ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در امارات

رشته همه گیرشناسی در امارات

رشته همه گیرشناسی در امارات به هیچ وجه منجر به اخذ تابعیت امارات نمی شود، مگر بر اساس قانونی که در اوایل 2022 مورد بررسی قرار گرفت، فرد ملکی با شرایط مشخص شده در قانون در خاک این کشور خریداری نماید. این در حالی است که با تحصیل می توان به کشورهایی مثل سوئیس، آلمان، انگلستان، کانادا، آمریکا، ایتالیا، مجارستان و غیره، مهاجرت نمود. در حالی که تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ های دولتی امارات برای شهروندان اماراتی رایگان است، همه دانشجویان بین‌ المللی باید شهریه بپردازند. دوره‌ ها بر اساس ساعات اعتبار ترم ارزیابی می‌ شوند و دانشگاه‌ ها معمولاً برای هر واحد شهریه دریافت می‌ کنند؛ تحصیل در امارات متحده عربی مطمئناً می تواند آن را داشته باشد. تحصیل در امارات متحده عربی مطمئناً می تواند مزایای خود را داشته باشد:

  • آفتاب
  • دریا
  • درآمد بالقوه معاف از مالیات پس از فارغ التحصیلی
  • بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، برخی از بهترین دانشگاه ها در منطقه خلیج فارس و غیره

با قدردانی از تلاش‌های خود برای ارائه آموزش با کیفیت بالا، رتبه‌بندی QS که در سطح جهانی تحسین شده است، UPES را با 5 ستاره برای استخدام، توسعه دانشگاهی، تسهیلات دانشگاهی، و 4 ستاره برای آموزش کلی اعطا کرد و این دانشگاه را در همتراز با دانشگاه‌های برجسته جهان قرار داد. دبی یکی از محبوب ترین مقصدها برای دانشجویان بین المللی است، زیرا بسیاری از دانشگاه های جهانی در اینجا پردیس های خود را راه اندازی کرده اند؛ امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به دلیل حفظ استانداردهای بالا در زمینه آموزش شناخته شده است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص مهاجرت به امارات به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد همه گیرشناسان در امارات چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در امارات چه میزان می باشد؟

تحصیل رشته همه گیرشناسی در امارات

درآمد همه گیرشناسان در امارات

کار در امارات فراوان است و با زبان انگلیسی نیز می توان در این کشور شغلی پس از فارغ التحصیلی پیدا کرد. اما بهتر است فرد هم به زبان عربی و همه به زبان انگلیسی مسلط باشد تا موقعیت های شغلی بیشتری را پیش رو داشته باشد. برای پیدا کردن کار در امارات باید به موارد ذیادی از جمله نکات ذیل توجه کرد:

  • از پیش از فارغ التحصیل شدن برنامه ریزی نمایید
  • جستجوی آنلاین خود را بهینه کنید
  • از فرمت های CV عمومی استفاده نکنید
  • مستقیماً آنلاین درخواست دهید
  • با شرکت ها پیگیری کنید
  • از مرکز شغلی دانشگاه خود کمک بگیرید

آیا می توانم با ویزای دانشجویی در امارات کار کنم؟ تنها در صورتی می توانید با ویزای دانشجویی در امارات کار کنید که مجوز کار امارات را نیز دریافت کرده باشید، علاوه بر این، نمی توانید تمام وقت کار کنید: فقط می توانید تا 4 ساعت متوالی کار کنید. یکی از مواردی که کار پس از فارغ التحصیلی در امارات را راحت تر میکند، تجربه داشتن کار دانشجویی در این کشور است. کار ضمن تحصیل در امارات اگرچه ممنوع است و فقط در صورت اخذ مجوزهای لازم و آن هم به صورت پاره وقت، امکان دارد، تجربه کاری فرد را بیشتر میکند. به این ترتیب فرد هم با بازار کار امارات بیشتر آشنا می شود هم می توان با درآمدش، تقریبا بیش از نیمی از هزینه زندگی در امارات را که ماهانه بین 800$ تا 1200$ (دلار آمریکا) است، تامین نماید.

همه گیرشناسان در امارات در صورتیکه رزومه خوبی داشته باشند، شانس خوبی برای کاریابی دارند. با پیدا کردن کار در امارات و منعقد کردن قرارداد کاری، فرد می تواند ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کار نماید. حدود درآمد همه گیرشناسان در امارات طی سال 2022 عبارت است از:

درآمد ماهانه همه گیر شناسان در امارات

تحصیل رشته همه گیرشناسی در امارات

تحصیل در امارات نه تنها رایگان نیست بلکه بسیار پرهزینه هم می باشد، خصوصا برای رشته همه گیرشناسی. این در حالی است که فقط در کشورهای درجه یک اروپا و آمریکا می توان با رشته همه گیرشناسی مشغول به کار شد. حتی در امارات که اقتصاد قدرتمندی دارد، امکان کار با رشته همه گیرشناسی تقریبا وجود ندارد. با این حال افرادی ممکن است به هر دلیلی اصرار به تحصیل در امارات در رشته مزبور داشته باشند. شهریه دانشگاه های امارات در رشته همه گیرشناسی سالانه بین 8000$ تا 13000$ (دلار آمریکا) است و این رشته در تمام سال های تحصیلی نیز ارائه نمی گردد.

ممتازترین دانشگاه ها برای رشته همه گیرشناسی در امارات

بهترین دانشگاه های امارات که در برخی از سال های تحصیلی رشته همه گیرشناسی را نیز ارائه می نمایند عبارت هستند از:

  • Mohammed Bin Rashid University of Medicine and Health Sciences (MBRU)
  • United Arab Emirates University – College of Medicine and Health Sciences
  • Khalifa University College of Medicine and Health Sciences
  • Gulf Medical University – College of Medicine
  • Ajman University – College of Medicine

اگرچه رشته ای مثل همه گیرشناسی موقعیت های کاری کمی در امارات دارد، در عوض رشته پزشکی جایگاه خوبی در این کشور دارد. دانشگاه امارات متحده عربی که بر اساس رتبه بندی Times Higher Education (THE) در براکت 301-350 رتبه بندی شده است، در فهرست دانشگاه های پزشکی برجسته ما در امارات متحده عربی رتبه دوم را دارد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته همه گیرشناسی در امارات توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *