ویزای تحصیلی

رشته سم شناسی در تایلند

رشته سم شناسی در تایلند

شرایط تحصیل رشته سم شناسی در تایلند برای بسیاری از افرادی که توان مالی دارند می تواند گزینه مناسب و بسیار مفید باشد. در حال حاضر دانشگاه های نسبتا مناسبی در تایلند وجود دارد که می توان به کمک آن ها شرایط مناسب تحصیل در این کشور را تجربه کرد ولی در کل شاید نتوان به بسیاری از افراد توصیه کرد که این کشور را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کنند. هزینه های تحصیل در تایلند برای بسیاری از افراد بسیار زیاد است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان زیادی از خارج از کشور بتوانند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

با وجود همه کمبودهایی که در زمینه تحصیل در تایلند وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته سم شناسی در تایلند خواهند پرداخت تا اطلاعات دقیقی در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته سم شناسی در تایلند چیست؟
  • آیا دانشگاه های تایلند در سطح جهانی معتبر هستند؟
  • بهترین دانشگاه های تایلند برای تحصیل در رشته سم شناسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته سم شناسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در کشور تایلند به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته سم شناسی در تایلند

برای این که فردی بتواند در تایلند به ادامه تحصیل مشغول شود، باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کند و خوشبختانه در تایلند دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته سم شناسی وجود دارد. باید در نظر داشت که برای دریافت پذیرش در رشته سم شناسی، دانشجویان باید یک مدرک کارشناسی مرتبط در اختیار داشته باشند و رشته های محدودی هستند که به عنوان رشته مرتبط با سم شناسی شناخته می شوند. برخی از مهم ترین رشته های تحصیلی که در کشور تایلند به عنوان رشته مرتبط شناخته می شوند عبارتند از:

  • زیست شناسی
  • شیمی
  • شیمی دارویی
  • داروسازی
  • داروشناسی
  • پزشکی

باید در نظر داشت در حال حاضر دانشجویان خارجی به راحتی می توانند در رشته سم شناسی به ادامه تحصیل به زبان انگلیسی بپردازند و نیازی به یادگیری زبان تای به عنوان زبان رسمی این کشور نخواهند داشت. در شرایط کنونی می توان گفت که تایلند یکی از کشورهایی است که تحصیل با کیفیت را با هزینه های نسبتا بالا ارائه می کند و این خود یکی از چالش های پیش روی تحصیل در این کشور است.

دانشگاه های برتر تحصیل رشته سم شناسی در تایلند

برای تحصیل رشته سم شناسی در تایلند، 7 دانشگاه نسبتا مناسب وجود دارد که به کمک آن ها می توان در رشته سم شناسی به ادامه تحصیل پرداخت. برخی از این دانشگاه ها شرایط علمی بسیار مناسبی دارند و برخی دیگر را نمی توان در جایگاه های مناسب قرار داد. در تصویر زیر می توان اطلاعاتی در مورد بهترین دانشگاه های رشته سم شناسی در تایلند به دست آورد.

دانشگاه های برتر تحصیل رشته سم شناسی در تایلند

سایر دانشگاه های تایلند برای تحصیل در رشته سم شناسی در بین 800 دانشگاه برتر جهان قرار ندارند و باید در نظر داشت که مناسب افرادی که رزومه قوی در اختیار دارند نیست. در حال حاضر باید در نظر داشت که تایلند در شرایطی می تواند مفید واقع شود که از نظر مالی فرد در شرایط مناسبی قرار داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته سم شناسی در تایلند

مهاجرت به تایلند برای دانشجویان خارجی هزینه های زیادی را در بر خواهد داشت و نمی توان به راحتی آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. یکی از معایب بزرگی که تایلند به عنوان مقصد تحصیلی دارد آن است که نمی توان در این کشور ضمن تحصیل کار کرد و همین مسئله هزینه های زندگی در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

هزینه های تحصیل رشته سم شناسی برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 17000$ (دلار) در سال است و به همین دلیل می توان آن را در دسته کشورهایی قرار داد که هزینه های تحصیل در آن بسیار گرانقیمت است. هزینه های زندگی در شهرهای مختلف تایلند را نیز می تواند در حدود 500$ تا 750$ (دلار) در ماه دانست و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت همه افراد به راحتی بتوانند در تایلند زندگی کنند.

هزینه تحصیل رشته سم شناسی در تایلند

شرایط کار یک سم شناس در تایلند

زمانی که فردی به عنوان سم شناس در کشور تایلند شروع به کار کند می تواند به درآمدی در حدود 108000THB (بات تایلند) در ماه دست پیدا کند. در چنین شرایطی می توان گفت که یک سم شناس در این کشور از نظر مالی شرایط مناسبی خواهد داشت و در نتیجه از نظر رفاه در شرایط خوبی خواهد بود. با این حال باید در نظر داشت که تایلند از نظر مالی کشور مناسبی برای تحصیل نیست و تنها افرادی می توانند این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند که توان مالی بالایی دارند. در صورتی که به دنبال بهترین راه های مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *