ویزای توریستی

برترین هتل های مالزی

برترین هتل های مالزی

مالزی یکی از بهترین کشورها برای سفر توریستی است و در لیست برترین هتل های مالزی هتل های لوکس، استراحتگاه و هتل های شگفت انگیز در وجود دارد. برج ‌های دوقلوی سر به فلک کشیده پتروناس بر فراز پایتخت مالزی، در میان آسمان ‌خراش ‌ها (که در مقایسه کوچک به نظر می‌ رسند) و ساختمان ‌های جذاب دوران استعمار، از جاذبه های برجسته این کشور می باشند. این یک شهر جذاب و پر جنب ‌و جوش در آسیای جنوب شرقی است که با استراحت‌گاه ‌های ساحلی رویایی این کشور و مکان ‌های تفکر معنوی کاملاً متفاوت است. مالزی رنگارنگ با غذاهای شگفت‌ انگیز و مردم گرم، تعطیلات فوق ‌العاده با آب و هوای گرم و با فرهنگ خاور دور ایجاد می‌ کند. مالزی را اغلب جواهر آسیا می نامند زیرا همه چیز در این کشور مانند غذاهای باورنکردنی، هتل و استراحتگاه های ساحلی و مناظر جذاب، خانه حیات وحش، بقایای بزرگ استعماری و آسمان خراش های بی نظیر وجود دارد.

در این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره برترین هتل های مالزی جمع آوری کرده اند تا هموطنان عزیز قبل از سفر به این کشور آگاهی کافی در این زمینه کسب کنند.

هتل Four Seasons از برترین هتل های مالزی

هتل Four Seasons مالزی که از 65 طبقه تشکیل شده و منظره ای از برج های پتروناس را برای مهمانان فراهم می کند، سبک را با راحتی ترکیب می کند. اثاثیه سفید شفاف هر یک از 209 اتاق مهمان در هتل Four Seasons با دیوارهای آبی روشن و کاغذ دیواری بافت دار ترکیب شده اند تا ظاهری بسیار سبک و مطبوع ارائه دهند که توهم فضای اضافی را ایجاد می کند. میهمانان هتل Four Seasons می توانند از استخر زیبایی که در طبقه هفتم قرار دارد، مناظر شهر را تماشا کنند، در حالی که این طبقه دارای یک سالن بدنسازی و اسپا بزرگ و پر بار نیز می باشد. دوستداران غذاهای اصیل کانتونی می خواهند مطمئن شوند که میز رستوران مشهور یون هاوس هتل Four Seasons را رزرو می کنند، در حالی که ترکیبی از غذاهای چینی، مالایی و هندی در رستوران Curate سرو می شود.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Four Seasons در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل four seasons مالزی در بخش های مختلف

هتل Shangri La یکی دیگر از برترین هتل های مالزی

هتل Shangri La کوالا لامپور که در قلب شهر قرار دارد، یکی از برترین هتل های مالزی می باشد و اقامتگاه مجللی را برای مهمانان فراهم می کند. دکور هتل Shangri La دارای رنگ های طلایی، سیاه و نقره ای است و هر سطحی صیقلی شده است تا درخشنده شود. لابی اصلی هتل Shangri La بسیار چشمگیر است زیرا دارای پلکانی وسیع و زوایای زیادی است که مهمانان می توانند در آن استراحت کنند. 662 اتاق در هتل Shangri La وجود دارد که به ده نوع اتاق و سوئیت مختلف تقسیم می شوند که میهمانان می توانند از میان آنها انتخاب کنند، از سوئیت لوکس گرفته تا سوئیت سلطنتی بسیار بزرگ که مناظر پانوراما خیره کننده ای از شهر ارائه می دهد.

هتل Shangri La به‌ خاطر استخر بزرگ در فضای بازش که منظره ‌ای از برج منارا را به رخ می ‌کشد، مشهور است، در حالی که از مهمانان با یک آبگرم مدرن پذیرایی می‌ شود. هتل Shangri La بخصوص برای افرادی که جهت کار در مالزی به صورت کوتاه مدت و با اهداف تجاری به این کشور سفر می کنند، مکان عالی برای اقامت می باشد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Shangri La اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس کینگ$94 الی 132$
اتاق Executive$99 الی 183$
سوئیت خانوادگی Executive$141 الی 209$
اتاق Horizon Club Executive$150 الی 209$
سوئیت خانوادگیPremier$201 الی 236$
سوئیت Premier Selection$191 الی 225$

هتل Shangri La یکی دیگر از برترین هتل های مالزی

دبلیو (W) از لوکس ترین و برترین هتل های مالزی

هتل دبلیو (W) کوالا لامپور با ارائه دسترسی آسان به پارک KLCC و مرکز خرید Suria KLCC، W Kuala Lumpur دارای استفاده مفرح و دوستانه از رنگ ‌ها و سبک است تا مهمانان از هر طبقه احساس کنند که در خانه هستند. از لوسترهای بامبو گرفته تا نورپردازی گرم LED، هتل دبلیو (W) کوالا لامپور دارای ویژگی‌ های فراوانی است و در عین حال از نظر اتاق‌ های بزرگ مهمان و مبلمان مجلل، لوکسی خالص را نیز ارائه می‌ دهد. هر اتاق هتل دبلیو (W) کوالا لامپور دارای یک مینی بار مجهز و یک کابینت با نور ال ای دی حاوی وسایل تهیه چای و قهوه و لیوان های مختلف است، در حالی که حمام اختصاصی دارای وان بزرگ و دوش مجهز است. مهمانان چه برای کار و چه برای تفریح ​​سفر می کنند، مطمئناً دوست دارند در آبگرم واقع در هتل دبلیو، که همراه با سونا است، استراحت کنند.

امکانات هتل دبلیو (W) کوالا لامپور عبارتند از:

  • کینگ خصوصی رایگان
  • استخر، امکانات اسپا، نور درمانی و ماساژ کل بدن
  • مرکز تناسب اندام
  • فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات جلسه
  • امکانات برای مهمانان معلول
  • وای فای در همه سراسر هتل
  • وعده های غذایی رژیمی ویژه (در صورت درخواست)، صبحانه در اتاق، کافه و رستوران

 دبلیو (W) از لوکس ترین و برترین هتل های مالزی

هتل Datai هتلی بی نظیر در مالزی

هتل Datai یکی دیگر از برترین هتل های مالزی می باشد که در نوک شمال غربی جزیره سرسبز گرمسیری لنکاوی در سواحل غرب مالزی قرار دارد. اطراف هتل Datai را جنگل ‌های بارانی بکر چند صد ساله با یک مسیر پیاده‌ روی خصوصی منتهی به ساحلی با شن ‌های سفید، استخر شنا، اسپا و زمین گلف در اطراف احاطه کرده است. هتل Datai تنها 30 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد و برای شهرنشینان خسته یک خلوتگاهی ایده آل به طبیعت ارائه می دهد. 125 اتاق، سوئیت و ویلا هتل Datai همگی در داخل جنگل بارانی با ایوان خصوصی و چشم اندازهای خیره کننده قرار گرفته اند، خواه جنگل بارانی سرسبز استوایی باشد یا دریای خیره کننده آندامان با جزیره تاروتائو در افق.

هتل Datai 4 تجربه مختلف را ارائه می دهد:

  • اتاق های لوکس
  • اتاق های پریمیوم
  • سوئیت های انتهای سالن
  • سوئیت های Corner
  • سوئیت Datai

همچنین ویلاهای سوپریور، ویلاهای استخری و سوئیت های استخردار تجربه ای بی نظیر از جنگل های بارانی را ارائه می دهند. در هتل Datai مالزی 13 ویلا ساحلی یک خوابه و ویلا ساحلی دو خوابه تجربه ساحلی بی نظیری را ارائه می دهند و سپس تجربه ویلا هوتان در ویلای خصوصی چهار خوابه ویلا هوتین وجود دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی از هتل های مالزی، شرایط سفر یا مهاجرت به مالزی، متقاضیان می توانند از خدمات بی نظیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *