ویزای کاری

ویزای کار پاراگوئه

ویزای کار پاراگوئه

دریافت ویزای کار پاراگوئه برای متقاضیان و مهاجران خارجی این امکان را فراهم می سازد که در این کشور مشغول به کار در زمینه های مختلف شوند. در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند شما را از شرایط کسب ویزای کار پاراگوئه، شرایط اقتصادی در کشور پاراگوئه، میزان مالیات در این کشور و همچنین شرایط اقامت در پاراگوئه آگاه سازند. مهاجرانی که به فکر کار در پاراگوئه هستند، نیاز به کسب مجوز و ویزای کار خواهند داشت.

کار کردن در پاراگوئه در زمینه های کاری مختلف همانند اکثر کشورهای خارجی نیاز به داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای یک کمپانی معتبر خواهد داشت.

  • شرایط دریافت ویزای تحصیلی پاراگوئه چیست؟
  • انواع ویزاهای کشور پاراگوئه چیست؟
  • شرایط اقامت در کشور پاراگوئه چیست؟
  • هزینه های مهاجرت به پاراگوئه چقدر است؟
  • آیا پاراگوئه مقصدی مناسب برای مهاجرت است؟

دلایل اخذ ویزای کاری پاراگوئه

ویزای کاری پاراگوئه برای تمامی افرادی که به دنبال کار در این کشور هستند، مزایا بی شماری را ارائه می دهد. این مزایا هم در دوره درخواست ویزا و هم در طول اقامت در پاراگوئه شامل اتباع کشورهای خارجی می شود. به عبارت دیگر، سالانه صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان برای ویزای کاری پاراگوئه جهت کار در این کشور درخواست می دهند. یکی از اصلی ترین دلایل درخواست ویزای کاری پاراگوئه، روند درخواست بسیار ساده در کنسولگری های این کشور می باشد. زیرا سفارتخانه های پاراگوئه از بوروکراسی های اداری گسترده ای برای ارائه ویزای کاری استفاده نمی کنند.

در تصویر زیر می توانید با دیگر دلایل دریافت ویزای کاری پاراگوئه آشنا شوید:

دیگر دلایل دریافت ویزای کاری پاراگوئه

درباره ویزای کار پاراگوئه در 2023

برای کار کردن و مهاجرت به پاراگوئه در 2023 متقاضیان باید ویزای کار و مجوز کار کسب کنند و دریافت ویزای کار پاراگوئه و مجوز کار پاراگوئه تنها با داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای یک کمپانی معتبر امکان پذیر خواهد بود. در پاراگوئه تعداد کارگران متخصص و حرفه ای در زمینه های خاص بسیار اندک است؛ به همین دلیل، افرادی که از کشورهای خارجی قصد دارند برای کار به گشور پاراگوئه مهاجرت کنند می توانند با داشتن تخصص در یک زمینه خاص شرایط بسیار خوبی در این کشور داشته باشند. در پاراگوئه متقاضیانی که پیشنهاد شغل دائمی و یا بلند مدت را داشته باشند می توانند شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند.

برای دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای یک کمپانی معتبر متقاضیان خارجی باید مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، مدارک و پرونده سابقه های کاری، ترجمه مدارک، پاسپورت، عکس با اندازه پاسپورت و همچنین قرارداد کاری ارائه دهند. برای کسب ویزای کاری پاراگوئه و اشتغال در این کشور متقاضیان و مهاجران بین المللی باید به سفارت کشور پاراگوئه در کشور خود مراجعه کنند و مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. به یاد داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای کسب ویزای کار پاراگوئه برای متقاضیان مختلف ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی ارائه مدارک زیر برای کسب ویزای کار پاراگوئه الزامی است:

  • دعوت نامه کاری از کارفرمای کمپانی معتبر در کشور پاراگوئه
  • قرارداد کاری بین متقاضی و کمپانی مورد نظر
  • مدارک شناسایی
  • مدارک تحصیلی (حداقل لیسانس)
  • بیمه درمانی
  • داشتن توان مالی کافی جهت سکونت در پاراگوئه
  • اثبات داشتن محل اقامت مناسب در پاراگوئه
  • ارائه مدارک لازم برای اثبات نداشتن سابقه کیفری

متوسط درآمد بخش دولتی و خصوصی در پاراگوئه به شرح نمودار ذیل است:

متوسط درآمد بخش دولتی و خصوصی در پاراگوئه

مالیات و ویزای کار پاراگوئه

به عنوان یک فرد مهاجر در پاراگوئه، شما باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کنید. سال مالیات مالی از 1 ژانویه تا 31 دسامبر اجرا می شود و سیستم مالیاتی مترقی به این معناست که میزان مالیات بر درآمد شما به کل مبلغ درآمد بستگی دارد. علاوه بر این، هزینه‌های اضافی برای مالیات تأمین اجتماعی نیز از درآمدی که مهاجران هنگام کار در پاراگوئه بدست آورده اند، کسر خواهد شد. پاراگوئه دارای سیستم مالیات ارضی است. فقط درآمد حاصل از شرکتهای مقیم و غیر مقیم در پاراگوئه مشمول مالیات می شود. به یاد داشته باشید که درآمدهای خارج از کشور پاراگوئه به جز بهره، کمیسیون و سود سرمایه شرکتهای مقیم که درآمد منبع پاراگوئه محسوب می شوند و مالیات دارند مشمول مالیات شرکت نمی باشند.

مؤسسات مالیات دهندگان شرکتها، مالکیتهای انفرادی، انجمن های دارای شخصیت حقوقی یا بدون شخصیت حقوقی و سایر اشخاص خصوصی از هر نوع مشمول مالیات شرکت هستند. شرکت های دولتی، نهادهای خودمختار، نهادهای غیرمتمرکز و سایر نهادهای پاراگوئه نیز از می بایست در این کشور مالیات پرداخت کنند. علاوه براین، نهادها یا شرکت هایی که در خارج از پاراگوئه هستند و شعب آنها یا مؤسساتی که فعالیت های تجاری را در داخل کشور پاراگوئه انجام می دهند نیز باید مالیات پرداخت کنند. مالیات بر درآمد عمومی 10% است.

برای افرادی که کمتر از 120 برابر حداقل دستمزد ماهیانه کمتر از 8 برابر درآمد دارند، 8% کاهش می یابد. شهروندان ایرانی که قصد دارند برای کار به پاراگوئه مهاجرت کنند حتما باید از مالیات و هزینه زندگی در پاراگوئه اطلاعات کاملی داشته باشند. پاراگوئه از نظر ثبات اقتصادی و رفاه اجتماعی از بهترین کشورهای لاتین برای اقامت و زندگی به شما می رود.

مالیات و ویزای کار پاراگوئه

اقامت و ویزای کار پاراگوئه

سیاست مهاجرت پاراگوئه لیبرال تلقی می شود و متقاضیان و مهاجران خارجی می توانند اجازه اقامت دائم در این کشور را سریعاً دریافت کنند. برای اخذ اقامت دائم در پاراگوئه حتی الزامی نیست که در این کشور سابقه اقامت داشته باشید یا از این کشور بازدید کنید. در سفارت یا کنسولگری پاراگوئه، فرد باید برای ورود به کشور (در صورت امکان) اقدام به اخذ ویزا کند. پس از اتمام مراحل کسب ویزا، متقاضی باید برای درخواست اقامت دائم به پاراگوئه سفر کند. به یاد داشته باشید که افرادی که قصد دارند با کسب ویزای کار پاراگوئه و مهاجرت کاری به این کشور اقدام به کسب اقامت دائم در پاراگوئه کنند حتما باید درآمد ماهانه آنها حداقل مبلغ 3500$ (دلار آمریکا) باشد. همچنین متقاضی خارجی می تواند با راه اندازی شرکتی با سرمایه کافی، اجازه اقامت دریافت کند.

خرید ملک برای تولید محصولات کشاورزی با حداقل 10 هکتار نیز یکی دیگر از روش های کسب اقامت از طریق کار در پاراگوئه است. همچنین ممکن است کارمندان، متخصصان خود اشتغال، سهامداران شرکت های پاراگوئه، دانشجویان و روحانیون برای کسب اقامت دائم پاراگوئه اقدام کنند. مدارک لازم برای کسب اقامت دائم شامل گذرنامه معتبر با ویزای ورود، اثبات آدرس، شناسنامه، سوء پیشینه کیفری کشور محل اقامت و پاراگوئه، گواهی وضعیت ملکی، گواهی سکونت و اقامت، گواهی پرداخت مالیات و گواهی بهداشتی می شود.

هزینه درخواست اقامت دائم پاراگوئه تقریبا مبلغ 260$ (دلار آمریکا) است که ممکن است شامل والدین، ​​همسر و فرزندان نیز باشد. در مدت حداقل 3 ماه، اداره مهاجرت اجازه اقامت و مدارك لازم را برای درخواست سدولای پاراگوئه (كارت اقامت دائم) صادر می كند. توصیه می شود سدولا را به صورت حضوری درخواست کنید، اگرچه یک نماینده قانونی نیز قادر است این کار را انجام دهد.

مراحل درخواست ویزای کاری پاراگوئه

یکی از مهمترین سوالاتی که همواره ذهن متقاضیان ویزای کاری پاراگوئه را به خود معطوف می کند، مراحل اساسی در روند درخواتس ویزای کاری این کشور می باشد. زیرا یکی از اصل های ضروری جهت دریافت ویزای کاری پاراگوئه، سپری کردن موفقیت آمیز مراحل درخواست یوزای کاری این کشور می باشد. در غیر این صورت متقاضیان با مشکلات گسترده ای در مسیر درخواست ویزای خود مواجه خواهند شد. تمامی متقاضیان درخواست ویزای کاری پاراگوئه، در قدم اول باید شغل معتبری را در این کشور پیدا کنند. بنابراین قبل از درخواست ویزای کاری خود باید در پاراگوئه کار پیدا کنید. همچنین ارائه یک قرارداد کاری معتبر با بقیه درخواست الزامی می باشد.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای کاری پاراگوئه را طی سال های اخیر مطالعه فرمایید:

روند درخواست ویزای کاری پاراگوئه

شرایط اقتصادی کشور پاراگوئه

اقتصاد پاراگوئه به طور کلی بر پایه کشاورزی بوده است و بخش بزرگی از جمعیت این کشور در زمینه های مختلف صنعت کشاورزی مشغول به کار هستند. در نمودار ذیل نرخ بیکاری پاراگوئه بررسی شده است:

نرخ بیکاری پاراگوئه

در سال های اخیر دولت پاراگوئه توسعه صنعتی طولانی مدت را برای تبدیل شدن به یکی از پویاترین اقتصادهای آمریکای جنوبی آغاز کرده است. کشور پاراگوئه در دوره 2010 تا 2015، میانگین رشد تولید ناخالص داخلی سالانه 6.30% و کاهش جمعیت زیر خط فقر بیش از 10% ناشی از افزایش قیمت کالاها، شرایط آب و هوایی مطلوب، توسعه صنعتی، افزایش سرمایه گذاری خارجی و یک وضعیت سیاسی پایدار را به ثبت رسانده است. شما عزیزان اگر به فکر مهاجرت به کشورهای مطرح جهان هستید می توانید با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط کار و شرایط زندگی در این کشورها به صورت کامل آگاه شوید.

مهم ترین سوالات در خصوص ویزای کار پاراگوئه

در این بخش توجه شما را به پاسخ سوالات پرتکرار جلب می داریم:

  • مراحل درخواست ویزای کاری پاراگوئه به چه صورت است؟ یکی از مهمترین سوالاتی که همواره ذهن متقاضیان ویزای کاری پاراگوئه را به خود معطوف می کند، مراحل اساسی در روند درخواتس ویزای کاری این کشور می باشد. زیرا یکی از اصل های ضروری جهت دریافت ویزای کاری پاراگوئه، سپری کردن موفقیت آمیز مراحل درخواست یوزای کاری این کشور می باشد. در غیر این صورت متقاضیان با مشکلات گسترده ای در مسیر درخواست ویزای خود مواجه خواهند شد. تمامی متقاضیان درخواست ویزای کاری پاراگوئه، در قدم اول باید شغل معتبری را در این کشور پیدا کنند. بنابراین قبل از درخواست ویزای کاری خود باید در پاراگوئه کار پیدا کنید. همچنین ارائه یک قرارداد کاری معتبر با بقیه درخواست الزامی می باشد.
  • شرایط مالیات و ویزای کار پاراگوئه به چه صورت است؟ به عنوان یک فرد مهاجر در پاراگوئه، شما باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کنید. سال مالیات مالی از 1 ژانویه تا 31 دسامبر اجرا می شود و سیستم مالیاتی مترقی به این معناست که میزان مالیات بر درآمد شما به کل مبلغ درآمد بستگی دارد. علاوه بر این، هزینه‌های اضافی برای مالیات تأمین اجتماعی نیز از درآمدی که مهاجران هنگام کار در پاراگوئه بدست آورده اند، کسر خواهد شد. پاراگوئه دارای سیستم مالیات ارضی است. فقط درآمد حاصل از شرکتهای مقیم و غیر مقیم در پاراگوئه مشمول مالیات می شود. به یاد داشته باشید که درآمدهای خارج از کشور پاراگوئه به جز بهره، کمیسیون و سود سرمایه شرکتهای مقیم که درآمد منبع پاراگوئه محسوب می شوند و مالیات دارند مشمول مالیات شرکت نمی باشند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *