ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در اندونزی

رشته بیهوشی در اندونزی

“دانشگاه اندونزی” بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته بیهوشی در اندونزی است. این رشته توسط دانشکده پزشکی این دانشگاه به علاقه مندان ارائه می شود. توسعه بیهوشی در اندونزی قبل از جنگ جهانی دوم آغاز شده بود. در آن دوره، تحت استعمار هلند، بیهوشی در بیمارستان آموزشی Central Bugerlijk Zeikenhuis یا CBZ که اکنون به عنوان بیمارستان Cipto Mangunkusumo (RSCM) شناخته می شود، تدریس می شد. بیهوشی به عنوان یک موضوع در جراحی تدریس می شد و روش بیهوشی معمولا توسط دستیار جوان جراح در بخش جراحی انجام می شد.

بیهوشی، یک رشته پزشکی است که هدف آن از بین بردن درد بیمار در حین و بعد از جراحی است. بنا به گفته انجمن بیهوشی آمریکا در سال 1989، تعریف بیهوشی شامل تمام اعمال به شرح زیر است:

  • ارزیابی، برنامه ریزی و آماده سازی بیمار برای بیهوشی
  • کمک به بیمار جهت از بین بردن درد در حین جراحی، زایمان یا در حین هر روش تشخیصی-درمانی
  • نظارت و بهبود هموستاتیک در بیمار در مراحل قبل، حین و بعد از عمل و در وضعیت بحرانی
  • تشخیص و درمان سندرم درد
  • مدیریت و آموزش درباره احیای قلبی ریوی (CPR)

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته بیهوشی در اندونزی تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته بیهوشی در اندونزی کدامند؟
  • بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته بیهوشی در اندونزی کدامند؟
  • اهداف رشته بیهوشی در “دانشگاه اندونزی” چیست؟
  • وضعیت حقوق متخصصان رشته بیهوشی در اندونزی چگونه است؟

چرا تحصیل در رشته بیهوشی در اندونزی؟

با وجود سابقه نسبتا کم، بیهوشی در اندونزی به لطف پیشگامانی که توسعه بیهوشی را در این کشور ایجاد کرده اند، وجود خود را به عنوان یکی از تخصص های مهم نشان داده است. اندونزی یک انتخاب مناسب برای دانشجویان بین المللی است. در این کشور دانشجویان آموزش باکیفیت با قیمت مناسب را دریافت می کنند. در حالی که کیفیت آموزش اندونزی ممکن است هنوز با کشورهای بزرگ آسیایی مانند ژاپن، چین و سنگاپور رقیب نباشد، اما قابل قبول است. اندونزی سرزمین شگفتی های بی پایان است. اندونزی یک کشور آسیای جنوب شرقی است که از هزاران جزیره آتشفشانی تشکیل شده است و خانه گروه های قومی است که به چندین زبان صحبت می کنند.

برخی از دلایل و مزایای تحصیل در اندونزی عبارتند از:

برخی از دلایل و مزایای تحصیل در اندونزی

با بیش از 200 گروه قومی با بیش از 300 زبان گفتاری، انبوهی از مناظر شگفت انگیز و تنوع زیستی که در امتداد خط استوا کشیده شده اند، در سرزمین اندونزی وجود دارد. این کشور مملو از مناظر فوق العاده، غذاهای عالی و مردمانی صمیمی است. دانشجویان می توانند در میان جنگل های بارانی سرسبز اندونزی قدم بزنند و اورانگوتان هایی را ببیند که در زیستگاه طبیعی شان معلق هستند. اندونزی با حدود 250 میلیون نفر جمعیت، چهارمین کشور پرجمعیت جهان می باشد. در این کشور مردم رفتار بسیار دوستانه ای داشته و مشتاق صحبت با خارجی ها هستند و اگر دانشجویی بتواند به زبان آن ها صحبت کند بسیار هیجان زده می شوند. دانستن کمی زبان اندونزیایی فرصت هایی را برای اقامت در کنار خانواده های محلی به جای اقامت در هتل ها و داشتن تجربه های شگفت انگیز که برای رفاه دانشجویان ضروری است فراهم می سازد.

بهترین دانشگاه ها برای رشته بیهوشی در اندونزی

جدول زیر دانشگاه های برتر در اندونزی برای تحصیل در رشته بیهوشی را بر اساس معرفی وب سایت edurank نشان می دهد. این دانشگاه ها بر اساس عملکرد پژوهشی آن ها در این زمینه رتبه بندی شده اند.

دانشگاهشهررتبه در اندونزیرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه اندونزیدپوک1268783
دانشگاه ایرلانگاسورابایا2327938
دانشگاه گاجا ماداSleman33931092
دانشگاه Padjadjaranسومدانگ43991102
دانشگاه اودایانابادونگ54111123
دانشگاه دیپونگوروسمارانگ64261143

بهترین دانشگاه ها برای رشته بیهوشی در اندونزی

اهداف رشته بیهوشی در دانشگاه اندونزی

هدف آموزش بیهوشی در دانشکده پزشکی دانشگاه اندونزی (FKUI) تربیت فارغ التحصیلی با اقدامات مختلف از جمله موارد زیر است:

  • داشتن مسئولیت در اعمال بیهوشی بر اساس آیین نامه دولت
  • داشتن دانش گسترده در بیهوشی و همچنین کسب مهارت و روش مناسب به منظور توانا بودن برای حل مشکل بر اساس اصول علمی و خدمت رسانی بهینه به عموم
  • توانا بودن برای برقراری ارتباط با همکاران و سایر اعضای تیم پزشکی و همچنین با مردم
  • توانا بودن برای رشد و توسعه شخصیت بر اساس اخلاق علمی و حرفه ای
  • توانا بودن برای مدیریت خدمات بیهوشی به صورت مسئولانه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تیم پزشکی در داخل یا خارج از بیمارستان.
  • نشان دادن توانایی مدیریت پزشکی مراقبت های ویژه که شامل تریاژ است: احیا، مراقبت های اورژانسی و درمان مراقبت های ویژه
  • توانا بودن برای تعیین، برنامه ریزی و اجرای مستقل آموزش و پژوهش و توسعه دانش در سطوح بالاتر
  • توانا بودن برای توسعه دانش و مهارت به عنوان متخصص بیهوشی با توجه به نیازهای عمومی و پیشرفت علم.

وضعیت حقوق متخصصان رشته بیهوشی در اندونزی

متخصصان بیهوشی در اندونزی معمولاً ماهانه حدود 40800000IDP (روپیه اندونزی) حقوق دریافت می کند. حقوق متخصصان بیهوشی در این کشور آسیایی بین 20800000IDR (کم ترین) تا 62800000IDP (بیش ترین) (روپیه اندونزی) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان بیهوشی در اندونزی را نشان می دهد:

وضعیت حقوق سالانه متخصصان بیهوشی در اندونزی

بررسی میانگین حقوق متخصصان بیهوشی بر اساس تجربه در اندونزی ارقام زیر را نمایش می دهد:

میانگین حقوق متخصصان بیهوشی بر اساس تجربه در اندونزی

همان طور که نمودار فوق نشان می دهد با افزایش تجربه متخصصان بیهوشی، حقوق آن ها بیش تر می شود. نمودار زیر نیز نشانگر مقایسه حقوق متخصصان بیهوشی در اندونزی با توجه به جنسیت آن ها است:

مقایسه حقوق متخصصان بیهوشی مرد و زن در اندونزی

با توجه به نمودار فوق، متخصصان بیهوشی مرد در اندونزی به طور متوسط 13% بیش تر از همتایان زن خود حقوق می گیرند. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته بیهوشی در اندونزی هستید، توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه زندگی در اندونزی و شرایط کار پس از تحصیل در اندونزی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *