ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در خارج از کشور

رشته انیمیشن در خارج از کشور

رشته انیمیشن در خارج از کشور یکی از گزینه هایی است که افراد علاقمند به این رشته را می توانند بهترین آینده ممکن را برای خود شکل دهند. این رشته تحصیلی شرایط خاصی برای پذیرش گرفتن دارد. به همین دلیل است که نمی توان به صورت ساده انتظار داشت که افراد در این رشته پذیرش دریافت کنند. می توان گفت که این رشته تحصیلی از نظر کاری نیز محدودیت های خاص خود را دارد. کشورهای کمی هستند که در این کشور امتیازهای مالی زیادی را به همراه خواهند داشت. به همین دلیل است که فرد باید بررسی کند که در کدام یک از کشورهای جهان می تواند شرایط بهتری برای خود ایجاد کند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در خارج از کشور چگونه است؟
  • آیا می توان بدون آزمون ورودی در این رشته تحصیل کرد؟
  • بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته انیمیشن در کدام کشورهای جهان کم تر است؟
  • بهترین شرایط تحصیل رشته انیمیشن در کدام کشورها بهتر است؟

با افزایش روند تمایل به تحصیل در خارج از کشور، انیمیشن نیز رشته ای است که متقاضیان زیادی را به خود جذب می کند. می توان گفت که افراد باید بررسی کنند که کدام کشور می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. افرادی که می خواهند آینده کاری بهتری داشته باشند، باید بررسی کنند که شرکت های بزرگ انیمیشن سازی در کدام کشورها قرار دارند. به همین دلیل است که تحقیقات گسترده تری باید در این رابطه شکل گیرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این رشته ارائه می کنند.

کلیات انتخاب رشته انیمیشن در خارج از کشور

افرادی که می خواهند آینده کاری مناسبی در خارج از کشور داشته باشند، ممکن است که تحصیل در این کشورها را انتخاب کنند. کشورهای زیادی وجود دارد که می توان آن ها را برای تحصیل خود انتخاب کنند. در شرایط کنونی باید توجه داشت که افراد برای تحصیل در این رشته، در دانشگاه های برتر حتما با آزمون های ورودی و شرایط متفاوتی روبرو هستند. بدون مدرک زبان نیز امکان تحصیل در این رشته برای شهروندان خارجی وجود ندارد.


افراد باید در نظر داشته باشند که در مقطع کارشناسی نیز، آزمون های ورودی تعیین می کند که آیا فرد می تواند در این مقطع تحصیل کند یا خیر. توانایی هایی خاص از فرد سنجیده می شود تا در نهایت فرد به عنوان یک شخص منتخب در این رشته پذیرفته شود. افراد پس از این که پذیرش خود را به دست آورد، می تواند برای دریافت ویزای تحصیلی خود اقدامات لازم را انجام دهد.

پرتفلیوی رشته انیمیشن در خارج از کشور

یکی از مهم ترین مدارکی که فرد برای دریافت پذیرش در رشته انیمیشن به آن نیاز دارد، پرتفلیو است. در حقیقت این سند، نشان می دهد که فرد در سال های گذشته چه فعالیت هایی انجام داده است. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، افرادی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته تحصیل کنند، حتما به پرتفلیو نیاز خواهند داشت. این مدرک شامل همه آثاری است که فرد در دوره تحصیل و کار خود تهیه و طراحی کرده است.

هر چه فاصله بین فارغ التحصیلی فرد و درخواست او برای ادامه تحصیل بیشتر باشد، انتظار می رود که فرد پرتفلیوی قدرتمندتری از محیط کار خود ارائه دهد. همچنین افرادی که می خواهند در دانشگاه های تراز اول جهان به ادامه تحصیل مشغول شوند، باید یک پرتفلیوی بسیار قدرتمند در اختیار داشته باشند تا در نهایت به خواسته های خود دست پیدا کنند.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل انیمیشن

باید به این نکته توجه داشت که برای تحصیل در رشته انیمیشن فرد یا افراد باید مدارک مختلفی را در اختیار داشته باشند. مهم ترین مدارکی که برای تحصیل در رشته انیمیشن در خارج از کشور به آن نیاز خواهد بود عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • قبولی در آزمون ورودی (کارشناسی)
  • قبولی در مصاحبه های ورودی (کارشناسی ارشد یا دکتری)
  • مدرک زبان
  • ریز نمرات مقطع تحصیلی آخر
  • مدرک آخرین مقطع تحصیلی
  • توصیه نامه (کارشناسی ارشد)
  • انگیزه نامه
  • هزینه درخواست پذیرش
  • پورتفلیو

در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که فرد مسیر سختی برای دریافت پذیرش در این رشته داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل انیمیشن

بهترین دانشگاه برای رشته انیمیشن در خارج از کشور

باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، دانشگاه های زیادی در جهان وجود دارد که می توان برای تحصیل در این رشته آن ها را انتخاب کرد. روند مهاجرت تحصیلی به این کشورها می تواند تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند. باید به این نکته توجه ویژه داشت که افراد پیش از هرگونه اقدام باید بررسی کنند که کدام کشور می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد کند.

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن در خارج از کشور عبارتند از:

نام دانشگاهکشور میزبانرتبه جهان
دانشگاه استنفوردآمریکا1
موسسه تکنولوژی جورجیاآمریکا2
موسسه تکنولوژی ماساچوستآمریکا3
موسسه تکنولوژی فدرال لوزانسوئیس4
دانشگاه ژجیانگچین5
دانشگاه کارنجی ملونآمریکا6
دانشگاه کالیفورنیا- برکلیآمریکا7
دانشگاه واشنگتن- سیاتلآمریکا8
دانشگاه تورنتوکانادا9
دانشگاه بریتیش کلمبیاکانادا10

در چنین شرایطی است که می توان انتظار داشت که آمریکا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

توزیع برترین دانشگاه های جهان در رشته انیمیشن

در چنین شرایطی می توان گفت که آمریکا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته انیمیشن در خارج از کشور است. می توان به این نکته نیز توجه داشت که انتخاب این کشور البته نیاز به در اختیار داشتن تمکن مالی بسیار بالاتر است.

بررسی هزینه های تحصیل رشته انیمیشن در خارج از کشور

یکی از دیگر موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشت، هزینه هایی است که برای تحصیل در این کشورها باید پرداخت شود. کشورهای مختلفی وجود دارد که می توان با انتخاب آن ها موارد مختلفی را مورد توجه قرار داد. جدول زیر اطلاعات دقیق تری در این رابطه را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

کشورهزینه تحصیل به دلار
رشته انیمیشن در ایتالیا350$ تا 3500$
رشته انیمیشن در آمریکا19000$ تا 38000$
رشته انیمیشن در کانادا14000$ تا 28000$
رشته انیمیشن در مجارستان3500$ تا 5000$
رشته انیمیشن در آلمانکمتر از 2000$
رشته انیمیشن در چین2800$ تا 6000$

علاوه بر این ها، فرد باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز در نظر داشته باشد. به همین دلیل است که فرد باید آینده زندگی خود در این کشورها را به صورت ویژه در نظر داشته باشد. می توان انتظار داشت که فرد به سادگی بتواند با کار دانشجویی، بخشی از هزینه های زندگی خود را در این کشورها تامین کند. البته این موضوع نیز باید پیش از اقدام مورد بررسی قرار گیرد.

شرایط کار یک انیماتور در خارج از کشور

افرادی که می خواهند در خارج از کشور کار کنند، باید موضوعات مختلفی را در نظر داشته باشند. برای مثال یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه شود آن است که فرد چگونه می تواند در خارج از کشور به کار مشغول شود. در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی، امکان کار کردن به عنوان یک انیماتور وجود دارد.

بسیاری از کشورهای جهان، درآمدهای کم نظیری را در اختیار این افراد قرار می دهند. با این حال باید در نظر داشت که کدام کشور می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. امروزه کشور آمریکا، بهترین شرایط را دارد. هالیوود این امکان را به افراد می دهد که بتوانند یک شغل حرفه ای در این کشور داشته باشند. محدودیت هایی نیز در این رابطه وجود دارد که می توان آن را توانایی های فردی در این رابطه معرفی کرد. توانمندی های شخصی سبب می شود که فرد بتواند در این رابطه درآمدهای بالاتری را به دست آورد. در صورت تمایل به تحصیل در بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

پرسش های کلیدی درباره رشته انیمیشن در خارج از کشور

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا شهریه رشته انیمیشن در خارج از کشور بالا است؟ باید به این نکته توجه داشت که در شرایط کنونی، افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در این رشته معمولا بیشتر از سایر رشته های تحصیلی در هر کشور است.
  • آیا تحصیل رشته انیمیشن در خارج از کشور، می تواند باعث رسیدن به شغل مناسب شود؟ شرکت های زیادی از تبلیغاتی گرفته تا سینمایی به انیماتورها نیاز دارند. به همین دلیل است که تحصیل در این رشته می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
  • محدودیت های رشته انیمیشن در خارج از کشور چیست؟ باید در نظر داشت که ارائه پرتفلیو تحصیلی یکی از مهم ترین چالش هایی است که افراد باید در این رابطه در نظر داشته باشند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *