ویزای تحصیلی

زبان در سوئد

زبان در سوئد

در میان برنامه ها تحصیلی امروزه تحصیل زبان در سوئد به گزینه مطلوبی برای ورود متقاضیان به کشور سوئد یا کشورهای اروپایی تبدیل شده است. بسیاری از متقاضیان که تمایل به تحصیل در کشورهای اروپایی دارند باید نسبت به یادگیری و اخذ مدرک زبان اقدام کنند و برای پذیرش دوره های زبان باید از شرایط زیر اطلاع پیدا کرد. متقاضیانی که تمایل به تحصیل زبان پیش از شروع مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارند می توانند برای تحصیل زبان در این کشور اقدام نمایند. اما باید پیش از هرگونه تصمیم، شرایط مربوط به پذیرش و ویزای کشور سوئد را در مقاله مربوط به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار دهند.

  • اقامت سوئد از طریق دوره زبان سوئد چگونه است؟
  • مدارک مورد نیاز برای پذیرش زبان چیست؟
  • آیا شانسی برای اخذ ویزا در دوره های زبان وجود دارد یا خیر؟
  • هزینه زندگی و تحصیل در سوئد چگونه است؟
  • امکان استفاده از ویزای همراه در این دوره ها وجود دارد؟
  • چگونه می توان هزینه زندگی در سوئد را تامین کرد؟

شیوه های مهاجرت تحصیلی به سوئد

سوئد از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست و محیط مناسبی برای افرادی که به دنبال زندگی بهتر هستند، می باشد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری و ازدواج از راه های مختلفی است که افراد برای مهاجرت به سوئد انتخاب می کنند. سوئد یا پادشاهی سوئد کشوری پر قدرت در شمال قاره اروپا و در قلب ناحیه اسکاندیناوی قرار دارد. برای آشنایی هر چه بهتر با این کشور جدول حقایق سوئد را مرور می کنیم:

آیتمشرح
نام کشورKonungariket Sverige (پادشاهی سوئد)
برترین شهر و پایتخت پادشاهی سوئدشهر استکهلم
زبان رسمی و اول سوئدی هازبان سوئدی
مساحت و جمعیت کشورمساحت: 450295 کیلومتر مربع
جمعیت: 10302984 نفر
تاریخ الحاق به اتحادیه اروپایی (EU)1 ژانویه سال 1995
سرانه تولید ناخالص داخلی (GDP)$54135 بیلیون دلار
ضریب توسعه انسانی (HDI)بسیار بالا (0.933)

یکی از راه هایی که معمولا افراد برای اقامت در سوئد انتخاب می کنند تحصیل در دوره های زبان در سوئد می باشد. معمولا برای تحصیل در سوئد مخصوصا برای تحصیل در دوره های زبان متقاضیان 2 روش مهاجرتی را پیش روی دارند:

انواع ویزاشرایط مدت زمان اقامتهزینه ویزا به یوروشرایطمتولی صدور
ویزای ویزیتور سوئد یا ویزای شنگنبرای مدت کمتر از 3 ماه€60داشتن دعوت نامهاداره مهاجرت سوئد
ویزای اقامت تحصیلی سوئدبرای مدت بیش از 3 ماه€93داشتن نامه پذیرشاداره مهاجرت سوئد

شرایط تحصیل در دوره های زبان در سوئد

افراد بدلیل اینکه تحصیل در سوئد به زبان انگلیسی است بیشتر تمایل به تحصیل در سوئد پیدا می کنند و نیز بعضی از افراد تمایل دارند بدون مدرک زبان بتوانند وارد کشورهای دیگر شوند و مدرک زبان خود را در آن کشور اخذ کرده سپس وارد دانشگاه شوند این موضوع نیز در انتخاب سوئد برای تحصیل موثر است، در سوئد دوره های زبان 6 یا 9 ماهه و 1 ساله وجود دارد که افراد با شرایط خاص می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

اشخاصی که در دوره های زبان در سوئد مشغول به تحصیل هستند از کلیه مزایایی که برای دانشجویان دانشگاه ها در نظر گرفته شده است برخوردارند. ویزایی که برای دوره های زبان صادر می شود تحصیلی است و شخصی که در دوره های زبان بلند مدت در سوئد مشغول به تحصیل است می تواند درخواست ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز ارائه دهد.

متقاضیان تحصیل در دوره های زبان در سوئد نیازمند پشت سر گذاشتن فرایندی هستند که در چارت زیر به تصویر کشیده شده است

فرایند تحصیل در دوره های زبان در سوئد

دلایل انتخاب دوره زبان در سوئد

برخی از افراد تحصیل زبان را پیش از شروع تحصیل دانشگاهی در کشور خود آغاز نموده و پس از دریافت مدرک زبان نسبت به اخذ پذیرش اقدام می نمایند. اما برخی از متقاضیان ترجیح می دهند زبان را در کشور مقصد تحصیل نموده و به دلایلی نظیر شرایط محیطی، فراغت از مشغله های زندگی و کمبود زمان، مدرک زبان را در کشور مورد نظر اخذ نمایند.

سوئد هم که به دلیل سطح بالای کیفیت زندگی، درآمد بالا، سیستم آموزشی مطلوب، خدمات درمانی رایگان و نرخ بیکاری پایین به کشوری مناسب برای ورود متقاضیان جهت تحصیل یا کار تبدیل شده است، همواره مورد توجه علاقمندان به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ایران بوده است. منتهی باید توجه داشت هرچند امکان تحصیل بدون مدرک زبان برای علاقمندان به تحصیل در مدارس بین المللی سوئد وجود دارد، از مقطع کارشناسی به بالاتر فرد باید مدرک زبان ارائه دهد تا شانس اخذ ویزای تحصیلی سوئد را داشته باشد.

دلایل انتخاب دوره زبان در سوئد

مزایای شرکت در کورس زبان سوئد

کورس های زبان سوئدی در این کشور سابقه طولانی نداشته و به دلیل نیاز دانشجویان و تجار و کارگران خارجی به دانستن زبان سوئدی نخستین کورس زبان در سوئد در سال 2011 در این کشور برگزار شد. به تدریج دامنه این نوع آموزش گسترش یافته و اکنون دانشگاه ها مجری اصلی آن در سوئد هستند. اما سوال اینجاست، چه دلیلی برای مهاجرت به سوئد و تحصیل در این دوره ها وجود دارد. دلایل و امتیازات شرکت در این کورس ها برای دانشجویان عبارت است از:

امتیازات شرکت در کورس زبان سوئد

اقامت از طریق دوره زبان سوئد در سال 2023

کشور سوئد برای متقاضیانی که تمایل به تحصیل زبان دارند، دوره های زبان برگزار می نماید که شامل موارد زیر می گردد: دوره زبان انگلیسی به صورت ترمی که به طور معمول متقاضیان می توانند 2 ترم در سال در کشور سوئد به تحصیل زبان انگلیسی بپردازند که شروع ترم های زبان در ماه های ژانویه و سپتامبر می باشد، نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که امکان تحصیل زبان از صفر برای متقاضیان وجود ندارد.

به همین منظور برای شروع دوره زبان انگلیسی در سوئد داشتن مدرک زبان در سطح آیلتس 5.5 و مدرک دیپلم 12 ساله (دیپلم+پیش دانشگاهی) مورد نیاز است، هزینه تحصیل در دوره های زبان انگلیسی این کشور در سال 2023، ترمی SEK30000 تا SEK45000 (کرون سوئد) می باشد که در صورتی که هزینه های اقامت و خورد و خوراک را به هزینه تحصیل بیافزاییم باید ترمی حدود SEK70000 تا SEK75000 (کرون سوئد) در نظر بگیریم. در دوره زبان انگلیسی این کشور امکان بردن همراه (همسر و فرزند زیر 18 سال) به صورت همزمان نیز وجود دارد و فرد می تواند برای تحصیل زبان در کشور سوئد به همراه خانواده خود اقدام نماید.

دوره زبان انگلیسی در سوئد به صورت سالیانه و تابستانی

در دوره های یک ساله متقاضیان می توانند از ترم سپتامبر برای اخذ پذیرش اقدام نمایند که طول دوره تحصیل آن ها 1 ساله و شامل 2 ترم تحصیلی می باشد، در دوره های یک ساله نیز حداقل مدرک در سطح آیلتس 5 و مدرک دیپلم 12 ساله (دیپلم+پیش دانشگاهی) مورد نیاز می باشد و امکان تحصیل از ابتدا وجود ندارد.

هزینه تحصیل در دوره زبان یک ساله در این کشور به همراه هزینه های اقامت و خورد و خوراک SEK150000 (کرون سوئد) محاسبه شده است. امکان بردن همراه (همسر و فرزند زیر 18 سال) به صورت همزمان برای متقاضی وجود دارد و تا مادامی که متقاضی اصلی ویزا مشغول به تحصیل می باشد و ویزای وی اعتبار دارد، همراه فرد نیز می تواند، اقامت نماید.

متقاضیان تحصیل همچنین می توانند در تابستان نیز به تحصیل زبان بپردازند و به مدت 4 ماه در این کشور زبان انگلیسی خود را تقویت نمایند، مدارک تحصیلی متقاضی برای اخذ پذیرش در دوره های تابستانه مورد نیاز می باشد. هزینه تحصیل در دوره تابستانه کشور سوئد SEK30000 (کرون سوئد) می باشد که باید پیش از شروع ترم به حساب کالج واریز گردد، این دوره نیز همانند سایر دوره های زبان در این کشور امکان ویزای همراه همزمان را به متقاضیان اعطا می نماید.

از مهم ترین مشخصه های سیستم آموزشی کشور سوئد کارهای خلاقانه و ایده پردازی است و دانشجویان را به تفکر و کارهای خلاقانه تشویق می کند و از مهمترین اهداف آن کشف استعدادهای برتر می باشد. دانشجو از زمان ورود به دانشگاه درگیر پژوهش و تحقیق و بررسی خواهد بود.

به همین دلیل است که طبق رتبه بندی شاخص نوآوری جهانی 2023 کشور سوئد در رتبه دوم جهانی قرار دارد:

امتیازات برترین کشورهای خلاق جهان

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در سوئد

برای اخذ پذیرش زبان مدارک زیر مورد نیاز میباشد که باید به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه برسد:

  • مدارک تحصیلی متقاضی شامل دیپلم و پیش دانشگاهی (مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در صورت وجود)
  • ریز نمرات و ترجمه مدارک به زبان انگلیسی یا سوئدی
  • پاسپورت و اسکن صفحه اول آن
  • مدرک زبان انگلیسی

برای تحصیل زبان در این کشور شرایط سنی خاصی وجود ندارد اما دقت نمایید که حداکثر شرایط سنی برای اخذ ویزا باید رعایت گردد به همین منظور پیش از اقدام باید شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که فردی پس از اتمام تحصیلش، تمایل به اقامت در این کشور داشته باشد باید نسبت به اخذ پذیرش در یکی از دوره های دانشگاهی اقدام نماید یا دوره زبان خود را تمدید کند. برخی از افراد نیز با کاریابی در کشور سوئد و یافتن شغل متناسب با رشته خود، ویزای کار این کشور را دریافت نموده و با تمدید ویزا می توانند اقامت سوئد را دریافت نمایند.

آموزش زبان سوئدی در سوئد

با توجه به توضیحات ارائه شده، امکان اخذ پذیرش از کالج های زبان در این کشور همانند کالج زبان در فرانسه وجود دارد اما در حال حاضر شانس دریافت ویزا برای دوره های زبان کشور سوئد بسیار اندک بوده و متقاضیان برای دریافت ویزا با دشواری رو به رو می شوند. در نتیجه در صورتی که کشور سوئد را برای مهاجرت انتخاب نموده اید ما به شما تحصیل در دانشگاه های این کشور را پیشنهاد می کنیم.

متقاضیان می توانند با داشتن حداقل سطح زبان انگلیسی در سطح آیلتس 5.5 برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور اقدام نموده و با دریافت ویزا در بهترین دانشگاه های کشور سوئد به تحصیل بپردازند. پیش از سال 2011 تحصیل دانشگاهی در کشور سوئد تقریبا رایگان بوده و دانشجویان می توانستند بدون پرداخت هزینه در این کشور به تحصیل بپردازند. اما در حال حاضر تحصیل در مقاطع مختلف کشور سوئد دارای هزینه بوده و دانشجویان برای ادامه تحصیل ملزم به پرداخت شهریه می باشند.

شرایط کورس تحصیل زبان در سوئد

کورس تحصیل زبان سوئدی در کشور سوئد معمولا برای آندسته از افرادی طراحی شده است که مایل به توسعه دانش عمیق زبان سوئدی خود بوده و درضمن درپی دست یابی به مزایای تحصیل به زبان سوئدی در دانشگاه های این کشور هستند. بر این اساس در دانشگاه های سوئد دو گزینه کورس تحصیل فول تایم یا تمام وقت وجود دارد که عبارتند از:

کورس تحصیل زبان در سوئد

اما شرایط درخواست پذیرش از این کورس ها چیست؟ برای انجام درخواست، متقاضیان بایستی اولا دارای لیسانس باشند و ثانیا مدرک مهارت زبان انگلیسی معادل English 6/English course B ( مدرک زبان آیلتس 5.5 یا تافل 75) باشند. علاوه بر این کورس های فشرده، داوطلبان همچنین می توانند برنامه های آکادمیک زبان سوئدی را در دوه کارشناسی ارشد نیز دنبال کنند. این برنامه های زبان سوئدی معمولا در دانشگاه های بزرگی همچون دانشگاه لوند و دانشگاه استکهلم و در 2 گرایش زبان و ادبیات سوئدی و ادبیات، فرهنگ، رسانه و مطالعات اسکاندیناوری دنبال می شود.

به هر حال چه در حال تحصیل زبان سوئدی در کورس و چه در برنامه دانشگاهی، سطح زبان سوئدی دانشجو بایستی معادل Svenska B یا Svenska 3 در مدرسه متوسطه سوئدی (جیمنازیوم) باشد که دقیقا منطبق با سطح C1 اروپا می باشد. اما 2 روش برای اخذ مدرک زبان سوئدی و اثبات مهارتی داوطلبان عبارت است از:

  1. گذراندن آزمون Tisus ( آزمون زبان سوئدی برای تحصیلات دانشگاهی) که هر 2 سال 1 بار علاوه بر سوئد در 60 کشور جهان برگزار می شود
  2. اتمام موفقیت آمیز سطح 8 برنامه تحصیل زبان سوئدی در خارج

 

هزینه تحصیل زبان در سوئد

از مرسوم ترین هزینه های تحصیل در این کشور به شرح زیر می باشد:

پارامتر هزینهمیزان هزینه
هزینه سالانه آموزش عالی در سوئد بسته به نوع دانشگاهSEK80000 تا SEK130000 (کرون سوئد) معادل 8300€ تا 13000€ (یورو) یا 9200$ تا 14600$ (دلار آمریکا)
هزینه دوره زبان انگلیسی در سوئدSEK350000 تا SEK700000 (کرون سوئد)
هزینه رشته های علوم اجتماعی و انسانیSEK8000 تا SEK110000 (کرون سوئد)
هزینه رشته های فنی و و علوم پایهSEK120000 تا SEK145000 (کرون سوئد)
هزینه رشته های معماری و هنرSEK190000 تا SEK270000 (کرون سوئد)

از طرف دیگر متوسط هزینه ماهیانه زندگی دانشجویی در کشور سوئد برای هر نفر بین 700 الی €1200  (یورو) می باشد. برخی از این هزینه ها در کشور سوئد از قرار ذیل است:

  • هزینه های اقامتی: خوابگاه دانشجویی ( اجاره ماهیانه بین €240 تا €620 (یورو)) و یا آپارتمان خصوصی (اجاره ماهیانه بین €350 تا €700 (یورو9)
  • هزینه خورد و خوراک: ماهیانه در حدود EUR 200 (یورو)
  • هزینه حمل و نقل عمومی: ماهیانه بین 40 تا EUR 55 (یورو)
  • هزینه کتب و ملزومات درسی: ماهیانه حدود EUR 80 (یورو)
  • هزینه سرگرمی و فعالیت های اجتماعی: ماهیانه بین 70 تا EUR 100 (یورو)
  • هزینه بیمه سلامت: ماهیانه تا EUR 30 (یورو)

بالاخره با توجه به نمودار ذیل می توان متوجه این نکته مهم شد که بیشترین بودجه دانشجویی در سوئد صرف خرید از بازارها می شود:

توزیع درصدی هزینه زندگی در سوئد

گرانترین و ارزانترین شهرهای دانشجویی سوئد

اصولا هزینه ها در سوئد نسبت به دیگر کشورهای اسکاندیناوی چندان هم بالا نیست بلکه در سطح مقرون به صرفه ای قرار دارد. با توجه به آمارهای مذکور شاید یکی از سوالات ذهنی دانشجویان علاقه مند تحصیل در سوئد این سوال باشد که ارزانترین شهر برای اقامت دانشجویان در سوئد کدام شهر است. در این رابطه بایستی بدانید که شهرهای دانشجویی زیادی در سوئد وجود دارد که معروفترین آن شهر استکهلم می باشد.

برای تعیین ارزانترین شهر دانشجویی سوئد نیز بایستی از شاخص هزینه زندگی به این صورت استفاده کرد:

مقایسه شهرهای سوئد از نظر شاخص هزینه زندگی

شرایط ویزای تحصیلی سوئد 2023

همانند دیگر کشورهای اروپایی، سوئد نیز برای دانشجویان علاقه مند تحصیل فول- تایم در این کشور ویزای تحصیلی صادر می کند. ویزایی که از نوع ویزاهای بلند مدت سوئد (تایپ D) به حساب می آید. و صرفا برای دانشجویان بین المللی صادر می شود که جدیدا از دانشگاه های سوئدی پذیرش گرفته اند.

با تهیه مدارک زیر آماده درخواست این ویزا از سفارت کشور سوئد می باشند:

  • پاسپورت ملی معتبر
  • فرم درخواست ویزای تحصیلی سوئد
  • چند قطعه عکس پاسپورتی
  • کارنامه از دوره های تحصیلی قبلی
  • تاییدیه پذیرش از دانشگاه های سوئد
  • گواهی معتبر اسکان در سوئد
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • بیمه سلامت
  • قبض واریز اولین شهریه تحصیلی
  • رسید پرداخت هزینه رسیدگی به درخواست ویزای تحصیلی سوئد به میزان EUR 60 (یورو)
  • گواهی اثبات تمکن مالی متقاضی

شانس اخذ ویزای دوره زبان در سوئد

متاسفانه شانس اخذ ویزا برای دوره زبان در کشور سوئد بسیار اندک بوده و بهتر است متقاضیان از طریق اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور برای ورود اقدام نمایند. تحصیل دوره زبان می تواند گزینه مطلوبی برای ورود به این کشور یا کشورهای حوزه اتحادیه اروپا محسوب شود. اما پیش از هر تصمیمی برای اقدام باید تمامی شرایط مربوط در خصوص پذیرش و ویزا مورد بررسی قرار گیرد. پس علی رغم کم هزینه تر بودن دوره های زبان در مقایسه با دانشگاه، بهتر است افراد با داشتن مدرک زبان و مستقیما برای تحصیل در دانشگاه اقدام کنند.

هزینه کالج زبان در سال 2023 به شرح ذیل است:

  • دانشگاه های دولتی برای خواندن زبان در سوئد حدود 4000€ (یورو)
  • کالج های نیمه خصوصی در سوئد هزینه سالیانه حدود 6000€ (یورو)
  • برخی کالج های خصوصی در سوئد حدود سالیانه 8000€ (یورو)

دانشگاه های سوئد

تحصیل در دانشگاه های سوئد برای دانشجویانی که تابعیت سوئد یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ندارند رایگان نیست. دانشگاه های این کشور نیز نسبت به دوره های زبان شهریه بیشتری دریافت می کنند که با توجه به رشته تحصیلی سالیانه بین 8000€ تا 25500€ (یورو) می باشد. دانشجویان بین المللی همچنین باید هنگام درخواست اخذ پذیرش دانشگاه هزینه بررسی مدارک یا همان application fee را پرداخت نمایند که به طور متوسط در دانشگاه های سوئد 90€ (یورو) می باشد. برخی از بهترین دانشگاه های سوئد عبارت هستند از:

  • Chalmers University of Technology
  • Jönköping University
  • Stockholm School of Economics
  • Uppsala University

برخی از بهترین دانشگاه های سوئد 2023 عبارت هستند از:

دانشگاه هارتبه بندی آموزش عالی تایمز 2023رتبه بندی دانشگاهی شانگهای 2023رتبه بندی برترین دانشگاه ها 2023رنکینگ یو. اس. نیوز 2023
موسسه کارولینسکا394148
دانشگاه لوند1161519599
دانشگاه آپسالا13189128101
دانشگاه استکهلم17690153114
دانشگاه گوتنبرگ185101185135
موسسه سلطنتی فناوری KTH20120189205

امکان بهره مندی از سیستم تحصیلی مناسب، امکان کار در کشور سوئد، امکان استفاده از خدمات پزشکی رایگان، امکان افتتاح حساب، ویزای همراه همزمان، امکان اخذ اقامت دائم و غیره سبب انتخاب کشور سوئد شده و مورد توجه متقاضیان قرار می گیرد. شما می توانید برای بررسی تمامی روش های مهاجرت به کشور سوئد متناسب با شرایط خود با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

سوالات پرتکرار در خصوص زبان در سوئد

متقاضیان تحصیل زبان در این کشور با سوالات زیر مواجه می شوند:

  • شرایط تحصیل در دوره های زبان سوئد چیست؟ حداقل آیلتس 5.5 و ارائه گواهی دیپلم 12 ساله.
  • هزینه تحصیل زبان چقدر است؟ میزان هزینه های تحصیل در دوره های زبان 30000 الی 45000 کرون برای هر ترم تحصیلی می باشد.
  • آیا تحصیل در سوئد رایگان است؟ تحصیل در سوئد برای شهروندان اتحادیه اروپا رایگان و برای شهروندان خارجی از سال 2010 به صورت رایگان ممنوع است.
  • آیا تحصیل زبان دارای شرط سنی است؟ تحصیل در این کشور از شرایط سنی برخوردار نمی باشد منتها برای ویزای تحصیلی باید سن مناسب در نظر گرفته شود.
  • شروع درخواست دوره های زبان در این کشور چه زمانی است؟ برای تحصیل در دوره های یک ساله افراد می توانند از ماه سپتامبر نسبت به اخذ پذیرش اقدام نمایند.
  • سطح زبان لازم برای پذیرش از دانشگاهای سوئدی چیست؟ سطح زبان سوئدی دانشجوی متقاضی بایستی معادل Svenska B یا Svenska 3 در مدرسه متوسطه سوئدی (جیمنازیوم) باشد که دقیقا منطبق با سطح C1 اروپا باشد تا بتواند از دانشگاه های سوئدی پذیرش بگیرد.
  • مدرک زبان سوئدی مورد قبول اغلب دانشگاه های سوئد چیست؟ مدرک مهارت زبان سوئدی Tisus مورد قبول اغلب دانشگاه های سوئد می باشد. به همین دلیل نیز اغلب دانشجویان قبل از اپلای از دانشگاه های کشور سوئد به فکر شرکت در دوره های زبان در این کشور هستند.
  • برترین دانشگاه سوئد در سال 2023 چیست؟ دانشگاه لوند برترین دانشگاه کشور سوئد می باشد.
4.7/5 - (13 امتیاز)

10 دیدگاه برای “زبان در سوئد

  1. هوشنگ موید گفت:

    سلام
    ارشد مشاوره هستم با ۴۷ سال سن می خواستم برای دکتری اقدام کنم آیا سوئد محدودیت سنی ندارد؟ آیا امکان تحصیل رایگان برای من هست؟ اگر نه هزینه من چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      معمولا دکتری محدودیت شنی نداره اما در سنین بالاتر شما باید روزمه بهتری داشته باشید که استادراهنما رو مجاب کنید تا به شما پذیرش بده و این کار رو برای شما سختتر میکنه

  2. مینا گفت:

    سلام
    من دانشجوی ترم ۵ مترجمی زبان با معدل ۱۹.۵ هستم. خواستم سریع ترین و راحت ترین راحت مهاجرت به سوئد رو بدونم؟
    ایا بهتره همین لیسانسمو به پایان برسونم یا از طریق کورس زبان اقدام کنم.
    و دو تا سوال اصلی که در رابطه با کورس زبان دارم ، یکی اینه که ایا هزینه ای که دانشگاه بابت کورس مبگیره ،خوراک و خوابگاه هم شامل میشه؟!
    و دوم اینکه ایا بعد از کورس به راحتی میشه واقعا کاری پیدا کرد که به مهاجرت کاری تغییرش داد؟ چجوری باید کار پیدا کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به سوئد به طور کلی بهتره که بعد از اخذ لیسانس از طریق تحصیلی اقدام کنید

  3. kefsan گفت:

    با سلام و عرض ادب
    خانمی 38 ساله با کارشناسی حسابداری از دانشگاه دولتی و ارشد حسابرسی معدل 18/36 و ایلتس 5/5 اکادمیک و مقاله ای اس ای و گواهینامه کنفرانس بین المللی و دو نامه ریکامندیشن و و سی وی با سابقه کار بالای 10 سال در بیمه اسیا و 5 سال در پستهای مختلف مالی شرکتهای مختلف مهندسی هستم ایا ممکنه لطف کنید سریعترین راه مهاجرت به سوید رو بهم معرفی بفرمایید ؟ با تشکر مرسی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سریع ترین و کم ریسک ترین راه مهاجرت به سوئد از طریق ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی و یا دوره های زبان با حداقل آیلتس ۵.۵ یا ۶.۵ می باشد که اکنون ثبت نامش شروع شده برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  4. sohrab گفت:

    ایا میشه الان با شرایط کنونی برای ویزای تحصیلی اقدام کرد ؟ اگر متاهل باشیم میشه برای ویزای همزمان اقدام کرد ؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکان هر دو مورد وجود دارد. برای کسب اطلاعات متناسب با شرایط خود با ما ارتباط بگیرید.

      1. نوید جهانمهر گفت:

        باسلام
        لطفا راهنمایی کنید که آیا با شرایط زیر میتوانم برای پذیرش کارشناسی ارشد یا دوره زبان در سوئد اقدام کنم؟
        ۴۴سال سن. مدرک مهندسی مکانیک. بیست سال سابقه کار در زمینه نفت و گاز. آیلتس جنرال ۶.۵ که اکسپایر شده.
        با تشکر

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید نمره 5.5 آیلتس داشته باشید تا در این زمینه بتونید اقدام کنید.
          شرایط سنی شما هم کمی شبهه بر انگیز خواهد بود. لطفا با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *