم مهندسی معماری کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه ازاد تهران و دکتری معماری از دانشکاه تهران دارم و ایلتس 7 دارم سابقه کاری 3 سال دارم میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقاله امتیازتون رو بررسی کنید و بفرمائید تا ببینیم که امکانپذیر هست یا خیر

  2. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر من24سالمه و مدرک فوق دیپلم صنایع چوب از دانشگاه دولتی و مدرک فنی و حرفه ای دارم میخوام ببینم میتونم واسه ویزای کار اقدام کنم درضمن قیمت ها رو هم بفرمایید

  3. محمد گفت:

    سلام خسته باشید من 23سالمه و مدرک فنی حرفه ای رشته چوب دارم فوق دیپلم رشته چوب ازدانشگاه دولتی و 6سال سابقه کاری در زمینه چوب و ام دی اف دارم به نظرتون میتونم واسه اسکیل ورکر 190 استرالیا اقدام کنم و درضمن لطفا مقدار هزینه رو هم بفرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید امتیازات شما مثل سن سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبان حساب شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  4. Ss گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    من درحال حاظر 31.4 ماه سن دارم
    26 ماه سابقه بیمه
    کارشناس ارشد شیمی
    21 ماه سربازی (بیمه رو پرداخت کنیم میشه برای سابقه کار مدنظر گرفت؟)
    زبان خوب ولی مدرکی براش نگرفتم هنوز
    زبان فارسی و کردی رو بلدم البته کردی فقط مکالمه نوشتن نه ولی میشه در فاصله کوتاه یادگرفت.
    چندتا مدرک کارآموزی پتروشیمی هم دارم.
    شرایط رو دارم؟
    پیشنهاد شما چیه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اکنون بهترین روش برای مهاجرت به کشور کانادا برای ایرانی ها ویزای تحصیلی هست اما باید امتیازات شمارو حساب کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  5. آرش گفت:

    سلام ویت بخیر
    من 38 سال سن دارم و همسرم 32 سال سن و فرزندم 2 ساله هست. مدرک تحصیلی من لیسانس مهندسی برق از دانشگاه دولتی و همسرم لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه دولتی هست.من 15 سال سابقه کار مرتبط دارم و سطح زبان انگلیسی من متوسط به بالا هست. و من تعمیر کار حرفه ای موبایل و همسرم یک آرایشگر ماهر زنانه هست با کلی مدارک فنی معتبر. پیشنهاد شما به ما جهت مهاجرت به کجاها و تحت چه عنوانی هست؟ آیا شانسی جهت کانادا داریم؟ برای کشورهای حوزه اسکاندیناوی چطور؟ و البته در رابطه با استرالیا چطور؟ لطفا کلیه شرایط خدمات اجتماعی آن کشورها و حقوق دریافتی در مشاغل و موضوع اقامت دائم رو لحاظ کنید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما برای اخذ ویزای تحصیلی و کاری در آلمان و اتریش بهتر می باشد اما برای کانادا و استرالیا باید امتیازات شما مخصوصا نمره زبان شما محاسبه شود برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۲۳۲ تماس بگیرید چون در دیدگاه نمیتوان شرایط شما محاسبه کرد و نیاز به مشاوره دارید

  6. Riz Haidari گفت:

    سلام جناب عالی من متاهل هستم من وخانمم سن خودم ۳۲ و همسرم ۲۵ هست
    من خودم لیسانس حقوق هستم از افغانستان و خانم فوق بکلوریا هست از قابلگی فارغ شده است میخواستم پناهنده استرالیا شویم در این زمینه با ما همکاری میتوانید
    من خودم ورزشکار هستم و عضو تیم ملی کیک بوکسینک و قوت الرمی در افغانستان و دارنده مدال های طلا از مسابقات جهانی و اسیایی در این ۲ رشته ورزشی
    و بخاطر تهدیدی که از طرف طالبان شده بودیم فعلا خودم حدود ۲ ماه میشود مهاجر شدم و در ایران هستم و خانم در افغانستان هست
    در زمینه قبولی بنده در استرالیا اگر با من همکاری میتوانید منتظر جواب تان هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه مجموعه ما در زمینه پناهندگی هیچ خدمات و اطلاعاتی نداره و از راه ویزای تحصیلی کاری و سرمایه گذاری میتونیم راهنماییتون کنیم

  7. Riz Haidari گفت:

    سلام جناب عالی من متاهل هستم من وخانمم
    من خودم لیسانس حقوق هستم از افغانستان و خانم فوق بکلوریا هست از قابلگی فارغ شده است میخواستم پناهنده استرالیا شویم در این زمینه با ما همکاری میتوانید
    من خودم ورزشکار هستم و عضو تیم ملی کیک بوکسینک و قوت الرمی در افغانستان و دارنده مدال های طلا از مسابقات جهانی و اسیایی در این ۲ رشته ورزشی
    و بخاطر تهدیدی که از طرف طالبان شده بودیم فعلا خودم حدود ۲ میشود مهاجر شدم و در ایران هستم و خانم در افغانستان هست
    در زمینه قبولی بنده در استرالیا اگر با من همکاری میتوانید منتظر جواب تان هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه مجموعه ما در زمینه پناهندگی هیچ خدمات و اطلاعاتی نداره و از راه ویزای تحصیلی کاری و سرمایه گذاری میتونیم راهنماییتون کنیم

  8. پری گفت:

    مجرد بودن متیازی نداره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بستگی به دیگر امتیازاتون داره برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. Riz Haidari گفت:

      سلام جناب عالی من متاهل هستم من وخانمم
      من خودم لیسانس حقوق هستم از افغانستان و خانم فوق بکلوریا هست از قابلگی فارغ شده است میخواستم پناهنده استرالیا شویم در این زمینه با ما همکاری میتوانید
      من خودم ورزشکار هستم و عضو تیم ملی کیک بوکسینک و قوت الرمی در افغانستان و دارنده مدال های طلا از مسابقات جهانی و اسیایی در این ۲ رشته ورزشی
      و بخاطر تهدیدی که از طرف طالبان شده بودیم فعلا خودم حدود ۲ میشود مهاجر شدم و در ایران هستم و خانم در افغانستان هست
      در زمینه قبولی بنده در استرالیا اگر با من همکاری میتوانید منتظر جواب تان هستم

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه مجموعه ما در زمینه پناهندگی هیچ خدمات و اطلاعاتی نداره و از راه ویزای تحصیلی کاری و سرمایه گذاری میتونیم راهنماییتون کنیم

  9. محمد گفت:

    سلام می خوام ببینم شرایط پارتنر چیه یعنی اگر من ویزای کار داشته باشم چه طور باید برای پارتنر اقدام کنم که طبق قوانین جدید امتیازی از دست ندم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب عمدتا امتیاز پارتنر بر روی مدرک زبان مدرک تحصیلی و ساقه کار می باشد

  10. رضا عبدی نژاد گفت:

    باسلام
    من ۴۰ سال سن دارم و مدرک فنی حرفه ای درجه یک تاسیسات دارم و مدرک تحصیلیم دیپلم هستش و زبانم ضعیف . متاهل نیزهستم دارای ۳ فرزند دوتا پسر یکی دختر . خواستم بدونم چطور میتونم مهاجرت کنم آیا امکانش هست یا نه؟
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب چه کشوری مد نظرتون هست؟ اگر هدفتون کانادا هست شرایطتون سخت هست با این مواردی که گفتین اما اروپا و کشورهای عربی شانس دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  11. رامین گفت:

    سلام
    من ۶ سال سابقه کار متناسب با رشته تحصیلیم،۳۶ سال سن،زبان ایلتس ۶ دارم،میتوانم اقدام کنم برای مهاجرت
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید از طریق انواع راه های مهاجرت اقدام به مهاجرت کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید

  12. Arash گفت:

    سلام. من چهارسال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی دارم. اما فقط یک سال بیمه دارم. ولی میتونم برای بقیه ش هم فیش حقوقی و قراردادنامه و سایر مدارک ارائه بدم. با اینها میشه پنج امتیاز از سابقه کار بدست بیارم.
    متشکرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اینکه امتیاز بیارید حتما باید ۴ سال سابقه کار با بیمه داشته باشید تا حتی پایین ترین امتیاز را بیارید بری اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تماس بگیرید

  13. ناصر زارعی گفت:

    سلام
    ممنون از ارایه این مقاله
    لطفا در خصوص ویزای سرمایه گذاری و اشتغال هم مطلب بزارین

    1. علی قلی گفت:

      حتما
      چشم مطلب میزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *