ویزای تحصیلی

رشته پرستاری در کلمبیا

رشته پرستاری در کلمبیا

یکی از رشته های تحصیلی پر طرفدار در دنیا رشته پرستاری می باشد و جمهوری کلمبیا از مقاصد عالی برای تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا محسوب می شود. پرستاری حرفه ای است که از طریق دانش علمی، تعامل انسانی و مهارت های اکتسابی به مراقبت های یکپارچه از بیماران اختصاص می یابد. متقاضیانی که قصد تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا را دارند در مراکز مختلفی اعم از دانشگاه های ملی و منطقه ای، بنیادها و سازمان های خاص که پرسنل را برای کار با مفاهیم تخصصی در زمینه پیشگیری، معالجه پزشکی و توانبخشی بیماران آماده می کنند آموزش خواهید دید. در مقاله پیشرو که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است سعی داریم به بررسی شرایط تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا بپردازیم. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در کلمبیا را دارید با ما همراه باشید.

تحصیل رشته پرستاری در کشور کلمبیا

جهت تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا لازم است متقاضیان پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه های این کشور را کسب نمایند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های کلمبیا فرد باید مدارک تحصیلی و ریز نمرات، مدرک معتبر زبان اسپانیایی (DELE) یا زیان انگلیسی (IELTS- TOEFL)، انگیزه نامه، فتوکپی از صفحه اول پاسپورت معتبر و گواهی تمکن مالی را به دانشگاه مورد نظر ارسال نماید. زبان تحصیل در دانشگاه های کلمبیا اسپانیایی و در برخی از دانشگاه ها انگلیسی می باشد، اگر قصد دارید پس از فارغ التحصیلی در این کشور اقامت داشته باشید و مشغول به کار شوید بهتر است به زبان تحصیل شما اسپانیایی باشد.

معرفی دانشگاه ها جهت تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا

همانطور که گفته شد دانشجویان باید در اولین قدم پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه های کلمبیا را بدست آورند. به این منظور لازم است دانشگاه های معتبر پزشکی در این کشور را بشناسید. دانشگاه کلمبیا دارای یکی از معتبر ترین دانشکده های پرستاری در این کشور می باشد، همچنین متقاضیان می توانند در یکی از دانشگاه های زیر به ادامه تحصیل در رشته پرستاری بپردازند:

  • جاوریانا مقدس
  • آنتیکویا
  • دانشگاه آندس
  • دانشگاه ICESL
  • نورترن

معرفی دانشگاه ها جهت تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا

ویزای تحصیلی کشور کلمبیا در 2022

متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد دارند تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا در سال 2022 را تجربه کنند باید ویزای تحصیلی کلمبیا را دریافت کنند. برای دریافت ویزای تحصیلی لازم است دانشجو پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر مدارک زیر را تهیه و درخواست خود را به سفارتخانه کشور کلمبیا اعلام نماید.

  • ارائه گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • دریافت فرم مورد نظر و تکمیل آن
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 12 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه مدارکی از محل اقامت در کشور کلمبیا (ارائه رزرو خوابگاه یا اجاره نامه خانه)
  • بلیط رفت و برگشت به کشور کلمبیا
  • ارائه مدارک پزشکی تایید شده
  • بیمه مسافرتی
  • مدرک معتبر زبان اسپانیایی یا انگلیسی
  • گواهی تمکن مالی

کار پس از تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه دانشجویان می توانند به سرعت و از طریق سیستم های دولتی و کلینیک های خصوصی یا بیمارستان ها وارد بازار کار شوند. اگر قصد دارید به صورت تخصصی در بخشی خاص مشغول به کار شوید باید دوره های تخصصی پرستاری را بگذرانید. برای شروع کار در این کشور لازم است متقاضی ویزا تحصیلی خود را به ویزای کار کلمبیا تبدیل نماید. یکی از سوالات متداول متقاضیان در رابطه با حداقل حقوق و دستمزد پرستاران در کشور کلمبیا می باشد، در این رابطه می توان گفت حداقل حقوق پرستاران در سطح ورودی (با سابقه کاری بین 1 تا 3 سال) 22466209COP (پزو کلمبیا) و حداقل حقوق پرستار ارشد با سابقه کاری 8 سال به بالا 39227227COP (پزو کلمبیا) می باشد.

متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر از دانشگاه های کلمبیا فارغ التحصیل شوند شانس بیشتری برای یافتن کار در این کشور دارند. همچنین پرستاران می توانند مهاجرت کاری به کشور کلمبیا را تجربه کنند، برای اطلاع از شرایط و مقررات کار در این کشور مقاله کار در کلمبیا را مطالعه کنید. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص رشته پرستاری در کلمبیا کسب کردید، اگر با مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را به دست نیاوردید و یا نیاز به مشاوره های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *