ویزای توریستی

برترین هتل های اسلوونی

برترین هتل های اسلوونی

برترین هتل های اسلوونی در سطح شهر و در طبیعت سبز و امن قرار گرفته اند که برای همه نوع مسافر گزینه های بسیار خوبی می باشند. اسلوونی قلب سبز اروپا است، جایی که هر کسی می تواند گزینه های مختلفی برای اقامت، تفریح و خوش گذرانی برای خود پیدا کند. یافتن مکانی کوچک اما مناسب که در هر جای دیگر دنیا اینقدر ارائه دهد دشوار است. چهار دنیای مختلف در یک سمفونی با شکوه در اسلوانی ترکیب شده اند که می توان آن را در فرهنگ، غذا و شگفتی های طبیعی حس کرد. اسلوونی کوچک و نادیده گرفته شده یکی از غیرمنتظره ترین مقاصد جذاب اروپا است و برترین هتل های اسلوونی آماده پذیرش گردشگران از نقاط مختلف دنیا هستند. در تقاطع جهان اسلاو، آلمان و ایتالیا، اسلوونی ترکیبی هیجان انگیز از بهترین های هر فرهنگ است.

اسلوونی با ثبات، مرفه و دلپذیر، مکانی جذاب و راحت برای سفر است، با شهرهایی با معماری بزرگ، فرهنگی و حومه ‌های سرسبز جنگلی کاج، که برای پیاده ‌روی و دوچرخه ‌سواری در تابستان و اسکی در زمستان مناسب است. در ادامه با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با برترین هتل های اسلوونی که در سطح بین المللی معروف هستند، آشنا شوید و اطلاعات کاملی قبل از سفر به این کشور در این زمینه کسب کنید.

هتل Bohinj از زیباترین و برترین هتل های اسلوونی

هتل Bohinj یک ملک کوهستانی در Ribčev Laz، با منظره دریاچه و طراحی داخلی مدرن با الهام از محیط اطراف است. اتاق‌ های هتل Bohinj کاملاً دارای سبک اسکاندی هستند، با چوب ‌های سبک، کف چوبی، دیوارها و سقف‌ ها، روکش‌ های پوست گوسفند، کتانی سفید، آثار هنری که طبیعت محلی را به تصویر می‌کشند و اثاثیه مینیمالیستی. هتل Bohinj دارای یک استخر ماساژ بیرونی مشرف به پارک ملی تریگلاو است و هتل یک تجربه صبحانه شناور در آب را با نوشیدنی های گازدار و غذاهای صبحگاهی سالم ارائه می دهد. در آبگرم هتل Bohinj، یک فواره یخ، سونا، یک حمام و یک اتاق نمک قرار دارد. همچنین در هتل Bohinj یک رستوران، یک باغ با شومینه، یک اتاق روستایی و یک باشگاه وجود دارد.

در جدول زیر به هزینه های اقامت در هتل Bohinj اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای یک شب (2 نفر)
اتاق دابل با تخت دو نفره$191 الی 201$
اتاق دابل با تخت دو نفره و بالکن$203 الی 213$
اتاق دابل بزرگ با تخت دو نفره (یا 2 تخت تک نفر) و بالکن$216 الی 226$
سوئیت سوپریور$314
اتاق خانوادگی$289

هتل Bohinj که توسط طبیعت بکر احاطه شده است، در 100 متری دریاچه Bohinj واقع شده است و اتاق هایی با منظره کوه و چند اتاق در طبقه بالا با منظره دریاچه ارائه می دهد. شایان ذکر است که در هتل Bohinj، اکثر اتاق ها دارای پنجره های پانوراما هستند. میهمانان می توانند تجهیزات ورزشی (دوچرخه، تجهیزات اسکی و غیره) را در انبار نگهداری کنند و در فصل زمستان هتل در صورت درخواست کارت اسکی ارائه می دهد.

هتل InterContinental یکی از برترین هتل های اسلوونی

هتل InterContinental بلندترین هتل شهر و یکی از اعضای برند جهانی IHG است. با اقامت در هتل InterContinental، مسافران می توانند به Serenity Wellness مراجعه کنند که در طبقه هجدهم واقع شده است، جایی که می توان کل شهر را مشاهده کرد. هتل InterContinental همچنین اولین اقامتگاه پنج ستاره لیوبلیانا بود و 165 اتاق دارد. سوئیت پرزیدنت هتل InterContinental در طبقه بالای اسپا شامل اتاق بخار، فضای نشیمن و شومینه می باشد و مهمانان می توانند یک طبقه بالاتر از آن، در رستوران B، که توسط سرآشپز ستاره دار میشلن، آلفردو روسو مدیریت می شود، غذا بخورند. همه اتاق ‌های هتل InterContinental شیک و جادار با تهویه مطبوع مشرف به مرکز شهر لیوبلیانا هستند و دارای تلویزیون کابلی مجهز، گاو صندوق، مینی ‌بار و میز کار هستند. در اتاق های هتل InterContinental، مهمانان می توانند از حمام های خصوصی دارای دوش، لوازم آرایش رایگان و سشوار هستند، بهره مند شوند.

نمودار زیر شامل امتیازات هتل InterContinental در بخش های مختلف می باشد:

امتیازات هتل InterContinental در بخش های مختلف

مهمانان می توانند در کافه شیک هتل InterContinental استراحت کنند یا از مرکز تناسب اندام با دسترسی 24 ساعته استفاده کنند. میدان Prešeren 1.3 کیلومتر و پارک تیوولی 700 متر از هتل InterContinental فاصله دارند. منطقه عابر پیاده Slovenska cesta با ردیفی از فروشگاه‌ ها و رستوران ‌ها تنها در 300 متری هتل قابل دسترسی است. با توجه به دسترسی بی نظیر هتل InterContinental به تمامی نقاط، این هتل برای افرادی که با اهداف تجاری و کار در اسلوونی به این کشور سفر می کنند نیز محل مناسبی برای اقامت کوتاه مدت می باشد.

هتل Cubo یکی دیگر از برترین هتل های اسلوونی

هتل Cubo از برترین هتل های اسلووانی می باشد که با داشتن امکانات بسیار مناسب، هر ساله مهمانان و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این ساختمان متعلق به دهه 1930 که قبلاً یک بلوک آپارتمانی شیک و گوشه ‌ای بود، اکنون دارای 26 اتاق مجلل برای پرداخت میهمانان است. برخی از سوئیت ‌های هتل Cubo تخت ‌های دایره ‌ای دارند و حمام ‌ها دارای دیوارهای شیشه ‌ای و لوازم آرایش شرکت White Company هستند. صاحبان Cubo رستوران داران هستند، بنابراین مهمانان می توانند انتظار غذاهای عالی را داشته باشند که با استفاده از مواد فصلی با ردپای کربن کم ساخته شده اند. کافه لابی هتل Cubo در طول تابستان به عنوان یک کافه پیاده‌رو عمل می ‌کند، مکانی عالی برای خوردن خوراکی ها و نوشیدنی های بی نظیر.

مهمانان هتل Cubo می توانند از کرایه دوچرخه رایگان نیز بهره ببرند، زیرا رودخانه و پارک در نزدیکی آن برای دوچرخه سواری آرام قرار دارند.

اتاق های هتل Cubo عبارتند از:

  • اتاق تکی
  • اتاق دابل
  • سوئیت جونیور Cubo

هتل Cubo یکی دیگر از برترین هتل های اسلوونی

آشنایی با هتل Vila Planinka در اسلوونی

یکی دیگر از برترین هتل های اسلوونی هتل Vila Planinka می باشد که برای مهمانان خود تجربه بی نظیر از طبیعت را فراهم می کند. با رزرو اتاق در هتل Vila Planinka، مهمانان می توانند درست در حومه شهر، در یک کلبه سه طبقه آلپاین اقامت داشته باشند. هتل Vila Planinka در جنگل های Zgornje Jezersko واقع شده است و فقط 23 اتاق دارد که برخی از آنها دارای بالکن با دید کوه هستند. میهمانان با غذاهای محلی، منو های چند غذای مزه، طیف وسیعی از 160 نوع نوشیدنی اسلوونیایی و رستوران مشرف به جنگل پذیرایی می شوند. کارکنان هتل Vila Planinka تورهای سفارشی ترتیب می دهند، یا مهمانان می توانند با کرایه دوچرخه رایگان، اطراف ویلا را کمی کاوش کنند. شایان ذکر است که برخی از اتاق های هتل Vila Planinka دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، یخچال و مینی بار هستند.

از آنجایی که کودکان برای اقامت در هتل Vila Planinka باید بالای 12 سال سن داشته باشند، این مکان دوستدار محیط زیست برای زوج‌ ها یا خانواده ‌های مسن‌ تر مناسب ‌تر است. در هتل Vila Planinka، مهمانان می توانند از سونا استفاده کنند و از فعالیت هایی در داخل و اطراف Zgornje Jezersko مانند پیاده روی، اسکی و دوچرخه سواری لذت ببرند. در صورتی که متقاضیان مایل به کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط مهاجرت به اسلوونی از روش های مختلف یا سفر به این کشور زیبا هستند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *