ویزای کاری

کاریابی در آلمان

کاریابی در آلمان

کاریابی در آلمان به دو صورت انجام میپذیرد، یک اینکه فرد کار را از خارج از آلمان جستجو کند و دیگر اینکه فرد در جستجوی کار در خاک آلمان باشد. زمانی که می خواهید برای کاریابی در آلمان اقدام نمائید اینکه در آلمان و اتحادیه اروپا یا خارج از اتحادیه اروپا باشید شرایط متفاوت است. برای اطلاع از شرایط و قوانین کار در آلمان و همچنین یافتن کار در این کشور پیشنهاد می کنیم با مقاله فوق همراه باشید. کشور آلمان در اواخر سال 2019 قانونی را مصوب کرد که از سال 2020 به افرادی که دارای دیپلم و فوق دیپلم که دارای مدرک فنی حرفه ای نیز هستند ویزای کاری میدهد که این موضوع باعث میشود که درخواست کنندگان این ویزا بیشتر شود.

  • شرایط کاریابی در آلمان چیست؟
  • آیا بدون داشتن پیشنهاد کاری نیز میتوان از آلمان ویزای کاری دریافت کرد؟
  • آیا می توان به صورت همزمان با خانواده به آلمان مهاجرت کرد؟
  • شرایط دریافت ویزای جستجوی کار این کشور چیست؟
  • مزایای کار در آلمان چیست؟
  • بهترین موسسات کاریابی در آلمان کدامند؟
  • آیا کاریابی در آلمان نیازمند پرداخت هزینه است؟
  • بهترین مشاغل جهت کاریابی کدام ها میباشند؟

کاریابی در آلمان به بهترین شکل در حال اجرا است و پیدا کردن کار از ایران ممکن میباشد. فقط باید یکسری اصول و قواعد رعایت شود که ما آنها را دراختیار شما میگذاریم، اکثرا در وب سایت های رسمی کشور آلمان نوشته شده به دلیل کمبود نیروی ماهر و فرصت شغلی فراوان، سالانه تعداد هزاران نیروی کار خارجی را پذیرا می باشد.

شانس کاریابی ایرانیان در آلمان 2023

آلمان امسال نیز دارای شرایط کاری منحصر بفردی در اروپاست و از یک بازار کاری پر رونق و ایده آلی برای متخصصان دانشگاهی برخوردار است. بنابراین در همین ابتدای کار باید به این نکته اذعان کرد که شانس کاریابی متخصصان دانشگاهی و دارندگان مدارک فنی و حرفه ای باسابقه طولانی در آلمان بسیار بالا است.


در حال حاضر، از بین رشته های شغلی مختلف، بازار کار آلمان متقاضی جذب شاغلین حرفه ای زیر می باشد:

  • پزشکان
  • پرستاران
  • مهندسان
  • تکنسین های مکاترونیک
  • رانندگان قطار
  • متخصصان IT

اینفوگرافیک کاریابی در آلمان

درباره کشور آلمان

کشور آلمان یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی محسوب می شود و دارای اقتصاد بسیار قوی و غنی است. به دلیل کمبود افراد متخصص و نیروی کار ماهر در این کشور، فرصت­ های شغلی زیادی برای متقاضیان دیگر کشورها فراهم شده است. در بین کشورهای قاره اروپا، کشور آلمان بیشترین پیشنهاد کار در رشته­ های علوم، مهندسی و فناوری اطلاعات را داشته است. پایتخت این کشور، شهر برلین می ­باشد که با کشورهای بزرگی چون اتریش، سوئیس، فرانسه، بلژیک و هلند همسایه است. هفتمین کشور بزرگ اروپا و پرجمعیت ترین کشور قاره اروپا، کشور آلمان محسوب می ­شود که جمعیت آن در حدود 82 میلیون نفر است. کشور آلمان دارای 16 ایالت مستقل است که بایرن بزرگترین و برمن کوچکترین ایالت این کشور محسوب می­شود. زبان رسمی این کشور، زبان آلمانی و واحد پول آن، یورو است.

در نمودار زیر می توان با رتبه بندی کشورهای اروپایی و جایگاه اول آلمان از نظر سرانه GDP آشنا شد:

رتبه بندی کشورهای اروپایی و جایگاه اول آلمان از نظر سرانه GDP

در کل دلایل زیادی وجود دارد که می توان مهاجرت به آلمان را برای کار در نظر گرفت، شما مجبورید شغل خود را با نرخ بیکاری پایین بیابید، مزایای کارگران بیشمار است و ساعات کار قابل انعطاف می باشد. اگر به جای استخدام برای کارفرما پتانسیل آن را دارید تا بتوانید تجارت خود را شروع کنید، کشور خوبی را از نظر اقتصاد برای راه اندازی تجارت انتخاب کرده اید.

آنچه ما برای کاریابی در آلمان انجام می دهیم

بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که پیش از مهاجرت به آلمان، حتما با یک پیشنهاد کاری اقدامات لازم را انجام دهند. آن ها تردید دارند که بتوانند بهترین نتیجه را در آلمان به دست آورند. در حال حاضر، مشاورین و بخش اجرایی ما می تواند در این زمینه به شما کمک کنند. مهم ترین خدمات ما در این رابطه عبارتند از:

  • اخذ جاب آفر آلمان
  • حرفه های فنی مهندسی و درمان
  • ظرفیت محدود
  • ضمانت بازگشت کل وجه در صورت عدم اخذ جاب آفر

برخی از مهم ترین مشاغلی که ما امکان کاریابی در آن ها را برای شما خواهیم داشت عبارتند از:

  • تاسیسات
  • برق
  • جوشکاری
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • پرستاری
  • هتل داری
  • آشپز
  • باریستا

مراحل کاریابی در آلمان

اما مراحل یک پروسه کاریابی موفق در آلمان که سوال اغلب متقاضیان می باشد از نظر وب سایت معتبر Deutscfhland.de از این قرار می باشد که:

مراحلشرایط لازم
ارزیابی شانس موفقیت (مرحله 1)از طریق مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با وکیل مهاجرت آلمان.
تهیه مدرک معتبر (مرحله 2)برای کاریابی موفق در اکثر مشاغل آلمانی، داشتن مدرک دانشگاهی یا فنی و حرفه ای معتبر الزامی است.
جستجوی کار (مرحله 3)از طریق مراجعه به وب سایت های مادر مثل make it in germany یا آژانس فدرال کار آلمان و یا مراجعه به سایت هایی مثل Stestone ،Indeed یا Monster
نگارش درخواست کار (مرحله 4)معمولا یک درخواست به شرکت آلمانی شامل کاور لتر، CV بهمراه عکس متقاضی و کپی مدارک و تاییدیه های مربوطه است.
درخواست ویزا (مرحله 5)به محض یافتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما یا شرکت آلمانی و مراجعه به سفارت آلمان آغاز می شود.
اخذ بیمه سلامت (مرحله 6)داشتن آن برای ورود به آلمان اجباری است.

نکته مهم اینکه افراد در صورت داشتن مدرک دانشگاهی معتبر و سابقه کاری 5 سال به بالا و نیز آشنایی با زبان آلمانی در سطح B1 و نیز برخورداری از تمکن مالی کافی می توانند ضمن اخذ ویزای جستجوی کار آلمان به مدت 6 ماه به این کشور مسافرت و درآنجا به کاریابی مستقیم بپردازند.

مهاجرت به آلمان از طریق کاریابی

بعد از طولانی شدن وقت سفارت آلمان برای ویزاهای بلند مدت نظیر تحصیل که چیزی حدود دو سال طول میکشد، بهترین راه حل جایگزین جهت مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار و کاریابی بوده است. از این جهت ویزای جستجوی کار آلمان با توجه به شروط راحتی که جهت صدور ویزا دارد مورد استقبال بسیاری واقع شده است. در این مقاله شکل و شمایل اخذ ویزای کاری آلمان را بررسی میکنیم. نکته بسیار مهم این ویزا این است که این مسیر یک مسیر کم هزینه و ارزان محسوب میشود و مهاجرت به آلمان از طریق کاریابی اولین انتخاب مهاجرتی آلمان است. گرچه در سال روبرو آلمان در صدور ویزا سخت گیر تر شده اما طبق امار سال گذشته کشور آلمان بالای 75% از درخواستهای کاریابی را باجواب مثبت روبرو کرده است.

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان

افرادی که در ایران هستند بیشتر به دنبال اخذ ویزای کاریابی در آلمان می باشند و متقاضیانی که پایشان به آلمان رسیده به دنبال موقعیت کاری هستند، حال برای شخصی که در ایران اقامت دارد شاید سوالاتی پیش آید که قبل از پرداختن به موضوع کاریابی در کشور آلمان به موضوع اخذ ویزای کار آلمان می پردازیم.

چراکه اگر ویزای این کشور را دریافت نکنیم پرداختن به موضوع کاریابی امریست بی فایده و بی حاصل. حتی برخی از متقاضیان تحصیل در آلمان نیز با توجه به سختی رسیدن به وقت سفارت آلمان و یا سختی پروسه تحصیل در آلمان، طریق ویزای کار را پیش می گیرند تا به این کشور رسیده و در آنجا اقامت نمایند. حال مراحل اخذ ویزای کار آلمان و کاریابی آلمان از داخل کشور به چه صورت است، برای اطلاع از این موارد با ما همراه باشید. با توجه به روابط خوب ایران و آلمان صدور ویزا برای ایرانیان در سالهای اخیر در بهترین حالت بوده است.

ویزای کار آلمان

با توجه به قوانین اتحادیه اروپا چنانچه فردی قصد کاریابی در آلمان و یا کار در آلمان را دارد اگر از اتباع اتحادیه اروپا باشد نیاز به اجازه کار یا اقامت نخواهد داشت و یا حتی اتباع کشورهای خارج از اتحادیه نظیر ایالت متحده، انگلستان، استرالیا، اسرائیل، کانادا، نیوزلند و کره جنوبی نیز نیاز به دریافت ویزا نخواهند داشت و می توانند بعد از ورود به آلمان و ثبت درخواست اقامت به عنوان یک خارجی بدون محدودیت به دنبال موقعیت کاری باشند. اما این در حالی است یک تبعه ایرانی می بایست برای ورود به آلمان ویزا اخذ کرده سپس جهت کار کردن در آلمان مجوز کاری دریافت کند که در ادامه فرآیند انجام این کار را می خوانید. یکی از راههای مهاجرت به آلمان ویزای کاری است که در این راستا به دو صورت می توان اقدام نمود.

مدارک لازم جهت کاریابی در آلمان

در زیر لیستی از مدارک کاریابی و ویزای کار آلمان ارائه میکنیم:

  • مدرک تحصیلی دانشگاهی با ریز نمرات (حداقل کارشناسی)
  • نامه کاری
  • سابقه کاری (بدون سابقه بیمه هم مورد پذیرش است)
  • بیمه نامه آلمانی
  • مدرک زبان (اجباری نمیباشد)
  • ووچر یا بوکینگ هتل
  • انگیزه نامه (به زبان انگلیسی یا زبان آلمانی مورد پذیرش است)
  • تمکن مالی
  • رزومه
  • فرم پر شده ویزا

بلو کارت آلمان

اولین حالت که بسیار سخت اتفاق می افتد این است که شخصی موفق شده باشد از داخل خاک ایران به یک موقعیت کاری در آلمان دست یابد. بنا به قوانین و شرایطی که آلمان و اتحادیه اروپا وضع کرده اند این امر سخت رقم می خورد، چراکه اگر شخصی بخواهد خارج از اتحادیه یک دعوتنامه کاری دریافت نماید باید از سوی آن کارفرما اثبات شود که برای این موقعیت کاری نیروی آلمانی و اروپایی وجود نداشته باشد و باید مجوزهای لازم از سوی اداره کار و اداره مهاجرت آلمان از سوی کارفرما اخذ شود. چنانچه فرد قرارداد کاری داشته باشد میتواند برای بلو کارت آلمان اقدام کند.

بر اساس تجربه اثبات شده که اکثر کارفرمایان چنین کاری انجام نمی دهند مگر آن موقعیت کاری از دسته مشاغل پر نیاز در آلمان باشد و نیروی کار مورد نیاز آن در آلمان نباشد، این نیاز از سوی آن کمپانی یا شخص کارفرما از قبل به اداره کار اعلام شده باشد و شخص بتواند متناسب با تحصیلات و سوابق کاری حداقل حقوق تعریف شده از سوی کار که منجر به اخذ مجوز کاری می شود را دریافت نماید. در صورت دریافت بلو کارت آلمان فرد در عرض 21 ماه به اقامت دائم آلمان میرسد.

مدارک لازم جهت کاریابی در آلمان

ویزای جستجوی کار آلمان

راهی دیگر برای کاریابی در آلمان وجود دارد که معروف به ویزای جستجوی کار آلمان است که به مراتب راحت تر می باشد که با برآورده نمودن شرایط آن می توان جهت اخذ ویزای جستجوی کار یا همان ویزای کاریابی آلمان اقدام نمود. که در این حالت سفارت آلمان مدارک مشخصی را از متقاضی طلب میکند که این مدارک مدارک سخت و پیچیده ای نیست. نکته بسیار جالب در این راه این است که سفارت آلمان در سایت خود اعلام کرده برای رسیدن به این ویزای جستجوی کار آلمان نیازمند مدرک زبان نیست و در سایت خود مشخصا قید کرده در صورت امکان مدرک زبان ارائه شود. گرچه جهت رسیدن به کار در کشور آلمان قطعا امادگی صحبت به زبان آلمانی نیاز میباشد و اصلا هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد تا بتوان بدون تسلط روی زبان رسمی آن کشور کار پیدا کرد.

شرایط کاریابی در آلمان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به تجربه خود در زمینه کاریابی در آلمان توانسته است در برخی رشته های اصلی و رشته های خاص در کشور آلمان برای متقاضیان کار پیدا کند و در این مهم طلایه دار مهاجرت محسوب می شود. در زیر لیستی از رشته هایی که ما می توانیم برای این رشته ها ارائه خدمات کاریابی کنیم آمده است:

  • گروه های مهندسی مانند مکانیک، برق، مخابرات، الکترونیک، عمران، آی تی، کامپیوتر، شبکه و اتوماسیون و جوشکاری و غیره
  • رشته های پیراپزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، اتاق عمل، بیهوشی، علوم ازمایشگاهی، فیزیوتراپی و غیره
  • رشته هایی نظیر مهندسی صنایع، مهندسی پزشکی، هوش مصنوعی، نرم افزار نیز از دیگر رشته ها می باشد.

البته ذکر این نکته ضروریست که جهت کاریابی در کشور آلمان بهتر است از زمانی که وقت سفارت درخواست می شود تا زمان مصاحبه که چیزی حدود یک سال به طول می انجامد متقاضی با وکیل خود همراه بوده تا نوع پر کردن فرم ها و نوع تنظیم سی وی یا همان رزومه و یا انگیزه نامه و همچنین بازاموزی مهارت هایی که به کاریابی فرد کمک میکند را فرا گیرد و موفقیت تیمی حاصل شود. در این بین انتخاب شهر نیز نکته ای اساسیت که برای آگاهی از این موضوع مقاله بهترین شهرهای آلمان را با کلیک روی آن مطالعه فرمایید.

شرایط اخذ ویزای کاریابی در آلمان

در سال 2021 به دلیل شیوع کرونا ویروس صدور این ویزا متوقف شد اما در حال حاضر متقاضی با ارائه مدارک لازم در کشور خود، اثبات می نماید که نیروی کار مناسبی برای کشور آلمان می ­باشد و از سفارت یک مجوز جست و جوی کار در این کشور را به مدت 6 ماه دریافت می ­نماید. متقاضی کاریابی باید وضعیت تحصیلی و سن مناسب، سوابق کاری و مدرک زبان داشته باشد. متقاضی هرچه سن کمتری داشته باشد از شانس بیشتری برای اخذ ویزای کاریابی برخوردار خواهد بود زیرا کارفرماهای کشور آلمان به نیروی جوان و استخدام آنها بیشتر نیاز دارند. متقاضیان برای شانس بیشتر و اخذ ویزای کار آلمان می­ بایست رزرومه خود را تکمیل و هرچه سریعتر برای ارسال مدارک لازم اقدام نمایند. در تصویر زیر می توانید با شرایط کلی و نیز فرآیند اخذ ویزای کاریابی آلمان 2023 آشنا شوید:

فرآیند اخذ ویزای کاریابی آلمان

بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاریابی در آلمان

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاریابی در آلمان عبارتنداز:

  • گذرنامه یا پاسپورت می­ بایست حداقل به مدت 3 ماه معتبر باشد.
  • تأیید مدرک تحصیلی توسط ZAB
  • انگیزه نامه متقاضی از ورود به آلمان
  • تکمیل فرم سفارت
  • چهار قطعه عکس همانند عکس پاسپورت
  • ارائه پرینت حساب بانکی تقریباً 6500€ (یورو)
  • شناسنامه متقاضی به همراه کپی تمام صفحات
  • گذرنامه و شناسنامه همسر در صورت وجود
  • بیمه سفر برای طول مدت مسافرت با پوشش حداقل 30000€ (یورو) و دارای اعتبار برای تمام کشورهای عضو شنگن به همراه یک نسخه کپی از آن
  • دعوتنامه کاری امضا شدهکه بیانگر هدف شخص از مسافرت و طول مدت سفر باشد، دعوت کننده باید تمام هزینه­ های سفر شخص را تقبل نماید.
  • تمامی مدارک و اسناد مرتبط با معتبر بودن شرکت دعوت کننده
  • ارائه گواهی کسب و کار از سوی کارفرما و ارائه مدارکی مانند فیش حقوق و سابقه بیمه در کشور ایران
  • ارائه اصل و کپی مدراک مالکیت و مدارکی مبنی بر اثبات توانایی و ثروت مالی متقاضی

سایت های کاریابی آلمان

در زیر معروفترین سایت های کاریابی کشور آلمان را معرفی میکینم:

  • www.linkedin.com
  • www.xing.com
  • www.monster.de
  • indeed.de
  • expatjobseeker.de

شرایط اخذ ویزای کار آلمان

افرادی که مایل به اخذ ویزای 6 ماهه جستجوی کار آلمان هستند بایستی مدارک زیر را مهیا کنند:

  1. میزان تحصیلات مورد نیاز با ارائه یک مدرک کارشناسی که همسان با یک مدرک کارشناسی در آلمان ارزیابی شود.
  2. همچنین شما باید متناسب با حرفه خود چندین سال سابقه کاری ارائه نمائید.
  3. از مدارک مورد نیاز دیگر ارائه یک پشتوانه مالی که برای مدت اقامت شما کفاف هزینه های زندگی را دهد.
  4. شما باید اثبات نمائید به زبان آلمانی یا انگلیسی مسلط هستید.

البته افرادی که موقعیت کاری در شرکت های بین المللی دارند می توانند به زبان انگلیسی اکتفا کنند. اگر شما به عنوان یک جستجوگر کار در آلمان هستید بهتر است به زبان رسمی این کشور مسلط باشید. شما می توانید اگر شرایط فوق را دارا بودید با ارائه مدارک و رزرو وقت از سفارت آلمان قدم اول و تکمیل فرم درخواست ویزا جهت دریافت این نوع ویزا اقدام نمائید. نکته قابل ذکر اینکه نسبت به معتبرترین موسسات مهاجرتی موسسه سفیران سروش سعادت ارزانترین نرخ حق الوکاله را ارائه میکند.

وقت سفارت آلمان برای ویزای کاری

مدت زمان انجام این کار بستگی به شرایط و وقت دهی سفارت آلمان در کشور محل اقامت شما دارد. در حال حاضر اتباع ایرانی پروسه یکساله را برای زمان مصاحبه ویزای جست و جوی کار آلمان در پیش رو دارند و این زمان متناسب با شرایط روز قابل تغییر است، زمانی که ویزا را دریافت کردید از همان لحظه 6 ماه اعتبار دارد و هر زمان که بتوانید به یک موقعیت کاری دست یابید می توانید یک کارت اقامت یکساله دریافت نمائید.

مدت زمان این ویزا بستگی به نوع و زمان قرارداد شما دارد همچنین در مورد افرادی که متاهل هستند باید عرض کرد که در ابتدای امر امکان همراه داشتن اعضای خانواده با ویزای جست و جوی کار وجود ندارد. پس از انعقاد قرارداد می توان از سوی سفارت آلمان با ویزای الحاق به خانواده به همراه خود برسید. هزینه زندگی در آلمان برای یک شخص ماهیانه بین 800€ تا 1000€ (یورو) ماهیانه خواهد بود و برای زندگی یک خانواده با یک فرزند می توان هزینه های زندگی را ماهیانه 1500€ (یورو) در نظر گرفت. مدت اقامت شما سال به سال در ازای پرونده مهاجرتی بدون نقص شما تمدید خواهد شد تا بعد از دو تا سه سال بتوانید درخواست اقامت در آلمان را دهید.

هزینه ویزای کاری آلمان

هزینه های مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری آلمان عبارتند از:

  • تمکن مالی به میزان 4450€ (یورو) در حساب ایرانی متقاضی
  • ترجمه آلمانی یا انگلیسی مدارک تحصیلی و کاری حدود 50€ (یورو)
  • تایید مدارک تحصیلی و شناسنامه در سفارت آلمان جمعا 60€ (یورو)
  • مبلغ مصاحبه سفارت آلمان 75€ (یورو)

موقعیت های کاری در آلمان نیز همانند ایران در سایت های کاریابی، روزنامه ها، اینترنت و مجلات و یا درخواست های شخصی اعلام می شود، زمانی که شما به زبان آلمانی تسلط داشته باشید ارتباط و مکاتبه راحت تر بوده و می توانید با ارسال رزومه منتظر جواب باشید البته توصیه می شود به منظور به کار رسیدن این اتفاق را در داخل خاک آلمان یا اتحادیه اروپا رقم بزنید. می توان راه های دیگری برای کوتاه کردن پروسه ورود به آلمان ایجاد کرد.

با توجه به اقامت یکسان اتحادیه اروپا چنانچه شما بتوانید با یک ویزای بلند مدت پای خود را از کشور دیگری به اروپا برسانید، می توانید بدون محدودیت و اخذ ویزا در آلمان رفت و آمد کرده و به دنبال موقعیت های کاری باشید، اگر در ارتباط با مهاجرت به آلمان، مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان نیازمند اطلاعات هستید می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی انجام دهید.

سوالات پرتکرار در خصوص کاریابی در آلمان

آلمان یکی از کشورهای مطرح جهان به منظور کار است و ایرانیان زیادی تمایل به مهاجرت به این کشور به منظور کار دارند. برخی از مهم ترین سوالاتی که در این خصوص پیش می آید عبارتند از:

  • آیا می توان از ایران در کشور آلمان کاریابی انجام داد؟ به دلیل پروسه های خاص کاریابی در کشورهای اروپایی، شانس کاریابی در آلمان برای ایرانیان از درون خاک ایران بسیار کم است.
  • بهترین راه برای کاریابی در آلمان چیست؟ در حال حاضر بهترین روش برای کاریابی در آلمان برای ایرانیان، دریافت ویزای جستجوی کار است.
  • بهترین رشته های تحصیلی برای کاریابی در آلمان کدامند؟ رشته های مهندسی برق، IT، مکانیک و برخی از رشته های فنی.
  • آیا می توان بدون مدرک دانشگاهی در آلمان کاریابی کرد؟ بر اساس طرح 2020 معرفی شده در کشور آلمان، متخصصانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، می توانند در این کشور کاریابی کنند.
4.9/5 - (123 امتیاز)

153 دیدگاه برای “کاریابی در آلمان

  1. علی رضا ثابت فر گفت:

    علی رضا ثابت فر گفته: دیدگاه شما در انتظار تایید است.
    با سلام
    بنده ۴۶ سالمه با دو فرزند و لیسانس نرم افزار هستم و سابقه کاری حدود ۲۴ سال در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی دارم مدرک تافل و آیلتس دارم
    میخواستم ببینم چقدر شانس دریافت ویزای کاری دارم برای آلمان و شما چه خدماتی رو در این زمینه ارائه میدهید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما کار رو سخت می کنه. حتما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند

  2. Soroush گفت:

    سلام ۳۸ سال سنمه لیسانس برق دارم و مدرک فنی حرفه ای برقکار ساختمان درجه ۱،۲ و مدرک فنی حرفه ای تکنسین تجهیزات شبکه و مدرک زبان b1 ، کدام روش مهاجرتی رو پیشنهاد میکنین؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان مهاجرت کنید.
      توصیه اکید می کنم با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید. شاید مشاورین ما بتونن برای شما کاریابی هم انجام بدن

  3. اسفندیاری گفت:

    درود بر شما
    45 ساله و ارشد IT و بیش از 15 سال سابقه مرتبط
    زبان انگلیسی متوسط و بالاتر
    آلمانی بلد نیستم
    همسرم ارشد روانشناسی بالینی نوجوان با 10 سال سابقه مرتبط
    همراه با دو فرزند دارم
    چقدر شانس هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آیا شما مدرک زبان آلمانی هم دارید؟
      این مسئله بسیار مهم هست. توصیه می کنم که با شماره 02191003232 تماس بگیرید، که مشاورین ما بتونن رزومه شما رو بررسی کنند و بهتر بهتون پاسخ بدن

  4. محمد گفت:

    باسلام
    بنده ۵۷ سال دارم درحال دفاع دکتری رشته مدیریت IT هستم (تا پایان سال آتی 1402) و ۱۶ سال سابقه کار و دوره DBA یکساله تحول دیجیتال دانشگاه تهران ، ۱۰ سال قبل متارکه کردم بدون فرزند. امکان دریافت ویزای کار آلمان دارم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معمولا آلمان تا 43 سال بیشتر نیروی کار نمی پذیره، شما کمتر از 10 سال می تونید از نظر قانونی توی این کشور کار کنید و این مسئله کارتون رو خیلی سخت می کنه

  5. وحیده گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 42 سال دارم – دارای مدرک کاردانی الکترونیک- کارشناسی مترجمی خبر و کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار
    دارای 20 سال سابقه بیمه که 10 سال آخر در زمینه مدیریت بوده است. زبان انگلیسی متوسط و آلمانی بلد نیستم
    متاهل و دارای یک فرزند 5 ساله
    با توجه به اینکه میخام اعزای خانواده با هم مهاجرت کنیم .به نظر شما اقدام از طریق ویزای کار بهتر و سریعتر می باشد یا خرید ملک ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خرید ملک در آلمان منجر به دریافت اقامت نمیشه. اگر قصد مهاجرت از این طریق رو دارید، باید خرید ملک در اسپانیا رو انتخاب کنید
      برای ویزای کار آلمان هم شما باید زبان آلمانی رو حداقل در سطح B1 بلد باشید تا بتونید با کارفرماهای مختلف مذاکره کنید تا برای شما پیشنهاد کاری ارسال کنند.

      یکی دیگه از روش های مهاجرتی که می تونه خیلی به شما کمک کنه، مهاجرت از طریق استارت آپ فنلاند هست

  6. شاهین گفت:

    سلام وقت بخیر..32ساله هستم فوق لیسانس شیمی آلی دانشگاه پیام نور با هشت سال سابقه کار مرتبط.. شاغل در داروسازی واحد ازمایشگاه شیمی مسلط به تجهیزات پیشرفته ی شیمی مانند GC و HPLC…مدرک زبان ندارم…..ممکنه با این شرایط کاری برام فراهم بشه؟ البته از طریق شما.. یعنی میخوام ابتدا کارم پیدا بشه بعد برم المان… چون امکان هزینه زیاد را ندارم….. با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما در این رابطه شرایط شما رو بررسی کنند

  7. مهدی گفت:

    سلام
    من لیسانس عمران
    لیسانس عمران اب و فاضلاب
    دانشجوی ارشد سازه هستم
    ۳۷ سال سن دارم
    سابقه کار اجرایی در هر دو رشته اجرایی ساختمان و
    شبکه اب وفاضلاب و طراحی و ساخت تصفیه خانه فاضلاب بمدت ۱۰ سال دارم
    مسلط به نرم افزار های مرتبط نیز هستم
    ایا میتونم در کشور المان کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما هست ولی بهتر هست در مسیر ویزای جستجوی کار آلمان قرار بگیرید.
      توصیه می کنم با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  8. امیرحسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من 20 سال سن دارم و 2 سال سابقه کار دارم در پشتیبانی سایت نصب سیستم عامل ها و سرور های مجازی رشته تحصیلیمم کامپیوتر بوده شرایطم چطوره برای ویزای کاری و پذیرش و چیکار باید بکنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر برای کاری که انجام می دید مدرک معتبری ندارید، نمی تونید اقدام کنید. باید مدرک زبان آلمانی در سطح b2 هم داشته باشید

  9. کاوه گفت:

    سلام
    ۳۸ ساله هستم مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ۱۱ سال سابقه کار در شرکت نفت آیا در آلمان میتونم کار پیدا کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله آلمان می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه.
      به شرط این که مدرک b1 زبان آلمانی داشته باشید یا این که در این سطح بتونید تسلط پیدا کنید.
      در این صورت می تونید ویزای جستجوی کار آلمان رو دریافت کنید

  10. علی گفت:

    سلام بنده لیسانس برق گرایش مخابرات دارم 30سال سابقه کاری دارم چطور میتوانم ویزای کار بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با این شرایطی که شما دارید، باید در نظر داشته بایشد که در آستانه بازنشستگی قرار دارید و مهاجرت کاری برای شما معنا نداره

  11. صبا منصور گفت:

    سلام
    بعد از اخذ ویزای جستجوی کار آلمان ،
    برای رشته معماری آیا می توان کار در آلمان پیدا کرد ؟
    اگر کار در رشته مهندسی معماری پیدا نشد آیا می شود به عنوان نقشه کش معماری و یا کار دیگری مرتبط با معماری پیدا کرد ؟ اداره کار آلمان قبول میکنه ؟
    من مدرک کارشناسی معماری دارم با بیش از 5 سال سابقه کار در رشته معماری .
    من از این موضوع می ترسم که در آلمان نشود کار پیدا کرد و مجبور به برگشت باشیم .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که در رشته خودتون به نرم افزارها مسلط هستید و همچنین توانمندی بالایی دارید، می تونید اقدام کنید و آسوده خاطر باشید که کار مورد نظر خودتون رو پیدا می کنید.
      مشکلی نیست در این که شما یک رشته مرتبط هم کار پیدا کنید مسئله ای پیش نمیاد

  12. پویا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ۳۹سال.مجرد.تراشکار و فرز کار هستم
    لطفا کمکم کنید بتونم کاری در المان پیدا کنم
    بیست سال سابقه دارم :قطعات پزشکی ،ساخت انواع جک هیدرولیک و پنو ماتیک،قالب سازی تزریقی و…
    پدرم چند در المان در کارخانه زمینس کار کرده حتی پول بیمه فرستادن ولی هنوز دریافت نکردیم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید در آلمان کار کنید باید مدرک حرفه ای داشته باشید به علاوه مدرک b2 زبان آلمانی

  13. ابراهیم گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من ۴۲ ساله هستم
    ۱۹ سال سابقه کار دارم در رشته کامپیوتر تحصیل کردم که نیمه کار رها کردم. از ۱۹ سال سابقه ۱۲ سال سرپرست آی تی پروژه های نفت و گاز شرکت خصوصی هستم. دو بچه ۶ و ۱۰ ساله دارم.
    آیا می تونم در آلمان کار پیدا کنم یا جذب بشم؟
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کار ساده ای پیش رو ندارید به خاطر شرایط سنی خودتون ولی در نظر داشته باشید که مشاورین ما چند پیشنهاد کاری محدود درحوزه کامپیوتر در اختیار دارند که می تونید از این طریق شانس بیشتری برای رسیدن به ویزای کاری آلمان پیدا کنید

      1. حسین زندوکیلی گفت:

        سلام
        درود
        اینجانب در مقطع کارشناسی برق از دانشگاه معتبر ایران نزدیک به 5 سال در کارخانه فولاد در ارتباط با رشته مرتبط در حال فعالیت می باشم و در حال حاضر 33 سال دارم خواستم بدونم می تونم از ایران شرایط کاری اوکی کنم و در ضمن متاهل می باشم و همسرم پرستار هستند و سابقه کار ایشون نزدیک به 9 سال می باشد و33 سال دارند و یک دختر 5 ساله دارم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید برای کار در آلمان اقدام کنید ولی دریافت پیشنهاد کاری در این کشور به صورت مستقیم کمی سخت هست. بهتر هست برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید
          باید بتونید زبان آلمانی رو در سطح B1 یاد بگیرید
          بعد از این که قرارداد کاری رو امضا کردید، می تونید برای اعضای خانواده دعوت نامه بفرستید

  14. مرتضی گفت:

    سلام
    من 24 سالمه لیسانس الکترونیک صنعتی دارم. یک مدرک دوره فوریتهای پزشکی و یک مدرک فنی حرفه ای.
    سابقه کاری ندارم و دارم زبان آلمانی یاد میگیرم. چطور میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان نیاز به سابقه کاری مرتبط دارید و بهتره که برای مهاجرت به کشور آلمان از طریق تحصیل اقدام کنید

      1. مرتضی گفت:

        سلام میشه بیشتر توضیح بدید؟ تحصیل منظور دوره های کارورزی هست؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          خیر منظورم دوره های آسبیلدونگ در آلمانهست لطفا این مقاله رو مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  15. علی گفت:

    سلام . من 45 سالمه . فوق لیسانس زبان انگلیسی دارم و بالای 20سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی . البته مهارت های کاری دیگری همراه با سابقه کاری هم دارم . لطفا در مورد مهاجرت کاری به آلمان راهنمایی بفرمایید .

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد کار در این کشور روزمه خوبی دارید و میشه در این زمینه کار کنید پیشنهاد میکنم اول مقاله کار در آلمان رو مطالعه کنید

  16. علی گفت:

    سلام من 39سالمه دیپلم تاسیسات دارم ده سال جواز کسب تاسیسات گازدارم وده سال بیمه و6مدرک فنی حرفه ای 900ساعته درحال حاظر هم زبان آلمانی میخونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه خوبی برای آلمان دارید
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  17. نوید گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه و مدرک لیسانس برق صنعت دارم ولی درحال حاضر من cncکارم و ۳ سال سابقه کار دارم تو آلمان میتونم ی کار cnc پیدا کنم ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنی خوبی دارید اما بهتره که از طریق دوره های کارورزی وار د این کشور بشید تا مستقیم جذب بازار کار بشید

  18. نفیسه گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    همسر من ۴۳ سال دارن با دو مدرک کارشناسی
    یکی حسابداری و یکی بهداشت مواد غذایی بنظرتون از چه طریق میشه ویزا گرفت با توجه به اینکه بالای ۴۰ سال سن دارند

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه هایی که مدرک تحصیلی دارن سابقه کاری هم دارن بفرمایید تا راهنماییتون کنم

  19. نیلوفر گفت:

    درود بر شما . یعنی کسی که در رشته ی کامپیوتر تازه فارغ التحصیل شده و سابقه کار هم نداره نمیتونه ویزای جستجوی کار در آلمان رو بگیره ؟ چون شنیدم برخی شرکتها یه دوره کارآموزی چند ماهه مربوط به رشته میزارن بعد آزمون میگیرن اگه متقاضی قبول شد استخدامش میکنن. لطفاً درین مورد توضیح بفرمایید .‌
    سپاسگزارم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      دوره های کارآموزی اگر به شرایط سنی شما بخوره این امکان وجود داره که بتونید این دوره ها رو بگذرونید توضیحات کامل اون رو در مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو میتونید مطالعه نمایید

  20. سالار گفت:

    درود بر شما دوستان گرامی ،ضمن تشکر بابت مطالب مفید در سایت ،جناب من ۲۸ سالمه ،یه ویزا شینگن دارم توی پاسم ،که فرانسه رفتم و اومدم ،اینجا توی ایران شغلم دکوراسیون داخلی هستش،جواز کسب دارم ،و سابقه کار ،بهترین راه رو میشه بهم بگید که باید چکار کنم برای دریافت ویزا ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای روش های متنوعی میشه اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  21. علی رضا گفت:

    یادم رفت بگم من در رشته شبکه های کامپیوتری دارم تحصیل میکنم و معادل کارشناسی فنی شبکه میتونم بگیرم با مدارک فنی و سابقه کارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خدمتتون هستم

  22. علی رضا گفت:

    با سلام
    من علی رضا هستم 27 سالمه رشته کامپیوتر خوندم دیپلم دارم و ترم سه فوق دیپلم دانشگاه علمی کاربردی هستم
    5 سال سابقه کار در یک هلدینگ در زمینه آی تی دارم 2 سالش با بیمه و بقیش بدون بیمه دارم من می توانم مدرک معادل بگیرم که میشه لیسانس فنی بهم بدن و زبان انگلیسی را بسیار خوب صحبت میکنم و توانایی گرفتن آیلتس 6.5 را دارا هستم آیا می توانم برای ویزای کاریابی آلمان اقدام کنم و اگر بشه چه قدر شانس موفقیت دارم و هزینه های من چه قدر می شود.
    ممنون میشم کمکم کنید و راهنمایی کنید
    دوستدار شما علی رضا

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر بخواین در آلمان کار کنید باید رزومه تون رو بفرتسید برای سایت های کاریابی و منتظر پاسخ از طرف کارفرمای آلمانی باشید

  23. Ali گفت:

    سلام من تحصیلاتم لیسانس هستش سابقه کار تو صنعت مهم کشور دارم ولی سابقه کار زیاد مرتبط با گرایشم نیست آیا امکانش هست راهنمایی کنید؟n

    1. داوری گفت:

      سلام
      من چطور میتونم شما رو راهنمایی کنم وقتی که نمیدونم لیسانستون چیه و در چه زمینه ای چند سال کار کردید؟
      لطفا دقیق تر بفرمائید تا بتونم راهنماییتون کنم

  24. مسعود گفت:

    سلام.
    من ۳۱ سالمه و سابقه کاری ندارم.
    کارشناسی ارشد برق دارم. بدون سابقه کاری هم امکان پیدا کردن شغل در آلمان هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      داشتن سابقه کاری برای مهاجرت به آلمان الزامیه

  25. فرزین گفت:

    سلام وقتتون بخیر.ممنونم از موسسه خوبتون
    من 21 سالمه دیپلم دارم و سه مدرک فنی حرفه ای در حیطه تعمیرات برق خودرو دارم و مدرک b2 زبان آلمانی.آیا من توانایی اینو دارم مشغول به تحصیل در دانشگاه های آلمان بشم ضمن کار با ویزای کاری؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید به آلمان مهاجرت کنید اما بهتره که از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان به آلمان مهاجرت کنید لطفا مقاله رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  26. مهرداد گفت:

    با سلام.من ۲۶ سالمه و اپراتور بیل مکانیکی هستم و ۶ سال سابقه کار دارم با مدارک لازم.ایا برای من کاری پیدا میشه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه
      اما شرایطکار در آلمان با مدرک دیپلم رو دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  27. سلام،خسته نباشین
    من میتونم بیام آلمان واسه کار
    در اونجا با مدرک دیپلم کامپیوتر
    میتونم ادامه تحصیل بدم

    1. شش سال سابقه کاری بیمه دارم
      من ۳۰ سالم ،،، متاهل هم هستم ،،،

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        به اطلاعات بیشتری جهت راهنمایی شما احتیاج دارم دوست عزیز

    2. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله با ویزای جدید آلمان امکانپذیره
      لطفا مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی رو مطالعه بفرمائید

  28. محمد گفت:

    درود.بنده دارای مدرک بین المللی پایپینگ از وزارت نفت میباشم.و چند سال سابقه کار در پتروشیمی و پالایشگاههای ایران و عراق را با رزومه کاری دارم.و مدرک سیکشی ساختمان و برق صنعتی رو از فنی و حرفه ای دارا میباشم.مدرک تحصیلیم دیپلم هست.33سالمه.دنبال کار در آلمان یا اتریش هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید اما ما برای بالای ۴۰ سال هم ویزا میگیریم با ارائه مدارک خاص برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  29. محمد رحیمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر.میخواستم بدونم الان ما مدارکمون رو به دفترمهاجرت شما برسونیم شما میتونید برای کار ما اقدامات لازم رو انجام بدین.آخه ماخودمون سردر نمیاریم ک چیکار کنیم دقیقا.واینکه اگه شما اینکارو انجام میدین حتما کار رو جور میکنین ک خب حتما بابتش هزینه ای هم میگیرین آیا انجام میشه

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ارادت
      رزومه شما برای کار در آلمان باید مورد بررسی قرار گیرد. در این خصوص با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

  30. علی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسانس فوریتهای پزشکی هستم و 29 سالمه خواستم ببینم چطور میتونم اقامت آلمان و بگیرم؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  31. ماهان بصیرت گفت:

    سلام من ۲۹سالمه دیپلم کامپیوتر دارم دانشجو بودم انصراف دادم..میخوام مدرک فنی حرفه ای بگیرم نرم افراز..بعد چطور باید برای المان پیگیری کنم ممنون میشم توضیح بدید..تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  32. حسن گفت:

    باسلام احترام.
    من کارشناسی ارشد معماری را دارم و 43 سال دارم تو شرکت خودرو سازی 17 سال سابقه فنی . در مورد مدرک تحصیلم بطور ازاد کار کردم . چگونه میتونم برای کار برم المان

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید اما ما برای بالای ۴۰ سال هم ویزا میگیریم با ارائه مدارک خاص برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  33. مسعود قوچانی گفت:

    سلام.من مربی طرح هیجده ماهه ایران و آلمان در سازمان فنی و حرفه‌ای هستم.باچهارده سال سابقه کار در طرح هیجده ماهه که طرح ممتاز سازمان می‌باشد که در چند شهر ایران(سه شهر)اجرامیگردد.وتخصص جوش و تست جوشndt.بنده دارای چندین مدرک بین اللملی و مدرک فنی و حرفه‌ای هستم.چون من به عبارتی مربی یکی از طرحهای خود دولت آلمان بودم آیا کمکی میشود برام.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  34. namdar گفت:

    سلام و ادب.
    آیا کاریابی در آلمان رو حتما باید داخل خاک آلمان انجام بدیم یا اینکه خارج از خاک هم میشه برای آلمان کاریابی کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به علت اینکه کشورها قانون حمایت از نیروی کار داخلی دارند کاریابی باید داخل همان کشور انجام شود

  35. امید گفت:

    سلام من فوق دیپلم الکترونیک دارم با این مدرک چه کاری با چه درامدی میتونم تو آلمان پیدا کنم چه مدت طول میکشه تا برم سر کار

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در ابتدا باید شرایطی مانند سن سابقه کار نوع دانشگاه و سطح زبان شمارو سنجید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ارشد ما در ارتباط باشید

  36. هایده گفت:

    ممنون بابت مقالات خوبتون

  37. رضا جان محمدی گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد کاریابی در آلمان تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد ویزای کار و کاریابی و اخذ بلوکارت در آلمان هم مطلب بذارید

    1. رهنما گفت:

      ضمن سپاس از لطف شما پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای کار آلمان و شرایط اخذ بلوکارت آلمان را مورد مطالعه قرار دهید.

  38. رضا جان محمدی گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد کاریابی در آلمان تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد راهنمای ویزای توریستی شنگن آلمان هم مطلب بذارید

    1. رهنما گفت:

      ضمن سپاس از لطف شما پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای ویزای توریستی شنگن آلمان را مطالعه نمایید.

  39. یلدا گفت:

    من اگر بتونم از اینجا در ایران کاری پیدا کنم در آلمان این کشور اجازه میده که من باچه کوچیکم هم بیارم همراه خودم ؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حالت کلی امکان بردن همراه به صورت همزمان وجود ندارد اما شرایط شما در این خصوص باید مورد بررسی گردد. پیشنهاد میکنیم با ما ارتباط بگیرید.

  40. v!da گفت:

    از موسسه خوبتون کمال قدردانیو دارم
    ایا با مدرک زبان B1میشه برای کاریابی در آلمان اقدام کرد؟

    1. رهنما گفت:

      عرض احترام
      بله با این سطح زبان امکان کار در آلمان وجود دارد.

  41. Yasin گفت:

    برای رشته ی مدیریت مالی هم میشه اقدام کرد؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان اقدام برای این رشته وجود دارد.

  42. ارغوان گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون. با مدرک دکترا مهندسی صنایع امکانش هست در آلمان کار کنم؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان کار در این کشور وجود دارد. سایر شرایط شما نیز برای کار در آلمان باید بررسی گردد که پیشنهاد میکنیم با ما ارتباط بگیرید.

  43. هامون گفت:

    شرایط کاریابی در آلمان چجوریه؟ ایا بازار کار خوبی داره

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      شرایط کاریابی در این کشور به صورت کامل در طول مقاله عنوان شده است. بازار کار کشور آلمان مطلوب بوده و پیشنهاد میکنیم برای بررسی رزومه خود متناسب با بازار کار این کشور با ما ارتباط بگیرید.

  44. حامد گفت:

    پروسه کاریابی در آلمان به چه صورت میباشد

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      فرد می تواند برای کاریابی از طریق اپ های مربوطه یا موسسه های کاریابی در آلمان، روزنامه ها و غیره استفاده نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما ارتباط بگیرید.

  45. حسین پاشازاده گفت:

    سلام کاریابی در آلمان برای ایرانیان به چه صورت است ؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست گرامی
      شرایطی که عنوان شده برای متقاضیان ایرانی می باشد. در صورتی که ابهامی در این خصوص دارید خوشحال میشویم با ما مطرح نمایید.

  46. e.farahani گفت:

    سلام و درود. میخواستم بدونم برای من با لیسانس حقوق میشه کاریابی کرد؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      متاسفانه شانس کاریابی در رشته های حقوق در این کشور بالا نیست و متقاضیان در این خصوص با مشکل مواجه خواهند شد.

  47. ترنم گفت:

    رشته های علوم پایه کاریابی به چه صورت می باشند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادی
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  48. اسما گفت:

    باسلام.
    از مطالب مفید سایتتون متشکرم

  49. قراری گفت:

    درباره کارت آبی آلمان هم اگه بشه توضیح بدید؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      میتوانید مقاله شرایط اخذ بلوکارت آلمان را مورد مطالعه قرار دهید.

  50. امیرحسین گفت:

    سلام
    مقاله خوبی بود.
    ممنون

  51. فهیمه راد گفت:

    آیا در رشته های هند هم فرصت شغلی وجود داره؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      منظور شما رشته های هنری می باشد؟ برای رشته های هنری به نمونه کار نیاز است. در صورتی که ابهامی در این خصوص دارید با ما ارتباط بگیرید.

  52. حسینی گفت:

    زمان مناسب برای تقاضای کار در المان چه زمانی است؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست گرامی
      3 ماه مانده به وقت سفارت بهترین زمان برای جستجوی کار در این کشور می باشد.

  53. عبدلله صمدی گفت:

    سلام .بنده 42 سال دارم با مدرک دیپلم برق صنعتی .وگذراندن 7 مدرک دورهای اموزشی مختلف وسابقه ی کار 20″ساله .ایا امکان پیدا کردن کار در المان برای من وحود دارد ؟

    1. رهنما گفت:

      بله امکان اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم برای شما وجود دارد. در این خصوص مقاله فوق را مطالعه فرمایید و در صورت داشتن ابهام با موسسه ارتباط بگیرید.

  54. امیرحسین گفت:

    با تشکر از مقاله خیلی خوبتون

  55. Deniz گفت:

    کارهای دانشجویی توی آلمان چطوره؟

    1. رهنما گفت:

      عرض احترام
      از چه نظر می فرمایید؟ مقاله کار حین تحصیل در آلمان می تواند راهنمای پرسش شما باشد.

  56. Leilakk گفت:

    موسسات کاریابی در این کشور چقدر هزینه میگیرن؟

    1. رهنما گفت:

      دوست گرامی در این خصوص مقاله موسسه های کاریابی در آلمان را مطالعه نمایید.

  57. Reza گفت:

    خیلی مفید بود

  58. صبا صابری گفت:

    سلام
    ممنون از مطالب به روزتون

  59. علی رام رادین فر گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد کاریابی در آلمان تشکر می کنم اگه انکانش هست در مورد تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان هم مطلب بذارید

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      شما میتوانید مقاله تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان را مورد مطالعه قرار دهید.

  60. مهراد گفت:

    من با رشته مهندسی متالوژی و 5 سال سابقه کار مرتبط و دانش آلمانی در حد a2 می تونم برای کاریابی از طریق شما اقدام کنم؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      شرایط کلی شما مطلوب است اما بهتر است سطح زبان خود را ارتقا دهید. برای اخذ اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم با ما در تماس باشید.

  61. حمیرا میرباقری گفت:

    با سلام و عرض ادب،
    پیدا کردن کار در آلمان با داشتن مدرک B2 زبان آلمانی ، لیسانس برق و دو سال سابقه ی کار مرتبط امکان پذیره ؟
    سپاس بابت مقالات خوبتون

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله، این شرایط برای کار در آلمان مطلوب می باشد.

  62. ترنم گفت:

    سلام آیا کاریابی اتریش هم به همین صورت هست؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ادب
      برای اطلاع از شرایط کاریابی در اتریش مقاله مورد نظر را مطالعه فرمایید.

  63. مهسا گفت:

    من مهندسی برق خوندم و ۷ سال سابقه دارم، میخواستم ببینم با مدرک زبان انگلیسی نمیشه برای کار اقدام کرد؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      امکان اخذ ویزای کار آلمان با مدرک زبان انگلیسی برای رشته شما وجود ندارد و بهتر است برای سفارت مدرک زبان آلمانی اخذ نمایید.

  64. رضاپور گفت:

    سلام،برای کاریابی در کشور آلمان چه شرایطی لازم هست؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      شرایط مورد نیاز در متن مقاله عنوان شده است. در صورتیکه ابهامی دارید مطرح نموده یا با شماره های موسسه تماس بگیرید.

  65. Maede گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    میخواستم ببینم که در کشور المان برای رشته های مثل بیولوژی هم میتونیم برای اخذ ویزای کارای اقدام کنیم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله این امکان وجود داره سرکار خانم

  66. علی گفت:

    شرایط کاریابی به آلمان برای رشته های مدیریت چیه؟چند در صد شانس کاری برای رشته های مدیریت وجود داره؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست گرامی
      شانس کار برای رشته های مدیریت در کشور آلمان مطلوب می باشد. برای بررسی رزومه و شرایط خود پیشنهاد میکنیم با موسسه تماس بگیرید.

  67. ali گفت:

    سلام کاریابی در آلمان برای رشته ی مهندسی متالوژی مناسب است ؟

    1. رهنما گفت:

      عرض احترام
      بله امکان کار در آلمان در این رشته وجود دارد.

  68. هزاره گفت:

    سلام.
    ایا میشه بعد از فارغ التحصیلی ویزای تحصیلی المانو به ویزای کاری تبدیل کرد؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      بله امکان تبدیل ویزای تحصیلی آلمان به ویزای کار آلمان وجود دارد.

  69. تبسم گفت:

    سلام خدمت شما آیا ویزای جستجوی کار اتریشم به همین صورت هست؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از ویزای در جستجوی کار اتریش مقاله فوق را مطالعه فرمایید.

  70. کامران خرسند گفت:

    کاریابی در آلمان خیلی شرایط خوبی داره مرسی از توضیح خوبتون فقط میخواستم بدونم برای کاریابی باید زبان آلمانی بدونیم؟

    1. رهنما گفت:

      عرض احترام
      بله، آشنایی به زبان آلمانی در کاریابی افراد در این کشور نقش بسزایی دارد.

  71. ناصر گفت:

    سلام کاریابی در آلمان چه شرایطی داره؟ شما برای رشته های مهندسی هم انجام میدید؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای اطلاع از شرایط کاریابی در آلمان مقاله فوق برای شما مفید خواهد بود. امکان اقدام برای رشته های مهندسی نیز وجود دارد.

  72. امیرحسین گفت:

    سلام
    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود

  73. Deniz گفت:

    هزینه زندگی در آلمان نسبت به انگلستان یا فرانسه چگونه است؟ ممنون میشم یکم توضیح بدهید

  74. sasan گفت:

    salam baray karyabi dar alman che sharayeti bayad dashte bashi?

  75. Leilakk گفت:

    بسیار عالی و مفید

  76. ناصر زارعی گفت:

    سلام
    برای کاریابی حد اکثر سن چقدر میتونه باشه..؟

  77. سامان گفت:

    شرایط کاریابی برای رشته های مدیریتی هم تو این کشور وجود داره؟ من برای کار تو المان میتونم متفاوت از حرفه و تحصیلم دنبال کار باشم؟

  78. لیدا گفت:

    با سلام و سپاس بابت مقاله خوبتون

    1. مهسا گفت:

      سلام من لیسانس معماری دارم واسه تحصیل ارشد میخام اقدام کنم. همسر بنده دیپلم هستن و کارشون آزاد هست. چه مدرک فنی و حرفه ای به دردشون میخوره که تا وقتی ک کارامونو انجام بدیم بتونن مهارت کسب کنن

      1. داوری گفت:

        عرض سلام و احترام
        خیلی از رشته های فنی رو آلمان به عنوان مشاغل مورد نیازش در لیست جدید عنوان کرده
        که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

        1. علی گفت:

          سلام و عرض ادب
          من دو تا لیسانس مهندسی برق الکترونیک و مترجمی همزمان زبان انگلیسی دارم و مدرک مامور برقی که گفته میشه بین الملی است را از راه آهن دارم و حدود ۱۲ سال در صنعت ریلی و در شرکتهای مختلف مشغول به کارم ، احتمال پیدا شدن کار برای اینجانب در راه آهن آلمان یا کارخونه های واگن سازی چقدره ؟؟ سنم حدود ۳۵ ساله ممنون

          1. داوری گفت:

            سلام
            بزرگوار روزمه خوبی دارید اما باید ابتدا برای کار در این کشور حضور پیدا کنید تا بتونید کار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *