ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

یکی از بهترین و مناسب ترین راه های مهاجرت به کشور کانادا سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا می باشد که متقاضیان خاص خود را داراست. ایالت بریتیش کلمبیا با شهرهای جهانی مثل ونکور و ویکتوریا از مراکز اصلی اقتصادی در کانادا محسوب می گردد که سرمایه گذاری در این ایالت می تواند علاوه بر راه اندازی موفق شرکت تان و کسب سود حاصله، اقامت دایم کانادا را هم برایتان حاصل کند. برنامه مذکور به شرطی می تواند منجر به اخذ اقامت دائم کانادا شود که اولا سرمایه گذار دارای بیزینس پلن موفقی باشد و ثانیا حداقل سرمایه 200000CAD$ (دلاری) در اختیار داشته باشد.

ما در این مقاله، علاوه بر بیان شرایط و ویژگی های سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا و امتیازات مربوطه به توضیح جامع از برنامه استانی مهاجرت کارآفرین BC PNP می پردازیم. سرمایه گذاران محترم ایرانی می توانند از طریق برنامه استانی مهاجرت سرمایه گذار BC PNP به راحتی در ایالت بریتیش کلمبیا اقامت دایمی خود را کسب کرده و آزادانه به فعالیت تجاری خود بپردازند. اگر شما هم قصد سرمایع گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا را دارید،و اطلاعات کمی در این خصوص دارید، شتاب زده عمل نکنید و با بهترین وکلای مهاجرتی ایران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا مشاوره تضمینی و موفقی دریافت کنید.

شرایط کلی ایالت بریتیش کلمبیا

ایالت بریتیش کلمبیا غربی ترین ایالت کانادا، دقیقا مابین اقیانوس آرام و سلسه جبال راکی قرار دارد. با جمعیت تخمینی 5.071 میلیون نفر، سومین ایالت پرجمعیت کشور کانادا می باشد. مرکز این استان شهر زیبای ویکتوریا می باشد و ونکور بزرگترین شهر ایالت بریتیش کلمبیا محسوب می گردد. بریتیش کلمبیا دارای اقلیم اقیانوسی بارانی است و آب و هوای ملایمی دارد. توریسم بخش اقتصادی بسیار مهم سوم این ایالت می باشد.

مس، طلا و روی فلزات گرانبهایی هستند که از معادن ایالت بریتیش کلمبیا استخراج و صادر می شود و این تنها بخشی از صادرات این استان غنی از معادن معدنی است. با این حال، منابع بسیار ارزشمند ایالت بریتیش کلمبیا ذغال سنگ، نفت و گاز طبیعی می باشند. کشاورزی و ماهیگیری، مخصوصا صید ماهی سالمون، دو بخش کلیدی از اقتصاد بریتیش کلمبیا به حساب می آید. تولید در بریتیش کلمبیا هنور هم بر پایه منابع است، اما در سال های اخیر به تدریج توسط صنایع کامپیوتری و تکنولوژی- بالای مربوط به ارتباطات از دور و صنایع هوافضا و صنایع زیردریا متنوع شده است. از مزیت های اقتصادی بریتیش کلمبیا اینکه این ایالت دارای متعادل ترین بازار صادراتی در کل ایالت های کانادا می باشد.

مشتریان اصلی محصولات صادراتی ایالت بریتیش کلمبیا عبارتند از:

  • ایالت متحده
  • ژاپن
  • اتحادیه اروپا
  • کشورهای حاشیه اقیانوسیه

چرا سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا

اصولا، یکی از سوالاتی که می تواند ذهن هموطنان عزیز را مشغول سازد، این سوال است که مزایا و امتیازات سرمایه گذاری در کانادا و ایالت بریتیش کلمبیا علاوه بر دریافت اقامت چیست. شما زمانیکه از کانادا صحبت می کنید از یک کشور فوق صنعتی با بزرگترین شبکه مالی و اقتصادی برنامه ریزی شده صحبت می کنید. شما با انجام سرمایه گذاری در کانادا، به مزایای زیر دست می یابید:

  • گروه بندی های بخشی و جغرافیایی قوی (مثلا هوافضا، صنایع خودرویی، زیست پزشکی، رسانه های دیجیتال، صنایع غذایی)
  • سالم ترین سیستم بانکی در دنیا
  • افراد مختلف، مطمئن، خلاق و کارآفرین در هر حوزه ای
  • نرخ های مالیاتی کم و جزئی برای شرکت ها
  • گروههای صنعتی پویا و دینامیک
  • تضمین بازگشت سود سرمایه گذاری
  • دسترسی به وام های کم بهره دولتی

شرایط سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

ایالت بریتیش کلمبیا مرکز تکنولوژی معروف جهانی کانادا می باشد. این ایالت روابط بین دانشگاه های رتبه بالا، کالج ها و موسسات علمی را تقویت کرده و میزبان غول های تجاری شامل Amazon, Sony, Electronic Arts, Microsoft, Oracle, SAP, IBM و نیز Disney می باشد. بریتیش کلمبیا ابرمرکز تکنولوژی دیجیتال کانادا با 200 شرکت معتبر بین المللی در زمینه های مراقبت های درمانی، ارتباطات از دور، منایع طبیعی و حمل و نقل می باشد. این ابر مرکز جهانی دیتا را به کار گرفته و از تکنولوژی به طرق جدید استفاده می کند. با چنین واقعیت ترکیبی، شما می توانید در راستای سرمایه گذاری در این ایالت از مزایای زیر استفاده نمایید:

  • به صورت دیجیتالی شرکتتان را منتقل کنید.
  • مسائل صنعتی را حل کنید.
  • از فرصت های اقتصادی حاصله در بریتیش کلمبیا، کانادا و جهان به راحتی بهره ببرید.

ایالت بریتیش کلمبیا در عرصه منابع انرژی تجدیدپذیر و بهره گیری از تکنولوژی های پاک در دنیا جزو پیشتازان این عرصه محسوب می شود. بسیاری از شرکت های بریتیش کلمبیا به خاطر پیشگامیشان در زمینه های انرژی پاک و تجدید پذیر شامل هیدروژن و سلول های سدختی، حمل و نقل پاک، مدیریت انرژی/ بازدهی انرژی، منابع انرژی فوتو ولتایی، آبی و بادی و مدیریت منابع آب و فاضلاب در سطح منطقه و جهان معروف هستند.

برای سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا، متقاضیان علاوه بر داشتن بیزینس پلن بایستی از بین سه مسیر زیر یکی را انتخاب کنند:

  • مهاجرت کارآفرین
  • مهاجرت کارآفرین- پایلوت منطقه ای
  • پروژه های استراتژیک

سرمایه گذاری در بخش املاک ایالت بریتیش کلمبیا

بازار املاک بریتیش کلمبیا یکی از بازارهای جذاب و سالم جهت سرمایه گذاری شهروندان خارجی محسوب می شود. شبکه سرمایه گذاری املاک (REIN) شرکت تحقیق و آنالیز می باشد که گزارشاتی را پیرامونه بازارهای مسکن در کل کانادا تهیه می کند. شرکت REIN با انجام مطالعه بر روی 36 فاکتور اقتصادی و بازاری، بازارهای املاک بریتیش کلمبیا را بازارهایی با رشد تراز مثبت مالی برای سرمایه گذاری معرفی می کند که بهترین بازده سرمایه گذاری را در پی دارد. بازار املاک ایالت بریتیش کلمبیا به دلیل وجود فاکتور مقرون به صرفگی قیمت خرید و فروش در کل ایالت های کانادا، جهت سرمایه گذاری در این کشور وضعیت خیلی مناسبی دارد.

برنامه استانی مهاجرت کارآفرین BC PNP کانادا

اگر شما مایل به مهاجرت به بریتیش کلمبیا هستید و آماده سرمایه گذاری و مدیریت فعالانه یک شرکت معتبر در بریتیش کلمبیا می باشید، شما امکان دارد که صلاحیت درخواست برنامه مهاجرت کارآفرین داشته باشید. به منظور تعیین صلاحیت، شما می بایستی:

  • ارزش خالص سرمایه شخصی حداقل CAD$200,000(دلار کانادا) اختیار داشته باشد.
  • سابقه کار در حوزه مدیریت و یا تجارت را اثبات نمایید.
  • وضعیت مهاجرت قانونی در کانادا داشته و صلاحیت آن محرز باشد.
  • همچنین شما قانونا باید مقیم کشور فعلی خود باشید.

هزینه های ثبت و درخواست برنامه استانی مهاجرت کارآفرین BC PNP به صورت زیر می باشد:

  • هزینه ثبت نام 300$ (دلار)
  • هزینه درخواست 3500$ (دلار)
  • هزینه برای هر درخواست کارمند کلیدی 1000$ (دلار)

در صورتی که شما واجد شرایط باشید، شما بر مبنای اطلاعات ثبتی خود امتیاز خواهید گرفت.

اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

کل امتیازات در برنامه BC PNP در حدود 200 امتیاز است که اگر شما حداقل 109 امتیاز کسب نمایید، واجد صلاحیت تشخیص داده میشوید. تنها با کسب حدنصاب امتیازات تعیین شده، برای شما تاییدیه مهاجرتی صادر شده و شما برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت می شوید. با سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا، شما به عنوان سرمایه گذار ایرانی می توانید از انواع محدودیت های دولتی بر سرمایه گذاری خارجی همانند محدودیت ها بر مالکیت سرمایه و سود آزاد شوید و به آسانی اقامت دایمی کانادا را اخذ نموده و تجارت پرسودتان را در این ایالت شروع کنید.

جدول امتیازبندی اخذ اقامت دائم بریتیش کلمبیا از قرار ذیل می باشد:

امتیازاتمعیارهای مدنظربخش های امتیازدهی
24سابقه مدیریت (تملک بیزینس)بخش سرمایه فردی و سابقه کار مدیریتی
6دارایی خالص
10کل سرمایه متقاضی
15تعداد شغل ایجاد کننده
6ناحیه سرمایه گذاری
12نواحی معین دولتی
67شاخص انطباق پذیری
140کل امتیازات اخذ شده
30بازدهی بیزینسبیزینس پلن
15انتقال دانش
15مزایای اقتصادی
60کل امتیازات بیزینس پلن
200ماکسیمم امتیاز برنامه سرمایه گذاری 100000CAD$ (دلار) ایالت بریتیش کلمبیا
امتیازبخش های امتیاز آور
24سابقه مدیریتیبخش سرمایه فردی و سابقه کار مدیریتی
12کل دارایی خالص
20سرمایه شخصی
20مشاغل ایجاد شده
12ناحیه سرمایه گذاری
32نواحی مشخص دولتی
67انطباق پذیری
120کل امتیازات مربوطه
30بازدهی بیزینسبخش بیزینس پلن
20انتقال دانش
30مزایای اقتصادی
80کل امتیازات بیزنس پلن
200امتیاز برنامه سرمایه گذاری 200000CAD$ (دلار) ایالت بریتیش کلمبیا

توصیه ما این است که سرمایه گذاری در کانادا و نیز ایالت بریتیش کلمبیا در تخصص کارشناسان و وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است، بنابرین پیش از هر اقدامی حتما با موسسه مذکور در تماس باشی

5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

  1. مهدی گفت:

    سلام
    من و همسرم هر دو مدرک کارشناسی حسابداری دارد.
    38 سال و همسرم 32 سال
    سابقه مدیریت ندارم و مالک هیچ شرکتی هم نیستم
    دارائی نقد در حدود 1.500.000 یورو دارم.
    درخواست شهروندی کانادا و زندگی در شهر ونکوور را دارم
    آیا امکان پذیر است؟ شما قادر به انجام ان به صورت 100 درصد تضمینی با شرایط من را دارید؟
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میشه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید و ما هم برای شما اقامت میگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *