ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در اندونزی

رشته آسیب شناسی در اندونزی

تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی بر خلاف باور بسیاری از افراد، یکی از گزینه هایی است که برای ورود به شرق آسیا می توان از آن استفاده کرد. اندونزی یکی از کشورهای ارزان قیمت منطقه شرق آسیا است که بسیاری از افراد با انتخاب آن می توانند شرایط مناسبی برای ورود به این منطقه به دست آورند. شرایط فرهنگی خاص موجود در این منطقه برای بسیاری از افراد جذابیت های خاص خود را دارد و به همین دلیل است که در سال های اخیر متقاضیان بسیاری را به خود جذب کرده اند و اندونزی نیز یکی از کشورهای مناسب برای زندگی و تحصیل در این منطقه است.

باید به این نکته اشاره داشت که رشته آسیب شناسی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید در ابتدا برای دریافت مدرک پزشکی خود اقدامات لازم را انجام داده و سپس شرایط لازم برای تحصیل در این رشته را به دست آورند. رشته آسیب شناسی از جمله رشته هایی است که متقاضیان کمتری در میان رشته های پزشکی دارد اما افرادی که به دنبال دوری از تنش های احتمالی موجود در تخصص های مختلف پزشکی هستند، می توانند این رشته را برای خود انتخاب کرده و بهترین شرایط را برای خود به ارمغان آورند و از همین رو است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی خواهند پرادخت.

  • شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در رشته آسیب شناسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، به عنوان پاتولوژیست به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی

برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است که در دانشگاهی به ادامه تحصیل بپردازند که از نظر علمی شرایط مناسبی داشته باشد اما دانشگاه های اندونزی از نظر کیفیت در شرایط مناسبی قرار ندارند. برخی از دانشگاه های این کشور توانسته اند در رتبه بندی های جهانی جایگاه مناسبی به دست آورده و از همین راه دانشجویان بیشتری را به خود جذب کنند. در رابطه با این موضوع باید به این نکته نیز اشاره داشت که دانشجویان با رزومه های عالی بهتر است دانشگاه های دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند چراکه رتبه های مربوط به دانشگاه های اندونزی در رشته آسیب شناسی عالی نیست.

دانشگاه اندونزی به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته آسیب شناسی توانسته رتبه 787 جهان را به دست آورده و خود را در جایگاه بهترین دانشگاه های اندونزی در این رشته قرار دهد. دانشگاه گدجاه مادا به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور نیز رتبه 1134 جهانی را به دست آورده است و این موضوع قابل تاملی برای بسیاری از افراد است.

به هر ترتیب، تحصیل رشته آسیب شناسی در این کشور در حدود 4 سال به طول خواهد انجامید و دانشجویان پیش از ورود به این رشته باید دوره انترنی را پشت سر گذاشته باشند.

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی

هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در اندونزی

اندونزی را می توان به عنوان کشوری معرفی کرد که هزینه های تحصیل بسیار مقرون به صرفه ای را به همراه دارد. دانشگاه هایی که رتبه عالی در اختیار ندارند، زمانی مورد توجه قرار خواهند گرفت که هزینه های تحصیلی مناسبی را در نظر بگیرند و هزینه تحصیل پزشکی در اندونزی نیز به همین نسبت مناسب است. افرادی که در اندونزی به عنوان دانشجوی خارجی در رشته آسیب شناسی مشغول به تحصیل می شوند، به طور متوسط 3400$ تا 6000$ (دلار) در سال را به عنوان هزینه تحصیل خود پرداخت می کند.

با این حال عوامل دیگری وجود دارد که سبب می شود تا اندونزی به عنوان یکی از کشورهایی در نظر گرفته شود که چندان ارزشمند نیست. هزینه زندگی در این کشور آسیای شرقی نسبتا زیاد است و به همین دلیل نمی توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند. یک دانشجوی خارجی به طور متوسط به 800$ تا 1100$ (دلار) در ماه نیاز خواهد داشت تا بتواند در این کشور زندگی کند. این در حالی است که امکان کار ضمن تحصیل در این کشور وجود ندارد و به همین دلیل می توان آن را به سایر نکات منفی در رابطه با زندگی در اندونزی به آن توجه داشت.

نکات منفی در رابطه با زندگی در اندونزی

شرایط کار یک پاتولوژیست در اندونزی

انتخاب اندونزی به عنوان مقصد تحصیلی می تواند یک گزینه چالش برانگیز باشد اما زمانی که فردی این کشور را به عنوان مقصد تحصیل خود در رشته آسیب شناسی انتخاب می کند، این فرصت را خواهد داشت که به عنوان یک پاتولوژیست در این کشور به کار مشغول شود و از این طریق شرایط اقامت خود را فراهم کند. یک پاتولوژیست در این کشور می تواند 26900000IDR (روپیه اندونزی) درآمد داشته باشد و این مقداری قابل توجه است برای افرادی که می خواهند زندگی با کیفیت از نظر مالی در این کشور را تجربه کنند. در صورتی که به دنبال مسیری برای بهبود شرایط زندگی خود در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *