ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در کلمبیا

رشته رادیولوژی در کلمبیا

شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی در کلمبیا به گونه ای است که می توان از این کشور به عنوان یکی از گزینه های مناسب تحصیل در آمریکای جنوبی دانست. دانشگاه های کلمبیا در طول سال های اخیر نتوانسته اند به مانند بسیاری از دانشگاه های سطح اول این منطقه رشد کنند اما باید در نظر داشت که همچنان می توان از این کشور به عنوان یکی از کشورهای رده متوسط جهان برای تحصیل در قاره آمریکا نام برد. رتبه علمی دانشگاه های تراز اول کلمبیا می تواند برای رزومه تحصیلی برخی از افراد مناسب باشد تا بتوانند از این کشور به عنوان پلی برای رسیدن به کشورهای تراز اول جهان مانند کانادا و آمریکا استفاده کرد.

شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی به نسبت بسیاری از رشته های تحصیلی مناسب تر است و علاقمندان به این رشته می توانند بدون نیاز به شرکت در آزمون های ورودی، از دانشگاه های مورد نظر خود در این رشته پذیرش دریافت کنند و همچنین فرصت تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی نیز یکی دیگر از امتیازاتی است که می تواند تحصیل در کلمبیا را به عنوان یک مقصد استاندارد، جذاب سازد. برای رسیدگی به چنین موضوعی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا اطلاعات دقیقی را در رابطه با تحصیل رشته رادیولوژی در کلمبیا در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های کلمبیا برای تحصیل در رشته رادیولوژی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان در کلمبیا اقامت دائم از طریق تحصیل به دست آورد؟
  • متوسط درآمد یک رادیولوژیست در این کشور چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته رادیولوژی در کلمبیا

برای علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور این موضوع می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد که بتوانند با دانشگاه های ارائه کننده رشته مورد نظر خود آشنایی پیدا کنند و بتوانند بهترین گزینه ها را با توجه به شرایط رزومه خود انتخاب کنند. برای تحصیل در رشته رادیولوژی در کشور کلمبیا، 5 دانشگاه وجود دارد که می تواند فرصت مناسبی برای تحصیل در این رشته ایجاد کنند.

برترین دانشگاه کشور کلمبیا برای تحصیل در این رشته، دانشگاه آنتیوکویا است که رتبه 13 آمریکای لاتین و همچنین 604 جهان را به دست آورده است. در کنار نام این دانشگاه، دانشگاه ملی کلمبیا قرار دارد که رتبه 29 آمریکای لاتین و همچنین 893 جهان را به خود اختصاص داده است اما بیش از 45000 دانشجوی خارجی در این دانشگاه به خوبی نشان از کیفیت بالای آن در دید عموم دارد.

دانشگاه آندس کلمبیا نیز یکی دیگر از دانشگاه های شناخته شده در کلمبیا در رشته رادیولوژی است که در شهر بوگوتا قرار دارد و رتبه 958 جهان را در اختیار گرفته است. دانشگاه کارتاگنا نیز رتبه 966 جهان را به خود اختصاص داده است اما دانشگاه خاوریانا تنها دانشگاه با رتبه بیش از 1000 در این رشته است که در کشور کلمبیا واقع شده است.

تحصیل در کلمبیا برای دانشجویان خارجی می تواند مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد و یکی از آن ها مقرون به صرفه بودن هزینه هایی است که دانشجویان باید در این کشور پرداخت کنند.

مزایا و معایب تحصیل رادیولوژی در کلمبیا

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در کلمبیا

همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد، تحصیل در کلمبیا هزینه های مقرون به صرفه ای را به همراه دارد و دانشجویان رشته رادیولوژی نیز از این امکان بهره مند خواهند بود. به طور متوسط می توان گفت که هزینه تحصیل در رشته رادیولوژی برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 3800$ تا 8500$ (دلار) در سال است و دانشجویان نباید امید چندانی به دریافت انواع بورسیه های تحصیلی در این کشور داشته باشند. در سوی دیگر نیز هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد که به طور متوسط در حدود 6000$ (دلار) در سال است و دانشجویان تنها در محیط دانشگاهی امکان کار ضمن تحصیل را خواهند داشت. باید در نظر داشت که کاریابی در این صورت برای شهروندان خارجی بسیار دشوار خواهد بود و نمی توان به قطعیت از آن صحبت کرد.

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در کلمبیا

شرایط کار رادیولوژیست ها در کلمبیا

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت آن است که شهروندان خارجی می توانند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور به کار مشغول شوند و این فرصتی بسیار مناسب برای فارغ التحصیلان رشته رادیولوژی است چراکه کمبود نیروی کار در این رشته بسیار زیاد است.

با پایان یافتن دوره تحصیل در این کشور می توان انتظار داشت که شرایط مناسب شغلی در انتظار یک رادیولوژیست در این کشور باشد چراکه وی می تواند به طور متوسط درآمدی در حدود 13900000COP (پزو کلمبیا) را تجربه کند که به نسبت متوسط درآمد در این کشور بسیار مناسب است. با همه این تفاسیر باید به این نکته نیز اشاره کرد که شرایط زندگی در کلمبیا چندان مناسب نیست و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان خارجی این کشور را به عنوان مقصد زندگی خود انتخاب کنند. در صورتی که به دنبال یافتن بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *