ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در یونان

تحصیل رشته معماری در یونان

تحصیل رشته معماری در یونان برای دانشجویان آسیایی و خاورمیانه مورد توجه است. در یونان معماری های قدیمی و اصیل و بسیار سنتی وجود دارد که منبع الهام و الگوی معماران خارجی قرار می گیرد. در کشور یونان بسیاری از مهاجران به دلیل زیبایی خانه و معماری های منحصر به فرد علاقمند به خرید املاک و سرمایه گذاری در املاک می شوند. در کشور یونان هنر جایگاه مهمی دارد. در کشور یونان شما می توانید به عنوان دانشجوی بین المللی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. هنر و معماری از زمان یونان باستان در تمام جهان معروف بوده است. به همین دلیل دانشجویان بین المللی علاقه دارند در یونان معماری بخوانند. از مزایای تحصیل رشته معماری پیشینه و تخصص یونانی ها در معماری است. در دانشگاه های یونان شما به زبان انگلیسی نیز فرصت تحصیل دارید.

معماری به عنوان یک علم و هنر برای ایجاد سازه های هنری کاربردی و جدید مورد استفاده قرار می گیرد. دانشجویان در این رشته در کشور یونان بیشتر بر روی مبانی طراحی سنتی و طراحی حرفه ای هنری بر اساس اصول مهندسی را یاد می گیرند. دانشجویان توسط استادان حرفه ای معمار که با تجربه هستند دروس مهمی را می گذرانند. این دانشجویان در پروژه های عملی آنچه که مورد مطالعه قرار داده اند را عملی می کنند. اصل کار معمار در ساخت بناها و ساختمان ها نهفته است. یک معمار می تواند به شخصی تبدیل شود که دارای تخیل و قدرت خلاقیت و ذهنی تحلیلی باشد. در کشور یونان وظیفه اصلی یک معمار ساخت یک بنا است که جدید باشد و نیازهای مردم را رفع کند. برنامه های معماری و یا دروسی در خصوص توسعه و طراحی ساختمان براساس مهارت از مهم ترین وظایف یک معمار می باشند.

نحوه تحصیل رشته معماری در یونان

معمار در یونان در این زمینه کارهای مربوط به برنامه ریزی شهری و فضا سبز و زیبا سازی شهر و مرمت بناها و نگهداری از آثار و معماری ساختمان های تجاری و مسکونی و مرمت بناها را انجام می دهد. این رشته در یونان پس از یک برنامه درسی پنج ساله، به ده ترم تقسیم می شود. در مجموع 300 واحد اعتباری برای فارغ التحصیلی باید تکمیل شود، از جمله یک پروژه تحقیقاتی 16 واحد اعتباری در ترم 9 و پایان نامه. در ترم 10 پس از اتمام دوره، فارغ التحصیلان عضو اتاق فنی یونان می شوند و به عنوان معمار عملی در اتحادیه اروپا از حقوق شغلی کامل برخوردار می شوند. می توان گفت در دانشگاه های یونان گروه معماری شیوه ای یکسان را پیگیری می کنند. هدف این گروه آماده سازی دانشجویان برای شغل در طراحی محیط ساخته شده است. سه هدف اصلی برنامه دانشگاهی عبارتند از:

  1. آموزش دقیق طراحی معماری، از طریق کار فشرده در استودیو
  2. مطالعه جامع نظریه، تاریخ و روش های تکنولوژی معماری
  3. آماده سازی شهروندان فعال اجتماعی و فرهنگی

نحوه تحصیل رشته معماری در یونان

یکی از دانشکده های مناسب برای تحصیل رشته معماری در یونان دانشکده معماری دانشگاه فنی کرت است که در شهر تاریخی هانیا کرت مستقر شده و هویت مدیترانه ای را با دیدگاه بین المللی ترکیب می کند. هانیا، با زمینه تاریخی و چشم انداز قابل توجه کرت، منبع الهام برای ایده پردازی و طراحی معماری است. از طریق خلاقیت هنری، میان رشته ای و کار جمعی، اساتید و دانشجویان با تلفیق سنت و نوآوری، اشکال و مفاهیم را کشف می کنند. از مقیاس کوچک ساخت و ساز معماری، تا مقطع میانی طراحی شهری و شهرسازی، و مقیاس بزرگتر و منطقه ای، دانشکده دوره های مهمی را برای دانشجویان ارائه می دهد. پیشرفت های فنی دانشجویان در این دانشگاه مشهود است.

دانشگاه های تحصیل رشته معماری در یونان

کالج متروپولیتن از دانشگاه های مناسب برای معماری است. از سال1982 و تا امروز، کالج متروپولیتن بر روی یک چشم انداز قوی از پیشرفت فکری و تحصیلی دانشجویان خود تمرکز کرده است. دانشگاه ملی و Kapodistrian آتن که معمولاً از آن به عنوان دانشگاه آتن یاد می شود، قدیمی ترین دانشگاه در جنوب شرقی اروپا است که رشته معمارای را با گرایش های مختلف برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. کالج مدیترانه، پردیس آتن که به همکاری با دانشگاه های خارجی معروف است، با ارائه برنامه های با کیفیت بالا در محیط آموزشی را اثبات کرده است. محبوب ترین برنامه های معماری برای دانشجویان بین المللی در آتن طراحی و بهینه سازی ساختمان های با مصرف انرژی صفر هستند که در دانشگاه ملی و Kapodistrian آتن تدریس می شود.

مقاطع تحصیلی معماری در یونان

معماری و شهرسازی MArch ارائه شده توسط کالج متروپولیتن یک برنامه مطالعاتی محبوب است که هدف آن تجهیز شرکت کنندگان به مهارت های حرفه ای و خلاق برای یک حرفه موفق به عنوان یک معمار است. تجربه هنر و معماری در کالج متروپولیتن به روند خلاقیت در معماری می پردازد و نشان می دهد که چگونه هنر، الهام و خلاقیت به هم می پیوندد. در این دوره ها از طریق سخنرانی ها و فعالیت های آموزشی و کارگاه های آموزشی، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که ارتباطات بین هنر و معماری را ببینند و بیان کنند. رشته محبوب بعدی معماری سنتی یونان است. کالج مدیترانه در پردیس آتن یک برنامه تابستانی یک هفته ای است که برای دانشجویان حرفه ای طراحی شده است. این دوره ها توسط دانشگاهیان خبره و مدیران اجرایی برگزار می شود.

فرصت تحصیل رشته معماری در یونان

دانشگاه فنی ملی آتن قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه دولتی در یونان است که برای معماران جوان آموزش با کیفیت بالا را در یک محیط تاریخی ارائه می دهد. کشتی پرچم دار “Metsovion Polytechneion” در سال 1917 به عنوان یک موسسه دانشگاهی برای تحصیلات عالی مهندسین معمار، مهندسان عمران و مهندسان مکانیک تاسیس شد. دانشجویان این فرصت منحصر به فرد را دارند که در ساختمان “آروف” از یک بنای معماری در مجتمع نئوکلاسیک یاد بگیرند و از آن لذت ببرند. ساختمان “Averoff” به خودی خود یک درس زنده در معماری آتن و همچنین نمونه ای از تعالی حفظ معماری است. پس به طور کلی شما فرصت های خوبی برای تحصیل در یونان دارید. اگر نیاز به مشاوره دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *