ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در روسیه

رشته تخصص اطفال در روسیه

تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه برای افرادی مناسب خواهد بود که رزومه سطح متوسط و بودجه ای محدود در اختیار دارند. در طول دهه گذشته، دانشگاه های روسیه پیشرفت های چشمگیری را تجربه کرده اند و به همین دلیل است که تمایل به تحصیل در این کشور به صورت قابل توجهی در میان ایرانیان افزایش پیدا کرده است. باید به این نکته اشاره داشت که بسیاری از این پیشرفت ها در زمینه رشته های مهندسی بوده است و در سایر رشته ها هنوز فاصله بسیار زیادی بین دانشگاه های برتر روسیه و سطح بین المللی وجود دارد در نتیجه می توان گفت که تحصیل پزشکی در این کشور هنوز به استانداردهای کافی نرسیده است.

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال به گونه ای است که افراد در مرحله ابتدایی باید مدرک پزشکی خود را دریافت کنند و با توجه به نیاز دانشگاه، یک مدرک زبان را نیز در اختیار داشته باشند. افرادی که تحصیل پزشکی در روسیه را تجربه نکرده باشند، با شرکت در دوره های پادفک، می توانند زبان مورد نظر تحصیل خود را نیز بیاموزند و به همین دلیل است که نیاز چندانی به شرکت در آزمون های زبان بین المللی برای آن ها وجود ندارد. با توجه به حسن توجه مخاطبین ما به شرایط تحصیل در این کشور، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه را بررسی خواهند کرد.

  • فرایند تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه چگونه انجام می شود؟
  • مهم ترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل در رشته تخصص اطفال کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک دانشجوی خارجی، در روسیه به کار پس از تحصیل مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه

افرادی که قصد ادامه تحصیل در روسیه را دارند، خواه در مقطع کارشناسی یا دکترای تخصصی، باید دوره پادفک در این کشور را با موفقیت در آزمون های نهایی پشت سر بگذارند. شرکت در این دوره ها اختیاری است اما قبولی در آزمون های نهایی الزامی بوده و دانشجویان با شرکت در این دوره ها می توانند زبان روسی را نیز بیاموزند.

برای شروع دوره تخصص اطفال در این کشور، شرکت در آزمون های پادفک پس از دریافت مدرک پزشکی از دانشگاه های خارجی الزامی است اما افرادی که در روسیه تحصیل کرده باشند، دیگر نیازی به شرکت در این آزمون ها ندارند. تحصیل پزشکی در روسیه این فرصت را به افراد خواهد داد تا بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه تر، به رشته مورد علاقه خود ورود کنند. تخصص اطفال در روسیه در یک دوره حداقل 4 ساله برگزار می شود و بهترین دانشگاه برای شروع این دوره نیز دانشگاه آکادمی پزشکی مسکو است که رتبه 756 جهان را در اختیار دارد. دانشگاه تحقیقات پزشکی روسیه نیز رتبه 906 را در این رشته به دست آورده و سایر دانشگاه های این کشور رتبه های ضعیف تر از 1000 را در اختیار دارند.

علاقمندان به تحصیل در روسیه باید به نکات زیادی که در رابطه با تحصیل در این کشور وجود دارد توجه داشته باشند تا بتوانند مسیر هموارتری را برای مهاجرت خود طراحی کنند.

نکات تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه

افرادی که روسیه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که هزینه تحصیل در این کشور زیاد نیست اما محدودیت هایی برای رسیدن به درآمد در این کشور وجود دارد که منجر می شود بسیاری از افراد به بودجه زیادی برای پایان دادن دوره تحصیلی خود در این کشور نیاز داشته باشند. هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در این کشور به طور تقریبی در حدود 4800$ تا 9100$ (دلار) است و متقاضیان موظف هستند پیش از شروع فرایند پذیرش خود، از طریق سایت دانشگاه مورد نظر این مورد را بررسی کنند.

هزینه زندگی در روسیه نیز در حدود 500$ (دلار) در ماه است و با توجه به کاهش ارزش روبل در طول چند سال اخیر، می توان انتظار داشت که این هزینه ها به صورت سالیانه کاهش نیز داشته باشند. در چنین شرایطی باید گفت که به تازگی امکان کار ضمن تحصیل در روسیه با شرایط سخت گیرانه برای بسیاری فراهم شده است.

هزینه تحصیل رشته تخصص اطفال در روسیه

شرایط کار متخصصین کودکان در روسیه

روسیه از جمله کشورهایی است که به شدت به نیروی کار در زمینه های مختلف نیاز دارد و به همین دلیل است که تحصیل در این کشور می تواند زمینه ساز رسیدن به کار در آن شود. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی که این کشور درگیر جنگ های خارجی است، می تواند مسیر مهاجرت به روسیه را سخت کند.

یک متخصص کودکان در روسیه می تواند ماهیانه 236000RUB (روبل) درآمد داشته باشد و زندگی مناسبی را در سطح این کشور برای خود و یک خانواده ایجاد کند. در صورتی که تمایل به زندگی در کشور روسیه دارید، یا قصد به دست آوردن اطلاعات در رابطه با سایر کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *