مهاجرت

شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی

شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی

یکی از سوالات مطرح شده توسط متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی را دارند در رابطه با شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی است. برای مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی راه های گوناگونی مانند: مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، ازدواج با تبعه کشور آفریقای جنوبی و تولد فرزند در کشور آفریقاجنوبی وجود دارد و متقاضی باید بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود برای مهاجرت و اقامت در این کشور انتخاب کند. در مقاله ای که مطالعه می کنید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارند به بررسی شرایط اخذ ویزای همراه آفریقای جنوبی بپردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر شما هم کشور آفریقای جنوبی را برای مهاجرت و اقامت انتخاب کرده اید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • چه کسانی می توانند از ویزای همراه آفریقای جنوبی استفاده کنند؟
  • آیا دانشجویان می توانند از ویزای همراه استفاده کنند؟
  • مزایای دریافت ویزای همراه در آفریقای جنوبی چیست؟
  • بهترین راه برای دریافت ویزای همراه این کشور چیست؟

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی

یکی از راه های رایج و پر مخاطب برای مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی، مهاجرت تحصیلی است. متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند باید موفق شوند در اولین قدم پذیرش یکی از دانشگاه های آفریقای جنوبی را کسب کنند و باید در قدم بعدی ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی را به دست آورند. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که با اخذ ویزای تحصیلی تنها می توانند به صورت موقت (تا پایان دوره تحصیلی) در کشور آفریقای جنوبی اقامت داشته باشند. اگر فردی قصد داشته باشد پس از پایان دوره در آفریقای جنوبی اقامت دائم داشته باشد باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار یا ویزای سرمایه گذاری آفریقای جنوبی تبدیل کند.

یکی از سوالات مطرح شده توسط متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی را دارند این است که آیا امکان اخذ ویزای همراه وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت طبق حقوق بین الملل و قوانین بشر دوستانه در بعضی از کشورها، متقاضیانی که به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های آفریقای جنوبی را دارند می توانند ویزای همراهان این کشور را دریافت کنند. نکته منفی ویزای همراهان این است که اجازه کار به همراهان داده نمی شود.

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی

اخذ ویزای همراه از طریق ویزای کاری آفریقای جنوبی

یکی دیگر از راه های ممکن و پر مخاطب برای مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی، مهاجرت کاری به این کشور است. متقاضیان خارجی برای شروع کار در آفریقای جنوبی به دعوت نامه شغلی یا قرار داد کاری نیاز دارند. برای کاریابی در کشور آفریقای جنوبی متقاضی می تواند از طریق وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی معتبر استفاده کند. همچنین هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در کشور آفریقای جنوبی منتشر می شود که اگر فردی دارای تخصص و مهارت در زمینه های معرفی شده باشد می تواند وارد بازار کار این کشور شود. متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط یافتن کار در این کشور به مطالعه مقاله یافتن کار و شغل در آفریقای جنوبی بپردازند. پس از آنکه فرد موفق به اخذ دعوت نامه شغلی از کارفرمایی در کشور آفریقای جنوبی شد می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار این کشور انجام دهد.

یکی از مزایای کار در کشور آفریقای جنوبی این است که متقاضیان می توانند ویزای همراهان این کشور را دریافت کنند و به همراه همسر و فرزندانی با سن کمتر از 18 سال در این کشور اقامت داشته باشند. جهت اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی متقاضی باید مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را به مسئول مربوطه در سفارتخانه یا کنسولگری آفریقای جنوبی تحویل دهد.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار و ارائه رسید آن
  • پاسپورت معتبر و مدت دار
  • مدارک شناسایی
  • عکس پاسپورتی
  • گواهی تمکن مالی
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدرک معتبر زبان
  • مدرک تحصیلی
  • دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • در جهت اخذ ویزای همراهان لازم است متقاضی مدارک شناسایی به همراه پاسپورت معتبر اعضاء خانواده و سند ازدواج را ارائه کند

سرمایه گذاری و نحوه دریافت ویزای همراه در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی یکی دیگر از راه های مهاجرت به این کشور است که به موجب آن فرد می تواند ویزای همراهان این کشور را نیز دریافت کند. افرادی که سرمایه گذاری در کشور آفریقای جنوبی را انتخاب کرده اند باید به این نکته توجه داشته باشند که سرمایه گذاری در این کشور با سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی متفاوت است. آفریقای جنوبی دارای بازار قوی و توسعه یافته ای در زمینه معدن و صنعت می باشد، که با توجه به درصد بالا استخراج معدن بزرگترین تولید کننده کروم، طلا، الماس و پلاتین است. در کل می توان گفت آفریقای جنوبی دارای بالاترین آمار بازگشت سرمایه می باشد. حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در کشور آفریقای جنوبی 5 میلیون ZAR(راند) می باشد. دقت داشته باشید که لازمه سرمایه گذاری در کشور آفریقای جنوبی طرح توجیهی سود آور و با دوام است.

با اخذ ویزای سرمایه گذاری آفریقای جنوبی متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای اقامت در این کشور را دریافت کند. دقت داشته باشید که با اخذ این ویزا همراهان نمی توانند در مدارس و دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند و اگر قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند باید به صورت جداگانه اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی انجام دهند. با مطالعه مقاله روش های سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط سرمایه گذاری در این کشور کسب می کنید. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی کسب کردید، اگر برای انتخاب کشوری مناسب برای اقامت با توجه به شرایط خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید طی تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مشاوره های رایگان در نظر گرفته شده بهره مند شوید.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *