ویزای تحصیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی

رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی تنها دو دانشگاه در دسترس متقاضیان قرار دارد که کیفیتی کاملا متفاوت دارند. علاقمندان به تحصیل در کرواسی در سال های اخیر با شیبی ملایم در حال پیشرفت بوده است ولی همچنان نمی توان این کشور را به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان در زمینه آموزش معرفی کرد. بسیاری از دانشگاه های این کشور در سطح دانشگاه های ضعیف جهان عمل کرده اند اما برخی از دانشگاه های آن نیز از سطح کیفی بسیار عالی بهره مند هستند و افراد زیادی را به خود جلب می کنند. کیفیت زندگی در کرواسی نیز در سال های اخیر بهبود یافته است اما این کشور هنوز در جمع بهترین کشورهای شرقی اروپا قرار ندارد.

رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی یکی از رشته های مهم گروه پزشکی است و افرادی که این رشته را برای خود انتخاب می کنند، از نظر سطح درآمد می توانند در شرایط استاندارد همه کشورهای جهان زندگی کنند. در شرایط کنونی که کرواسی به پزشکان متخصص نیاز دارد، انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی می تواند شرایط مناسبی را برای افراد ایجاد کند. با همه این تفاسیر باید در نظر داشت که نقاط ضعف و قوت فراوانی وجود دارد که انتخاب رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی می تواند به همراه داشته باشد و به همین دلیل، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل جراحی زنان و زایمان در کرواسی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته جراحی زنان و زایمان کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان چقدر است؟
  • آیا می توان کرواسی را مقصد مناسبی برای کار متخصصین زنان در اروپا معرفی کرد؟
  • درآمد متخصص زنان در کرواسی چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی

افرادی که قصد انتخاب یک کشور برای تحصیل خود را دارند، باید شرایط مختلفی را مورد سنجش قرار دهند که یکی از آن ها کیفیت آموزش در کشور مقصد است. کرواسی از جمله کشورهای مطرح اروپایی است که دانشگاه های بسیار زیادی را در اختیار دارد اما سطح علمی بسیاری از آن ها بسیار ضعیف است. برای مثال در رشته جراحی زنان و زایمان به عنوان یکی از رشته های اصلی گروه پزشکی است، تنها 2 دانشگاه در کرواسی موفق به اخذ رتبه شده اند و این خود می تواند یک نکته حائز اهمیت در راین رابطه باشد.

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی

در چنین شرایطی می توان گفت که تنها دانشگاه زاگرب در کرواسی واجد شرایط تحصیل با کیفیت در رشته جراحی زنان و زایمان است و سایر دانشگاه های این کشور از کیفیت لازم برخوردار نیستند. با این حال باید به این نکته نیز اشاره داشت که دانشجویان به راحتی نمی توانند وارد دوره تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان شوند و باید مدرک پزشکی خود را در کرواسی معادلسازی کنند. برای پرهیز از چنین فرایندی می توان گفت که انتخاب رشته پزشکی در کرواسی برای دانشجویان می تواند به عنوان یک برگ برنده به حساب آید.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی

به منظور تحصیل در کرواسی، بر خلاف بسیاری از کشورهای جهان، دانشجویان به بودجه های سنگین در رشته جراحی زنان و زایمان نیازی نخواند داشت و می توانند به صورت کاملا مقرون به صرفه ای به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. به طور کلی می توان گفت که در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 1200€ تا 2600€ (یورو) در سال برای تحصیل دانشجویان خارجی در این کشور کفایت می کند و با توجه به این که هزینه تحصیل در اکثر رشته های تحصیلی در اروپا سنگین است، دانشجویان بدون مشکل خاصی می توانند این دوره را پشت سر بگذارند.

هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان خارجی با وجود این که می توانند به کار ضمن تحصیل در این کشور مشغول شوند، نیاز چندانی به کمک هزینه های مالی در این زمینه نخواهند داشت و به طور کلی با در اختیار داشتن 550€ (یورو) در این کشور می توان هزینه های زندگی خود را به طور کامل در سطح زندگی دانشجویی پوشش داد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در کرواسی

شرایط کار متخصص زنان در کرواسی

افرادی که کرواسی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این شانس را خواهند داشت که در این کشور به کار پس از تحصیل نیز مشغول شوند. با این حال کرواسی یکی از کشورهای اروپایی است که به عضویت اتحادیه یورو در نیامده است و از طرفی عضو منطقه شنگن نیز نیست. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که کرواسی به عنوان یکی از کشورهای جذاب برای زندگی فارغ التحصیلان رشته جراحی زنان و زایمان انتخاب شود. با همه این تفاسیر یک متخصص زنان در این کشور 39000HRK (کونا) درآمد دریافت می کند که نسبت به درآمد در این کشور بسیار بالاتر است. برای این که بتوانید مقصد تحصیلی خود را به درستی انتخاب کنید، کافی است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *