ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در امارات

رشته شنوایی سنجی در امارات

رشته شنوایی سنجی در امارات علاقمندان زیادی بین ایرانی ها ندارد چون اخذ اقامت دائم و پاسپورت امارات از طریق تحصیل غیر ممکن است. با این وجود نمی توان منکر شد که امارات یکی از مرفه ترین و مدرن ترین کشورهای دنیا است که هر ساله گردشگران و دانشجویان زیادی را از سرتاسر دنیا جذب می کند. امارات متحده عربی مدتی است که یک مقصد گردشگری محبوب بوده است و اکنون، همچنین یک مقصد تحصیلی پررونق برای دانشجویان از سراسر جهان است. این باعث می شود که هر دو مکان به مقاصد تحصیلی عالی برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در اینجا هستند تبدیل شوند. دبی یکی از محبوب ترین مقصدها برای دانشجویان بین المللی است، زیرا بسیاری از دانشگاه های جهانی در اینجا پردیس های خود را راه اندازی کرده اند. امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به دلیل حفظ استانداردهای بالا در زمینه آموزش شناخته شده است.

اتباع خارجی که از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیستند، برای اجازه تحصیل در امارات متحده عربی باید برای ویزا اقدام کنند. دانشگاهی که آنها در آن ثبت نام می کنند می تواند آنها را حمایت کند. این ویزاها باید هر سال تمدید شوند و دانش آموزان باید تحت معاینه پزشکی قرار گیرند. از 21 اکتبر 2018، به دانش‌آموزانی که از دانشگاه‌ها یا مدارس متوسطه خود فارغ‌التحصیل می‌شوند و یا 18 سال سن را کامل می‌کنند، ویزای اقامت یک ساله اعطا می‌شود که برای یک سال دیگر از تاریخ فارغ‌التحصیلی یا پس از اتمام 18 سال قابل تمدید است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته شنوایی سنجی در امارات به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته شنوایی سنجی در امارات چقدر است؟
  • هزینه تحصیل در رشته شنوایی سنجی در امارات چه میزان می باشد؟

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در امارات

آیا تحصیل در امارات به صورت رایگان وجود دارد؟ بله در سال 2022 تحصیلات ابتدایی و متوسطه برای همه اماراتی ها رایگان و برای پسران و دختران از سن 5 تا 15 سالگی اجباری است، اما افراد غیرشهروند باید برای مدرسه، دولتی و خصوصی هزینه بپردازند. فراموش نشود که تحصیل در امارات برای خارجی ها نه تنها رایگان نیست بلکه خیلی هم گران قیمت می باشد. به عنوان مثال، در دبی، گران ترین شهر امارات، هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی بین 37500 تا 70000 درهم در سال و برنامه تحصیلات تکمیلی بین 55000AED تا 75000AED در سال است. 1200 درهم اضافی (330 دلار آمریکا) در ماه معمولاً باید برای هزینه های زندگی عمومی لحاظ شود.

در حالی که تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های دولتی امارات برای شهروندان اماراتی رایگان است، همه دانشجویان بین‌المللی باید شهریه بپردازند. دوره‌ها بر اساس ساعات اعتبار ترم ارزیابی می‌شوند و دانشگاه‌ها معمولاً برای هر واحد شهریه دریافت می‌کنند. ارزان ترین دانشگاه های امارات در سال 2022 عبارت هستند از:

  1. University of Sharjah
  2. Aldar University College
  3. American University in the Emirates
  4. Ajman University
  5. Abu Dhabi University
  6. Modul University Dubai
  7. United Arab Emirates University

بهترین دانشگاه ها برای رشته شنوایی سنجی در امارات

بهترین دانشگاه ها برای رشته شنوایی سنجی در امارات

برای تحصیل در امارات بهتر است افراد به دنبال بهترین دانشگاه ها باشند؛ البته دانشگاه های امارات نسبت به سایر کشورهای عربی از جمله کویت، به مراتب رنکینگ و جایگاه بین المللی بهتری دارند. از جمله بهترین دانشگاه های امارات برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بهترین دانشگاه های امارات برای رشته شنوایی سنجیTHE Ranking 2022QS Ranking 2022
Khalifa University351183
United Arab Emirates University351288
University of Sharjah401601
Zayed University601651
American University of Sharjah (AUS)801383
American University in Dubai601
Abu Dhabi University701
Ajman University701

کار ضمن تحصیل رشته شنوایی سنجی در امارات

کار در امارات برای دانشجویان بین المللی به تازگی مجاز دانسته شده است و قبلا امکان پذیر نبود. اکنون در سال 2022 دانشجویان این فرصت را دارند که در حین تحصیل در دبی به صورت پاره وقت کار کنند. دانشجویانی که در 23 موسسه دانشگاهی در خوشه‌های خلاق دبی ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از مقررات جدید استخدام نیمه‌وقت دانشجویی DDA، برای اولین بار برای خوشه‌های خلاق دبی و مناطق آزاد منطقه، بهره‌مند شوند.

کار با رشته شنوایی سنجی در امارات

خبر خوب این است که اگر در یک شرکت دبی استخدام شده اید، به راحتی می توانید آنها را دریافت کنید؛ از آنجایی که ویزای کار الزامی است، پس از اینکه موقعیتی به شما پیشنهاد شد، راحت‌ترین راه رفتن به دبی است. متخصصین حوزه شنوایی سنجی امکان کار در مدارس مخصوص افراد کم شنوا و ناشنوا یا کار در کلینیک ها و بیمارستان های امارات را دارند. سطح درآمد رشته شنوایی سنجی در امارات در سال 2022 به شرح نمودار ذیل است:

سطح درآمد رشته شنوایی سنجی در امارات

اخذ ویزای تحصیلی امارات

هزینه ویزا 100AED (درهم) برای اولین بار صدور و تمدید خواهد بود؛ برای بهره مندی از این سرویس، والدین باید گواهی فارغ التحصیلی که به درستی تایید شده است از دانشگاه ها یا مدارس، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور ارائه دهند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته شنوایی سنجی در امارات، کار در امارات و غیره توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *