ویزای کاری

ویزای کار ایالت آلبرتا

ویزای کار ایالت آلبرتا

ایالت آلبرتا جزو استان های کانادا با فرصتهای کاری فراوان است و ویزای کار ایالت آلبرتا می تواند راهی برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی باشد. آلبرتای کانادا، استانی با فرصت های کاری و سرمایه گذاری جذاب برای مهاجرین خارجی است. اخذ ویزای کار ایالت آلبرتا، در واقع می تواند اقامت دایمی این استان را برایتان فراهم کند. داوطلبان اخذ ویزای کار ایالت آلبرتا، در وهله اول لازم است که ابتدا در برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) شرکت کرده و با توجه به شرایط خودشان، ویزای کار مربوطه را درخواست دهند. مقاله حاضر درباره ایالت آلبرتا، ویزای کار ایالت آلبرتا و شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار این ایالت توضیح میدهد. در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص، شما می توانید با کارشناسان حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس برقرار کنید.

آلبرتا استان غربی کانادا، به مرکزیت شهر ادمونتون، با جمعیتی معادل 4067175 نفر می باشد. این استان چهارمین ایالت پرجمعیت کانادا محسوب می شود. مساحت این استان در حدود 660000 کیلومتر مربع می باشد. این ایالت توسط ایالت های بریتیش کلمبیا در غرب و ساسکاچوان در شرق مجاور بوده و در جنوب با ایالت مونتانای آمریکا هم مرز است.

آلبرتا فرصت های شغلی فراوانی دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر شما به صورت موردی به آنها اشاره میکنیم :
  • مدیران تجارت خرده فروشی و عمده فروشی (NOC 0621) میانگین دستمزد در ساعت: 38.05 دلارکانادا
  • تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی (NOC 2171) میانگین دستمزد در ساعت: 46.78 دلار کانادا
  • تکنسین های خدمات خودرو، مکانیک کامیون و اتوبوس و تعمیرکاران مکانیک (NOC 7321) میانگین دستمزد در ساعت: 34.11 دلار کانادا
  • پزشکان عمومی و پزشکان خانواده (NOC 3112) متوسط ​​دستمزد: بین 83,379.37 دلار در سال تا 414,389.70 دلار کانادا در سال
  • پرستاران عملی دارای مجوز (NOC 3233) میانگین دستمزد در ساعت: 30.02 دلارکانادا
  • آرایشگران و آرایشگران (NOC 6341) متوسط ​​دستمزد ساعتی: حدود 18 دلار کانادا
  • نجار (NOC 7271) میانگین دستمزد در ساعت: 31.97 دلار کانادا
  • نصب کنندگان و سرویس دهندگان مسکونی و تجاری (NOC 7441) میانگین دستمزد در ساعت: 25.49 دلار کانادا
  • مددکاران اجتماعی (NOC 4152) میانگین دستمزد در ساعت: 42.52 دلار کانادا

شرایط ویزای کار ایالت آلبرتا در 2023

اگر شما هم در سال 2023 به دنبال اخذ ویزای کار ایالت آلبرتا هستید، باید از شرایط و راه های اخذ این ویزا آگاه شوید. در ابتدا شما باید بدانید که انواع ویزاهای کار آلبرتا تحت یک مجموعه ای به نام برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) سازماندهی شده است. برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) در واقع یک نوع سیستم غربالگری مهاجرین ورودی به ایالت آلبرتا با توجه به مهارت و استعدادهای مهاجرین است. شما برای اخذ ویزای کار ایالت آلبرتا مجبورید در این برنامه شرکت کنید. ما در ادامه شما را با برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) آشنا می کنیم.

برنامه مذکور یک برنامه مهاجرت اقتصادی می باشد که افراد برای اقامت دایمی در ایالت آلبرتا در آن برنامه داوطلب می شوند. در واقع، برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) طوری طراحی شده است که از طریق جذب مهاجرین ماهر و خلاق به بازار کار ایالت آلبرتا، از رشد اقتصادی آلبرتا پشتیبانی کند. داوطلبین باید که مهارت ها و توانایی هایی برای کسب موقعیت های شغلی داشته باشند. این برنامه توسط دولت آلبرتا با همکاری دولت فدرال اجرا می شود. جریانات در دسترس شامل برنامه فرصت آلبرتا. برنامه Express Entry آلبرتا و برنامه کشاورز خود-اشتغال می باشد.

برنامه فرصت آلبرتا (AOS) مسیری است برای ملیت های خارجی در حال کار در آلبرتا و فارغ التحصیلان بین المللی که خواهان انجام تحصیلاتشان در یک موسسه دانشگاهی آلبرتا هستند، تا بدین وسیله اقامت دائم کانادا را اخذ کنند. هدف از برنامه کشاورز خود- اشتغال جذب مالکان/ عاملانی است که به منظور خرید و مدیریت بیزینس کشاورزی شان قصد دارند در آلبرتا بمانند. برنامه Express Entry سیستم الکترونیکی برای مدیریت تقاضاهای اقامت دائمی تحت برنامه های مهاجرتی موجود، همانند AINP می باشد، که تحت نظر اداره مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادایی اجرا می شود.

شرایط ویزای کار ایالت آلبرتا

مزایای برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP)

حقوق مربوط به متقاضیان برنامه AINP خیلی زیاد است که ما برای اطلاع شما عزیزان، در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • ایالت آلبرتا، ایالتی با سریعترین نرخ رشد اقتصادی در کانادا است. در ایالت آلبرتا، فرصت های متنوع کاری در انتظار تازه واردان به این ایالت است.
  • متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) در واقع مقیم دائمی کانادا به شمار می روند. مقیم های دائمی به طور دائمی حق زندگی، کار و تحصیل در کانادا را دارند.
  • افراد داوطلب در ایالت آلبرتا، همراه با همسر و فرزندشان صلاحیت درخواست ویزای اقامت دائمی را از طریق CIC دارند. در واقع، CIC درخواست های اقامت دائمی از داوطلبان استانی را بررسی کرده و تصمیم نهایی را درباره درخواست های مذکور را اتخاذ می کند.
  • داوطلبین حق دسترسی به آموزش و مراقبت از سلامت یارانه دار را دارند.
  • داوطلبان حق دسترسی نامحدود به بازار کار و بیمه مربوطه و حقوق بازنشستگی را دارند.
  • داوطلبین حق درخواست تابعیت کانادایی را هم دارند.

نیازمندی های برنامه AINP برای ویزای کار ایالت آلبرتا

تحت برنامه AINP، در واقع 2 گزینه پیش روی متقاضیان ماهر وجود دارد. دسته ویزای کارگر ماهر و دسته ویزای کارگر نیمه ماهر. تحت دسته ویزای کارگر ماهر، لازم است داوطلبین پیشنهاد کاری از یک کارفرمای محلی در هر شغل مهارتی داشته باشند که شرایط کار استانی و استانداردهای دستمزدی را تامین کند. متقاضیان باید مدارک مورد نیاز برای موقعیت کاری پیشنهادی را در اختیار داشته باشند. نیازمندی های دیگر برای افراد جویای کار به عنوان مربی کودک یا کارکنان مراقبتی، مدیر/ ناظر، صنایع خدمات خرده فروشی و مواد غذایی وجود دارد.

تحت دسته ویزای کارگر نیمه- ماهر، لازم است که داوطلبین پیشنهاد کاری از یک کارفرمای محلی تنها در یک کار نیمه ماهر داشته باشند که استانداردهای دستمزدی و شرایط کار استانی تامین کند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در باب اقامت دائم کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید. مشاغل در صنایع زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • صنایع فراوری غذا و نوشیدنی
  • صنایع هتل و مهمانپذیری (کارکنان پیشخوان و منشی ها، خدمتکاران غذا و نوشیدنی و غیره)
  • صنایع تولیدی، صنایع حمل و نقل و ترابری
  • صنایع خدمات غذایی

اخذ ویزای کار ایالت آلبرتا از فرصت های بی بدیل اخذ اقامت دائمی در کانادا محسوب می شود. برای اخذ ویزای کار ایالت آلبرتا، متقاضیان باید که در برنامه داوطلب مهاجر آلبرتا (AINP) ثبت نام کنند. هر متقاضی بر طبق صلاحیت های مهارتی و حرفه ای خود می تواند متقاضی دسته ویزای مربوطه باشد. شما درباره راه های مهاجرت به کانادا، می توانید بهترین مشاوره ها را از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اخذ کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *