ویزای کاری

ویزای کاری آفریقای جنوبی

ویزای کاری آفریقای جنوبی

با توجه به شرایط کاری مطلوب در آفریقای جنوبی، ویزای کاری آفریقای جنوبی در سال 2024 مورد توجه کارجویان و متخصصان قرار گرفته است. شرایط کار در این کشور، قوانین کار، وضعیت اقتصادی، نکات مربوط به ویزای کار و بسیاری از عوامل در انتخاب کشور مورد نظر متقاضیان، تاثیرگذار می باشد. آفریقای جنوبی یکی از کشورهای ارائه کننده ویزای جستجوی کار مستقیم و بدون نیاز به جاب آفر است که در اکثر رشته های تحصیلی نیازمند نیروی کار می باشد.

کشوری انگلیسی زبان که با شروط راحتی ویزای کار دو ساله همراه با ویزای همزمان همراه صادر میکند.

  • شروط صدور ویزای کار آفریقای جنوبی چیست؟
  • لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی کدام رشته ها هستند؟
  • شرایط زندگی در آفریقای جنوبی چگونه است
  • متوسط درآمد ماهیانه در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • وضعیت بازار کار آفریقای جنوبی به چه صورتی است؟
  • برای اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی چه مدارکی لازم است؟
  • هزینه اخذ انواع ویزای کاری آفریقای جنوبی چقدر است

برای اطلاع از شرایط ویزای کار آفریقای جنوبی و قوانین اخذ اقامت دائم در این کشور این مقاله از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

کار در آفریقای جنوبی

ویزای کاری مهارت های خاص: این ویزا مبتنی بر یک لیست مهارت های شغلی خاص است که آفریقای جنوبی به آنها نیاز بالایی دارد. در این حالت نیازی نیست که شما پیشنهاد کاری داشته باشید و ویزا، شما را قادر می سازد تا وارد آفریقای جنوبی شده و 24 ماه آنجا بمانید تا موقعیتی برای خود فراهم کنید و به کاریابی در آفریقای جنوبی بپردازید. در گذشته طول ویزای کاری آفریقای جنوبی 6 ماه بود که در حال حاضر دو سال است.


اما نباید از یاد ببریم که وضعیت بازار کار در آفریقای جنوبی آنهم در سال 2024 نسبت به سال گذشته تغییرات کمی به خود دیده است. این روند را زمانی بهتر می توان درک کرد که مثلا پارامتری مثل نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی را با کشورهای رقیب آن در قاره آفریقا مثلا مصر، نیجریه، تونس یا الجزایر مقایسه نمائیم. در واقع نکته منفی درباره آفریقای جنوبی همین نرخ بیکاری نسبتا بالای این کشور می باشد. اما از طرف دیگر اغلب نیروهای کار این کشور جزء کارگران غیر ماهر هستند و شاید یکی از دلایل افزایش نرخ بیکاری در این کشور وجود این دسته از کارگران باشد.

شرایط ویزای کاری آفریقای جنوبی در سال 2024

جهت رسیدن به ویزای کاری آفریقای جنوبی نیازمند شرایط خاص کشورهای دیگر نیست. شروط اصلی به شرح زیر است:

  • مدرک تحصیلی (حداقل مدرک تحصیلی لیسانس)
  • بودن رشته تحصیلی در لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی (پازیتیو لیست)
  • سن زیر 40 سال (افراد بالای 40 سال ریسک اخذ ویزا خواهند داشت)
  • 4 سال سابقه کار (سابقه بدون بیمه هم مورد قبول می باشد)
  • دانش زبان (این نوع ویزا نیازمند مدرک زبان نیست)

انواع ویزای کاری آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی تعدادی گزینه به کسانیکه جویای ویزای کار با اهداف مهاجرتی هستند پیشنهاد می دهد. مشابه کشورهای دیگر، قوانین ویزای کاری تمرکزش بر دو حوزه اصلی است:

  1. حمایت از فرصت های شغلی برای تابعین آفریقای جنوبی
  2. توانایی استخدام کارگران خارجی ماهر در خصوص مهارت هایی که کمبودش احساس میشود.

ضرورتا قوانین مربوط به ویزای کاری تعادلی برقرار می کند که کارفرمایان در صورت امکان ابتدا اولویت را به استخدام تابعین آفریقای جنوبی بدهند، اما اگر نشد این امکان را به داشته باشند تا به استخدام خارجی ها بپردازند. در مجموع دو نوع ویزای کاری وجود دارد:

  • جاییکه متقاضی پیشنهاد شغلی ندارد
  • جاییکه متقاضی پیشنهاد شغلی دارد

مقایسه ویزای کار آلمان با آفریقای جنوبی

ما در جهت انجام مقایسه بهتر انواع ویزاهای کار آفریقای جنوبی، ویژگی های مربوط به آنها را در جدول زیر با هم مقایسه می کنیم:

نوع ویزای کارمدت اعتبارقابلیت تمدید اعتبارمشمولیتویژه
مهارت های ضروریتا 5 سالقابل تمدیدهمسر و فرزندان می توانند شامل این ویزا باشندکارگران و کارمندان ماهر در مهارت ها/تخصص های فهرست شده در لیست مهارت های ضروری آفریقای جنوبی
نقل و انتقال درون شرکتیتا 4 سالغیرقابل تمدیدهمسر و فرزندان می توانند شامل این ویزا باشند.شرکتها جهت نقل و انتقال کارکنان شعب خارجی به شعبه آفریقای جنوبی
ویزای کار عمومیتا 5 سالقابل تمدید به شرط احراز صلاحیت اولیههمسر و فرزندان می توانند شامل این ویزا باشند.عمومی

هزینه درخواست ویزای آفریقای جنوبی

تقریبا هر 3 نوع ویزای کاری آفریقای جنوبی از قابلیت تمدید مجدد برخوردارند. منتها اعتبار آنها با هم فرق می کند. مثلا اعتبار ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی دقیقا منطبق با مدت قید شده در قرارداد کاری است. اما مدت اعتبار ویزای مهارت های ضروری در صورت داشتن پیشنهاد شغلی مطابق مدت زمان قرارداد کاری است ولی در صورت نداشتن پیشنهاد شغلی تا یکسال می باشد و نهایتا ویزاهای کار انتقال درون شرکتی دارای ماکسیمم اعتبار 4 ساله است.

فلذا هزینه درخواست این ویزاها نیز با هم متفاوت است:

هزینه درخواست انواع ویزاهای کاری آفریقای جنوبی

روند تمدید ویزای کاری آفریقای جنوبی

یکی از اصلی ترین چالش هایی که دارندگان ویزای کاری آفریقای جنوبی در طول زندگی در این کشور با آن مواجه هستند، روند تمدید ویزای کاری این کشور است. زیرا روند تمدید ویزای کاری آفریقای جنوبی به نسبت اغلب کشورهای آفریقای جنوبی بسیار پیچیده تر می باشد. به همین جهت اغل متقاضیان از تمدید ویزای کاری خود در این کشور منصرف می شوند. بنابراین توصیه می شود که اغلب دارندگان ویزای کاری آفریقای جنوبی، جهت تمدید این نوع از روادید حداقل 2 ماه قبل از انقضای ویزای کاری خود برای تمدید اقدام نمایند. علاوه بر این، برای تمدید ویزای کاری آفریقای جنوبی باید تمامی شرایط ویزای کاری خود را دوباره برآورده کنند، که به معنای رعایت هر معیار جدید یا به روزه شده در اداره مهاجرت این کشور می باشد.

در نمودار زیر می توانید روند تمدید ویزای کاری آفریقای جنوبی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند تمدید ویزای کاری آفریقای جنوبی

لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی

در لیست زیر مشاغل مورد نیاز کشور آفریقای جنوبی را بررسی میکنیم.

رشته های مورد نیاز آفریقای جنوبیزیر مجموعه
رشته‌ های کشاورزیمهندس کشاورزی
مهندس جنگلبانی
لیسانس علوم کشاورزی
عمران و معماریمهندس معماری
مدیر پروژه‌‌ های ساختمانی
نقشه بردار
طراح شهری (مهندس شهرسازی)
مدیریتارزیاب ریسک و بیمه‌، مدیر کل مجموعه تجاری، مشاور سرمایه گذاری و مالی‌، مدیر امور مشتریان
آی تی‌ و مخابراتطراح شبکه‌ های سیسکو (مهندسی‌ کامپیوتر یا آی تی)، مهندس سیسکو (مهندسی‌ کامپیوتر یا آی تی‌)، طراح شبکه (مهندسی‌ کامپیوتر یا آی تی‌ یا مخابرات)، برنامه نویس (پرل، جاوا،پی‌ اچ‌ پی‌)، متخصص امنیت، آنالیزور سیستم ها، متخصص امنیت دیتا سنتر، متخصص دیتا بیس، مسئول آی‌ تی‌
رشته‌ های مهندسی‌مهندس انرژی، مهندس متالژی، مهندس شیمی‌، مهندس عمران، مهندس برق، مهندس الکترونیک، مهندس زمین شناسی‌، مهندس تولید و صنعتی‌، مهندس مواد، مهندس مکانیک، مدیر تولید، مدیر کنترل کیفی، مدیر گسترش و تحقیقات، مهندس مخابرات، مهندس کشتی، مهندس تاسیسات، مهندس مکانیک خودرو
پزشکی‌ و سلامتپزشک عمومی و متخصص
داروساز بیمارستان
دامپزشک
پرستار
پرستار کودک و خانواده
علوم زیستی و زمینمهندس محیط زندگی‌، مدیر محیط زندگی‌، داروساز صنعتی، محقق علوم دریایی، محقق علوم حیوانات، باستان شناس، اقتصاددان، لیسانس باغبانی، لیسانس اکولوژی، لیسانس مواد غذایی، لیسانس زمین شناسی‌، متخصص بلایای طبیعی، فیزیکدان زمین شناسی‌، مهندس متالژی، لیسانس میکروبیولوژی، لیسانس پلیمر، لیسانس خاک شناسی‌، لیسانس سم شناسی‌، لیسانس منابع آبی‌ لیسانس علوم هوافضا، لیسانس هواشناسی

ویزای کاری آفریقای جنوبی با پیشنهاد شغلی

سه گزینه اپلای برای مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ویزای کاری برای کسانی که پیشنهاد شغلی دارند وجود دارد.

  • انتقال میان شرکتی: حالتی که افراد از شعبه شرکتی خارج از آفریقای جنوبی به شعبه ای از همان شرکت که واقع درخاک این کشور است منتقل می شوند. این ویزای کاری همچنین می تواند از طریق متقاضیانی درخواست شود که کارمند شرکت های خواهر یا شرکت هایی با سود مشترک هستند. روادید به کارمند این امکان را می دهد که به آفریقای جنوبی آمده و برای دوره زمانی مشخصی و فقط برای کارفرمای خاصی کار کند.
  • ویزاهای کاری شرکتی: این ویزاها برای موسسه هایی است که برای مدت مشخصی نیاز به استخدام تعدادی کارکنان خارجی دارند. کسب این نوع ویزای کاری سود عظیمی برای موسسه دارد زیرا نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد بلکه فرایند تقاضا و صدور ویزای کاری را نیز سرعت می بخشد. افرادی که تحت ویزای شرکتی اقدام می کنند نیازی به داشتن موارد زیادی از الزاماتی که مختص ویزای کاری است، ندارند.
  • ویزای کاری عادی: در مواردی که فرد مشمول هیچ یک از ویزاهای کاری که در بالا توضیح داده شد نمی شود تقاضای ویزا می بایست تحت این عنوان قرار بگیرد. مطابق قانون مهاجرتی آفریقای جنوبی، متقاضی این نوع روادید باید یک پیشنهاد مشروط کاری از یک کارفرما در آفریقای جنوبی داشته باشد، بعلاوه مدارکی مبنی بر اینکه این کارفرما همه تلاشش را مبنی بر اینکه تابعین یا افراد مقیم آفریقای جنوبی را استخدام کند، انجام داده است.

آخرین وضعیت بازار کار آفریقای جنوبی

بازار کاری آفریقای جنوبی جزء بی رونق ترین و راکدترین بازارهای کاری دنیاست و در این بازار اغلب کارفرمایان نیز فقط به دنبال جذب نیروهای متخصص خارجی هستند، به همین دلیل نیز آفریقای جنوبی از نظر نرخ بیکاری در رتبه سوم کشورهای جهان با بالاترین نرخ های بیکاری قرار دارد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، نرخ بیکاری آفریقای جنوبی در 2024 از 33.9% دوره قبلی به 32.6% کاهش یافته است ولی همین رقم نیز یک رقم تاسف باری است:

وضعیت و نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی

مدارک لازم ویزای کاری آفریقای جنوبی

برای دریافت ویزای کاری آفریقای جنوبی مدارک زیر مورد نیاز است:

  • یک فرم تقاضای تکمیل شده که مورد تایید سفارت، کنسول یا اداره امور داخلی آفریقای جنوبی بوده است.
  • اپلیکیشن ساکا
  • گواهی عدم سوپیشینه پلیس (برای متقاضیان بالای 18 سال)
  • سند کارفرما که شامل قرارداد استخدام است
  • گواهی سلامت پزشکی
  • حرفه های خاص در آفریقای جنوبی نیازمند این است که در سازمان تخصصی که در آفریقای جنوبی حضور دارد ثبت شده باشد، بعنوان مثال مهندسان می بایست در شورای مهندسی آفریقای جنوبی ثبت نام کرده باشند.
  • نشان دادن آگهی مبنی بر اینکه کارفرمای مربوطه تلاش برای استخدام تابعین آفریقای جنوبی نموده اما در تخصص مربوطه موفق به استخدام آنها نشده است؛ البته روادید جستجوی کار آفریقای جنوبی این بخش را نیاز نخواهد داشت.
  • اطلاعات شخصی که شامل CV، گواهی تولد، ازدواج و طلاق و پاسپورت می شود.

سایت سفارت آفریقای جنوبی: www.saembassy.org

سوالات رایج در خصوص ویزای کاری آفریقای جنوبی

متقاضیان اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی

اگر شما در گروه افراد ذیل قرار دارید باید درخواست ویزای کاری بدهید:

  • تمایل به استخدام موقت در آفریقای جنوبی (با پاداش یا بدون پاداش)
  • شرکتی که در آن مشغول به کار هستید قصد دارد شما را به شعبه ای که در کشور آفریقای جنوبی دارد منتقل کند.
  • تمایل به بازدید از شرکتی دارید که در آن بیش از 25% سهام دارید.
  • تمایل به حضور در آفریقای جنوبی را برای تولید یک فیلم خاص، مستند یا آگهی بازرگانی تلویزیونی دارید.
  • کشیش یا مبلغ مذهبی هستید و قصد کار داوطلبانه در یک موسسه مذهبی در آفریقای جنوبی را دارید.

مراحل درخواست ویزا در آفریقای جنوبی

بدون رعایت مراحل درخواست ویزای کاری آفریقای جنوبی، امکان دریافت این نوع از روادید برای متقاضیان غیر ممکن خواهد بود. در قدوم اول، برای واجد شرایط بودن جهت درخواست روادید کاری این کشور، ابتدا باید شغلی در این کشور پیدا کنید. اتباع کشورهای خارجی برای این فرآیند، می توانند به صورت آنلاین شغلی را در آفریقای جنوبی پیدا کنند. علاوه بر این باید فرصت های شغلی را بررسی کنید، و با استخدام کنندگان از آفریقای جنوبی تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل کلیدی در روند درخواست ویزای کاری آفریقای جنوبی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

مراحل کلیدی در روند درخواست ویزای کاری آفریقای جنوبیتوضیحات
انتخاب نوع ویزای کاری مورد نظرهمانطور که می دانید، آفریقای جنوبی انواع مختلف روادید کاری را برای متقاضیان ارائه می  دهد، به همین جهت نوع درخواست در هر یک از آنها می تواند متفاوت باشد.
تعیین قراربعد از انتخاب نوع ویزای کاری خود می توانید، برای درخواست ویزای کاری خود از کنسولگری آفریقای جنوبی در کشور خود وقت بگیرید.
جمع آوری اسنادپس از تعیین وقت ملاقات متقاضیان باید تعدادی از مدارک مورد نیاز را تهیه کنند. همچنین بر اساس نوع ویزای کاری ممکن است نوع مدارک مورد نیاز تغییر کند.
ارسال درخواستدر نهایت اینکه، در روز تعیین ویزای کاری، درخواست خود را ارسال کنید. همچنین در قرار ملاقات ممکن است از شما درخواست شود که در مورد درخواست خود جهت مصاحبه حضور داشته باشید.

متوسط درآمد ماهیانه در آفریقای جنوبی

علی رغم تلاش های دولت آفریقای جنوبی این کشور همچنان کشوری در حال توسعه به حساب می آید که سطح درآمد مردم آن در مقایسه با کشورهایی مثل آلمان، سوئیس، اتریش، انگلیس، کانادا، فرانسه، فنلاند، هلند و غیره بسیار پایین تر است. در این کشور همچنین علاوه بر میزان تحصیلات، دانشگاه محل تحصیل، سال های سابقه کاری، مهارت های شغلی و غیره عامل جنسیت نیز در تعیین میزان درآمد افراد تاثیرگذار است. همان طوری که در نمودار زیر نیز مشاهده متوسط درآمد ماهیانه کار در آفریقای جنوبی در حدود ZAR31100 (راند) معادل US$1809 (دلار) می باشد. درون حالی که حداقل سطح درآمدی در این کشور حدود ZAR7880 (راند) و حداکثر درآمدی نیز حدود ZAR139000 (راند) می باشد:

متوسط درآمد ماهیانه در آفریقای جنوبی

در واقع در سال 2024 در آفریقای جنوبی متاسفانه خانم ها 10% کم تر از همکاران آقای خود حقوق کسب می کنند. در جدول ذیل متوسط درآمد ماهیانه خانم ها و آقایان در آفریقای جنوبی با هم مقایسه شده است:

جنسیتمتوسط درآمد ماهیانه در سال 2024
خانم هاZAR29900 (راند آفریقای جنوبی)
آقایانZAR33000 (راند آفریقای جنوبی)

اطلاعات بیشتر: حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی

علاوه بر ویزای کار این کشور بسیاری از افراد در طلب اخذ ویزای کار آلمان یا ویزای کاری اتریش می باشند که با توجه به شرایط متقاضی می توان بعنواسن یک گزینه مطلوب به آن نگاه کرد. در صورت تمایل به اخذ اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود در خصوص اخذ روادید کاری کشور آفریقای جنوبی پیشنهاد میکنیم با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمائید.

سوالات پر تکرار در خصوص ویزای کاری آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به دلیل نیاز مبرمی که به نیروهای متخصص دارد همواره پذیرای متخصصانی از سراسر جهان است و از همین رو نیز بیشترین آمار مربوط به صدور ویزا در این کشور مربوط به صدور ویزای کاری است:

  • اعتبار ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی تا کی است؟ اعتبار این ویزا به مدت قرارداد کاری دارنده ویزا بستگی دارد.
  • شرایط اخذ ویزای مهارت های ضروری آفریقای جنوبی چیست؟ این ویزا مخصوص داوطلبانی است که در رشته مشاغل خاصی که فعلا آفریقای جنوبی در آن رشته ها کمبود نیرو دارد آموزش دیده اند. اینها شامل 140 رشته شغلی می شود که عموما در بخش های فناوری اطلاعات، مهندسی، علوم زیستی و زمین شناسی هستند.
  • اعتبار ویزای مهارت های ضروری آفریقای جنوبی چقدر است؟ در صورت داشتن پیشنهاد شغلی مدت اعتبار این ویزا مطابق مدت زمان قید شده در قرارداد کاری است ولی در صورت نداشتن پیشنهاد شغلی این ویزا تا 1 سال معتبر است.
4.9/5 - (186 امتیاز)

49 دیدگاه برای “ویزای کاری آفریقای جنوبی

  1. شمشادی گفت:

    فارغ التحصیلان چه رشته هایی برای دریافت ویزای کاری آفریقای چنوبی شانس بیشتری دارند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بیشتر رشته های IT و برق و رشته های پرستاری و پزشکی هستند

  2. علی رام رادین فر گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد ویزای کاری آفریقای جنوبی تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد راه های اخذ اقامن آفبریفای جنوبی هم مطلب بذارید.

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض تشکر
      شما می توانید مقاله اقامت آفریقای جنوبی را مطالعه نمایید.

  3. محمود گفت:

    داشتن مدرک فنی برای اخذ این ویزا تاثیرگذار می باشد؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      داشتن مدارک فنی در کاریابی شما موثر خواهد بود.

  4. v!da گفت:

    از مقاله ها و مطالب خوبتون بسیار ممنونم
    ایا رشته های مهندسی اینده ی خوبی برای کار در این کشور و منجر به اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی میشود؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، رشته های مهندسی نیز شرایط خوبی برای کاریابی در آفریقای جنوبی خواهند داشت.

  5. v!da گفت:

    با سلام و تشکر از مطلب بسیار جامع و کاملتون

  6. صبا صابری گفت:

    سلام

    ممنون از مطالب شما

  7. تبسم گفت:

    چقدر زمان براي گشتن كار ميدن؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      یک اقامت یکساله میدن در ابتدا

  8. مهرنوش گفت:

    با سلام و تشکر از مقاله مفید و پر محتوا. من لیسانس مدیریت صنعتی دارم آیا می تونم با این مدرک در کشور آفریقا جنوبی کار پیدا کنم؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      ما برای راهنمایی بهتر شما به اطلاعاتی در خصوص سن، سابقه کار و مدرک زبان شما نیاز داریم. در این خصوص پیشنهاد میکنیم با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

  9. علی اکبر امینی گفت:

    سلام ویزای کاری آفریقا جنوبی برای ایرانیان به چه شکل است ؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بسته به شرایط هر فرد متفاوت می باشد. در این خصوص پیشنهاد میکنیم با ما ارتباط بگیرید.

  10. فرجام گفت:

    من با 35 سال سن و مدرک لیسانس نقشه کشی در 3 سال سابقه کار با مدرک بنظر شما برای افریقا جنوبی اقدام کنم بهتره یا برای اتریش و المان؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کشور آلمان و اتریش طبیعتا با کشور افریقای جنوبی قابل قیاس نیست

  11. سعید انصار گفت:

    بسیار جامع-مفید-کاربردی

  12. ترانه گفت:

    چند ماه زمان میبره انجام پروسه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      تقریبا 8 ماه زمان خواهد برد

  13. کیوان خرسند گفت:

    ویزای کاری آفریقای جنوبی برای چه کسانی مناسبه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر یک مقدار سخت شده متاسفانه

  14. Deniz گفت:

    ویزای کار آفریقای جنوبی پس از تحصیل چقدر اعتبار داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      متوجه سوالتون نمیشم لطفا واضح تر بپرسید منظورتون رو

  15. leilakk گفت:

    سلام. نرخ مالیات مشاغل در آفریقای جنوبی به چه اندازه هست؟ آیا مالیات سنگینی را باید پرداخت کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در این خصوص لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی رو مطالعه بفرمائید

  16. leilakk گفت:

    سلام. خیلی دوست دارم در مورد جاذبه های توریستی آفریقای جنوبی بدونم. برام جالبه. ممنون اگه مقاله اش رو در اختیارمون بذارید. متشکر

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید مقاله ویزای توریستی آفریقای جنوبی را مطالعه نمایید.

  17. امیرحسین گفت:

    با تشکر از مقاله خیلی خوبتون

  18. هزاره گفت:

    تشکر از مطالب بسیار مفید سایتتون

  19. سعید گفت:

    بسیار عالی، من هیچ وقت به کشورهای آفریقایی به چشم یک گزینه مهاجرت فکر نمی کردم اما این مقاله اطلاعات خیلی خوبی به من داد

    1. رهنما گفت:

      با سپاس از مطالعه شما

  20. sohrab گفت:

    اینکه می شه بدون آیلتس اقدام کرد خیلی خوبه

  21. Sana گفت:

    بسیار خوووب، تشکر از شما. موفق باشید

  22. بیژن مرتضوی گفت:

    مقالات سایت شما واقعا عالیه و اطلاعات کاملی در اختیار مخاطب میذاره

  23. هما گفت:

    ممنونم از اطلاعات خوبتان بسيار سپاس گذارم.

  24. مهسا گفت:

    سپاس از مقاله علمی شما
    می خواستم محبت بفرمایید در خصوص شانس اخذ ویزای کاری این کشور منو راهنمایی بفرمایید.

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      شانس اخذ ویزای کار این کشور به رزومه متقاضی وابسته است. برای بررسی رزومه خود پیشنهاد میکنیم با موسسه ما ارتباط بگیرید.

  25. علی گفت:

    سلام لطفا در مورد افریقا بازم مطلب بزارین. خیلی ممنون میشم ازتون

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      مقاله درباره اقامت آفریقای جنوبی را مطالعه فرمایید.

  26. عادل گفت:

    سلام به نظرم میتونه گزینه خوبی باشه ممنون از اطلاعاتتون

  27. حسين گفت:

    سلام سايت خوبي و پر محتواي داريد
    آيا از اين طريق ميشه براي ويزاي كار كانادا هم اقدام نمود؟
    ممنون

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      از چه طریقی مد نظر شماست؟ برای بررسی ویزای کاری کانادا مقاله مورد نظر را مشاهده کنید.

  28. لیدا بهرامی گفت:

    با سلام و سپاس از اطلاعات جامعی که در این مقاله قرار دادین

  29. diana گفت:

    besiar az maqale haye gooya va shivatun mamnoonam

  30. شیخان گفت:

    به نظر میرسه. پل بسیار خوبی باشه برای رسیدن به استرالیا و کانادا و نیوزلند.
    چون مستقیم به این کشورها رفتن الان خیلی خیلی سخت شده. اما میشه با واسطه رفت.

  31. رها گفت:

    بسیار عالی و پرمحتوا بود مرسی استفاده کردیم

  32. کرمی گفت:

    ممنون از این مقاله ی خوبتون. به نظرم اگر کسی افریقای جنوبی رو بشناسه از این کشور استقبال میکنه.
    و ایا حرف درستیه که افریقا پل خوبی هست برای استرالیا و کانادا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *