ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی

رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی برای علاقمندان به این رشته تحصیلی از نظر علمی و مالی بسیار مناسب است. برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور مهم ترین نکته پیدا کردن دانشگاهی است که از کیفیت بالایی در زمینه رشته تحصیلی مورد نظر آن ها برخوردار باشد و بتوانند در بازارهای کار جهانی رزومه قدرتمندی را ارائه کنند. در حال حاضر کشور آفریقای جنوبی یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در این رشته به حساب می آید که دانشگاه های آن بر خلاف انتظار بسیاری از افراد توانسته اند رتبه های مناسبی در سطح بین المللی به دست آورند.

برای ورود به رشته دامپزشکی متقاضیان باید شرایط نسبتا متفاوتی را به نسبت اکثر رشته های تحصیل پشت سر بگذارند و به همین دلیل است که اعتبار دریافت پذیرش در این رشته بسیار متفاوت از سایر رشته های تحصیلی است. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی پرداخته اند و به ابهامات موجود در این زمینه پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته دامپزشکی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در کشور آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • آیا می توان کشور آفریقای جنوبی را مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل دانست؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی

افرادی که آفریقای جنوبی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور در این رشته رتبه های بین المللی بسیار مناسبی را به دست آورده است و به همین دلیل برای ورود به این رشته، باید رزومه های تحصیلی مناسبی را در اختیار داشت. این تنها مرحله اول است و دانشجویان به منظور دریافت پذیرش نهایی باید در امتحان های ورودی دانشگاه های آفریقای جنوبی شرکت کرده و نمره کافی را به دست آورند و گوی سبقت را از سایر متقاضیان بربایند.

زبان تحصیل در اکثر دانشگاه های آفریقای جنوبی انگلیسی است ولی برخی از دانشگاه های این کشور زبان فرانسوی را در این رشته به عنوان زبان اصلی می دانند؛ پس به عهده دانشجویان است که پیش از اقدام به دریافت پذیرش از این مسئله آگاهی به دست آورند. باید در نظر داشت که طول دوره تحصیل در رشته دامپزشکی برای دانشجویان در مرحله اول 5 ساله است و دانشجویان پس از آن است که امکان تحصیل در مقطع دکترای تخصصی را خواهند داشت.

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی

معرفی دانشگاه های برتر آفریقای جنوبی برای تحصیل دامپزشکی

14 دانشگاه بسیار معتبر در کشور آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته دامپزشکی وجود دارد که برخی از آن ها رتبه های کم نظیری را برای خود به ارمغان آورده اند. به برخی از بهترین دانشگاه های این کشور در جدول زیر اشاره شده است.

نام دانشگاهرتبه آفریقاییرتبه بین المللی
دانشگاه پرتوریا117
دانشگاه اشتلنبوخ12138
دانشگاه ویتواترزراند13161
دانشگاه کوازولو ناتال17188
دانشگاه آزاد ایالتی19200
دانشگاه فورت هیر23220

در چنین شرایطی می توان مهاجرت به آفریقای جنوبی به عنوان یک مقصد ایده آل برای تحصیل را تایید کرد و از علاقمندان به رشته دامپزشکی خواست که به آفریقای جنوبی به عنوان یک مقصد مناسب و ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور توجه داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، آفریقای جنوبی یکی از کشورهای ارزان قیمت جهان برای تحصیل به حساب می آید. به دانشجویان در این کشور اجازه داده شده است تا برخی از کمبودهای بازار کار در این کشور را برطرف سازند و این فرصت مناسبی است تا هزینه های موجود در این کشور به حداقل خود برسد. دانشجویان در مقطع کارشناسی دامپزشکی شانس زیادی برای دریافت بورسیه تحصیلی نخواهند داشت و این مسئله می تواند کمی برای برخی نگران کننده باشد. در گراف زیر، هزینه های یک سال شهریه دانشگاه و هزینه های زندگی یک فرد در رشته دامپزشکی به تصویر کشیده شده است.

هزینه زندگی و تحصیل رشته دامپزشکی در آفریقای جنوبی

در چنین شرایطی که دانشجویان می توانند نیمی از هزینه های خود را از طریق کار در این کشور تامین کنند، می توان گفت که آفریقای جنوبی مقصد مناسبی برای تحصیل است.

شرایط کار یک دامپزشک در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که با نرخ بیکاری بسیار سنگین روبرو است و علت اصلی وقوع چنین اتفاقی کمبود نیروی کار متخصص در این کشور است. افرادی که در این کشور کار می کنند، می توانند به دستمزد بالا نیز امید داشته باشند چنانچه یک دامپزشک در این کشور به طور متوسط 37400ZAR (راند) در ماه درآمد کسب می کند و می تواند زندگی با کیفیتی را برای خود رقم بزند. در چنین شرایطی می توان گفت که ورود به آفریقای جنوبی می تواند یک امتیاز برای فرد به حساب آید. شما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *