ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار کلمبیا

حقوق ماهیانه کار کلمبیا

حقوق ماهیانه کار کلمبیا یکی از موضوعات مورد توجه متقاضیانی می باشد که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند و به بررسی این موضوع می پردازند. جمهوری کلمبیا کشور بسیار وسیعی در آمریکا لاتین است که دارای اقتصاد در حال رشد و دولتی پایدار پیرو بهداشت و آموزش جهانی می باشد. در ادامه این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده است سعی داریم به بررسی شرایط کار و حقوق ماهیانه کار در کلمبیا اشاره کنیم، اگر شما هم قصد مهاجرت کاری به کلمبیا را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

شرایط کار و حقوق ماهیانه کار کلمبیا در 2021

اگر قصد مهاجرت کاری به کشور کلمبیا در سال 2021 را دارید باید در اولین قدم از کارفرما یا موسسه ای در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کنید. برای دریافت دعوت نامه شغلی باید مدارکی مانند: آخرین مدرک تحصیلی، مدرک معتبر زبان اسپانیایی، سوابق و رزومه کاری را برای اثبات صلاحیت و تشخیص مهارت خود به کارفرمایان این کشور ارسال نمایید. برای یافتن کار در این کشور می توانید از موسسات کاریابی معتبر، وب سایت های کاریابی و روزنامه های منتشر شده استفاده کنید. متوسط حقوق ماهانه زنان و مردان در کلمبیا طی سال 2021 به شرح نمودار ذیل است:

متوسط حقوق ماهانه زنان و مردان در کلمبیا

دولت کشور کلمبیا هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در این کشور را منتشر می کند که برخی از این مشاغل عبارتند از: مربی و مترجم زبان انگلیسی، مدیر بخش فناوری اطلاعات (IT)، مهندس برق، لایروب، مهندس نفت، مهارت های خاص (ورزشکار، هنرمند و فعال فرهنگی).

ویزای کار و حقوق ماهیانه کار کلمبیا

متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد کار در کلمبیا را دارند باید ویزا کار این کشور را دریافت کنند. پس از دریافت دعوت نامه شغلی متقاضی باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار کلمبیا (معروف به ویزا M) انجام دهد. به منظور دریافت ویزای کار کلمبیا لازم است فرد مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را تهیه کرده و در زمان مصاحبه به کنسولگری یا سفارتخانه این کشور ارائه نماید:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 12 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • پرداخت هزینه های ویزا کار و ارائه رسید آن
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی
  • رزومه (CV) کاری
  • مدرک معتبر زبان اسپانیایی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • گواهی تمکن مالی

ویزای کار و حقوق ماهیانه کار کلمبیا

اخذ تابعیت در کشور کلمبیا

متقاضیانی که از طریق کار به کشور کلمبیا مهاجرت می کنند، می توانند با رعایت قوانین و مقررات اقامت دائم و تابعیت این کشور را به دست آورند. افرادی که به مدت 5 سال در این کشور مشغول به کار باشند، مالیات بپردازند و قوانین کشور کلمبیا را رعایت کنند می توانند اقدامات لازم را در جهت اخذ اقامت دائم کلمبیا انجام دهند. پس از گذشت 5 سال از دریافت اقامت دائم کلمبیا متقاضی به عنوان تبعه کلمبیا محسوب خواهد شد. باید به این نکته اشاره کرد که اخذ تابعیت کلمبیا می تواند به عنوان تابعیت دوم شما باشد. زیرا در این کشور تابعیت مضاعف قانونی است.

در این مقاله به بررسی موضوع حقوق ماهیانه کار کلمبیا پرداخته شد، متقاضیانی که قصد کار در این کشور را دارند می توانند ابتدا از طریق ویزای تحصیلی به کشور کلمبیا مهاجرت کنند و پس از فارغ التحصیلی با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار در این کشور مشغول به کار شوند. برای اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه های کلمبیا مقاله تحصیل در کلمبیا را مطالعه کنید. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط مهاجرت به کشور کلمبیا با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و از مشاوره های در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *