ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در رومانی

رشته تخصص اطفال در رومانی

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی برای علاقمندان به زندگی در اروپای شرقی گزینه ای ارزان و بسیار ایده آل به حساب می آید. محدودیت های زیادی برای تحصیل در برخی از کشورهای اروپایی وجود دارد اما باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در رومانی از این ضوابط نسبتا سخت گیرانه به دور است و به همین دلیل می توان این کشور را در دسته کشورهای مناسب برای افرادی قرار داد که از نظر مالی در شرایط خوبی نیستند و همچنین رزومه تحصیلی آن ها در کیفیت درجه اول به حساب نمی آید. دانشگاه های رومانی در رتبه بندی های جهانی از جایگاه چندان مناسبی برخوردار نیستند و این مسئله می تواند میزان توجه بسیاری از افراد به این کشور را کاهش دهد.

رشته تخصص اطفال به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی از جمله رشته هایی است که نیاز به پیش زمینه های بسیاری دارد و یکی از ساده ترین آن ها مدرک پزشکی است. افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، باید از نظر جسمانی و روانی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند و همچنین بتوانند ارتباط مناسبی با کودکان برقرار کنند و در نتیجه شرایط ظاهری و اخلاقی آن ها می تواند بسیار مهم باشد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که چگونه تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی برای شهروندان کشور ایران و همچنین افغانستان ممکن می شود.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته تخصص اطفال کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار پس از تحصیل در رومانی برای شهروندان خارجی در حوزه پزشکی چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی

برای تحصیل در رشته تخصص اطفال، فرد موظف است تا دوره تحصیل رشته پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد و بسته به شرایط مورد تقاضای دانشگاه، یک مدرک زبان مناسب را ارائه کند. در اکثر دانشگاه های رومانی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد و این خود یکی از برتری هایی است که تحصیل در این کشور می تواند ایجاد کند. با این حال افرادی که در سن کمتری قرار دارند و دوره تحصیلی خود را هنوز آغاز نکرده اند، توصیه می شود تا تحصیل پزشکی در رومانی را انتخاب کنند تا بتوانند از این طریق فرایند دریافت تخصص پزشکی را برای خود ساده تر سازند.

برای تحصیل در رشته تخصص اطفال، دانشگاه های محدودی وجود دارد و به همین دلیل باید در نظر داشت که افراد ممکن است در رقابتی جدی برای تحصیل در این کشور قرار گیرند. از جمله مهم ترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در رشته تخصص اطفال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

مهم ترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در رشته تخصص اطفال

برای تحصیل در رومانی در رشته تخصص اطفال، افراد باید یک دوره 4 ساله آموزشی را در نظر داشته باشند و بسیاری از افراد نیز نمی توانند در پایان این زمان، مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند و به بازه زمانی بیشتری برای پایان دوره خود نیاز خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی

برای این که فردی بتواند دوره تحصیلی خود را در کشور رومانی با موفقیت به پایان برساند باید بودجه کافی برای پایان دادن به این دوره را در اختیار داشته باشد. در این بازه زمانی فرد در رومانی امکان کار کردن ضمن تحصیل را نیز خواهد داشت و این مسئله به او کمک خواهد کرد تا بخش عمده از هزینه های زندگی خود را پوشش دهد.

اطلاعات بیشتر در باب هزینه زندگی در رومانی

به طور کلی هزینه یک سال تحصیل در رشته تخصص اطفال در رومانی برای دانشجویان خارجی در حدود 4800€ تا 6000€ (یورو) در سال است ولی باید به این نکته هم اشاره داشت که دریافت بورسیه در دانشگاه های این کشور چندان ساده به دست نمی آید. از طرف دیگر زندگی در این کشور هزینه های بسیار کمی دارد و در اختیار داشتن 350€ (یورو) در ماه می تواند به کیفیت زندگی دانشجویی در این کشور رنگ و بوی بسیار مناسب تری ببخشد.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در رومانی

شرایط کار یک متخصص کودکان در کشور رومانی

مهاجرت به رومانی هزینه های بسیار کمی را به همراه دارد و با توجه به همین مسئله این کشور را می توان به عنوان پلی مناسب برای رسیدن به موفقیت های بعدی در نظر گرفت. دانشگاه های این کشور در کشورهای اروپایی اعتبار کافی در اختیار دارند و به همین دلیل می توان آن ها را در دسته کشورهای مناسب برای شروع تحصیل با رزومه های مناسب قرار داد. یک متخصص کودکان در این کشور به طور متوسط 20000RON (لئوی رمانی) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند کیفیت مناسب زندگی را برای خود به ارمغان آورد. در چنین شرایطی است که می توان تحصیل رشته تخصص اطفال در این کشور را ارزشمند دانست. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای ورود به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *