ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در اندونزی

رشته انیمیشن در اندونزی

تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی را می توان به عنوان یکی از گزینه های ایده آل برای مهاجرت به خارج از کشور در این رشته دانست. دانشگاه های با کیفیت زیادی در این رشته در اندونزی وجود دارد و به همین دلیل است که افراد با رزومه های تحصیلی مختلف قادر خواهند بود تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. اندونزی البته محدودیت هایی را برای زندگی دانشجویی در این کشور در نظر گرفته است که می تواند بسیاری را از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی منصرف سازد ولی در در کل اندونزی را در رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر می توان به عنوان یک مقصد مناسب در آسیا معرفی کرد و رشته انیمیشن نیز یکی از رشته های مرتبط با هنر و کامپیوتر است.

در حال حاضر دانشجویان زیادی در اندونزی مشغول به تحصیل هستند و عمده ترین دلیل این مسئله، کیفیت بالای تحصیل در این کشور است چراکه شرایط زندگی در اندونزی چندان مناسب نیست و افراد برای زندگی در این کشور با چالش های فرهنگی زیادی ممکن است روبرو شوند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی برای برخی از افراد می تواند گزینه ای ایده آل باشد و با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور پرداخته اند تا راهنمای افراد در این زمینه باشد.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی چیست؟
  • آیا دانشگاه های اندونزی کیفیت مناسبی برای تحصیل در خارج از کشور دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در اندونزی به عنوان انیماتور چیست؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی

افرادی که رشته انیمیشن را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که این رشته در دانشکده های علوم کامپیوتر دانشگاه های اندونزی ارائه می شود. برای تحصیل در رشته انیمیشن دانشجویان در برخی از دانشگاه های این کشور باید در آزمون های ورودی شرکت کنند و به همین دلیل است که باید پیش از ورود به این کشور به این مسئله توجه کرد که آیا دانشگاه های این کشور با آزمون ورودی اقدام به پذیرش می کنند یا خیر.

تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است و دانشجویان برای تحصیل در این رشته باید در نظر داشته باشند که تحصیل رشته انیمیشن در مقطع کارشناسی در این رشته 3 الی 4 سال و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 2 سال به طول می انجامد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان خارجی برای تحصیل در این کشور باید مدرک زبان انگلیسی نیز در اختیار داشته باشند و از الزامات دریافت ویزای تحصیلی اندونزی به حساب می آید.

معرفی دانشگاه های رشته انیمیشن در اندونزی

دانشگاه های زیادی در اندونزی وجود دارد اما تنها برخی از آن ها توانسته اند شرایط مناسبی برای تحصیل ارائه کنند. دانشگاه های این کشور در رتبه بندی جهانی در رشته انیمیشن در جایگاه های مختلفی قرار گرفته اند و به همین دلیل هر فرد بسته به رزومه خود می تواند در یکی از دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل مشغول شود. برخی از مهم ترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته انیمیشن عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته انیمیشن

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در اندونزی

باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل است و به همین دلیل است که می توان آن را به راحتی برای تحصیل انتخاب کرد. البته باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی یکی از کشورهایی است که هزینه زندگی در آن بالا است و دانشجویان ممکن است با چالش های زیادی همراه شوند.

در حال حاضر برای تحصیل در رشته انیمیشن در اندونزی، دانشجویان به حدود 3500$ تا 5500$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت و این مسئله می تواند روند تحصیل در این کشور را برای بسیاری ممکن سازد حتی در شرایطی که دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور ممکن نباشد.

از طرفی باید به این نکته اشاره داشت که برای زندگی دانشجویی در اندونزی به حدود 800$ (دلار) در ماه نیاز خواهد بود و این در شرایطی است که دولت این کشور اجازه کار ضمن تحصیل را به دانشجویان خارجی نمی دهد و به همین دلیل است که مهاجرت به اندونزی به افرادی توصیه می شود که درآمد بالایی دارند.

شرایط کار یک انیماتور در اندونزی

با پایان یافتن دوره تحصیل در اندونزی، فرد این امکان را خواهد داشت که به عنوان نیروی کار در این کشور به فعالیت مشغول شود و به طور متوسط 90400000IDR (روپیه اندونزی) در ماه درآمد کسب کند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که اندونزی مقصد مناسبی برای کار در این حوزه نیست و به راحتی نمی توان به یک پیشنهاد کاری در حوزه مرتبط با این رشته دست پیدا کرد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *