هزینه زندگی

هزینه زندگی در آلمان

هزینه زندگی در آلمان

اطلاع از هزینه زندگی در آلمان در 2024 می تواند کمک شایانی به دانشجویان متقاضی تحصیل نماید تا بتوانند برآوردی از هزینه های خود داشته باشند. آمار بیکاری در آلمان زیر 6% است این به معنای وجود فرصت های شغلی زیاد هم برای دانشجویان و هم برای فارغ التحضیلان است. در واقع پرداخت هزینه های زندگی در آلمان بر خلاف کشورهایی چون ترکیه با آمار بیکاری در حدود 14% یا ایتالیا با 7%، بسیار ساده تر است.

  • ارزانترین شهرهای آلمان برای زندگی کدام شهر است؟
  • هزینه مسکن در آلمان چقدر است؟
  • مزایا و معایب زندگی در آلمان چیست؟
  • هزینه درمان در آلمان چقدر است؟
  • با کار کردن میتوان هزینه های زندگی را پوشش داد؟

در مقاله پیش رو تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر علم مهاجرتی خود به ارائه اطلاعاتی در خصوص زندگی در آلمان و هزینه های آن پرداخته اند که امید است مطالعه آن مفید باشد.

وبینار تخصصی مهاجرت کاری به آلمان

 

شرایط اقتصادی آلمان

آلمان (کشور قانون مدار و سرد اروپا) پرجمعیت ترین کشور اروپایی با 83 میلیون جمعیت و یکی از مقاصد جهانگردان و مسافران در دنیاست. این کشور هفتمین کشور توریست پذیر دنیا محسوب می شود. این کشور از 16 ایالت تشکیل شده است که معروفترین آنها برلین، هامبورگ و برمن هستند. بیشترین مرز کشوری را در اروپا آلمان دارد که با معتبرترین کشورهای اروپا نیز همسایه است.


همسایه های مرزی آلمان فرانسه، دانمارک، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، هلند، جمهوری چک، لهستان، بلژیک هستند. آلمانی که میزان تولید ناخالص داخلی آن به صورت دوره ای رشد تصاعدی داشته و اکنون در نیمه سوم سال به حدود €966.22 بیلیون یورو میرسد که این بالاترین رقم از سال 2018 به اینطرف محسوب میشود:

بالاترین میزان تولید ناخالص داخلی در آلمان

نرخ تورمی آن در سال 2024 به 3.2% رسید و این نرخ حتی بالاتر از متوسط نرخ تورمی در یورو زون (منطقه اروپایی) است:

نرخ تورم در آلمان

این درحالی است که نرخ رشد درآمدی در آلمان در نیمه دوم سال 2022 نسبت به دوره مشابه در سال قبل حدود 4.40% کاهش داشته است و در نمودار زیر هم قابل مشاهده است:

نرخ رشد درآمدی در آلمان در نیمه دوم سال 2022

هزینه زندگی در آلمان و مقایسه شهرها

این یک واقعیت است که هزینه زندگی در یک شهر کوچکی مثل لایپزیگ در مقایسه با شهرهای بزرگی مثل برلین و هامبورگ خیلی ارزان می باشد اما نکته ای که نباید از نظر دور کرد، مزیتی است که شهرهای بزرگ با آپشن های امکاناتی متعدد در اختیار افراد قرار می دهند. در حال حاضر اکثر دانشگاه ها در آلمان تقریبا رایگان می باشند اما یک چیزی هم با عنوان “Semesterbeitrage” وجود دارد که به عنوان اعانه نیمسالانه یاد می شود و برای همه دانشجویان اجباری است و این اعانه از 250€ (یورو) به بالا بسته به دانشگاه متغیر است.

اینفوگرافیک هزینه زندگی در آلمان

در نمودار زیر، به بررسی شاخص هزینه های زندگی در آلمان پرداخته ایم.

شاخص هزینه های زندگی در شهرهای مختلف آلمان

بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

ایالت بایرن و شهر مونیخ که گرانترنین شهر آلمان میباشد در این زمینه اصلا توصیه نمیشود. اما از لحاظ آماری بیشترین ایرانی در آلمان در شهرهای فرانکفورت و هامبورگ و دوسلدورف و لایپزیگ زندگی می کنند. مونیخ برترین شهر کشور آلمان از نظر کیفیت زندگی است. در جدول زیر، برترین شهرهای آلمان از نظر کیفیت زندگی معرفی شده است.

جایگاه در آلماننام شهرجایگاه در اروپاشاخص کیفیت زندگی
1مونیخ9182.2
2فرانکفورت16179.2
3اشتوتگارت18177.4
4هامبورگ32171.4
5کلن38169.5
6برلین42157.9

میزان هزینه زندگی در آلمان در سال 2024

در آلمان، هزینه زندگی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کاملا منطقی است. در کل برای پوشش مخارج زندگی در این کشور در سال 2024 ماهیانه در حدود 1300€ (یورو) تمکن مالی نیاز است. هزینه های مربوط به غذا، اجاره بها، قبض های خدمات شهری، لباس ها و تفریح اساسا همسو و هماهنگ با هزینه متوسط در اتحادیه اروپایی است. فقط یادآوری می شود که اجاره ماهیانه در آلمان گران ترین هزینه مربوط به هزینه زندگی در این کشور محسوب می گردد. اما در مجموع با توجه به نیمه رایگان بودن نظام تحصیلی در آلمان هزینه تحصیل و زندگی در آلمان بسیار کمتر و معقول تر از سایر کشورها می باشد.

مزایا و معایب زندگی در آلمان

مزایای زندگی در آلمان:

  • بهترین سیستم حمل و نقل جاده ای در اروپا و ارزان در برخی شهرها
  • تحصیل رایگان در آلمان برای همه
  • نظام درمانی ارزان قیمت و با بهترین امکانات
  • صدور ویزای کار برای افراد خارجی
  • همسایگی کشورهای معتبر اروپا

معایب زندگی در آلمان:

  • سختی پیدا کردن شغل در برخی شهرهای آلمان
  • پرهزینه بودن خواندن زبان آلمانی در آلمان
  • هزینه سنگین اجاره منزل در برخی شهرها

در آلمان رایگان تحصیل کن

هزینه تحصیل در آلمان

هر چند که برخی از دانشگاه های آلمان برای دانشجویان خارجی مجددا سیستم شهریه ها را برقرار کرده اند، اما اکثر دانشگاه های این کشور آموزش عالی رایگان را ارایه می دهند. تنها پرداختی که فرد به عنوان دانشجوی خارجی لازم است مدنظر قرار دهد، اعانه نیمسال می باشد. اعانه نیمسال چیست؟ یک مبلغ ثابتی که شما در قبال خدمات دانشگاهی خاص مثل ایاب و ذهاب با اتوبوس، کمک هزینه اداری، امکانات ورزشی و غیره پرداخت می شود و این هزینه برای همه دانشجویان در حال تحصیل در آلمان اجباری است.

همانطوری که در مباحث فوق نیز بیان شد، درست است که تحصیل در آلمان بار مالی اصلی را از دوش فرد بر می دارد، اما همچنان هزینه زندگی بر عهده وی است. اگر فردی این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیلی مدنظر قرار داده، پس بهتر است که برای هزینه زندگی هم برنامه ریزی صحیحی داشته باشد. نکته جالب تر آن که تحصیل پزشکی در آلمان نیز هزینه های بسیار کمی را به همراه دارد و این بر خلاف روال عادی در کشورهای جهان است.

پرداخت هزینه زندگی دانشجویی در آلمان

به عنوان کار دانشجویی انتخاب های بسیاری پیش روی شما قرار دارد. از کار در کافه و رستوران تا کار در فرودگاه ها و غیره از جمله کارهایی است که دانشجویان می توانند برای انجام آن اقدام کنند. در دانشگاه های کشور آلمان بخش های به نام مرکز کار وجود دارد که می توانید با مراجعه به این مراکز از نیاز موسسه مربوطه نسبت نیروی کاری آگاهی های لازم را کسب نمایید. از دیگر روش های آگاهی از نیازهای کاری میتوان به اعلام آمادگی برای کار در سایت های مربوطه و یا مراجعه حضوری به شرکت ها اشاره کرد. شانس شما در یافتن کار در کشور آلمان ارتباط مستقیم با سطح مهارت های شما و سطح تسلط شما بر زبان آلمانی خواهد داشت.

با توجه به بومی نبودن شما در این کشور با مهاجرت به آلمان، یافتن کار می تواند در ابتدا امری دشوار به نظر برسد اما با استمرار و پشت کار بیشتر این امر اتفاق می افتد و با یافتن کار دانشجویی می توانید تا حد مطلوبی هزینه زندگی دانشجویی در آلمان در سال 2024 را کاهش دهید. کار ضمن تحصیل در آلمان تا 20 ساعت در هفته مجاز است و به این ترتیب دانشجویان می توانند ماهانه 150€ تا 500€ (یورو) درآمد داشته باشند. انواع کارهای ضمن تحصیل در آلمان به طور کلی عبارت هستند از:

  1. کار در محیط دانشگاه که معمولا درآمد کم تری دارد و به صورت کمک به اساتید در فعالیت های پژوهشی، عکاسی برای دانشگاه و غیره است.
  2. کار خارج از محیط دانشگاه که معمولا به صورت کار در هتل، رستوران و غیره یا کار در شرکت های مختلف مرتبط با رشته تحصیلی است و غالبا درآمد بهتری دارد.

هزینه درمان در آلمان

هزینه های درمان در آلمان شامل موارد زیر می شود:

پارامترمیزان هزینه (یورو)
ویزیت پزشک عمومی در آلمان به صورت آزاد50€
هزینه آزمایشگاه های پاراکیلینیکی در آلمان80€ تا 250€
هزینه ویزیت یک پزشک فوق تخصص در آلمان250€
جراحی های اصلی و آزاد و شروع درمان برخی سرطانها در آلمان18000€

چنانچه فردی در آلمان کارت شهروندی داشته باشد و تحت پوشش بیمه باشد این هزینه ها در آلمان فقط به میزان 10% میشود.

رویای پزشکیتو در آلمان دنبال کن

هزینه زندگی و درآمد در آلمان

انتخاب محل ایده آل برای زندگی می تواند تا حد زیادی باعث صرفه جویی در هزینه گردد. در کل، جنوب آلمان گرانترین ناحیه برای سکونت می باشد. دو شهر بزرگ در بخش آلمان جنوبی، یعنی مونیخ و اشتوتگارت، از گرانترین شهرهای این کشور قلمداد می شوند. در مقابل زندگی در شمال این کشور که برلین هم بخشی از آن است، مقرون به صرفه می باشند و در این بین لایپزیگ در شرق آلمان از ارزانترین شهرها برای سکونت محسوب می شود. میزان حقوق فرد در آلمان بستگی به شغل متقاضی دارد. اما به صورت میانگین در آمد در آلمان برای یک کارمند معمولی و یا یک مهندس جوان و یا یک مدیر نو پا حدود 3500€ (یورو) در ماه خواهد بود. تمامی هزینه های جدولهای زیر به یورو میباشد.

پارامترمونیخبرلینهامبورگفرانکفورت
اجاره بهای منزل1395€1325€1014€1158€
نان سفید (500 گرمی)2.27€1.93€2.25€1.71€
غذای رستوران15.00€12.00€15€15€
شیر (1liter)1.21€1.2€1.27€1.18€
(12) تخم مرغ3.37€3.32€3.80€3.26€
(1kg, سفید) برنج2.82€2.60€3€2.46€
گوجه فرنگی(1kg)2.91€2.69€2.22€2.76€
سیب زمینی (1kg)1.96€1.96€1.43€1.69€
1km تاکسی2.27€2.15€2.00€2.5€

از بین همه هزینه های زندگی در آلمان 2024 نیز هزینه اجاره آپارتمان بیشترین بخش از بودجه مالی مهاجران خارجی را تشکیل می دهد. در رده بعدی نیز آیتم خرید از بازار قرار می گیرد که در نمودار زیر می توان با توزیع این هزینه ها در آلمان آشنا شد:

توزیع هزینه های زندگی در آلمان

ارزانترین شهرهای آلمان برای زندگی

هزینه اجاره آپارتمان در شهرهای آلمان شامل موارد زیر میشود:

  • اجاره آپارتمان در مرکز شهر لایپزیگ 581€ (یورو) و اجاره آپارتمان در خارج از شهر 385€ (یورو) است.
  • اجاره آپارتمان در مرکز شهر بوخوم 525€ (یورو) و اجاره آپارتمان در خارج از شهر 400€ (یورو) است.
  • هزینه اجاره آپارتمان در مرکز شهر شهر کیل 765€ (یورو) و اجاره آپارتمان در خارج از شهر 460€ (یورو) است.
  • اجاره آپارتمان در مرکز شهر زیگن 660€ (یورو) و اجاره آپارتمان در خارج از شهر 460€ (یورو) است.
  • اجاره آپارتمان در مرکز شهر ینا 580€ (یورو) و اجاره آپارتمان در خارج از شهر 360€ (یورو) است.
  • هزینه اجاره آپارتمان در مرکز شهر برمن 625€ (یورو) و اجاره آپارتمان در خارج از شهر 480€ (یورو) است.

افرادی که کار در آلمان را تجربه می کنند، کمتر با چالش پرداخت چنین هزینه ای برای اجاره ملک روبرو می شوند.

شرایط کار در آلمان 2024

اجاره بها بخشی از هزینه زندگی در آلمان

اولین و بزرگترین دغدغه هر دانشجوی خارجی در آلمان یافتن مکانی با اجاره بهای مناسب است. عنوان کردن یک شهر خاص به عنوان مکانی گران برای زندگی عمدتا به خاطر هزینه های اجاره بها میباشد که برعهده دانشجو است. اجاره منزل در محدوده مراکز شهری آلمان خیلی گران است. در رابطه با اجاره بها در این کشور نیز همانطوریکه جدول فوق هم گویای آن بود، شهرهایی مثل مونیخ، هامبورگ، کولن و فرانکفورت گرانترین نواحی و در مقابل شهرهایی مثل لایپزیگ یا کارلسروهه جزو ارزانترین نواحی از نظر اجاره منزل مطرح می باشند. جدول زیر متوسط اجاره بهای ماهانه را در برخی شهرهای آلمان، شامل بزرگترین شهرها نشان میدهد:

شهرمیانگین اجاره بهای ماهانه به یوروشهرمیانگین اجاره بهای ماهانه به یورو
آخن421€دوسلدروف714€
آیسبورگ561€فرانکفورت861€
برلین900€هامبورگ800€
بوخوم525€هانوفر503€
بن586€اینگولشتات700€
برمن625€لایپزیگ385€
کلن645€ماینز685€
دورتموند366€مونیخ1040€
درسدن441€پادربورن519€
اسن
425€اشتوتگارت818€

اجاره بها بخشی از هزینه زندگی در آلمان

هزینه غذا و خوراک در آلمان

هزینه خورد و خوراک اصلی و نوشیدنی ها در آلمان به هیچ وجه بالا نیست. در جدول زیر، متوسط هزینه برخی از این اقلام فهرست وار جهت مقایسه شده اند:

اقلام مصرفیهزینه
(500g) – نان سفید1.9€
(1 liter) –شیر1.08€
(12) – تخم مرغ3.31€
(1kg, white) – برنج2.71€
(1kg) – سییب زمینی1.52€
(1kg) – پیاز1.81€
(1kg) مرغ15.88€
(1kg) –گوشت گوساله14.88€
(1kg) – سیب2.37€
(1kg) – موز1.30€

مقایسه دخل و خرج زندگی در آلمان 2024

از سوالات مهم درباره زندگی در آلمان این است که آیا بین میزان دخل و خرج زندگی در آلمان 2024 تعادلی وجود دارد؟ آیا قدرت خرید مردم در آلمان بالا است؟ آیا مردم آلمان از زندگیشان راضی هستند؟ شرایط زندگی در آلمان چطور است؟ همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، متوسط هزینه زندگی در آلمان در حدود €1100 (یورو) می باشد. این در حالی است که متوسط درآمد ماهیانه یک کارگر ساده در این کشور نیز حدود €3810 (یورو) می باشد:

متوسط درآمد و هزینه زندگی در آلمان

همان طوری که مشاهده شد، سطح درآمدیی آلمان ها از سطح هزینه آنها بیش از 3 برابر بالاست و این علاوه بر اینکه به آنها در تامین نیازهای زندگیشان کمک می کند بلکه همچنین آلمان ها بخشی از درآمدشان را هم پس انداز می کنند. از سوی دیگر همین امر نشانگر قدرت خرید آلمان ها نیز می باشد. در حال حاضر شاخص قدرت خرید در آلمان عدد 108.11 را نشان می دهد که در مقایسه با برخی از کشورهای اروپایی معروف در سطح خیلی خوبی قرار دارد:

مقایسه شاخص قدرت خرید در برخی از کشورهای اروپایی

نکاتی جالب از آلمان

وسعت برلین 9 برابر پاریس است و تعداد پل‌ های این شهر بیشتر از ونیز است. زمانی که در جام جهانی 2014 بزریل، آلمان قهرمان شد اولین باری بود که این کشور به‌عنوان کشوری متحد این جام را برنده شده بود. در دوره‌ های قبلی که آلمان 3 بار قهرمان شد که با نام آلمان غربی در این رقابت‌ ها شرکت کرده بود. برق حدود یک سوم آلمان از انرژی‌ های تجدید پذیر تولید می‌ شود.

نوادگان همسر «نازی یوزف گویلز» امروزه ثروتمندترین خانواده‌ در آلمان هستند. انجام سلام نظامی نازی در آلمان یک جرم جنایی محسوب می‌شود و تا 3 سال مجازات زندان دارد. حدود 5500 بمب عمل نشده‌ جنگ جهانی دوم کشف و خنثی شد، یعنی به‌ ازای هر 15 روز یک بمب کشف شده است. آلمان و ژاپن کمترین آمار تولد را در جهان دارند. جمعیت آلمان رو به کاهش است. جمعیت این کشور در دهه‌ گذشته حدود دو میلیون نفر کاهش یافته است.

دریافت ویزای کار آلمان با سفیران

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

کشور آلمان همچنان پناهنده میپذیرد و با اینکه تعداد کمتری را مورد پذیرش قرار میدهد اما همچنان هستند برخی افراد که پرونده پناهندگی انها پذیرفته میشود. به صورت کلی توصیه میشود از این طریق کسی به آلمان نرود، چرا که خدمات شهری و کمپ های آلمان در این زمینه بسیار ضعیف است و تعداد پناه جویان بسیار کار را سخت کرده است. در حال حاضر بهترین نوع ویزای آلمان ویزای کار آلمان است. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و نگاشته شده است و موضوع هزینه زندگی در آلمان و شرایط این کشور طی آن بررسی گشته که امید است مطالعه آن مفید بوده باشد.

سوالات متداول در خصوص هزینه زندگی در آلمان

برای اطلاع از هزینه زندگی در آلمان در سال 2024 پاسخ پرسش های زیر را بررسی نمایید:

  • متوسط هزینه زندگی در آلمان 2024 چقدر است؟ در حال حاضر هزینه ماهانه زندگی هر فرد در آلمان حدود €1100 (یورو) می باشد.
  • هزینه زندگی در کدام ایالت آلمان ارزان می باشد؟ هزینه زندگی در شهری به نام لایپزیگ نسبت به برلین و هامبورگ بسیار ارزان تر می باشد اما به صورت قطعی شهرهای مانند هامبورگ و برلین و دیگر شهرهای بزرگ دارای امکانات بالاتری هستند.
  • بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانی ها کدام است؟ شهرهایی مانند مونیخ و بایرن از جمله گران ترین شهرها می باشند اما طبق آمار، جمعیت ایرانی ها در شهرهای فرانکفورت، هامبورگ، دوسلدورف و لایپزیگ بیشتر است.
  • کدام شهرهای آلمان از نظر استاندارد دارای بالاترین ها هستند؟ در میان 20 شهر برتر دنیا طبق استاندارد زندگی سال 2024 شهرهای برلین، هامبورگ و اشتوتگارت دارای بالاترین استاندارد هستند.
  • آیا قدرت خرید مردم در آلمان بالاتر است؟ بله، شاخص قدرت خرید در آلمان با عدد 108.11 بالاتر از کشورهایی نظیر ایتالیا، فرانسه و انگلستان است.
  • مخارج زندگی در آلمان چقدر می باشد؟ هزینه های زندگی در کشور آلمان به صورت ماهانه بین 800€ تا 1200€ (یورو) میباشد که در سال به 9600$ تا 14000$ (دلار) میرسد که شامل اجاره مسکن و خوراک است.
  • مزایای زندگی در آلمان چیست؟ از مهم ترین مزایا میتوان سیستم پیشرفته حمل و نقل، تحصیل رایگان، اقتصاد قوی، نظام درمانی ارزان قیمت و کم ریسک بودن ویزا برای ایرانی ها را مثال زد.
4.8/5 - (165 امتیاز)

425 دیدگاه برای “هزینه زندگی در آلمان

  1. میثم عظیمی گفت:

    سلام من ۳۲ سالمه مجردم مدرک درجه ۱ و ۲ آرایشگری دارم چطور میتونم برم آلمان؟و اینکه هزینه مهاجرت به آلمان چقدر هست و چه مدارکی میخواد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دیپلم + مدرک زبان آلمانی B2
      شاید بشه کاریابی کرد براشون اما قطعی نیست باید B2 باشه بعد بفرستیم بررسی کنن ایجنت

  2. مهدی گفت:

    سلام حقوق یک روانشناس که کارشناسی ارشد داره چه قدره؟ میتونه آلمان زندگی خوب و راحتی داشته باشه؟ به پس انداز میرسه؟ میتونه خونه بگیره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به راحتی نمی شه یک حقوق مشخص رو بیان کرد چون قوانین مالیاتی برای افراد مختلف متفاوت هست.
      با این حال بله قطعا زندگی در رفاه مالی رو خواهد داشت به ویژه اگر کارش بالینی باشه

  3. Nasrooll گفت:

    سلام ایا میشه از طریق سرمایه گذاری با خانواده رفت اقامت گرفت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله میشه اما دولت آلمان به شدت در این رابطه سخت گیری می کنه

  4. سمیرا گفت:

    سلام بنده ۳۶ ساله و کارشناس هوشبری با ۹ سال سابقه کار هستم اگر در آلمان کار پیدا کنم حداقل حقوقم پس از کسر مالیات چقدر خواهد بود ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به طور تقریبی حدود 4200 یورو در ماه هست.

  5. امیرمحمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    35 سالمه و برای مهاجرت به المان میخواستم اقدام کنم متاهلم و هم من هم همسرم کار نرم افزار و برنامه نویسی انجام میدیم میخواستم بدونم بدون اینکه در ابتدا کار داشته باشیم با ماهی 500 الی 600 یورو زندگی کنیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در صورتی که شغل داشته باشید در این کشور، درآمدی بالاتر از این مقدار رو به دست خواهید اورد ولی به طور کلی با این مبلغ نمیشه در شهرهای کوچیک آلمان حتی زندگی کرد.

  6. میلاد اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخوام بدونم از چه طریقی من میتونم به آلمان مهاجرت کنم
    22 سالمه
    متاهل
    مدرک فوق دیپلم ساخت و تولید فنی حرفه ای
    سابقه کاری(4 سال بدون بیمه) در فرزکاری و تراشکاری مرتبط به رشته تحصیلی
    رتبه 2کشوری در مسابقات علمی کاربردی
    زبان المانی هم دارم یاد میگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک B2 زبان آلمانی رو دریافت کنید و بعد از اون برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان اقدامات لازم رو انجام بدید

  7. سامان گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمتتون
    بنده ۱۳ سال در زمینه دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی و تحت شبکه فعالت داشتم و همچنان دارم و ۳۳ سال سن دارم با ۷ سال سابقه بیمه.
    میخوام ببنم خدا وکیلی امکان درماد بهتر و زندگی بهتر برای من تو المان هستش و اینکه درامد در رسته شغلی بنده چقدر هستش و بازار کار در المان
    ممنون میشم اگه راهنماییم بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توی این حوزه شما می تونید 38000 یورو در سال درآمد داشته باشید ولی هم به مدرک حرفه ای یا دانشگاهی و تسلط به زبان آلمانی تا سطح B2 نیاز دارید

  8. هستی گفت:

    سلام برای تحصیل در آلمان باید حساب مسدود باز کنیم برای ما ایرانیها که تحریم هستیم چطور می شود حساب باز کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تماس بگیرید با مشاورین ما تا شما رو راهنمایی کنند.

  9. ترنم گفت:

    سلام، وقت بخیر ، ممنون از توضیحات خوبتون
    من ۲۴ سالمه ، دانشجوی لیسانس جامعه شناسی (ترم۳) و کاردانی حسابداری دارم. قصد دارم فوق لیسانس جامعه شناسیم رو که گرفتم ، ارشد مجدد بزنم برای آلمان … زبان آلمانی هم شروع کردم به یادگرفتن ، معدلم بالای ۱۷ هست و یک مقاله هم دارم می‌نویسم ، دانشگاه هومبولت برلین مد نظرم هست ، تمکن مالی ولی ماهانه ۵ میلیون تومان درآمد دارم ، آیا میتونم به پذیرش در دانشگاه هومبولت برلین امیدوار باشم ؟ یا با این تمکن مالی امکانش نیست ؟
    و اینکه بعد از چند ماه وارد شدن به خاک آلمان میتونم کار پیدا کنم ؟( کار دانشجویی )

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید 10326 یورو وجه نقد داشته باشید در حسابی در المان

  10. رضا گفت:

    سلام و تشکر بابت مطالب خوبتون
    من ۳۲ ساله هستم مهندس برق و ۵ سال در یکی از ادارات دولتی مشغول کار هستم.
    خواستم بدونم امکانش هست که همسر بنده برای تحصیل در مقطع ارشد در کشور آلمان پذیرش بگیرن و به تبع ایشون من هم به آلمان برم و بتونم دنبال کار بگردم؟ ممنون میشم در این خصوص که امکان پیدا کردن کار هست یا خیر راهنمایی کنید و معمولا پیدا کردن شغل “به طور متوسط” چقدر زمان بره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر بتونید مدرک b1 بان آلمانی رو داشته باشید که بهتر هست واستون ولی باید در همین حد به زبان آلمانی تسلط پیدا کنید. در این صورت می تونید شما ویزای جستجوی کار آلمان رو بگیرید و همسرتون هم که ویزای تحصیلی دارند.

  11. میلاد گفت:

    با سلام
    من 25 سالم هست و فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارم با معدل 17.16 و یک سال و نیم سابقه کار دارم (یک سال در زمینه طراحی تهویه مطبوع با رد شدن بیمه و شش ماه در زمینه ساخت و تولید بدون رد شدن بیمه) آیا شرایط اخذ ویزای کاری را دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید حداقل سه سال سابقه کاری در این زمینه داشته باشید.
      توصیه می کنیم که تا زمانی که به مدرک B1 زبان آلمانی تسلط پیدا کنید، به کار کردن ادامه بدید و تا زمانی که به سفارت مراجعه می کنید، زبان رو یادگرفته باشید و تجربه کاری هم کامل شده باشه.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا دقیق تر شما رو راهنمایی کنند.

      1. میلاد گفت:

        لطف می کنید شماره های تماس با مشاورانتون را بفرمایید؟

        1. امیر جلالی گفت:

          02191003232

  12. بهرام گفت:

    سلام من ۳۵ ساله داری کارشناسی ارشد HSE هستم و سابقه کار ۱۰ ساله در صنایع نفت و گاز، دارای دو فرزند.
    انگلیسی در حد ۶ آیلتس و با زبان آلمانی بیگانه هستم
    آیا شانسی برای مهاجرت شغلی وجود داره؟
    ممنون میشم هزینه زندگی ۴ نفره و درآمد متوسط من رو اعلام بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید فقط مسئله ای که هست اینه که شما باید تا سطح b1 زبان آلمانی رو بلد باشید

  13. مهدي گفت:

    با سلام و احترام
    من 44 سال سن وداراي مدرك زبان فرانسه در سطح كارشناسي و علوم سياسي در سطح فوق ليسانس هستم. آيا امكان مهاجرت به آلمان ترجيااً وجود داره. متاهل هم هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما یک مقدار بالاتر از استانداردهایی هست که می تونه شما رو به کار برسونه.
      بهتر هست با مشاورین ما تماس بگیرید تا شرایط شما رو بتونن بهتر بررسی کنند

  14. فرشاد گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    میخواستم بدونم میانگین درامد یک حسابدار تو المان چقدره؟
    ایا حسابداری جز شغل های پردرامد المان حساب میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام ممنون از حسن توجه شما
      1150 تا 4000 یورو و بستگی به توانمندی شما داره

  15. بتیس گفت:

    سلام میشه بگید هزینه آمدن به ایران از آلمان بلیط پرواز چقدر هست میهاستم ببینم میتونم سالی 3بار بیام ایران و برگردم آلمان امکانش هست ?هزینه ها چطوره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بلیط های پرواز از آلمان یا بله آلمان برای هر پرواز حدود 6 تا 40 میلیون تومن هست و به پرواز شما بستگی داره

  16. Bano گفت:

    باسلام وقت بخیر ببخشین بنده الان دانشجو ترم آخرپرستاری هستم و میخواستم بدونم بعده گذراندن دوره تحصیل و ورود ب عرصه پرستاری و کار درمراکز میتونم ب آلمان مهاجرت بکنم و اینکه درآمد یک پرستار در کشوری مثله آلمان تقریبا چند یورو هستش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک تحصیلی خودتون رو در این صورت معادلسازی کنید
      متوسط درآمد حدود 2900 یورو هست

  17. هادی پلنگ گفت:

    سلام من 17 سالمه مشکل مالی هم ندارم تریدر هستم زبان بلد نیستم بنا به دلایلی پاسپورت هم نمیتونم بگیرم ولی قط میخام برم من لطفا اگه پیشنهادی دارین بفرمایین که هم پاسپورت درست کنین واس من و بفرستین المان و پناهندگی بگیرم حالا قاچاقی هم شد اشکال نداره ولی با هواپیما هزینش هم هر چقدر شد مشکلی ندره من زیاد اینجا رو چک نمیکنم اگه پیشنهادی دارین بهم زنگ بزنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در نظر داشته باشید که مهاجرت قاچاقی به آلمان دلیل نمیشه که شما بتونید راحت پناهندگی خودتون رو دریافت کنید.
      ما فقط از طرق قانونی می تونیم شما رو راهنمایی کنیم

  18. سپهر رضایی گفت:

    سلام. وقت بخیر
    در حال یادگیری برنامه نویسی هستم با مدرک فوق دیپلم عمران ۲۵ساله زبان انگلیسی رو تا سطح c2وزبان المانی رو تا سطح b۱ بلدم .سرمایه ای ندارم فقط هزینه بلیط و هزار یورو . ایا امکان مهاجرت برای من هست؟ و برای یک نفر هزینه کرایه خونه و غذا در ماه چقدر میشه؟ سپاس از شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما وقتی از طریق کار وارد این کشور می شید، از همون ماه نخست حقوق دریافت می کنید ولی در نظر داشته باشید که اگر مدرک برنامه نویسی رو نداشته باشید فایده ای نخواهد داشت تلاش شما
      همچنین باید بتونید 3 سال سابقه کار مرتبط ارائه کنید.
      هزینه یک ماه زندگی دانشجویی توی این کشور برای رسیدن به حقوق مناسب حدود 850 تا 1300 یورو (بسته به سبک زندگی و شهر محل اقامت) هست

  19. مهدی گفت:

    سلام
    من ۳۱ سالمه
    لیسانس کتابداری دارم و فوق لیسانس علم سنجی
    خانمم هم ۲۷ سالشه و فوق لیسانس روانشناسی داره
    زبان آلمانی بلد نیستیم
    ولی انگلیسی ما خوبه
    میتونیم برای تحصیل بریم آلمان و کار هم کنیم.
    راهنمایی میکنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید پرونده هاتون دقیق تر بررسی بشه. این که آیا بین تحصیلتون گپ وجود داره یا خیر ولی به طور کلی تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی هم ممکن هست ولی بهتره به زبان آلمانی انجام بشه.

  20. جویای زندگی نرمال گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده در زمینه کارشناس شبکه مشغول به کار هستم
    همچنین برنامه نویس اندروید و ویندوز نیز هستم و در زمینه وب هم برنامه نویس php و API php میباشم
    و همچنین طراح و برنامه نویس SQL Server نیز هستم
    رشته بنده کامپیوتر گرایش مهندسی نرم افزار هستش
    آیا با این تفاسیر امکان مهاجرت به آلمان برای بنده وجود دارد؟ و اگر کشور دیگری با مزایای بهتر در این زمینه وجود دارد بنده رو راهنمایی بفرمایید
    این رو هم اضافه کنم که بنده درحال یادگیری زبان آلمانی میباشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا شما می تونید اقدام کنید فقط سنتون رو نفرمودید
      در صورتی که علاقه دارید مستقیما با ویزای کاری به آلمان مهاجرت کنید، حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در زمینه کاریابی در آلمان در این حوزه راهنمایی کنند.

  21. محمد گفت:

    میخاستم بدونم با 48 سال سن و با داشتن مدرک فوق لیسانس آمار و ۲۰ سال سابقه کار مرتبط و داشتن آیلتس جنرال و آکادمیک اورال 6.5 می تونم ویزای جستجوی کار بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما بالا هست. توصیه می کنم ت با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در زمینه های مختلف مهاجرت راهنمایی کنند

  22. امیر جلالی گفت:

    سلام
    منظورتون از مهاجرت چی هست؟
    از چه طریقی قصد ورود به آلمان رو دارید؟

  23. Dana گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده 28 سالمه فوق لیسانس رشته cnc
    دارم و زبان انگلیسی رو کامل بلدم
    می تونم زبان آلمانی رو هم یاد بگیرم
    آیا برای یک برنامه نویس cnc در آلمان شرایط کار هست
    و حداقل حقوق چند هزار یورو هست ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در آلمان افرادی که در پروسه های برنامه نویسی ورود پیدا کردند، این امکان رو دارند که به راحتی وارد بازار کار بشن.
      برنامه نویس ها در این کشور به طور متوسط 4800 یورو در ماه درآمد کسب می کنند.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید چون چندین پیشنهاد کاری از آلمان در این زمینه در اختیار دارند

  24. محمد گفت:

    سلام بنده ۳۸ سال سن مدرک کارشناسی ارشد معماری سه سال سابقه پرداخت بیمه سهامدار و ریسس هیت مدیره شرکت ساختمانی آشنایی کامل با نرم افزار اتوکد داری یه دوقلو ۲ ساله همسرم ۳۲ سال و کارشناسی ارشد معماری
    خودم سابقه کار پیمان مدیرت ساخت ساختمان و مشارکت در ساخت ساختما دارم کار طراحی معماری انجام میدم انگلیسی بلد نیستم اما المانی شروع کردم به خوندن
    خواستم ببینم درامد سالانه متوسط امثال من چقدره و هزینه زندگی خوب یه خونواده ۴ نفره چقدر میشه ممنون لطفتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در رابطه با متوسط درآمد در این کشور برای یک معمار عادی میشه درآمد3700 یورو در ماه رو در نظر گرفت
      البته هر فرد باید بسته به تخصص خودش این حقوق بیشتر و کمتر رو در نظر داشته باشه
      معماران حرفه ای می تونن تا 7000 یورو هم در آلمان درآمد داشته باشن

  25. نیما گفت:

    سلام من 18 سالمه مدرک تعمیرات ایسیو خودرو تا کلاس 11 در رشته تعمیرات خودرو درس خوندم ولی دیپلم ندارم آیا میتونم در آلمان کار پیدا کنم و تحصیل کنم کارت پایان خدمت همه مدارک دارم سوال اصلیم اینه سن کم میتونه باعث بشه در آلمان اقامت کنم جوابم بدین ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نمی تونید با این سن برای مهاجرت کاری اقدام کنید.
      برای مهاجرت به آلمان حداقل مدرک تحصیلی دیپلم 12 ساله هست و باید اون رو داشته باشید. به دلیل نداشتن تحصیلات دانشگاهی، دریافت مدرکB2 زبان آلمانی هم یک الزام هست

  26. hamed گفت:

    سلام و روز بخیر ممنون از اطلاعات خوب سایت
    بنده 30 ساله کارشناس ارشد شیمی تجزیه هستم و 5 سال سابقه کاری دارم و همسر بنده نیز 27 ساله وپرستار هستن و 6 سال سابقه ویژه کاری دارند(اورژانس-icu)
    جهت مهاجرت میخوایم اقدام کنیم و میخوام بدونم زمان لازم برای پیدا کردن شغل مناسب چقدرهست؟
    1.میزان درآمد ماهانه ما چقدر خواهد بود؟
    2.تمام هزینه های زندگی در یک ماه چقدر میشه؟
    3.تمام هزینه های لازم جهت مهاجرت چقدر خواهد بود؟
    4.کدوم شهر آلمان برای شرایط ما مناسب تر هست؟
    5.وجود آشنا در آلمان امکان پیدا کردن شغل رو آسون تر میکنه یا اقدام از طریق وکیل کفایت میکنه؟
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما دو عزیز می تونید مهاجرت کنید.
      توصیه می کنم مقاله های کار در آلمان، ویزایA17 پزشکان آلمان رو مطالعه کنید و در صورتی که ابهامات شما برطرف نشد با ما تماس بگیرید.
      هزینه های زندگی هر فرد به سبک زندگیش بستگی داره ولی برای 2 نفر در اختیار داشتن 3000 یورو هم می تونه عالی باشه.
      متوسط حقوق یک پرستار توی این کشور 2900 یورو هست.
      در نظر داشته باشید که هم میزان هزینه ها و هم درامد به شهر محل زندگی شما هم بستگی داره.
      شما اگر یک وکیل خوب داشته باشید مسیر مهاجرت شما از ایران به آلمان رو بسیار هموارتر خواهد کرد.
      در صورتی که با ما تماس بگیرید، همکاران من ابهامات شما رو پاسخ گو خواهند بود

  27. محمود گفت:

    با سلام . بنده فوق لیسانس عمران گرایش مدیریت ساختم ۳۷ ساله هستم و و ۱۳ سال سابقه کار در نفت و گاز و فولاد رو دارم . خانومم ۳۳ ساله هستن و فوق لیسانس صنایع و ۶ سال سابقه کار در فولاد . یه بچه ۲ ساله هم دارم . میخواستم راهنماییم کنین که هزینه های زندگیم و درآمد ماهیانه در آلمان چقدر میشن ؟ ممنون از راهنماییتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیلی به سبک زندگی شما و البته شهری که توش زندگی می کنید وابسته است این سوال
      ولی به طور کلی می شه گفت برای یک زندگی سطح خیلی خوب برای شروع، می تونید حدودا 3200 تا 3800 یورو رو در نظر داشته باشید

  28. امین سلطانی گفت:

    سلام و روز بخیر. من و همسرم کارشناس علوم آزمایشگاهی هستیم. آیا برای کار در آلمان میتونید به ما کمک کنید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به شرایط سنی شما داره. در صورتی که 3 سال سابقه کار داشته باشید و زبان آلمانی رو حداقل در سطح B1 بلد باشید می تونید اقدام کنید. سن شما باید زمان مراجعه به سفارت کم تر از 40 باشه

  29. بانو گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت خوب و اطلاعات خوبی که دادید
    سوال من اینه آیا با خرید ملک در آلمان امکان گرفتن اقامت دائم هست یا نه؟
    در کل چه زمانی میتوانیم اقامت دائم بگیریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خرید ملک در آلمان منجر به دریافت اقامت نمیشه
      شما می تونید خرید ملک در اسپانیا یا خرید ملک در پرتغال رو در نظر بگیرید.

      1. بانو گفت:

        دوباره سلام
        ممنون از پاسخگویی
        آیا این امکان در آلمان قبلا وجود داشته است یا از ابتدا خرید ملک در آلمان منجر به اقامت دائم نمیشده است؟
        به چه روشهای دیگری میشود اقامت دائم در آلمان داشته باشیم؟
        ممنونم که راهنمایی میفرمایید

        1. امیر جلالی گفت:

          شما می تونید از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری در آلمان اقامت بگیرید.
          بهتر هست با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  30. احمدرضا گفت:

    سلام من به طراحی وب علاقه دارم یعنی (html , css , javascript ) آیا میتونم توی برلین یه خونه اجاره کنم و از زندگی نرمالی هم داشته باشم با تمامی هزینه ها فک کنم ماهی حدودا ۱۰۰۰ یورو دستمو میگیره البته ما دو نفریم من و خانومم

    1. احمدرضا گفت:

      فقط لینکه منظورم ار اینکه ۱۰۰۰ یورو دستمو میگیره یعنی مخارج ۱۰۰۰ یورو فک کنم بشه

      1. امیر جلالی گفت:

        هزینه یک زندگی دو نفره در برلین که فرمودید به عنوان یکی از شهرهای مهم این کشور برای یک زوج دانشجو حدودا 1300 یورو میشه. شما که قصد کار دارید و می خواهید زندگی عادی بسازید هزینه هاتون بیشتر میشه

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما به عنوان طرح وب قطعا درامد بالاتری در این کشور خواهید داشت.
      حتما در این زمینه با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در زمینه گرفتن پیشنهاد کاری در حوزه کامپیوتر راهنمایی کنند

  31. مرت گفت:

    سلام وقت بخیر.من تا ۷ماه دیگه شهروندی و پاسپورت ترکیه رو میگیرم از طریق ازدواج شهروند ترک. میخواستم بدونم تاثیری داره با پاسپورت ترک درخواست ویزای کاری آلمان بدم برای خودم و همسرم یا فرقی نمیکنه با همین پاس ایرانی هم میشه یا شانس اون پاس بیشتره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با پاسپورت ایرانی هم می تونید اقدام کنید و مشکلی نیست.

  32. محمد گفت:

    سلام من برنامه نویس هستم با 13 سال سابقه کار
    میخوام برای مهاجرت به المان اقدام کنم.هزینه یه خانواده 4 نفره چقدره و حقوق دریافتی چقدره؟
    هزینه + اجاره خانه
    میخوام ببینم ارزش رفتن داره یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که تمایل به این مسئله دارید، می تونید با مشاورین ما تماس بگیرید تا در رابطه با رزومه شما اطلاعات به دست بیارند چون چندین پیشنهاد کاری محدود از آلمان در این رشته در اختیار داریم
      متوسط درآمد شما می تونه به 7 تا 8 هزار یورو در ماه برسه
      هزینه های زندگی شما هم به سبک زندگی بستگی داره اما این مبلغ برای شما کافی خواهد بود

  33. علی گفت:

    سلام بنده دکترای برق قدرت دارم و تو ایران وضعم خوبه و حدودا تو ماه از 500 تا 1 تومن درآمد دارم
    سن خودم 40 همسرم 35 بچه هام یک دوقلوی 13 ساله دارم
    خواستم بدونم اگر محاجرت کنم به آلمان موقعیتم همینجوری هست؟ کارم تست رله های نیروگاهی و…
    مشاور نیروگاه شازند هم هستم
    تو حوزه کاری خودم تو ایران بهترینم
    همسرم پزشک متخصص زنان هستن
    من و همسرم به انگلیسی تسلط کامل داریم و من نمره 7.1 آیلتس رو گرفتم
    بچه ها 8 ماه دیگه انگلیسیشون تموم میشه اگر بخوایم بریم میتونم ببرمشون فوق فشرده یک ماهه تموم شه
    میشه محاجرت موفق داشت؟ یعنی بعد چند وقت پشیمون نشیم و برگردیم؟ خواهرم هم آلمانه در برمن ساکنه اون متخصص قلب و عروق بود ولی چون باید مراحل طولانی رو برای اینکه بتونه مشغول بکار بشه کلا تو خونه نشسته
    برای همسر من هم همین مراحل هست؟
    اگر بخوام یک خونه 3 خوابه در مرکز برمن اجاره کنم ماهانه چقدره؟
    درآمد من و همسرم تو ماه چقدر میشه؟
    میشه زندگی خوبی داشت؟
    برا ویزا و…. تمکن مالی دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      زبان انگلیسی برای کار در آلمان نمی تونه به شما کمکی کنه
      شما باید زبان رو در سطح B1 داشته باشید. بعد از اون برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید.
      شما می تونید برید آلمان وقتی کار پیدا کردید برای همسر و فرزندانتون دعوت نامه بفرستید تا همسرتون بتونن توی آلمان به راحتی پروسه یک تا 2 ساله معادل سازی مدرکشون رو پیگیری کنند و بتونن کار رو شروع کنن.

  34. ثنا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من خانم 39 ساله با مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر نرم افزار از دانشگاه علمی کاربردی در سال 92 و برنامه نویس هستم
    ولی فقط 3 سال بیمه از سال 94 تا97 دارم ،فریلنسری کار میکنم، زبان آلمانی بلد نیستم میتونم سریع یاد بگیرم
    از نظر مالی در حد 10هزار یورو کلا میتونم جور کنم
    از چه طریقی بهتر اقدام کنم با توجه به سن زیاد و 3سال بیمه
    با این پول ایا تمکن بانکی برای ویزا و هزینه های اولیه مهاجرت و مقداری برای روز های اول ورود در آلمان امکانپذیر هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید شاید در زمینه فعالیت شما بتونند پیشنهاد کاری براتون از آلمان بگیرن

  35. Arash گفت:

    سلام ممنونم از مطالب کامل و خوبتون
    من 22 سال سن دارم و تکسین فنی آسانسور هستم(نصاب آسانسور)
    فعلا مدرکم کاردانیه و دارم کارشناسی مهندسی آسانسور رو میگیرم
    خواستم ببینم حقوق مهندسی آسانسور در آلمان چقدر هستش و شرایط شاغل شدن دائم در آلمان به چه صورت هستش؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید
    خیلی متشکر🌷

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 70000 یورو در سال
      شما وقتی در آلمان شروع به کار می کنید، قرارداد امضا می کنند با شما و با توجه به مدت قرارداد به شما ویزا می دن

  36. navid_a گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 28 سال سن دارم لیسانس ابزاردقیق (برق) هستم .5 سال سابقه کار در صنعت دارم. مدال المپیاد در کشور دارم. مدارک مربوطه به فنی و حرفه ای هم دارم. چجوری باید اقدام کنم و چقد هزینه باید بکنم که برم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با دریافت مدرک B1 زبان آلمانی خودتون رو برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان آماده کنید

  37. دختر گفت:

    سلام،خسته نباشید،من و دوستم دو دختر ۱۷ ساله رشته تجربی هستیم و قصد مهاجرت به آلمان رو داریم.می خواستم بپرسم چه رشته هایی در آلمان متقاضی بیشتری داره و اینکه پیدا کردن کار در آلمان با حقوقی که بشه هزینه های زندگی دانشجوییمون رو بدیم خیلی سخته؟

    1. دختر گفت:

      و اینکه با داشتن ۳۰۰ میلیون تومن درحال حاضر میشه مراحل مهاجرت رو برای دونفرمون تو رشته ای مثل پرستاری طی کرد؟
      اینم بگم که زبان آلمانی بلد نیستیم ولی اگه امکان مهاجرت باشه یاد می گیریم.

      1. امیر جلالی گفت:

        شما باید 10236 یورو پول توی حسابتون باشه تا بتونید ویزا دریافت کنید

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      رشته های مهندسی در آلمان تماما جایگاه عالی دارند. رشته های مدیریتی هم همچنین.
      کار دانشجویی در آلمان چندان سخت نیست.

  38. محمد گفت:

    سلام
    من برای دکتری میخوامم اقدام کنم. میزان فول فاند به صورت کلی چنده ؟ و آیا با این پول شهریه دانشگاه هم باید بدم؟ با سپاس

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      فول فاند در حقیقت هزینه تحصیل و زندگی به صورت کامل هست.
      در صورتی که شما فول فاند بشید، شهریه ای به دانشگاه پرداخت نمی کنید و دانشگاه مبلغی رو برای هزینه های ماهانه به شما پرداخت می کنه

  39. یلدا احمدی گفت:

    سلام من 19 سالمه امسال بارتبه 2500 در دانشگاه دولتی اصفهان در رشته علوم تربیتی پذیرفته شدم میخواستم بپرسم برای ادامه تحصیل در کشور آلمان چگونه اقدام کنم ممنونم از راهنمای شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما باید اقدام کنید برای ترجمه مدارک و ارسال اون ها به دانشگاه.

  40. آرمین داداشی گفت:

    سلام من و همسرم دانشجو مهندسی مواد هستیم داخل دانشگاه صنعتی بابل و دارای مدارک icdl هستیم میخواستم بدونم اگر برای لیسانس بخوایم داخل آلمان تحصیل بکنیم میتونیم کار پاره وقت داشته باشیم و از پس زندگیمون بر بیایم با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما بسیار حائز اهمیت هست. در آلمان به دانشجوها فرصت کار نیمه وقت داده میشه

  41. پارسا گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بگم یه زندگی خوب در فرانکفورت چه میزان در امد خوب هست ؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام.
      با حدود 3000 یورو در ماه، میشه خوب زندگی کرد

  42. نریمان گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم برایه من که میخوام از طریق اوسبیلدونگ برم المان چقدر حقوق میدن و چقدر باید تمکن مالی داشته باشم رشته مکانیک خودرو هستم ممنون میشن بگین😍

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به مرکزی داره که قرار هست در اون آموزش ببینید. توی سایت هر مرکز تمام این شرایط رو تشریح کردند.

  43. مهدی گفت:

    سلام مهدی هستم ۱۸ سالم یک‌سوال داشتم کار در زمینه فیزیوتراپی و پرستاری میتونه یک زندگی ایده ال رو تو المان
    رقم بزنه یا خیر (بنده قصد تحصیل در المان رو دارم )ولی نمیدونم ایا با رشته پرستاری و فیزیوتراپی میتونم زندگی ایده ال داشته باشم یا خیر اگر میدونید ممنون میشم پاسخ بدید 🙏🏻🙏🏻

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا این دو رشته از نظر مالی شرایط خوبی برای شما ایجاد می کنه

  44. پروین گفت:

    سلام.من و همسرم پرستارهستیم و سابقه ی کاری 22و24سال در بخش های مراقبتهای ویژه جنرال و قلب باز داریم و سن مون 46و48سال هست و دو فرزند 15و9ساله داریم میخواستم بپرسم شرایط کار برای هردوی ما فراهم هست یا باید یکی مون درخواست بده و اون یکی کارکنه و اگه با حدود 300-400هزار یورو مهاجرت کنیم می تونیم خونه بخصوص در مونیخ بخریم و هم سرکار بریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام خدمت شما عموما سن هر دو عزيز براي كار بالاست چون در حال حاضر حدود ١٨ ماه هم زمان ميبره مدركتونو در آلمان معادل سازي كنيد تا اجازه كار به عنوان پرستار داشته باشيد و يك زماني هم در ايران برای ب۲ باید وقت بذارید
      این نکته توجه کنید فرزند ۱۹ ساله شما از زیر مجموعه شما بیرون هست و کیس جداگانه ای حساب میشن
      خرید ملک در آلمان منجر به اقامت نمیشه اما با این مبلغ امکان خریدن دارید

  45. مانی گفت:

    من رشته تریبیت بدنی هستم سال دوازدهم و ۳ سال هست مربی گری میکنم و قبلش هم بازیکن بودم و مقام های استانی دارم ، میخواستم بدونم آیا بعد از اخذ دیپلم میتونم اقدام کنم برای ویزای تحصیلی ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید فقط پیش شرطش این هست که توی کنکور خودمون قبول بشید

  46. یوسف اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر، ۲۰ سالمه و دانشجوی ترم سوم مهندسی عمران در دانشگاه امیرکبیر تهران هستم. قصد مهاجرت به آلمان رو دارم ولی نمی‌دونم که باید از چه طریق اقدام کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در ابتدای امر پذیرش تحصیلی از آلمان دریافت کنید تا امکان استفاده از ویزای تحصیلی آلمان رو به دست بیارید.

  47. هادی گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه میخواستم بدونم بدون کارت پایان خدمت میتونم برای وایزای اوسبیلدونگ اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کارت پایان خدمت جز مدارک مورد نیاز دوره اوسبیلدونگ نیست.
      شما باید بتونید از طریق قانونی از کشور خارج بشید و کارت پایان خدمت به همین دلیل اهمیت داره

      1. omid گفت:

        سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم وقتی برای دوره اوسبیلدونگ بخوام مراجعه کنم و همه چی فراهم باشه ولی کارت پایان خدمت نداشته باشم مشکلی برای خروج پیش میاد؟؟؟ایا راه حلی هست؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          این مسئله رو باید از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید ولی افرادی که پذیرش از دانشگاه های آلمان داشته باشند، می تونن برای ادامه تحصیل در دوره های لیسانس، ارشد یا دکترا اقدام به مهاجرت کنند

  48. مهگل گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من و همسرم 10 سال سابقه کار در ازمایشگاه رو داریم و هردو مدرک فوق لیسانس در رشته های میکروبیولوژی و زیست شناسی داریم.
    33 و 35 ساله هستیم.میخواستم بدونم شرایط کار در المان برامون به چه صورته و اینکه اگر در این رشته مشغول به کار شیم حقوق ماهیانه مون تقریبا چقدره؟
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نمی تونید با ویزای A17 وارد آلمان بشید.
      باید دوره های آموزشی رو توی کشور آلمان طی کنید تا واجد شرایط کار توی این کشور بشید.
      پس بهتر هست از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنید

  49. امید گفت:

    سلام من 25 سالمه لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد هستم خواستم در هم در مورد پناهندگی سوال کنم هم در مورد ویزای کاری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر به دلیل سهولت مهاجرت به آلمان از طریق قانونی، پناهندگی آلمان تقریبا غیر ممکن هست.
      برای دریافت ویزای کار آلمان اما راه های زیادی وجود داره که توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شانس شما برای دریافت این ویزا رو بررسی کنند.

  50. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید . بنده برنامه نویس هستم و به چند زبان برنامه نویسی مسلط هستم و مدارک دوره های معتبر داخلی و بین‌المللی دارم . اما زبان آلمانی بلد نیستم . و اینکه نمیخواهم در جایی استخدام شوم . قبلا شنیده بودم آلمان ویزای فریلنسری میده میخواستم بدونم امکانش هست از این طریق مهاجرت کرد . چه میزان هزینه دارد و چقدر زمان طول میکشد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و احترما
      به عنوان برنامه نویس برای مهاجرت به آلمان شرایط خوبی رو دارید
      اما ویزایی که میفرمایید به نام ویزای فریلنسری نیست و ویزاهای مختلفی وجود داره که بسته به شرایط شما ممکنه برخی از اونها شامل حال شما هم بشه
      در همین خصوص پیشنهاد میکنم که ابتدا با مشاورین ما یک مشاوره داشته باشید

  51. مهسا گفت:

    سلام. دکترای زمین شناسی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات دارم. پنج مقاله بین المللی (آی اس آی) چاپ شده دارم. زندگی در آلمان را سلام. دکترای دانشگاه آزاد دارم. پنج مقاله بین المللی (آی اس آی) چاپ شده دارم. .در ایران استخدام‌ رسمی آموزش پرورشم هستم.زندگی در آلمان را دوست دارم.چطوری میتونم به آلمان مهاجرت کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که سابقه کاری 3 ساله مرتبط داشته باشید، کار در آلمان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.
      ضمن این که شما باید زبان آلمانی رو هم تا حداقل سطح B1 تسلط داشته باشید.

      1. حسین یوسفلی گفت:

        سلام و عرض ادب
        ببخشید بنده تعمیر کار لوازم خانگی هستم آیا امکان کار برای بنده در آلمان وجود دارد، ازم به ذکر است که ۳۶ سال سن دارم.
        باتشکر از راهنمایی شما

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در صورتی که به زان آلمانی تا سطح B2 تسلط پیدا کنید

  52. سهیلا گفت:

    سلام من ۳۱ سالمه لیسانس میکروبیولوژی و فوق لیسانس بیوتکنولوژی میکروبی دارم در حال حاضر یک ساله که توی یک شرکت داروسازی کار میکنم به تازگی اموزش زبان آلمانی رو شروع کردم میخواستم بدونم توی این مدتی که زبان آلمانی یاد میگیرم و سابقه کارم بالاتر میره چه مدارک دیگه ای باید برای ویزای کار آلمان آماده کنم؟ و آیا بازار کار و درامد در المان برای من مناسبه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدارک دانشگاهی خودتون رو در اختیار داشته باشید و به صورت رسمی ترجمه کرده باشید
      ضمن اینکه به تاییدیه های ZAB هم نیاز دارید.
      برای کسب اطلاعات تکمیلی می تونید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  53. محسنی گفت:

    سلام من و همسرم کارشناس آزمایشگاه هستیم در مراکز دولتی مشغولیم شرایط کار برای ما در آلمان چجوره و اینکه اگر هر دومون بتونیم کار کنیم از لحاظ حقوق و هزینه زندگی وضعیتمون به چه شکل خواهد بود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما اهمیت داره و همینطور تسلط به زبان آلمانی
      اما قطعا زندگی بسیار مناسبی خواهید داشت

  54. مریکس گفت:

    سلام مریم هستم . بیست سالمه و دیپلم دارم. به کار در سالن های زیبایی مشغول هستم . در زمینه ی موسیقی هم فعالیت دارم. میخاستم بپرسم فرصت شغلی در سالن زیبایی در المان چطور هست. و اینکه میتونم با مدرک دیپلم برای تحصیل در المان اقدام کنم ؟ ایا میتونم از زمانه ساکن شدنم در المان به شغله کنونیه خودم اونجا مشغول شم یا خیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آلمان شرایط سختی رو برای ورود به دانشگاه های این کشور در نظر گرفته بنابراین باید دقت داشته باشید که در فرصت سریع تر اقدام کنید.
      برای مهاجرت کاری به آلمان اما سن شما کم تر از حد مجاز هست و در حال حاضر امکان مهاجرت شما به سختی فراهم می شه. بهتره که توی این بازه زمانی زبان آلمانی رو یاد بگیرید و البته مدارک علمی و مرتبط رو فراهم کنید

  55. ميثم گفت:

    باسلام
    بنده فوق ليسانس طراحي كاربردي(طراحي جامدات) از دانشگاه فردوسي مشهد و ٦مقاله ي كنفرانسي داخلي و بين المملي و ژورنالي دارم و الان سربازم و تا ٣ ماه اينده خدمت سربازبم تموم ميشه. متاهلم هستم و ٢٩ ساله
    سوالاتي كه از دوستان دارم اينه كه:
    ١- براي جاب افر گرفتن بايد از كجا شروع كنم؟
    ٢- بهترين مركز اموزش زبان الماني در مشهد كجارو پيشنهاد ميدين؟
    ٣- مداركمو كي بايد ترجمه كنم؟
    ٤- هزينه ي اوليه ي براي مهاجرت حداقل چقدر بايد باشد؟
    ٥- وقت هاي سفارت در چه بازه هاي هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      1- در صورتی که بخواید جاب آفر دریافت کنید باید با کارفرماهای آلمانی که در زمینه رشته شما فعالیت می کنند مذاکره کنید تا برای شما پیشنهاد رو ارسال کنند که البته کار ساده ای نیست چون که پیشنهاد کاری زمانی به شما می رسه که شهروندان آلمانی و اتحادیه اروپا اون پیشنهاد شغلی رو قبول نکرده باشند.
      2- متاسفانه در این زمینه اطلاعاتی نداریم.
      3- در اولین فرصت باید مدارک خودتون رو ترجمه کنید (بجز مدارک شناسایی)
      4- شما حداقل به حدود 5200 یورو نیاز دارید
      5- شما باید درخواست خودتون رو ثبت کنید و به شما اعلام می شه که چه زمانی می تونید مراجعه داشته باشید.

  56. مرتضی مفتاح گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من شغلم در ایران تکنسین آسانسور و برق هستم و تمام دوره های مکانیکال و الکتریکال را کاملا بلد هستم و الان هم دارم زبان المانی میخونم و بیمه هم دارم در ایران و همینطور سرتیفیکیت های مختلف در زمینه کاری خودم
    سوال من این است که ایا بنظرتون. من امید دارم که برای مهاجرت کاری بتونم از جاب افر بهره ببرم یا خیر و یا اینکه شما چی پیشنهاد میکنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط دریافت پیشنهاد کاری در آلمان به این صورت هست که اول باید کسی توی آلمان نباشه که شرایطش با شما یکی باشه و بعد از اون در اتحادیه اروپا در یک بازه زمانی 3 ماهه در هر منطقه که مجموعا میشه 6 ماه. برای همین به راحتی نمیشه توی این کشور یا سایر کشورهای اتحادیه اروپا کار پیدا کرد.
      ویزای جستجوی کار آلمان برای شما بسیار مناسب تر هست و می تونید شاید در یک بازه زمانی 2 ماهه از لحظه ورودتون به آلمان توی این کشور به کار برسید.

  57. یاسر گفت:

    سلام من یاسر هستم فوق دیپلم مکانیک _تاسیسات از دانشگاه آزاد و میخوام لیسانس ساخت و تولید قالب سازی یا مکانیک خودرو ثبت نام کنم.آیا در آلمان بعد از اتمام تحصیل میتونم کار خوبی پیدا کنم و در حال حاضر مشغول به کارم در شرکت لبنی به عنوان تکنیسین مکانیک تعمیر و نگهداری ماشین آلات.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که در تحصیل در آلمان رو برای دوره کارشناسی خودتون انتخاب کنیداین شانس رو خواهید داشت که به کار برسید و در صورتی که در ایران به ادامه تحصیل مشغول بشید، می تونید با استفاده از ویزای جستجوی کار آلمان خودتون رو به این کشور برسونید.

  58. درسا گفت:

    سلام وقت بخیر …. ایا میشه بدون سابقه کار و تنها با داشتن مدرک پزشکی، برای رزیدنتی المان اقدام کرد؟؟
    یا حتما باید چند سال اینجا کار کنیم و سابقه داشته باشیم ؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید مقاله ویزای A17 آلمان رو مطالعه کنید.
      مشاورین ما هم آماده پاسخ دادن به شما هستند.

  59. ثریا گفت:

    سلام من رشته ی طراحی صنعتی میخونم برای تحصیل در مقطع ارشد در المان میخواستم اقدام کنم.شرایط تحصیل رایگان و بورسیه تحصیلی وجود داره؟همینطور شرایط کار این رشته چطور هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      آلمان تحصیلش رایگانه و در رشته های صنعتی بازار کار خوبی داره

  60. زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر.. همسرم 33سالشه و 12 سال سابقه کار در داروخانه (نسخه پبچ) و 13 سال سابقه بیمه داره.. دیپلم کاردانش داره.. و ی دختر 4ساله داریم.. و درحال حوندن زبان هستیم.. سطح A2.. آیا براما شرایط مهاجرت وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان بایستی شرایط لازم رو دارا باشن بهتره که با یک مشاوره کشوری رو که مناسبشون هست رو انتخاب کنید

      1. پوریا گفت:

        سلام من 17سالمه و دیپلم موسیقی دارم و سال دیگه دیپلم علوم انسانی رو میگیرم میخواستم بپرسم برای ادامه تحصیل داخل رشته موسیقی توی المان باید چیکار کنم و چقدر باید هزینه کنم برای ادامه تحصیل

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید در رشته موسیقی در ایران پذیرش دریافت کنید و بعد اقدام کنید برای تحصیل.
          هزینه ها رو می تونید در مقاله تحصیل در آلمان مشاهده کنید.

  61. علی گفت:

    باسلام
    من 35 سالمه و مهندسی رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات با 15سال سابقه کار دارم
    وضعیت مالی هم اینجا خوبه و مشکلی ندارم
    بهم پیشنهاد مهاجرت به آلمان دادن به نظر شما آیا ارزش داره که شرایط اینجا ول کنم و به آلمان بروم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان نیاز دارید که برخی از فاکتورها رو داشته باشید به همین خاطرابتدا مقاله کار در آلمانرو مطالعه نمایید

  62. امیر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۰ سالمه و مشغول به تحصیل در دانشگاه دولتی رشته مهندسی مکانیک میخواستم بدونم چگونه میتونم اقدام کنم برای رفتن به المان ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی مدرک لیسانس رو اخذ کنید و برای ادامه تحصیل یا دوره های کارورزی اقدام کنید
      لطفا مقاله تحصیل کارشناسی ارشد در آلمان رو مطالعه نمایید

  63. سارا گفت:

    سلام من25 سالمه و لیسانس گرافیک هستم از دانشگاه علمی کاربردی با معدل 18 سابقه کار مرتبط ندارم ولی حدودا 7 ساله ک در بخش های اداری شرکت ها و پذریش هتل ها کار میکنم-میخوام برای از بین بردن گپ تحصیلی شروع کنم به درس خوندن اما نمیدونم چه دانشگاهی چه مقطعی و چه رشته ای رو انتخاب کنم اگر کمک کنین ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله حتما کمکتون میکنیم با ما تماس بگیرید تا بتونیم شما رو بهتر راهنمایی کنیم

  64. عطيه سيفي گفت:

    سلام وقت بخير همسر من ٤٢ سالشه بيست ساله بطور تخصصي كار دكوراسيون داخلي ميكنه كار نجاري ؛كابينت سازي و … كاملا بطور فوق حرفه ايه مسلطه فوق ديپلم معماري داره ولي زبان آلماني بلد نيست يه دختر هشت ساله هم داريم ميتونه ويزاي كاري آلمان رو بگيره ؟؟؟٠

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای کار در المان دارند البته شرایط سنیشون خیلی مناسب نیست و باید سریعتر اقدام کنن

  65. مجید گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 28 سالمه و مدرک کارشناسی عمران دارم همچنین عضو سازمان نظام مهندسی در رشته نظارت ساختمان هستم
    آیا امکان مهاجرت کاری وجود داره و به طور میانگین چقدر هزینه داره؟
    آیا به راحتی برای رشته عمران کار پیدا میشه؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان رشته های مهندسی بازار کار خوبی دارن اما بهتره که در ابتدا کل رزومه تون رو بررسی کنید تا بشه دقیق تر به شما پاسخ داد

      1. مجید گفت:

        رزومه شامل چه مواردی باشه؟ آیا سابقه بیمه الزامی هست یا خیر؟ چون طول این مدت من بیمه ام مهندسی نبوده
        ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام
          سابقه کاری برای آلمان لزومی به ارائه بیمه نداره اما اگر بیمه داشته باشید کارتون راحتتر خواهد بود

  66. علیرضا گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه مخواستم به کشور المان مهاجرت کنم البته با پسرعموم افغانی هستیم میخواستم بدونم اگر غیر قانونی وارد المان بشم چطور باید اقامت المانو بگیرم.شما هم خودتون میدونین که در افغانستان چه اتفاقای داره میفته همش صدای تیر تفنگو بمب هستش مخصوصا که شبا میخوابی و با ترس بلند میشی. اگه میشه جواب منو بدین لطفا چطور
    اقامت بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای مهاجرت غیرقانونی خدماتی نداریم دوست من اما بهت پیشنهاد میکنم مقاله مهاجرت قاچاقی در آلمانرو مطالعه کنی شاید کمکت کنه

  67. علي رضا گفت:

    سلام من 20 سالمه ترم 4 عمرانه دانشگاه علم و فرهنگم و مدرک حسابداری از مجتمع فنی دارم که مهر وزارت علوم پاش خورده و میخواستم ببینم که اگر با مدرک حسابداری و 3 سال سابقه کار برای مهاجرت اقدام کنم بهتره یا با مدرک دانشگاهم

    1. داوری گفت:

      سلام
      من به این صورت به شما توصیه نمیکنم چون هنوز اطلاعات زیادی از شما نیاز دارم که بهتون یک راهکار ارائه بدم
      پیشنهاد میکنم با ما تماس بگیرید تا بهترین روش رو به شما معرفی کنیم

  68. MNM گفت:

    درود
    برای مهاجرت به آلمان به طور کلی چه مقدار باید هزینه کرد به طور تقریبی
    برای مهاجرت تحصیلی ، رشته تجربی داروسازی
    و کدوم شهر ها برای ساکن شدن هزینه کم تری داره

    1. داوری گفت:

      سلام
      هزینه های زندگی یک دانشجو در آلمان به طور تقربی حدود ماهیانه 700 تا 1000 دلار خواهد بود
      البته بیشتر از این هم بستگی به خود فرد داره

  69. ملیکا گفت:

    سلام
    من 18 سالمه و میخواستم به یکی از دانشگاه های آلمان برای ادامه احصیل بروم
    آیا با کار کردن میتونم خرج ماهانه را در بیاورم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با کار حین تحصیل میتونید بخش زیادی از هزینه های زندگی رو پوشش بدید

      1. ملیکا گفت:

        ببخشید من خوندم ک 20 ساعت در هفته میشه کار کرد و هر ساعت 9 الی 10 یورو میدن
        نمیدونم چطوری حساب شده ک میگن 450 یورو؟اخه با این مقدار ک نمیشع چیزیو پوشش داد میشه لطفا توضیح بدید

        1. داوری گفت:

          اون بیست ساعت در هفته ایده آله و با فرض این محاسبه شده که شما یه روز تایم کمتر یا یه روز بیشتری کار میکنید چون کار ثابت نیست و پاره وقته اما اگر ایده آل در نظر بگیریم بیشتر هم خواهد شد

  70. نوبد گفت:

    سلام بنده چندتاسوال دارم من 17سالمه رشته بنده حسابداری هستش میخوام بدونم موقعیت شغلی بر اساس رشتم چجوریه و و چقدر فرق داره رشته حسابداری داخل ایران با آلمان

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در این رشته در کشور آلمان ابتدا مقاله تحصیل کارشناسی در آلمانرو مطالعه نمایید

  71. امیر گفت:

    سلام من الان میخوام برم دانشگاه رشته IT یا مهندسی کامپیوتر

    به نظر شما بعد از لیسانس و سربازی تو المان برای این رشته کار هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      یکی از بهترین کشورهای دنیا در زمینه کار کامپیوتر کشور آلمانه از بابت کار در این کشور نگران نباشید

  72. م. ش گفت:

    سلام پسر من دیپلم تجربی هست و در ایران پزشکی قبول نشد الان دانشجوی یک رشته ای هست که فقط سرباز نشه، دوست پدرش آلمان هست آیا ما میتونیم پسرمون رو بعنوان سفر ببریم اونجا و بعد بمونه و پزشکی بخونه و اگر امکانش باشه بعد از تحصیل میتونه برگرده و مدرکش اینجا قبول میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر شرایط سنی و معدل و … فرزند شما خوب باشه راه برای مهاجرت تحصیلی به آلمان وجود داره اما نه از روشی که شما میفرمائید
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  73. مری گفت:

    سلام.وقتتون بخیر.من و همسرم هر دو کارمند هستیم و هردو کارشناس ارشدداریم.من 8 سال و همسرم 15 سال سابقه حسابداری داریم.یک پسر دو ساله هم دارم.میخواستم ببینم بهترین روش برای مهاجرت به آلمان چیه.از نظر موقعیتی اینجا زندگی بدی نداریم.نمیخوام اونجا در سختی باشیم.زبان هم تسلط کافی نداریم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      روش های متنوعی برای مهاجرت به آلمان وجود داره که بر اساس شرایط هر فرد وجود داره
      البته رزومه تون رو برای من بفرستید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  74. احسان گفت:

    سلام من ۳۸ سالم هست با ۱۴ سال سابقه کار حسابداری. بنده دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران رادارم ایا بنده فرصت کار در کشور المان را دارم یا خیر . بنده به زبان انگلیسی مسلط هستم و تقریبا ۱.۵ برای المان می خواهم وقت بزارم تا مسلط بشم ایا ارزش داره که این وقت را بزارم .؟ ایا در المان کار حسابداری می توانم پیدا کنم؟ حقوق تقریبی چقدر هست.؟ ممنون از سایت خوبیتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      من به شما پیشنهاد میکنم قبل از اینکه بخواین کاری رو برای مهاجرت شروع کنید اول صحبت های مشاورین رو بشنوید تا با دید باز کارتون رو پیش ببرید

  75. مجید گفت:

    سلام خسته نباشید، من لیسانس پرستاری هستم ، ۱۵ سال سابقه کار دارم، الان ۳۹ سالمه ، واسه کار میتونم برم آلمان یا نه ، ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید بهتره که سابقه کار با بیمه باشه اما غیر از اون هم باشه مشکلی نیست
      سن هم مشکلی نداره با توجه به سابقه کار خوبی که دارید
      ابتدا مقاله بازار کار رشته پرستاری در آلمانرو مطالعه نمایید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستیم

  76. امیر گفت:

    سلام من 16 سالم هستش و مدرک b2 المانی رو دارم و مدرک b2 رو هم توی انگلیسی دارم برای ادامه تحصیل میتونم به المان برم من هم المانیم فول هستش هم انگلیسیم ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاع دقیق با ما تماس بگیرید

  77. علی گفت:

    سلام
    من ۳۶ سالمه و ۱۳ سال سابقه در راه اهن دارم ، لیسانس مهندسی برق الکترونیک و انگلیسی هم دارم ، مدرک بین‌المللی برق راه آهن هم دارم ، آیا میتونم در راه آهن آلمان استخدام بشم و کار کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه خوبی دارید و برای کار در آلمان این پتانسیل رو دارید اما مشخصا راه آهن رو اطلاعی ندارم شما باید با حضور در این کشور برای کار در راه آهن این کشور هم اقدام کنید

  78. جلیل زاده گفت:

    سلام.
    من ۳۶سالمه مهندس برق الکتروموتورهای صنعتی ، برق قدرت ، هستم ۱۰سال سابقه کاری دارم توی کارم خیلی ماهرم .ولی زبان آلمانی بلد نیستم و متاهلم میخواستم بدونم آیا میتونم به آلمان مهاجرت کاری کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنی و رزومه کاری و تحصیلی خوبی دارید و برای آلمان رشته ای که کار میکنید بازار کار خوبی داره زبان رو هم در ادامه میخونید مشکلی نیست
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  79. مرضیه گفت:

    سلام من 36 سالمه با مدرک کارشناسایی مامایی و با 10 سال سابقه کار و متاهل و دارای همسر و دو فرزند واسه مهاجرت به المان باید چکاری کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  80. کمیل گفت:

    سلام
    من 24 سالمه لیسانس مدیریت صنعتی و 4 سال سابقه کار مرتبط دارم و زبان آلمانی رو تازه شروع کردم
    می خواستم ببینم بهتره برای ویزای تحصیلی اقدام کنم یا برای ویزای کاری هم شانس دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتر اینه که از طریق تحصیلی اقدام کنید

  81. رسول گفت:

    سلام
    منظور از سابقه کار چیه؟ شغل های ازاد هم میتونه باشه یا فقط شغل های دولتی
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر مشاغل آزاد هم سابقه کار شما محسوب میشه

  82. رسول گفت:

    سلام و درود
    من الان 19 سالمه دانشجوی مقطع لیسانس رشته مدیریت بازرگانی هستم
    تازه کلاس های زبان آلمانی و شروع کردم و میخوام تا مقطع B1 ادامه بدم
    نزدیک 2 ساله که تو کار برق ساختمان و سیستم های امنیتی (دوربین مداربسته . و……) هستم و فعلا هم دارم ادامه میدم
    تازه میخوام مدرک فنی برق و هم بگیرم
    من تا لیسانس و بگیرم و سربازی هم تموم کنم میشم نزدیک 24 سال
    بنظرتون شانسی برای ویزای کار دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار سابقه کاری در اون زمان ندارید اما روش بهتر برای مهاجرت شما از طریق تحصیل خواهد بود

  83. امین گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من 28 سالمه و دیپلم الکترونیک از هنرستان و لیسانس مهندسی الکترونیک (دانشگاه آزاد) دارم و 3.5 سال سابقه Power Switching و 4 سال سابقه مدارات RF دارم و به کارهای فنی و تعمیرات و تعویض و عیب یابی موبایل و لپ تاپ و تبلت آشنایی تقریبا کامل دارم.سوالی که دارم اینه که برای من امکان مهاجرت کاری به آلمان هست؟لازمه کدوم زبان رو یاد بگیرم
    زبان آلمانی اصلا بلد نیستم و انگلیسی هم تا حدودی.

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  84. سعید گفت:

    سلام وقتتون بخیر ممنونم بابت توضیحاتی که دادید.
    بنده استاد کار ام دی اف هستم و ۲۶ سال سن دارم میخواستم بدونم شرایط گرفتن ویزای کاری رو دارم یا خیر و اینکه هزینه مهاجرت چقدر تخمین زده میشه، ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه سابقه کار چند ساله هم دارید شرایط خوبی برای مهاجرت به آلمان دارید

  85. ورمزیاری گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم وقتی کسی بورسیه رایگان آلمان رو میگیره اون موقع برای اون فرد دانشجو خوابگاه هم میدن یا فرد خودش باید خونه اجاره کنه و دوم اینکه میشه با مدرک دیپلم بورسیه دندانپزشکی در آلمان رو گرفت؟ اگه جواب بدین خیلی خیلی ممنون میشم ?

    1. داوری گفت:

      سلام
      خوابگاه هزینه داره اما در ابتدا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  86. مهران گفت:

    سلام من 11 تا 12 سال سابقه کار دارم همراه با بیمه و متاهل و دارای یک فرزند آیا برای من امکان مهاجرت کاری به آلمان وجود خواهد داشت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد کار در آلمان سابقه خوبی دارید اما موارد دیگه رو هم باید با هم چک کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  87. Nima گفت:

    سلام من نیما هستم ۳۰ ساله برای کار رانندگی میخوام برم چطور میتونم برم گواهینامه لیفتراک دارم ولی بیشتر اداره کار کردم با خودرو شخصی

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  88. لاله گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۱ ساله متاهل با ۶ سال سابقه کار در آزمایشگاه با مدرک میکروبیولوژی هستم .چند درصد احتمال موفقیت ویزای کار برای من هستش؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید؟

  89. مهدی گفت:

    سلام خوب هستین من رشتم مکانیکه و میخوام مهاجرت کنم برم المان و سنمم ۱۸ ساله به نظرتون میشه رفت برای ادامه تحصیل؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد بهتره که معدل خوبی در مقطع لیسانس داشته باشید و قبولی ارشد رو داشته باشیید و مدرک زبان آلمانی هم بگیرید

  90. علیرضا گروسی گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    داخل متنی که خوندم اشاره ای به افراد ورزشکار نشده بود
    میخام بدونم من که فوتبالیست هستم چجوری میتونم مهاجرت کنم
    ۱۸ سالمه و زبان انگلیسی هم مسلط هستم و در مقطع آیلتس هستم
    فوتبال هم سابقه لیگ های مختلف دارم از جمله لیگ برتر آسیا ویژن

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما به عنوان یک فوتبالیست برای مهاجرت به آلمان باید دعوتنامه از باشگاهی در این کشور داشته باشید تا بتونید اقدام کنید

  91. محمد گفت:

    با عرض سلام و تشکر از شما بابت سایت خوبتون
    بنده یک سوال داشتم در این رابط که برای مهاجرت به المان و زندگی در شهر دوسلدورف برای یکسال زندگی دو دانشجو حداقل چقدر پول لازم است؟
    لطفا هزینه اجاره خانه رو هم حساب کنید و همینطور هزینه خورد و خوراک.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      همین هزینه زندگی در آلمان که به طور میانگین در مقاله اومده برای شما مکفی خواهد بود لطفا مقاله رو مطالعه فرمایید

  92. فاطیما گفت:

    سلام خدا قوت من دانشجوی حقوق سال دوم کارشناسی در دانشگاه آزاد هستم .ببخشید میخواستم ببینم چجوری باید اقدام کنم برای مهاجرت و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و چقدرپول لازم دارم برای زندگی در آلمان.

    نکته ی دیگه این که ۱۹ سال سن دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد هزینه ها در آلمان در این مقاله به تفصیل توضیح داده شده لطفا مطالعه بفرمائید و در مورد تحصیل در مقطع ارشد برای چند سال آینده داشتن مدرک زبان بسیار مفید فایده خواهد بود
      البته مدارک دیگه ای هم لازمه که بهتره که با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  93. سپید گفت:

    سلام وقت بخیر من 33 سال دارم و 7 سال سابقه حسابداری میخام برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنم . اولین سوالم اینه که با رشته و سابقه من میتونم برای جستجوی کار اقدام کنم و دوم اینکه اگه با حسابداری نمیشه بهنره چه دوره هایی بگذرونم که بتونم همچین ویزایی بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط سنی و مدرک تحصیلی شما برای ویزای جستجوی کشور آلمان خوبه و میشه براش اقدام کرد
      در مورد دوره های تحصیلی لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  94. رز گفت:

    سلام من ۲۵ سالمه و مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم و سابقه ۵ سال کار در یکی از خبرگزاری های دولتی ایران رو دارم در حال یادگیری موسیقی هم هستم. از چه طریقی میتونم به المان مهاجرت کنم که هزینه زیادی نداشته باشه؟ میتونم اونجا سریع کار پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      از طریق ویزای جستجوی کار میتونید به این کشور مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  95. سعید حیدری گفت:

    با سلام
    دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر هستم 21 ساله با مهارت برنامه نویسی فرانت اند با سابقه 2 سال و رزومه مناسب آیا شانسی برای گرفتن آوسبیلدونگ در آلمان دارم؟ و البته زبان آلمانی رو تازه دارم شروع میکنم در چه حد پول نیاز داره برای رفتن و پیدا کردن کار در ابتدا

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد دوره های آسبیلدونگ بطور کلی روزمه تون خوبه اما برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  96. فاطمه گفت:

    سلام من 36 ساله ام و شینیون کارم آیا امکان کار در آلمان را دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کل در لیست رشته های مورد نیاز آلمان رشته آرایشگری هم عنوان شده که تحت این عنوان میتونید اقدام کنید

  97. دانیال گفت:

    سلام من ۲۸ سالمه و لیسانس الکترونیک دارم و ۱سال در زمینه هوشمند سازی ساختمان و ۱ سال هم در زمینه تعمیر و نگهداری خطوط ریلی و تجهیزات سیگنالینگ مترو سابقه کار دارم . خواستم ببینم شانسی برای ویزای کاری دارم ؟ اگر نه پیشنهادتون چیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله روزمه خوبی دارید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  98. آژوان گفت:

    سلام من کارشناسی برقو تموم کردم الان دارم کنکور ارشدو میخونم خواستم بگم میتونم بدون داشتن ساپورت مالی برای دکترا آلمان برم ؟ واینکه با بورس فول فاند هم برای ویزا گرفتن تمکن مالی لازمه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر روزمه علمی خوبی داشته باشید در مقطع PHD میشه این کار رو انجام داد

  99. Hust گفت:

    سلام وقت بخیر
    ۲۰ سالمه و کارشناسی مکانیک میخونم قصد مهاجرت دارم به هرگونه (کار یا تحصیلی) شما چه راهی پیشنهاد میدین؟
    ایا از طریق دوره های آو سبیلدونگ امکان پذیره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله یکی از روش ها مهاجرت از طریق آسبیلدونگه و از طریق دوره زبان یا تحصیلی

  100. الهام گفت:

    سلام من رشتم کارشناسی جغرافیا وبرنامه ریزی شهریه بدون سابقه کار و۲۲سالمه ایا میتونم مهاجرت کنم وکاری مرتبط با رشتم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      طبیعتا بایستی سابقه کاری داشته باشید در غیر اینصورت امکانپذیر نیست ضمن اینکه بهتره که از طریق دوره های کارورزی به آلمان مهاجرت کنید لطفا مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  101. امیر گفت:

    سلام دیپلم انسانی دارم و دارم زبان میخونم (تا 6 ماه دیگه ایلتس میگیرم ) میتونم تو المان ادامه تحصیل بدم تو رشته ای تی ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی رشته IT رو در دانشگاه های ایران سراسری قبول شید و مدرک زبان آلمانی داشته باشید در غیر اینصورت بهتره که برای کشورهای کم هزینه اقدام کنید

  102. قبادی گفت:

    با سلام و تشکر
    دکترای شیمی هستم مدارکم رو برای یک موسسه تحقیقاتی در آلمان فرستادم و ظاهرا موافقت اولیه شده است برای دوره پست دکتری (3 ساله) شهر برلین ولی برای مصاحبه هم باید برم که اگه اونجا هم پذیرفته بشم قبول می کنن. حقوق رو پایه 13 نوشتن (که دقیقا نمی دونم چنده چون رنج نوشتن) . خواستم ببینم این حقوق پس از کسر مالیات کفاف زندگی اونجا رو میده و میشه پس انداز هم داشت؟ در واقع هزینه ای که قراره برای امتحان شانسم در مصاحبه انجام بدم ارزش داره؟
    ممنون از راهنمایی اتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      منظورتون از حقوق 13 چیه؟ 13 یورو؟! 13000 یورو؟ یا 130000 یورو؟ در سال یا در ماه؟

  103. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۳۰ ساله هستم و لیسانس کامپیوتر زیر شاخه امنیت اطلاعات. حدود ۱۰ سال سابقه کار در شرکت بیمه رو دارم و مدرک ارزیاب از بیمه مرکزی دارم. در زمینه رشته ام سابقه کاری مرتبط ندارم. برای مهاجرت امکان اخذ ویزای کار دارم؟ در صورتی که ویزای کار دریافت بشه آیا باید ابتدا هزینه مالیات ۲ سال حدود ۱۲۰۰۰ یورو پرداخت بشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزای کار باید از کارفرما دعوتنامه با حداقل حقوق اتباع خارج از اتحادیه رو داشته باشید در غیر اینصورت برای ویزای جستجوی کار بایستی اقدام کیند

  104. صالح گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من 17 سال سن دارم با یکی از دوستانم می‌خوایم به کشور آلمان مهاجرت کنیم میشه شما یه راه به ما پیشنهاد کنین که بدون دردسر به آلمان بریم!
    آیا از طریق ویزای کار میتونیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان بهتره که از طریق تحصیلی اقدام کنید

  105. پیام گفت:

    سلام. دانشجوی اخراجی بورسیه نفت بودم. سال 88 سیاسی بازداشت شدم و بعدشم اخراج. هم اکنون مدیریت چندین پروژه عمرانی رو هم دارم. طراح هم هستم. و مهندسی عمران درحال تحصیلم. خانمم ارشد روانشناسی بالینی رو داره و سابقه کار هم 5 سال داره. قصد جدی داریم واسه مهاجرت به آلمان. از طریق کار.

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد آلمان این کشور در زمینه های فنی مهندسی کشور فوق العاده درجه یکیه به همین خاطر ابتدا مقاله کار در آلمان با مدرک دیپلم رو مطالعه کنید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  106. مرضیه گفت:

    سلام
    من ۳۵ساله و دکترای بیوتکنولوژی بدون سابقه کار و همسرم ۴۰ساله کارشناسی مکانیک و سابقه کار در ایران خودرو با بیمه و اکنون صاحب کارگاه کابینت سازی است. برای مهاجرت به آلمان از چه طریق اقدام کنیم موفق تر است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد کابینت سازی و کار در این زمینه کشور آلمان در لیست رشته های مورد نیازش اعلام کرده
      پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  107. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید . بنده ۱۸سال سن دارم و مدرک میکانیک خودرو از فنی حرفه ای دارم . و مدرک زبان انگلیسی هم دارم میتونم واسه کار در آلمان درخواست بدم یا باید برم سربازی.

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه شما برای مهاجرت از طریق تحصیل مناسبه و براای کار امکانپذیر نیست میتونید مهاجرت تحصیلی داشته باشید

  108. حمیدرضا گفت:

    با سلام
    بنده 34 سال دارم و لیسانس مدیریت بازاریابی دارم . 10 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی . آیا امکان این هست که از ایران درخواست کار داده شود ؟ کلاس آلمانی هم به تازگی شروع کردم .
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره اما شرایط بسیار سختی داره پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله ویزای کار آلمان رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  109. مسعود گفت:

    درود بیکران
    مدرک بنده کارشناسی ایمنی و بهداشته و ۱۸ سال سابقه بیمه در صنعت و مدیریت دارم ۳۸ سال سن زبان آلمانی هیچی بلد نیستم اما زبان انگلیسی متوسط همسرم کارشناس ارشد mba و شاغل دولتی با ۷ سال سابقه و مسلط به زبان انگلیسی و المانی بلد نیست دارای یک فرزند هستیم برای مهاجرت ب المان از طریق دانشجویی یا کار کدام یکیشون راحتتر و آسونتره و اینم خدمتتون بگم از لحاظ مالی مشکلی نداریم باسپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه هایی که میفرمائید سابقه کار دارید میشه برای کشور آلمان اقدام کنید لطفا مقاله ویزای کار آلمان رو مطالعه نمایید

  110. علی گفت:

    سلام من در رشته فیزیک دانشگاه گیلان قبول شدم و خواستم بدونم برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور المان چه سطح مدرک زبانی لازمه و اصلا برای فوق لیسانس با مدرک زبان میشه اقدام کرد یا خیر

    خیلی ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک زبان b1 و قبولی در گرایش های رشته های ارشد و داشتن حداقل دو سوم معدل لیسانس رو لازم داارید

  111. s گفت:

    سلام من در کنکور امسال رتبه ۱۳۰ آوردم و قبول نشدم اون دانشگاهی که میخواستم ، حالا میتونم با این کارنامه کنکورم کشور دیگه ای دانشگاه برم ؟ شرایطش چیه توضیح بدید لطفا

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در آزمون سراسری روزانه یا شبانه قبولی داشته باشید و مدرک زبان آلمانی میشه برای تحصیل در این کشور اقدام کرد در غیر اینصورت برای کشورهای دیگه باید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. امیر محمدی گفت:

        سلام من ۲۶ سالمه و مدرک b2 درحال گرفتنش هستم…من لیسانس عمران دانشگاه سراسری دارم اما معدل و ریز نمرات خوبی ندارم و مقاله ارائه ندادم(دانشجوی کاملا معمولی هستم).
        ایا شانسی برای پذیرش دانشگاه های دولتی آلمان دارم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای پذیرش در دانشگاه های آلمان و اخذ ویزا بایستی روزمه شما دقیق تر بررسی شه
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  112. درنا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۱۷ سال سن دارم و دارم آلمانی می خونم
    آیا بعد از دیپلم برای کارشناسی میتونم برای آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان شما باید قبولی از دانشگاه های سراسری روزانه یا شبانه رو داشته باشید و مدرک زبان آلمانی هم داشته باشید

  113. Mohammadi گفت:

    سلام دانشجوی ترم ۳ کارشناسی پرستاری هستم معدلم ۱۸ هستش زبان تازه شروع کردم سطحA1.2احتمال بورس هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      تحصیل در کشور آلمان رایگانه و برای تحصیل در این کشور هزینه ای پرداخت نمیکنید اما باید مدارکتون رو معادلسازی کنید

  114. فاطمه فلاح گفت:

    سلام وقتتون بخیر ?
    همسر من ترم آخر کارشناسی ماشین ابزار هستن . 14 سال هم سابقه کار در شرکت ریخته گری رو دارن آیا در کشور آلمان میتونن ویزا کار بگیرن ؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      کشور آلمان در خصوص کارهایی از قبیل شغل همسرتون کشور خیلی خوبیه و اگر سریعتر اقدام کنید میتونیم برای ایشون ویزا بگیریم

  115. Yasin گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من 14 سالمه
    دانش اموز مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی اهواز هستم
    احتمالا در آینده پزشکی میخونم
    زبانم بد نیست ولی از الان شروع میکنم که تا جند سال دیگه تمام بشه
    میخوام بدونم برا ماها که تو مدارس خاص کشور درس میخونیم و احتمالا رتبه های خوب کنکور هستیم احتمال پیشنهاد کار بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در رشته پزشکی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اینکه شما در مدارس تیزهوشان خوندید خیلی خوبه اما تاثیری در به کار رسیدن نداره
      اما در حال حاضر تمام عزمتون رو جزم کنید که پزشکی قبول شید و مدرک زبان رو هم بگیرید

  116. محمد عسگری گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من و همسرم هر دو فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کامپیوتر از دانشگاه فردوسی هستیم. البته لیسانس من در رشته ای دیگر بوده و معدل همسرم از من بهتر بوده در عوض من حدود 10 سال سابقه برنامه نویسی دارم که البته 30 ماه اون بیمه رسمی داره. من 32 سال و همسرم 29 سال دارد. سطح زبان انگلیسی هر دومون هم برای مهاجرت خوب نیست و نیاز به تقویت اون داریم.
    به نظر شما بین آلمان و کانادا و استرالیا کدوم یکی برای ما بهتر میتونه باشه! و اینکه برای چه نوع مهاجرتی اقدام کنیم! من اقدام کنم یا همسرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور آبمان کشور خوبیه که با شرایط شما هم میخونه برای بحث مهاجرت اما در این زمینه لطفا مقاله کار در آلمان برای برنامه نویسان مطالعه کنید و سوالی بود بفرمائید در خدمتتون هستم

  117. متین تیموری گفت:

    سلام من ۱۴ سال سن دارم با معدل ۱۹.۹۶ از کلاس نهم میتونم برای مهاجرت به المان اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان از مقطع کارشناسی باید اقدام کنید مگر اینکه برای کشورهای کانادا و انگلستان اقدام کنید

  118. نوشین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من لیسانس رشته ی حقوقم، میتونم درخواست بدم به کشورآلمان برای رشته ی زبان انگلیسی؟ چون رشته ها مرتبط نیستن شک دارم. اگر آیلتس بگیرم چطور؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود نداره و بهتره به کشور دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  119. فرهاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من کارشناسی سینما دارم
    و توحوزه تبلیغات (ساخت تیزر های تبلیغاتی) ۵ سال سابقه کار دارم به همراه نمونه کار های متعدد.
    تو آلمان برای من امکان کار هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان بهتره که از طریق ویزای جستجوی کار اقدام بشه اما خودتون در آلمان که مستقر شدید بایستی بررسی کنید که امکان به کار رسیدن رو دارید یا خیر

  120. نوشین گفت:

    سلام. من 22سال دارم و ترم آخر رشته ی حقوق هستم. قصد دارم زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد و ارشد در دولتی بخونم. آیا ویزای کاری به من تعلق میگیره؟ آیا مدارس اونجا به یک فرد خارجی اجازه ی تدریس میدن؟ و یک سوال دیگه اینکه حقوق معلمی یا مترجمی کفاف زندگی در اونجا رومیده؟ متشکرم از پاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در المان در این زمینه باید علاوه بر زبان انگلیسی زبان آلمانی هم بلد باشید
      اما برای 6 یا 7 سال آینده از الان نمیشه پیش بینی کرد که شرایط چطوره

  121. حسن گفت:

    سلام
    بنده کارشناس ارشد کشاورزی _ علوم دامی دارم با ۳۹ سال سن متاهل دارای ۲ فرزند میتونم برای کار تو آلمان اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان از طریق جستجوی کار میشه اقدام کنید الیته اگر سابقه کاری هم داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  122. حسن گفت:

    سلام
    بنده کارشناس ارشد کشاورزی- علوم دامی دارم با ۳۹ سال سن میتونم برای کار تو آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر سابقه کار دارید امکانپذیره

  123. ارین گفت:

    سلام من ۱۷ سالمه و در زمینه ورزش رشته فوتبال فعالیت دارم و تقریبا ۴ساله که این رشته رو به صورت حرفه ایی دنبال میکنم میخواستم بدونم که آیا ادامه دادن این رشته داخل آلمان میتونه به پیشرفتم‌ کمک کنه یا نه البته یکی از بستگانم داخل آلمان هستن که پیش اون باشم

    1. داوری گفت:

      سلاام
      باید از طریق تحصیل اقدام کنید

  124. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 20 سالمه و الان دارم در رشته مهندسی مکانیک تحصیل میکنم . میخواستم بپرسم که آیا در حین تحصیل در آلمان میشه یه کار خوب با درآمد خوب برای موندن در آلمان پیدا کرد ؟ ( مثلا کار توی شرکت های بزرگ مثل زیمنس ) و آیا سابقه کار داشتن توی ایران تاثیرگذار هست یا نه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حین تحصیل در آلمان میتونید کار پارت تایم انجام بدید که هزینه های زندگیتون رو داشته باشید اما کار با درآمد خوب باید قرارداد کاری داشته باشه که به صورت تمام وقته و بعد از دوران تحصیل خواهد بود

  125. محمد گفت:

    با عرض سلام و احترام
    من 33 سال دارم و حدود 10 سال سابقه کار تعمیرات ماشین آلات نجاری از جمله دستگاه های برش ام دی اف و لبه چسبان ها رو دارم
    مدرک لیسانس برق الکترونیک
    دوره های کوچینگ و استادی یکساله رو گذروندم که هر کدوم مدرک داره و مربی گری که مدرکش از اتریشه
    به نظر شما براحتی میتونم در آلمان کار پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه های برق و نجاری میتونید برای کشور آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  126. امیر گفت:

    خرید دو یا یک ملک تجاری یا مسکونی و اجاره دادن ان میتواند هزینه زندگی یک مهاجر را تامین کند؟ و کلا روش معقولی است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره و روش معقولیه اما در کل هزینه زندگی در المان رو میتونید از راه کار کردن هم تامین کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  127. اشکان گفت:

    سلام من برنامه نویس هستم و در حیطه هک و امنیت 9ساله که مشغول به کار هستم الان 18 سال سن دارم به نظر شما بازار کار برای یه برنامه نویس کامپیوتر در آلمان خوبه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بازار کار برنامه نویسی بسیار خوبه اما شما باید از طریق تحصیل اقدام کنید دوست من
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  128. مرتضی گفت:

    سلام من رشته تحصیلیم برق صنعت یه مدرک فنی حرفه ای هم دارم معتبر می خواستم ببینم می تونم تو دوره های اسبیلدونگ شرکت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما چند سالتونه و چند سال سابقه کار دارید ؟

  129. نسيم گفت:

    سلام وقت بخير
    بنده25سالم هست ليسانس روانشناسي باليني و ارشد مشاوره خانواده دانشگاه ازاد دارم مدرك مديريت مهدكودك دارم و سطح a1زبان الماني براي كار ميتونم براي شهر لايپزيك اقدام كنم يا شهري كه از نظر شرايط زندگي ارزان و به صرفه باشه براي زندگي مجردي ؟البته كار اشپزي و شيريني پزي ايراني هم انجام ميدم براي المان ميتونم اقدام كنم ؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار روانشناسی در آلمان باید خیلی زبان آلمانیتون خوب باشه ضمن اینکه شاید به اندازه کارهای فنی مهندسی شانسی برای به کار رسیدن نداشته باشید

  130. مصیب حضرتی گفت:

    سلام من 38سالمه.5سال سابقه تعمیرات موتور کشتی با مدرک فنی حرفه ای و 10سال سابقه تعمیرات لیفتراک در ایران خودرو را دارم.دیپلم.ایا شرایط دریافت ویزای کار المان رو دارم.ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص تعمیرات روزمه خوبی دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  131. مینو گفت:

    سلام من بیست سالمه دارم حقوق میخونم در دانشگاه آزاد.رشته ی حقوق در آلمان بازار کارش خوبه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته حقوقی که ما میخونیم با رشته حقوق در آلمان متفاوته و لذا شما برای کار در آلمان باید در زمینه دیگه ای فعالیت کنید یا رشته دیگه ای رو در این کشور بخونید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  132. لیلا گفت:

    سلام من لیسانس حقوق. ارم ۲۷ ساله ۶ سال سابقه کار در شرکت کروز بخش الکترونیک مونتاژ قطعات خورو من میدونم ویزای کار بگیرم آیا؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید برای کشور آلمان از طریق کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  133. نیکی گفت:

    سلام وقت بخیر. همسر من ٣٠ساله و مهندس هواپیما با حدود ۵سال سابقه کار با بیمه هست. به نظر شما برای ایشون توی آلمان کار مرتبط پیدا میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله آلمان مهد رشته های فنی و مهندسیه و شرایط کاریه خوبی داره
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

  134. سمیه گفت:

    سلام، همسرم ۳۴ سالش هست،لیسانس الکترونیک دارن، زبان برنامه نویسی اندروید، ios,و پایتون ، c#رو کاملا بلد هستن و تو این زمینه ۸ سال فعالیت داشتن، با داشتن یک فرزند امکان اینکه بتونیم ویزای کار از آلمان بگیریم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله آلمان در این زمینه فوق العاده است لطفا مقاله کار در آلمان برای برنامه نویسان رو مطالعه نمایید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  135. محمد گفت:

    سلام من دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه دولتی هستم.می خواستم ببینم برای مهاجرت بعد از اینکه عمومی رو گرفتم باید چه کار هایی انجام بدم و چه شرایطی داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      منظورتون از عمومی اگر پزشکی هست باید مدارکتوون رو ارزشیابی و معادلسازی کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  136. فریده گفت:

    سلام من۲۲سالمه ولیسانس تربیت بدنی دارم ایا میتونم اونجا مرتبط بارشتم کار پیداکنم یا نیاز به ادامه تحصیل درالمان هست.همسرمم ۳۲سالشه وکارش تاسیسات تویه کارخونس و جوشکاری ولوله کشی و… و۱فرزندم داریم ووضع مالیمونم حدودا ۳میلیارد داریم چجوری میتونیم مهاجرت کنیم وایا میتونیم کار خوب پیداکنیم یانع

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای شرایط خوبی دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  137. رامین گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۵ سالمه لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه ازاد کرج دارم با معدل ۱۵.۵ و مدرک مربیگری فوتبال سی afc همچنین سابقه کار یک ساله هم دارم.مدرک زبان ایلتس ۶ رو هم دارم.امکان مهاجرت برای بنده هست از طریق کار؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله البته نیاز به شرایط دیگه ای هم دارید که پیشنهاد میکنم اونها رو از کارشناسانمون بشنوید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  138. مهرداد گفت:

    سلام من 50سال سن دارم و متاهل و یک فرزند 8ساله دارم.میخاستم ببینم با داشتن مدرک گواهینامه پایه یک میتونم کار پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این امکان وجود نداره متاسفانه

  139. میلاد گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۷ سالمه و دیپلم مکانیک دارم،۳سال سابقه کار تعمیراتی تو کارخونه سیمان دارم و ۲ سال سابقه انبار داری تو همون کارخونه رو دارم،با توجه به شرایط من میتونم ویزای کار آلمان رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله این امکان وجود داره که ویزای کاری آلمان رو اخذ کنید لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  140. سحر گفت:

    سلام و عرض ادب وقتتون بخیر من 26 سالمه و لیسانس حسابداری و با معدل 14 از پیام نور دارم و 3 سال سابقه کار حسابداریتو شرکت بین المللی دارم و به تازگی شروع کردم به خوندن زبان المانی ،میخوام بدونم چطور میتونم ویزای کار تو المان رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی رو مطالعه کنید

  141. کوروش گفت:

    سلام و وقت بخیر ،بنده سال دیگه همین موقع لیسانس مهندسی پزشکیم رو از دانشگاه ازاد میگیرم با فرض گرفتن مدرک b2تا سال دیگه میتونم در المان فوق لیسانس همین رشتم رو رایگان ادامه تحصیل بدم و بهم کار دانشجویی میدن ک هزینه ی زندگیم رو داشته باشم ؟ و اینکه شروع ترم های تحصیلی در المان چجوری هست ک عقب نمونم ممنون از شما بابت پاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله اگر معدل لیسانستون خوب باشه و مدرک زبان داشته باشید میشه اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  142. مهدی گفت:

    با درود
    بنده 37 سال سن مجرد دیپلم فنی مکانیک 10 سال سابقه بیمه دارم.ولی سابقه کارم با رشته تحصیلی مطابقت ندارد .
    به تازگی زبان آلمانی رو شروع به یادگیری کرده ام .
    سوالی که داشتم بنده میخواهم در موسسه معتبر آموزش آشپزی با اعطای مدرک بین المللی ثبت نام کنم که مدرک اعطایی از طرف دولت آلمان کد ریجستری و تایید شده می‌باشد آیا میتوانم بعد گرفتن مدرک اقدام به ویزای کار یا معرفی کار برای کشور آلمان را داشته باشم . با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      در چه زمینه ای کار میکنید؟ بفرمائید تا دقیق راهنماییتون کنم

  143. نفس گفت:

    سلام من ٢٢سالمه ليسانس پرستاري دارم
    ميتونم با گرفتن مدرك b1 يا ايلس با نمره بالا
    در كشور المان پزشكي رو از ابتدا تحصيل كنم؟
    امكانش هست كه اونجا پزشكي بخونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای خوندن پزشکی در آلمان باید در ایران دانشگاه های سراسری خودمون همین رشته رو قبول شید و مدرک زبان آلمانی هم داشته باشید. با روزمه شما بهتره که به تحصیل پزشکی در کشورهای دیگه فکر کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید

  144. معصومه گفت:

    سلام و عرض ادب ..
    من ۲۸ سالمه و مدرک کارشناسی اتاق عمل دارم ..حدود ۶ سال هم سابقه کار بالینی دارم.
    به نظرتون میتونم برای ویزای کار المان اقدام کنم و اینکه چقدر باید سرمایه داشته باشم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر میتونید از طریق ویزای A17 پزشکان آلمان اقدام به مهاجرت به آلمان کنید

  145. آرش ف گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 27 سالمه و لیسانس عمران دارم و حدود 1.5 سال هم سابقه کار دارم…..البته زبان آلمانی رو بلد نیستم
    میخام برای ویزای کار اقدام کنم….به نظر شما شانسی برای مهاجرت از طریق ویزای کار به آلمان میتونم داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله در کل روزمه خوبی دارید اما ابتدا مقاله کار در آلمان رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  146. رضا گفت:

    با سلام. من و همسرم دکتری شیمی داریم 36 ساله. با رزومه و مقالات زیاد. با فرض اینکه فاندی پیدا نکنیم. آیا با مبلغ 250 میلیون تومان (تقریبا 10 هزار دلار) میشه به مدت یک سال در فرانکفورت زندگی گرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مبلغی که میفرمائید برای زندگی دو نفر کافی نیست

      1. رضا گفت:

        برای دو نفر جقدر میشه حداقل؟

        1. داوری گفت:

          هزینه 10هزار دلار معمولا برای زندگی یک نفر در سال کافیه و باید به این هزینه 6 تا 7 هزاز دلار دیگه اضافه کنید تا برای دو نفر مکفی باشه

  147. محمد گفت:

    سلام و خداقوت
    من ۲۲سال سن دارم و در حال حاضر مشغول خدمت سربازی هستم
    من دارای مدرک فوق دیپلم رشته ساخت و تپلید هستم و دارای چند مدرک فنی حرفه لی مربوط به رشتم
    میخواستم ببینم به چه صورت میتونم به المان مهاجرت کنم؟؟؟
    از طریق ویزای تحصیلی؟؟؟
    یا کاری؟؟؟
    حداقل هزینه برلی رفتن به المان چقدره حدودا؟؟؟
    با مدرک فوق دیپلم میتونم برم؟؟؟یا باید لیسانس بگیرم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهترین روش برای شما روش تحصیلی یا دور ه های آسبیلدونگه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  148. علی.ب گفت:

    سلام. من علی.‌ب هستم از کرج. دیپلم هنرستان رشته مکانیک، ۱۷سال سابقه کار در صنعت آسانسور رو دارم (نصاب بخش مکانیک و راه اندازی اسانسور و تعمیرکار و سرویسکار) و گواهی نامه های فنی و حرفه ای که دارم: مکانیک، آسانسور، آرایشگری، و دانشگاه علمی کاربردی رشته آسانسور بخش سرویس و نگهداری که این دوره فشرده ای بود که دانشگاه کوشا برگزار کرد و رفتم و مدرکش رو گرفتم. از سنین خیلی کم به کارهای فنی علاقه خاصی داشتم و توی مدرسه همیشه کاردستی هام جایزه های اول و دوم رو میگرفت و الانم توی کار خودم متخصص و خیلی وارد هستم. و به برق صنعتی و ساختمانی هم کاملا مسلط هستم چون آسانسور ۳فازه. فقط یه مشکلی که دارم سن م هستش که ۴۵ سالمه. حتی زبان آلمانی رو هم کلاس رفتم تقریبا میتونم مفهوم کلامم رو برسونم. میخواستم بدونم میتونم روی این پرونده مهاجرت کاری اقدام کنم. البته من بیشتر بخاطر پیگیری و ثبت اختراعم میخوام برم و اونجا کانالهایی رو برای ثبت و تولید اونو پیدا کنم.‌یکی از اختراعاتم که ۲سال روش کار کرده بودم برای ثبت بردمش و کپی برداری شد و تولید شد و الانم اون طرف ایران نیست و کلی هم پول درآورد و اینجا نمیتونم این سیستم رو برای ثبت رونمایی کنم چون بازم ممکنه همون اتفاق رخ بده و میده. این طرح جهانیه و کل دنیا نیازمند این سیستم هستند و توی کار خودمه ( آسانسور)

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکان مهاجرت به آلمان رو دارید و میتونید از طریق کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای به این کشور مهاجرت کنید

  149. آذر گفت:

    سلام وقتتون به خیر من و برادرم قصد مهاجرت به المان و ادامه تحصیل در مقطع فوق رو داریم هردو ۲۵ سالمونه و در رشته های بیوتکنولوژی و IT تحصیل میکنبم با توجه به عدم تسلطمون به زبان آمانی و تسلط نسبی ielts ۶.۵ به انگلیسی امکان تحصیل رتیگان و پذیرش در دانشگاه های خوب را داریم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما میتونید برای اداکه تحصیل در آلمان اقدام کنید در ابتدا تحصیل در آلمان رو مطالعه فرمائید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  150. علی گفت:

    سلام بنده طلا ساز هستم چطور میتونم ویزای کاری آلمان رو بگیرم .ولی سواد آنچنانی ندارم .دیپلمه هستم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در آلمان میتونید از طریق کار در آلمان با مدرک دیپلم اقدام کنید

  151. هانیه گفت:

    سلام .
    من لیسانس حسابداری هستم و 10 سال سابقه کار دارم و 29 سالمه الان مشغول گرفتم مدرک acca هستم و زبان آلمانی و تازه شروع کردم .با شرایط من راحت میتونم جاب آفر از آلمان بگیرم ؟
    بهترین شهر برای گرفتن جاب آفر کجاست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما ابتدا شرایط مهاجرت به آلمان رو مطالعه کنید لطفا مقاله کار در آلمان رو مطالعه فرمائید در صورت ابهام در خدمتتون هستم

  152. اشکان شیرعلی زاده گفت:

    سلام من 18 سالمه وو دیپلم تجربی خیلی دوسدارم به المان برم البته برای کار نه تحصیل ایا شانسی برای مهاجرت دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر یا از طریق تحصیل در آلمان یا از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  153. مجید گفت:

    سلام ، من ۲۸ سالمه و دیپلم انسانی دارم ولی در کار بتن صنعتی استادکار هستم بتن صنعتی برای کف کارخانه یا پمپ بنزین یا سردخانه و… بکار میره به نظر شما میتونم در آلمان کاری پیدا کنم ؟ ضمنا چطور میتونم یه کار فرمای آلمانی پیدا کنم ؟ ضمن اینکه اصلا زبان بلد نیستم ، لطفا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید برای کار در آلمان با مدرک دیپلم اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  154. علیرضا گفت:

    سلام من مدرک لیسانس فنی هنرستان دارم در رشته برنامه نویسی 2 سال هم سابقه کار دارم آیا میشه برای کار به آلمان مهاجرت کنم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی دارید لطفا مقاله کار در آلمان برای برنامه نویسان رو مطالعه فرمائید

  155. اکبر گفت:

    سلام من و دوستم کارمند راه آهن ایران هستیم و آموزش و مدرک بین المللی ترافیک و مانور در راه آهن را داریم آیا میتونیم برای کار و اقامت در آلمان یا کشور هدف مناسبی در اروپا شانس داشته باشیم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتره که ابتدا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. aa گفت:

        سلام من ۱۹ سالمه دیپلم دارم و زبان آلمانی تا سطح c1 میخوام بخونم و مدرک زبانو که گرفتم درخواست بدم برای دانشگاه به نظرتون شانسم برای قبول شدن چقدره؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما با گرفتن مدرک B2 زبان آلمانی هم می تونید شانس بالایی برای پذیرش داشته باشید.

  156. احمدرضا گفت:

    سلام ببخشید من ۱۸سالمه و میخام در رشته عکاسی ادامه تحصیل بدم به نظرتون تو کدوم کشور میتونم برم که هم هزینه ها کم باشه هم درامدش خوب و چقدر سرمایه لازم دارم
    ضمنا الان نمیدونم سربازیم هم چیکار کنم ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا باید مشکل سربازی رو برطرف کنید که بتونید برای مهاجرت اقدام کنید

  157. سمانه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۶ سالمه و دکترای مهندسی نساجی گرایش شیمی دارم
    میخواستم بپرسم برای پست دکترا چقدر شانس پذیرش دارم و چه شهری میتونم برم

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      سوال شما خیلی کلی هست و برای پپاسخش باید بگم خدمتتون که باید دانشگاه ها رو بررسی کنید و ببینید چه دانشگاهی میتونید پذیرش بگیرید برای همون اقدام کنید

  158. رضا گفت:

    سلام و درود.بنده ۲۰ سالمه.انگلیسی بلدم ایلتس ۶ دارم و دارم زبان آلمانی یاد میگیرم.بنده دانشجو هستم در رشته کارشناسی حقوق و سوالی که داشتم این بود که من باید چ مسیری رو طی کنم که در دانشگاه های آلمان استاد دانشگاه حقوق بشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.باتشکر فراوان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      رشته حقوق در ایران با آلمان تفاوت بسیاری داره و شما بایستی در گرایش های مثل حقوق بین الملل یا تجارت بین الملل یا حقوق بشر برای مقاطع ارشد یا دکتری در آلمان تحصیل نمایید تا بتوانید در آلمان در این رشته تدریس کنید

  159. کتایون گفت:

    با سلام.وقتتون بخیر.من دانشجوی رشته ی رادیولوژی هستم.میخاستم بدونم ایا با این شغل در کشوری مثل المان میشه زندگی راحت و بدون دغدغه ای از نظر هزینه های زندگی داشت؟ مثلا در برلین

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر منظورتون از راحت و بی دغدغه یک زندگی خوب با امکانات رفاهی خوبه بله ولی نباید انتظار یک زندگی لوکس رو داشته باشید

      1. کتایون گفت:

        سلامی دوباره.برای رفتن ب المان برای امثال من احتیاج ب هزینه اولیه ی زیادی خواهد بود؟بنظرتون با این شغل در کدوم کشور میشه بهتر و راحتتر زندگی کرد؟.سپاس از پاسخگوییتون..

        1. داوری گفت:

          سلام خدمت شما
          در همه کشورهای درجه یک دنیا شرایط زندگی خوبه باید بررسی کنید کدوم کشورها شانس ویزاتون بیشتره برای همون اقدام کنید

          1. کتایون گفت:

            باز هم سلام و خسته نباشید. خب چیکار کنم ک شانسم مثلن در المان بیشتر بشه با توجه به اینک تا فارغ التحصیلیم سه سال وقت دارم..

          2. داوری گفت:

            سلام سلامت باشید
            زبان آلمانیتون رو از الان شروع کنید به خوندن و سعی کنید به سطح C1 آلمانی برسید

  160. یاسمن گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 20 سالمه دانشجو هستم و با دوستم تحصیلی میخایم بیایم المان.بیوتک میخونیم ایا امکان پیدا کردن شغل برای ما هست؟ که به خانواده هامون فشار نیاد

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      اطلاعاتتون کامل نیست اما با همین شرایط هم شانس خوبی برای آلمان خواهید داشت
      ابتدا مقاله تحصیل در آلمان رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  161. مهدی گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه و فوق دیپلم رشته فناوری اطلاعات آی تی رو دارم میخواستم بدونم با این مدرک تحصیلی میتونم از روش ویزای کار استفاده کنم و زبان المانی هم در حال یادگیری هستم؟؟ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله روش کار در آلمان با مدرک دیپلم هم امکانپذیره
      اما برای شما دوره های آسبیلدونگ در آلمان مناسب تره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  162. سینا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من و دوستم 18 سال داریم معدل سال دوازدهممون 18.40 و 18.30 است
    میخواستیم برای کالج آلمان رشته دندانپزشکی اقدام کنیم
    من کلا از ایران میتوانم 300 میلیون تومن ببرم دوستم می خواد با من بیاید اون هم 200 میلیون تومنمی تواند بیاورد میخواهیم باهم زندگی میکنیم
    اگه خیلی تو هزینه های زندگی قانع باشم چند سال میتوانیم با این 500 میلیون تون زندگی کنیم بعد از آن ایا می توانیم با کار کردن کل هزینه های مورد نیاز را دربیاوریم ایا با این شرایط محاجرت تحصیلی را به ما پیشنهاد می دهید؟(با توجه به این که متاسفانه تا یک سال تو کالج نمیتوانیم کار کنیم و این 500 میلیون کل پولی است که هر دومون میتوانیم از ایران بیاوریم و هیچ پشتوانه مالی دیگری نداریم ولی از لحاظ علمی هردومون سطح خیلی بالایی داریم و متاسفانه ارز دولتی از ایران برای دانشجو حذف شده و باید ارز آزاد بگیریم )
    زبان آلمانی را تازه شروع کرده ایم.
    ممنون میشیم کمکون کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله با این مبلغ میتوانید اقدام کنید

  163. سارا نادي گفت:

    سلام خسته نباشيد ، ميخاستم بدونم كه اگر از يكي از دانشگاه هاي آلمان بورسيه بگيريم آيا در هزينه هاي زندگي يا هزينه و محل زندگي هم كمك هزينه خواهيم داشت؟ و اينكه آيا آلمان رشته ژنتيك (فوق ليسانس) رو جذب و بورسيه ميكنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بستگی به نوع بورسی داره که اخذ میکنید. لطفا در این خصوص مقاله بورسیه تحصیلی در آلمان رو مطالعه کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  164. علی گفت:

    سلام برای کار دانشجویی اجازه بیشتر از اون تعداد ساعت ها کار کردن رو میدن یا اینکه بیشتر از اون ممنوعه ب طور کل

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کار دانشحویی بیشتر از تایمی که مشخص کردن امکانپذیر نیست
      در این خصوص مقاله کار دانشجویی در آلمان رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  165. محمد گفت:

    سلام من الان ۱۸ سال دارم ودر حال یاد گیری زبان آلمانی هستم مدرک تعمیرات سخت افزار موبایل هم دارم می خواستم بدونم آیا می تونم کاری مناسب با حرفه ی خودم در آلمان پیدا کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط سنی شما بیشتر برای تحصیل مناسبه تا کار مگر اینکه دوره های کارآموزی رو در آلمان بگذرونید تا بتونید وارد بازار کار بشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  166. مهندس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من لیسانس عمران دارم و ۶ سال سابقه فعالیت در یکی از ایرلاین های ایران (ترافیک) و همچنین تمامی دوره های مربوط به فرودگاه رو هم در این مدت گذروندم .
    همسرم هم ماما هستند و ۷ سال سابقه کار دارند
    آیا فکر میکنید ما میتوانیم آنجا کار پیدا کنیم یا خیر ؟با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله این امکان وجود داره لطفا مقاله کار در آلمان رو مطالعه بفرمائید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  167. علی گفت:

    سلام ، من لیسانس عمرانم ۲۵ سال ، تعدادی از نزدیکانم در اروپا هستند که اقدام به گرفتن ویزای کار برای من میکنند ایا شرایط من در المان بنظر شما مساعد میشود و امکان مهاجرت وجود دارد؟ ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر بتونید دعوتنامه کاری از این کشور بیارید بله امکانپذیره و در این خصوص مقاله شرایط اخذ بلوکارت آلمان به شما کمک میکنه

  168. ارمان گفت:

    دوره های اسبیلدونگ به چه صورته و اگه بخوایم از طریق دفتر مهاجرتی اقدام کنیم هزینش حدودن چقدره

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      دوره های آسبیلدونگ شرایطی داره که باید اونها رو رعایت کنید
      به همین خاطر پیشنهاد میکنم مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  169. شیما گفت:

    سلام و خسته نباشید ..من دانشجوی رشته ی پزشکی سال آخر هستم .شرایط رفتن به آلمان برای گرفتن تخصص چیه و از کجا باید اقدام کنم؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید مدارکتون ارزشیابی و معادلسازی بشه
      ابتدا مقاله ویزای A17 پزشکان آلمان رو مطالعه بفرمایید
      وبرای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  170. علی گفت:

    سلام من فوق لیسانس معماری با۵سال سابقه کار مرتبط میباشم ۳۵سالمه و درحال خواندن آلمانی نیز هستم
    آیا کشور المان برای کار در رشته معماری مناسب و پیدا کردن کار راحت است؟ویا کشور دیگری را پیشنهاد میکنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و دورد
      نمیشه به این صراحت راجع به این موضوع اظهارنظر کرد اما در کل کار کردن در آلمان یا هر کشور دیگه ای رزومه کاری خوب میخواد و همچنین قرارداد کاری
      اما آلمان برای مهاجرت کاری نیاز به قرارداد کاری نداره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  171. هانیه گفت:

    سلام وقت بخیر.من ۲۳ ساله هستم و دانشجوی سال آخر داروسازی از دانشگاه ازاد.میخواستم بدونم میشه با مدرک ایران ویزای کار گرفت توی آلمان یا ادامه تحصیل بهتره؟ در واقع معادل سازی مدرک به چه صورت هست؟

    1. داوری گفت:

      درود
      معادلسازی مدرک در آلمان بطور کلی امکانپذیره
      ولی مراحل متعددی داره که توصیه میکنم مقاله ویزای A17 پزشکان آلمان رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  172. محمد گفت:

    با سلام
    من لیسانس مهندسی مکانیک (ساخت و تولید) دارم.
    ميخواستم بدونم برای داشتن کار بهتر و سریعتر، مدرک ارشد بهتره یا کارشناسی؟
    و اینکه داشتن سابقه کار الزامی هست؟ اگر نداشته باشیم چی؟
    با سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای مهاجرت با همین مدرک نیز در آلمان شرایط خوبی برای کار خواهید داشت
      باقی شرایطتون رو هم مطرح بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  173. م.ص گفت:

    سلام .اگه من 50 ساله باشم از چه طریقی میتونم درخواست اقامت در المان بدهم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      رزومه و شرایط خودتون رو بفرمائید لطفا
      میتونید برای اطلاعات بیشتر هم با مشاورین ما تماس بگیرید

  174. ایمان گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه لیسانس عمران ۹ سال سابقه کار همسرم هم ۳۲ سال لیسانس مدیریت
    ما بهتره برای ویزای کار اقدام کنیم یا برای تحصیلی کدوم بهتر به نتیجه میرسیم
    ضمنا مدرک زبان چی نیازه ؟؟؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیاز به اطلاعات بیشتری برای راهنمایی شما دارم دوست عزیز

  175. علی گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید .
    جسارتا من فعالیت موسیقی دارم استودیو دارم و تولید موسیقی و دی جی اینگ میکنم یه مدرک هم از شرکت ویوید ساند استرالیا دارم که البته از طریق نماینده شون استاد رامین پیر که کلس هاشون در تهران برگزار میشد گرفتم رو اینجا گذروندم و مدرکشو گرفتم در مورد مهندسی صدا.رشته تحصیلی هم زبان انگلیسی خوندم کارشناسی.اگر بخوام برای کاری خودم به آلمان مهاجرت کنم چه راهها و چه پیشنهادهایی میتونید اریه بدید . میشه در حد خیلی کم هم که شده منو راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور آلمان اکنون ۵ نوع ویزای کار دارد که برای شما ویزای بلوکارت، جستجوی کار آسبیلدونگ و جدید ۲۰۲ مناسب هست برای اطلاع از هرکدون با شماره های موسسه تماس بگیرید

  176. ارزو گفت:

    سلام خسته نباشین من و خواهرم مخترع هستیم و چندین اختراع داریم بنظرتون المان حمایت میکنه!؟؟ هر دو لیسانس بیوشیمی هستیم و30سالمونه و نمایندگی ازمایشگاه ژنتیک داریم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بستگی داره از چه راهی بخواید وارد کشور آلمان شوید اما اول به انجمن مخترعین المان ایمیل بزنید

      1. امیرحسین گفت:

        سلام من یه سوال داشتم من لیسانس پرستاری دارم و سابقه کارم 3ساله و 26سالمه میخواستم بگم میتونم زمانی ک به المان بیام سریع اقدام به کار کنم.و هزینه ک گفتین 6400یورو در ماه برای زندگی در المان خوبع یا کم؟

        1. داوری گفت:

          در آلمان بازار کار پرستاری خیلی خوبه و حتی دوره هایی رو برای پرستاران برگزار میکنن که بهشون حقوق میدن
          اقدام کنید برای ویزای مخصوص کادر درمان آلمان. ضمنا مقالهویزای A17 پزشکان آلمان رو هم مطالعه کنید به شما کمک میکنه

  177. ارزو گفت:

    سلام خسته نباشین من و خواهرم مخترع هستیم و چندین اختراع داریم بنظرتون المان حمایت میکنه!؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بستگی داره از چه راهی بخواید وارد کشور آلمان شوید اما اول به انجمن مخترعین المان ایمیل بزنید

  178. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر…همسرم ۳۰سالشه و مدرک لیسانس حسابداری دارند و الان در یک شرکت به عنوان مسئول دفتر (قسمت مالی)مشغول به کارند و نزدیک به چهارساله که سابقه کار دارند بااین مدرک و بیش از ۵سال هم سابقه بیمه دارن …آیا با این شرایط امیدی هست که بخوایم مهاجرت کنیم بخصوص ازنظر کار در المان میتونیم امیدوار باشیم؟و یک سوال دیگه اینکه اگه بخوایم مهاجرت کنیم باید چقدر سرمایه داشته باشیم؟ممنونم ازشما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله شرایط شما هم برای ویزای های جستجوی کار آلمان و اتریش و همچنین برای ویزاهای کار به صورت امتیاز بندی استرالیا مناسب هست و در بعضی کشورها میتونید به صورت ویزای تحصیلی برای مستر و دوره های یک ساله ورود به بازار کار شرکت کنید که شانس کاریابی خود را بالا ببرید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. Kati گفت:

      سلام من امسال کنکور دارم و میخام ک یه رشته ایی برم ک کارش و حقوقش مناسب باشه برای کار توی آلمان ، میخاستم نظر شمارو راجع ب رشته ی تحصیلی تجربی بپرسم ک چه شغلی مناسبه؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما رشته های فنی و مهندسی مانند برق، مکانیک، مکاترونیک الکترونیک کامپیوتر و it فوق العاده هستند

  179. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر…همسرم مدرک لیسانس حسابداری دارند و الان در یک شرکت به عنوان مسئول دفتر مشغول به کارند …آیا با این شرایط امیدی هست که بخوایم مهاجرت کنیم بخصوص ازنظر کار در المان میتونیم امیدوار باشیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله شرایط شما هم برای ویزای های جستجوی کار آلمان و اتریش و همچنین برای ویزاهای کار به صورت امتیاز بندی استرالیا مناسب هست و در بعضی کشورها میتونید به صورت ویزای تحصیلی برای مستر و دوره های یک ساله ورود به بازار کار شرکت کنید که شانس کاریابی خود را بالا ببرید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  180. امیررضا اسماعیلی گفت:

    سلام من امسال کنکور دارم و در رشته تجربی درس میخونم و امسال سال دومی هست که کنکور میدم اگه دامشگاه دولتی در رشته دندون پزشکی قبول بشم میتونم برای المان بورس بگیرم؟ قبول نشم چطور؟ هزینش چطوریه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما عمدتا به علت اینکه نظام آموزشی آلمان رایگان هست برای مقاطع ورود به دانشگاه از ابتدا امکان اخذ بورس وجود ندارد و لی با گذشت چند ترم وجود دارد

  181. فرشاد.فر گفت:

    سلام،من لیسانس مهندسی ict دارم و تو کار سیستم های امنیتی هستم، خواستم بدونم اگر من بخوام دنبال تخصص و حرفه دیگه ای برم اونجا ، از آموزش مقدماتی بگیر تا رسیدن به شغل و درامد مناسب شرایط چیه؟انگار که هیچ تخصصی ندارم و میخوام اونجا تازه شروع کنم به گرفتن یک تخصص و شاغل شدن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله بر اساس شرایط شما برای آلمان فوق العاده هست فقط باید یک سری موارد را اماده کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  182. yas گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده 20 سالمه مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر و شغل اصلیم کابینت سازیه مقاله رو خوندم ولی چیزی گیرم نیومد میشه بگین آیا میتونم با همین مهارت و مدرک تحصیلی (دیپلم) وارد آلمان بشم و کار کنم؟!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر که مدرک زبان آلمانی بگیرید میتونید برای دوره های آسبیدلونگ اقدام کنید

  183. درسا گفت:

    سلام من 18 سالمه و تجربی میخونم .چه رشته های دانشگاهی بیشتر مورد توجه در المان برای کار هست؟؟؟
    اگه میشه منو راهنمایی کنید

  184. درسا گفت:

    سلام .من 18 سالمه و رشته تجربی میخونم و امسال کنکور دارم در المان چه رشته های دانشگاهی بیشتر مورد توجه برای کار هست ؟؟
    اگه میشه راهنمایی کنید؟؟

      1. درسا گفت:

        ممنون بابت راهنماییتون.لطف کردید

      2. امیرحسین گفت:

        سلام من یه سوال داشتم من لیسانس پرستاری دارم و سابقه کارم 3ساله و 26سالمه میخواستم بگم میتونم زمانی ک به المان بیام سریع اقدام به کار کنم.و هزینه ک گفتین 6400یورو در ماه برای زندگی در المان خوبع یا کم؟

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          در آلمان بازار کار پرستاری خیلی خوبه و حتی دوره هایی رو برای پرستاران برگزار میکنن که بهشون حقوق میدن
          اقدام کنید برای ویزای مخصوص کادر درمان آلمان. ضمنا مقالهویزای A17 پزشکان آلمان رو هم مطالعه کنید به شما کمک میکنه

        2. غزل گفت:

          سلام خسته نباشید
          با قیمت یورو ک ۱۸ تومن میباشد
          ایا میتوان گف ک همه هزینه ها(هزینه خوراک پوشاک اجاره تحصیل و ….. ) در کشور المان و در شهر برلین ب طور سالانه ۱۵۰ میلیون میشودد؟؟؟

          1. داوری گفت:

            سلام و درود
            با توجه به چیزی که سفارت آلمان اعلام کرده و یورو در حال حاضر در حدود 185 میلیون تومن برای یکسال کافیه

    1. Ngin گفت:

      سلام ببخشید اگه من بخوام برای اقامت تحصیلی اقدام کنم باید از طریق وکیل وارد عمل بشم؟
      و اینکه هزینه تحصیلم تو رشته پزشکی چقدر میشه؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما اگر پروندتونو با وکیل پیش ببرید از ریسک کمتری برخوردارید و اینکه کشور آلمان از سیستم نظام آموزشی رایگان برخوردار هست

  185. ارش گفت:

    با سلام
    بنده 33 ساله و داراي مهندسي چوب و كاغذ – 7 سال سابقه فعاليت در شركت كارتن سازي هستم و در حال مطالعه زبان الماني سطحb1 هستم . ويزاي كاري مي توانم دريافت كنم?)با درامد مناسب ) بنده متاهل و داراي دو فرزند هستم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست:سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  186. فروزان گفت:

    سلام من ماما هستم و همسرم پرستار هر دومون ٢٨ سالمونه چقد طول ميكشه اگه درخواست ويزاي كاري بديم و حداقل تمكن مالي براي ويزا كار در المان چقدره ممنون ميشم جواب بديد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  187. مهدی گفت:

    سلام و عرض ادب… من ۲۴ سالمه و مدرکم لیسانس حقوق مدارک ورزشی و مکانیک و برق خودرو هم دارم و زبان المانی هم تا حدودی بلدم… ایا بنده هم شرایط مهاجرت دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  188. نادر گفت:

    سلام من به عنوان دارنده قهرمانی کشور در رشته کاراته چطور میتونم برم؟؟؟؟اطلاعات کلی که باید بدونم رو مطرح کنید خیلیی ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما مدرک تحصیلیتون چی هست؟

  189. فاطمه لرکی گفت:

    سلام . وقت بخیر من کارشناس ارشد مخابرات هستم از دانشگاه دولتی لطفا بفرمایید آلمان برای رشته های فنی مهندسی مثل من کار خوب داره یا خیر
    عمان چطور؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

    2. غزل گفت:

      سلام خسته نباشید
      با قیمت یورو ک ۱۸ تومن میباشد
      ایا میتوان گف ک همه هزینه ها(هزینه خوراک پوشاک اجاره تحصیل و ….. ) در کشور المان و در شهر برلین ب طور سالانه ۱۵۰ میلیون میشودد؟؟؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        با توجه به یورو در حال حاضر 185 میلیون تومن کافیه

  190. امیر گفت:

    با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت، مهاجرت تحصیلی به المان رو توضیه می کنید؟

  191. تورج گفت:

    سلام.برای مدرک فنی حرفه ی درجه دوم رشته برق ساختمان آلمان ویزا صادر میکنن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار المان باید شرایطتون مانند مدرک تحصیلی از دانشگاه سابقه کار و سنتون بررسی شود پیشنهاد میکنم با شماره های موسسه تماس بگیرید.

      1. علی رضا حسینی گفت:

        سلام من با۳۸سال سن و داشتن مدرک فنی حرفه ای باداشتن سابقه کار مرتبط میتونم ویزای کار المان بگیرم.ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام
          در چه زمینه ای سابقه کار و مدرک فنی حرفه دارید؟

      2. مازیار گفت:

        سلام سابقه بیمه باید مرتبط با رشته باشه؟
        من تقریبا ۶ سال سابقه بیمه دارم ولی ۶ ماه مرتبط با رشتم ۵ سال و نیم خودمو بیمه خویشتن و مشاغل آزاد کردم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید نشون بدید که توی حرفه اصلی خودتون سابقه کار دارید.
          نیازی نیست که از طریق بیمه این رو اثبات کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *