ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

اگر شما هم علاقه مند به تحصیل و کار در چهارمین مرکز مالی جهان می باشید، تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور می توان بهترین ایده برای شما باشد. برنامه تحصیل دندانپزشکی در کشور سنگاپور در طی دوره 4 سال به اتمام رسیده و به دانشجویان مدرک دکتر دندانپزشکی (B.D.S) اعطاء می شود. در سنگاپور 9 دانشگاه علوم پزشکی وجود دارند که .به آموزش دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی می پردازند

سنگاپور جزو چهار اقتصاد پیشرو آسیایی با نام ببرهای اقتصادی آسیا می باشد. درباره اهمیت و جایگاه بین المللی این کشور پیشرفته همان بس که بدانید سنگاپور چهارمین مرکز مالی بین المللی در دنیا می باشد. انواع شرکت ها و تراست های چند ملیتی، صنایع سبک و سنگین، دانشگاه ها و موسسات آموزشی برتر از جلوه های این کشور ثروتمند و اثرگذار آسیایی است. مسلما مهاجرت به سنگاپور با هر هدفی از جمله تحصیل در این کشور می تواند برای شروع یک مسیر کاری و زندگی عالی در آینده مطلوب باشد. تلاش کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمائی و هدایت هموطنان عزیز در هر زمینه مهاجرتی و اقامتی تا اطمینان از کسب موفقیت آنها می باشد.

دلایل تحصیل در کشور سنگاپور در 2022

از بین چهار اقتصاد ببر آسیایی، احتمالا سنگاپور بهترین و آسان ترین مقصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی محسوب می شود. کشور سنگاپور از آن دسته کشورهای آسیایی است که زبان انگلیسی زبان رسمی نظام آموزشی این کشور می باشد و این مزیتی برای دانشجویان خارجی مشتاق به تحصیل در این کشور می باشد. همچنین درباره ضرورت تحصیل در کشور سنگاپور، بهتر است بدانید که سنگاپور چهارمین مرکز مالی و اقتصادی جهان است و بر طبق گزارش صندوق بین المللی پول (IMF)، سنگاپور سومین کشور پر درآمد از نظر شاخص درآمد سرانه می باشد. برای مشخص شدن سطح درآمد در این کشور نمودار ذیل تولید ناخالص داخلی در سنگاپور را بررسی کرده است:

تولید ناخالص داخلی در سنگاپور

بنابراین دانشجویان برای تحصیل در کشور سنگاپور می توانند دلایل مختلفی داشته باشند. ممکن است هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه، مدرک تحصیلی معتبر، آشنایی با محیط چند فرهنگی، تحصیل به زبان انگلیسی، فرصت تجربه کار در کشور ثروتمند و صنعتی سنگاپور، امکان اخذ اقامت کاری سنگاپور پس از فارغ التحصیلی و غیره می تواند جزو دلایل اصلی تحصیل در کشور سنگاپور باشد. وجود فرصت های شغلی زیاد در سنگاپور دلیل مهمی برای انتخاب این کشور است. وضعیت استخدام در سنگاپور در سال 2022 به شرح نمودار ذیل می باشد:

وضعیت استخدام در سنگاپور

معرفی دوره دندانپزشکی (BDS) در سنگاپور

دانشگاه علوم پزشکی سنگاپور (NUS) دوره لیسانس دندانپزشکی را تحت عنوان لیسانس جراحی دندان (BDS) به دانشجویان ارائه می کند. دوره BDS یکی از برنامه های تحصیلی معروف در بین دانشجویان خارجی محسوی می شود. تحصیل دانشجویان در دوره مذکور دانشگاه علوم پزشکی سنگاپور در جولای هر سال شروع می شود. دوره دندانپزشکی در سنگاپور، یک دوره تحصیلی 4 ساله است که به دو بخش پیش کلینیکی (سال 1 و 2) و کیلینیکی (سال 3 و 4) تقسیم می شود.

دوره preclinicalسال اول و دوم تحصیلی
دوره clinicalسال سوم و چهارم تحصیلی

روش های آموزشی دوره BDS شامل دروس کلاسی، آموزش خصوصی و گروهی، سمینارها، آزمایشگاه، کار تکنیک، معاینات و درمان بالینی بیماران تحت کنترل می باشد. دانشجویان در سال های پیش کیلینیکی بخش عمده ای از وقت خود را در دانشگاه سپری می کنند اما در سال های کلینیکی، عمده وقت دانشجویان صرف معالجه بیماران می شود. در پایان دوره کلینیکی به فارغ التحصیلان مدرک معتبر (Bachelor of Dental Surgery (BDS اعطاء می شود. دانشکده دندانپزشکی در 5 رشته علوم دهانی، جراحی دهان، جراحی فک، Endodontics، جراحی دندان و Prosthodontics ،Periodontics و Orthodontics و دندانپزشکی اطفال ساماندهی شده است.

معرفی دانشگاه ها جهت تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

فهرست دانشگاه های علوم پزشکی سنگاپور به شرح ذیل می باشد:

  • National University of Singapore
  • Nanyang Technological University
  • DukeNus Medical School
  • Ngee Ann Polytechnic
  • Nanyang Polytechnic
  • Singapore Polytechnic
  • Republic Polytechnic
  • HMI Institute of Health Sciences
  • Parkway College of Nursing and Allied Health

معرفی دانشگاه ها جهت تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

شرایط اخذ پذیرش جهت تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور

دانشجویان علاقه مند تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور برای شروع درخواست پذیرش خود از دانشگاه علوم پزشکی سنگاپور نیازمند اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای پذیرش در سنگاپور می باشند. فرآیند پذیرش یک فرآیند نسبتا ساده ای است و مراحل پذیرش کاملا به صورت آنلاین انجام می شود. پروسه پذیرش سنگاپور شامل انتخاب برنامه و دانشگاه مورد نظر، تکمیل فرم درخواست، بارگذاری اسکن مدارک موردنیاز، واریز هزینه درخواست، دریافت نامه پذیرش و سپس درخواست ویزای تحصیلی سنگاپور می باشد. اما مدارک لازم برای درخواست نامه پذیرش از دانشگاه علوم پزشکی سنگاپور عبارت است از:

  • مدرک دیپلم متوسطه در رشته علوم تجربی با GDP حداقل 50%
  • آزمون پذیرش دانشکده پزشکی (GAMSAT) یا آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) و یا آزمون (BMAT)
  • 3 الی 5 توصیه نامه از اساتید، مربیان یا کارفرماها
  • حداقل نمره آزمون TOEFL حدود 500 امتیاز و حداقل نمره آزمون IELTS معادل 7 برای کل بخش ها

نکته ای که لازم است در اینجا بیان شود این است که ارائه نمره آزمون زبان در اکثر دانشگاه های علوم پزشکی سنگاپور الزامی نیست، اما متقاصیان تحصیل دندانپزشکی در سنگاپور باید توجه نمایند که به خاطر آموزش دروس به زبان انگلیسی در دانشگاه های سنگاپور، تسلط بر زبان انگلیسی پیش نیاز تحصیل در این کشور می باشد. در پایان فرآیند اخذ پذیرش و دریافت دعوت نامه، دانشجویان می بایست با ارائه پاسپورت و فرم درخواست تکمیلی به سفارت سنگاپور نسبت به اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور اقدام نمایند. جهت دسترسی به اطلاعات دیگر درباره مهاجرت به سنگاپور و اخذ ویزاهای این کشور با کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *