ویزای توریستی

برترین هتل های لوکزامبورگ

برترین هتل های لوکزامبورگ

در لیست برترین هتل های لوکزامبورگ مجموعه گسترده ای از هتل ها و اماکن اقامتی لوکس وجود دارد و جذابیت آن بسیاری را ترغیب به اقامت می کند. دوستداران تجمل، مکان های عالی برای اقامت هم در قلب شهر و هم در حومه پیدا خواهند کرد. در این راهنما مجموعه ای از برترین هتل های لوکزامبورگ توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته اند. برای قرن ها، پایتخت لوکزامبورگ یکی از مستحکم ترین قلعه های اروپا بود. مرکز مالی اتحادیه اروپا گذشته از تصویری که از بوروکراسی و تجارت دارد، تاریخچه طولانی و جذابی نیز دارد. دوک نشین کوچک لوکزامبورگ بیش از 1000 سال مرکز امور اروپا بوده است. بی طرفی سنتی آن با تبدیل شدن به یکی از اعضای بنیانگذار اتحادیه اروپا به پایان رسید.

امروزه، لوکزامبورگ با داشتن پایتخت قرون وسطایی جالب، روستاهای دوست داشتنی و مردمی صمیمی، یکی از مرفه ترین کشورهای اروپا می باشد. لوکزامبورگ کوچک یک عنوان بزرگ دارد و به خوبی در جایگاه سوم در فهرست ثروتمندترین کشورهای جهان قرار دارد. بدیهی است که این کشور از 84 کیلومتری زمین خود ثروتمند نشده است. ثروت لوکزامبورگ در اصل از صنعت فولاد به دست آمد اما این روزها پول در بخش مالی است. لوکزامبورگ مملو از فرصت ها برای تعطیلات فراموش نشدنی است و پایتخت آن، شهر لوکزامبورگ، محله ای جذاب از فرهنگ ها و زبان ها است و با موزه ‌ها، تئاتر ها، سایت ‌های میراث جهانی یونسکو و غذاهای بسیار عالی، مقصدی بی نظیر برای گردشگران می باشد. چه افراد در حال برنامه ریزی یک بازدید سریع یا یک اقامت طولانی در لوکزامبورگ باشند، هتل های زیادی را در لوکزامبورگ برای انتخاب خواهند یافت.

هتل Melia از شیک ترین و برترین هتل های لوکزامبورگ

با داشتن 161 سوئیت و اتاق مهمان بزرگ، مهمانان می توانند مطمئن باشند که هتل Melia لوکزامبورگ مکانی راحت برای اقامت در اختیار گردشگران قرار می دهد. برای تجمل بهینه، مهمانان می توانند اتاق Premium را رزرو کنند، اتاقی که از پنجره های بزرگ تصویری مناظر دلربایی از شهر را به رخ می کشد. تراس آفتابی بزرگ راهی عالی برای استراحت در حین استفاده از طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه است. کافه سالن محیطی رمانتیک را برای زوج ها فراهم می کند و کسانی که چیزی برای جشن گرفتن دارند می توانند مطمئن باشند که کارکنان به ایجاد تجربه واقعاً خاص کمک خواهند کرد. هتل لوکس Melia با طراحی Ecolabel در لبه منطقه Kirchberg و مؤسسات اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، در کنار MUDAM واقع شده است.

هتل Melia همچنین امکاناتی را برای میهمانانی که با دوچرخه‌ های خود سفر می ‌کنند، از جمله انبار قفل ‌دار و سرپوشیده برای دوچرخه، امکانات خشک کردن لباس و تجهیزات، نقشه ‌های منطقه ‌ای و اطلاعات در مورد مسیرهای دوچرخه ‌سواری و همچنین حمل ‌و نقل عمومی، مجموعه‌ های تعمیر کوچک و غیره ارائه می‌ دهد.

اتاق های هتل Melia عبارتند از:

  • اتاق های استاندارد دابل
  • اتاق های پریمیوم
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های The Level
  • اتاق های The Level Premium با منظره شهر
  • اتاق های The Level با منظره شهر
  • سوئیت های The Level Grand

هتل Melia از شیک ترین و برترین هتل های لوکزامبورگ

هتل Sofitel Europe از برترین هتل های لوکزامبورگ

افرادی که می خواهند فرصتی برای لذت بردن از بهترین غذاها در شهر بدون نیاز به بیرون رفتن از هتل خود داشته باشند، مطمئنا از اقامت در هتل Sofitel Europe که یکی از برترین هتل های لوکزامبورگ می باشد، لذت خواهند برد. این هتل 5 ستاره چشمگیر دارای دو رستوران با غذاخوری عالی است که مهمانان می توانند از بین آنها غذاهای دلپذیری از سراسر اروپا سرو کنمد. همچنین هر روز صبح از مهمانان بافر کامل صبحانه پذیرایی می شود و این یک راه عالی برای امتحان تعدادی از کلاسیک های محلی است. مرکز تناسب اندام هتل Sofitel Europe مکانی عالی برای افزایش اشتها قبل از صرف ناهار خوری است، در حالی که سالن هاوانا فضایی کوبایی دارد و مجموعه ای عالی از نوشیدنی ها را در خود جای داده است.

تنها هتل 5 ستاره در فلات کرچبرگ، احاطه شده توسط مؤسسات اروپایی و با فاصله کوتاهی از مرکز نمایشگاهی جدید، هتلSofitel Luxembourg مکان ایده آلی برای اقامت برای کسب و کار در لوکزامبورگ یا تفریح ​​است. مهمانان هتل Sofitel Europe می توانند در یکی از جاذبه ‌های فرهنگی مجاور استراحت کنند یا به سادگی از گزینه‌ های غذاخوری متعددی که در هتل ارائه می‌ شود لذت ببرند. هتل Sofitel Europe در فاصله 7 کیلومتری از فرودگاه فینلد، 5 کیلومتری از ایستگاه های راه آهن مرکزی و 2 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است.

در نمودار زیر رتبه بندی هتل Sofitel Europe در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Sofitel Europe در بخش های مختلف

هتل Le Royal یکی دیگر از برترین هتل های لوکزامبورگ

هتل Le Royal یکی دیگر از برترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که دارای 210 اتاق و سوئیت است و همگی جادار، زیبا و دارای تهویه مطبوع هستند. دسترسی به اینترنت پرسرعت در تمام اتاق های هتل Le Royal در دسترس است و برای اینکه راحتی بیشتری برای مهمانان فراهم شود، این هتل دارای بال رویال کلوب با اتاق ‌ها و سوئیت ‌های برتر است. برای ارائه خدماتی با بالاترین شهرت، هتل Le Royal یک مرکز تجاری، یک باشگاه سلامت با استخر آب گرم، اتاق ورزش، اتاق ماساژ، سالن زیبایی، سونا، حمام و سولاریوم را ارائه می دهد. همچنین در خدمت مهمانان بوتیک و گاراژ خصوصی با 160 فضا و سرویس رفت و برگشت منظم به فرودگاه (ایستگاه راه آهن در صورت درخواست) وجود دارد دربان های هتل Le Royal همیشه در دسترس هستند تا بهترین خدمات را در داخل و خارج از هتل ارائه دهند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Le Royal اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق سنتی با تخت 2 نفره$381
اتاق سنتی با 2 تخت تک نفره$381
اتاق Club با تخت 2 نفره$431
اتاق Club با 2 تخت تک نفره$431
اتاق دلوکس Royal club با تخت 2 نفره$341 الی 352$
اتاق دلوکس Royal club با 2 تخت تک نفره$341 الی 352$
اتاق Privilege511$ الی 536$
سوئیت سنتی561$ الی 585$
سوئیت 1 خوابه Royal Club712$ الی 736$
سوئیت 1 خوابه Royal با تراس2304$ الی 2329$

هتل Le Royal یکی دیگر از برترین هتل های لوکزامبورگ

آشنایی با هتل Novotel Kirchberg در لوکزامبورگ

هتل Novotel Kirchberg لوکزامبورگ نزدیک به شرکت های بزرگ چند ملیتی و جاذبه های گردشگری شهر لوکزامبورگ واقع شده است و از فرودگاه بین المللی فایندل فقط 15 دقیقه و تا ایستگاه قطار لوکزامبورگ ویل 3 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاق های مدرن و مجهز هتل Novotel Kirchberg به تهویه مطبوع دارای یک تخت بزرگ، یک مبل تختخواب شو و یک میز ارگونومیک هستند. اتاق های هتل Novotel Kirchberg به خوبی طراحی شده اند، نور، روشن و راحت هستند و مشرف به خیابان جذاب Rue du Laboratoire یا آتریوم هستند. هتل Novotel Kirchberg لوکزامبورگ در موقعیت ایده آلی در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از شهر قدیمی قرون وسطایی قرار دارد و اتاق های راحت را برای تمام اعضای خانواده ارائه می دهد.

برخی از امکانات هتل Novotel Kirchberg لوکزامبورگ عبارتند از:

  • کنسول های بازی برای کودکان
  • رستوران و کافه
  • جکوزی و استخر
  • کرایه دوچرخه
  • امکانات شستشوی لباس
  • راهنمای تور
  • باشگاه بدنسازی، بدمینتون، گلف و تنیس روی میز

بچه‌ ها از پیدا کردن کنسول‌ های بازی ویدیویی در هتل هتل Novotel Kirchberg لوکزامبورگ به وجد می آیند و با رنگ ‌های خاموش، دکوراسیون مدرن و نور طبیعی در اتاق های این هتل، جای تعجب نیست که با اقامت در Novotel، مهمانان احساس خوبی خواهند داشت. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان عزیز را در راستای سفر به لوکزامبورگ و مهاجرت به این کشور از روش های مختلف مانند تحصیل در لوکزامبورگ، کار یا سرمایه گذاری در این کشور، راهنمایی و یاری کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *