ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

افراد با مراجعه به موسسات معتبر کاریابی در ترکیه به دنبال یافتن شغل مناسب هستند. شرایط کار و فرصت های کاری بسیاری در این کشور به چشم می­ خورد بطوری که افراد زیادی از دیگر کشورها با اخذ ویزای کاری ترکیه به این کشور سفر نموده و به کار می ­پردازند. مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله اطلاعاتی در خصوص موسسات کاریابی در این کشور ارائه نموده اند.

فرصت های شغلی بسیاری در این بخش وجود دارد و اکثر دانشجویان براحتی می­ توانند در این صنعت به انجام کار بپردازند. همچنین دانشجویان مقطع دکترا در این کشور می­ توانند بعنوان دستیار پژوهشی و استادیار در محیط دانشگاه به انجام کار بپردازند. افراد از راه های مختلفی می­ توانند به جستجوی کار در ترکیه بپردازند. از جمله راه های جستجوی کار در ترکیه می­ توان به مراجعه به روزنامه های محلی، مراجعه به موسسات کاریابی در ترکیه و جستجوی کار از طریق سایت های کاریابی در ترکیه را نام برد.

موسسات کاریابی در ترکیه

ترکیه کشوری است که در قاره اروپا واقع شده است ولی البته عضو اتحادیه اروپا نیست. این کشور، مدتهاست که خواستار پیوستن به اتحادیه اروپا می باشد ولی تا به این لحظه هنوز نتوانسته است که به این مهم دست یابد. اتحادیه اروپایی دلایلی را برای عدم پذیرش ترکیه مطرح کرده که یکی از آنها را عدم فراهم بودن زیرساخت های لازمه و همچنین تبعیت از استانداردهای اتحادیه اروپایی عنوان کرده است.

این کشور بدین منظور در سال های اخیر تغییرات گسترده ای را به وجود آورده است. دولت ترکیه سعی نموده که تا جای ممکن به شرایط مطلوب و مورد نظر برای الحاق به اتحادیه دست یابد. یکی از این موارد، اوضاع اقتصادی است که شامل حوزه وسیعی از جمله مبحث اشتغال و بازار کار می باشد. هم اکنون طبق آمار و گزارش های رسمی، هم اکنون نرخ بیکاری در این کشور چیزی در حدود 9.2% است که ترکیه از نرخ 11% آوریل سال قبل به این رقم دست یافته است. در باب جمعیت ترکیه لینک فوق را مطالعه کنید.

شرایط کاریابی در ترکیه

افراد برای انجام کار در ترکیه می­ بایست علاوه بر اخذ ویزای کاری ترکیه را نیز دریافت نمایند. افراد برای اخذ مجوز کار نیاز به یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در ترکیه دارند، سپس با تمامی مدارک خود به سفارت این کشور مراجعه نموده و جهت اخذ مجوز کار ترکیه اقدام نماید. همچنین افرادی که با ویزای توریستی به کشور ترکیه سفر نموده اند و قصد انجام کار در ترکیه را دارند می­ توانند نسبت به اخذ مجوز کار در کشور ترکیه اقدام نماید. برای این منظور فرد می­ بایست نامه پیشنهاد کاری کارفرمای خود را به همراه دیگر مدارک به اداره کار و تامین اجتماعی ترکیه MLSS مراجعه نماید و درخواست مجوز کار ترکیه را نماید.

روند کاریابی با موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

اداره کار و تامین اجتماعی (csgb.gov.tr) پس از بررسی مدارک فرد مورد نظر پس از گذشت 90 روز نتیجه را به فرد اعلام خواهد نمود. افرادی که خارج از کشور ترکیه درخواست مجوز کار را می­ نمایند پس از تأیید درخواست وی فرد می ­تواند برای اخذ ویزای کاری ترکیه اقدام نماید و پس از ورود به خاک کشور ترکیه فرد می ­تواند با مراجعه به دفتر MLSS مجوز کار خود را اخذ و به انجام کار در این کشور بپردازد، ناگفته نماند اتباع خارجی قبل از دریافت ویزای کاری، مجوز کار ترکیه و اقامت این کشور اجازه انجام کار در کشور ترکیه را نخواهد داشت.

جستجوی کار در موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

افراد از راه های مختلفی می­ توانند به جستجوی کار در ترکیه بپردازند. موسسات معتبر کاریابی در ترکیه مراجعه به رزونامه های محلی مراجعه و به سفارت ترکیه و غیره از جمله راه هایی هستند که فرد می­ تواند شغل مورد نظر خود را جستجو نموده و برای انجام کار در این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. موسسات معتبر کاریابی در ترکیه وجود دارند که افراد می­ توانند بصورت آنلاین شغل مورد نظر خود را در این کشور بیایند.

اطلاعات این سایت ها روزانه بروزرسانی می­ شود و اکثر افراد خارجی و دانشجویان خارجی که مهاجرت به ترکیه را انتخاب نموده اند به راحتی می ­توانند کارهای پاره وقت و تمام وقت مورد نظر خود را بیایند. از جمله مهم ترین موسسات معتبر کاریابی در ترکیه عبارتند از LEARN 4 Good-TURKEY TALENT موسسه جابز ترکیه، موسسه کاریابی سازه های دریایی، موسسه فیر دوش، انجمن کاریابی ترکیه و برخی دیگر.

جستجوی کار در موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

مزایای مراجعه به موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

یکی از اصلی ترین دلایل کارمندان بین المللی برای کار در ترکیه، بهره مندی آسان از موسسات معتبر کاریابی در ترکیه می باشد. به عبارت دیگر، موسسات معتبر کاریابی در ترکیه برای افرادی که به دنبال شغل مورد نظر خود در این کشور هستند مزیت های بی شماری را ارائه می دهد. به دلیل وجود طیف وسیعی از مشاغل معتبر بین المللی در ترکیه، مراجعه به موسسات کاریابی در این کشور را بیش از پیش با اهمیت کرده است. به طور کلی یکی از راه های مطمئن برای یافتن شغل ایده ال در ترکیه، مشاوره با یکی  از برترین موسسات کاریابی در ترکیه است.

در نمودار زیر می توانید روند مراجعه اتباع خارجی به موسسات معتبر کاریابی در ترکیه را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مراجعه اتباع خارجی به موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه

بر خلاف اغلب کشروهای مدرن اروپایی، فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه بسیار ساده است. زیرا در روند استخدام متقاضیان در موسسات کاریابی در این کشور از بوروکراسی های اداری پیچیده و طاقت فرسا خبری نخواهد بود. علاوه بر این اغلب موسسات کاریابی در ترکیه همواره به دنبال یافتن کارگرانی با ترکیب مناسبی از مهارت های فنی، نرم و تخصصی از کشورهای مختلف جهان هستند. از سوی دیگر، موسسات کاریابی در ترکیه می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا بر چالش های موجود در این مسیر غلبه کنید.

در جدول زیر می توانید روند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه را به صورت مفصل بررسی کنید:

فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیهتوضیحات
تماس با موسسه کاریابیمتقاضیان در قدم اول باید با یک موسسه کاریابی در صنعت خود تماس بگیرند و اطلاعاتی را در مورد مسئولیت های شغلی، و جدول زمانی استخدام کارگردان دریافت کنند.
ایجاد شرح شغل توسط موسسات کاریابی در ترکیهدر این مرحله موسسات کاریابی شرح شغلی می نویسند و آن را برای کسب و کار شما در این کشور تبلیغ می کنند. همچننی ممکن است به صورت جداگانه با یک نامزد بالقوه تماس بگیرند.
بررسی نامزدها توسط موسسات کاریابیموسسات کاریابی در ترکیه، در این مرحله نامزد ها را بررسی می کنند. هنگامی که متقاضیان شروع به درخواست برای موقعیت آزاد می کنند، موسسات کاریابی تجربه و صلاحیت آنها را قبل از برنامه ریزی و انجام مصاحبه بررسی می کنند. در نهایت آنها واجد شرایط کار در شغل مورد نظر خود می شوند.

در تصویر زیر می توانید دیگر مراحل ضروری در فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه را مشاهده فرمایید:

مراحل ضروری در فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه

سایت های کاریابی در ترکیه

همان طوری که در جریان هستید، شرط اصلی اخذ ویزای کاری ترکیه یافتن پیشنهاد شغلی یا جاب آفر مناسب می باشد. تا از این طریق کارفرمای ترک بتواند از طرف شما برای اخذ مجوز کاریتان اقدام کند. برای کاریابی موفق در ترکیه روش های مختلفی هست که بهترین و در عین حال آسانترین روش ممکن جستجوی کار از طریق سایت های کاریابی در ترکیه می باشد که معروفترین آنها عبارتند از:

اینها نمونه ای از سایت های کاریابی در ترکیه می باشد. علاوه بر این سایت ها، متقاضیان ملل دیگر می توانند به آژانس های کاریابی در ترکیه مراجعه نمایند. همان طور که تا به این قسمت از مقاله همراه بودید هدف نویسنده از نگرش این مقاله در باب کاریابی در ترکیه برای متقاضیان کار و اخذ ویزای کار ترکیه است. همان طور که گفته شد ترکیه نمی تواند گزینه ای قوی در خصوص کار و یا حتی اقامت باشد. اما سایر گزینه های دیگر مانند آلمان و اتریش که در خصوص کاریابی و کار و جذب نیروی کار، کشوری قدر است.

کاریابی توریستی در ترکیه

پیدا کردن کار حین گردش و سفر در ترکیه می ‌تواند یک تجربه جذاب و مفید برای افرادی باشد که علاقه ‌مند به اکتشاف فرهنگ و زندگی محلی هستند. این تجربه می ‌تواند به شما امکان دهد تا به جزئیات عمیق ‌تری از زندگی در ترکیه دست یابید و همچنین درآمدی اضافی کسب کنید. برای پیدا کردن کار حین گردش و سفر در ترکیه، می ‌توانید از روش ‌های مختلفی استفاده کنید. یک راه معمول برای پیدا کردن کار در ترکیه، مراجعه به سایت ‌های آگهی استخدامی محلی یا استفاده از اپلیکیشن‌ های موبایل معروف مانند LinkedIn یا Indeed است. این سایت ‌ها و اپلیکیشن ‌ها معمولاً فرصت ‌های شغلی مختلف را در اختیار شما قرار می ‌دهند. در باب ویزای توریستی ترکیه لینک فوق را مطالعه کنید.

علاوه بر این، می ‌توانید به صورت مستقیم به رستوران ‌ها، فروشگاه‌ ها، هتل ‌ها و سایر مکان ‌های توریستی محلی مراجعه کنید و درخواست کار کنید. بسیاری از این مکان‌ ها به دنبال کارکنان فصلی برای پذیرش توریست ‌های زیاد در فصل ‌های پربار ممکن است باشند. همچنین، شرکت در دوره ‌های آموزشی و کارگاه‌ های محلی نیز می ‌تواند به شما کمک کند تا مهارت ‌های خود را بهبود دهید و در عین حال افراد جدیدی برای ارتباط برقرار کنید. با پیدا کردن کار حین گردش و سفر در ترکیه، شما می ‌توانید تجربه جذاب و منحصر به فردی را تجربه کنید و همچنین با فرهنگ و زندگی محلی آشنا شوید. موسسات معتبر کاریابی در ترکیه موضوع این مقاله است که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

متداول ترین سوالات موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • روند کاریابی با موسسات معتبر کاریابی در ترکیه به چه صورت می باشد؟ اداره کار و تامین اجتماعی پس از بررسی مدارک فرد مورد نظر پس از گذشت 90 روز نتیجه را به فرد اعلام خواهد نمود. افرادی که خارج از کشور ترکیه درخواست مجوز کار را می­ نمایند پس از تأیید درخواست وی فرد می ­تواند برای اخذ ویزای کاری ترکیه اقدام نماید و پس از ورود به خاک کشور ترکیه فرد می ­تواند با مراجعه به دفتر MLSS مجوز کار خود را اخذ و به انجام کار در این کشور بپردازد، ناگفته نماند اتباع خارجی قبل از دریافت ویزای کاری، مجوز کار ترکیه و اقامت این کشور اجازه انجام کار در کشور ترکیه را نخواهد داشت.
  • فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه چگونه می باشد؟ بر خلاف اغلب کشروهای مدرن اروپایی، فرآیند استخدام در موسسات کاریابی در ترکیه بسیار ساده است. زیرا در روند استخدام متقاضیان در موسسات کاریابی در این کشور از بوروکراسی های اداری پیچیده و طاقت فرسا خبری نخواهد بود. علاوه بر این اغلب موسسات کاریابی در ترکیه همواره به دنبال یافتن کارگرانی با ترکیب مناسبی از مهارت های فنی، نرم و تخصصی از کشورهای مختلف جهان هستند. از سوی دیگر، موسسات کاریابی در ترکیه می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا بر چالش های موجود در این مسیر غلبه کنید.
3.2/5 - (6 امتیاز)

69 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

  1. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کار واسه منی که جوشکار co2هستم و۸ سال سابقه کار توی ترکیه از هست واسه شغلم وچقدر درآمدشه وچگونه باید اقدام کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله کار هست ولی درآمد شما به این مسئله بستگی داره که برای چه کسی کار می کنید و کدوم شهر سکونت دارید

  2. امیر گفت:

    سلام من یک مهاجر افغان هستم و در ایران به صورت قانونی زندگی میکنم آیا سفارت ترکیه در ایران روی پاسپورت ما ویزا میزنه
    و به جز ترکیه برای کدام کشور ها میشه از ایران درخواست ویزا کرد ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر پاسپورت دارید و اقامتتون قانونی هست از همه کشورهایی که در ایران سفارت دارند می تونید اقدام کنید

  3. رضا گفت:

    سلام من راننده لیفتراکم میخوام تو ترکیه کار کنم اهل تبریزم با زبان استانبولی مشکلی ندارم لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با استفاده از ویزای توریستی برید به این کشور و بعد از اون اقدام کنید برای پیدا کردن کار در ترکیه

  4. اکبر گفت:

    سلام حقوق متخصص کامپیوتر و تعمیرکار یا نرم افزار کار موبایل چنده

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تعمیرکار موبایل در حدود 5000 لیر و متخصص کامپیوتر در حدود 7000 لیر در ماه

  5. نیکا آریانی گفت:

    درود
    من 18سالمه و مدرک هنرستان فنی حرفه ای رشته فتوگرافیک دارم همینطور مدارک انجمن سینمای جوان ایران رو هم در عکاسی دارم. چطوری می تونم برای ویزای کار در ترکیه اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما دو راه پیش رو دارید اینکه اولا با ویزای توریستی وارد ترکیه بشید، دنبال کار بگردید و در صورت موفقیت، به ایران برگردید و برای ویزای کاری اقدام کنید.
      دوم این که از طریق همین موسسات دنبال کار بگردید تا پیشنهاد کاری به شما برسه

  6. حمید بیگلری گفت:

    سلام من ام دی اف کارم چطور باید در ترکیه کار ام دی اف پیدا کنم من استا کارم ۲۵ سال سابقه کاری دارم ممنون میشم اگه کمک کنید حقوق استا کاری چقدر است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط درآمد شما به عنوان MDF کار در حدود 4100 لیر در ماه است

  7. سمیه قدمی گفت:

    سلام همسر من در زمینه ی ممیزی و ارزیابی سیستم های مدیریت کیفیت و محیط زیست و ایمنی و سلامت شغلی و ارزیابی مدل تعالی سازمانی در ایران مشغول به کار می باشد و در این زمینه رزومه ی خوبی در کارخانه ی سیمان و چند شرکت کشتیرانی در کیش و انزلی و … دارد . من می خوام ببینم با توجه به این توانایی همسرم شغل مناسبی در انکارا می تواند پیدا کند و ما به واسطه شغل جدید همسرم به انکارا مهاجرت کنیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر ایشون بتونه کار پیدا کنه شما می تونید همراه ایشون مهاجرت کنید ولی مسئله اصلی این هست که ایشون بتونه اون جا یک پیشنهاد کاری معتبر دریافت کنه که البته یک مقداری سخت هست. سایت های کاریابی در ترکیه رو بررسی کنید و همچنین رزومه ایشون رو به صورت مجزا برای شرکت هایی که به شخص ایشون نیاز دارند ارسال کنید.

  8. آیدین گفت:

    سلام یه زبان های انگلیسی اسپانیایی فرانسه و ترکی تسلط کامل دارم ایا در زمینه توریسم و تور لیدر میشه کاری پیدا کرد؟ در ضمن گرین کارت امریکا دارم و سالها پیش مدت 3 سال در ترکیه اقامت داشتم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به عادی شدن شرایط از نظر بیماری کرونا در ترکیه، بله می تونید کار پیدا کنید

  9. یلماز گفت:

    با سلام
    من ساکن آنکارا هستم و در انکارا خونه خریدم . می خواستم برای کار در کشور آلمان اقدام کنم . شرایط
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید زبان آلمانی رو یاد بگیرید و در صورتی که 3 سال سابقه کار داشته باشید شرایط ساده ای برای مهاجرت شما وجود خواهد داشت.

  10. محمد گفت:

    سلام ببخشید که مزاحمتون میشم.
    میخواستم بدونم که هزینه‌ی‌ ویزای کار در ترکیه و آلمان چقد میشه

  11. رضا فرخ ناز گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    من دارای مدرک گارشناسی شبکه های کامپیوتری هستم
    43 ساله از تهران
    به چه روشی می توان برای کار در ترکیه کارفرما را از ایران پیدا نمود

    1. داوری گفت:

      سلام
      به همین سایت های کاریابی روزمه ارسال کنید

  12. حسین سلطانعلی زاده گفت:

    سلام از تبریز هستم
    شغل اصلیم پیمانکاری آسفالت هست قراردادهای در زمینه مشارکت کار اسفالت از چند اداره دارم
    و شغل دومی هم که دارم کار ایزوگام هست
    ولی تحصیلاتی ندارم
    دنبال کار در ترکیه هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  13. شیمیست گفت:

    سلام. من مدرک دکترای شیمی دارم و تقریبا به انگلیسی تسلط دارم ولی بازبان ترکی آشنایی ندارم. برای پیدا کردن کار در ترکیه باید چیکار کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      زبان ترکی اسنابولی بخونید و روزمه بفرستید برای سایت های کاریابی در این کشور

  14. احسان توانگر گفت:

    سلام وقت شما بخیر.
    من طراح گرافیست هستم و تخصصم طراحی لوگوتایپ و آرم شرکت ها و مشاغل محتواسازی و مدیریت محتوا هستم. آماده همکاری با شما در امور طراحی و گرافیک. سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای همکاری با موسسه لطفا با شماره اداری تماس حاصل فرمائید

  15. بابک گفت:

    سلام خانم من دارای مدرک کاردانی مامایی، کارشناسی مدیریت حوادث طبیعی-اورژانس و کارشناس ارشد زنتیک سلولهای بنیادی با سابقه 2 سال در بیمارستان به عنوان ماما (طرح) 12 سال سابقه اورژانس و همچنین در همین 12 سال مسئول بخش سالمندان و سوپروایزر همون مرکز بوده و تخصص ویژه در دبرید و پانسمان زخم بستر هستش. سنشون 41 ساله و آشنایی با زبان ترکی مقدار کم هستش. می‌خواستم بدونم شرایط کار برای ایشون در ترکیه چطوره. من خودم کاردانی معماری و کارشناسی پیوسته حقوق دارم و تسلط کافی به زبات ترکی استانبولی دارم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در ترکیه بهترین روش اینه که با مسافرت و مراجعه حضوری به کارفرماهای این کشور درخواست کار بدن
      و در صورتیکه بپذیرن میتونن اقامت کاری این کشور رو بدست بیارن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  16. پانته آ گفت:

    سلام, همه جا اشاره و تاکید به این شده که باید یک کارفرما ی ترکیه ای داشته باشیم، آیا موسسه ای نیست که برای افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه دارن و نیاز مبرم به کار دارن، مشکل کارفرما رو حل کنن و مدارک لازم برای شروع به کاررو محیا کنن؟ و حق الزحمه ی خودشون رو بگیرن؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      این انتظار در ایران خیلی با واقعیت منطبق نیست و موسسات کاریابی در داخل همان کشور کار کاریابی را انجام می دهند.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. داریوش گفت:

        باسلام میانگین حقوق یک ام دی اف کار ماهر با۱۲ سال تجربه
        چقدرهستش ؟در ترکیه
        ممنون از حسن توجه شمابه عرایض بنده شادوپیروز باشید

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          در ترکیه میانگین درآمدها رو در نظر بگیرید به عنوان حقوقی که دریافت خواهید کرد لطفا مقاله کار در ترکیه رو مطالعه کنید

  17. نائله گفت:

    سلام وقت بخیر . من تا جاییکه متوجه شدم در پاسخ به سوال دوستان ذکر کردین که باید کار فرما پیدا بشه خب ماهم متوجه شدیم. لطفا این راهنمایی رو بفرمایید که کارفرما و یا نیاز مندیهای کاری ترکیه رو از چه طریقی میشه بدونیم و یا در ترکیه کاریابی ایرانی هست که بتونیم حضوری مراجعه کنیم.

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای ترکیه راحتترین مسیر جهت کار اینه که حضوری مراجعه کیند تا با کارفرمای ترک مذاکره کنید برای کار

    2. Elham گفت:

      سلام من سرچ میکنم سایتی برای موسسات کاریایی پیدانمیکنم.میشه شما یه سایت معتبر معرفی کنید برای کاریابی؟
      یا راهنمایی کنید برای پیداکردن این سایتا؟
      و اینکه برای ثبت کار مورد نظر و رزومه هزینه دریافت میکنن؟⁸

      1. داوری گفت:

        سلام
        سایت های بسیاری هستند که در مورد کاریابی میتونید به اونها مراجعه کنید که معروفترین های اونها لینکدین و ایندید هستند

        1. عمران گفت:

          سلام خسته نباشید ببخشید من معمار هستم میخواستم ببینم چجوری باید برم ترکیه لطفاً یکی راهنمایی کنه با تشکر

          1. داوری گفت:

            سلام
            برای کار در ترکیه میتونید مستقیما با حضور در ترکیه مشغول به کار بشید
            برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  18. mitra گفت:

    سلام من طراح لنداسکیپ هستم و مسلط به زبان ترکی چطور میتونم کار پیدا کنم تو ترکیه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نیاز به کافرما دارید. رزومه خودتون رو به سایت های کاریابی ارسال کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  19. Sma گفت:

    سلام وخسته نباشید .من یک زن۴۰ساله ام وکارمندیک ارگان دولتی وفوق لیسانس حسابداری ازدانشگاه آزاد وکارشتاس مالی با سابقه ۱۸سال ولی سابقه بیمه ای ۱۴ سال می باشم وهمسرم ۴۵ساله و کارمند بامدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی باسابقه ۱۷سال می باشد ویک فرزندپسرداریم که ۱۳ ساله می باشد بخاطرپسرمان قصد مهاجرت به کشورترکیه راداریم آیا شرایطش راداریم برای کار وتحصیل پسرم؟
    لطف میکنید کمکی بهمون بکنید که چکارکنیم وچقدرهزینه دربرمی گیرد؟وشرایط کاربرای من وشوهرم که رزومه کاری درزمینه مونتاژ وتدوین وتهیه کنندگی و…راهم دارد.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      یشنهاد میکنم ابتدا مقاله پیدا کردن کار در ترکیه رو مطالعه کنید اگر ابهامی بود در خدمتتون هستم

  20. مریم.م گفت:

    سلام من فثد رفتن به ترکیه رو دارم اما به زبان ترکی مسلط نبستم خواستم ببینم پیدا کردن کار اونجا مشکل هست یانه چون من میخ.ام برم‌اونجا و بعد کار پیدا کنم به نظر شما چطوری میتونم ی موسسه ی معتبر کاریابی پیدا کنم که بشه بعد این مشگل کرونا برم اونجا میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسات کاریابی رو از اینترنت سرچ کنید پیدا کنید
      اما ترکیه چون نیاز به ویزا نداره به راحتی میتونید با حضور در اونجا خودتون بحث کاریابی رو پی بگیرید

  21. رضا گفت:

    من فوق لیسانس شیمی دارم و تو پتروشیمی کار میکنم‌ولی میخوام برم ترکیه حتی شده توالت بشورم چون واقعا ایران روز به روز از لحاظ فرهنگی داره به عقب میره و رسما مقامات قصد کشتار مردم‌را کردن خواهشا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کشور ترکیه میتونید بدون نیاز به ویزا و با اخذ پاسپورت وارد کشور ترکیه بشید
      و در صورتی که تا 3 ماه بتونید قرارداد کاری بدست بیارید امکان اخذ اقامت کاری را خواهید داشت

    2. ارمان نبی زاده گفت:

      سلام و عرض ادب من لیسانس حساب داری دارم از دانشگاه دولتی قصد ادامه تحصیل دارم در کشور ترکیه. و خیلی دوست دارم کار کنم در کشور ترکیه.
      البته عکاسی و تصویر برداری آتلیه هم ب صورت حرفه ای بلدم آیا امکانش پیش میاد من برم یا خیر

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        شما میتونید به ترکیه یه سفر توریستی داشته باشید و در صورتی که بتونید اونجا به کار برسید اونموقع میتونید اقامت کاری بگیرید

  22. مجتبی گفت:

    سلام. خسته نباشید. بنده لیسانس برق و قدرت و دارای 2سال سابقه کار در تابلو سازی برق هستم و 27سالم سنم آیا میتونم تو ترکیه کار پیدا کنم. و ایا شرکتی جهت تابلو سازی هست جهت کار و جهت یه ماه زندگی معمولی مهاجری چقدر هزینه میخواد. مچکرم از راهنمایتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید از ترکیه کارفرما داشته باشید اگر کارفرما ندارید برای ویزای جستجوی کار آلمان یا ۲۰۲۰ اقدام کنید

  23. فاطمه گفت:

    من سی چهل ملیون دارم و میخام مهاجرت کنم میخام اونجا خونه اجاره کنم و اقامت یکساله بگیریم و به طور مداوم میگن باید تا پنج الی هست سال تمدید کنی اقامتو
    بهدش دولت ترکیه اجازه اقامت دایم میده
    نظر شما چیه
    قبلش بگم منو دوستم شریکی میخایم مهاجرت کنیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام لطفا این مقاله را مطالعه کنید ببینید از پس هزینه ها بر می آیید https://emigrationplus.com/هزینه-زندگی-در-ترکیه/

  24. F گفت:

    من سی چهل ملیون دارم و میخام مهاجرت کنم میخام اونجا خونه اجاره کنم و اقامت یکساله بگیریم و به طور مداوم میگن باید تا پنج الی هست سال تمدید کنی اقامتو
    بهدش دولت ترکیه اجازه اقامت دایم میده
    نظر شما چیه
    قبلش بگم منو دوستم شریکی میخایم مهاجرت کنیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام لطفا این مقاله را مطالعه کنید ببینید از پس هزینه های بر می آیید https://emigrationplus.com/هزینه-زندگی-در-ترکیه/

  25. سوگند سليماني گفت:

    سلام من ٢١سالمه،تازه فارغ التحصيل شدم،كارشناس اتاق عملم،زبان تركيم خوبه و ميتونم تو يه مدت كم مدرك معتبر زبان تركي هم بگيرم،يك سال سابقه كار تو مركز جراحي دارم ولي چون اون موقع دانشجو بودم نميدونم جزو رزومه محسوب ميشه يا نه،براي كار در بينارستان هاي تركيه ميخواستم درخواست بدم،لطفا راهنماييم كنيد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار در بیمارستان های ترکیه ابتدا باید مدرکتونو معادل سازی کنید و سپس با دانش کامل زبان ترکی و مدرک تومر بتونید در ترکیه کار پیدا کنید ما میتونیم ورود شمارو به مدت یک سال در ترکیه با کالج زبان ابجاد کنیم تا در آنجا به کار برسید

  26. سميه گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من خیاط هستم ومدرک دیپلم خیاطی هم دارم
    بخوام درارتباط با رشتم توترکیه کار پیدا کنم چه شرایطی لازمه ومیانگین درآمدش چقدره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار ترکیه شما باید کافرمای ترکیه ای داشته باشید به همین منظور یا باید کافرما معرفی کنید و یا اینکه کشورهایی را انتخاب کنید به افرادی که کارفرما ندارند ویزای می دهد مثل آلمان به همین منظور برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  27. Mansour گفت:

    با سلام من سه میلیون دستم پول دارم مجردم و میخام برای کار برم ترکیه قبولی اول دبیرستان هم مدرکمه و 33سالمه. آیا با این شرایط میتونم برم ترکیه و اینکه اگه کارفا برام پیدا بشه این مبلغ پول برای مخارج یک ماهم کفاف میده تا حقوق بگیرم.یکی هم اینکه یه سایتی به اسم دالگا از ترکیه درخواست کاری زیادی داده به فارسی هم توضیح داده این شرکت مورد اعتماد هست.ببخشید که زیاد شد سوالاتم ممنون میشم راهنماییم کنید تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ۳ میلیون مبلغ مناسبی برای مهاجرت نیست

    2. سميه گفت:

      سلام و وقت بخیر
      من خیاط هستم ومدرک دیپلم خیاطی هم دارم
      بخوام درارتباط با رشتم توترکیه کار پیدا کنم چه شرایطی لازمه ومیانگین درآمدش چقدره

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار ترکیه شما باید کافرمای ترکیه ای داشته باشید به همین منظور یا باید کافرما معرفی کنید و یا اینکه کشورهایی را انتخاب کنید به افرادی که کارفرما ندارند ویزای می دهد مثل آلمان به همین منظور برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    3. داریوش گفت:

      باسلام وقت بخیر برای یک
      ام دی اف کار ماهر با۱۲ سال تجربه کار
      کدام کشور میتونه گزینه مناسبی باشه
      ترکیه ویا امارات متحده عربی

      1. داوری گفت:

        سلام
        بزرگوار من در مقاله های بسیار زیادی پاسخ شما رو دادم اما هنوز تردید دارید به همین خاطر پیشنهاد میکنم برای اینکه با اطمینان خاطر اقدام کنید با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  28. ترجمه تخصصی پزشکی گفت:

    اقامت کاری بخوام بگیرم چطوریه شرایطش

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید کارفرما از ترکیه داشته باشید که بتونید اقدام کنید

  29. امیرعلی گفت:

    خرج و مخارج زندگی در ترکیه برای مهاجرای ایرانی اونجا چطوره ماهانه چقدر خرج بر میداره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای هزینه زندگی در ترکیه بسته به سبک زندگی شما از ماهی ۵۰۰ لیر تا ۱۵۰۰ لیر خواهد بود، برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *