ویزای توریستی

برترین هتل های اسپانیا

برترین هتل های اسپانیا

برترین هتل های اسپانیا با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، ترکیبی از هتل های قدیمی و جدید، مدرن و سنتی می باشند. برای هر مسافر، اسپانیا به معنای چیزهای زیادی مانند گاوبازی، کلیسای جامع عظیم، هنر در سطح جهانی، کاخ های مسلمانان، روستاهای سفید پوش، پائلای خوشمزه، سواحل آفتابی و زندگی شبانه پر جنب و جوش می باشد. اما جذابیت این کشور واقعاً در مردم و سبک زندگی منحصر به فرد آنها نهفته است. این کشور در میان گرما، از رقص هیجان ‌انگیز ساردانا جمعی در بارسلونا گرفته تا موش ‌های تند فلامنکو در سویا، ضربات خاص خود را ایجاد می‌ کند. اما قبل از سفر به این کشور، مسافران باید اتاق مورد علاقه خود را در هتل مورد نظر رزرو کنند، زیرا با افزایش تعداد بازدیدکنندگان اسپانیا، شانس رزرو اتاق در برترین هتل های اسپانیا کاهش می یابد.

از این رو، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره برترین هتل های اسپانیا اطلاعات بسیار مفید و کاملی جمع آوری کرده اند که می تواند برای تمام گردشگرانی که قصد دارند به این کشور جذاب سفر کنند، راهنمای عالی باشد. از استراحت در ساحل با پارچ سنگریا گرفته تا پیاده ‌روی در رودخانه‌ ها و دره نوردی در کوهستان، طیف وسیعی از ماجراجویی ‌های اسپانیا همه نوع مسافران را به این کشور جذب می کند.

هتل Arts بارسلونا در صدر لیست برترین هتل های اسپانیا

نمایش خیره کننده معماری معاصر، هتل Arts بارسلونا (که توسط شرکت هتل ریتز کارلتون اداره می شود) به دلیل خدمات بی عیب و نقص و اقامتگاه های مجلل خود، از جمله 28 پنت هاوس دوبلکس، در سراسر جهان مشهور است. پنت هاوس های هتل Arts بارسلونا در طبقات بالای هتل قرار دارند و خدمات پیشخدمت و استفاده از MINI Cooper را ارائه می دهند. هتل Arts بارسلونا دارای یک اسپا اختصاصی به نام 43 The Spa است که در طبقه 43 واقع شده است. توصیه می شود مسافران حتما از از باغ های پلکانی، استخر بی نظیر، استخر خانوادگی، مجموعه خیره کننده هنر اسپانیایی، پنج رستوران از جمله Enoteca Paco Pérez تحسین شده با دو ستاره میشلین دیدن کنند. طراحی نمادین، تجربیات آشپزی باورنکردنی و دریای درخشان مدیترانه چیزی است که بازدیدکنندگان را به بارسلونا، اسپانیا می کشاند.

این عناصر همچنین چیزی است که مسافران لوکس را به هتل Arts بارسلونا جذب می کند. این هتل 5 ستاره که در 44 طبقه بالای دریا قرار دارد، در آسمان خراش خیره کننده ای از شیشه آبی و فولاد با امکانات اقامتی جادار، از جمله 28 پنت هاوس دوبلکس قرار گرفته است. هتل Arts بارسلونا از یک نقطه ممتاز در ساحل بارسلونا برخوردار است. این ملک مشرف به دریای مدیترانه و خط افق شهر، در بندر المپیک، در مجاورت مارینا و سواحل معروف بارسلون قرار دارد و توسط تراس ‌های سرسبز و گردشگاه ‌های پر جنب ‌و جوش احاطه شده است. در نزدیکی، منطقه بارسلونتا، کندویی از بارها، کافه ‌ها و رستوران ‌های محلی غذاهای دریایی دارد.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Arts بارسلونا در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Arts بارسلونا در بخش های مختلف

هتل Four Seasons از برترین هتل های اسپانیا

چه افراد برای کار در اسپانیا وارد خاک این کشور شوند و چه با اهداف توریستی به اسپانیا سفر کنند، اقامت در هتل Four Seasons مادرید یک گزینه بی نهایت عالی می باشد. هتل Four Seasons که از موقعیتی بی نظیر در قلب پایتخت اسپانیا برخوردار است، در فاصله چند قدمی همه جاهای دیدنی شهر قرار دارد. اقامتگاه ها با جزئیات سنتی و مدرن، مبلمان شیک و فضاهای بیرونی برای غوطه ور شدن در مناظر تزئین شده اند. گزینه های غذاخوری عبارتند از Dani بسیار پرطرفدار که در پشت بام هتل قرار دارد و توسط سرآشپز مشهور دنی گارسیا هدایت می شود. هتل Four Seasons مادرید همچنین بزرگترین مرکز سلامتی پایتخت اسپانیا را در خود جای داده است که شامل استخر سرپوشیده خیره کننده و تراس سالن بزرگ است. تاریخ با انرژی مدرن پر جنب و جوش در هتل Four Seasons مادرید زنده می شود.

در قلب پایتخت اسپانیا، در فاصله چند قدمی همه جاذبه‌های کلیدی، هفت ساختمان تاریخی به یک مقصد پویا تبدیل شده ‌اند. مرکز نوآورانه Centro Canalejas که در هتل Four Seasons مادرید واقع شده است، مجموعه ای از هفت ساختمان تاریخی را که همگی به طرز بی عیب و نقص بازسازی و تجسم شده اند، متحد می کند. قدیمی‌ترین بخش این مجموعه، در اصل El Palacio de la Equitativa، به سال 1887 باز می‌گردد.

در لیست زیر به انواع اتاق های هتل Four Seasons مادرید اشاره شده است:

  • اتاق سوپریور حیاط
  • اتاق دلوکس Alcala
  • اتق دلوکس Sevilla
  • اتاق پریمیر
  • اتاق پریمیر Terrace
  • سوئیت Four Seasons حیاط
  • سوئیت Four Seasons
  • سوئیت Four Seasons Terrace
  • سوئیت یک خوابه حیاط
  • سوئیت یک خوابه
  • سوئیت یک خوبه Terrace
  • سوئیت های ویژه (پنت هاوس ها و سوئیت های دو خوابه)

هتل Four Seasons از برترین هتل های اسپانیا

هتل Cap Rocat یکی دیگر از برترین هتل های اسپانیا

Cap Rocat یک هتل 5 ستاره بسیار زیبا در اسپانیا با چشم اندازی زیبا از دریای مدیترانه است. این در مایورکا، در یک قلعه نظامی قدیمی در خلیج پالما است و به یکی از جذاب ترین و رمانتیک ترین استراحتگاه ها برای زوج ها تبدیل شده است. این ساختمان یک سایت مورد علاقه فرهنگی و یک بنای تاریخی ملی اعلام شده است، بنابراین تبدیل آن به یک هتل باید با نهایت احترام انجام شود. علاوه بر این، هتل Cap Rocat در یک منطقه طبیعی حفاظت شده قرار دارد، بنابراین محیط اطراف باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. اتاق ‌ها در هتل Cap Rocat انواع مختلفی دارند و نام اتاق‌ ها نشان‌ دهنده طراحی اصلی ساختمان است، مانند قلعه دوبل، ال کابو و سنتینل.

هتل Cap Rocat به عنوان یکی از برترین هتل ‌های اسپانیا، راه‌ های زیادی برای استراحت ارائه می‌کند، مانند اسپا، حمام، زمین‌ های تنیس و سالن بدنسازی با کلاس‌های یوگا و پیلاتس.

جدول زیر شامل اطلاعات کامل درباره هزینه اقامت در هتل Cap Rocat می باشد:

نوع اتاقهزینه اقامت (2 نفر) برای 1 شب به یورو
سوئیت Cap Rocat1900€
سوئیت Del Mar3800€
سوئیت Del Cabo4000€

قلعه Cap Rocat هرگز برای هدفی که ساخته شده است مورد استفاده قرار نگرفته است و در حال حاضر این مجموعه معماری است که هتل Cap Rocat در آن قرار دارد. این منطقه به ‌طور یکپارچه با چشم ‌انداز این منطقه طبیعی حفاظت ‌شده ترکیب می ‌شود و این امتیاز را دارد که از آب‌ های ذخیره‌ گاه دریایی خلیج پالما، منطقه ‌ای که به‌ خاطر مراتع پوزیدونیا و تنوع زیستی غنی ‌اش معروف است، استفاده کند. Cap Rocat همچنین یک منطقه حفاظتی ویژه برای پرندگان (SPA) است که به مسافران امکان می دهد از تماشای پرواز بسیاری از گونه ها در آسمان خود لذت ببرند.

معرفی هتل Maria Cristina از لوکس ترین هتل های اسپانیا

هتل Maria Cristina در سن سباستین زیباترین هتل لوکس اسپانیا با موقعیت ممتازی در ساحل رودخانه اورومه و نزدیک دریای کانتابریا است. هتل Maria Cristina در سال 1912 افتتاح شد و توسط چارلز میوز، همان معمار طراح هتل های ریتز در مادرید و پاریس طراحی شد. به همین دلیل، این هتل 5 ستاره در اسپانیا یک استراحتگاه مورد علاقه اعضای بین المللی جامعه عالی است. بیش از 130 اتاق و سوئیت امروزی و همچنین رستورانی وجود دارد که غذاهای محلی تهیه شده با محصولات تازه و محلی را سرو می کند. همچنین مسافران می توانند برای لذت بردن از چای، کوکتل و تاپاس اسپانیایی به کافه سایگون و بار خشک سن سباستین بروند. علاوه بر این، هتل Maria Cristina در نزدیکی یکی از سواحل برتر اسپانیا، ساحل La Concha است.

بنابراین اگر افراد به دنبال یک هتل 5 ستاره در اسپانیا در نزدیکی ساحل باشند، هتل Maria Cristina یکی از بهترین گزینه ها و برترین هتل های اسپانیا می باشد. متقاضیان می توانند برای انجام امور مرتبط با سفر یا مهاجرت به اسپانیا و اخذ ویزای این کشور با متخصصان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *